24. juni 2021

‘Vores holdning’: “Jeg går ud fra at vi alle tre er enige…”,”Vi vil alle sammen have en bedre verden…”

I bloggens barndom forsøgte jeg, at dokumentere alle eksempler på politisk propaganda i apolitiske programmer. I dag har feelgood-venstreradikalisme infiltreret adskillige emner, og jeg må prioritere. På en lang arbejdsdag plejer jeg at høre podcast om fodbold, og med Danmark videre er EM-dækningen god baggrundsstøj. Jeg startede med Medianos Morgenshow (23/6), hvor en af værterne hånede Ungarn, og talte varmt om LGBT-regnbuefarver.

Peter Sørensen, Mediano-vært: Den gode stil må være regnbuefarverne… en hyldest til diversiteten, mangfoldigheden, og også et eksplicit oprør overfor den menneskefjendske opførsel som Victor Orbans og co. leverer i Ungarn. Det synes jeg er supergod stil… Der bliver virkelig slået et slag for samhørighed, mangfoldighed, som passer både til FN’s overordnede verdensmål, men også til vores sport.

Da jeg smuttede ind på Medianos Facebook-side, og undsagde politiseringen, blev jeg afvist af en RUC-skolet Mediano-vært, der fortalte at de ikke ændre ‘vores holdning’ til emnet. De kan være uenige om alt, men lige her, hersker der 100 procent enighed.

(Mediano på Facebook, 23. juni 2021)

Det logiske alternativ er BT-podcasten Fodbold EM, men det bragte mig bare fra asken til ilden. Her var de også helt enige.

Vært: Her til sidst i det aktuelle, der skal vi lige runde en kedelig sag fra EM-slutrunden, for det europæiske fodboldforbund UEFA, de har forbudt et regnbuefarvet stadion til tyskernes kamp mod Ungarn på onsdag. Det var myndighederne i Tyskland der har ansøgt om muligheden for at lave en protest mod de folkevalgte i Ungarn, hvor det er premierminister Victor Orban, der har indført en lov, der gør det ulovligt at vise og promovere homoseksualitet blandt under under 18 år. Men nu har UEFA forbudt München at protestere mod den ungarnske holdning til homoseksualitet. Jeg går ud fra at vi alle tre er enige, hvor vi står i den sag her.

Vært, BT: Hvad tænke du om det her, Mads?

Mads Steffensen, tidligere DR-vært: Jeg ville ønske at det hele kunne være regnbuefarvet. Jeg synes at fodbold det samler, og at vi skal anerkende alle… det er menneskelighed. Og fodbold er da et perfekt sted, at gøre lige præcis det.

Flemming Toft, tidligere TV2-kommentator: Jeg synes ikke engang, at det er politik, som UEFA er ude at påstå… Vi vil alle sammen have en bedre verden at leve i…

Vært: … de skyder sig selv i foden i denne her sag.

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/119971/trackback

38 Comments »

  1. DEN FEMINISTISKE REGNBUE-GALSKAB og afsky for alt der er normalt, fornuftigt og klassisk, hærger nu samtlige medier, undtagen netaviser som UP, hodja og den korte osv.

    Hørte lige “professor” Marlene Wind i P1. Hun roste LGBTPXZQ-bevægelsen til skyerne, og havde vist kun foragt til overs for normale mænd og kvinder. Og dem i Ungarn og Polen var da helt skøre når de mente at bøsser og pædofile ikke skulle giftes og velsignes og have ret til at adoptere børn.

    En bog af Hans Bonde kan anbefales som modgift mod feminismen, “Fordi vi fortjener det”. Den gør op med kvindesagskvinderne.

    Kommentar by BENT A — 24. juni 2021 @ 03:18

  2. UEFA kan sikkert godt se hvor det går hen med spillere som tjener det samme på en måned som mange af deres publikum gør i deres liv og som knæler som var de undertrykte. Folk gider ikke, at se det. De skal nu stopfodres med propaganda for et problem som 95% af befolkningen ikke kan se der er. Hvis homoseksulle er udsat for overgreb er det typisk fra et importeret mindretal som er total ligeglad med den slags. De er jo også ligeglade med LGBT rettigheder udenfor vesten eller blandt mindretal.Hvis bøsser ovefaldes af indvandrer skal det ikke omtales. Deres genstand for opdragelse, konstant intimidering er etniske europæere.

    Hvad er problemet med Ungarn? I landet har homoseksulle samme rettigheder som andre. De har kunne få registreret partnerskab siden 2009. Landet har været meget afvisende for NGO aktivisme af enhver art til, at påvirke landets udvikling i f.eks indvandring og asyl. Det samme er de på LGBT området. Derfor er landet en provokation. Ungarn og de øvrige lande i østeuropa har givet fingeren til det udemokratiske og mafiøse NGO netværk som gennem 40.år har viklet vesteuropa ind i politiker som befolkningen aldrig har ønsket. NGOer er udtryk for en ting. At de opfatter alle regeringer som totalitære hvis de ikke følger deres aktivisme. Vesteuropa har været underkastet dem i 40.år. Det er os som lever i et repressivt styre bag et jerntæppe.

    Kommentar by CCC — 24. juni 2021 @ 03:20

  3. @BENT A
    Det er stort set umuligt for homoseksuelle par, at få et internationalt adopteret barn. Stort set alle lande har lukket for adoption til lande som har åbnet for, at homoseksuelle kan adoptere. Jeg mener, at der har været et par sager med lesbiske som har adopteret børn for Bulgarien. Men ingen mandlige par. Det er heller ikke sket i Sverige som var det første land som åbnede for det. Sjovt disse mennesker elsker jo, at opdrage os andre i tolerance og rummelighed men det gælder jo ikke for folk her med ikke-vestligt baggrund eller de kulturer de kommer fra. Der er mange Afrikanske lande hvor homoseksuelle bliver udsat for overgreb og intet sker. De kunne jo tilbageholde bistand mm. Men intet sker. Det handler ikke om homoseksuelle men om os og det at konstant udsætte folk for noget de føler fremmede og de ikke kan lide. Det giver dem en tilfredsstilelse.

    Kommentar by CCC — 24. juni 2021 @ 03:30

  4. VIL DE HAVE EN BEDRE VERDEN? Nej, de vil tværtimod destruere og udslette deres eget samfund. De taler som ræve til gæs. Medianos fantasi-boble- verden bytter om på op og ned, ret og vrang, og deres skøre snak er uden sandhed og til ingen nytte. Medianos har tydeligvis ikke fået ilt til deres små kyllingehjerner i meget lang tid.

    Kommentar by BENT A — 24. juni 2021 @ 03:32

  5. Jeg heppede på Ungarn da jeg overhørte at Ungarn-Portugal ksulle sppille. Hvem vandt? Og har Portugal en lige så dårlig udlændingepolitik,som alle andre vesteuropæiske fallerede lande?

    Kommentar by Nielsen — 24. juni 2021 @ 05:53

  6. Når jeg ser fodbold ser jeg mænd der ligger ovenpå hinanden, kysser hinanden. Så regnbue flag er vist nødvendigt.

    Kommentar by Islamarebad — 24. juni 2021 @ 06:00

  7. Danmark har ligesom Ungarn også censur.

    Danske Statslige Medieråd kræver nemlig:
    “Danske tv- og streamingtjenester skal nu aldersmærke udsendelser. Mærkningen er med til at beskytte børn mod potentielt skadeligt programindhold.”

    Det er faktisk det samme som Ungarn kræver.

    Kommentar by Oppenheimer fan — 24. juni 2021 @ 06:07

  8. Verden bliver ikke bedre af at vi alle går i forskellige farver. Livet er som livet er. Helt ok for mig med homoseksualitet, men de (homoer) skal ikke komme og sætte ekstraordinære krav til alle andre – ligesom muhammedanere. De kan leve i fred, og om kirken vil vie dem eller ej, burde være kirkens egen sag. Det er en skændsel at der er kommet politisk pres på kirken i den sammenhæng. Ægteskabet er en konstruktion til beskyttelse af børnene og Deres opvækst, og at man derved gensidigt støtter hinanden. Til syvende og sidst er det kærligheden det kommer an på. Og så rager regnbuesymbolikken mig en papand.

    Kommentar by Michael Unna — 24. juni 2021 @ 07:00

  9. Skulle vi ikke lave propaganda for heteroseksuelle??? :-)

    Kommentar by Michael Unna — 24. juni 2021 @ 07:05

  10. For mig står regnbueflaget for øl fisse og hornmusik….skal vi holde os til det? Det kan symbolistisk bruges til alt. Diversitet og mangfoldighed er ligeså tomme ord i den sammenhæng. Lad dem da bare bruge det til meningsløshed.

    Kommentar by Michael Unna — 24. juni 2021 @ 07:17

  11. “Går ud fra vi alle er enige”

    Venstrefløjen ønsker ikke ligestilling og mangfoldighed. Den ønsker magten over anderledes tænkende.

    Vi har tit moret os over det skrupskøre Nord Korea, men er vi ikke selv ved at være samme sted?

    EU diktaturet forventer alle marcherer i takt. De der ikke følger “masterplanen” forfølges og chikaneres på alle måder.

    her et klip fra Nord Korea (1:36). Er det den form for ensretning DR´s kvinder drømmer om ?
    https://www.youtube.com/watch?v=FsghquB9ad0

    Kommentar by k.m. — 24. juni 2021 @ 07:42

  12. Krigen om regnbueflaget er som med klimaet.
    Målet er ensretning og kontrol.
    De vil bestemme hvilken bil du må køre i, hvilken mad du må spise, hvordan du skal bo, hvor varmt du må have det i boligen.

    Intet i dag kan gøres uden at tænke klima ind i alle forhold.

    Kommentar by k.m. — 24. juni 2021 @ 08:21

  13. Verden bliver ikke bedre, fordi deltagerne i PRIDE parader er helt liderlige med at udstille deres kønsdele maksimalt.
    Hvad med at gå i et normalt demonstrationstog uden at svinge rundt med baller, patter og tissemænd i fuld offentlighed?

    Kommentar by Gustav Jensen — 24. juni 2021 @ 08:28

  14. Helledusseda.

    Kommentar by Bastardo — 24. juni 2021 @ 09:12

  15. Kan det blive mere politisk?: “myndighederne i Tyskland der har ansøgt om muligheden for at lave en protest mod de folkevalgte i Ungarn, hvor det er premierminister Victor Orban”

    Hvis de tyske myndigheders anti-Orban lysshow på stadion, var blevet til noget, ville jeg have anbefalet at de Tjekkiske spillere blev iført trøjer med et slogan mod islams besættelse af Europa!:-)

    Kommentar by Amad — 24. juni 2021 @ 09:36

  16. …de vil også bestemme, at den Vestlige befolkning ikke har en kultur og at den Vestlige Befolkning ikke har nogle menneskerettigheder (vi skal bare KNOKLE OG BETALE), at alt skal styres af staten (som under kommunismen og under Hitler mv). De vil også bestemme, at der skal være kæmpe nationalparker (det er en af de eneste steder de røde kan tåle ordet “national-“, da det minder om annektering og nationalisering).

    De er gæs, som er opvokset med 80 procent røde pædagoger og 80 procent røde folkeskolelærere og 95 procent røde universitetslærere og 80 procent røde “journalister”, der har bestemt ALT, hvad de måtte høre i deres opvækst . Alle kan på nettet finde undersøgelser af de nævnte faggruppers politiske globalist_kommunist slagside.

    De globalist-kommunist indoktrinerede ser ikke, at de er ved at save den gren over de selv sidder på og arbejder mod afrikanske tilstande. Der er befolkningseksplosion i Afrika og de er snart 1 MILLARD flere og 90 procent af dem vil HEROP. der bliver trængsel i NETTO !!!!

    Mette F er bacehelor i afrikanske studier OG NU KAN HUN SNART LAVE DE AFRIKANSKE STUDIER HER

    Og de diktaturer, som nu dominerer FN, som står bag konventionerne GRINER. Vesten er ved at bukke under under konventionerne – og diktaturerne griner, når VESTEN nævner konventionerne for dem !!!!!!!!!!!!!!!!

    Kommentar by Anonym — 24. juni 2021 @ 09:42

  17. De opfordrer 4000 tilskuere til at lade sig teste efter tre er smittet med en ny og “frygtelig farlig” variant.

    Hvordan kan det lade sig gøre når alle er kommet ind på stadion med negativ coronatest ?

    Det her corona test cirkus er ren til grin. Det koster milliarder til lønninger, testkit og spildt arbejdstid for dem der står i kø flere gange ugentlig.

    Kommentar by k.m. — 24. juni 2021 @ 09:54

  18. Nu opfordrer en eller anden kvindelig “professor” til at man ikke indberetter bivirkninger ved coronavaccine.

    Vi er altså forsøgskaninger der bare skal holde kæft med bivirkninger.

    Kommentar by k.m. — 24. juni 2021 @ 10:03

  19. Alle journalister i Danmark er homoseksuelle, kan nogen være overraskede over, at de ønsker regnbuefarver?

    Kommentar by Svend — 24. juni 2021 @ 10:04

  20. LGBTQIA vil bryde med normerne og normalisere pædofili

    LGBTQIA vil bryde normerne og ødelægge kernefamilien sær status i vesten, da det en af de grundlæggende søjler i vores civilisation.

    Fortæl det til alle, det ikke bare uskyldig mangfoldighed.

    Kommentar by KineserSnot — 24. juni 2021 @ 10:05

  21. https://ekstrabladet.dk/krimi/19-aarig-kvinde-i-livsfare-tre-maend-anholdt/8648918

    Off topic.

    Det kan næsten kun være musviner der er tale om. Et typisk mønster for dette segment er stikke af.

    Hvordan kan man være så uempatisk at efterlade en ung kvinde i livfare?..

    Kommentar by jp — 24. juni 2021 @ 10:12

  22. Er jeg den eneste der er ved at få nok af deres hovmodsmåned (pride month oversat til dansk), hvad bliver mon den næste dødssynd som venstrefløjen vil fejre og udbredde?

    Kommentar by ET — 24. juni 2021 @ 10:56

  23. Jeg har i og for sig intet imod bøsser og lesbiske, de homoseksuelle jeg har mødt gennem tilværelsen, har alle være søde og venlige mennesker, ofte spændende og kreative mennesker, så ikke et ondt ord fra mig, selvom jeg ikke helt forstå dem, må de leve deres liv som det passer dem! Men bevægelsen er blevet erobret af rabiate venstreorienterede mennesker, der er ulidelige, og som næsten har fået mig til ikke at kunne lide bøsser og lesbiske. Jeg bryder mig ikke om at skulle forholde mig til regnbuefarverne konstant og desuden bryder jeg mig ikke om at få folks seksualitet smasket op i ansigtet hele tiden, og det er i øvrigt hvad enten det er hetero eller homo!

    Kommentar by Den Nervøse — 24. juni 2021 @ 11:03

  24. 15) Enig….Man forholder sig slet ikke til Islams modbydelige indflydelse, men regnbue hopper og danser gerne for Homoer. EU hysteri. Må Ungarn og Polen og de andre VISA lande få fred for dette cirkus.

    23) Enig fuldstændig. Har også samme erfaringer. Jeg får kvalme af den selvfrelsthed fra Venstrefløjen og Politikere, som med totalt tomme ord som- -mangfoldighed- og -diversitet- puster denne varmluftballon op. Lad de Homoseksuelle i fred for dette cirkus.

    Vi vil selvfølgelig alle en bedre verden, men så bekæmp Islam i stedet for dette hovedløse seksuelle cirkus.

    Og lad os så se noget ordentlig fodbold istedet for. Flot klaret af Ungarn. Trist de ikke vandt (men kun fik uafgjort). Flot klaret ungarn.

    Kommentar by Michael Unna — 24. juni 2021 @ 11:28

  25. “Vi vil alle sammen have en bedre verden at leve i…”

    Selvfølgelig, men det har bare intet med den falske regnbue-ideologi at gøre. Den foregiver noget sukkersødt, men på falske præmisser.

    Ligesom kommunismen: Yde efter evne og nyde efter behov. Hvem kan være uenige? Bortset fra at det skabte verdens største statsdrevne mord- og plyndringsmaskine.

    Kommentar by traveler — 24. juni 2021 @ 11:44

  26. Mange såkaldt “borgerlige” er kritiske overfor muslimer fordi de er kritiske overfor LGBTQIA+-segmentet.

    Det er ikke derfor, at jeg er stærkt imod muslimers tilstedeværelse i Vesten. Muslimers kritiske holdning til perversiteter er nærmest et formildende træk ved dem. Muslimer hører bare ikke til i Vesten.

    Kommentar by Peter Nielsen — 24. juni 2021 @ 12:27

  27. “Jeg går ud fra at vi alle tre er enige…”

    Hyggenygge radio i bedste Jørn Hjorting stil.

    Tak til Oppenheimer fan — 24. juni 2021 @ 06:07

    Kommentar by tavsen — 24. juni 2021 @ 12:31

  28. Vi mangler et program hvor alle gæster er rygende uenige i studieværtens synspunkter.
    Da tvinges studieværten til at argumentere, i stedet for at hygge sig med røde rygklappere.

    De siger de vil dialog ! gu´ vil de ej, de bliver jo hysteriske når de ikke får ret i alting

    Kommentar by k.m. — 24. juni 2021 @ 13:52

  29. For mig at se er det Islam der er problemet. Tilhængerne hader frihed, og forlanger andre skal indrette sig efter Deres sindsyge religiøse idioti. De tvinger Deres børn ind i dette modbydelige moster af en religion…gider ikke at uddybe det nu og her, men alle kan følge mine skriverier fra alle de fortidige debatindlæg.

    Men for lige at sende et signal til EU, og dets diktatoriske formynderi overfor Ungarn, og dets suverenite og lige et signal til denne syge forkvinde de har for kommisionen. Alle de tomme ord som diversitet og mangfoldighed. Lad mig gå dem på klingen:
    EU og alle EU stater (og USA og andre Vestlige stater) forfølger også Seksuelle minoriteter. PÆDOFILE bliver forfulgt og DYRESEX er også forbudt etc etc etc. Er det ok? DET SYNES JEG!!!
    Hvis Ungarn suverenitet skal undergraves af dette EU cirkus, så er det bare om at komme ud. Ungarn skal have ret og lov til at beskytte sin kultur og land imod fjerne politiske elfenbenstårn drømmerier, og EU,s leflen for Islam (bl.a Iran) er en skændsel af perversitetsforståelse for Pædofili under dække af religion, som også dækker over den hader frihed og Demokrati. Men alt det er EU i dens arrogante moral flintrende ligeglad med. Derfor kan EU rende mig et vist sted med dens diktator kommisionsønsker.

    Kommentar by Michael Unna — 24. juni 2021 @ 14:37

  30. Nedbrydningen af det traditionelle familiemønster har været en bragende succes™

    Utopia er lige om hjørnet, og kan ankomme hvert øjeblik.
    Forhold dem i ro.

    Kommentar by Kimski — 24. juni 2021 @ 15:49

  31. https://www.document.no/2021/06/23/statue-av-roosevelt-fjernes-utenfor-usas-naturhistoriske-museum/

    Kommentar by k.m. — 24. juni 2021 @ 16:56

  32. Det største problem for homoseksuelle og transkønnede på (vest)europæisk jord er ikke tingenes tilstand og udviklingen i Ungarn, Polen eller Rusland. Der er noget helt andet på vej og tættere på.

    Det her med farver på et stadion er en overspringshandling. For det allermest ubehagelige skal vi ikke snakke om.

    Kommentar by BE — 24. juni 2021 @ 17:07

  33. De siger de vil dialog ! gu´ vil de ej, de bliver jo hysteriske når de ikke får ret i alting

    Kommentar by k.m. — 24. juni 2021 @ 13:52

    Rødgardister ønsker den totalitære magt. Begynder FV 2019 at ligne tyskernes valg 1933?

    Kommentar by tavsen — 24. juni 2021 @ 18:11

  34. 33) Rødfacisterne :-)

    Kommentar by Michael Unna — 24. juni 2021 @ 19:00

  35. Gad vide om ikke at flertallet af homoer og andre seksuelle mindretal i Ungarn, Polen og Rusland støtter deres egne regeringers politik.

    Kommentar by traveler — 25. juni 2021 @ 10:57

  36. Lastbilchauffør overfaldet og røvet
    Torsdag kl. 12.40 fik Østjyllands Politi en anmeldelse fra en 35-årig mandlig lastbilchauffør, der kort forinden var blevet udsat for et groft overfald.

    Den 35-årige lastbilchauffør har forklaret til politiet, at han sad i sin lastbil og holdt en kort pause ud for nr. 17 på Jettesvej i Brabrand. Her så han to mænd, der kom gående imod lastbil og hen til fordøren, hvor de stoppede op. Lastbilchaufføren har forklaret, at han åbnede døren og havde en kort dialog med den ene af de to mænd, der stod og betragtede lastbilen.

    Pludselig steg den anden mand op på dørtrinnet og greb fat i chaufførens overalls og T-shirt, trak ham ud af lastbilen og smed ham hårdt ned på jorden, hvorefter han sparkede ham flere gange. Samtidig hoppede den anden mand ind i lastbilen, hvorfra han stjal nogle kontanter og en kasse med diverse kort og papirer. Herefter løb begge mænd fra stedet i ukendt retning.

    De to mænd beskrives som:

    A – ham der stjal fra lastbilen

    Østafrikansk af udseende
    20-25 år gammel
    Ca. 170 cm høj
    Spinkel af kropsbygning
    Sort, kort og kruset hår
    Var iført grå cargopants joggingbukser
    Talte dansk

    B – ham der sparkede

    Østafrikansk af udseende
    20-25 år gammel
    175-180 cm høj
    Almindelig af kropsbygning
    Sort, langt og kruset hår
    Var iført en sort hættetrøje og grå joggingbukser
    Talte dansk

    Kommentar by P — 25. juni 2021 @ 14:43

  37. jeg vil gerne have en meget meget dårligere verden. en rigtig dårlig og møghamrende forkert kedelig normal verden. helt uden mangfoldighed og diversitet ,- bortset fra den forskellighed vi sådan set altid har produceret rigeligt af selv. jeg går stærkt ind for en meget dårligere verden . med free speech , ingen fb-fængsel , svinekød allevegne , mænd og kvinder på EN GANG i vores rene svømmehaller , og rigtigt væmmeligt tydelig mærkning af halal-certificeret varer , totalt stop for yderliger kulturberigelse fra menap-landene og meget meget meget mere af samme skuffe. jeg går ind for en dårligere verden, hvor der heller ikke er plads til alle HER (muligvis DER men bestemt ikke HER) . meget meget dårligere. og jeg glæder mig meget til det.jeg glæder mig til den meget dårligere verden kommer.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn — 25. juni 2021 @ 18:46

  38. https://ekstrabladet.dk/krimi/syv-maend-frifundet-viderefoerte-ikke-ltf/8652862

    Kommentar by P — 25. juni 2021 @ 18:56

RSS feed for comments on this post.