27. august 2021

Førtidspensionist: “Disse mennesker har hjulpet Danmark… nu er det vores tur til at give lidt tilbage.”

Førtidspensionisten Kurt Haaning bor i en 7-værelses villa på 186 kvm, og han kunne passende for egen regning indlogere en afghansk storfamilie på førstesalen. Det sker næppe, for som de fleste venligboere, så handler det om at sende regningen videre til dig og dine. Argumentationen er dog det værste. Fra TV Syd – Kurt lavede en hurtig indsamling til de nye afghanere i Thyregod.

“Cykler, barnevogne og klapvogne i brugbar stand. Det er først og fremmest det, de nye afghanske indflyttere på lokalcentret i Thyregod mangler, siger leder af centret, Linda Lundgaard.

Det er nu fyldt op med i alt 107 mennesker, som er hjulpet ud af deres hjemland efter Talibans overtagelse.

I Jerlev uden for Vejle bor førtidspensionist Kurt Haaning. Tirsdag formiddag afleverede han en hel trailerfuld med indsamlet tøj, sko, legesager, fodboldtøj, spil samt en trehjulet cykel. Det havde han indsamlet fra mandag til tirsdag på Facebook. …

– Disse mennesker har hjulpet Danmark under krigen i deres hjemland, nu er det vores tur til at give lidt tilbage, svarer Kurt Haaning på spørgsmålet om, hvorfor han gør det.

Oploadet Kl. 00:51 af Kim Møller — Direkte link22 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/121295/trackback

22 Comments »

  1. Når i møde mennesker som disse, så kald dem landsforræder eller folkeforræder.

    Lad os normalisere udskamning af disse mennesker, sving pendulet. Gør imod dem som de har gjort imod os.

    Smid fløjlshandskerne.

    Kommentar by KineserSnot — 27. august 2021 @ 01:00

  2. En stor fornærmelse at de skriver at Kurt Haaning vil hjælpe, når det ikke er Kurt Haanings egne penge. Kurt Haaning vil have at vi andre skal tvinges til at hjælpe, skulle der stå. Det vil sige Kurt Haaning er kommunist.

    Kommentar by Ufrivillig skatteyder — 27. august 2021 @ 01:03

  3. Indkomstskat = Moderne GULAG-lejre
    Kurt Haaning og hans afghanske “flygtninge” er NKVD-lejrkommandanter. Intet andet.

    Kommentar by Ufrivillig skatteyder — 27. august 2021 @ 01:04

  4. Argumentet er absurdt. De danske soldater som døde i den absurde “nation-buildning” aktion som de 20.år har været døde ikke for Afganistan men Danmark. Jeg husker mange soldater som i deres forsvar for deres tilstedeværelse kom med argumenter for skoler som var blevet bygget, piger gik i skole, lavere dødelighed. levetiden i Afganistan er øget med mere end 15.år mens vesten har været der og befolkningen fordoblet. Men nej. Man gjorde det for Danmark.

    Kommentar by CCC — 27. august 2021 @ 01:13

  5. Kurt Haaning, din skøre idiot.

    Ingen afghani-hulegalning kunne da finde på at tolke eller støvsuge for et land (Danmark) som ligger tusindvis af kilometer væk og som de ikke kender – og beboet nogle for dem helt kulturfremmede mennesker. Er du også naiv Kurt?:
    https://www.berlingske.dk/globalt/soldater-lyttede-til-sexmisbrug-af-drenge-om-natten-kan-vi-hoere-dem

    Kommentar by Thomas M. — 27. august 2021 @ 01:21

  6. Når bjerghulegalningene ikke lige boller små drenge – så er der tid til jumping jacks:
    https://www.youtube.com/watch?v=Sqg5iilMoso

    Kommentar by Thomas M. — 27. august 2021 @ 01:31

  7. https://www.youtube.com/watch?v=uKfIujZjoHA

    Kommentar by Thomas M. — 27. august 2021 @ 01:40

  8. TOLKENE I AGHANISTAN fik en meget høj løn. De tolkede for pengenes skyld. En del civile naive danskere var i Afghanistan for at hjælpe afghanerne. Sendt og finansieret af kyniske politikere. Mange af disse naive eller kyniske pladderhumanister løftede aldrig en lillefinger for at hjælpe deres egne landsmænd. Kurt Haaning er vel en af samme slags?

    Kommentar by BENT A — 27. august 2021 @ 02:57

  9. Er denne færtidspensionist helt tom i hovedet?
    Nå men hvad har de egentlig gjort for os? -Andet end at dræbe vores sønner og voldtage vores døtre.

    Kommentar by Nielsen — 27. august 2021 @ 07:46

  10. Bare for at gøre en forskel.
    Kim larsen sang, der siger meget.

    Kommentar by P — 27. august 2021 @ 08:12

  11. Disse mennesker har hjulpet Danmark under krigen

    Nå? Jeg troede det var os der havde hjulpet dem. Var der ikke noget med at befri dem fra Taliban, eller husker jeg forkert igen?

    Kommentar by Felix Krull — 27. august 2021 @ 08:28

  12. Vi skal ikke give tilbage. Vi hjalp Dem imod Taleban. De kunne eller ville ikke selv forsvare sig imod Taleban…nok det sidste.

    Kommentar by Michael Unna — 27. august 2021 @ 08:37

  13. Støt SIAD: http://www.siaddk.wordpress.com og -www.frafalden.dk

    Kommentar by Michael Unna — 27. august 2021 @ 08:38

  14. “…nu er det vores tur til at give lidt tilbage, svarer Kurt Haaning på spørgsmålet om, hvorfor han gør det.“

    Kunne han ikke nøjes med at sige “min” i stedet for “vores”.
    Jeg har ikke bedt nogen om at sende soldater til Bumfuckingstan, så jeg vil ikke betale for politikernes stupidt sindssyge julelege med muslimerne.

    Kommentar by Gustav Jensen — 27. august 2021 @ 08:46

  15. Pakistan er et enormt område frstjålet indere af arabere. Er der nogen som gider finde ud af hvad en muhammedaner(muslim) er?
    Gad nogen oplyse sig om hvad de fremmede læser og lærer i deres relegiøse skrifter?
    Hvornår afgår det næste korstog? Vi er et par stykker som venter på perronen.

    Kommentar by Nielsen — 27. august 2021 @ 10:18

  16. “Disse mennesker har hjulpet Danmark …”

    De har allerhøjest hjulpet det danske regime, eliten som endnu engang inddrog Danmark i krig.

    De har ikke hjulpet mig eller andre i den danske befolkning. Vi har ingen nytte eller fornøjelse haft af at føre endeløse krige i fremmede lande.

    Kommentar by Peter Nielsen — 27. august 2021 @ 10:29

  17. Er manden psykopat. Det er os der har pumpet vores skattekroner i det muslimske lortehul der hedder Afghanistan.

    PS.
    Det viser sig at den rablende gale børneslikker Joe Biden har sendt en liste over amerikanere i Afghanistan til taliban.

    Kommentar by piphans — 27. august 2021 @ 16:48

  18. Nu har vi modtaget 900 fra Afghanistan, de har intet lært og hjulpet, de har brugt vores penge, og det vil de blive ved med. Hvornår går det op for de tåbelige danskere der er så dumme! Aldrig tror jeg, vort land er tabt.

    Kommentar by IES — 27. august 2021 @ 17:35

  19. Jeg ved ikke hvordan I har det med TV2 nyhedsudsendelse fra Afghanistan. Men jeg fik en underlig smag og mistanke i munden, da de -blev inviteret- ind i Camp Bastian- (hvor er journalistens loyalitet henne til hvem?), hvor de kunne reklamere for at de nu havde overtaget Campen som Danske soldater før operede fra, og hvor de kunne sætte sig op en en Amerikansk Helikopter (Var den saboteret før de forlod?), som var blevet tilbage under tilbagetrækningen.

    Der var for mig noget vammelt over TV2 ageren i den sag- bevares vi har ytringsfrihed, og de skal da have lov til at reklamere for Taleban og håne de soldater, som har kæmpet imod dem….Men skal der bruges licens penge på det?

    Jeg har det meget dårligt med TV2 for tiden…meget dårligt.

    Kommentar by Michael Unna — 27. august 2021 @ 19:56

  20. Michael Unna — 27. august 2021 @ 19:56

    Faktisk er jeg lidt imponeret over af at du i det hele taget kan holde ud at se tv2 Fake News. Jeg har ikke set dansk tv i flere år, jeg kan simpelthen ikke holde alt det løgn og bedrag ud.

    Se evt. Dan Bongino om børneslikkeren joe bidens nye Afghanistan løgn – https://www.youtube.com/watch?v=VRyerSRZ1Qw

    Kommentar by piphans — 27. august 2021 @ 22:12

  21. TV2 er indbegrebet af fake news i Danmark, gad vide om deres udsendte er på CIAs lønningsliste.

    Kommentar by LarsB — 27. august 2021 @ 23:43

  22. Der er kun de samme penge.
    Du er parat til at dele og gå ned i ydelse.
    Eller skal de arbejdende arbejde flere timer, betale mere i skat og blive længere på arbejdsmarkedet for at opvarte flygtninge.

    Kommentar by P — 28. august 2021 @ 08:01

RSS feed for comments on this post.