4. september 2021

Khader i advokatrapport: ‘Jeg er bevidst om mit køn og har nok en anden semantik end danske mænd’

I fredagens BT-podcast ‘Det, vi taler om’ var MeToo-krigeren Anne Kirstine Cramon fortørnet over, at referatet i Weekendavisen om advokratrapporten, gengav begge parters argumentation. Hun mente det var ‘cherrypicking’ – noget af en påstand, når hun ikke har læst den 54 sider lange rapport.

Weekendavisens Poul Pilgaard Johnsen var den voksne i selskabet, og forklarede på forskellige måder, at han jo var journalist, og blot skulle lægge sagen frem, så læsere selv kunne tage stilling. Aktivister anerkender ganske enkelt ikke objektiv nyhedsjournalistik. Fra Weekendavisen – Naser Khader: Den hemmelige rapport (kræver login; af Poul Pilgaard Johnsen).

Rapporten er en gengivelse af udsagn fra de kvinder, som Plesner har interviewet, ledsaget af Naser Khaders og hans advokats kommentarer til hver enkelt sag plus udsagn fra et antal ‘vidner’. Vidner i gåseøjne, fordi der ikke er tale om førstehåndsvidner eller det, som man i retlig forstand forstår som vidner. I rapporten er der typisk tale om veninder eller familiemedlemmer, som kvinderne efterfølgende har fortalt om episoderne. …

Af rapporten fremgår det imidlertid, at Naser Khader under orloven er blevet opereret for et mavesår, som havde bredt sig. Han får selv det sidste ord i en længere forsvarstale, som er vedlagt rapporten: ‘Det er ikke nyt og bestemt ingen hemmelighed, at jeg har været sammen med mange kvinder. Jeg elsker kvinder, og jeg elsker kvindeligt selskab. Det er ikke ulovligt at være glad for kvinder og omvendt. Langt de fleste af mine kvindelige bekendtskaber har SELV henvendt sig til mig (som er tilfældet i de her sager), men jeg har ikke sagt nej til enten at mødes med eller være intim med kvinderne, også selvom jeg i flere tilfælde ikke vidste ret meget om dem,’ skriver han.

Og så til slut denne bemærkning: ‘Jeg føler mig dansk, og mine børn er kristent konfirmeret, men jeg er bevidst om mit køn og har nok en anden semantik end danske mænd.’.”

(Naser Khader i reklame for De konservative, 2020; Foto: Facebook, udsnit)

“… Vær også opmærksom på de budskaber, du sender ud. Jeg har da aldrig mødt en mand som dig. Jeg opsøgte dig af helt andre grunde, end du troede. Har ikke sendt nogle budskaber, der kunne misforstås. Vores verdener er måske bare vidt forskellige. (‘Y’, et af ofrene citeret i advokatrapport)

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/121486/trackback

14 Comments »

  1. Svaghed, dit navn er kvinde

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 4. september 2021 @ 10:20

  2. Han har ikke kun semantik men også terminologi. Besætteren er helt på toppen på de bonede gulve. Men de fleste ved efterhånden hvem han og hans familie er.

    Kommentar by Nielsen — 4. september 2021 @ 11:33

  3. Det er svært at blive klog på. Det skal selvfølgelig være en gensidig fornøjelse. Det kan være en Politisk Hetz (Heksejagt) med løse påstande. Det kan være Testetoron sult, som giver overgreb. Men uanset hvad skal man nok lægge mærke til hans politiske fjender af Islamisk observans- Sherik Khakahn. Mona Sheik. Eller andre…

    Kommentar by Michael Unna — 4. september 2021 @ 12:18

  4. Semantik? Det handler om hvad ord og sætninger betyder!
    Men Naser Khader føler sig dansk, men siger samtidig at han har en anden semantik end danske mænd! Altså anerkender han at han ikke er dansk!
    Han erkender at have haft et stort forbrug af kvinder og der er åbenbart noget der ligger til mellemøstlige mænd.
    Nu er der mange ikke helt så velbegavede arabere i Danmark, de har nok også en anden semantik end danske mænd, og det er måske forklaringen på den voldtægtsbølge som går gennem landet med arabere og afrikanere som gerningsmænd.
    I øvrigt ligger man ikke sagen frem, man lægger den frem. Det er bare lige sprognørden der skriver en slutbemærkning!

    Kommentar by Den Nervøse — 4. september 2021 @ 13:32

  5. DANSKERNE er blevet lalleglade folk som uden betænkeligheder forærer deres landskaber, byer, penge og kvinder væk til fremmede folkeslag.

    Det gamle ordsprog bekræftes: dem der giver til de tigger, skal slås til de ligger. Nok en spådom i dette tilfælde.

    Kommentar by BENT A — 4. september 2021 @ 14:23

  6. Jeg kender selv en meget flink fyr, som datede en dame – på sådan en lidt ’sugardating’ facon. Hun var ferm til at trække penge ud af sit herrebekendtskab. Da han så til sidst gjorde det forbi, truede hun med at sagsøge ham for brudt ægteskabsløfte!!!
    Hvad med et oprette en ‘AlsoMe’ bevægelse, som diskuterer den slags kvindelige bekendtskabers underfundige manøvrer med sugerør i tegnebogen som værktøj ?

    Kommentar by Gustav Jensen — 4. september 2021 @ 14:34

  7. At Naser Khader tilsyneladende kommet i ansigtet på halvdelen af de kvindelige medlemmer af Etisk Råd – bør da kræve en undersøgelse.

    Ikke grundet Naser Khader’s fremmede ’sædmantik’, men grundet hvad der sker i hovedet på kvinderne i Etisk Råd?

    Kommentar by Thomas M. — 4. september 2021 @ 20:32

  8. Løsning, perker i perker land.

    Kommentar by piphans — 4. september 2021 @ 22:04

  9. Du kan tage manden ud af Syrien … men du kan ikke tage Syrien ud af manden …

    Kommentar by Peter Nielsen — 5. september 2021 @ 01:45

  10. Læs rapporten!
    Naser Khader troede ikke, at der findes kvindelige stalkere.

    Kommentar by Bastardo — 5. september 2021 @ 12:32

  11. Naser Khader bør offentliggøre lidt flere slibrige detaljer om de stakkels krænkede fruentimmere.

    Er Sherin Khankan for eksempel glatbarberet, eller har hun en stor vildtvoksende dusk?

    Kommentar by Revisoren — 5. september 2021 @ 13:09

  12. Her er lidt fredfyldte vers fra fredens religion islam –

    Sura 2.216 Jeres forskrift er at føre krig selv om det skulle være jer imod.

    Sura 9.73 Profet! Bekæmp de vantro. Vær skånselsløs mod dem! Deres herberg bliver helvede. Hvilket ondt endeligt!

    Sura 8.59-60 De, der er vantro, skal ikke regne med at undslippe; de kan ikke unddrage sig.

    Udrust imod dem så stor en styrke og så mange kampheste, som I formår, for dermed at sætte en skræk i Allah´s og jeres fjende og i andre…

    Sura 4.89 De (vantro) ville ønske, at I var vantro, lige som de selv er vantro, således at I var lige. Tag ikke nogen af dem til venner, før de udvandrer for Allahs sag! Hvis de vender sig bort, skal I gribe dem og dræbe dem, hvor I end finder dem.

    Sura 9.5 Når de fredhellige måneder er omme skal I dræbe dem, der sætter andre ved Allahs side, hvor som helst I finder dem! I skal gribe dem, belejre dem, ligge på lur efter dem i hvert baghold! Men hvis de omvender sig (bliver muslimer), holder bøn og giver almisse, så lad dem frit gå.

    Sura 47.36 Bed ikke om fred når I har overtaget, Allah er med jer.

    Sura 9.29 Bekæmp dem, som ikke tror på Allah og den yderste dag, og som ikke forbyder, hvad Allah og hans udsending forbyder; og blandt dem, der har fået skriften , skal I bekæmpe dem, der ikke bekender sig til den sande religion (islam), indtil de et kuet og betalt skat (til muslimerne). De kristne siger ”Messias er Guds søn!” Det er de ord de tager i deres mund. De efterligner, hvad de, der var vantro, sagde tidligere. Måtte Allah bekæmpe dem” Hvor kan de være så forløjede?

    Sura 8.17 Det var ikke jer, der slog dem ihjel, men Allah som slog dem ihjel,

    når du kastede (spydene mod dem) var det ikke dig der kastede, men Allah, der kastede.

    Sura 9.13 Kæmp mod dem! Så vil Allah straffe dem ved jeres hånd og gøre dem til skamme, hjælpe jer mod dem og læge hjertet hos de troende folk hånd.

    Sura 9.3 Forkynd dem, der er vantro en pinefuld straf.

    Sura 8.65 –66 Profet! Anspor de troende til at føre krig. Hvis der er 20 udholdende mænd af jer, vil de besejre 200, og hvis der 100 af jer, vil de besejre 1000 af dem, der er vantro, for de er folk, der intet forstår. Der tilkommer ikke en profet nogen fanger, før han har kæmpet og sejret i landet.

    Sura 9.123 I, som tror (på Allah)! Bekæmp dem af de vantro, der er i nærheden af jer! Lad dem finde jer skånselsløse! I skal vide, at Allah er med de gudfrygtige (muslimer).

    Sura 9.38-39 I,som tror (på Allah)! Hvad er der i vejen med jer? Når man siger til jer: ”Ryk ud for Allahs sag!” er I som tynget mod jorden… Hvis I ikke rykker ud, vil han tildele jer en pinefuld straf…

    Sura 9.41 Ryk ud med let oppakning eller med tung og før krig med jeres ejendom og liv for Allahs sag. Det er bedste for jer hvis I har viden.

    9.62 Ved I ikke, at den, der sætter sig op mod Allah og hans udsending, har Helvedes ild i vente. Der skal han blive til evig tid. Det er en vældig vanære.

    Sura 8.12-14 (Byttetagningen): Jeg vil sætte en skræk i livet på dem, der er vantro. Hug dem over nakken (med sværdet)! Hug dem over hver en finger! For de satte sig op mod Allah og hans udsending! Allah er streng til at straffe. Sådan er det, så smag det! De vantro har ildens straf i vente.

    Sura 5,33 Gengældelsen for dem, der bekæmper Allah og hans udsending og stræber efter at skabe fordærv i landet, er at de bliver dræbt eller kors-fæstet eller får deres hænder hugget af i modsat side eller bliver fordrevet fra landet. Sådan er det!

    Jihad som udvandring og overtagelse af de vantros land

    Sura 9.74 De, der tror (på Allah) og udvandrede og kæmpede for Allahs sag, og de, der gav jer husly og hjælp, det er de sande troende.

    Sura 9.20 De, som tror (på Allah) og udvandrede og kæmper med deres ejendom og deres liv for Allahs sag, de befinder sig på et højere rangtrin hos Allah. Det er dem, der vil sejre.

    Sura 33.26-27 Han (Allah) fik dem af skriftens folk (jøderne og de kristne) … til at komme ned fra deres befæstede stillinger og satte dem en skræk i livet, idet I dræbte en del og tog en del til fange. Han gav jer deres jord, deres boliger og deres ejendom i arv, og desuden jord, som I endnu ikke havde betrådt. Allah er i stand til alt..

    Sura 48.20-21 Allah lovede jer meget bytte, som i skulle tage, og dette lod han hurtigt ske for jer…

    Og noget andet bytte, som I endnu ikke har bemægtiget jer, har Allah allerede indkredset. Allah er i stand til alt.

    Hvis de, der er vantro, havde taget kampen op mod jer, ville de snart have vendt ryggen til. Siden finder de ingen ven og ingen til at hjælpe sig.

    Allah giver muslimerne meget bytte og fuldstændig magt over alle vantro

    Sura 59.6 Hvad Allah gav sin udsending som bytte fra dem (fra de vantro) skulle I hverken transportere på heste eller kameler for at få fat i. Allah giver sine udsendinge magt over hvem, han vil. Allah er i stand til alt.

    Profetens udvandring, som er basis for islams tidsregning, er vigtig for alle muslimer. Engang var det Mekka, som skulle erobres, nu er det nyt land i Vesten, som skal koloniseres og som Allah vil skænke alle dem som bytte, der følger ham jfr.

    Kommentar by Hans peteresen — 5. september 2021 @ 13:49

  13. Ifølge den psykologuddannede kvinde kulminerer hendes rædselsvækkende møde med Khader, da den syrisk-palæstinensiske migrant uopfordret trækker sine bukser ned, kærtegner sit lem og slutteligt har sædafgang i den chokerede kvindes ansigt.

    “Det var virkelig, virkelig klamt,” fortæller den kvindelige psykolog, der som en formildende omstændighed understeger, at den arabiske indvandrerpolitiker fik ‘meget hurtig’ sædudløsning, forbyd islam.

    Kommentar by Saul — 5. september 2021 @ 21:47

  14. – Jeg er ikke en krænker i ordets bogstavelige forstand, siger Naser Khader nu i et interview i programmet ‘Lippert’ på TV 2 NEWS.

    – Der er kun to, der har været til stede, og når der er gået så mange år, så svigter hukommelsen. Man smører måske tykt på. Men den måde, jeg bliver beskrevet på, sådan er jeg ikke. Jeg bliver beskrevet som en klam person. Det er jeg ikke.

    Kommentar by Saul — 8. september 2021 @ 08:58

RSS feed for comments on this post.