23. juni 2021

EM: Hjulmand støtter happening mod Ungarns LGBT-politik – ‘For mig har det intet med politik at gøre’

“Regnbueflaget er ikke politisk aktivisme. Det er en menneskeret at være hvem man er.”, skrev en bekendt til mig igår under debat om UEFA’s beslutning, og argumentet høres vidt og bredt. “…for mig har det intet med politik at gøre”, citeres landstræner Kasper Hjulmand for i Berlingske. Ufortyndet idioti.

Regnbueflaget opstod som en politisk manifestation i et homoseksuelt miljø i San Francisco i 1970’erne, og selve debatten handler om hvorvidt Allianz Arena i München må farves i regnbuefarver under aftenens Tyskland-Ungarn EM-kamp i protest mod ungarnsk LGBT-politik. Konkret opponeres der imod Ungarns nyligt vedtagne lov, der ‘forbyder indhold, der kan fremme homoseksualitet for unge under 18 år’.

Hvis man hævder, at det ikke handler om politik er man ideologisk hæmmet venstreorienteret, woke-ramt eller slet og ret idiot. I det omfang det overhovedet giver mening at skelne. Primus motor for flagets opståen var i øvrigt Harvey Milk, en toneangivende bøsse-aktivist, der begik gentagne overgreb mod mindreårige drenge.

Fra Berlingske – Kasper Hjulmand tager del i betændt debat. Hylder tysk beslutning – UEFA og Ungarn er stik imod.

“Er det i orden at oplyse et fodboldstadion i regnbuens farver og at bruge en EM-fodboldkamp til at markere støtte til LGBTQ+-rettigheder. Nej, mener den ungarske regering. Nej, mener det europæiske fodboldforbund, der har forbudt markeringen i München. …

… UEFA har sagt nej. Fodboldforbundet er for mangfoldighed, hedder det. Men planen var at lave en konkret politisk markering rettet mod ungarsk lovgivning, og UEFA vil være politisk neutral.

Forbuddet er blevet bakket op af det tyske fodboldforbund, men det møder ingen forståelse hos Kasper Hjulmand. Han siger tværtimod, at han hylder det tyske initiativ. …

‘Vi har jo haft diskussionen før. Hvad er politik, og hvad er sådan mere fundamentale menneskerettigheder, som man skrev under på i 1948, og som stadigvæk er et stort tema. At vi er født lige, at vi hylder diversiteten, at vi hylder, at alle har lige ret. Og for mig har det intet med politik at gøre,’ siger den danske landstræner. …

Det er et eksempel på en ny tid, hvor sportens stjerner vil bruge berømmelsen og indflydelsen til at skabe forandringer i samfundet, siger Kasper Hjulmand…”

(Allianz Arena i München ved en tidligere lejlighed; Foto: The Telegraph)

“Fodbolden er det største sociale fænomen i verden. Og hvis vi bruger det rigtigt, så kan vi være med til at skabe nogle sociale forandringer, som er gode. Og det har for mig intet med politik at gøre. Jeg bryder mig ikke om politiske statements, men det er det her ikke for mig.” (Kasper Hjulmand, 22. juni 2021)

Oploadet Kl. 11:04 af Kim Møller — Direkte link86 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/119934/trackback

86 Comments »

  1. “Jamen, vi vil bare gerne accepteres, og have lov til at gifte os”
    -1989.

    “Jamen, vi vil bare gerne have lov til at lade udklædte transvestitter læse højt for 5-årige, normalisere homosexualitet, og så dominere sexual-indoktrineringen for mindre-årige i skolerne”.
    -2021.

    Den indbyggede offermentalitet kan vi takke feministerne for. Nu vil alle have en bid af kagen, og de har jo haft en sindssyg god læremester i førstnævnte ideologi.

    Som man reder, så ligger man…
    Lige NU ville nok være et fint tidspunkt at begynde at bede til, at jeres børn og børnebørn ikke kommer til at hade jer som pesten.

    Hvis ikke de når at begå selvmord først, efter at have fået bortopereret deres kønsdele, fordi nogen har bildt dem et at kønnet er valgfrit.

    Kommentar by Kimski — 23. juni 2021 @ 11:38

  2. Venstrefløjen er og deres retorisk kneb.

    ‘Det handler om ligestilling’, imens de taler om kvote og diskriminering af mænd

    ‘Det handler om menneskerettigheder, imens LGBTQIA vil rykke grænserne for den seksuelle moral hos børn og smadre den traditionelle kernefamilie som er en af de grundlæggende søjler i Vestlig Civilisation.

    Venstre og Konservative er også med på vognen. DF og NB har svært ved at tage afstand.

    Der er stor mangel på dannelse hos de borgerlige Danmark.

    Alle burde læse ‘The Transgender Industrial Complex’

    Kommentar by KineserSnot — 23. juni 2021 @ 11:47

  3. “Det er en menneskeret at vaere hvem man er.”
    Det er MIN menneskeret, IKKE at blive belemret med nogle faa promilles befindtligheder…

    Kommentar by krassisten — 23. juni 2021 @ 11:51

  4. For min skyld må folk være så perverse de vil, bare de overholder loven og lignende, og ikke generer mig. At så nogle gør perversion til en dyd forstår jeg simpelthen ikke.

    Kommentar by Rinus — 23. juni 2021 @ 11:54

  5. Som sædvanlig er de venstreorienterede medier ude at forsøge at påvirke holdningerne. Her kalder EB sund fornuft pinligt.

    https://ekstrabladet.dk/sport/kommentarer/janjensen/uefa-i-ny-pinlig-skandale/8647098

    Kommentar by KineserSnot — 23. juni 2021 @ 11:55

  6. Ekstra bladet kaldte det “en pinlig skandale” at UEFA siger nej til at blive spændt for en politisk vogn, og de ville sikkert gøre det samme hvis UEFA forbyder støtte til terrororganisationen black lives matter, istedet for at skrive om hvor mange uskyldige mennesker de har dræbt!

    Der var også en eller anden formand/kvinde for en LGBT forening som pure benægtede at regnbuefarverne var politiske, som om han/hun forsøgte at få det til at handle om selve farvene på flaget, og at enhver der koblede farver til politik måtte være i liga med folk der tror jorden er flad. Jeg gider ikke finde det nu, det var i eb eller bt.

    Som du ved deler jeg ikke dit snævre verdensbillede ang homo/transpersoner møller, men det der er naturligvis 100% politisk og skal ikke blandes sammen ind i sport, ligeså lidt som støtte til politiske partier skal det. (hvilket de samme personer som protesterer nu ville gå fuldstændigt amok over hvis spillerne/klubberne støttede højreorientede partier)

    Spørgsmålet er som altid hvornår højrefløjen præsenterer et reelt alternativ til mediernes venstreorienterede manipulationer, som når ud til flere end de samme 10 mennesker som er enige i forvejen. Jeg venter på snart 20’ende år.

    Kommentar by Per — 23. juni 2021 @ 11:56

  7. Hvis det er meningen der skal rende 22 bøssekarle rundt og sparke til en bold, så sig det klart og tydelig. Sportsverdenen er blevet mærkelig, knæle for BLM og alt det andet pjat er desværre kun venstreorienteret samfundsnedbrydning. Transmænd i kvindesport er sgu da bevis på at de perverse idioter mangler realitetssans og moral.

    Kommentar by k.m. — 23. juni 2021 @ 11:57

  8. Der er diskussion om et nyt parcelhuskvarter i mit nærområde, og adgangsvejene dertil. Kommunen vil ikke anlægge en ny vej ind til kvarteret. Der er borgerprotester mod at sende den kommende trafik ud på den nuværende smalle vej, og de havde lavet en protestplakat med partiloger på.

    Det blev kaldt utidig valgmateriale og de måtte skjule partilogoer med sort tape.

    Det er en uskik at blande sport og politik sammen.

    Kommentar by k.m. — 23. juni 2021 @ 12:06

  9. LGBT,Q BLM og et væld af identitetspolotiske tiltag, har haft frit spil – fra Formel 1 til Fodbold, har det væltet ud i æteren under Coronanedlukningen! Men mon ikke det kun er i kraft af publikums fravær.
    Tro mig jeg har intet mod bøsser og lesbiske, men jeg vil bare ikke have deres budskaber stoppet ned i halsen, og naturligvis betyder sortes liv noget, men ikke mere end andres liv. Men jeg gider ikke se sportsfolk agiterer for et helt igennem politisk budskab, og så oven i købet et rødt budskab.
    De Gamle grækere var klogere end os, for når de holdt deres olympiske lege, så aflyste de alle stridigheder og alt politik. Det kunne vi godt lærer meget af!
    Et opråb om et identitetspolitisk frirum!

    Kommentar by Den Nervøse — 23. juni 2021 @ 12:09

  10. https://www.bt.dk/em/uefas-regnbueskandale-vokser-eksplosivt-dropper-tur-i-sidste-oejeblik
    I stedet har en stribe tyske virksomheder og offentlige instanser reageret. Det har de blandt andet gjort ved at ændre deres logoer på sociale medier til at indeholde regnbuefarver.

    Kommentar by k.m. — 23. juni 2021 @ 12:10

  11. Den meget lille minoritet, de 1 eller 2 procent kønsforvirrede afvigere (LGBTXZQ-kliken), udnyttes af kommunisterne/rødfascisterne til at skabe splittelse og forvirring i hele samfundet. Et nedbrudt samfund i opløsning er iflg. den marxistiske ideologi vejen til utopia, det jordiske paradis.

    Kommentar by BENT A — 23. juni 2021 @ 12:13

  12. PS: Tyskland under gammelkommunisten frau Merkel synes at være ved at gå helt amok i pride-parader og regnbuefarver, iflg. DR. Men hvorfor skal nogle få afvigere bestemme over de 98-99 procent af befolkningen som er normale eller nogenlunde normale, og som ikke bryder sig om den perverse LGBTPQ-gruppering.

    Kommentar by BENT A — 23. juni 2021 @ 12:20

  13. Det citat jeg nævnte før: “Det er vanvittigt at sige, at regnbuefarve er politisk. Og det er dybt kritisabelt af UEFA. De står med et forklaringsproblem,« siger sekretariatschef i LGBT+ Danmark Susanne Branner Jespersen til B.T.“ https://www.bt.dk/em/haard-kritik-af-uefa-efter-kontroversiel-beslutning-det-er-dybt-kritisabelt

    Men det er jo allerede stukket af langt udover det som man kan se i k.m’s link ovenfor.

    Jeg tror ikke engang de firmaer og personer der nu maler alt i regnbuefarver aner hvad det handler om, de får bare en mail fra internettets overformynderi om hvad de skal gøre, og så gør de det af frygt for at miste penge. For i klovne verdenen anno 2021 er man automatisk skyldig hvis man ikke øjeblikkeligt beviser det modsatte på forhånd.

    Dermed ikke sagt at der ikke er rigeligt at kritisere ungarn og tusind andre lande for på de områder, men sport og politik hører stadig ikke sammen uanset hvad. Og den dag det gør, så hepper jeg udelukkende på det hold der støtter en stram udlændingepolitk, og går med generation identitærs logo på deres trøjer. Jeg glæder mig til at høre alle de tolerante humanister forsvare sammenblandingen af sport og politik på det tidspunkt, hjernedøde idioter.

    Kommentar by Per — 23. juni 2021 @ 12:38

  14. Harvey Milk – mærkeligt navn.
    Checker lige – ja den er god nok, endnu en early lifer….

    Kommentar by John Sorensen — 23. juni 2021 @ 12:38

  15. Fremmelse af perversioner til nedbrydelse af normer, af traditionel familiemønstre og fremmelse af STERIL sex har til formål at udrydde den etniske europæiske befolkning og angrebet er iværksat af en gruppe der IKKE er europæisk.

    Kommentar by John Sorensen — 23. juni 2021 @ 12:47

  16. Kasper Hjulmand: “Og hvis vi bruger det rigtigt, så kan vi være med til at skabe nogle sociale forandringer, som er gode.”

    “Skabe sociale forandringer”? Ja, det lyder jo i hvert fald overhovedet ikke som politik …

    HVIS LGBTQAIP+ propagandaen IKKE var politisk, så ville de jo IKKE bruge den, så selvfølgelig er det 100% politisk.

    Lad mig hermed også støtte opfordringen fra “Kinesersnot” til at læse bogen: “The Transgender Industrial Complex”, bedste bog på markedet om dette emne.

    Kommentar by Peter Nielsen — 23. juni 2021 @ 12:49

  17. John Sorensen — 23. juni 2021 @ 12:38: OY VEY!

    Kommentar by Peter Nielsen — 23. juni 2021 @ 12:52

  18. Men selvfølgelig, det STORE problem er mængden af nyttige idioter og selvdestruktive galninge – som f.eks. Hjulmand – blandt vores egne.

    Kommentar by John Sorensen — 23. juni 2021 @ 12:53

  19. Alle der mener at fodbold rummer indflydelse og berømmelse er sjovt nok samme gruppe som liner op til dødssprøjterne forklædt som vacciner

    Kommentar by Svend — 23. juni 2021 @ 12:53

  20. Svend — 23. juni 2021 @ 12:53 skrev:

    “Alle der mener at fodbold rummer indflydelse og berømmelse er sjovt nok samme gruppe som liner op til dødssprøjterne forklædt som vacciner”

    Så du mener ikke at fodboldstjerner er berømte og dermed kan udøve indflydelse på deres millioner af fans …?

    Kommentar by Peter Nielsen — 23. juni 2021 @ 13:10

  21. Endnu en grund til for mig ikke at spilde tid på at glo på bold. Denne julemand er dog en latterlig idiot.
    Som tiden går med evindelig propaganda for bøsseri, er jeg ved at blive en 100% homofob, idet en stadig stigende agitation for dette ækle uvæsen formentlig fører frem til, at man bliver tvunget til at skulle deltage i bøsseri. FØJ FOR HELVEDE.

    Kommentar by Knud Madsen — 23. juni 2021 @ 13:11

  22. 13:10 Jo, gruppen der følger fodbold er vistnok ret stor. Har ikke skrevet, at de ikke er berømte, som du måske bemærker. De er berømte fordi nogle mennesker er enige om, at de er vigtige

    Der er så andre mennesker, som anser det hele for at være en stor løgn og manipulatorisk underholdning for de hjerneskadede masser, som følger en hvilken som helst prækonstrueret, fabrikeret antagelse

    Kommentar by Svend — 23. juni 2021 @ 13:18

  23. Lad os nu bare se noget fodbold og ikke alt det politik tak.!!

    Kommentar by Revser — 23. juni 2021 @ 13:25

  24. Kommentar by k.m. — 23. juni 2021 @ 12:06.

    Ja, de bygger boligkvarterer som sindssyge overalt, lige i øjeblikket.
    Skal vi gætte på, at det nok ikke bliver landets etniske hjemløse, der kommer til at flytte ind?

    Jo højere levestandard tilflytterne får over den almene dansker, jo større er sandsynligheden for, at de gradvist begynder at opkøbe hele bydele, præcist lige som det er sket i ovre til vest for Jylland.

    Og så er vi tilbage til den gamle ikke-politisk korrekte joke om, at verdens hurtigste menneske er en jøde på cykel gennem Berlin, anno 1943. Forskellen bliver så bare, at cyklisten er en Dansker.

    Kommentar by Kimski — 23. juni 2021 @ 13:39

  25. DANMARK ER TÆTTERE PÅ AT BLIVE TIL EN FEJLSLAGEN STAT END FLERTALLET ANER!!!

    Se bare her:

    POSTVÆSNET ER I EN JAMMERLIG FORFATNING

    SUNDHEDSVÆSNET ER I EN JAMMERLIG FORFATNING

    DEMOKRATIET ER I EN JAMMERLIG FORFATNING

    INDVANDRINGS-SITUATIONEN ER KATASTROFAL

    INFRASTRUKTUREN LIDER UNDER TALRIGE FORRINGELSER OG NEDLUKNINGER

    FORSVARET ER I EN JAMMERLIG FORFATNING

    POLITIET ER I EN JAMMERLIG FORFATNING

    FÆNGSELSVÆSNET ER I EN JAMMERLIG FORFATNING

    BETYDELIGE DELE AF ERHVERVSLIVET ER PÅ VEJ MOD KONKURS OG FALLIT

    RETSSIKKERHEDEN ER I EN JAMMERLIG FORFATNING

    BOLIGPOLITIKKEN ER ASOCIAL OG TIL SKADE FOR MANGE

    FAMILIEPOLITIKKEN ER EN KATASTROFE

    ØKONOMIEN ER I EN JAMMERLIG FORFATNING

    DEN SOCIALE VELFÆRD ER RASLET NEDAD SIDEN 1990

    DE GAMLE PARTIER OG MEDIER ER I EN JAMMERLIG FORFATNING

    FOLKESKOLEN, FOLKEKIRKEN OG UNIVERSITETERNE ER INFILTRERET AF RØDKÅLSHOVEDER

    KLIMAPOLITIKKEN OG DEN GRØNRØDE OMSTILLING STYRES AF FANATIKERE OG UVIDENDE TOSSER

    FOLKEOPLYSNINGEN ER ENDT I PROPAGANDA, MANIPULATION, CENSUR OG LØGN

    DEN PERSONLIGE FRIHED OG ØKONOMI ER UNDER ANGREB

    Kort sagt: Danmark er i alvorlig grad et misregeret land, og det har nu varet lige siden 1968 eller 1983.

    Kan noget forhindre at vores land om kort tid falder ned i samme afgrund som Sverige, Venezuela, Libanon, Syrien, Iran eller Somalia?

    Kommentar by BENT A — 23. juni 2021 @ 14:04

  26. PS: HVILKEN TRYGHED; FRIHED OG LIVSGLÆDE er der tilbage når, som en netavis skriver:

    Doctors destroy health……..Lawyers destroy justice

    Universities destroy knowledge……..Governments destroy freedom

    the Press destroyes information……..the Banks destroy economy

    Women destroy families, nations and civilizations

    Kommunists destroy all what can destroyes

    Kommentar by BENT A — 23. juni 2021 @ 14:17

  27. PS: Hvis det er lidt uklart hvad der menes med 14.17, kan man få mere at vide hos hodja og prageru som viser en masse gode videoer.

    Kommentar by BENT A — 23. juni 2021 @ 14:20

  28. Hjulmand støtter racisme, LGBT+ er kritisk raceteori https://www.dailymail.co.uk/news/article-9671555/Oxfam-staff-training-document-blames-privileged-white-women.html

    Kommentar by anno — 23. juni 2021 @ 14:23

  29. Tyskland slog med hammeren og har nu presset UEFA.

    De totalitære tyskere viser sig igen frem var deres værste side.

    Kommentar by KineserSnot — 23. juni 2021 @ 14:44

  30. kasper hjulmand:

    “Fodbolden er det største sociale fænomen i verden. Og hvis vi bruger det rigtigt, så kan vi være med til at skabe nogle sociale forandringer, som er gode. Og det har for mig intet med politik at gøre. Jeg bryder mig ikke om politiske statements, men det er det her ikke for mig.” (Kasper Hjulmand, 22. juni 2021)

    Hvis det ikke er en politisk udmelding, så forstår jeg nada!

    Det er sgu da politisk når man mener at man skal være med til at skabe sociale forandringer som er gode!!!
    Hvad er de sociale forandringer og definitionen på at de er gode er da vist ret så politisk…not?

    hjulmand har vist i sin ungdom fået en hård bold i bolden…ind over til en nigger..har har!!

    Kommentar by Black Watch — 23. juni 2021 @ 14:45

  31. Når det gennem propoganda og villige medier lykkes venstreradikale at afpolitisere og uskyldiggøre afskyelige ideologier som lgbt (med bagvedliggende socialkonstruktivisme og kritisk raceteori) – og tilsvarende gøre ideologien islam til en harmløs religion – så bider apolitiske ledere villigt på krogen i tolerancens og mangfoldighedens og næstekærlighedens navn.

    Så i den sammenhæng er Hjulmand bare som ledere er flest: Placerer sig der, hvor der er mindst chikane fra aktivister, så han kan koncentrere sig om sit job.

    Bagved rumsterer der altid truslen fra voldsmandens veto. Hvis ikke Hjulmand mener, at lgbt og islam er omfavnelse af mangfoldigheden, tolerancen og kærligheden, så vanker der ballade, intimidering, trusler og vold. Så hellere tro på løgnene, så man sove fredeligt om natten og koncentrere sig om sit job.

    Kommentar by traveler — 23. juni 2021 @ 14:51

  32. https://jyllands-posten.dk/sport/ECE13080723/uefa-skifter-til-regnbuelogo-efter-kritik/

    Uefa har nu rettet ind og indført regnbuen i deres logo!!!!!!!!!!!

    Kommentar by Black Watch — 23. juni 2021 @ 14:53

  33. Ja, selvfølgelig ligger UEFA under for venstreradikal pression. Hvis de ikke havde givet efter, ville der være risiko for ustyrlige shitstorms og voldelige aktivisme, der fuldstændig ville overskygge fodboldfesten.

    Voldsmandens Veto går sin sejrsgang.

    Kommentar by traveler — 23. juni 2021 @ 15:27

  34. Kommentar by Peter Nielsen — 23. juni 2021 @ 13:10

    Der er desværre mange på vores fløj der slet ikke forstå at man skal kæmpe en kamp. De tror man kan melde sig ud og forventer man kan lave det hele om uden at deltage i samtalen….

    Sådan er det når man er tæmmet, blot fordi ens politiske modstandere har held til at frame-samtlerne. Sådan er det når man ikke er klog nok til at sige fra.

    Kommentar by KineserSnot — 23. juni 2021 @ 15:28

  35. Kommentar by Svend — 23. juni 2021 @ 13:18

    Sæt dig over i hjørnet og vær sur, istedet for at deltage i den væsentlige samtale og forsøge at påvirke tingene.

    Din tilgang hjælper jo intet, det bliver det kun mere slemt af.

    Kommentar by KineserSnot — 23. juni 2021 @ 15:30

  36. DET ER KOMMUNISTENES OG LGBTQ-AKTIVISTERNES PLAN at vi alle skal tvinges til at være tilhængere af alle mulige perverse og amoralske tilstande, der kan medvirke til at det civiliserede samfund går i opløsning.

    Kommunismen er en vanvittig, djævelsk og barbarisk ideologi til fremme af korrupte, lyssky og perverse interesser.

    F.eks. har vindmølleindustrien og atomkraftindustrien mv. stor økonomisk interesse i at få politikerne til at bevilge hundredvis af milliarder af euroer eller kroner til den grønrøde omstilling. Og indvandringsindustrien ønsker naturligvis den størst mulige indvandring, osv.

    Men for de allerfleste borger er det meget skadeligt hvis politikerne støtter komplet usaglige projekter.

    Læs hvad prageru skriver om vindmøller, el-biler, rød socialisme og familiepolitik mv.

    Kommentar by BENT A — 23. juni 2021 @ 15:40

  37. Weimar-Berlin er deres endgame.

    De ønsker prostituerede børn på gade-hjørnerne.

    Kommentar by KineserSnot — 23. juni 2021 @ 15:43

  38. Vel. Fodbold er en homokønnet sport. Har I oplevet et miks imellem drenge og piger på banen? Nej vel. De kommer tættere og tættere på hinanden i både forsvar og angreb, og jo tættere de nærmer sig kampens slutning, jo mere vil de have det- forløsende – mål. Så lys i bare gule og blå….Jeg vil bare se en god fodboldkamp……kunne selvfølgelig gå i swingerklubben istedet….:-) :-) :-) :-) (Foretrækker Femminine fortrin-og argumenter- og honningkrukken….ikke det sorte hul…:-) :-) :-)….Ingen kommer i nærheden af mit søde lille lyserøde r…..) :-) :-) :-)

    Kommentar by Michael Unna — 23. juni 2021 @ 15:53

  39. 15:30
    NFL Player Buffalo Bills wide receiver Cole Beasley vil hellere stoppe end at modtage vaccinen

    Dollar_Vigilante
    KILLING WITH GLEE: THE POLITICS OF FEAR AND STARVATION
    bitchute g9m8N6kNqrB9 tid: 24:47

    Kommentar by Svend — 23. juni 2021 @ 15:54

  40. En af holdende -kommer- jo først….og enten holder det andet ud….eller også opgiver det :-) :-) :-)…..Kunne vi ikke bare se en god foldboldkamp istedet for alt det pjat???? :-)

    Kommentar by Michael Unna — 23. juni 2021 @ 15:55

  41. En stribe tyske virksomheder og offentlige instanser har valgt at ændre deres logoer på sociale medier til at indeholde regnbuefarver.

    https://twitter.com/StefanLeifert/status/1407414880399990787

    Kommentar by wilty — 23. juni 2021 @ 16:00

  42. “Fodbolden er….som er gode. Og det har for mig intet med politik at gøre. Jeg bryder mig ikke om politiske statements, men det er det her ikke for mig.”

    Noget lignende sagde en vis tysk kansler også i 1936. Var det Adolf Schicklgruber han hed? Han havde kun én kugle, hvor andre normalt har to; så derfor tilhørte han “LGBTQ+-1KUGEL” og var grusomt forfulgt af “JEWNIG+-Q”, “USSR+GB”.

    Kommentar by Gustav Jensen — 23. juni 2021 @ 16:18

  43. DBU har måske et landshold; Danmark har ikke.

    Kommentar by Vagn Henning — 23. juni 2021 @ 16:22

  44. Kommentar by KineserSnot — 23. juni 2021 @ 15:28

    Magyarerne (ungarerne) er et stolt folkefærd, der forsvarer sine værdier. Trods det at lgbt-ideologien er pumpet op af superriges donationer og består af aktivister, der forstår at bruge den mediepolitiske magt, så kan de næppe stille noget op mod magyarerne.

    Man må håbe på, at fodboldkampen i aften mellem Tyskland og Ungarn bliver om fodbold. Men man kan frygte det værste, og så vil det være de ungarnske fodboldfans, der vil blive angrebet. Men medierne vil kun interesse sig for hvor meget, de ungarnske fodboldfans modreagerer.

    Kommentar by traveler — 23. juni 2021 @ 16:58

  45. Tyskland har jo en lang tradition for at blande sport og politik.

    Kommentar by Peter Faber — 23. juni 2021 @ 17:09

  46. Som altid skal Vi tvinges til at have en mening og hvis Vi ikke har samme mening som dem, så er Vi nazier, homo-fober og hele resten af svadaen.

    Fat det nu i lunkne bøsserøve. Vi gider ikke evigt og altid at forholde Os til jeres “seksualitet” men når i smører den ud i ansigtet på Os så må Vi insistere på at kommenterer og give udtryk for Vores mening, hvad end den er!

    Kommentar by Santor — 23. juni 2021 @ 17:28

  47. “Facebook er det største sociale fænomen i verden. Og hvis jeg bruger det rigtigt, så kan jeg være med til at skabe nogle sociale forandringer, som er gode. Og det har for mig intet med politik at gøre.” (Mark Zuckerberg)

    Kommentar by Ole Madsen — 23. juni 2021 @ 17:33

  48. (Mark Zuckerberg, frit efter Kasper Hjulmand)

    Kommentar by Ole Madsen — 23. juni 2021 @ 17:39

  49. Kære Unna: 9 x :) i een kommentar, er det ikke lige i overkanten? Så sjov var den heller ikke.

    Kommentar by BENT A — 23. juni 2021 @ 18:05

  50. Haha, tjeck det her: https://ekstrabladet.dk/underholdning/livsstil/ekstra-bladet-hejser-regnbueflag-i-uefa-protest/8648223

    “Det europæiske fodboldforbund, UEFA, har nægtet Tyskland at lyse national-arenaen op i regnbuens farver under kampen mellem Tyskland og Ungarn, fordi de betragter det som et politisk signal.”

    Hvorefter ekstra bladet hejser et regnbueflag over redaktionen som et politisk signal!

    Folk bliver seriøst dummere og dummere, og de værste arbejder som journalister.

    Kommentar by Per — 23. juni 2021 @ 18:32

  51. DRs rapkæftede KVINDESAGSKVINDER og FELTMADRASSER fortsætter på daglig basis med deres kvalmefremkaldende udsendelser. I dagens debat 12.15 til 13 på P1 havde man tilkaldt Pølletikens chefredaktør som er en begejstret tilhænger af invasionen og besættelsen. Han påstod at det gik fremad med “integrationen”. Rasmus Stocklund fra S var langt mere kritisk. Men det som begge glemte er, at om man så fremlægger nok så mange solstrålehistorier om rollemodeller og afghanske kvinder der studerer, så er Danmark ikke på vej mod bedre tider, men på vej mod afrikanisering, islamisering, kaos, kæmpekriminalitet, ruin, folkeudskiftning og undergang.

    DR prøver konstant at aflede danskernes opmærksomhed fra hvad der virkelig foregår.

    Havde DR været med på Titanic, ville de ikke have snakket om andet end at der var dejlig musik, dejlige desserter, smukke saloner og masser af luksus ombord. Det ville de have snakket og boblet om til vandet stod dem til op over munden, blop, blop, blop.

    Lytterne ville have fået indtryk af en herlig og vellykket sejlads hvor det værste der skete, var at DR tabte mikrofonen ned i skibets swimmingpool.

    Kommentar by BENT A — 23. juni 2021 @ 18:41

  52. Sagen er vel også hævnaktion mod Ungarn, der lukkede grænserne for asylsøgere og muslimer.

    Her en ældre historie om muslimer, opdragelse og den danske stat, incl politiet der har givet op over for de fremmedes normer.

    https://180grader.dk/artikel/kvinfo-er-dd-for-muslimer-og-vi-er-til-grin 26/09/2015

    udsnit af artikel :”Hr. genial spørger her hvor kvinfo er henne, og MHansen svarer så smukt, at det bør være en klumme… Jeg tillader mig her at gengive hendes svar som en artikel:

    ———————————-

    kvinfo og lign er død, så længe det drejer sig om indvandrene. Sådan har det været længe.

    Tænk bare på sagen om censoren der ikke ville give hånd til en student, fordi hun var kvinde.

    Havde det været en af jer danske gutter, havde I straks fået en sag om kønsdiskrimination på nakken, men fordi han var muslim, så var det helt ok.

    Og det er her kæden hopper af for mig. Den store forskel der bliver gjort på danske mænd og muslimske mænd. De har simpelhent fripas til at tæske både deres kvinder og børn, holde konen indespærret og bruge hende som slave, samt nægte at arbejde sammen med kvinder, alt imens I danske mænd knapt nok må fløjte efter os.

    Den samme forskel viser sig også når det er kvinder og børn vi taler om. Kvinderne har fripas til at rende rundt med tørklæde og langeærmer som sygeplejerske, på trods af at det første man lærer på uddannelsen, det er at lange ærmer også betyder en stigning på 5000% hvad angår bakterier. Men det mener Herlev og Rigshospitalet er lige meget, selv om de kæmper en allerede tabt kamp med at undgå MRSA. For det er jo vigtigere at folk har deres rettigheder med religion, end at folk overlever.

    Børnene har den værste forskel, de bliver gennemtævet, puttet i bure, solgt til ældre mænd, og misbrugt. Og det er helt ok, ifølge staten, for det er jo alt sammen i

    “de store menneskerettigheders navn”

    I Vollsmose kender man til flere sager hvor deres børn bliver pisket, holdt i bure, og misbrugt seksuelt hver dag, eller sælger dem som sexslaver ( læs: ægteskab mellem piger på 10-12 med ældre mænd i deres hjemland) men det er helt i orden, for den muslimske mand har jo sine menneskerettigheder, og så længe Islam siger det er ok, så er det også ok for Odense kommune. For de tør ikke gå i lag med menneskerettigheder om religion.

    Vi har flere gange da vi boede der en kort stund, meldt alt til både kommune og politi. Men kommunen turde ikke blande sig, fordi som hun sagde dernede ” jeg kan jo ikke fjerne deres børn, for mine børn går i skole med deres andre børn, og mine børn bliver tævet ihjel nede i skolen, hvis vi fjerner deres børn.”

    Politiet? ja, de turde jo ikke komme derud. Så deres svar lød ” sådan gør man jo i muslimske familier, du må lærer at sådan er det, det kan vi ikke gøre noget ved.”

    Kommentar by k.m. — 23. juni 2021 @ 18:44

  53. PS til 18.41: Og så er det irriterende at DRs værtinder konstant afbryder dem hvis meninger de ikke kan lide, og at de altid sørger for at invitere kommunister som Rosa Lund, Peter Hvelplund, Sofie Carsten og Martin Lidegaard eller lignende ind.

    Kommentar by BENT A — 23. juni 2021 @ 18:54

  54. K.M 18.44: Ja, hvor muslimerne er som ulve, hyæner og sjakaler, er danskerne som små mæh-lam, overfor magtmisbrug og tvangsfjernelser af deres børn. Ja, endog overfor overfald, mishandling og drab på deres børn. De lader svagt begavede sagsbehandlere, skøre psykologer og tåbelige, ondskabsfulde og fascistiske politikere tyrannisere dem til døde.

    Nok aldrig før i verdenshistorien har noget folk i den grad ladet sig fordumme, feminisere, herse og hundse med. (dog bortset fra svenskerne)

    Danmark er allerede en kafkask terror-stat. De lalleglade danskere har udsigt til at blive udraderet og slettet fra verdenskortet.

    Kommentar by BENT A — 23. juni 2021 @ 19:08

  55. Var det OBO eller Niels O., der drev 180grader.dk i døden?, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 23. juni 2021 @ 19:08

  56. Fodbold eer forsvundet. Uanset hvilket hold eller hvlken klud du deltager i,vil du være omgivet af muslimer,som gør alt for at implementere sharia.

    Kommentar by Nielsen — 23. juni 2021 @ 19:15

  57. Hvorfor lægger EU ikke sag an mod Facebook, for firmaets massive faktatjek(læs censur) om alt der handler om corona og vaccine

    https://www.document.no/2021/06/23/eu-truer-ungarn-med-rettslige-skritt-mot-lhbt-lov/

    Kommentar by k. m. — 23. juni 2021 @ 19:16

  58. Fransk landshold, er det mangfoldighed?
    Det er flest sorte afrikanere, og hvor mange af dem er muslimer?
    https://www.fodbold-transfers.dk/oversigt-frankrigs-em-2021-trup/

    Kommentar by k. m. — 23. juni 2021 @ 19:24

  59. Den dømte er fra Congo men har boet i Danmark i over 20 år
    https://nordjyske.dk/nyheder/aalborg/doemt-for-to-voldtaegter-udvises-for-altid/4f45a1df-e4f6-41d0-9cc7-9248fff1ec85

    Kommentar by k. m. — 23. juni 2021 @ 19:28

  60. Kasper Hjulmand elsker at optræde på TV som “den intellektuelle træner” selvom han ganske åbenlyst er svagere begavet. Den velbegavede Hans Bonde udtaler til JP:

    Fodboldforbundet har fat i den lange ende med sin afvisning, mener Hans Bonde, professor, dr.phil. på Institut for Idræt og Ernæring, Københavns Universitet.

    “Regelgrundlaget siger, at der ikke må ske politisering i sport. Der er entydigt tale om en politisering, når man erklærer, at det regnbuefarvede stadion er en kommentar til indenrigspolitik i et andet EU-land” siger han med henvisning til bystyret i Münchens motivation.

    Kommentar by Thomas M. — 23. juni 2021 @ 19:30

  61. – Uefa respekterer regnbuen.

    Sådan lyder overskriften på en meddelelse fra det europæiske fodboldforbund, der ved samme lejlighed har klædt sit logo i regnbuefarver.

    Forbundet italesætter samtidig den skarpe kritik, der er haglet ned over det, siden det afslog Münchens ønske om at oplyse Allianz Arena til aftenens kamp.
    Det var ikke politisk begrundet, lyder det.

    – Tværtimod var ønsket i sig selv politisk, forbundet til de ungarske holds tilstedeværelse på stadion, skriver Uefa.

    München ønskede at vise utilfredshed med en nyligt vedtaget anti-homolov i Ungarn, hvilket Uefa blankt afviste, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 23. juni 2021 @ 19:32

  62. Hvis og når kvinder frivilligt går hjem og sniffer kokain med den congolesiske negerbasse François Kanyama, så ender det før eller siden med ufrivillig negerpik, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 23. juni 2021 @ 19:36

  63. https://denkorteavis.dk/2021/kvinde-udsat-for-modbydeligt-hjemmeroeveri-af-indvandrer-saa-begik-han-igen-kriminalitet/

    Kommentar by k. m. — 23. juni 2021 @ 19:42

  64. Hvorfor danner “LGBTQAIP+-ABCD…” ikke deres egen religion. Deres Gud skal hedde “Normallah”, fordi normalitet er det eneste de seksuelt afvigende higer efter – og fordi Allah er den eneste Gud som samtidig, qua sin pædofili, er freak.
    Hvis samfundet nu betaler afvigerne en sum penge årligt, kan vi andre så ikke slippe for hele tiden at blive belemret med afvigernes sarte udposninger på deres pittoreske sjæleliv.
    Seksuelle afvigere er bare en anden slags afvigere, de fortjener ikke mere opmærksomhed end fluekneppere, politikere, advokater, banksvin, bonderøve, imamer, næsepillere, aktionærer og andre bizarre eksistenser.

    Kommentar by Gustav Jensen — 23. juni 2021 @ 19:52

  65. 48) OK. Vi skal bare støtte ungarn politisk, og så lade dem flage med Deres regnbuer. Man har fjernet bænkene på klostertorv i Århus, hvor de fleste grønlændere plejede at mødes over lidt øl og druk…..Dem ville man ikke inkludere….Jeg foreslog man hentede en -regnbuebænk- fra den anden side af klosteret og satte den der, hvor de før hyggede sig. :-). Ellers god Sankt Hans aften og god Fodboldkamp (Må ungarn vinde…..imod tyskland).

    Kommentar by Michael Unna — 23. juni 2021 @ 20:04

  66. Hvis Münchens borgmester, den tyske regering og de store multinationale koncerner som Mercedes, VW etc. havde samme “mod” når det gjaldt Qatar, Saudi Arabien, Iran osv. hvor man vitterligt kan tale om dødelig forfølgelse af homoseksuelle kunne man måske tage den slags “queerwashing” seriøst.

    Kommentar by Den Kutteklædte Hævner — 23. juni 2021 @ 20:08

  67. GUSTAV, 19.52: Du har en pointe. Det er da normalitet LGBTPQ-tumperne hungrer efter. Og hvis de kan tvinge alle os andre til at være lige som dem, kan de jo begynde at betragte sig selv som “helt normale”.

    Kommentar by BENT A — 23. juni 2021 @ 20:19

  68. Kommentar by Jens-Erik Andersson — 23. juni 2021 @ 19:08

    “Var det OBO eller Niels O., der drev 180grader.dk i døden?”

    Niels Ole Birk Olesen – jeg er sikker på at Niels O var libe-egoisten OBO ’s alter ego, for han fik uhæmmet lang snor.

    Dernæst phgn Per Holdorff Gade Nielsen, logistikchef ved Gamesa vindmøller og erklæret LA’er samt Simon(73) Ban-as Hother Hansen og hans 35 aliaser.

    Kommentar by Træt — 23. juni 2021 @ 20:31

  69. Kommentar by Jens-Erik Andersson — 23. juni 2021 @ 19:32

    UEFA respekterer ikke regnbuen. Kun penge. Om få år er ikke nok farver i regnbuen til alle landsholdene som UEFA kan udklække.

    EM-slutrunde 2030 for bi-transkønnede med Brawala Sørensen som træner må da kunne generere en skilling på bekostning af det europæiske folk?

    Jeg har intet problem med kønsopdelt sport (mand, kvinde), men sandheden er jo, at alle drenge allerede fra omkring 15 års-alderen kan vinde over alle voksne kvinder i deres sport. Selv i Skak.

    I virkeligheden er det jo omvendt køns-racisme imod mændene, at kvinderne og andre skal have deres egne kønsopdelte sport.

    Et løsningsforslag som derfor måtte gøre LGBTFUK+-miljøet tilfreds ville være, at ophæve kønsopdelingen helt – således at der blev konkurreret i “Fri klasse”.

    For drenge og mændene ville det ikke betyde noget …

    Kommentar by Thomas M. — 23. juni 2021 @ 20:39

  70. BENT A — 23. juni 2021 @ 20:19
    LGBTPQ-tumperne bliver jo bare betragtet som jyder og skåninger i sidste årtusinde – småkulrede freaks med spøjs kultur, ind med 4-toget med halm i ørerne, store øjne og sorte frakker.
    Jyder og skåninger gik sågu ikke i optog med lort i træskoene og lugtede af spegesild; for at få opmærksomhed.
    LGBTPQ-tumperne tror(håber?) at alle mennesker i verden kigger på deres kønsdele hele tiden med lige så umættelig hunger som tumperne kigger på ‘normale’. Uha-Uha.

    Kommentar by Gustav Jensen — 23. juni 2021 @ 20:51

  71. Kommentar by BENT A — 23. juni 2021 @ 20:19

    Rigtigt. Der er derfor, at Homo’erne i dag er de nye Alfa’er i LGBTFUK-miljøet, som alle de andre “køn” hader for deres dominans og normalitet.

    Homoseksualitet (10%) er helt normalt også i blandt dyr …

    Kommentar by Thomas M. — 23. juni 2021 @ 20:53

  72. Thomas M. — 23. juni 2021 @ 20:53:

    Der er nu ikke noget “normalt” ved homoseksualitet, det er (endnu) ikke normen i samfundet at være homoseksuel.

    Kommentar by Peter Nielsen — 23. juni 2021 @ 23:24

  73. 20 min. lgbt+ i Deadline DR2, 23.06.21: Henrik Dahl og en MEGA hjernevasket underdirektør fra dansk industri (08:14) https://www.dr.dk/drtv/se/deadline_259188

    Kommentar by anno — 23. juni 2021 @ 23:41

  74. Kommentar by Peter Nielsen — 23. juni 2021 @ 23:24

    Hvis 10% af en population på 8 mia. individer med 72 forskellige køn er homo’er – så vil betegnelsen “normalt” dække meget godt.

    Normalt og normen er to forskellige begreber. Naturligt er et tredje.

    Kommentar by Thomas M. — 24. juni 2021 @ 00:33

  75. Kommentar by anno — 23. juni 2021 @ 23:41

    Har også lige set Deadline. Den svagt begavede underdirektør for Dansk Erhverv Mette Fjord Sørensen lød som en robot: Penge, penge, penge. Kun penge er hun glad for. Underdirektøren har ingen sjæl.

    I øvrigt igen tak til Marie Krarup på Folkemødet. Du er sgu’ en gæv pige med ben i næsen.

    Kommentar by Thomas M. — 24. juni 2021 @ 00:44

  76. Kommentar by Thomas M. — 24. juni 2021 @ 00:33

    Jeg ved ikke, hvor du har de 10% fra. Men det ser ud som om, at løgn og propaganda siver ned i folks – og desværre også din – opfattelse af verden.

    Projekt SEXUS – verdens største (danske) befolkningsundersøgelse nogensinde om seksualitet – nåede frem til følgende pauvre resultat:

    1,5% af mænd og 0,6% af kvinder identificerer sig som homoseksuelle. 1,8% af mænd og 2,6% af kvinder identificerer sig som biseksuelle.

    Det er det hele.

    Set i det lys er regnbuehysteriet, ja netop hysteriet af den anden verden, og komplet vanvittigt. Vi er på vej tilbage i en præ-demokratisk (eller på vej frem i en post-demokratisk) verden, hvor en lille priviligeret klasse sætter den politiske dagsorden og snører hele den store befolkning med propaganda ala de 10%.

    Kommentar by traveler — 24. juni 2021 @ 10:45

  77. Thomas M. — 24. juni 2021 @ 00:33 skrev:
    “Normalt og normen er to forskellige begreber.”

    Wikipedia: “Normal er i samfundsvidenskabenskaberne en betegnelse for det forventede, typiske eller almindelige”.

    Mener du virkelig, at homoseksualitet er “det forventede, typiske eller almindelige”? Har du nogen evidens for den påstand?

    Kommentar by Peter Nielsen — 24. juni 2021 @ 11:28

  78. Jeg er egentlig glad for, at normalt og normen forhåbentlig er nogenlunde det samme. Hvis ikke er man da på herrens mark.

    Kommentar by traveler — 24. juni 2021 @ 13:06

  79. Kommentar by traveler — 24. juni 2021 @ 10:45

    Tak for info. Jeg har fået opdateret min opfattelse. Har gennem livet hørt om en “homo-andel” på omkring 10%. Her i København er andelen større end på landet. Jeg vil tro seksualitetsundersøgelser indeholder mørketal. Af nedenstående undersøgelse kan dog uddrages:

    Kvinder: 1% + 9% = 10%
    Mænd: 2% + 6% = 8%

    “I befolkningsundersøgelsen Projekt SEXUS fra 2019 identificerer 1% af kvinderne sig som homoseksuelle, mens 9% har homoseksuel erfaring, og 27% har prøvet at være seksuelt tiltrukket af en person af samme køn. For mænd er de tilsvarende andele hhv. 2%, 6% og 13%.”

    Kommentar by Thomas M. — 24. juni 2021 @ 13:55

  80. Kommentar by Peter Nielsen — 24. juni 2021 @ 11:28

    Du blander mine ord sammen. Selvfølgelig er “normal” beslægtet med “norm” og ordene/begreberne er derfor ofte konjugerende. Men homoseksualitet er ikke normen, da det ikke er “naturligt”. Argumentationen virker altså ikke begge veje.

    Hvis nu kun 0,013% er “Tri-Pan-kønnet” eller 0,024% er “Non-Binære Trans Lebber” – så mener jeg fortsat, at “almindelig” homoseksualitet (1-10%) er “normalt”.

    Jeg vil samtidigt tro, at langt de færreste af Facebooks 72 “social- og miljøkonstruerede” seksualiteter blandt mennesker også vil findes i dyreverden. Måske naturen bare fortæller os, at “homo’er med tynde arme” ikke skal være fædre?

    Undersøgelser på nettet viser dog meget stor usikkerhed. En læge på Rigshospitalet udtaler, at LGBTFUK+- oppuster tallene.

    Kommentar by Thomas M. — 24. juni 2021 @ 15:05

  81. Thomas M. — 24. juni 2021 @ 15:05 skrev:
    “Du blander mine ord sammen.”

    Nej, du påstår at homoseksualitet er “normalt”.

    “Normalt” betyder det forventede, typiske eller almindelige.

    Du påstår med andre ord at homoseksualitet er det forventede, typiske eller almindelige.

    Det er det ikke. Det er u-normalt.

    Heteroseksualitet er det normale, altså det forventede, typiske eller almindelige.

    Kommentar by Peter Nielsen — 24. juni 2021 @ 16:42

  82. Kommentar by Peter Nielsen — 24. juni 2021 @ 16:42

    Ja, jeg påstår igen, at homoseksualitet er “normalt” simpelthen fordi gruppen er så stor. Dette betyder ikke at homo-gruppen er “mest normal” eller er “normen” (for det er gruppen heldigvis stadig ikke).

    Du citerer selv fra Wiki: “Normalt” betyder det forventede, typiske eller almindelige.

    Altså 1 ud af mellem 10-100 røde Lego-klodser er under produktionen ved en fejl blevet grønne. Det er normalt, forventeligt, typisk og almindelig kunne Lego udtale til pressen …

    Kommentar by Thomas M. — 24. juni 2021 @ 17:49

  83. Thomas M. — 24. juni 2021 @ 17:49:

    OK, min pointe er også blot, at vi ikke bør normalisere degenereret og afvigende adfærd og livsstil.

    Kommentar by Peter Nielsen — 24. juni 2021 @ 22:04

  84. Kommentar by Peter Nielsen — 24. juni 2021 @ 22:04

    Helt fint, Peter.

    Kommentar by Thomas M. — 24. juni 2021 @ 22:35

  85. Kommentar by Thomas M. — 24. juni 2021 @ 13:55

    Hvis ønsketænkningen er 10%, så skal man nok få de 10%, som du viser her:

    Kvinder: 1% + 9% = 10%
    Mænd: 2% + 6% = 8%

    Først runder du 1,5% af mændene op til 2% og 0,6% af kvinderne op til 1%. Derefter lægger du dem med homoseksuel erfaring til på 6% hhv. 9%, men det kan jo netop tolkes lige modsat: At efter de har afprøvet homosex i en eller anden grad, så har de fundet ud af, at de ikke er homoseksuelle.

    Man skal her være opmærksom på den for tiden meget dominerende mode-ideologi, konstruktivismen i forskellige udgaver, der løgnagtigt lokker mennesket til, at det kan konstruere sig selv helt frit, og også ud i dissonans og ulykkelighed.

    Man kommer her til at tænke på eksemplet Linda P, der modigt sprang ud som lesbisk, men kunne i virkeligheden ikke finde sig hjemme i sin homoseksuelle lagengymnastik og blev hetero, men først efter en voldsom krise. Og i forlængelse heraf peger undersøgelsen generelt på større seksuelle funktionsproblemer blandt homoseksuelle end hetereoer.

    Kommentar by Anonym — 27. juni 2021 @ 10:49

  86. Kommentar by Thomas M. — 24. juni 2021 @ 13:55

    Hvis ønsketænkningen er 10%, så skal man nok få de 10%, som du viser her:

    Kvinder: 1% + 9% = 10%
    Mænd: 2% + 6% = 8%

    Først runder du 1,5% af mændene op til 2% og 0,6% af kvinderne op til 1%. Derefter lægger du dem med homoseksuel erfaring til på 6% hhv. 9%, men det kan jo netop tolkes lige modsat: At efter de har afprøvet homosex i en eller anden grad, så har de fundet ud af, at de ikke er homoseksuelle.

    Man skal her være opmærksom på den for tiden meget dominerende mode-ideologi, konstruktivismen i forskellige udgaver, der løgnagtigt lokker mennesket til, at det kan konstruere sig selv helt frit, og også ud i dissonans og ulykkelighed.

    Man kommer her til at tænke på eksemplet Linda P, der modigt sprang ud som lesbisk, men kunne i virkeligheden ikke finde sig hjemme i sin homoseksuelle lagengymnastik og blev hetero, men først efter en voldsom krise. Og i forlængelse heraf peger undersøgelsen generelt på større seksuelle funktionsproblemer blandt homoseksuelle end hetereoer.

    Da Linda P senere kontaktede sin ekskone, sagde hun til hende:
    “Hun fortalte mig, at jeg nok ikke var til mænd, fordi jeg ikke havde mødt den rigtige endnu. Det lød lidt, som om hun nu var blevet frelst og havde fundet meningen med livet.”

    Kommentar by traveler — 27. juni 2021 @ 10:58

RSS feed for comments on this post.