7. september 2021

Hussein Ali antastet af araber: “Din mor er en luder. Koran, hun er en luder.”, “Jeg dræber din mor!”

Jeg bloggede første gang om Hussein Ali, da han for fire år siden blev overfaldet på åben gade. I dag er han kandidat for De Konservative i København, men stadig jaget vildt, da hans holdninger er ilde set i ghettoerne. Lidt ligesom Rasmus Paludan, men Hussein Ali er selv muslim. Tre indvandrere cirkulerer omkring ham, herunder en truende araber, der fortæller at han er fjorten år. Videoen bør ses i sin helhed, men her er ordene…

“Jeg knepper din mor, din svans. … Jeg smadrer dig mand. Knep din mor, din lille luder. … din svans… din lille luderunge. … Fuck dig – Koran, jeg knepper dig. … Din svans, din lille luder. Din mor er en luder. Koran, hun er en luder. … Fuck dig din svans, jeg er fjorten. … Du er en lille luder. Kan du godt lide baconsvøb? Er du ikke en svans. Er baconsvøb halal, din lille luder. Tror du jeg er færdig med dig? Din lille svans, jeg knepper dig. Kom nu, din luderunge. Jeg dræber din mor! … Jeg knepper din mor… Jeg skyder din mor. Din mor er en luder.” (14-årig araber)

(Hussein Ali på Facebook, 6. september 2021)

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/121548/trackback

17 Comments »

  1. Hvad mon der var sket, hvis den hvalp havde opført sig sådan på en station i Moskva.?

    Kommentar by Kongen — 7. september 2021 @ 00:58

  2. Enhver i virkelighedens verden ved,
    hvem der nødvendiggjorde TAL PÆNT kampagnen. Og det vil aldrig trænge igennem. GOOD LUCK NYDANMARK

    Kommentar by tavsen — 7. september 2021 @ 01:43

  3. Hussein Ali bør forlade Det Konventionsvenlige Folkeparti, så vi kan få repatrieret disse velfærdsoverdoserede Gucciklædte møgmigranter, ligegyldigt hvor urimelige EMD i Strasbourg finder vilkårerne i deres hjemlande Libanon og Somalia.

    Kommentar by Ufrivillig skatteyder — 7. september 2021 @ 02:18

  4. Sproget viser at her har vi at gøre med en rå gadedreng og bølle af værste slags. Når han bliver lidt ældre og lidt stærkere vil han sikkert begynde at overfalde og ydmyge sagesløse ofre. Og politikerne, journalisterne og juristerne vil være ligeglade. Om der så er 1000 af samme slags der overfalder 1000 ofre, vil de folkevalgte og deres medløbere være ligeglade. Danskerne skal jo alligevel udskiftes.

    Kommentar by BENT A — 7. september 2021 @ 02:47

  5. sander sadiqu må straks lave en demo mod den frygtlige racisme, mon ikke han kommer med et lovforslag i dag, ligesom da en dranker talte grimt til en med tørklæde

    Kommentar by Broholm — 7. september 2021 @ 08:19

  6. Til alt held har vi §266b til at beskytte os mod den slags!

    Kommentar by Den Nervøse — 7. september 2021 @ 09:22

  7. Det er vel en form for almen hyggehilsen på arabisk. :-). God tirsdag.
    (Hils igen således: Tak- din moders kusse lugter af tæpperens :-)…ja ja ja… sort humor) Mvh Michael Unna.

    Kommentar by Michael Unna — 7. september 2021 @ 09:57

  8. I grunden er det synd for de arabiske unge der ikke er blevet vejledt til at blive velfungerende mennesker.
    Koranen og Sharia er er ikke anvendelige opdragere.
    Moren har opdragerrollen når de er små og de lærer at hun er et urørligt kærlighedsobjekt, ved 5-års alderen ophører hendes magt i familien og faren, eller andre mænd, i familien tager over i magtudøvelsen.
    Det er stik modsat den vesterlandske opdragelse hvor forældrene passer på barnet og gradvist slipper tøjlerne efterhånden som hjernen udvikler sig.

    Kommentar by liz. — 7. september 2021 @ 11:11

  9. Ak ja, resultatet af massiv indavl…

    Kommentar by Revisoren — 7. september 2021 @ 12:12

  10. Håber ikke at (magisterkonferens i litteraturhistorie) Johannes Riis læser med her!?

    Kommentar by T. Flodur — 7. september 2021 @ 15:05

  11. Det forresten politisk chikane, de unge referer til en video hvor han spiser en Pølse med Bacon, som han tidligere har lagt på på sin profil.

    Kommentar by KineserSnot — 7. september 2021 @ 15:22

  12. Jamen, er der noget nyt i det.

    En indavlet racistisk hadefuld voldsforherligende undertrykkende musling, slynger om sig med ukvemsord uden nogen som helst form for konsekvens.

    Den opførsel er der utallige eksempler på.

    Det er typisk for tilhængere af “fredens religion”.

    Desuden forefindes svarene om muslingerne, i deres hadefulde racistiske undertrykkende ideologi islam.

    Og ikke mindst i deres opførsel, og afstandtagen fra alt dansk (på nær vores velfærdssamfund og penge).

    Kommentar by Hans peteresen — 7. september 2021 @ 16:07

  13. Muhamed ÆÆÆLSKER franske hotdogs. De får ham til at tænke på Aisha.

    Kommentar by Bastardo — 7. september 2021 @ 16:24

  14. Hvor er de mohammedanske dhimmistrisserer?
    Fyr dhimmistrisserne og lad os selv klare de skide perkere så de endelig kan få en enkelt billet hjem.

    Kommentar by piphans — 7. september 2021 @ 19:56

  15. Fin afslørende video, der viser, hvordan fremtiden bliver. Og dem satser de politiske korrekte på.

    https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/video-gaar-viralt-jeg-skyder-din-mor/8838140

    Men det giver fast arbejde til politi, og resten af justeriet

    “Politi massivt til stede efter knivstikkeri
    Syd- og Sønderjyllands Politi er rykket massivt ud til et knivstikkeri i Esbjerg”

    Kommentar by tavsen — 7. september 2021 @ 22:22

  16. Hatten af for Hussain at han ikke går amok på dem eller RÅBER dem lige ind i hovedet

    Kommentar by geden — 8. september 2021 @ 02:43

  17. Kære allesammen
    Mange tak for alle jeres søde beskeder❤️
    Jeres støtte og opbakning betyder ALT!❤️

    Jeg blev kontaktet af Københavns Politi som anbefalede at jeg meldte episoden. 👮🏽

    ….På baggrund af dette besluttede jeg mig for at anmelde forholdet. 🙏🏽

    Hvis man er så forskruet oppe i hovedet, at man tager fat på andre mennesker på grund af deres politiske holdning, har man helt grundlæggende misforstået, hvordan tingene fungerer i det her samfund! 🇩🇰

    Udover mit politiske virke, filmer jeg et generelt samfundsproblem, som fylder meget, og som rigtig mange mennesker oplever.

    Jeg vil gerne fortælle Hr. og Fru Danmark, at vi er mange, der er glade for Danmark🇩🇰
    Vi er mange, der er rasende og vrede over dem her🤬

    Men jeg kan også godt forstå danskerne, hvis de ikke kender nogle ikke etniske danskere og bare ser de unge gå rundt på stationerne og skabe utryghed….

    Men sandheden er, at vi er mange, der tager afstand fra det her. 🇩🇰

    VI GIDER DET IKKE MERE!🤬
    DET HER VANVID SKAL STOPPE NU!❌

    Befolkningen ville have trygheden tilbage!
    Og det ville jeg kæmpe for✊🏽
    Kost det hvad det vil!✊🏽

    Jeg satser ALT, for at sige tak til det samfund som hjalp min familie væk fra krig & ødelæggelse.

    Jeres Hussain Ali 🇩🇰
    Kandidat til kommunalvalget i Københavns Kommune for Det Konservative Folkeparti

    Kommentar by Saul — 8. september 2021 @ 20:03

RSS feed for comments on this post.