4. maj 2021

Woke mig her og der…

Reklamer skulle helst afspejle kundegrundlaget, eller sådan var virkeligheden indtil alt gik i ‘woke’. I dag handler det om dydssignalering – Vi er multikulturelle, vi er gode mennesker. Nogle hurtige eksempler: Det Kgl. Bibliotek, We Transfer, Mini Danmark, Mejeriforeningen, Sundhedsstyrelsen og Undo bilforsikring.

Oploadet Kl. 00:04 af Kim Møller — Direkte link29 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/118865/trackback

29 Comments »

  1. Se enhver reklameblok på dansk TV nu, her efter en eller anden narkoman neger døde tusindvis af kilometer væk. Man skulle ikke tro det var en dansk reklameblok. Heller ikke en amerikansk, det ligner mere noget fra Uganda.

    Kommentar by Lukket fest, skrid hjem — 4. maj 2021 @ 00:15

  2. Ja og alle der er “noget ved musikken” pisser rundt med den regnbuefarvede ring – placeret bevidst helt op i snotten på dem de skal tale med i medierne…and elsewhere!

    Det er sgu lige før de også knæler…knæler for dumhed, uintelligens og massehysteri!!

    Jeg vil til at holde op med at være så politisk korrekt når jeg taler med mine børn og familie…så kan de skide på mig alt det de vil…jeg er sgu for gammel til at finde mig i mere og er skide ligeglad…de kan bare droppe mig…so what…De kommer ikke til at arve mig!

    Kommentar by Black Watch — 4. maj 2021 @ 00:18

  3. Elektro-neger Plastik BMW
    https://www.minds.com/embed/1235757963678572544

    Kommentar by Nielsen — 4. maj 2021 @ 00:25

  4. Fuck Mohammedanmark.

    Kommentar by piphans — 4. maj 2021 @ 00:32

  5. Muslimsk dagpleje mor i reklame for Mejeriforeningen:

    https://www.youtube.com/watch?v=veLWkZ_soTY&t=13s

    Men der reklameres jo også med råbende bogstave, at den er:

    “KAMPAGNE MED STØTTE
    FRA DEN EUROPÆISKE UNION
    OG FRA MÆLKEAFGIFTSFONDEN
    I DANMARK”

    Mælkeafgiftsfonden?

    Muuu-slim siger jeg bare….

    Kommentar by kartoffeldansker — 4. maj 2021 @ 00:39

  6. DA STEMMERET TIL KVINDERNE blev vedtaget for ca. 100 år siden, anede mændene ikke hvad der ventede dem. Men dengang var langt de fleste kvinder også anderledes end i dag. De var fri for nykker, de var endnu ikke grebet af storhedsvanvid, de var endnu ikke blevet hjernevasket af rødstrømper, kvindesagskvinder og kommunister, de havde endnu ikke lært at mænd er nogle lede mandesvin som sammen med deres familier kun fortjener foragt, had, hetz og retsløshed. Måske fordi Kvinfo, DR, TV2 og feminist-styrede aviser slet ikke fandtes på det tidspunkt.

    (fortsættes)

    Kommentar by BENT A — 4. maj 2021 @ 00:53

  7. Nu er du jo bannet fra Facebook Kim, men her er en længere video med dagplejemor Neda:

    https://fb.watch/5gdX0kkwUi/

    Dagplejemor Neda serverer mejeriprodukter i alle former til hendes dagplejebørn hver dag 🥰 Det er en integreret del af alle deres måltider – og de kan simpelthen ikke få nok 😅 Kan dine børn heller ikke undvære mælk ved måltiderne? 🥛 #MælkErForLivet #EnjoyItsFromEurope

    Hvordan kan de børn lære dansk?

    Kommentar by kartoffeldansker — 4. maj 2021 @ 00:53

  8. MEN SIDEN HAR KVINDERNE SOM BEKENDT TAGET REVANCHE. Specielt de politiserende nyopvågnede woke kvinder. Som sammen med bidske, sure, fornærmede og krænkede kvinder, ligestillingsfanatikere, feminister, LGBTQ-typer og radikale tosser nu går efter at overtage styringen af Danmark, Sverige, Norge, Tyskland, Europa og USA.

    De er nu ved at sejre ad helvede til over samfundene, mændene, familierne, børnene og enhver form for økonomi og kultur. Snart vil civilisation blive udskiftet med barbari, sund fornuft med vanvid, skandinaver med negre og arabere, velstand med fattigdom, sundhed med sygdom. Og lov og orden og fred med kaos, hverdagsterror eller krig.

    (fortsættes)

    Kommentar by BENT A — 4. maj 2021 @ 01:05

  9. Muslimsk dagpleje mor i reklame for Mejeriforeningen:

    (Jeg kom til at linke 13 sekunder ind i filmen i tidl. post)
    https://www.youtube.com/watch?v=veLWkZ_soTY

    Sundhedsstyrelsen “Tilbage til det, du savner” 29. apr 2021

    Skolekomedie med Muslimsk sanglærerinde:

    https://www.youtube.com/watch?v=fvCqqrg-xIk

    “Uret tikker, Hjertet banker, Hele verden fra forstanden, Gør dog noget!”

    Kommentar by kartoffeldansker — 4. maj 2021 @ 01:18

  10. DE POLITISERENDE KVINDER har ikke bare udviklet sig til at være samfundets fjender. Nej, de er først og fremmest mændenes og familiernes fjender. Selv børnene skåner de ikke, selvom de snakker fra tidlig morgen til sen aften om deres store kærlighed til børn. Men det har vist sig at det ikke er nationens egne børn de tænker på. Nej, deres store, store, store næstekærlighed til børn gælder stort set kun sorte og brune børn i fjerne lande. Som Syrien, Afghanistan, Pakistan, Somalia, Congo og Uganda.

    De fremmedartede børn kan de slet ikke få nok af. De ønsker at importere dem i hundredtusindvis. Og i alle aldre. “Uledsagede” børn i alderen 18-40 år er de helt vilde og pjattede med. Især i DR. Som i tide og utide holder mikrofon for børneelskere som Rosa Lund, Johanne S. Nielsen, Sofie Carsten osv.

    (fortsættes)

    Kommentar by BENT A — 4. maj 2021 @ 01:20

  11. POLITIK-KVINDERNES SPECIALE ER “KVINDESAGEN”.

    Men hvad går feministernes, kvotekvindernes, de woke typers, metoos og de krænkede kvinders kamp egentlig ud på? Hvad er det kvindesagens kampkvinder ønsker at opnå?

    Ja, officielt kæmper de blot for retfærdighed, ligestilling og en smule anstændighed og hensyntagen.

    Men det er fup, svindel, tåbelighed og hykleri det hele. Hvad der tydeligt fregår af tilfældet Sverige hvor feministerne m/k har overvundet al modstand og har sejret nærmest 100%.

    Sverige er nu forvandlet til en jungle, et U-land, et mareridt og en galeanstalt.

    Det fremgår også af andre ting.

    (fortsættes)

    Kommentar by BENT A — 4. maj 2021 @ 01:37

  12. Sundhedsstyrelsen “Tilbage til det, du savner” 29. apr 2021

    Skolekomedie med Muslimsk sanglærerinde:

    https://www.youtube.com/watch?v=fvCqqrg-xIk

    “Uret tikker, Hjertet banker, Hele verden fra forstanden, Gør dog noget!”

    Kommentar by kartoffeldansker — 4. maj 2021 @ 01:44

  13. Hej Kim,

    Mit link til mejeriforeningen hopper 13 sekunder ind. Du skal fjerne &t=13s fra linket.

    Kommentar by kartoffeldansker — 4. maj 2021 @ 01:58

  14. Hmmm, i 1970’erne hed det Blacksploitation. At malke den bølge af ekstatisk fake-godhed… Bølgen endte i vold og hærg og der skete intet i forhold til formålet, bedre vilkår for the blackman.

    Hvad mon bølgen hedder idag? Fugitivesploitation. Faithsploitation..
    Der er intet nyt i det, måske bortset fra at økonomien i bølgerne, er ændret til det absout absurde.. Men denne gang er der dog en hvis mængde resultater, nemlig invasion.

    Kommentar by Gaflen — 4. maj 2021 @ 02:54

  15. Botanical Lives Matter:

    Forleden i TV blev en udsendelse om planters ‘intelligens’ vist. Typisk havde en lille flok ‘kvinder’, sat et voltmeter på en træstamme eller en blomst og forbundet måleren med en højtaler. Den tilfældige støj, der kom ud af højtaleren ‘beviste’, at planter kommunikerer med os med kloge tanker.
    Var det ikke prins Charles i UK, som gik rundt i sin have og talte fortroligt med sine blomster? Er prins Charles en skabskvinde?

    Kommentar by Gustav Jensen — 4. maj 2021 @ 08:45

  16. De kommer ikke til at arve mig!

    Kommentar by Black Watch — 4. maj 2021 @ 00:18

    Jeg vil gerne arve dig og dermed føre dit arbejde for et hvidt og frit Danmark videre, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 4. maj 2021 @ 09:29

  17. ‘Befolkningsudskiftningen’ er også blevet ‘model udskiftningen’. Ikke-danskere og kvinder – ofte som ikke-danske kvinder – er overrepræsenterede på alle billedmedier bl.a på statens DR og Tv2. (Se selv og tæl dem). Det er en del af hjernevaskningen af den danske befolkning, som det er svært ikke at se. Men vi finder os i det. Hvorfor? Er vi nemme ofre? Har flertallet af danskerne opgivet ævred dvs åbnet grænserne for en invasion af fremmede fra de varme lande?

    Kommentar by Amad — 4. maj 2021 @ 10:23

  18. Serien ovenfor om de woke feminister vil blive fortsat på blogdebatter i morgen eller i ugens løb. Kvindesagskvinderne vil blive klædt af til skindet. :) :)

    Kommentar by BENT A — 4. maj 2021 @ 10:33

  19. Godt set Gustav Jensen 08:45. “Forleden i TV blev en udsendelse om planters ‘intelligens’ vist”. Det er no derfor tv’et bliver kaldt ‘tossekassen’?!:-)

    En af de nyeste verdensreligioner er jo baseret på tanker om planters intelligens. Scientologi. L Ron Hubbard var science fiction forfatter som ung og på én af sine forfatter foredrags turneer dengang spurgte han en klog professor på et universitet, hvordan man kunne blive verdensberømt, når nu ikke science fiction forfatter var vejen.

    Professoren svarede, at man skulle starte en ny verdensreligion. Det gjorde L Ron Hubbard så. Det blev scientologi, der nu ifølge nogle kilder har 10 mio medlemmer verden over (bl.a kendte skuespillere som Tom Cruise og John Travolta)

    L Ron Hubbard studying a tomato to test if it experiences pain, 1968
    https://i.imgur.com/l4Yyy91.jpeg

    Kommentar by Amad — 4. maj 2021 @ 10:46

  20. Rafineret manipulation, vil jeg kalde det. Den kulturradikale mediemafia har spredt sit netværk langt ind i både NGO- og statsorganisationer såvel som i erhvervslivet. Vi skal simpelthen vænne os til at vores demografi skal forandres. Vi skal inddoktrineres til at acceptere det multietniske og multikulturelle samfund.

    Tankegangen gennemsyrer reklamebranchen og modebranchen. Fodlange sækkekjoler og hårskjulende hætter, elefanthuer og nissehuer, bliver snart det store modehit blandt vestens kvinder. Men især er mindretalsidentitet den store mode i Public service medier som f. eks. DR. Eller for den sags skyld USA’s medier.

    Læg mærke til oplysende dokumentarudsendelser. Selv om etniske mindretal er stærkt underrepræsenterede blandt højt uddannede eksperter, er disse grupper altid overrepræsenterede blandt TV-stationernes eksperter, så vi forledes til at tro at disse folk er klogere end hvide. Lidt det samme med den feministiske dagsorden. Der er altid betydelig overvægt af kvindelige “eksperter” i disse oplysende programmer. Selv i programmer om den maskuline rumfartsverden.

    Kommentar by JC — 4. maj 2021 @ 11:17

  21. Mejeriforeningens appel til muslimske kvinder: Kan folk fra Mellemøsten i det hele taget tåle mælk? Har de laktosespaltende enzymer. Mejeriforeningen lokker måske de stakkels mennesker til at pådrage sig diarhe. I øvrigt er det slet ikke sundt for dem at spise de fede mejeriprodukter. De har langt større risiko for at blive ramt af diabetes 2 end europæere, ifølge statistikken.

    Kommentar by JC — 4. maj 2021 @ 11:33

  22. Hvordan kan det vaere vi bliver tilsyneladende dummere og dummere,og taenker mindre og mindre selv

    Kommentar by dunk — 4. maj 2021 @ 11:53

  23. # JC, 11.17: Ja, i DR som styres af kvinder, lader man igen og igen kvinder træde frem som kloge og alvidende eksperter. Men i virkeligheden fortæller og snakker disse kvindelige “eksperter” kun om hvad MÆND har fundet ud af.

    Kvinderne snakker om naturen, om månelandinger, om sygdomme, om alt muligt. Men hvis man trak alt det fra som de har fra bøger skrevet af mænd, og alle de opdagelser, opfindelser, bygninger, teknologier og kulturelle ting som mænd har skabt, så ville disse kvinder være stumme 97% af sendetiden. (uden mændenes snilde havde vi stadig været i jordhulerne og stengrotterne)

    Men for DR er det vigtigste at lade kvinder pludre løs, så mændene ikke kommer til orde i nær samme omfang. DRs P1 ønsker at skabe det indtryk at kvinder er klogere og mere vidende end mænd. Det er en bevidst strategi fra røde Maria Rørby Rønn & co.s side.

    Oveni hetzer og mistænkeliggør DR mændene året rundt. Og hver dag kl. 13-16 er der ikke andet end plidder-pladder i radioen.

    Kommentar by BENT A — 4. maj 2021 @ 14:18

  24. Noget kunne tyde på at Creepy Joes Y-kromosom i virkeligheden er et deformt X-kromosom. Dette individ opfører sig udpræget feminint, med et kælent behagesygt væsen og et en stærk trang til at pusle og nusse på de normalindivider der omgiver ham. Han hader alfahanner som Trump. Han er også stærkt positiv overfor +-LGBTQGXYZ+- individer, hvilket indikerer at han kunne bære rundt med en skabskvinde i maven, der gerne vil ud?
    En alfahan er han i hvert fald ikke.

    Kommentar by Gustav Jensen — 4. maj 2021 @ 15:44

  25. I – danskere og europæere – bliver udryddet.
    Bliv kollektivt klogere eller forsvind på evolutionens losseplads.

    Kommentar by John Sorensen — 4. maj 2021 @ 17:45

  26. Hvis i stadig går og tror at det her bliver løst politisk, så tager i fejl, der er en større international magtfuld gruppe af mennesker der er utroligt hvide at se på, som ønsker at udslette den europæiske race. De sørgede for at afvæbne europa for lang tid siden, hvorfor? Så intet kan gøres ved det der sker nu, jeg tror i skal sige nej tak til systemet, og det er det samme i alle de andre lande, de samme mennesker er bag fra top til tå, de er ikke dumme, de er født som bedragere fra fødsel og opdraget til det, konstant bedrageri er sådan man hersker over den almene slave.

    Kommentar by Ingen Politisk Løsning — 5. maj 2021 @ 01:51

  27. John Sorensen — 4. maj 2021 @ 17:45:

    Du skriver “I” og ikke “Vi”, er du selv en af de fremmede?

    Kommentar by Peter Nielsen — 5. maj 2021 @ 11:31

  28. @ Peter Nielsen 11:31
    Jeg har dansk blod i årerne gående så langt tilbage det kan spores, men på en måde er jeg nok fremmed for de fleste herinde.

    Kommentar by John Sorensen — 5. maj 2021 @ 23:59

  29. For ikke at tale om webshoppen Zalando. Deres målgruppe må være negere

    Kommentar by Sven — 6. maj 2021 @ 21:05

RSS feed for comments on this post.