14. juli 2021

Valby St.: 29-årig kvinde skubbet ned på skinnerne, “… han kom til Danmark fra Jordan for et år siden”

I seneste udgave af podcasten ‘4 på foden’ forklarede Informations Rune Lykkeberg, at EM-euforien samlede Danmark. På Nørrebro kørte arabere dyttende rundt, og hans datter havde set en bil med fire tørklædeklædte piger der viftede med Dannebrog. Det gav håb, omend han dog godt vidste at det politisk ikke udmøntede sig i ‘en god udlændingepolitik’. Hans opfattelse af en god udlændingepolitik er nok et stykke fra min. Her endnu en historie fra det multikulturelle Danmark.

En 34-årig jordaner angriber først en 19-årig kvinde på Valby St., og lykkedes herefter at skubbe en 29-årig kvinde ned på skinnerne, så et tog måtte nødbremse. Fra EB.dk – Vidne: ‘Hun blev nærmest kastet ud på skinnerne’.

“… Ifølge et vidne, der stod på perronen, da det skete, havde det ‘nærmest lignet et kast’ mere end et skub. Vidnet forklarede til politiet, at det så ud, som om kvinden nærmest fløj vandret ud på skinnerne og ramte med hovedet først. …

Manden fortalte, at han kom til Danmark fra Jordan for et år siden med henblik på familiesammenføring, men at hans kone kort tid efter smed ham ud. Siden har han sovet hos venner og bekendte, og han har ikke nogen indkomst.

Han er ikke tidligere straffet, men han har to sigtelser fra henholdsvis 7. og 11. juli i år for vold og forsøg på vold.”

(Valby Station, 2021; Foto: Maps)

Oploadet Kl. 00:50 af Kim Møller — Direkte link16 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/120304/trackback

16 Comments »

  1. Man kan få den mistake, at nogle kriminelle sager handler om, at få ophold gennem grov kriminalitet.

    Kommentar by CCC — 14. juli 2021 @ 01:17

  2. En lokomotivfører på s-banen har fortalt mig, at han ikke blev påvirket særligt af personpåkørsel af selvmordere, kun irriteret over tidsforbruget bagefter.
    Araberen kunne jo blive “selvmorder”

    Kommentar by Træt — 14. juli 2021 @ 06:28

  3. Der er tale om MEGET GROV KRIMINALIET. Men det danske retsvæsen er i sammenbrud, er delvis kollapset, når det gælder beskyttelsen af danskerne. Man tager ikke de morderiske forbrydelser alvorligt. At skubbe sagesløse ned på skinnerne når toget er på vej ind, er mordforsøg eller mord. Men juristerne kalder det “kådhed”.

    Domstolene har forstået “signalerne” fra Christiansborg. Politikernes næstekærlighed er global, men gælder ikke danskerne. Alle andre lande og folkeslag har man stor sympati for, men Danmark og danskerne kan bare skride ad H…… til.

    Kommentar by BENT A — 14. juli 2021 @ 06:50

  4. Apropos skinner. Fra århus letbane.
    https://www.bt.dk/krimi/stenkast-for-anden-gang-paa-seks-dage-mod-letbane-vi-haaber-vi-har-billeder-af

    Kommentar by Islamarebad — 14. juli 2021 @ 06:58

  5. Hvis det havde været en dansker, der havde skubbet en migrant ud, ville det have været på forsiden af alle de røde statsbetalte medier!!det er mordforsøg og der skal ske udvisning, hvis vi skal tage domstolene alvorligt ( og det er jo svært!!!!

    Kommentar by H.nielsen — 14. juli 2021 @ 07:51

  6. Enig hr. Nielsen: Vi mangler nogle forargede politikere fra venstrefløjen i mediebilledet.

    Kommentar by ino — 14. juli 2021 @ 08:34

  7. Muhamedanere.
    Det kan man da kalde familiesammenføring.
    Den store udskiftning kører bare på skinner – i Valby.

    Kommentar by Bastardo — 14. juli 2021 @ 10:23

  8. “Athira skubbet ud foran tog: ‘Jeg troede, jeg skulle dø. Det er slut nu’

    Athira er 29 år, kommer fra Indien og er udvekslingsstuderende på Københavns Universitet.

    »Jeg forventede det ikke, så det kom som et chok. I Indien er jeg vant til at skulle være meget forsigtig, men jeg troede, at jeg var sikker i Danmark. Det fortryder jeg nu,« siger hun.”

    Velkommen til Mellemøsten-Nord – Det eneste der er sikkert her, er opholdstilladelser og kontanthjælp til kulturberigerne…

    https://www.bt.dk/krimi/athira-skubbet-ud-foran-tog-jeg-troede-jeg-skulle-doe-det-er-slut-nu

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 14. juli 2021 @ 11:16

  9. Udskubning fra perron er en temmelig ineffektiv metode til at foretage udskiftning af det danske folk.
    Måske de radikale og enhedslisten kan stille lovforslag om at alle perroner skal gøres meget smallere.
    Det vil helt sikkert forøge takten for disse partiers planer mht. til udskiftning af det danske folk.

    Kommentar by Gustav Jensen — 14. juli 2021 @ 11:41

  10. Jørgen Nielsen — 14. juli 2021 @ 11:16

    Jep! Importer folk fra den 3. verden … og få 3. verdens tilstande!

    Selv en så enkel sammenhæng kan politikerne tilsyneladende ikke fatte.

    Kommentar by Peter Nielsen — 14. juli 2021 @ 14:51

  11. * Peter Nielsen 14:51
    Nu er de alment kendt, at de flyder med kokain på borgen, så hvordan kan forestille dig at helt enkle sammenhænge er forståelige for en samling narkomaner?

    Kommentar by Den Nervøse — 14. juli 2021 @ 15:20

  12. Det er mig ubegribeligt at Enhedslisten og Radikale Venstre stadig støtter de elementer ?

    Kommentar by Bjarne Jensen — 14. juli 2021 @ 19:32

  13. H.nielsen — 14. juli 2021 @ 07:51:

    Begrebet “udvisning af landet” skal, efter min mening erstattes med “udsendelse af landet” og gerne efterfulgt af “pr. omgående og med alle forestående midler om nødvendigt (militæret inkl.”

    – eventuelle krav om familiesammenføring/familieret/… kan efterfølgende KUN ske udenfor Danmarks/EUs grænser.

    Kommentar by M.S. Carstens — 14. juli 2021 @ 22:33

  14. Jeg har prøvet at rejse ud i rummet i Disneyland, og jeg tænker at lignende indretninger vil kunne bruges til hjemsendelse af invasionstropperne, helt uden problemer med at deres hjemlande ikke vil have dem igen.

    Der er ikke langt fra reklamebureauet 727’s udrangerede Boing 727 til DAKA på den anden side af motorvejen.

    Kommentar by Træt — 14. juli 2021 @ 23:30

  15. Aben er tilbage i buret, hvor han hører hjemme:
    https://ekstrabladet.dk/krimi/efter-drama-paa-togskinner-her-bliver-han-anholdt/8697923

    Kommentar by Hertz — 15. juli 2021 @ 01:23

  16. Familiesammenføring???

    Jamen, når familien så ophører med at eksistere, så er det da bare ud og hjem med hele banden!!!!

    Hvad i alverden laver han, hans ekskone og ynglen her????

    HERAUS…UT AF MIN BUTIK!!!!

    Kommentar by Ole Mejlstrøm — 15. juli 2021 @ 13:58

RSS feed for comments on this post.