25. august 2021

Hundige: 46-årig mand sparket og slået af tre unge mænd, “… anden etnisk herkomst end dansk”

“Hvor mange kvinder med tørklæde og muslimske minoriteter skal spyttes på, få revet tørklædet af og overfaldes fysisk og verbalt, før statsministeren tager det her alvorligt?”, spørger Frie Grønnes Sikandar Siddique retorisk. Her et voldeligt overfald, der ikke blev til en BT-artikel. Fra SN.dk – Mand overfaldet med spark og slag.

En 46-årig mand blev overfaldet med spark og slag, da han mandag aften opholdt sig på Hundige Station.

I den forbindelse efterlyser politiet tre unge mænd i alderen 20-25 år. De beskrives som af anden etnisk herkomst end dansk.

– Den overfaldne har fået en stor bule i venstre side af panden og blå mærker flere steder på kroppen. Under overfaldet fik han stjålet sin mobiltelefon, et solbrilleetui og flere andre personlige genstande, oplyser vagtchefen ved Midt- og Vestsjællands Politi.”

(Hundige Station, Greve; Foto: Maps)

Oploadet Kl. 01:04 af Kim Møller — Direkte link16 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/121244/trackback

16 Comments »

  1. Jamen INVASIONEN, besættelsen og folkeudskiftningen FORLØBER PLANMÆSSIGT, og det er det vigtigste, set med Christiansborg-briller.

    At danskere i stigende omfang trues, overfaldes, mishandles, lemlæstes eller dræbes, eller udsættes for tyverier, røverier og ødelæggelse af ejendom, kan vi politikere da virkelig ikke tage os af.

    Det er uundgåelige omkostninger. Hvor der handles, der spildes. Og nu gider vi ikke høre mere på jeres brok.

    Kommentar by BENT A — 25. august 2021 @ 02:00

  2. Al den kriminalitet, som bliver begået af de fremmede kunne være forhindret ved ALDRIG at have lukket dem (eller deres forældre) ind i Danmark.

    Men det er åbenbart vigtigere for politikerne, at vi har fremmede her i landet end at danskerne kan leve trygt i vores eget land.

    Hvor mange danskere skal ofres på det “mangfoldige”, “rummelige” og “inklusive” alter?

    Kommentar by Peter Nielsen — 25. august 2021 @ 02:05

  3. Mangler der voksne på Christiansborg? Mette F , “forsvatsministeren”(Jeg glemmer hvad hun hedder), Pernille S,Sophie Carsten N, pernille Rosenkvist T,magtkrampen Astrid Kragh og mamge andre. Det virker som et “pjattet mareridt”,der aldrig slutter. De her mennesker ,- har ikke det der skal til for at bære det ansvar hele situationen kræver, både nu og i fremtiden. Det har ingen af dem haft på noget tidspunkt, men det er først nu , at situationen et så tilspidset, at det før alvor går galt. Det er gymnasiepiger og drenge , der nu er ved at blive midaldrende ,men stadig er hvad og hvem de er og var engang. Det er bare situationen omkring dem der har skiftet, alvoren ER rykket ind. Men de er stadig dem de altid har været -in it for the game. De er stadig uden evne og viljen til ALVOREN. De kan lege “ALVOREN”, det bliver legen bedre af, men de har intet virkeligt i sig af relevans for situationen, når det IRL er BLEVET alvorligt. De er forfængelige , ikke voksne.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 25. august 2021 @ 03:40

  4. Ja— hvornår komme dette på forsiden af MSM? Aldrig for de er så røde hele flokken af journalister, de kan kun prise muslimerne, for det er jo så synd for dem.

    Kommentar by IES — 25. august 2021 @ 09:08

  5. Hverdagsterror!
    Statsministeren kan godt italesætte en verbalt forudlempning, hvor en beruset mand overfusede et islamistisk ægtepar!
    Sikandar Siddique klager over at muslimske piger får revet tørklæder af og bliver spyttet på, og nu vil han have statsministeren på banen!
    Ok det er da heller ikke pænt af den berusede mand og man skal heller ikke rykke tørklædet af piger og sket ikke spytte på dem! Men proportionerne! Voldtægter, ind imellem massevoldtægter, vold og røverier er da langt langt værre! Overfusning, at rykke tørklæder er bare dårlig opdragelse, spytteriet er rigtig dårlig opdragelse, men voldtægter, massevoldtægter, vold og røverier er meget voldsomme forbrydelser, og det var måske det Statsministerne burde italesætte! Sikandar Siddique har jeg opgivet i den sammenhæng!

    Kommentar by Den Nervøse — 25. august 2021 @ 10:11

  6. SOM VI KAN LÆRE AF VORES NABOLANDE: Den stigende migrant-kriminalitet er blot begyndelsen på noget endnu værre. Med tiden kan kriminaliteten udvikle sig til en guerilla-krig rettet mod værtsfolket. Se hos netaviserne hvad der foregår i Frankrig, England og Sverige.

    Kommentar by BENT A — 25. august 2021 @ 11:30

  7. https://ekstrabladet.dk/krimi/mistaenker-racisme-far-og-soen-overfaldet-ved-boernehave/8810651

    Kommentar by P — 25. august 2021 @ 12:09

  8. Røveri. Straffelovens par. 288 hjemler fængsel i indtil 6 år. Stk. 2 hjemler indtil 10 år ved skærpende omstændigheder. Her er tale om forud aftalt gruppeforbrydelse.

    (Bare til oplysning for kvindelige anklagere og dommere i byretten).
    (Hvis hyænerne nogensinde bliver fanget).

    Kommentar by Bastardo — 25. august 2021 @ 14:06

  9. Til mediepersoner overalt:

    Lad venligst være at bruge vendingen “anden etnisk herkomst end Dansk”.
    Skriv det, I mener: “MUHAMEDANERE”.

    Kommentar by Bastardo — 25. august 2021 @ 14:09

  10. Jo….men det er jo ikke interessant for pressen…..og den slags nyheder vil jo ødelægge…”Integrationen”….Derfor holder MSM sin KÆFT.

    Kommentar by Michael Unna — 25. august 2021 @ 14:24

  11. Loven er blevet for slap.
    Må jeg anbefale kogning, stening og hængning fra høje kraner?

    Kommentar by Hul igennem? — 25. august 2021 @ 14:48

  12. Og straks får statslige medier travlt med at overtrumfe med noget, der er meget værre

    https://ekstrabladet.dk/krimi/mistaenker-racisme-far-og-soen-overfaldet-ved-boernehave/8810651
    Mistænker racisme: Far og søn overfaldet ved børnehave
    Politiet søger vidner, der har overværet et overfald på to mænd ved en børnehave i Hadsten”

    Kommentar by tavsen — 25. august 2021 @ 17:59

  13. #11
    Lyder mere som vejvrede over at de 2 havde kørt som trafikislamister.

    Kommentar by Hul igennem? — 25. august 2021 @ 19:17

  14. Mon ikke Sikandar Siddique trænger, til at læse op på statistikkerne og realiteterne?

    Et godt sted at at begynde er på DKA ( https://denkorteavis.dk/ ), der belyser temaerne sobert og uden at falde os i ryggen med Journalistisk Venstrepartis holdningsmassage!

    – desuden er DKA også nok den netavis, der bedst leverer på link og data-oplysning til hver enkelt artikel.

    Må Sikandar Siddique finde hjem til hans rødders ophav, for de´r at udøve sine politiske ambitioner!, for her i Danmark har, langt de fleste, ikke brug for hans, forkvaklede?, indsigt i DANSKERNES HVERDAG på gader og stræder, efter at iSlammet har fået venstrefløjens (og RV+sernes) opbakning, til at spille herrefolk og diktatorer på dansk jord og over dansk kultur og dog, som iSlammet, ligge langt under, for dansk og vestlig oplysning/uddannelse/anstændig omgang med hver andre!

    Hvad laver iSlammets tilbedere i øvrigt fremover, her i Danmark, når nu TaleBan påbyder det perfekte af iSlammet i Afghanisten???
    – egentlig må de jo juble og stå i kø, for at blive evakueret til Afghanistan, hvor der nu er/bliver KOran-styre efter aller højeste forskrifter?

    Kommentar by M.S. Carstens — 25. august 2021 @ 21:42

  15. Hul igennem? — 25. august 2021 @ 19:17

    Ja, det lyder sandsynligt.
    Vi får aldrig den fulde beretning, når muslimer er indblandet. Mon de blev afkrævet at vise kørekort?

    Kommentar by tavsen — 26. august 2021 @ 00:06

  16. Jeg håber faktisk at Uffe Elbæk og Niko Grünbaum’s part, De frie Grønne, showed by Sikkandar Siqudick bliver opstillingsberettigede; de kommer til at stjæle stemmer fra Enhedslisten og SF- der bliver et kæmpe stemmespild af islamiststemmer- det bliver SÅ fedt…

    Kommentar by Hul igennem? — 27. august 2021 @ 18:37

RSS feed for comments on this post.