13. august 2021

Nørrebro: 58-årigt offer er eks-BZ’er, venstreorienteret, støtter Palæstina og ‘Free Jazz Mod Paludan’

Den 58-årige mand, der forrige weekend blev udsat for et brutalt overfald på Blågårds Plads hedder Martin Fjong Deyoung. En eks-BZ’er, der efter Facebook at dømme stadig befinder sig på den yderste venstrefløj. Han støtter Palæstina, hader Inger Støjberg, og går ind for en en mere lempelig flygtningepolitik. Han er med i grupper såsom ‘Danmark imod højrepopulismen’, ‘Projekt Antifa’ og følger ‘Free Jazz Mod Paludan – FJMP’. I venskabskredsen er flere kendte venstreradikale, herunder Mads Bjerre Mouritzen, der i 2011 konverterede til Islam.

(Martin Fjong Deyoung på Facebook, 2019)

Her en interessant opdatering af Gordon Claus Winther.

“Kulturnoter/gadevold: Well, så er vi her igen. Denne gang er det gået ud over en fra det gamle BZ-miljø, og det er sket på Blågårds plads, så interessen er lidt større end hvis det havde været en stakkels, anonym 13-årig teenager, der var blevet stukket ned i en skoletunnel i Hillerød.

… det første man normalt tænker på, når der sker en forbrydelse og offeret er udenfor livsfare, er hvem gerningsmændene, er. Hvis der var tale om uddøde skinheads, hooligans, stram kurs’ere eller stort set alle andre grupper, ville der nok hurtigt blive sat segment på, men når der så tydeligt ikke blir sat identitet på gerningsmændene, er det rimeligt tydeligt hvilket segment det drejer sig om, og det er nok næppe elever fra det Fri Gymnasium. Skal vi gætte på The usual suspects, dem man ikke må tale om, fordi det er ‘racistisk’. Den pæne berøringsangst, får mig til at brække mig.

… det kommer hele tiden tættere på. Indvandrervolden, for nu at kalde en spade for en spade. Dermed ikke sagt at alle med indvandrerrødder fra Blågårds Plads er voldspsykoser. Det er klart. Jeg kender ikke Martin, men jeg ved hvem han er, og rendte ind i ham et par gange, fordi min gode ven ven Kim Royal, der også boede på Nørrebro, kendte ham. Kim var den jeg kendte, der havde det første encounter med drengene på Blågårds plads, først i 90erne. Kim sad på pladsen med øjen makeup på og drak en guld Tuborg. En 2g’er på 14 kom hen til ham og spurgte om han var bøsse. Kim kiggede overlegen på ham og sagde at han bar øjenmakeup for at bringe kvinden frem i sig selv. I næste øjeblik for der en brosten forbi hovedet af ham. Havde den ramt ham havde han været død.

Rimeligt rystet gik han over i stengade og drak sin øl færdig. Pludselig så han 2geren, der havde kastet, komme forbi på cykel. Han gik hen til ham, ikke for at slås men for at snakke. Dialogforsøget stoppede dog brat, da 2geren hev en lang bajonetlignende kniv op ad nettoposen han havde på styret. Kim opgav dialogkaffe og gik. ‘Man kan ikke tale med dem’ sagde han opgivende.”

(Martin Fjong Deyoung omtalt i Peter Øvig Knudsens BZ, 2016, s. 98)

“Den sociale indsats, er som jeg skriver enormt vigtig. Det samme gælder exit programmer og meget andet. Modsat Pape og NB, så er det en del af min holdning. Der er bare det at det ikke løser alle problemerne, når en person stikker min ven 7 gange med en kniv fordi han kiggede forkert på ham, så er den person et problem, han er decideret farlig og ham hjælper den sociale indsats ikke på. Der er mange som ham, flere tusinde der er organiserede i eller omkring såkaldte klubber og bander. Hvad konkret stiller man op med dem? Venter til de har skudt en dreng i hovedet, stukket en gammel hippie 7 gange? Er det vitterligt kun NB eller socialdemokratiet der mener at de bør fængsles, at de skal sikres inden det går galt og ikke først efter?” (Mads Bjerre Mouritzen til Esben Søvang Maaløe)

Oploadet Kl. 02:28 af Kim Møller — Direkte link98 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/120983/trackback

98 Comments »

  1. De er komplet sindssyge på Nørrebro

    Kommentar by Svend — 13. august 2021 @ 02:35

  2. Karma…

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 13. august 2021 @ 03:15

  3. Det hele vil ende meget, meget værre end millioner af naive og historieløse danskere regner med. Christiansborgs stedfortræderkrig mod danskerne er i gang, men hvad der sker i denne tid, kan blive 100 eller 1000 gange værre i løbet af få år.

    Folkeudskiftning/folkemord er ingen skovtur eller søndagsudflugt.

    Kommentar by BENT A — 13. august 2021 @ 03:16

  4. Hvordan har fornægtelsen kunne leve sålænge? Der er idag en atmosfære af voldlighed på Nørrebro ,- til hverdag . Det er den almindelige oplevelse . I 2010 opgav jeg at gå igennem området ved aftenstide eller nattetimer. Det havde jeg indtil da gjort jævnligt i.forb.m besøg o.a o Kbh. Vil den fornægtelse fortsætte? Hvordan kan man overhovedet holde ud , at bo der idag?

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 13. august 2021 @ 05:01

  5. BARE I MIN FAMILIE- OG VENNEKREDS har vi oplevet en lang række af ubehageligheder og ulykker, indbrud, hærværk, overfald, mordforsøg, lemlæstelse og andet. For os har borgens politik og den såkaldte berigelse ikke bestået i ret meget andet end smerter, sorg og bitter modgang. Og tab af kæmpebeløb.

    Der er nu en atmosfære af voldelighed i hele København og omegn, og også i provinsen går det den forkerte vej. Og nu vil de Radikale, Enhedslisten og SF gerne have flere tusind afghanere til Danmark, selvom de er hard-core sunni- eller shia muslimer. Og selv V, K, LA og DF synes godt om Marokko-traktaten.

    Aamund belyser hvorfor det er en dårlig idé at flytte endnu flere afghanere til vores land, og at der findes en bedre løsning.

    Kommentar by BENT A — 13. august 2021 @ 05:59

  6. Inviterer man ‘aliens’ fra en ældgammel tidslomme ind til nutidens omgivelser skal det gå galt. Venstrefløjserne, der har sat sig i hovedet, at disse ‘aliens’ kan tilpasses nutidens verden, kan godt glemme det projekt. Det må være næsten umuligt at foretage en tidsrejs fra år 600 til år 2020 uden skrammer.
    Giver vi en viking fra år 600 en tidsrejse til år 2020, vil han starte med at kløve hoveder med sin økse, som han jo er vant til dengang.

    Kommentar by Gustav Jensen — 13. august 2021 @ 08:28

  7. Med henvisning til det tidligere overkommenterede blogindlæg, af 12. august, “Editionskendelse: Undertegnede ‘pålægges til retten via Københavns Politi’ at udlevere log-oplysninger”

    Min kommentar:

    Hvis, der var bare lidt substans, I alle jer tastaturkrigere og tøsedrenge gjorde hundrede vis af jer, som jeg nu gør, Men det tør I jo ikke:

    “Jeg erklærer mig her med helt og aldeles enig med ‘Hr Naturli” i følgende udsagn. Citat: jeg så de ulækre, fede, vraltende islamiske fødemaskiner. Gravide, skubbende med en barnevogn, og med to-tre ekstra unger på slæb. Der var negre og hættemåger, chador, niqab og rend mig. De hører ikke til i Danmark. Frastødende og fremmedgørende for mig, som dansker, i mit eget land.” Citat slut. fra ‘Hr. Naturli”, 29. juli 2017)

    Det er lige mine ord. Vi ses, Fjært Kara!

    Kommentar by Margrethe — 13. august 2021 @ 09:06

  8. Ja Det første er logisk. Det han prakker racistisk på tør ingen stemme på intent, og Muhammedanerne ved jo godt, hvem der er nyttige idioter for dem.

    2) er da også logiske. Muhammdanerne vil nok heller modtage fra de Vantro. Uden at yde.

    3) Nej Danmark rager dem en papand. Forstået.

    Så indirekte har han jo ret, da han jo er en ansvarsfri selvfrelst idiot uden at have andet at bidrage med.

    Kommentar by Michael Unna — 13. august 2021 @ 09:22

  9. Støt SIAD. http://www.siaddk.wordpress.com og http://www.frafalden.dk

    Kommentar by Michael Unna — 13. august 2021 @ 09:22

  10. Når det nu skulle være, så er det da herligt at en af fortalerne for mere indvandring fik en på lampen – af indvandrere. Det er den gamle med, at til sidst får løven alligevel ædt løvetæmmeren. Det er bare et spørgsmål om tid.

    Hele afdækningen af historien er “bare fjong”.

    Kommentar by Andresen — 13. august 2021 @ 09:34

  11. Det giver mig så håb om at når Vi når til det tidspunkt hvor Vi bliver nødt til at skydes om retten til Danmark så er de dummeste på venstrefløjen for længst hensynsløst blevet udryddet af der “allierede”.

    Så behøver Vi andre ikke spilde tid på det, når tid kommer, fint med mig!

    Derfor er det vigtigt at vælge den rigtige side så tidligt som overhovedet muligt hvis man ellers er interesseret i at overleve til næste epoke i Danmarkshistorien.

    Kommentar by Santor — 13. august 2021 @ 09:41

  12. 05:59 City er forfærdelig i weekenden. Truende og uhyggelig fredag og lørdag nat. Syge perkergrupperinger som render rundt og opsøger ofre alle vegne. Man skal under ingen omstændigheder bevæge sig rundt alene om natten i centrum. Jeg er heldigvis flyttet, så jeg har ikke det problem mere

    Kommentar by Svend — 13. august 2021 @ 09:44

  13. Vil da lige reklamere for NB. Youtube: Pernille Vermund står fast for Danmark.. Se den nyd. God weekend.

    Kommentar by Michael Unna — 13. august 2021 @ 09:47

  14. Margrethe — 13. august 2021 @ 09:06
    “tastaturkrigere og tøsedrenge” behøver ikke altid at udtrykke sig så bastant og uelegant.
    Substansen er den samme: islamisk og kristen kultur er antipodiske, bevist af 1400 års total fallit med fredelig sameksistens. Hvis et eksperiment har fejlet efter 1400 års forgæves forsøg, vil risikoen for at det lykkes være mikroskopisk. Fatter man ikke det, bør man gå til psykolog og aldrig til politikerne = “Champions of the lost causes”.

    Kommentar by Anonym — 13. august 2021 @ 09:50

  15. Margrethe — 13. august 2021 @ 09:06
    “tastaturkrigere og tøsedrenge” behøver ikke altid at udtrykke sig så bastant og uelegant.
    Substansen er den samme: islamisk og kristen kultur er antipodiske, bevist af 1400 års total fallit med fredelig sameksistens. Hvis et eksperiment har fejlet efter 1400 års forgæves forsøg, vil risikoen for at det lykkes være mikroskopisk. Fatter man ikke det, bør man gå til psykolog og aldrig til politikerne = “Champions of the lost causes”.

    Kommentar by Gustav Jensen — 13. august 2021 @ 09:51

  16. @ 7 Margrethe kl 09.06. Jeg mener du har ret Margrethe. Jeg tør ikke.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 13. august 2021 @ 09:54

  17. Perkere er som benzin, du hælder udover dig selv, og dør når der bliver sat ild til, som min ven Alex Jones illustrerer det. Det er jo ikke benzinens skyld, at den brænder. Det er selve handlingen at hælde benzin udover dig, som gør det dumt at tænde en lighter.

    Summa summarum: Det er politikerne, som har hældt benzin ud og tændt bålet

    Kommentar by Svend — 13. august 2021 @ 09:56

  18. Men bør vi så ikke respektere, at han ikke ønsker at blive misbrugt i en højrefløjs-dagsorden, og lade denne lille episode forblive en sag mellem de involverede parter? Det handler jo hverken om hudfarve eller kultur! Men derimod om højrefløjens retorik og alt sådan noget.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 13. august 2021 @ 10:05

  19. -> Morten—

    Han må jo gøre, hvad han finder bedst set fra hans position. Havde vi skrevet 1999, så ville jeg nok have give ham lidt flex. Vi skriver 2021, og som Gordon skrev: “… det kommer hele tiden tættere på. Indvandrervolden”. Den forventelige vold rammer ikke altid dem, der har stemt for den. Den rammer også mig og mine, og lige derfor må det være legitimt at forbinde punkterne i en blogpost. Hykleriet må udstilles, ganske enkelt. Vi er alle mennesker, og der er selvfølgelig et element at ‘hate to say I told you so’ i det. Jeg vil dog uanset hvad, hellere være en dum tastaturkriger, end stikkes syv gange med kniv.

    Kommentar by Kim Møller — 13. august 2021 @ 10:34

  20. I forlængelse af sagen mod hr.Naturli´

    https://denkorteavis.dk/2021/afsloering-kommunale-ledere-tvinger-ansatte-til-tavshed-om-grufuld-kriminalitet-i-indvandrertaet-omraade-i-sverige/

    Hvad er værst ? en fire år gammel kommentar på Uriasposten
    eller tæt-på-borgerkrig i Sverige

    Kommentar by k.m. — 13. august 2021 @ 10:37

  21. Jeg har bedt folk om at Støtte SIAD. http://www.siaddk.wordpress.com
    Hver aktiv. Organiser jer. Generation Identiter…eller

    Kommentar by Michael Unna — 13. august 2021 @ 10:48

  22. off-topic nonsens
    Jeg hører Grønspætte kald i nærheden. Venter på den slår sig ned på græsplænen som den har gjort så tit, til et portrætfoto.

    Kommentar by k.m. — 13. august 2021 @ 11:04

  23. Han fik det han havde stemt for.

    Kommentar by Jan hansen — 13. august 2021 @ 11:07

  24. Kan danske politi forklare hvorfor Kurt Westergaard begraves et hemmeligt sted?
    Han var under PET bevogtning siden Muhammedtegningen, så må PET vide hvem der har lyst til at skænde hans grav.

    Det mener jeg er nyttig viden at få frem.

    Kommentar by k.m. — 13. august 2021 @ 11:19

  25. Jeg kommer til at tænke på Kim Larsen/Gasolins gamle nr. Fifi Dong, det hele er fjong.

    https://www.youtube.com/watch?v=8tbozMM3Dt0

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 13. august 2021 @ 11:22

  26. by Jan hansen — 13. august 2021 @ 11:07

    JA – Han har selv stemt for det

    Det er utroligt at ikke bare lader sig overfalde. ovenikøbet sladre han om det bagefter – sikke en racist

    Kommentar by Bjarne Jensen — 13. august 2021 @ 11:28

  27. Det er interessant hvor længe de venstreorienterede på Nørrebro kan blive ved med at lyve for sig selv! Selvbedrageriet har jo vist sig at være ganske farligt, hvis man lægger op til dialogkaffe og bliver mødt med en stor kniv eller en brosten!
    Jeg kan faktisk godt se at det er svært, at erkende at det man har sagt hele livet om rummelighed, multikultur/etnicitet ig tolerance faktisk er forkert. Intet sted på kloden er multikultur/etnicitet lykkedes i længere tid, spændingerne kan holdes nede af en brutal diktator som Tito eller Sadam Hussein men på længere sigt, vil multikulti blive til vold og måske etnisk udrensning! Det er ligefrem farligt st være tolerant overfor intolerancen.
    Jeg er bange for at Enhedslistens og RV’s følgere kommer til at lærer det på den hårde måde! Du kan bedrage dig selv og folk et stykke tid, men du kan ikke bedrage folk hele tiden! Sandheden kommer frem!

    Kommentar by Den Nervøse — 13. august 2021 @ 11:30

  28. det lærte vi igen:

    der hvor der er flest muslimer stemmer flest på partier
    der går ind for åbne grænser og islamisering

    der hvor der bidrages mindst til fællesskabet
    stemmer man for større overførselsindkomster

    det multikulturelle samfund, læs den islamiske ghetto,
    er mindst bekymret for at miste danskheden

    tankevækkende?
    næh, det er da logisk!

    Kommentar by konservativ — 13. august 2021 @ 11:38

  29. Til de der stadig har adgang til Facebook, kan jeg anbefale at finde Thorkild Bisbo, der 3.august skriver om Özlem Cekic, og økonomien i hendes forening Brobyggerne.

    Kommentar by k.m. — 13. august 2021 @ 12:05

  30. Hvor er det dog vederkvægende at vi har fået Margrethe tilbage som kommentator her på UP; ren nektar for sjælen.

    Kommentar by T. Flodur — 13. august 2021 @ 12:12

  31. Det er sgu da ikke studenter luvan der tynger på Martins Deoyungs kranie.
    Det synes nærmere at være formand Mao og kammerat Stalin.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 13. august 2021 @ 12:13

  32. Utroligt manden kunne blive 58 år og så i det område, inden han blev ramt af virkelighedens verden.

    Hvis nu han havde læst koranen, ville han vide, at muslimer IKKE skelner mellem vantro. Enhver Chamberlain regnes for en fjende, der skal slagtes.

    DR’s korrespondenter er forbløffet over, hvor hurtig Taleban vinder frem.
    Mon ikke det skyldes, at alle muslimer er korantro disciple? Også dem på Blågårds Plads.

    https://tv.frihedensstemme.dk/2021/08/12/mads-bjerre-mouritzen-omtaler-muhamedanere-som-smaa-svin-efter-overfald-paa-blaagaards-plads/

    Mads Bjerre Mouritzen omtaler indvandrere som “fascistiske møgsvin”, “der burde spærres inde for livstid”.

    Kommentar by tavsen — 13. august 2021 @ 12:41

  33. Man kan næsten høre ham på sygelejet sige “at det sørme ikke handler om etnicitet, men kun socioøkonomiske forhold…”

    Kommentar by J — 13. august 2021 @ 13:26

  34. Staklen er jo blevet overfaldet fordi vi tastaturkrigere har skrevet noget grimt om muslimer på Uriasposten.

    Kommentar by Træt — 13. august 2021 @ 13:37

  35. “58 årigt offer er eks bz’er” Endelig en god nyhed om en multikulturalist,som selv udsættes for multikultur.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 13. august 2021 @ 13:39

  36. Nu fik han så lært PÅ DEN HÅRDE MÅDE (spark i ansigtet og syv knivstik i ryggen m.m.) at man ikke skal være naiv når det drejer sig om masseindvandring af kulturfremmede.

    På samme hårde måde kan millioner af danskere komme til at lære at man ikke skal være naiv når det drejer sig om hvad politikere og journalister påstår og fortæller.

    For de to grupper har ikke bare syv, men snesevis af måder og metoder hvormed de kan kvæste, ødelægge eller dræbe befolkningen. I sammenligning med dem er mange gadebander rene amatører.

    Kommentar by BENT A — 13. august 2021 @ 14:28

  37. Karma is a bitch …

    Og ellers :
    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    Fædrelandet.

    Kommentar by Neuhammer — 13. august 2021 @ 14:39

  38. Han er vel ikke offer, men nærmere Darwin Award-nomineret

    Kommentar by Lider af danskhed — 13. august 2021 @ 15:00

  39. Det her er vel så et tilfælde af:

    “Islam is right about women”

    Kommentar by Islam — 13. august 2021 @ 15:26

  40. @ Margrethe — 13. august 2021 @ 09:06

    2 ting.

    1 : Så er det dumt at gentage et stunt der, Vi ved det ikke endnu, kan give fængsel eller bøde.

    2 : Hvis du virkelig vil pisse fjærten og hans meningsfæller af så skal du være lidt smartere. Foran skal du skrive “Jeg mener” for at gøre det tydeligt at der er tale om en mening og ikke bare et forsøg på at svine andre til fordi du kan. Herefter vises et eksempel.

    Eksempelvis kunne du skrive : Jeg MENER, at de ulækre, fede, vraltende islamiske gravide fødemaskiner der skubber rundt med barnevogn og 2 – 4 ekstra unger på slæb samt negere og hættemåger, iført chador, niqab skulle skrubbe ud af Danmark. Jeg syntes at det er frastødende og fremmedgørende for mig, som Dansker, i mit eget land.

    Det er selvfølgelig kun et forslag om man kan lide det eller ej.

    Kommentar by Santor — 13. august 2021 @ 15:57

  41. Ingen synes at bemærke den totale dominans af “unge kampklare mandlige muslimer”, blandt de hundredtusindvis af migranter, som i årevis har belastet europæiske skattebetaleres økonomi.
    Denne ubalance, kønsligt og aldersmæssigt fortæller én bestemt ting; nemlig at vi her har med fjendtlig invasion at skaffe.
    Indbyggerne i de lande, som er under muslimsk demografisk angreb har ret og pligt til at forsvare deres fædreland mod fjendtlig overtagelse.
    Da politikerne åbenlyst har givet op i kampen for nationens overlevelse, er det kun befolkningernes egen overlevelsesvilje der tæller – de er derfor berettiget til på enhver måde at afvise de fjendtlige styrkers erobringsforsøg, både i gerning og med ORD.
    Hvis politiet er på befolkningernes side, skal de menige politimænd nægte at agere femte kolonne for invasionsstyrkerne – ved totalt at afvise undertrykkelse af ytringsfriheden.

    Kommentar by Gustav Jensen — 13. august 2021 @ 16:16

  42. Ingen synes at bemærke den totale dominans af “unge kampklare mandlige muslimer”

    Sandelig bemærker kvinderne det, de synes det er pragtfuldt at få importeret frisk ungt kød på statens regning

    Kommentar by tavsen — 13. august 2021 @ 16:45

  43. Han fik den politik lige i hovedet, som han har kæmpet for hele livet..

    Fryd, fryd og atter fryd… Mere af det, så kan de venstre snoede svin, selv se, og mærke på kroppen, hvad vi andre har kæmpet med og mod, i de sidste 30 år…

    Kommentar by Christian Revent Sørensen — 13. august 2021 @ 16:48

  44. 16:16 Du er nok nødt til lige at genvinde statsmagten til det danske folk, før du kan gøre noget som helst

    Kommentar by Svend — 13. august 2021 @ 17:01

  45. @Margrethe som Santor er inde på 15:57 spiller du smart, men putter lige et “citat” ind foran den oprindelige tekst så du slipper for ansvar, din tøsetøs og tasteturkriger!

    Jeg skal desuden nok selv bestemme hvordan jeg mener at Hr Naturlig skal støttes!

    Der er skrevet meget værre ting på UP af diverse tøsedrenge, så måske er der en anden grund til at de går efter Hr Naturlig?

    Unlad venligst at fortælle mig hvordan jeg skal begå mig i bloggosfæren tak

    Kommentar by A Andersen — 13. august 2021 @ 17:09

  46. fra 21) Beklager min computer låste sig fast…ville have skrevet. Støt også DDL. -(Skrivepause God weekend.). mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 13. august 2021 @ 17:19

  47. FORELØBIG FORTSÆTTER DE SALAMI-METODER der forbereder danskernes udryddelse og undergang. Politikerne forærer jo landet, byerne, boligerne, kvinderne og pengene væk til besættelsesstyrkerne. Og alt andet, pensioner, rettigheder, kultur, skoler, hospitaler og arbejdspladser overgår også til invasionstropperne.

    Alt med frihed, tryghed, demokrati, fred og sikkerhed vil langsomt, men sikkert smuldre væk.

    Men de 90% af danskerne der ikke læser netaviserne, er vel ret ubekymrede. Mener vel at det nok skal gå altsammen. Og i visse kliker og partier er man nok overbeviste om at de herskende klikers politik ender som en kæmpesuccés. I det mindste for dem selv.

    For i disse kliker betragter man danskerne som får og kreaturer der let kan drives lige derhen hvor det findes politisk “hensigtsmæssigt”.

    Kommentar by BENT A — 13. august 2021 @ 17:51

  48. Dumheden er total i Danmark, særlig udbredt er mental sygdom på Nørrebro. Der især, ligger de som de har redt og fortjener ligefrem den frihedsberøvelse og undertrykkelse de allerede har vænnet dem til. De lever jo der reelt omvendt at hvad de prædiker, der er hverken frihed eller ligeberettigelse.

    Kommentar by LarsB — 13. august 2021 @ 18:37

  49. Folk, der følger denne blog, er ikke i tvivl:antallet af ikke-europæere i Europa vokser eksplosivt, mens antallet af europæere i vores verdensdel er i kraftigt fald. Tyskland har haft et samlet fødselsunderskud på 5 millioner fra og med 1972, men alligevel er Tysklands indbyggertal steget med 5 millioner. Danmark har haft stagnerende og siden faldende indbyggertal af rent dansk afstamning siden omkring 1979 (under 60.000 levendefødte). Med under 2,1 fødsler (erstatningsniveauet for befolkningen) per indfødt kvinde i Europa, vel omkring 1,5 i snit, forsvinder de indfødte europæere: befolkningspyramider: se nederst på engelsk wikipedia Demographics of Denmark External links Interactive population pyramid https://www.ined.fr/en/everything_about_population/graphs-maps/population_graphs/

    Kommentar by barfbag — 13. august 2021 @ 18:38

  50. 18:38 Det ville ikke være noget problem at vores befolkninger skrumpede i Europa, hvis det ikke lige var fordi andre blev skubbet ind for at overtage den plads, som er vores.

    Alt hvad vi behøver er at tømme Europa for muslimer, og så tage den derfra.

    Det kræver kun, at vi afsætter vores korrupte ledere, og så skubber muslimerne hjem til deres egentlige hjemlande

    Kommentar by Svend — 13. august 2021 @ 18:42

  51. Selv kontanthjælpstosserne er kommet i tvivl, ser man. På tide…
    Det er vi voksne ikke, islamister og andet kriminelt udlandsaffald hører ikke til i Danmark- det er menneskelignende affald og vandrende socialudgifter- det bedste man kan gøre for klimaet er sterilisering af segmentet, så er de uddøde efter ca 50 år- endnu bedre, eksporter problemet til problemets hjemsted; nemlig Mekka.
    Så bliver der også råd til bedre kontanthjælp til tosserne…

    Kommentar by Hul igennem? — 13. august 2021 @ 18:52

  52. =>48. Helt enig. Denne vores verdensdel er VORES hjem, ikke andres. Det rager ikke andre, ikke-europæere, hvordan og hvor mange vi lever her. EUROPA ER VORES HJEM, VORES BOLIG. Det, flertallet af politikerne gør – svarer til at påtvinge folk i deres egen bolig at også have vildt fremmede boende. Muslimer er voldsdyrkere, for at få og beholde magt, og verden ville være et fredeligt sted uden muslimer. Husk på:muslimer lever i 1400-tallet.

    Kommentar by barfbag — 13. august 2021 @ 18:52

  53. 47 barfbag) Tysklands befolkningstal er stabilt 82-83 mill. Men det område som er det gl V tyskland har haft negativt befolkningstilvækst siden 1970. På grund af familiepolitikken i DDR blev 40% af alle tyske børn op igennem 70er og 80erne født af de 20% ,som boede i DDR. 9 måneder efter murens fald i 1989 var fødselstallet faldt 45%. 5 år efter 70%. Og derefter stabiliseret sig på det lave niveau.- 27-28 mill af Tysklands indb er immigranter og deres efterkommere. Uden en konstant indvandring vil befolkningstallet falde med c 1/2 årligt. I tidligere DDR område bor der idag 3 mill færre. Fakta: Tyskerne er biologisk et uddøende folk.

    Kommentar by dansker — 13. august 2021 @ 20:58

  54. Jeg så dem i Jysk, på gaden og på Borgerservice, så:

    “Jeg erklærer mig her med helt og aldeles enig med ‘Hr Naturli” i følgende udsagn. Citat: jeg så de ulækre, fede, vraltende islamiske fødemaskiner. Gravide, skubbende med en barnevogn, og med to-tre ekstra unger på slæb. Der var negre og hættemåger, chador, niqab og rend mig. De hører ikke til i Danmark. Frastødende og fremmedgørende for mig, som dansker, i mit eget land.” Citat slut. fra ‘Hr. Naturli”, 29. juli 2017)

    Kommentar by M.S. Carstens — 13. august 2021 @ 21:20

  55. Margrethe har ret. Er vi mænd (kvinder) eller tastaturmus?

    Jeg erklærer mig her med helt og aldeles enig med ‘Hr Naturli” i følgende udsagn. Citat: jeg så de ulækre, fede, vraltende islamiske fødemaskiner. Gravide, skubbende med en barnevogn, og med to-tre ekstra unger på slæb. Der var negre og hættemåger, chador, niqab og rend mig. De hører ikke til i Danmark. Frastødende og fremmedgørende for mig, som dansker, i mit eget land.” Citat slut. fra ‘Hr. Naturli”, 29. juli 2017)

    Kommentar by Bongopat — 13. august 2021 @ 21:47

  56. Og her er et par citater af den tidligere socialdemokrat Mogens Camre, som konstaterer det samme som “Hr. Naturlig”

    »Det er en kendsgerning, at mange af indvandrerkvinderne er undertrykte og fejlernærede, fordi mændene gerne vil vise deres rigdom, ved at kvinderne er store og tykke.« (DR1-programmet Helt ærligt, mand, september 1998).

    »Danskerne nærer ikke et personligt had til den enkelte flygtning, men de ønsker ikke de fremmede kulturer i Danmark, ganske enkelt fordi de – fra de undertrykte, tilhyllede kvinder, over de høje fødselstal til knivdrabene – ikke hører vor tid og vort land til.« (Politiken, april 1998).

    Kommentar by Bongopat — 13. august 2021 @ 22:08

  57. # BARFBAG mfl.: Politikerne har fuldstændig mistet respekten for danskerne, fordi de opfører sig som mæhlam. Hvorimod evighedsturisterne hele tiden handler agressivt og truende eller voldeligt for at få værtsfolket og politikerne til at adlyde og rette ind.

    Resultatet er selvfølgelig at de fremmede bestemmer mere og mere, og danskerne mindre og mindre. Og til sidst vil danskerne blive betragtet som undermennesker der kun er i vejen og fortjener at blive udryddet, medmindre de er villige til at arbejde gratis som slaver, trælle og retsløs underklasse, der kan udnyttes, udpines eller mishandles helt vilkårligt, alt efter slaveejerens forgodtbefindende.

    Se hvordan slaver, husassistenter og bygningsarbejdere osv. mishandles i nutidens arabiske lande. Og se National Geographic ang. grusomhederne i ISIS og ISIL områderne.

    Eksempler på hvordan overmennesker kan opføre sig barbarisk overfor undermennesker, giver Antony Beevor i sine beretninger om hvordan nazisterne torturerede og myrdede tusindvis af polske, hollandske og russiske fanger, mænd, kvinder og småbørn, i forbindelse med deres “tilintetgørelseskrig” mod diverse nabolande.

    Et folk der er så svagt at det gør sig selv til mæhlam og undermennesker overfor tyranner, systemet eller invasorer, dømmer sig selv til en sørgelig skæbne.

    Kommentar by BENT A — 13. august 2021 @ 22:08

  58. DET ER LOGISK AT EUROPÆERNES BEFOLKNINGSTAL FALDER. Så længe bolig-, familie-, skilsmisse- og børnepolitikken er pilrådden, mandsfjendsk, familiefjendsk og børnefjendsk, vil tallet dale. Det er asocial/forræderisk politik og feministisk idioti der er skyld i næsten alle Europas problemer.

    Kommentar by BENT A — 13. august 2021 @ 22:20

  59. =>51. https://de.statista.com/statistik/daten/studie/554952/umfrage/fertilitaetsrate-in-der-brd-und-ddr/

    Kommentar by barfbag — 13. august 2021 @ 23:04

  60. Der burd hvert år uddeles priser opkaldt efter Vittorio Arrigoni,den italienske aktivist der ville hjælpe palæstinenserne og som blev hængt af dem som tak

    Fjong virker som en pris-kandidat
    https://www.businessinsider.com/vittorio-arrigoni-2011-4

    Kommentar by geden — 13. august 2021 @ 23:13

  61. Kom så Martin, det er nu du viser at lidt knubs ikke rykker ved dine holdninger! Du er så fed Martin!

    Kommentar by Johnson — 13. august 2021 @ 23:19

  62. Det var da udmærket han fik lidt klø.
    Det er nemlig ikke fortidlig de venstreorienterede smager noget af deres egen medicin.

    Kommentar by Charles Nielsen — 14. august 2021 @ 01:18

  63. Det er svært at have den store medfølelse med en mand, som selv har bedt om årsagerne til overfaldet på ham.

    Kommentar by Peter Nielsen — 14. august 2021 @ 02:06

  64. Spørgsmålet er måske om overfaldet var umotiveret?

    Kommentar by Svend — 14. august 2021 @ 08:55

  65. DET ER TYPISK for DR-kvinderne, for enhedslistens og de radikales kvinder, at de nu vil have så mange afghanere som muligt til Danmark, flere tusinder ialt, når familiesammenføringer medregnes. I stedet kunne de, som Asger Aamund foreslår, hjælpe disse sunni-islamister med at komme til et andet sunni-muslimsk land.

    Men DR-, EL- og R-kællingerne fremturer og ønsker åbenbart at besættelsen af Danmark skal accelereres.

    Kommentar by BENT A — 14. august 2021 @ 09:03

  66. Nu er Danmark ikke hårdt ramt af covid-bs, men det kommer til at ramme os fuldstændig ligesom resten af verden, hvis det ikke stoppes et eller andet sted. Hvis der ikke er nogen der rejser sig imod tyranniet og slår igen, så vil det blot accelerere og accelerere. Der findes særdeles effektive metoder til at stoppe den offentlige sektor og nazisternes dominans, men hvis ingen løfter en finger, så dør vi alle

    Kommentar by Svend — 14. august 2021 @ 09:12

  67. FOR NOGLE vil det måske være tankevækkende, at hundredvis/tusindvis af indvandringsbegejstrede vælgere allerede er blevet overfaldet, kørt ned eller på anden måde skadet af invasorerne, asylanterne, migranterne, berigerne eller evighedsturisterne.

    De hårde konsekvenser af invasionen er vidtrækkende, og før eller siden vil næsten alle blive ramt. Om ikke af andet, så af nedskæringer, lukninger, jobtab, hospitalsforringelser, skatteforhøjelser, ufrihed og utryghed.

    Kommentar by BENT A — 14. august 2021 @ 09:19

  68. 09:19 Jeg nægter at tro at der findes andet end et par syge kællinger her og der, ssom er eller har været indvandringsbegejstrede. Hele den offentlige sektor og deres såkaldte “valghandlnger” er et falsum og har ingen berettigelse her på jorden. Du kan jo bare se hvordan det gik med SKs mandater, som selvfølgelig var stjålet fra deres vælgere

    Kommentar by Svend — 14. august 2021 @ 09:29

  69. # Svend 09.12: Alt tyder på at danskerne sover meget tungt, og aldrig vil nå at vågne op. Det er snart mange år siden danskerne viste vilje til at forsvare deres rettigheder. Læs “Uropatruljen” om hvordan der i 1980’erne stadig var en smule liv i nogle få af københavnerne. Danskerne vil smelte væk som sneen i forårssolen. Danskerne er svenskerne og libaneserne om igen, og vil få samme skæbne.

    Kommentar by BENT A — 14. august 2021 @ 09:31

  70. Socialdemokraterne har haft vind i sejlene på grund af deres nyfunde image som indvandringsstrammere. Desværre taber de gang på gang til de venstreekstreme folkeforræddere. Senest hvad angår afghanere. Nu kommer vi til at se en flodbølge af afghanske erobrere.

    Det skyldes nok for en stor del de store mediers aktive manipulation.
    Prøv bare at høre hvordan DR (f.eks. P1 morgen og Deadline) påtager sig en aktiv rolle som flygtningeadvokater. Snesevis af uforskammede krydsforhør af regeringspolitikere, som skal udstille politikerne som kyniske umennesker. Desværre virker det åbenbart, til trods for at disse programmer ses og høres af en stadig mindre skare trofaste DR brugere.

    Hvor længe endnu vil de tilbageværende etniske danskere, som betaler projektet til deres lands ødelæggelse, blive ved med at finde sig i det.

    Kommentar by JC — 14. august 2021 @ 09:40

  71. Svend 09.29: Det kan sagtens tænkes at du har ret, men hvorfor bliver vælgerne så ved og ved med at stemme på de gamle partier? (Det må dog indrømmes at DFs enorme svigt/forræderi komplicerer sagen. DF var større end V i 2015-19, og kunne have været endnu større i dag, hvis uduelige Tullesen ikke havde dummet sig ca. 1460 dage i træk)

    Kommentar by BENT A — 14. august 2021 @ 09:40

  72. Se præmissen her i artiklen er, at Martin blev overfaldet “umotiveret”. Men er det nu rigtigt?

    Kommentar by Svend — 14. august 2021 @ 09:41

  73. 09:40 JC Hold nu op. Du har ret i meget af det, du siger, men politikerne er ikke kontrolleret af medierne. Medierne og politikerne er samme entitet

    Kommentar by Svend — 14. august 2021 @ 09:43

  74. 09:40 Bent A: “Vælgerne” er jo kun dem der tælles op af politikerne. Du aner ikke, hvad de stemmer

    Kommentar by Svend — 14. august 2021 @ 09:44

  75. Man må jo forstå at de fleste Muhammedanske familier opdrager Deres børn til at hade Vantro, og den frihed som der er blandt Vantro, fordi de ikke kan tolere den. Derfor vil der opstå den slags vilkørlig vold blandt Muhammedanere overfor Vantro der bare nyde livet udenom Deres had til frihed- Dels kan de jo ikke selv indbyrdes, især blandt pigerne blandt dem tolere det (ikke gå ud med en Vantro…Jomfru etc), så de lære børnene at kvinder og vantro skal undertrykkes- livet er en straf men underkaster vi os Guds vilje- er alt ok (Ikke noget med -elsk din næste som dig selv- pjat). Macho vilje og kvindeansvar (for manden og hans sexualitet).
    Så simplet er det. Derfor begynd at organiser jer. F.eks DDL.
    Eller andre grupperinger SIAD. etc.

    Kommentar by Michael Unna — 14. august 2021 @ 09:56

  76. JC 09.40: Hvis politikerne ikke var så sølle og vattede når de er i krydsforhør hos DR, kunne de jo bare henvise til de tusinder af overfald, røverier, knivstik, kølleslag, skyderier, vanvidskørsler, voldtægter, svindelsager, narkodødsfald, afbrændte biler, velfærdsforringelser og andet, som danskerne har ret til at blive beskyttet imod. Men det er de for vattede til.

    Kommentar by BENT A — 14. august 2021 @ 09:58

  77. 09:56 Danskerne har selvfølgelig tilladt deres tyranniske løgnagtige diktaturstat at lade sig injicere med en dødelig gift, men det kan være muslimerne ikke synes, de vil lade sig myrde af den danske stat, og de ved måske hvem Martin er?

    Kommentar by Svend — 14. august 2021 @ 09:59

  78. SVEND 09.44: Du har en pointe der. Hvis valgsvindel bliver moderne, er vi alle solgt til stanglakrids.

    OT: Sygeplejerskerne ligger på 35-40.000 kr.om måneden i gennemsnit, så hvorfor strejker de? Burde de ikke hellere opstille krav om politisk opbakning til at hospitalernes kvaliteter og standarder hæves. Danskerne må nu nøjes med et sundheds-system som er røget fra en 1. eller 2. plads i 1970-80 til nu en ca. 14. plads.

    Kommentar by BENT A — 14. august 2021 @ 10:13

  79. Ville indvandringens ødelæggelse af Danmark være muligt, hvis vi havde reelt demokrati?

    Kommentar by Nissen — 14. august 2021 @ 10:59

  80. Hvis ikke du vil have sygeplejersker, politibetjente, fængselsfunktionærer og skraldemænd- så må du jo undvære, så sparer du de penge…
    Du har vist ikke forstået at man får løn efter sin magt og uundværlighed, og ikke efter en eller anden fortjeneste eller rimelighed- med andre ord, man får hvad man kan kæmpe sig til- og derfor djøffere vælter sig i penge.

    Kommentar by Hul igennem? — 14. august 2021 @ 11:19

  81. @ Kommentar by BENT A — 14. august 2021 @ 10:13
    Du behøver ikke skrive “Hvis”.
    Astrid Krag forbyder jo bare på diktatorisk vis at partier må opstille. Men jeg må da give Astrid ros for effektiviteten. Tænk hvis man skulle organisere at stemmesedler på politiske modstandere skulle ugyldiggøres manuelt. Tidsspilde når man bare kan forbyde modstandere…

    Kommentar by Lider af danskhed — 14. august 2021 @ 12:26

  82. Kim, måske ville du have en smule troværdighed, hvis du ikke censurerede central information og meninger hele tiden, og selv deltog i “debatten”. Men i mine øjne er du en del af problemet

    Jeg gætter på, at du vil censurere et link til senator Rand Paul, som jo altså er læge og senator, og som afviser covid-svindlen og opfordrer til en total afvisning af staten. Du placerer dig konstant på den forkerte side af nazismen

    Det er meget tyndt at slette links, og aldrig nogensinde forsvare sine positioner, men blot lukke evindelig antimuslim-fokuseret propaganda ud. Det forstår du selvfølgelig godt, og det er derfor du er så utroværdig

    Kommentar by Svend — 14. august 2021 @ 12:38

  83. Kommentar by Svend — 14. august 2021 @ 12:38

    Du jo idiot, hvor mange gange er du blevet fortalt at dette ikke er stedet til sådan en snak.

    Kommentar by KineserSnot — 14. august 2021 @ 12:51

  84. Og dansk MSM har i de sidste dage været i en total glædesrus over, at deres hadeobjekt Morten Messerschmidt nu endelig er blevet “dømt”.
    Samtidig kunne de glædestrålende meddele pøblen, at deres lille øjesten Pernille Skipper er blevet mor til en lille ny Antifa-aspirant…

    Kommentar by Revisoren — 14. august 2021 @ 12:52

  85. 12:51 Snotkim, jeg vil da skide dine meninger et stykke. Underskriv dig med Kim Møller, så vi kan se dit fjæs

    Kommentar by Svend — 14. august 2021 @ 12:54

  86. 10:59 Nej

    Kommentar by Svend — 14. august 2021 @ 13:13

  87. OT: KRAFTIG CENSUR kan være undervejs. Endnu er et vindue åbent for demokratisk debat, men hvor længe? Nu har nogen udviklet noget elektronisk software der kan bruges til at styrke de røde kvindesagskvinders kamp mod mændene, familierne og børnene. Og uønskede ytringer og meninger i bred almindelighed pønser man også på at forbyde.

    Iøvrigt har Klaus Ewald noget om bedrageri, og en Flemming Møller fra Sundheds-info noget om DRs usaglige brug af Søren Brostrøm.

    Kommentar by BENT A — 14. august 2021 @ 15:42

  88. 7) Margrethe. Det kan jeg da også erklære mig enig i, selvom jeg synes det er synd for de påtvungne hættemåger, og jeg ikke har noget imod sort hudfarve. Verden med dens moderne ekstremt hurtige transportformer, i forhold til bare for 100 års tid siden, er rykket tættere på. Han kunne have udtrykt sig mere elegant, men synes da absolut ikke man skulle indskrænke ytringsfriheden med en sigtelse. Helt klart at jeg foragter og hader den islamiske undertrykkende klædedragt på kvinder.

    Jeg gider ikke retfærdiggøre mig selv overfor nogle selvfrelste Radikale/Alternative/ enhedsliste (AFA) idioter, om mine udsagn skulle være -“højreekstreme” “Racistiske” “FAcistiske” eller andet udokumenteret prakken ondt på. Det er spild af tid og energi. Deres bedømmelse rager mig en papand. Gider ikke spilde tid på Deres moralske selvfrelste enøjede moralske idioti, som er himmelråbende langt væk fra de jordiske problemer

    75)Tillæg. Vi når snart til en konfrontation (Talebansympatisører etc). For at forstå de frihedshadende Muhammedanere, vil jeg lige uddybe Deres synspunkt. Den frihed vi har opbygget af medmenneskelig kærlighed i etik, moral og derigennem love, som er udgangspunkt for Demokratiet, er som sagt under pres-f.eks: Ytringsfriheden.
    De mener at alt Der ikke passer ind i Deres religiøse vanvid, under Koran og Hadith er en- Forbrydelse imod Gud-. Loven er til for Guds skyld, ud fra Det Førerprofetideal (idioti) (Lige præcist det modsatte af Kristendommen), som gør at De aldrig ville være kommet videre med Deres samfund, om Vesten ikke havde været Oliejunkie op igennem 50 erne, 60, erne, 70 erne 80 erne og 90 erne, og understøttet dem i den kolde krigs kamp. Frihed kan de ikke forstå, og Deres had til vantro, gør det totalt uintegrerebart i frie samfund. De kræver autoritet, og tilladelse til f.eks æresdrab. Imamcitater- Man kan ikke så godt tillade det Gud forbyder, og forbyde det som Gud tillader- og – Muhammed var syndfri, thi hvis han havde syndet ville Gud have gjort synden til en pligt-.(Jorden er flad, og bjerge har vi kastet i Jorden for at forhindre den i at skælve etc etc etc).
    Jeg håber I forstår Deres had og er blevet klogere på dette syge religiøse fænomen, så I bedre kan bekæmpe det. Fortsat god weekend. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 14. august 2021 @ 17:05

  89. @82

    Uriasposten er Kim Møllers platform. Han har selv bygget den. Det er ikke din platform.

    Hvorfor opretter du ikke bare din egen blog – Svends Coronainformation & BitChute Helvede – hvor du kan skrive og linke som du nu har lyst til – i stedet for at leve den her tilværelse som parasit? Er du for dum eller doven til at etablere dit eget? Jeg ser kun de to muligheder.

    Kommentar by BE — 14. august 2021 @ 17:23

  90. 17:23 Har jeg svaret på tidligere. Hvorfra ved du, hvad jeg laver og har lyst til? Jeg skriver til Kim Møller herinde, fordi han er en kommunazist i forklædning

    Kommentar by Svend — 14. august 2021 @ 17:53

  91. Kommentar by Svend — 14. august 2021 @ 17:53

    Forstår ikke du stadig er her. Kim Møller er en tålmodig mand.

    Kommentar by KineserSnot — 14. august 2021 @ 17:56

  92. 17:56 Altså Kim Møller (dig) er en del af socialistpartiet der regerer inde i folkemordspartiet. Det er alt, hvad jeg kan se. Kim Møller kan ikke argumentere for noget som helst, fordi han er på den forkerte side af nazismen

    Kommentar by Svend — 14. august 2021 @ 18:05

  93. Hvis det ikke var fordi amerikanerne tilfældigvis er bevæbnet til tænderne, så var vi danskere forlængst blevet udryddet af nazisterne i EUpartiet

    Kommentar by Svend — 14. august 2021 @ 18:07

  94. Nu slutter jeg for en tid, så kan i selv skrive lidt videre. Jeg ved at alle med hjerne, som har overværet denne blog godt kan se sammenhængen. Jeg gider ærlig talt ikke høre på en masse ebbe blads journalister forsvare deres sataniske diktatur

    Kommentar by Svend — 14. august 2021 @ 18:16

  95. 59 barfbag) Linket ændre ikke på de oplyste fakta i 53.

    Kommentar by dansker — 14. august 2021 @ 20:45

  96. Jeg håber du klarer den Martin Fjong Deyoung. En tanke til din familie og datter herfra.

    Ingen fortjener umotiveret 7 dolkestik i ryggen samt et gennem-sparket Kristian Hegaard-ansigt for resten af livet. Heller ikke på Nørrebro.

    Tak også til Gordon Inc. for at råbe op. Det var sgu’ på tide.

    Kommentar by Thomas M. — 14. august 2021 @ 21:46

  97. Kan man overhovedet gøre noget ud over at stemme NB?

    Kommentar by N. M. Andela — 15. august 2021 @ 11:45

  98. hvad er forskellen på integration og infiltration?

    Kommentar by Tommy , Robin & søn — 15. august 2021 @ 13:18

RSS feed for comments on this post.