29. juni 2021

Tidligere Kvinfo-direktør kan ikke tåle synet af Mette F. pga. den socialdemokratiske udlændingepolitik

Elisabeth Møller Jensen var direktør for Kvinfo fra 1990 til 2014. Hun kan dog ikke tåle synet af landets anden kvindelige statsminister, for Socialdemokraterne er i udlændingepolitisk henseende alt for langt til højre for hende. Det virker som om åbne grænser er ‘alt’, hvad hun tror på.

“‘Nej, nej, jeg vil ikke se hende’, råbte jeg til min egen forbløffelse midt under fodboldkampen i aftes. Min svimlende nationalfølelse kollapsede momentant, da den politiske sorg over #dkpol pludselig med Mette F’s jublende ansigt trængte sig ind fra højre.”

“Min animositet er ikke personlig, men politisk betinget. Med udlændingepolitikken sælger @Spolitik ud af alt, hvad jeg tror på.

(Elisabeth Møller Jensen på Twitter, 27. juni 2021)

Oploadet Kl. 03:09 af Kim Møller — Direkte link32 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/120049/trackback

32 Comments »

  1. Hun er i det mindste så ærlig, at hun indrømmer, at hendens animositet er politisk betinget. Det er ellers på mode at foregive, at man er fuldkommen upolitisk, hvorfor uenighed alene må skyldes, at modparten er ond.

    Kommentar by traveler — 29. juni 2021 @ 05:20

  2. Ih ja. Primadonnaen vil gerne frelse hele verden i Danmark, og er totalt blind overfor Islams civilisationsødelæggende tilstedeværelse. Send hende til mellemøsten på en enkeltbillet.

    Kommentar by Michael Unna — 29. juni 2021 @ 06:13

  3. “Min svimlende nationalfølelse kollapsede momentant”.
    Hendes hvad??

    Kommentar by Hagmann — 29. juni 2021 @ 06:45

  4. Jamen kære ven. Det er netop den indvandring af unge mænd fra MENEP landene og Tyrkiet, der er årsagen til at voldtægtstallene stiger. Det er netop disse kvinder kvinfo burde beskytte! Og så melder du dig bare ind i fåreflokken og bræger de samme floskler, som resten af den bestemmende klasse, som jeg i øvrigt nægter at kalde eliten, dertil er de simpelthen for ubegavede!

    Kommentar by Den Nervøse — 29. juni 2021 @ 06:54

  5. Den ondskabsfulde nazifeminist smed de undertrykte indvandrerkvinder under bussen:

    “Det er indvandrerkvindernes egen sag at frigøre sig. Jeg vil ikke spændes for højrefløjens vogn.”

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 29. juni 2021 @ 06:59

  6. ENDNU EN BEKRÆFTELSE PÅ AT DE RABIATE FEMINISTER ER ÅNDSSVAGE OG SINDSSYGE PÅ SAMME TID!!

    “Min svimlende nationalfølelse”?? Hun har jo INTET til overs for sit eget land, men er en frådende fanatisk kommunist/rødfascist og feminist som hader eller afskyr mænd, familier og børn hvis de er danske. Hvorimod hun elsker sorte og brune papirdanskere. Med glæde vil hun og hendes ligesindede medvirke til at Danmark besættes og islamiseres og udleveres til fremmed herredømme. (i straffeloven bekrevet som landsforræderi)

    (men når man kan ignorere grundloven, kan man jo også ignorere straffeloven, når man har flertal i folkemordstinget)

    Den rabiate feministbevægelse er pot og pande med Enfoldighedslistens og de radikales klikers kvindelige dødsengle og mandlige betonhoveder, som igen støttes af DR, Pølletiken, LGBTPQ-afvigerne og alle de gamle partier.

    Takket være de mange sindsforvirrede politikere og journalister i partierne og medierne, kører “kvindesagen” og “ligestillingssagen” stadig afsted på fuld kraft. Men de sidste 25-35 år har den ikke være andet end bluff, løgn, svindel og humbug. Kvinderne har forlængst opnået ligestilling og mere til. Men kvindesagskvinderne og kvotekvinderne får aldrig nok.

    Man kan roligt gå ud fra at Kvinfo er domineret af kommunister og lesbiske LGBTPQ-typer.

    Får de sammen med godheds- og indvandringsindustrien, feltmadrasserne og de mange andre kortsynede, indvandringsbegejstrede og anti-danske kredse lov til at fremture, er Danmark allerede om tre-fem år et helvedes-samfund på vej ned i afgrunden.

    Det er vi sådan set allerede. Men for hver dag, uge og måned, bliver ondskaben og galskaben værre og værre. Danskernes fremtid ligner virkelig et vågent og uhyggeligt mareridt.

    De politiserende feminister nærer et sygeligt had til fornuft og moral, til deres egne landsmænd, deres eget land, deres egen civilisation. De vil rive os alle med i faldet, når Danmarks og Europas undergang bliver udrullet.

    Kommentar by BENT A — 29. juni 2021 @ 07:31

  7. Jeg bliver også dårlig bare ved at se hendes ansigt. Men det gælder også flere andre på hoppeborgen

    Kommentar by ph — 29. juni 2021 @ 08:03

  8. Kvinfo er endnu en ngo teater-organisation, hvis reelle formål er statslig økonomisk understøttelse af det venstre-eksterme.

    NGO-er markedsføres som “Ikke Statslige Organisationer”; men KVINFO leve kun af tvangsinddrevne midler fra (skatte)slaverne.

    Kommentar by Oppenheimer fan — 29. juni 2021 @ 08:05

  9. FEMI-NAZIERNE HAR ALLEREDE TYRANNISERET og terroriseret mænd, familier og børn gennem mange år. Man bør sætte sig ind i hvad der foregår i familie-, skilsmisse- og børneværns politikken og bureaukrati-systemerne. Hvor mænd og børn stort set er retsløse.

    Danmark er i det hele taget på vej ind i totalitære tilstande. Mere herom senere i dag hvis jeg får tid til det.

    Kommentar by BENT A — 29. juni 2021 @ 08:07

  10. Mon det har forbigået hendes opmærksomhed, at det ofte er kvinder, der dræbes i terrorhandlinger?

    Kommentar by tavsen — 29. juni 2021 @ 08:21

  11. Der er min 26 verserende terrorsager i Danmark lige nu.

    De danske “feminister” tænker med deres følelser. De er indoktrineret gennem hele deres opvækst. Søg selv på den politiske observans hos pædagoger, folkeskolelærere og gymnasielærere (alle 80 procent røde) og 95 % røde universiteteslærere. De tror de er så “gode” med deres likes og ngo´er og røde stemmer, men de smadrer deres land.

    Feminister mener den hvide mand (og hans/vores kultur) er skyld i alt ondt – men det forholder sig FAKTISK MODSAT. Som Douglas Murray siger og Leonard Cohen, så er der få lysglimt i verden og vi lever i et af dem her i Vesten.

    Og til INFORMATION for femi-globalist-kommunisterne, så bliver mennesket aldrig FRIT og LIGE. Alle mennesker har et ansvar – for hvis ingen tager ansvar, har vi ikke noget samfund (og det hedder Nigeria, så tag bare en enkeltbillet derned. De er dog vist ikke meget for kristne, men man kan hurtigt tilslutte sig islam og sharia).

    Femi-globalist-gammelkommunisterne forsøger altid at være gode for andres penge – og vi lod dem importere stemmer til det røde flertal. Det er da stof til eftertanke.

    Kommentar by h.nielsen — 29. juni 2021 @ 08:36

  12. ps: vi behøver ikke beundre Mette F for hvad hun gjorde under COVID , da hun gjorde præcis det som de andre lande gjorde efter en nødplan i skuffen…og de havde med GARANTI afstemt det inden!!!!!!

    og så lavede hun lige grundlovsbrud ved uden lov at lukke et helt erhverv ned..og rigsretssagen mod hende er lige stemt ned i Folkemordstinget . De røde ønsker kun rigsretssager mod borgerlige og når det angår udlændinge-sager – aldrig når det er røde politikere og Grundloven skider de røde HØJT og FLOT på

    Kommentar by h.nielsen — 29. juni 2021 @ 08:41

  13. De naive kvinder leger med ilden, men det stimulerer nok deres ekstreme sexfantasier.

    https://rairfoundation.com/greece-pregnant-disabled-girl-raped-by-afghan-then-gang-raped-by-pakistanis-who-she-asked-for-help-video/

    On June 23, 2021, a 25-year-old pregnant Greek girl was raped by an Afghan migrant in the town of Agios Panteleimon and then gang-raped by Pakistani migrants she ran to, asking for help. Three Pakistani men, ages 19, 21, and 27, have been arrested for the horrific sexual assault. The Afghani who raped the mentally disabled mother in her third month of pregnancy is on the run and wanted by authorities.

    The following videos shows the three Pakistani men being led into a Greek courtroom:

    Kommentar by tavsen — 29. juni 2021 @ 09:46

  14. Så mange enkeltstående eksempler burde kunne få almindelige mennesker til at kunne se mønsteret.

    Islams menneske-kvindesyn. LÆS KORANEN

    https://denkorteavis.dk/2021/nu-13-aarig-pige-sad-op-ad-et-trae-brutalt-voldtaget-og-myrdet-to-helt-unge-afghanare-anholdt/

    Tidlig lørdag morgen blev en 13-årig pige fundet livløs midt i Wien i Østrig. Hun sad lænet mod et træ.

    Resultatet af obduktionen viste, at den 13-årige var blevet kvalt under særligt brutale omstændigheder, hun havde store og alvorlige blå mærker i nakken og på brystet.

    Kommentar by tavsen — 29. juni 2021 @ 09:57

  15. Jamen det er da fint at hun så forstår andres brækfornemmelser og dybe lede ved kællinger som hende selv, så behøver Vi ikke forklare Os!

    Kommentar by Santor — 29. juni 2021 @ 10:00

  16. 25 års “tjeneste” i KVINFO.
    De 25 år, hvor KVINFO var totalt tavs om kvindemishandling i det muslimske miljø.

    Sandelig en folkets tjener.

    Kommentar by Bastardo — 29. juni 2021 @ 10:56

  17. Socialdemokraterne, Venstrefløjen, Medier, kommentatorer, debattører mfl. prøver alle at bilde befolkningen ind, at vi har en såkaldt “stram” udlændingepolitik, selvom man på INTET tidspunkt har taget initiativ til at påbegynde de helt nødvendige massive hjemsendelser af ikke-vestlige fremmede, det er ren propaganda og mange æder det tilsyneladende råt.

    Kommentar by Peter Nielsen — 29. juni 2021 @ 10:56

  18. OT – Håb for fremtiden i det små
    SMART KIDS
    bitchute VrOJPlDWK3x8

    Det kan umuligt være enlige kvinfo-kvinder, som har opdraget dem

    Kommentar by Svend — 29. juni 2021 @ 11:40

  19. 10:56 Der bliver aldrig nogen hjemsendelser. Jeg ved ikke om du har bemærket hvormange danskere, som æder alt råt? Danmark er fyldt til randen med sinker

    Kommentar by Svend — 29. juni 2021 @ 11:43

  20. KOMMUNISMEN OG ISLAMISMEN ER DE TO MEST BLODTØRSTIGE IDEOLOGIER SOM VERDEN NOGENSINDE HAR SET. Millioner af fredelige og harmløse mennesker er blevet udryddet af disse morderiske ideologier og deres forrykte tilhængere. Det véd enhver der ikke er historieløs.

    Allligevel ønsker de fleste politikere og journalister at støtte disse ideologier fra helvede. De arbejder flittigt på at de røde og sorte ideologier skal dominere og overtage Danmark. Det kan kun betragtes som dumhed, kollektiv sindssyge eller organiseret ondskab.

    Hvis danskerne bliver ved med at være medløbere eller passive iagttagere, vil de blive undertrykt og mishandlet, gjort til tragiske tabere, malkekvæg og slagtekvæg.

    Kommentar by BENT A — 29. juni 2021 @ 11:47

  21. gjort til tragiske og ynkelige tabere, til stemmekvæg, malkekvæg og slagtekvæg.

    Hvornår kommer uddelingen af pjecer, løbesedler og cd’er mv. i gang?!!!

    Kommentar by BENT A — 29. juni 2021 @ 11:52

  22. Hvornår kommer uddelingen af pjecer, løbesedler og cd’er mv. i gang?!!!

    Kommentar by BENT A — 29. juni 2021 @ 11:52

    BENT A, hvor mange pjecer har du selv personligt uddelt fredag, lørdag og søndag i den forgangne weekend?, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 29. juni 2021 @ 11:55

  23. https://ekstrabladet.dk/nationen/kolonihave-ballade-taet-paa-racisme/8658816

    Kommentar by P — 29. juni 2021 @ 12:01

  24. Svend — 29. juni 2021 @ 11:43:

    Tror desværre at du har ret, håber dog at du tager fejl …

    Kommentar by Peter Nielsen — 29. juni 2021 @ 12:01

  25. 5) Hvis det passer, så er hun virkelig afstumpet i sin Politiske holdning. Send hende til mellemøsten på en enkeltbillet.

    Kommentar by Michael Unna — 29. juni 2021 @ 12:15

  26. Endnu en feltmadras?

    Kommentar by Nissen — 29. juni 2021 @ 13:39

  27. Jens-Erik Andersson — 29. juni 2021 @ 11:55

    Højst sandsynligt NUL. De meget talende mennesker, er de mest handlingslammede i virkeligheden, hvor det gælder

    Der bliver næppe doneret penge til de aktive som G.I.

    Alle Venligboere og andet godtfolk på den “humane” fløj benytter næppe heller den fulde fradragsmulighed, som jeg gjorde den første halvdel af firserne. Indtil 1985 hvor sandheden gik op for mig. Gad vide hvor mange årlige statslige milliarder har Godhedsindustrien fået?

    “Du kan få fradrag for gaver, bidrag og donationer til velgørende organisationer, foreninger, fonde, stiftelser, institutioner og religiøse samfund, som er godkendt af Skattestyrelsen. Du kan højst få fradrag for 17.000 kr. i 2021”

    Kommentar by tavsen — 29. juni 2021 @ 13:53

  28. Jeg ved ikke om Mette Frederiksen har fortjent det, men findes der overhovedet større større æresbevisning end at bliv kritiseret af Elisabeth Møller Jensen?

    Kommentar by bjarne binee — 29. juni 2021 @ 15:08

  29. Fra 5). Igen hvis det passer- så er det en dekadent undskyldning for fejhedsdiplomati- som dermed skaber (den tidligere) Kvinfo,s direktørens pilrådne moral. Værdighedsråddenskab i den såkaldte søster solidaritet. De muhammedanske kvinder har oftest betalt med Deres liv for at blive frie.

    Kommentar by Michael Unna — 29. juni 2021 @ 15:08

  30. De røde lystløgnere har ingen nationalfølelse, så hvad fanden taler den heks om…

    Kommentar by LarsB — 29. juni 2021 @ 23:53

  31. Der er godt nok ikke mange politikere, hvis der overhovedet er nogle, der omtaler overfaldet på lastbilschaufføren

    Ikke engang Nye Borgerlige

    Det virker som om alle politikere har berøringsangst for at omtale ghettoperkerne

    Kommentar by Bjarne Jensen — 1. juli 2021 @ 21:55

  32. Ja, det feministiske sammenhold er der kun hold i, så længe man mener det samme som dem. Og gud nåde og trøste dig, hvis du beder om optagelse i femi-marxisternes klubhus, som en konservativ kvinde der stemmer til højre.

    Kommentar by Kimski — 3. juli 2021 @ 17:56

RSS feed for comments on this post.