12. maj 2021

Transkønnede Jalal: “Jeg synes, det er en kvindes rolle at stå i et køkken og lave mad til sin mand.”

Kulturjournalist Aminata Amanda Corr har set DR-serien ‘Macho’, omhandlede palæstinensiske Jalal, der er opvokset som en pige med tørklæde i Gellerupparken, og efter hormonbehandling nu forsøger at være en rigtig mand. Fra Berlingske.dk – ‘Jeg synes, det er en kvindes rolle at stå i et køkken og lave mad til sin mand,’ siger Jalal – men så tager programmet en overraskende drejning (kræver login).

“Da han bliver spurgt af mandeterapeuten: ‘hvem tænker du er en god mand?’ svarer Jalal:

‘Jeg tænker, en god mand er en, der er respekteret. En, der er elsket. En, der tager sig af sin familie.’

Altså, to ud af tre vigtige karaktertræk ved en god mand, handler ifølge Jalal om, at han skal dyrkes. Gad vide, hvad det feministiske woke-Twitter siger til det?

Han står fuldstændig ved, at han forventer ting af ’sin’ kvinde, og at han nægter at gøre bestemte ting i kraft af sit køn.

‘Jeg har det ikke særlig godt med at lave mad. Jeg synes, det er en kvindes rolle at stå i et køkken og lave mad til sin mand. Det er det, jeg er opvokset med. Det er det, der giver mening for mig,’ siger han stolt under programmets indledning. …

Det er et ret interessant program. Ikke mindst, fordi det afdækker en række situationer, hvor jeg tror, at alle er på dybt vand, når det kommer til politisk korrekthed og idealer: Kan Jalal, en transkønnet, muslimsk mand sige, at kvinderne skal skrubbe ud i køkkenet, uden at havne i en shitstorm? Jeg ved det ikke. Og jeg tror heller ikke nogen på feminististiske woke-Twitter ved det.”

(Collage: Palæstinensiske Jalal forklarer kæresten Mie, at eventuelle børn skal være muslimske)

Oploadet Kl. 01:16 af Kim Møller — Direkte link27 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/119090/trackback

27 Comments »

  1. Lige når man tror det ikke kan blive mere klovnet,dukker en muslima op som kønsbytter. Sygdom i sygdom. Venstreorienteret homotrends i muhammedanisme. Velbekomme.

    Kommentar by Nielsen — 12. maj 2021 @ 03:54

  2. Muslimer har det bare bedre når de er tilbage i Mekka. Og det har vi også.

    Kommentar by Hul igennem? — 12. maj 2021 @ 03:54

  3. LGBTQ-afvigere, BLM-afvigere, frådende woke-kvinder, rabiate krænkelsesparate kvinder og hysteriske co2-aktivister og lignende udgør tilsammen få procent af befolkningen, (1, 2, 3 eller evt. 5%) men får pressedækning, DR-serier, og TV-reklamer i kæmpeomfang, nærmest som om de er en majoritet, et stort flertal.

    Det hele er en stor korrupt og marxistisk sammensværgelse, der går ud på at manipulere, forvirre og fordumme befolkningen, så den spilder sin tid, energi og tænkning på problemer som afleder dem fra det væsentlige, nemlig hvordan vi danskere undgår at Danmark bliver kørt over af en kommunistisk/rødfascistisk damptromle.

    Se hvordan DR, medierne og de gamle partier agerer. De bestiller ikke ret meget andet end at snyde, narre, bedrage, udplyndre og tyrannisere os. Og nu er vi så undermennesker i vores eget land, og på vej mod afrikanisering, udskiftning og etnisk udrensning.

    There is something rotten in the state of Denmark.

    Kommentar by BENT A — 12. maj 2021 @ 05:49

  4. Vi hører med garanti ikke et kvæk fra de politisk korrekte i anledning af denne udstillen af deres vanvid. De lever i en boble af ønsketænkning og alt hvad der ikke passer ind i deres drømmeverden eksisterer simpelthen bare ikke.

    Kommentar by Danskeren — 12. maj 2021 @ 06:55

  5. Så feminister hvad siger i lige til det! Hjem til kødgryderne!
    De politisk korrekte har det rigtigt svært nå araberne siger sådan noget rigtigt politisk ukorrekt! Men så går følemaskinen igang, de skal redes, de skal omvendes! Det er også rigtig synd for dem, de har nok haft det svært. De må hellere blive familiesammenført med en lille kone, der kan lave mad til dem! Men gad vide hvem der bliver tvunget til at omvende sig?

    Kommentar by Den Nervøse — 12. maj 2021 @ 07:33

  6. Vi er sikre på, at Jalal og Mie får en lys og lykkelig fremtid i deres fremtidige hjem i Mellemøsten. God envejstur og give Mie et fint gazabind på hovedet når i kommer til det muslimske paradis i Gaza.
    Det må da være træls at bo i et land, som ikke rigtig synes at Danmark fortjener Jalal og Mie. Det gør Danmark bestemt heller ikke.
    Danskerne vil bare have lov til at bo i deres land, som det var, før de islamiske freaks møvede sig ind og forsøgte at får Danmark til at ligne en skraldespand.

    Kommentar by Gustav Jensen — 12. maj 2021 @ 08:24

  7. Jalal havner selvfølgelig IKKE i en shitstorm, kodeordet er islam!

    Kommentar by Santor — 12. maj 2021 @ 08:33

  8. Er et kønsskifte fra pigen Dalal til drengen Jalal helt 100 procent tilladt (halal) indenfor pestilensisk islam?, forbyd alle former for islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 12. maj 2021 @ 09:03

  9. Altså jeg kan da godt forstå at piger der har været så uheldige at blive født ind i Islamisk kultur, ønsker at være en mand. Det kan man ikke bebrejde dem, med den undertrykkelse og fordummelse der følger med (Teltholder og mummificering). Derimod er jeg målløs over Vestens godtagelse af dette monster til en religion, og det totale fraværd af modstand imod dette uhyggeligt ondskabsfulde Monster af en religion.
    Støt SIAD.www.siaddk.wordpress.com og
    http://www.frafalden.dk
    . God onsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 12. maj 2021 @ 09:24

  10. Må en etnisk dansk kvinde gerne transformere til en muslimsk mand? Er Jalal blevet omskåret? Følg med i næste episode af “Skum”.

    Kommentar by Michael — 12. maj 2021 @ 09:39

  11. “‘Jeg tænker, en god mand er en, der er respekteret. En, der er elsket. ‘Jeg tænker, en god mand er en, der er respekteret. En, der er elsket. En, der tager sig af sin familie.’’”

    Vi tager lige denne engang til:”En, der tager sig af sin familie.”

    Ind til nu, i ca. 40 år (siden udlændingeloven af 1983), er det danske skatteydere, der stort set har taget sig af udlændinge familier !

    Og ellers:
    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    Kommentar by Neuhammer — 12. maj 2021 @ 10:10

  12. Klassisk eksempel på overkompensering. Ligesom når homoseksuelle mænd ikke vil stå ved deres seksualitet og forsøger at overbevise omverdenen om, at de er virkelig heteroseksuelle og maskuline. Personer, der er vokset op i et muhammedansk miljø, er altid de værste på det område.

    Kommentar by Peter Faber — 12. maj 2021 @ 10:24

  13. Offerbilledet i dag er mangedimensionelt, så hvor det før var let at finde “offeret” udfra køn eller politisk overbevisning, skal der nu indregnes mange flere facetter:

    Klassisk konflikt: Hvid mand mod hvid Kvinde: Kvinden er offer og vinder på sympati

    Hvid mand mod sort mand: Den sorte mand vinder fordi han er sort og dermed offer

    Hvid kvinde mod sort kvinde: Sort kvinde vinder fordi hun er sort og dermed offer

    Sort kvinde mod sort kvinde?… uha, så må vi se på flere parametre, er een af dem f.eks kristen og den anden muslim? Eller er den ene federe end den anden? Så er billedet pludselig mere komplekst.

    Jeg har for et par år siden lavet en simpel “offerindeksberegner” hvor man kan intaste to parters karakteristika og dermed få et vægtet offertal. Det er et simpelt excel ark, men jeg tænker mere IT kyndige personer kan udvide det til en online beregner, man endda kan give politet med på mobile enheder?

    Kommentar by redneck — 12. maj 2021 @ 10:38

  14. offerindeksberegner (…) kan give politet med på mobile enheder?

    Kommentar by redneck — 12. maj 2021 @ 10:38

    Aaaaargh HAHAHAHAHA🤣, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 12. maj 2021 @ 11:18

  15. Ja, kønsskifte lader til at være helt halal, i hvert fald i shia-islam som det praktiseres i Iran. Ved ikke hvordan sunnierne har det med det.

    Idéen er at man kan være født som forkert køn (Allah må have sovet den dag) og at man kan fixe problemet med et kønsskifte. Homoseksualitet er nemlig absolut ikke halal.

    Derfor har Iran faktisk noget nær rekord i kønsskifteoperationer og kønsskiftet er fuldt og helt juridisk anerkendt. Der er også økonomisk støtte til operationerne.

    Mange homoseksuelle der absolut ikke syntes de var transkønnede er blevet presset til et kønsskifte.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Transgender_rights_in_Iran

    Kommentar by Peter Lund — 12. maj 2021 @ 11:58

  16. Kønsskifte er endnu en stor MEDIELØGN. Det kan slet ikke lade sig gøre. En mand kan ikke gøres til en kvinde, og en kvinde kan ikke gøres til en mand. Resultatet bliver blot en invalideret og tragisk person, der hverken er fugl eller fisk. Igen er der tale om svindel og storhedsvanvid i visse kredse, som tror at de er klogere og mægtigere end naturen og Vorherre.

    Kommentar by BENT A — 12. maj 2021 @ 13:00

  17. Hvad med at mennesker klarer og ordner egne forhold uden “ekspert’og medie ind indblanding ja det er sgu nok for meget at haabe forf

    Kommentar by dunk — 12. maj 2021 @ 13:43

  18. “Jeg synes, det er en kvindes rolle at stå i et køkken og lave mad til sin mand.”

    Based!

    Kommentar by Peter Nielsen — 12. maj 2021 @ 14:57

  19. @ Peter Lund — 12. maj 2021 @ 11:58
    Hvis kønsskifte er så populært for muslimske mænd tilbyder jeg gerne min hjælp, ganske gratis.
    Fuld tranformation til “hugpris”, Hijab i valgfri farve så længe den er sort og gratis platicpose til at bære det afskårne hjem i.

    Kommentar by redneck — 12. maj 2021 @ 15:12

  20. gratis platicpose til at bære det afskårne hjem i.

    Kommentar by redneck — 12. maj 2021 @ 15:12

    Puha 🤮 jeg ville brække mig, hvis jeg så sådan en butt ugly, overskåren, omskåret muhamedick, klam som den er, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 12. maj 2021 @ 15:50

  21. Og perkeren regner med kun at få drengebørn…….

    Kommentar by kent — 12. maj 2021 @ 20:21

  22. @ kent — 12. maj 2021 @ 20:21
    Teknisk set kan perkeren jo ikke længere få børn, da hans/hendes fisse er bortopereret og delene i stedet brugt til at lave en kunstig tissemand.

    Som jeg forstår det rent teknisk, bruges dele af klitoris til at skabe en slags pikhovede. Det er dog meget vanskeligt at bevare følelsen da nerverne jo ikke må beskadiges.

    Selve rejsningen klares med en slags oppustelig bold indeni den kunstige pik. Om man så har en lille cykelpumpe med i lommen eller man går all in og laver de kunstige nosser som en slags pumpe ved jeg ikke, men uden tvivl en meget kompliceret process

    Kommentar by redneck — 12. maj 2021 @ 22:35

  23. For de morbide kældermennesker henvises til sundhed.dk hvor følgende er at læse
    Transmænd
    Øvre kirurgi:

    Fjernelse af bryster inklusive omplacering af brystvorter
    Nedre kirurgi

    Er der ønske om (og findes der grundlag for) at tilbyde nedre kirurgi, tilbydes fjernelse af livmoder, æggeledere og æggestokke
    Er der ønske om (og findes der grundlag for) at tilbyde tildannelse af mandlige kønsorganer, foretages samtidig fjernelse af skeden
    Sidstnævnte operation foretages kun på Rigshospitalet. Efterfølgende operationer foretages på Rigshospitalets plastikkirurgiske afdeling i form af enten tildannelse af penis (falloplastik) eller frilæggelse af klitoris og tildannelse af en såkaldt mikropenis (metoidioplastik). Begge operationer kombineres med indlæggelse af testikelproteser af et kunstmateriale
    Ved førstnævnte operation anvendes en lap fra typisk underarmen eller låret, hvorigennem urinrøret bliver ført. Det er desværre en operation med ganske stor risiko for komplikationer i form af vævsdød og forsnævring af urinrøret med deraf følgende risiko for skader på urinveje og nyrer
    Der er ingen følsomhed eller rejsningsevne i penis. Det har vist sig vanskeligt at indlægge stivgørende proteser, da dette ofte medfører vævsirritation eller direkte vævsdød. Klitoris bevares typisk, således at personen bevarer mulighed for at opnå orgasme
    Anden kirurgi
    Andre kirurgiske tilbud kan omfatte reduktion af adamsæble og kirurgi på stemmelæberne. Disse operationer foretages dog kun i meget begrænset omfang i Danmark
    Kosmetisk kirurgi for transkvinder og transmænd
    Ansigtskirurgi er ikke et offentligt sygehustilbud, ligesom forstørrelse af brystkassen eller anden kosmetisk kirurgi som regel ikke tilbydes

    https://www.sundhed.dk/borger/patienthaandbogen/sundhedsoplysning/lgbt/transkoennethed–koensinkongruens/

    Kommentar by redneck — 12. maj 2021 @ 22:39

  24. Fisfis on steroids. Fuck lortedanmark.

    Kommentar by piphans — 13. maj 2021 @ 01:46

  25. Såvidt jeg har forstået, så kan man godt fortryde omdannelsen fra Kvinde til mand…midt i det hele….INDTIL MAN HAR FÅET FØRSTE INDSPRØJTNING AF TESTOTORON…..så er der ikke mere man kan gøre, så er kønsskiftet en realitet…point of no reverse. :-)

    Kommentar by Michael Unna — 14. maj 2021 @ 09:39

  26. Det stærkeste kønshormon der findes.

    Kommentar by Michael Unna — 14. maj 2021 @ 09:39

  27. Jeg har kun et spørgsmål.

    Hvem betaler?

    Kommentar by Santor — 14. maj 2021 @ 13:46

RSS feed for comments on this post.