8. juni 2021

Debat om Hamas med muslimske bosættere, og en homoseksuel konvertit: ‘Hamas er frihedskæmpere’

De senere dage har jeg skrevet et par høflige kommentarer i to Palæstina-grupper, og der går ikke mange minutter før alle fordomme bekræftes. De fleste kommentarer kunne være skrevet af 12-årige drenge, men det er voksne mænd, ofte truende, altid hadsk. Jeg er ikke stødt på en eneste kommentator der undsagde Hamas, og selv den homoseksuelle konvertit Michael Sinan Amir Aslanes (tidligere Thomsen) tager terrororganisationens parti. For år tilbage kæmpede han for at ‘homoseksualitet og Islam’ blev forenet. I dag betragter han Hamas som frihedskæmpere – i indædt kamp mod det eneste land i Mellemøsten der afholder Pride. Det ville sjovt, hvis ikke det var tragisk.

(Homoseksuelle Michael Sinan kalder Hamas for ‘frihedskæmpere’, Facebook, 2021)

Kommentarer

“Kim Møller jeg ska ridse navnet Palæstina på din krop når jeg fanger dig!” (Samer Mohamed)

“Admin – smid lige denne kakerlak ud!” (Sharif Al)

“Kim Møller fuck dig og Israel din lille nar!! Hamas (hjertesmiley)…” (Mohammed Allouch)

“Kim Møller hvad synes du din mor som sidder her og bliver bolledet af mig din hund. …” (Lucas Mob Frank)

“Kim Møller du er ussel… du er hvid…” (Özgür Bozkurt-Abu Ilyas)

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/119642/trackback

22 Comments »

  1. Ad kommentarer:
    Deporter, deporter, deporter, deporter og deporter

    Kommentar by Svend — 8. juni 2021 @ 01:26

  2. Som allerede beskrevet under bloggen “79-årig dame umotiveret overfaldet”, er hverdagen i Danmark blevet ret utrolig. Mon bøllerne der overfaldt hende også betragter sig som “frihedskæmpere”? Og hvad med de to vanvidsbilister som dræbte to piger i Brabrand ved Århus, er de også “frihedskæmpere”? Se også 18.40 under “umotiveret overfaldet”.

    Kommentar by BENT A — 8. juni 2021 @ 01:30

  3. Og det er den foretrukne ungdom, som der satses på? Det skal nok gå godt. GOOD LUCK NYDANMARK

    Kommentar by tavsen — 8. juni 2021 @ 01:32

  4. STØT PALÆSTINA OG HAMAS!
    Vi må straks sende alle deres soldater i Danmark til fronten mod Israel.

    Kommentar by Ufrivillig skatteyder — 8. juni 2021 @ 03:21

  5. Den fremmede styrke,som på nuværende tidspunkt befinder sig i vores land,skal enten nedkæmpes. Eller vi kommer til at dø. Danmark vil blive til Danmarrkistan og alle skal overholde Shariah. For en muslim er der kun én Gud: Allah Sådan har vi fået velsignelser fra syd.
    Går vi det ikke godt?

    Kommentar by Nielsen — 8. juni 2021 @ 03:55

  6. Har vi det ikke godt? Skulle der have stået.

    Kommentar by Nielsen — 8. juni 2021 @ 03:57

  7. Decolonize!

    Afkoloniser Danmark. Nu!

    Send de muslimske bosættere hjem! Nu!

    Både soldaterne og fødemaskinerne!

    Kommentar by egon olsen — 8. juni 2021 @ 07:32

  8. Ja det er selvfølgelig perverterede religiøs selvforståede Muhammedanere, der kalder Hamas for en frihedskæmpere, når vi VED de er et Islamisk undertrykkende diktatur. Jeg kunne jo selvfølgelig blive ved med at fortælle om Deres ligegyldighed med menneskeliv. Selvfølgelig Jøders men så sandelig også Deres egen befolkning i forhold til idealet. Hamas er en terrororganisation. Hvorfor i alverden gider du gå i dialog med den slags perverterede subjekter Kim? Men ok. Flot gjort.
    Støt Israel (Det eneste Demokrati med en menneskevenlig frihed).
    Støt SIAD.
    http://www.siaddk.wordpress.com – og – http://www.frafalden.dk
    God tirsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 8. juni 2021 @ 07:41

  9. Det er faktisk også uretfærdigt at subjektet (Thomsen) henstiller til Nazisterne. Hitler- Beundrede- Islam :-) (Hans bog – Mein Kampf- er en bestseller i Mellemøsten-Mein Jihad-). Citat fra Albert Speers erindringer cirka Hitler “Ulykken for os tyskere er at vi har den forkerte religion. Muhammedanismen selvopofrelse ville passe meget bedre til os end kristendommens slappe tolerance”.
    Hitler havde også stormuftien fra jerusalem boende i Berlin, som han var protector for. Så pågældende subjekt kunne ligesågodt hylde Hitler. Subjektet deler jo også samme jødehad med Nazisterne.

    Kommentar by Michael Unna — 8. juni 2021 @ 07:59

  10. Ihverttilfælde Islam gør.

    Kommentar by Michael Unna — 8. juni 2021 @ 07:59

  11. »Der er nogle af bandemedlemmerne, der helt har mistet respekten for samfundet, for politiet og for menneskeliv. De er kolde. Ligeglade«.

    Vi møder den 39-årige kvinde tæt ved torvet i en af de Göteborg-forstæder, som i sidste uge blev ramt af et skuddrab – koblet op på den omfattende bande- og klankriminalitet i området.

    Kvinden, der af hensyn til sig selv og sin familie hverken vil have sit navn eller billede i Berlingske, vil til gengæld gerne fortælle om, hvordan det er at bo i et område, hvor Göteborgs mest kriminelle familieklan hersker, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 8. juni 2021 @ 08:04

  12. Hvide danskere har brug for en privat funderet veludrustet og bevæbnet Beskyttelsesafdeling—eventuelt klædt i flotte, sorte uniformer og med blanke, sorte, skinnende, højtskaftede ridestøvler—til at beskytte os fra de grimme muslimer, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 8. juni 2021 @ 08:33

  13. De vil stadig forsøge at fortælle os at disse klansammenstød ikke handler om Islam.

    Kommentar by Kinesersnot — 8. juni 2021 @ 08:52

  14. Rene racister, disse muslimer.

    Kommentar by Cicero — 8. juni 2021 @ 09:04

  15. I KVINDESAGSKVINDERNES OG DE KOMMUNISTISKE KVINDERS helt egen private radio, kaldet DR, er de jo helt vilde med indvandring, besættelse og folkeudskiftning. Disse kvinder (plus de feminiserede mænd) i DR indkalder igen og igen Rosa Lund, Mai Villadsen, Stine Bosse, Martin Lidegaard og andre røde ekstremister til at belære lyttere og seere om at jo flere syrere, afghanere, irakere, pakistanere, somaliere, marokkanere og congolere der kommer til Danmark, jo bedre er det for os alle sammen.

    DR: Propaganda, vås og hjernevask døgnet rundt.

    Kommentar by BENT A — 8. juni 2021 @ 09:18

  16. Ihverttilfælde er tre ord Michael U.

    Kommentar by Nielsen — 8. juni 2021 @ 09:51

  17. Håber du får nogen af dem meldt for trusler, bla. Samer Mohamed.

    De slet ikke være her, de skal hjem.

    Kommentar by NulTolerance — 8. juni 2021 @ 10:27

  18. Vi er alle sammen enige. De skal ikke være her. Men journalisterne og deres politikerdukker synes vi skal have flere fremmede. Så hvilken vej kommer det til at gå? Lytter folk til hinanden eller til statsradiofonien.

    Kommentar by Nielsen — 8. juni 2021 @ 11:03

  19. Jeg mener også at der er grund til at anmelde de der hadeforbrydelser.

    DKR´s definition :

    “Hadforbrydelser er trusler, vold, hærværk, tyveri eller røveri begået mod personer, som gerningsmanden mener tilhører en bestemt gruppe.”

    Bare for at se hvordan det Danske retssystem vil håndtere en sådan sag!

    Kommentar by Santor — 8. juni 2021 @ 11:39

  20. Kommentar by Jens-Erik Andersson — 8. juni 2021 @ 08:33

    God morgen-humor.

    Kommentar by Thomas M. — 8. juni 2021 @ 13:16

  21. Det morsomme er at det er de samme mennesker, som anklager os for en hård tone i debatten! Det er de samme som anklager os for racisme. Specielt den sidste kommentar af en Tyrk, bedømt ud fra navnet: “Kim Møller du er ussel ….. du er hvid”, er jo en direkte racistisk kommentar, og som hvid mand er jeg stødt. Manden eller måske den 12 årige burde politianmeldes for racisme! Men der kommer sikkert ikke noget ud af det, for racisme mod hvide er ikke racisme!

    Kommentar by Den Nervøse — 8. juni 2021 @ 13:35

  22. En homoseksuel der vil omfavne Islam…..Hænge i en kran? Eller bliv smidt ud fra højhus?….:-) :-) :-). Sort humor fra virkeligheden.(Idiot)

    Kommentar by Michael Unna — 9. juni 2021 @ 09:39

RSS feed for comments on this post.