27. maj 2021

Sundhedsstyrelsen anno 2021: “Profeten Muhammad modtog og anbefalede medicinsk behandling…”

I mere end et år har forskere og myndighedspersoner afvist, at Islam spiller en rolle i forhold til smittespredningen. Alle ved at det er løgn, ikke mindst dem der udarbejder de løbende incidenstal. Det er nu alligevel overraskende, at det blev Sundhedsstyrelsen der leverer håndfast dokumentation. En historie fra Kristeligt Dagblad – Er vacciner halal? Sundhedsstyrelsen kritiseres for at begrunde vacciner med henvisning til koranen.

Er det halal at lade sig vaccinere? Og hvad mente islams profet Muhammed om medicin?

De spørgsmål og flere andre har vist sig at være en sten i skoen for det danske covid-19 vaccineprogram, når det handler om at informere muslimske medborgere om fordelene ved at lade sig vaccinere. Derfor har Sundhedsstyrelsen kastet sig ud i et opsigtsvækkende samarbejde med imamer og muslimske organisationer for at svare på nogle af de spørgsmål, som lige nu kan forhindre muslimer i at blive vaccineret. Samarbejdet er blevet til en 10 sider lang pamflet, der udkom tidligere på måneden, og som syv muslimske organisationer samt Sundhedsstyrelsen er afsender af.
Her bliver der brugt både sundhedsfaglige og teologiske argumenter for en vaccine…

… dokumentet kom i stand, fordi man blev opmærksom på, at der særligt i muslimske miljøer var opstået misforståelser omkring covid-19 vaccinen. Nogle var sundhedsfaglige, andre teologiske.

Da Sundhedsstyrelsen hverken har nogen viden eller noget at gøre med teologi, allierede han sig med imamen Naveed Baig og gennem ham de muslimske organisationer for at mane misforståelserne til jorden i en fart.

”Derfor er folderen inddelt i to dele. En som handler om det sundhedsfaglige, hvor sundhedsstyrelsen svarer, og så en del, som handler om det teologiske, hvor organisationerne svarer. Og så er der klart, at der er nogle overlap, hvor der er input fra begge,” siger Niels Sandø Pedersen.”

(Sundhedsstyrelsen, 5. maj 2021: Spørgsmål og svar om islam og vaccination mod COVID-19)

“Ud fra bl.a. det etablerede princip i islam om at ’udleve den mindre skade for at forhindre den større’ kan muslimer godt tage imod vaccinerne.” (s. 9)

“At have tillid (tawakkul) til Allah er en dyd og skal ikke forveksles med blind tillid. Hjælpeløshed og passivitet er ikke tawakkul, og at tage hånd om ens sundhed og helbred er noget, som muslimer er forpligtet til. Tillid til Gud og aktiv selvhjælp går hånd i hånd, og det er ikke hinandens modsætninger. Profeten Muhammad modtog og anbefalede medicinsk behandling og sagde bl.a. ’tadawu’ (søg behandling). For at komme til den store pilgrimsfærd (hajj) i Mekka, er det allerede obligatorisk at blive vaccineret imod forskellige sygdomme, og her på det seneste er vaccination imod COVID-19 også blevet et krav fra de saudiarabiske sundhedsmyndigheder.” (s. 10)

(Muslimske interesseorganisationer, som Sundhedstyrelsen samarbejder med)

Oploadet Kl. 03:39 af Kim Møller — Direkte link58 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/119368/trackback

58 Comments »

  1. Og hvad mente islams profet Muhammed om medicin?”

    TÅBELIGT SPØRGSMÅL ikke noget at sige til muslimske lande aldrig har formået at opbygge et velfærdssamfund, når ALT skal relateres til, hvad der blev sagt for 1400 år siden. Så har man sat sig selv i stå.

    Men ufatteligt voksne mennesker, eksperter, forskere og politikere fortsætter med at lyve, samtidig med at de tror, der kommer en tid efter coronaen.

    NÆLDENS ROD skal undgås GOOD LUCK NYDANMARK

    Kommentar by tavsen — 27. maj 2021 @ 04:17

  2. Jeg må indrømme at den pjece faktisk lærte mig noget nyt, fremover vil mit eneste svar til muslimer i diskussioner på nettet eller i virkeligheden være “tadawu”.

    Men bortset fra det så er det komplet sindssygt, for sundhedsstyrelsen har lige bekræftet samtlige muslimer i at allah har samme legitimitet som myndighederne i danmark!

    Kommentar by Per — 27. maj 2021 @ 04:22

  3. I USA er man ved, at ændre uddannelsespensum efter “lav-IQ” mindretal så 2+2=4 opfattes som hvid racisme. Det her bliver værre, meget værre.

    Kommentar by CCC — 27. maj 2021 @ 04:37

  4. Profeten Muhammed var en fantast på linie med Adolph Shitler,som spredte sin krigsideologi hvor han kunne komme af sted med det. Han forledte arabere (ikke barbarer-de kom i hans kølvand) til at dræbe vantro. Hvilket vi vantroende lider under halvandet årtusinde efter.
    Så altså. Ikke alene var han en gemen morder. Han var også en pædofil. Altså en barnemishandler.
    Søren Brostrøm er blevet indoktrineret med det samme had,som Muhammed besad.
    Til syvende og sidst,handler det om at Danmark tilhører danskere. Men hvis en araber kalder sig dansker,skal vi bedst smide ham på porten.

    Kommentar by Nielsen — 27. maj 2021 @ 04:47

  5. Åååh gud fader bevares. De er som Pinochio i hænderne på Deres lokale Imam, som fortæller Dem, hvornår solen står op og går ned under Ramadan. Det fortæller hvilken løgnfuld og rådden moral de officielle myndigheder og MSM har til denne religions virkelighed. Jeg mangler ord. Støt SIAD. http://www.siaddk.wordpress.com og http://www.frafalden.dk. God Torsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 27. maj 2021 @ 06:26

  6. Altså Islam er en usekulær diktatorreligion med en Førerprofetideal. Resten kan i regne ud ud fra virkeligheden.

    Kommentar by Michael Unna — 27. maj 2021 @ 06:42

  7. Loven er blevet for slap og der er for få der bliver hængt.
    Så måske dør de af corona? Måske kineserne der absolut ikke har tålmodighed med islamister er inde på noget af det rigtige, en sygdom der udrydder islamister?
    Eller prøv at forestille jer SaudiArabien som en atomørken med et meget stort hul hvor Mekka og Medina lå…

    Kommentar by Hul igennem? — 27. maj 2021 @ 06:53

  8. > Hul igennem 06.53
    Ønsketænkning.

    Kommentar by Nielsen — 27. maj 2021 @ 07:04

  9. Læs hvordan journalister forsøger at sable Martin Henriksen ned
    Hans spørgsmål lyser langt væk af had til Dansk Folkeparti og sympati for Islam.

    https://www.bt.dk/politik/politiker-om-fireaarig-pige-med-ptsd-hun-er-sandsynligvis-boernesoldat
    “Men mange af de her børn blev jo født, efter at Islamisk Stat holdt op med at eksistere?”

    Kommentar by k.m. — 27. maj 2021 @ 07:53

  10. Journalisten forsøger at sable Martin Henriksen ned
    Hans spørgsmål lyser langt væk af had til Dansk Folkeparti og sympati for Islam.

    https://www.bt.dk/politik/politiker-om-fireaarig-pige-med-ptsd-hun-er-sandsynligvis-boernesoldat
    “Men mange af de her børn blev jo født, efter at Islamisk Stat holdt op med at eksistere?”

    Kommentar by k.m. — 27. maj 2021 @ 07:53

  11. Tænkte jeg det ikke nok, nu snød teknikken igen

    Kommentar by k.m. — 27. maj 2021 @ 07:54

  12. der snød teknikken igen

    Kommentar by k.m. — 27. maj 2021 @ 08:03

  13. Profeten Muhammed var en fantast på linie med Adolph Shitler

    Kommentar by Nielsen — 27. maj 2021 @ 04:47

    Adolf Hilter, TIFIFY, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 27. maj 2021 @ 08:05

  14. https://newstarget.com/2021-05-24-fda-ethically-obligated-to-pull-covid-injections-off-the-market.html
    The CDC’s passive vaccine injury surveillance system, VAERS, has managed to capture 192,954 adverse events and 4,057 deaths between Dec. 14, 2020 and May 7, 2021. Similarly, Europe’s vaccine injury surveillance system, EudraVigilance has tallied 405,259 injuries and 10,570 deaths as of May 8, 2021. These crimes against humanity would never have been tolerated decades ago. In 1976, the swine flu vaccine campaign was cut short after thirty deaths and four hundred cases of Guillain-Barre syndrome.

    The covid vaccine holocaust is coming to light, despite the censorship

    Kommentar by k.m. — 27. maj 2021 @ 08:39

  15. Danskerne er så dumme, så dumme, vi lægger os fladt ned for islam, og det er hver gang.

    Kommentar by IES — 27. maj 2021 @ 08:45

  16. Endnu er skive af salamien er skåret!
    Islams indflydelse på samfundet er stigende – faktisk temmelig hurtigt, og muslimerne er oven i købet tålmodige, de bliver ved til de møder modstand og når de så ikke kan komme længere med det ene, så borer de et nyt sted og prøver det andet og sådan bliver de ved.
    Islamisme er for muslimer der har travlt, det er de utålmodige muslimer. Islam er den tålmodige muslim, der langsomt men sikkert gnaver sig til mere indflydelse, men målet er det samme hvad enten du er Islamist eller bare almindelig muslim. De kommer aldrig til at tilpasse sig vores samfund, det vil hele tiden være os der giver efter, aldrig dem! Skal vi bo sammen i fred så bliver det på deres betingelser, og hvor fredeligt det er kan diskuteres!
    Jeg er rigtig trist over hvad min generation har gjort ved landet, ja hele den vestlige civilisation. Vi har på bare en til halvanden generation sat det meste af det over styr, som vores forfædre har opbygget gennem tusind år! Jeg er ikke nervøs for mig selv, men mine børn vil komme til at leve i ufred, og mine kommende børnebørns liv vil blive et liv i borgerkrig, og de generationer der kommer derefter tør jeg slet ikke tænke på.
    Et er sikkert om hundrede år vil de sidste lyshårede med blå øjne, sidde og forbande vores generation. Historien vil være nødesløs mod os, vi havde alt og smed det hele på gulvet!

    Kommentar by Den Nervøse — 27. maj 2021 @ 09:27

  17. Vi kan snakke om Islam der skærer skiver, hvad med de skingrende skøre vesterlændinge, der tvinger uprøvet medicin i hele verdens befolkning.

    Der er vist allerede opfundet bankautomater der kræver covid-19 chip i hånden for at få adgang til penge.

    Jeg har aldrig brudt mig om muslimer, men jeg er bange for det bliver vores egne politikere og skumle Great Reset organisationer, der lægger verden øde.

    Kommentar by k.m. — 27. maj 2021 @ 10:08

  18. VANVIDDET OG UDUELIGHEDEN ER EFTERHÅNDEN FULDSTÆNDIG UDEN GRÆNSER. ALTSÅ MEDIERNES OG POLITIKERBORGENS VANVID OG UDUELIGHED.

    Bekæmpelsen af coronavirussen har været forvirret og ubegavet fra starten af. Brostrøm burde forlængst have været afløst af en mere kompetent person. Uvidende Brostrøm var med til at give smitten en “god” start og masser af vind i sejlene, med sine fejlagtige gætterier i foråret 2020.

    Ansvaret for at Beredskabsstyrelsen var helt uden beredskab, trods mange advarsler i årene forud, falder dog også tilbage på politikerne og flere andre.

    Men se hvordan de gamle partier ellers opfører sig:

    Man vil nu til at føre krig i Mali. Danmark har de radikale aldrig gidet forsvare, men de vil gerne føre krig i fjerne lande som Afghanistan og Libyen. Så nu vil endnu flere danske soldater blive slået ihjel og invalideret i en landkrig. De over 50 dræbte og over 200 lemlæstede soldater hidtil er ikke nok for de radikale rødkålshoveder i V, K, R, SF, LA, S, DF og EL. Ingen af dem har sagt klart fra.

    I København plyndres bilejerne grundigt. Nu skal de også straffes med forbud mod benzin- og dieselbiler, i zoner hvor fremover kun hundedyre el-biler må færdes. Oveni vil de “grønne” (læs: røde) aktivister som DR er mikrofonstativ for, også have en betalingsring og road-pricing og høje/højere P-afgifter og bøder.

    De samme håbløse politikere og skrigende, højtråbende aktivister vil også have landbruget lagt helt om. Aktivisterne, mest skoletøser og feminister, véd intet om landbrug, men påstår nu at de er meget klogere end landmændene.

    Og aktivisterne bruger gerne 500 milliarder kr. på en krig mod uskadelige og for planterne nødvendige co2 molekyler. Co2 kalder de en drivhusgas, klimagas og kæmpetrussel. Men det er løgn og øregas.

    Nyopvågnede røde feminister og en lang række radiGALE typer arbejder konstant på at sprede forvirring og fordummelse, samtidig med at de hetzer løs mod familiernes sammenhold, hjemmets fred og alle danske værdier, traditioner og rettigheder.

    Først og sidst vil de røde betonhoveder, de woke kvinder, feministerne og de benhårde kvindesagskvinder have danskerne udskiftet med kulturfremmede, de vil simpelthen af med os. Og de danske mænd skal gøres retsløse og feminiseres til ukendelighed, og så ellers byttes ud med afrikanere og arabere. DRs kvinder arbejder konstant sammen med EL og R på at bagtale og nedgøre danskerne i almindelighed og danske mænd i særdeleshed.

    På stadig flere områder er de gamle partier i gang med at gøre Danmark klar til svenske tilstande og danskerne modne til udskiftning og etnisk udrensning.

    Vanviddet ER uden grænser i denne tid.

    ……..

    Se også: “Vi tyranniseres med falske kriser”.

    7 canadiske læger med gode råd om corona-virus.

    Frankrig er ved at revne.

    Rekorder i skyderier, overfald, voldtægter og mord i Sverige.

    Kommunismens sorte bog: Stalins, Lenins, Maos, Pol Pots, Ceaucescos og andre kommunisters forbrydelser.

    Kommentar by BENT A — 27. maj 2021 @ 10:21

  19. Læs også om de kvindelige pulverhekse i nazisternes KZ-lejre.

    Kommentar by BENT A — 27. maj 2021 @ 10:27

  20. …de kvindelige vagter og pulverhelse….

    Kommentar by BENT A — 27. maj 2021 @ 10:28

  21. Der dukker nu kvindelige livreddere op i burkinier i svømmehaller og strande omkring dig. Jeg tænker, er det halal for en muslimsk kvinde at give mund-til-mund eller mund-til-næse livredning til en mand som hun ikke er i familie med? Skal hun ringe til sin far, bror eller fætter inden førstehjælpen igangsættes? Og vil hun redde dit liv hvis det virkelig gælder eller får du en omgang aktiv dhimmi dødshjælp?

    Kommentar by kartoffeldansker — 27. maj 2021 @ 10:30

  22. ramte tast ved siden af k: altså pulverhekse

    Kommentar by BENT A — 27. maj 2021 @ 10:31

  23. # Kartoffeldansker: er burkinier den nye svømmedragt?

    Kommentar by BENT A — 27. maj 2021 @ 10:33

  24. BENT A, du har nok været forskånet for synet, men ja det er en muslimsk svømmedragt til kvinder.

    Du kan købe en her til dine kone:
    https://www.hijabhus.com/dk/8-burkini

    Kommentar by kartoffeldansker — 27. maj 2021 @ 10:38

  25. 10.38: Burkinier og villatelte som svømmedragter, det lyder da som woke sund fornuft.

    Kommentar by BENT A — 27. maj 2021 @ 10:41

  26. Sundhedsmyndighederne gør sig skyldige i et knæfald for Islam, når de henviser til Koranen. På den måde legitimerer de Koranen som den eneste sande lære, og en lære der står over de menneskeskabte love. Det vil give bagslag.

    Kommentar by JC — 27. maj 2021 @ 10:54

  27. Det er kvalmende at høre sundhedsmyndighederne gå ned på det primitive islamiske niveau: “Der er ikke spor af svin eller chimpanse i vaccinen. Der er ikke alkohol i vaccinen. Det er ikke næring i vaccinen, så du bryder ikke fasten”.

    Mohammed sagde “takawu” (“søg behandling”) til de syge. Ja, men man bliver ikke syg hvis det ikke er Allahs vilje at man skal blive syg. Og hvis det er Allahs vilje at man skal dø, dør man uanset om man har taget vaccinen eller ej. Hvorfor så tage den. Denne logik har sundhedsmyndighederne undladt at gøre opmærksom på.

    Kommentar by JC — 27. maj 2021 @ 11:08

  28. *k.m 10:08
    Det eneste fornuftige er at få vaccinationen, der er altid nogen der reagerer mod vaccinen, men det er intet at regne mod at få sygdommen!
    Jeg kender folk der arbejder på covid afdelinger, og har en nabo der blev ramt. Tro mig det er alt om at gøre ikke at blive ramt af sygdommen!
    Den udskældte lægemiddelindustri har ydet en monster indsats og burde have et stort tak for det! Den mest udskældte Astra Zeneca er oven i købet en non profit vaccine, der mest af alt skældes ud i Europa fordi den er Engelsk, at så den også er Svensk er i den sammenhæng åbenbart ligegyldigt!
    Jeg er helt sikker på at det ikke er Bill Gates eller Warren Buffet der er efter dig, så tag du bare vaccinen!

    Kommentar by Den Nervøse — 27. maj 2021 @ 11:10

  29. Forbud mod dieselbiler og brændeovne er kun begyndelsen for venstrefløjen.
    Hvad skal vi med elbil uden strøm ?
    Den grønne omstilling med sol og vind kan jo slet ikke følge med behovet for energi.
    Det er galt med strømforsyning i Sverige, og jeg undrer mig over Nord Stream 2, gasledning til Tyskland, når nu venstrefløjen vil af med al fossil brændsel, som naturgas hører ind under.
    Er de allerede klar over nu? at de har skidt i nælderne ved at satse på vedvarende energi.
    Biden er smadremanden i USA, al sund fornuft og anstændighed forsvinder i rekordfart.
    Folk flygter fra Californien shithole, væk fra restriktioner og kontrol, staten der engang var centrum for flower power bevægelsen.
    Det fik de røde også ødelagt.

    https://climatechangedispatch.com/sweden-wrestles-with-power-shortage-as-cold-weather-hampers-supply/

    Kommentar by k.m. — 27. maj 2021 @ 11:20

  30. 11:10 Hørte du Harry Vox, som jeg linkede til?

    Kommentar by Svend — 27. maj 2021 @ 11:43

  31. Jeg kan ikke bekræfte oplysning, har den kun fra min bedre halvdel
    der hørte programmet DR P5, hvor studievært Charlotte Strib sagde hun glædede sig til at få første vaccinestik.
    I dag er hun sygemeldt og afløst af Charlotte Mørk på formiddagsprogrammet P5.

    Den Nervøse må tage en hvilken som helst medicin, det blander jeg mig ikke i. Jeg tager ikke en hasteudviklet vaccine, der mig bekendt kun er nødgodkendt.

    Rapporter om dødsfald og bivirkninger hemmeligholdes. Fri debat og deling af viden om virus og vaccine censureres. Selv Mark Zuckerberg der styrer den massive censur på F-B, sagde sidste år :We just don´t know the longterm side effects of basically modifying peoples DNA and RNA.

    Jeg vil ikke være forsøgskanin i et sindssygt global medicin eksperiment.

    Kommentar by k.m. — 27. maj 2021 @ 12:17

  32. > Svend 11:43
    I hvilken kommentar? Jeg synes der ringer en klokke,når jeg læser navnet. Men jeg er ikke sikke på jeg har fået det hele med.

    Kommentar by Nielsen — 27. maj 2021 @ 12:51

  33. https://healthimpactnews.com/2021/ema-pfizer-documents-on-experimental-covid-19-mrna-shots-reveal-animal-studies-were-conducted-during-trials-risks-to-pregnancy-being-concealed-but-verified-by-vaers-data/

    https://www.snopes.com/fact-check/bill-gates-vaccinations-depopulation/

    Kommentar by k.m. — 27. maj 2021 @ 12:52

  34. I virkeligheden er Sundhedsstyrelsen inden på noget af det rigtige. islam kan sagtens bekæmpes med islam.

    islams tekster er heldigvis så tvetydige og forvirrede at de let kunne vendes mod muslimerne selv hvis man ellers gad lægge kræfter i det projekt.

    Den letteste, billigste og mest Danskvenlige måde er selvfølgelig hjemsendelser en masse!

    Det må nødvendigvis være islams og muslimernes egne lande der løser muslimernes problemer, ikke et Vestligt land som Danmark, der hvis det ikke lige var fordi lorten var landet i Vores baghave, ville være uendelig ligeglade med en stenalderreligion og dens følgere. Hvem bekymre sig om Indisk animisme?

    Kommentar by Santor — 27. maj 2021 @ 12:52

  35. Svend reklamerer for Harry Vox, så kører jødehaderen igen sit spil.

    Harry Vox has no fear of discussing the Jewish control of our entire society and what they’re doing to us.

    Kommentar by k.m. — 27. maj 2021 @ 13:02

  36. #31 kl 17.12 KM “vaccinen” opfylder HELLER ikke definitionen på vaccines. Dolores cahill. Er ofte til at fonde/ genfinde på bit cute eller rumble. Jeg er heller ikke forsøgskanin for disse medicinske eksperimenter.

    Kommentar by Heisahero — 27. maj 2021 @ 13:19

  37. 12:51 Det var denne på bitchute, som også udtrykker sig bramfrit om den globale konspiration, som har skabt denne covid-massepsykose. Han sagde noget som Bent A havde læst, det var i indlægget om det lesbiske par
    søg nedenstående

    ‘THE STORY OF OUR TIME…’ (HARRY VOX) MAY 26, 2021

    13:02
    Bitchute søg:
    BIDEN’S SLEW OF JEWS BY BROTHER NATHANAEL
    hash
    video/AwqCkeGpShPv

    Kommentar by Svend — 27. maj 2021 @ 14:14

  38. OT Chemtrails
    Bitchute
    THIS IS WHAT HAPPENS WHEN TECHNOCRATIC TERRORISTS RUN YOUR LIFE. 🖕 MARCH 2, 2021

    Kommentar by Svend — 27. maj 2021 @ 14:24

  39. Naweed Baig er så vidt jeg ved fra Minhaj-ul-Quoran, som er gået noget i glemmebogen i den offentlige debat siden Mona Sheikh stoppede sine politiske ambitioner.

    Fordi jeg har forsøgt at sætte mig ind i hvad Plandemien handler om, så opfatter jeg de sundhedsfaglige informationer fra Sundhedsstyrelsen som mindst lige så misvisende som at spørge imamer om coronafortolkninger.

    Kommentar by perhag — 27. maj 2021 @ 14:28

  40. 13:02
    Bitchute, 3 videoer:

    NICK FUENTES: SUPPORTING ISRAEL IS ANTI-AMERICAN (THE GREAT DEBATE)

    NICK FUENTES: WHY CONSERVATIVE MEDIA LOVES ISRAEL (THE GREAT DEBATE)

    NICK FUENTES: OPENING STATEMENT (THE GREAT DEBATE)

    Kommentar by Svend — 27. maj 2021 @ 14:37

  41. Hvis vi går ud fra, at Harry Vox har ret, at de jødiske banker ejer medierne, så giver deres dækning af Israel/Palæstina og identitetspolitik etc osv mmm god mening

    Kommentar by Svend — 27. maj 2021 @ 14:40

  42. At bruge Mark Zuckerberg som reference kan vist ikke overbevise ret mange.

    Kommentar by Ole Madsen — 27. maj 2021 @ 14:53

  43. Jeg så lige en reklame fra sundhedsstyrelsen på youtube: En dansk skoleklasse fremfører en forestilling for forældrene, og helt forrest nede foran scenen sidder en muslim med tørklæde på (deres lærer) og instruerer dem.

    Et par uger forinden lød der måske en samtale i stil med dette?

    “Hvis vi hjælper jer med at indrage koranen i jeres oplysningskampagne om corona, så skal i sætte en muslim i en fremtrædende rolle i jeres næste reklamefilm”.

    Folk tror ofte at det kun er muslimer som er problemet i forhold til islamiseringen af samfundet, men sandheden er at snotdumme og naive danskere er et LANGT større problem.

    Kommentar by Per — 27. maj 2021 @ 14:56

  44. Kommentar by k.m. — 27. maj 2021 @ 13:02

    Hvad er din agenda, hvorfor forsøger du at lukke Svend ned.

    Du ville være en god stasi-aspirant. Er du en af de 1000 mossad har på lønningslisten til at påvirke den offentlige debat?

    Kommentar by KineserSnot — 27. maj 2021 @ 17:28

  45. Der er meget modstridende udmeldinger om corona, vacciner og restriktioner mv. Men INGEN kan sagligt bestride at der IKKE er tale om normale vacciner, IKKE er tale om en normal udviklingsproces, og IKKE er tale om en normal godkendelse. Heller INGEN kan bestride at der er mange advarsler på nettet. Se: “Vaccinealarm, skræmmende bivirkninger opdaget”, 14. maj hos hodja. Og se: 7 canadiske læger giver gode råd om covid-19 smitten, ca. 25. maj. Der er mange andre videoer som fortæller om virussen.

    Kommentar by BENT A — 27. maj 2021 @ 17:43

  46. Kineser snot
    Jeg udelukker ingen, og du kan stikke dine gætterier om mig skråt

    Kommentar by k. m. — 27. maj 2021 @ 18:04

  47. Da Sundhedsstyrelsen ikke har læst Koranen kan tilføjes:

    “Allah has sickened the hearts of disbelievers and increased their disease. He is a spiritual anti-doctor” (2:10)

    Sundhedsstyrelsen samarbejder altså med imamer til Doktor Mengele.

    Kommentar by Thomas M. — 27. maj 2021 @ 18:06

  48. Det er påfaldende så ENSRETTEDE KOMMUNISTER er. De røde i meget forskellige lande ligner hinanden på en prik. De er alle ens hvad tankesæt og holdninger angår. Det afspejles også i deres politik.

    Først vildleder, undertrykker og udsuger man befolkningen. Dernæst tyranniserer man borgerne med politistats-metoder, juridiske forfølgelser og statsterror. 3. kapitel er at man annullerer alle borgeres menneskerettigheder og afliver så mange som muligt. I Sovjetunionen begik Stalin og hans forbrydervenner over 20 millioner mord på egne landsmænd. Over 100 millioner familier blev udsat for tab, sorg, sult, sygdom, grusomheder og endeløse lidelser. I Kina gik det endnu værre til. Osv.

    Uanset hvilket land, så ender kommunisme altid i elendighed.

    Den røde ideologi er for kommunister hvad hundegalskab er for hunde. Hjernerne bliver porøse, nedbrydes og skrumper ind. Det ender ALTID i galskab, ondskab og død.

    Er danskerne ligeså uvidende eller dumme som svenskerne, der har ladet kommunister styre landet i årtier, hvorfor det nu er omdannet til en blå-gul-rød terrorstat. Et land hvor millioner af borgere må leve i frygt for hvad dagen og morgendagen bringer.

    Kriminaliteten derovre er løbet fuldstændig løbsk. Se Malmø som er som en krigszone.

    Læs: “Vi tyranniseres med falske kriser”. “Mobiliser højrefløjen”.

    Kommentar by BENT A — 27. maj 2021 @ 18:13

  49. Altså Problemet for Muhammedanere er at…det jo er Vantro. Der har opfundet Vaccinen, og det jo er Vantro,s hospitaler der vaccinere, og de lever jo i vantro lande, og vantro,s ditten og datten, og det er selvfølgelig nedladende for dem….så sundhedsstyrelsen må jo træde til med anbefalinger fra Vantro om Deres religion….. Hvad kristne angår….- Lad de små børn komme til mig. Dem må I ikke hindre i at blive vaccineret…..:-) :-) ;-)…..Og så har det jo intet med islam at gøre, at det netop er der hvor de bor i vantros områder, at smitten er størst. :-)

    Kommentar by Michael Unna — 27. maj 2021 @ 19:17

  50. 33) Koran notater fra Jess Asmussens bog om Islam- Hvad vi end ophøjer eller kaster i Glemsel. Vi finder noget bedre at sætte i stedet …:-) (Gud har Altzheimer)…En masse vers… Hvem vi end vejleder eller vildleder…:-) :-) :-).

    Kommentar by Michael Unna — 27. maj 2021 @ 19:19

  51. 33) En koptisk præst vakte vrede da han logisk påpegede ud fra Koran og Hadith, at enhver der kommer som gæst har ret til at smage på husets kvinders bryster. :-).

    Kommentar by Michael Unna — 27. maj 2021 @ 19:22

  52. Jeg brækker mig.

    Kommentar by Johnson — 27. maj 2021 @ 19:25

  53. Kommentar by Johnson — 27. maj 2021 @ 19:25

    Dagens bedste :-)

    Kommentar by Thomas M. — 27. maj 2021 @ 19:43

  54. Nu er der nogle af Boris Johnsons egne, der falder ham i ryggen og anklager ham for at have håndteret coronakrisen dårligt med tusinder af døde til følge. Mon ikke vi skulle se lidt på Søren Brostrøm, som mente, at coronavirus aldrig ville komme til Danmark; som ikke så nogen problemer i, at unge mennesker tog på skiferie i Alperne, længe efter at virus var kommet til Europa; som ikke mente, der var grund til at bruge mundbind for ‘der var ingen evidens for, at det virkede’.

    Kommentar by Ole Madsen — 27. maj 2021 @ 20:33

  55. Islams idioti udstillet for gud ved hvilken gang…man korser sig over denne udbredte dumhed – ikke mindst fra danske myndigheder, der stadig foregiver intet uråd at ane ang. islamiseringens stigende rædsler…

    Kommentar by LarsB — 27. maj 2021 @ 20:57

  56. Skal vi Danske kristne så en tur omkring den lokale præst for at få gode medicinske råd..

    Kommentar by Frank Mathiesen — 27. maj 2021 @ 21:58

  57. k.m. — 27. maj 2021 @ 13:02 skrev:

    “Svend reklamerer for Harry Vox, så kører jødehaderen igen sit spil.”

    “Jødehader” er – ligesom “racist”, “islamofob”, “sexist”, “xenofob” etc. – blot et tomt label, som globalister og zionister bruger for at udskamme og lukke munden på politiske modstandere, når de ikke har flere argumenter.

    Kommentar by Peter Nielsen — 27. maj 2021 @ 23:17

  58. Ole Madsen, 20.33 har ret. Brostrøm er en klovn. Og at DR og regeringen stadig bruger ham som “ekspert”, viser at de heller ikke er for kloge.

    Kommentar by BENT A — 28. maj 2021 @ 00:48

RSS feed for comments on this post.