30. august 2021

Parvaneh Ghorbani om herboende Taliban-sympatisører: Har I valgt ‘det rigtige land’ at bosætte Jer i?

Hvis man har følger sociale medier, støder man ofte på radikale muslimer. I sidste uge så jeg Taliban-støttere på Instagram (Folket.i.dk), og i weekenden hyldest til en Maher al-Hashlamoun, der sidder fængslet for et brutalt mord (‘Free Palestine DK’). I går samledes 250 og 300 islamister til en Hizb ut-Tahrir-konference Brabrand. De radikale er overalt, og de er ikke langt fra de postulerede moderate.

Kommentar af programmedarbejder Parvaneh Ghorbani i Berlingske – Dansk-afghansk kvinde ser afghanere i Danmark bakke op om Taleban på Facebook.

“… Senest kunne man læse denne kommentar til en statusopdatering af TV 2-journalist Simi Jan, som har været i Afghanistan og blandt andet mødt de mange afghanere, som frygter et liv under Taleban-styret:

‘Simi Jan, hvorfor har du ikke interviewet de mange millioner af de afghanere, der rent faktisk er lettede og glade for, at der er kommet en regime, der kan få samlet befolkningen uden Vestens indblanding?! … Du må have fået en ekstra god pose penge for at sprede så meget propaganda.’

En side ved navn, Nyheder i Afghanistan, som har Talebans hvide flag som profilbillede, skriver følgende i en statusopdatering om vestlige mediers dækning af begivenhederne i Afghanistan:

‘#Hjernevask. Siden Taleban indtog Kabul, har de vestlige medier udøvet propaganda og manipulation på fuld skrue. Hvad skulle man ellers forvente af en dårlig taber?

De vestlige medier offentliggør billeder og videoer fra Kabuls lufthavn, der giver folk et indtryk at mange flygter i frygt for Emiratet.

– Falsk. Har der ikke været mange mennesker, der før har prøvet at flygte fra landet?’

Lignende støtteerklæringer til Taleban eller manglende kritisk tilgang til Taleban skyldes muligvis en i visse kredse stærk kritisk holdning til USA og Vesten… midt i den afghanske eksodus forårsaget af Talebans notoriske brutalitet, må Taleban-støtter i Danmark spørge sig selv, om de har valgt det rigtige land at bosætte sig i?

(Hizb-ut-Tahrir-tilhængere til konference i Brabrand, 29. august 2021; Foto: Facebook)

Oploadet Kl. 12:31 af Kim Møller — Direkte link45 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/121373/trackback

45 Comments »

  1. Jeg var i en debat med en Afghaner på “Information” Facebook side. Han kom med påstanden om, at USA havde sønderbombet Afganistan og ødelagt landet.Han kom så med påstanden om, at Afghanistans naturresourcer var årsag til krigen og var blevet stjålet. Han fik mere end 30.likes fra venstrefløjs-flagelanter, som hader alt vestligt og mener vesten er skyld i alt.

    Jeg tog tal fra FNs udviklingsindex, som viste, at fra 1990 til idag var middellevetiden steget fra 45.år til knap 60.år og skolegangen var øget markant. Han mente ikke tallene passede. Hans påstand om deres naturresourcer var stjålet kunne heller ikke bekræftes. 90% af landets eksport er landbrugsvarer og opium den største indtægt.Stort set ingen eksport af råstoffer. Der er ingen industriel udvidning af råstoffer i landet af noget mineselskab,- så igen en løgn.
    Så, man på hans profil var hovedbilledet et “Nej, til assimilation” og så nogle arabiske ord. Der var andre muslimske flag. Jeg havde indtrykket af han var tilknyttet en form for fundamentalistisk bevægelse.

    Kommentar by CCC — 30. august 2021 @ 12:47

  2. CCC — 30. august 2021 @ 12:47

    Jeg har haft mange gode samtaler med muslimer, på tomandshånd. Er der flere mennesker til stede eller på internettet, er de total spild af tid. De er så ryst hamrende usikre. De har kun 1400 år gamle lovtekster at holde sig til. Ifølge deres bog er jorden stadig flad, en landmasse sejlende mellem et hav af saltvand og et af ferskvand.

    Kommentar by tavsen — 30. august 2021 @ 12:56

  3. I går samledes 250 og 300 islamister til en Hizb ut-Tahrir-konference i Brabrand. De radikale er overalt, og de er ikke langt fra de postulerede moderate.

    Men hvis de er så mange, hvorfor angriber de så ikke kuffar i Danmark noget mere?

    Kommentar by Saul — 30. august 2021 @ 13:02

  4. I gamle dage gjorde man kort process med folk der bedre landsskadelig virksomhed.

    Idag bliver de parkeret i Tingbjerg med førtidspension….

    Kommentar by KineserSnot — 30. august 2021 @ 13:03

  5. Hizb-ut-Tahir kan endnu engang afholde møde, uden særlig opmærksomhed.

    Sjovt nok er det intet krav om at de skal boycuttes fra venstreradikale. Ingen pres på udlejer af lokaler, ingen pres på catering…

    Ingen udsendelser i TV om hvor farligt det er at disse intolerante mennesker, der vil afvikle alt vi har kært skal mødes.

    Kommentar by KineserSnot — 30. august 2021 @ 13:12

  6. CCC 12:47
    Hvem/hvad havde du ventet at møde i “Informations” sandkasse?

    Kommentar by bjarne binee — 30. august 2021 @ 13:14

  7. NÅR DE BLIVER MANGE NOK, eller bare lidt flere, de er jo allerede over en million, vil de kræve endnu mere magt og indflydelse, eller vil danne en skygge-regering. Og derfra til at de gamle partier bliver sat fra bestillingen behøver der ikke være særlig langt. De gamle partier har længe været elendige og uduelige anti-danske partier, som har svigtet danskerne på utallige måder. Men når den fuldstændige talibanisering, afrikanisering og islamisering er gennemført, vil danskerne blive plyndret, jagtet og terroriseret på samme måde som svenskerne eller de kristne i Afrika.

    Kommentar by BENT A — 30. august 2021 @ 13:22

  8. Allerede i overskriften får “journalisten” Morten Svith flyttet fokus, så hans kære muslimer ikke tager unødigt skade

    https://stiften.dk/artikel/yderligtg%C3%A5ende-muslimer-holdt-m%C3%B8de-i-brabrand-anti-muslimsk-gruppe-filmede-p%C3%A5-livet-l%C3%B8s

    “De fleste mænd, der var også en del yngre kvinder” Hvor mange og hvor sad de i lokalet ?????????????

    Kommentar by tavsen — 30. august 2021 @ 13:24

  9. Det er ikke videre ærefuldt at stikke af hjemmefra og søge til Danmark for at opnå en højere og mere behagelig levestandard.

    Jeg forestiller mig at mange flygtninge/indvandrere plages af en skam og kognitiv dissonans, som jeg ikke er misundelig på. På den ene side er der en insisteren på, at nogle meget vigtige ting er meget bedre hvor man kommer fra – samtidig med at man altså hellere vil være her i Danmark. Det hænger ikke rigtig sammen.

    Den selverkendelse, som hele tiden ligger og truer, er at man grundlæggende er her som snylter. For de fleste bliver det holdt på afstand med en insisteren på, at man bogstavelig talt er her som kulturberiger. Andre dyrker i stedet idéen om at være erobrer.

    Kommentar by BE — 30. august 2021 @ 13:24

  10. De fremmede skal selvfølgelig ikke være her i landet UANSET om de sympatiserer med Taliban eller ej. De hører ikke til her.

    Når det er sagt, så deler jeg i høj grad skepsissen i forhold til Vestlige medier og deres liberale/kosmopolitiske propaganda.

    Kommentar by Peter Nielsen — 30. august 2021 @ 13:31

  11. BENT A — 30. august 2021 @ 13:22:

    Jep. Alle vestlige folk er på vej til at ende som forhadte mindretal i deres egne hjemlande.

    Kommentar by Peter Nielsen — 30. august 2021 @ 13:38

  12. Muslimer er ikke “stukket af” til Danmark.

    De er kommet for at overtage landet.

    Det er ikke nok, at et, 50, 100 eller 200 lande er muslimske.

    Hele verden skal være muslimsk, som der står i Koranen.

    Kommentar by Ufrivillig skatteyder — 30. august 2021 @ 13:47

  13. Hvem har stillet spørgsmålet: —Hvad lavede du i Afghanistan til at begynde med?

    Kommentar by Saul — 30. august 2021 @ 13:58

  14. Tyskland: Thomas Sarholz, pensioneret oberst i Bundeswehr, vil blive fordømt som “islamofobisk” eller ignoreret fuldstændig, og de multikulturelle festligheder vil fortsætte. Hvad kan gå galt?
    Kilde:
    https://exxpress.at/afghanistan-veteran-warnt-vor-aufnahme-der-ortskraefte-viele-verachten-uns/

    Kommentar by Amad — 30. august 2021 @ 14:27

  15. Er det de danske myndigheder, der lukkede den ene af de fremragende Fight The Power With Free Speech blogs ned? For så kommer de også efter Syrienblog og Uriasposten m.fl. snart.

    Kommentar by Saul — 30. august 2021 @ 14:38

  16. Amad 14:27 fortsat: Den tidligere Afghanistan kommandant, Thomas Sarholz, advarer mod at modtage mange fra de lokale afghanske styrker: “De kommer kun hertil på grund af den højere levestandard. Inderst inde foragter de os!”

    Kommentar by Amad — 30. august 2021 @ 14:42

  17. https://jyllands-posten.dk/international/asien/ECE13239235/taliban-indfoerer-koensopdeling-paa-universiteterne/

    Kommentar by k. m. — 30. august 2021 @ 14:43

  18. Hele verden skal være muslimsk, som der står i Koranen.

    Kommentar by Ufrivillig skatteyder — 30. august 2021 @ 13:47

    Det er Ummah’en, du beskriver der, hvor islam og muslimer bestemmer alt og dominerer, mens kristne og jøder kan bo der som dhimmier, der betaler jizya til muslimerne for ikke at blive slået ihjel.

    Kommentar by Saul — 30. august 2021 @ 14:49

  19. Når det demokratiske flertal vil have islam i Danmark,får vi islam i Danmark. Enhver dansker burde bekæmpe muslimer med al deres kraft. Men humanister synes at sætte dagsordnen og de vil med al magt have Danmark overrendt af sataner fra Arabien.
    Good luck Mogens Lykketoft og Uffe Ellemann.

    Kommentar by Nielsen — 30. august 2021 @ 14:49

  20. The Quran says: “You [Muslims] are the best nation brought out for Mankind, commanding what is righteous (معروف Ma’rūf, lit. “recognized [as good]”) and forbidding what is wrong (منكر Munkar, lit. “recognized [as evil]”)”

    Kommentar by Saul — 30. august 2021 @ 14:49

  21. The usage is further clarified by the Constitution of Medina, an early document said to have been negotiated by Muhammad in CE 622 with the leading clans of Medina, which explicitly refers to Jewish, Christians and pagan citizens of Medina as members of the Ummah.

    Kommentar by Saul — 30. august 2021 @ 14:51

  22. Man kan vel også spørge: Har danskere valgt det rigtige land til at overlade til fremmede uden kamp?

    Kommentar by Nielsen — 30. august 2021 @ 15:16

  23. 15:16 Nu var vi endelig kommet i sving med at sende nogle af de værste, dømte muslimer til Afghanistan, og så det her clusterfuck, og dømte brandstiftere, medlemmer af LTF og voldtægtsJamil finder tilbage til Danmark i kaosset, og nu er udsendelserne til Afghansian stoppet på ubestemt tid.

    Kommentar by Saul — 30. august 2021 @ 15:20

  24. Erfaringen viser, at langt de fleste muslimer i Vesten ender i de ringeste servicejobs – kassedamer, reklameomdelere, pakkebude, vareopstillere, pizzabude, kioskekspedienter, ukrudtssælgere og deslige. Det er i hvert fald ikke som hjernekirurger, IT-eksperter, rumforskere og hvad tossebossen ellers fandt på i sin islamofeber.

    Gid forskerne kunne opfinde en vaccine mod den dødelige islamvirus. Det er snart ved at være sidste udkald, hvis Vesten skal reddes fra den islamiske dræberreligion. De islamiske sekter i Vesten er heldigvis allerede begyndt at udrydde hinanden – desværre ikke effektivt nok.
    Husk at holde den minimale sikkerhedsafstand til muslimerne.

    Kommentar by Gustav Jensen — 30. august 2021 @ 15:31

  25. Sikandar kæmper IMOD racisme og FOR i universel mangfoldighed på FB:

    —Kommentarsporet på min Facebook-profil er blevet en skraldespand for racistisk affald. Rigtig mange mennesker bruger hver dag sin tid på at komme herind og fortælle mig, hvor ligegyldig jeg er. Og jeg kan ikke lade være med at tænke, at jeg måske ikke er helt så ligegyldig så.

    Alle jer, der alene kommer ind på min profil for at lukke racistisk galde ud, hvad laver I her egentlig?

    Og når i nu er her, kan I så ikke fortælle mig, hvad der får voksne mennesker til at skrive sådan til andre voksne mennesker? Det er næppe en måde I lærer jeres børn at tale til sine medmennesker på.

    Som I kan se i videoen i artiklen, modtager jeg hver eneste dag uhyggeligt mange vanvittige kommentarer og ofte også alvorlige trusler i indbakken, men jeres hadefulde kommentarer kommer ikke til at lukke munden på mig – jeg kæmper videre for et Danmark, hvor der er trygt for alle uanset etnicitet, religiøs baggrund eller seksuel orientering både på gaden og på nettet.

    Kommentar by Saul — 30. august 2021 @ 15:33

  26. Rødgardister protesterer imod tyrefægtning. Den afghanske nationalsport friholdes

    https://www.youtube.com/watch?v=1JUn8MsEyPs
    Buzkashi, the sport that uses dead goats as the ball, a breakdown

    Kommentar by tavsen — 30. august 2021 @ 15:50

  27. om de har valgt det rigtige land at bosætte sig i?
    det må blive et rungende klart JA.

    her er der ingen smalle steder,
    vi tager imod mennesker der ikke deler vort demokratiske sindelag.

    vi tager velfærd fra trængende danskere og giver det til kulturfremmede.

    vi siger til dem at hvis de er flygtninge så får de dansk statsborgerskab og beskyttelse,
    senere opdager vi at de rejser hjem på ferie og vi accepterer det
    med et “pyt”.

    Vore folkekirkepræster præker om åbenhed og inviterer
    voldspsykopaten og massemorderen Muhammeds imamer til
    “kulturmøder”.

    vi lader dem opføre moskeer, ofte finansieret af islamiske lande og vi har naturligvis plads til HuT,

    Islamister får med tilskud mulighed for at oprette korantro islamiske skoler.

    hvis danskere problematiserer islamisering kalder vi dem racister
    og vore politikere siger ikke fra, nåh ja, enkelte gør og dem
    blacklister vi som lede, onde kældermennesker og fascistsvin.

    blåøjede mennesker tager til Middelhavet og hjælper velfærdsturister
    med at komme ind, interesseorganisationer kæmper for at “intet menneske er illegalt” (alle har ret til skatteyderbetalt ophold i Europa).

    Så flytter de ind i de boligblokke som var tiltænkt studerende og
    arbejderklassen, de får børnepenge, de får de ting som vi gennem
    en høj skatteprocent ville give til vore egne, vore kulturfæller,
    vort folk.

    Vore medier bruger uger på en fuld mand på en havn der råber af
    en islamist, men gennemtæskede ældre mennesker og knivstikkerier
    og dominansvold er ikke blandt det Danmarks Radio “har valgt at bringe”…

    Lande indenfor EU som forsvarer deres grænser når nu EUs ydre grænser
    er en joke, dem udskammer vi, det hele er politisk korrekt, meget
    anstændigt og komplet hjernedødt.

    De er landet det helt rigtige sted.

    Kommentar by konservativ — 30. august 2021 @ 16:52

  28. BE — 30. august 2021 @ 13:24
    At muslimer skulle føle skyld & skam over deres uønskede tilstedeværelse her, er en kristen kulturel idé – desværre.
    Islam er pragmatisk på den måde, at så længe du kan putte dit projekt under rubrikken “Gavner Islam”, er det tilladt og ønskværdigt ifølge islamiske dogmer.
    Den vigtigste forskel mellem kristendom og islam er netop, at kristendom er om etik og moral. Islam er fuldstændig blottet for etik og moral. Islam er en militærteknisk håndbog i magt og erobring med død og vold som midler, forklædt som jødisk afledt religion.

    Kommentar by Gustav Jensen — 30. august 2021 @ 17:08

  29. HVIS MAN lægger alle kendsgerninger, trusler og problemer sammen og uddrager “kvadratroden”, vil man hurtigt nå frem til at det som er Danmarks allerstørste udfordring, det er det idiotiske vanvid som man finder i koncentreret form i DR, i Enhedslisten og hos de Radikale. Og såmænd også i V, DF og SF mv.

    De mange primitive, stupide og woke politiserende kvinder m/k i disse fire vanvittige foretagender, arbejder i døgndrift på at ødelægge deres eget land og ombringe deres egne landsmænd og -kvinder.

    Man bør ikke være forbavset. Det har altid været en kommunistisk/fascistisk specialitet og spidskompetence at terrorisere og massemyrde egen befolkning. Det har mange lande erfaret. Den røde “humanisme” slutter hver eneste gang i kaos og blodbade.

    Kommentar by BENT A — 30. august 2021 @ 17:23

  30. i disse seks vanvittige foretagender etc….

    Kommentar by BENT A — 30. august 2021 @ 17:24

  31. De kunne bosætte sig i Pakistan eller Qatar.

    Kommentar by Michael Unna — 30. august 2021 @ 19:21

  32. Man kan vel ikke bebrejde fjenden at de bruger enhver form for snyd og svindel. Det må være op til Os at filtrere de dårlige elementer fra for Vores egen sikkerheds skyld.

    Derfor er venstrefløjens blødsødenhed er den største forhindring og selv Vores regering er ikke på Vores side.

    Kommentar by Santor — 30. august 2021 @ 19:35

  33. Fra nettet (jihadwatch):
    First, a 2019 study found that 13% of Afghans had a lot of (4%) or a little (9%) sympathy for the Taliban.
    Hvis 1000 afghanere blev smuglet ind i Danmark af danske politikere som for nylig, vil der statistisk set være 130 sympatisører af talebanderne med. Af dem vil 40 afghanere virkelig meget glade for talebanderne.
    Gad vide hvad disse 40 talebanfans ønsker at foretage sig i Danmark. Konvertere til kristendommen ? eller måske bare konvertere til sund fornuft ? Eller mere sandsynligt tilslutte sig islams femte kolonne her i Danmark ?
    Møder du en afghaner, så spørg om han kan lide talebanderne; løb væk hvis han svarer ja eller nej. For din sikkerhed.

    Kommentar by Gustav Jensen — 30. august 2021 @ 20:43

  34. Ifølge det tyske indenrigsministerium fløj Bundeswehr 4.587 mennesker fra Kabul til Tyskland i evakuerings missionen, hvoraf 3.849 var afghanere. Men kun 138 af de afghanske borgere var lokale ansatte. De blev bragt til Tyskland sammen med 496 familiemedlemmer.

    Kun 3,6 procent af alle afghanere, der blev fløjet ud, var altså lokalt ansatte medarbejdere. Hvis deres pårørende medregnes er det 16,4 procent, der var ansatte medarbejdere eller fra disses familier. Ikke engang hver femte.
    (klip oversat af undertegnede fra “Nur 138 von 3849 geretteten Afghanen sind Ortskräfte”. BILD 30. august 2021)

    Kommentar by Amad — 30. august 2021 @ 20:57

  35. konservativ — 30. august 2021 @ 16:52:

    Ja, set fra de fremmedes synsvinkel har de helt sikkert valgt det rigtige sted, her bliver de jo behandlet som var de en gylden gave fra universet!

    Kommentar by Peter Nielsen — 30. august 2021 @ 21:17

  36. Saul — 30. august 2021 @ 15:33:

    Jeg tænker lige, at det vel ikke er racistisk, at ønske Sikandar ud af vort land hurtigst muligt?

    Eller er han en race for sig?

    iSlammet er ikke en race, men Sikandar og flere af hans politiske sammensvorne, råber konstant op om racisme, skønt de selv er de udøvende i racisme, idet de både udskammer de hvide og i særlig stor grad udskammer det etniske danske folk, som har givet dem ALT for stor snor, opmærksomhed og ikke mindst: politisk adgang i Danmarks indre politiske anliggender!

    …..

    Hvordan er “de Grønne” i øvrigt blevet et parti i folketinget, bare fordi Sikandar er blevet enegænger i folketinget?
    -> MSM prostituerer sig (som bekendt) for iSlammet, men, Gud i nåde, hvor er de dog det nederste af vort, ellers, så oplyste samfund!
    Beviset er: at de end ikke magter at læse og forstå, hverken vor Grundlov eller noget så simpelt som KOranen! (selv en analfabet fra ikke vestlige lande både forstår og handler på KOranens tekster)

    Eliten?
    – det er dem der tror sig gode, men som end ikke magter hverken håndens eller tankens logik og derfor hægter sig på de menings-markører, som de kan være medløbere til, men som heller ikke har fattet en brik af, at de, pga. manglende almene kundskaber, end ikke formår, at læse/tænke. Ja, end ikke formår at læse KOrnen, men hypper både deres undergang OG vores, tillige med, at de hypper både deres og vores børns kommende bødler!!!

    Er venstrefløjen (inkl.RV+) også en race?
    – altså udover de mange små minoritetsracer de får stablet på benene, som LGBTXYZ osv.

    Kommentar by M.S. Carstens — 30. august 2021 @ 21:53

  37. konservativ — 30. august 2021 @ 16:52:

    Godt skrevet og desværre sandt!

    Kommentar by M.S. Carstens — 30. august 2021 @ 21:58

  38. DANMARK opfattes vist af mange berigere, migranter og kulturfremmede som “KRIGENS HUS”. Og ihvertfald er danskerne en samling vantro, urene undermennesker iflg. deres koran og krigsmanual. Som pålægger dem at bekæmpe alle vantro så brutalt som muligt, og uden skånsel.

    I betragtning af at utrolig mange danskere er en samling vatnisser, woke feminister, naive og uvidende skolebørn eller hjernevaskede tosser, kan man godt være pessimistisk mht. hvem der vinder. En bookmaker vil nok give pengene igen ti-tolv gange hvis vi danskere beholder vores land.

    Iflg. den konservative 16.52 befinder vi os også i det forkerte land, så det er vel også på tide at vi afleverer det til de retmæssige ejere eller dem som fortjener at overtage det.

    Kommentar by BENT A — 30. august 2021 @ 22:47

  39. Man bosætter sig vel i det land, det er sjovest at være muslim i.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 30. august 2021 @ 22:52

  40. FRANKRIG er inde i samme udvikling som Danmark. Og den berømte forfatter Eric Semmour, der nok opstiller til præsidentvalget i 2022, forudsiger Frankrigs fuldstændige kollaps hvis Makronen fortsætter. Semmour støttes af kæmpedemonstrationer. Også Asger Aamund er bekymret for Europas og Danmarks fremtid.

    Kommentar by BENT A — 30. august 2021 @ 23:08

  41. Venstrefløjen og jubelliberalisterne udnytter den umiddelbare sympati for de afghanske flygtninge, til at slå lågen op på vid gab. På populistisk vis ridder de på folkestemningen!
    Men intet land er forpligtiget til at ødelægge sig selv, for at hjælpe andre.
    Jeg tror godt politikerne rundt omkring i Europa er klar over, at hvis flygtningene går op gennem Europa som i 2015, så er de ikke ved magten længe!

    Kommentar by Den Nervøse — 30. august 2021 @ 23:31

  42. Tænk at en Afghansk kvinde skal fortælle os danskere hvor psykopatiske vi er. Hold da kæft, lortedanmark er færdigt.

    Kommentar by piphans — 30. august 2021 @ 23:50

  43. PS: Se alle billeder af bitten kirsti, skrappe ting kommer frem. Se bøgerne “Danmark under angreb”, “Guerilla” om Frankrigs totale opløsning, “Sådan døde Danmark”.

    Kommentar by BENT A — 30. august 2021 @ 23:52

  44. Her er lidt fredfyldte vers fra fredens religion islam –

    Sura 2.216 Jeres forskrift er at føre krig selv om det skulle være jer imod.

    Sura 9.73 Profet! Bekæmp de vantro. Vær skånselsløs mod dem! Deres herberg bliver helvede. Hvilket ondt endeligt!

    Sura 8.59-60 De, der er vantro, skal ikke regne med at undslippe; de kan ikke unddrage sig.

    Udrust imod dem så stor en styrke og så mange kampheste, som I formår, for dermed at sætte en skræk i Allah´s og jeres fjende og i andre…

    Sura 4.89 De (vantro) ville ønske, at I var vantro, lige som de selv er vantro, således at I var lige. Tag ikke nogen af dem til venner, før de udvandrer for Allahs sag! Hvis de vender sig bort, skal I gribe dem og dræbe dem, hvor I end finder dem.

    Sura 9.5 Når de fredhellige måneder er omme skal I dræbe dem, der sætter andre ved Allahs side, hvor som helst I finder dem! I skal gribe dem, belejre dem, ligge på lur efter dem i hvert baghold! Men hvis de omvender sig (bliver muslimer), holder bøn og giver almisse, så lad dem frit gå.

    Sura 47.36 Bed ikke om fred når I har overtaget, Allah er med jer.

    Sura 9.29 Bekæmp dem, som ikke tror på Allah og den yderste dag, og som ikke forbyder, hvad Allah og hans udsending forbyder; og blandt dem, der har fået skriften , skal I bekæmpe dem, der ikke bekender sig til den sande religion (islam), indtil de et kuet og betalt skat (til muslimerne). De kristne siger ”Messias er Guds søn!” Det er de ord de tager i deres mund. De efterligner, hvad de, der var vantro, sagde tidligere. Måtte Allah bekæmpe dem” Hvor kan de være så forløjede?

    Sura 8.17 Det var ikke jer, der slog dem ihjel, men Allah som slog dem ihjel,

    når du kastede (spydene mod dem) var det ikke dig der kastede, men Allah, der kastede.

    Sura 9.13 Kæmp mod dem! Så vil Allah straffe dem ved jeres hånd og gøre dem til skamme, hjælpe jer mod dem og læge hjertet hos de troende folk hånd.

    Sura 9.3 Forkynd dem, der er vantro en pinefuld straf.

    Sura 8.65 –66 Profet! Anspor de troende til at føre krig. Hvis der er 20 udholdende mænd af jer, vil de besejre 200, og hvis der 100 af jer, vil de besejre 1000 af dem, der er vantro, for de er folk, der intet forstår. Der tilkommer ikke en profet nogen fanger, før han har kæmpet og sejret i landet.

    Sura 9.123 I, som tror (på Allah)! Bekæmp dem af de vantro, der er i nærheden af jer! Lad dem finde jer skånselsløse! I skal vide, at Allah er med de gudfrygtige (muslimer).

    Sura 9.38-39 I,som tror (på Allah)! Hvad er der i vejen med jer? Når man siger til jer: ”Ryk ud for Allahs sag!” er I som tynget mod jorden… Hvis I ikke rykker ud, vil han tildele jer en pinefuld straf…

    Sura 9.41 Ryk ud med let oppakning eller med tung og før krig med jeres ejendom og liv for Allahs sag. Det er bedste for jer hvis I har viden.

    9.62 Ved I ikke, at den, der sætter sig op mod Allah og hans udsending, har Helvedes ild i vente. Der skal han blive til evig tid. Det er en vældig vanære.

    Sura 8.12-14 (Byttetagningen): Jeg vil sætte en skræk i livet på dem, der er vantro. Hug dem over nakken (med sværdet)! Hug dem over hver en finger! For de satte sig op mod Allah og hans udsending! Allah er streng til at straffe. Sådan er det, så smag det! De vantro har ildens straf i vente.

    Sura 5,33 Gengældelsen for dem, der bekæmper Allah og hans udsending og stræber efter at skabe fordærv i landet, er at de bliver dræbt eller kors-fæstet eller får deres hænder hugget af i modsat side eller bliver fordrevet fra landet. Sådan er det!

    Jihad som udvandring og overtagelse af de vantros land

    Sura 9.74 De, der tror (på Allah) og udvandrede og kæmpede for Allahs sag, og de, der gav jer husly og hjælp, det er de sande troende.

    Sura 9.20 De, som tror (på Allah) og udvandrede og kæmper med deres ejendom og deres liv for Allahs sag, de befinder sig på et højere rangtrin hos Allah. Det er dem, der vil sejre.

    Sura 33.26-27 Han (Allah) fik dem af skriftens folk (jøderne og de kristne) … til at komme ned fra deres befæstede stillinger og satte dem en skræk i livet, idet I dræbte en del og tog en del til fange. Han gav jer deres jord, deres boliger og deres ejendom i arv, og desuden jord, som I endnu ikke havde betrådt. Allah er i stand til alt..

    Sura 48.20-21 Allah lovede jer meget bytte, som i skulle tage, og dette lod han hurtigt ske for jer…

    Og noget andet bytte, som I endnu ikke har bemægtiget jer, har Allah allerede indkredset. Allah er i stand til alt.

    Hvis de, der er vantro, havde taget kampen op mod jer, ville de snart have vendt ryggen til. Siden finder de ingen ven og ingen til at hjælpe sig.

    Allah giver muslimerne meget bytte og fuldstændig magt over alle vantro

    Sura 59.6 Hvad Allah gav sin udsending som bytte fra dem (fra de vantro) skulle I hverken transportere på heste eller kameler for at få fat i. Allah giver sine udsendinge magt over hvem, han vil. Allah er i stand til alt.

    Profetens udvandring, som er basis for islams tidsregning, er vigtig for alle muslimer. Engang var det Mekka, som skulle erobres, nu er det nyt land i Vesten, som skal koloniseres og som Allah vil skænke alle dem som bytte, der følger ham jfr.

    Kommentar by Hans peteresen — 31. august 2021 @ 17:50

  45. Hvorfor har venstrefløjen så svært ved at erkende, at i islam opdeles alting i rent og urent, kan røde virkelig gå ind for det. Hmm, er det måske det som socialisme egentlig er.

    Kommentar by LarsB — 1. september 2021 @ 17:18

RSS feed for comments on this post.