8. september 2021

Homoseksuel: “At gøre grin med profeten Muhammad (fred være med ham) burde… være strafbart.”

Jeg tror ikke Mark Krogh er konverteret til Islam, og det ville hellere ikke gøre nævneværdig forskel. Byggekranerne kommer nærmere uanset hvad, så man må håbe at debatmæssige positionering giver en dejlig følelse i maven. Set på Facebook.

“At gøre grin med profeten Muhammad (fred være med ham) burde i mine øjne være strafbart.” (Mark Krogh, Facebook, 2021)

Oploadet Kl. 11:02 af Kim Møller — Direkte link50 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/121592/trackback

50 Comments »

  1. Så må vi hellere gøre grin med bæskubberen Mark Krogh. Så slipper vi forhåbentlig for straf.

    Kommentar by Nielsen — 8. september 2021 @ 11:13

  2. Jeg er lidt tvivlende overfor om Mark´s strategi vil hjælpe ham.

    Kommentar by Kunta — 8. september 2021 @ 11:15

  3. Det redder ham ikke hvis muslimerne kommer i flertal. Hængning i kraner eller flyveture fra højhuse er nogle af de metoder rettroende muslimer anvender til at skaffe sig af med homoseksuelle.

    Kommentar by NulTolerance — 8. september 2021 @ 11:27

  4. Mon Mark Krogh kender memet: “Islam Is Right About LGBTQ” :-)

    Kommentar by Peter Nielsen — 8. september 2021 @ 11:28

  5. Manden er gal.

    Kommentar by NED MED ALTING — 8. september 2021 @ 11:29

  6. Er det ikke det, man kalder Stockholm-syndromet?

    Kommentar by Holger_Danske — 8. september 2021 @ 11:33

  7. 5 Ned med alting
    +Bindegal,ignorant.

    Kommentar by dunk — 8. september 2021 @ 11:35

  8. Efter knivdrabet i nat på Nørrebro, så skriver Signe på Facebook på opslag om at tage gaderne tilbage efter knivdrabet: — Det skulle da ellers have klaret de multikulturelle problemer, at ‘gaderne blev taget tilbage’ for nogle uger siden.. måske skulle der alligevel en anden tilgang til, end at mødes med sine hvide naboer og gå en tur..

    Nørrebro Lokaludvalg svarer: — Signe, Stop nu lige en gang. Du ved vel lige så lidt som os, hvem der står bag det her. Det er virkelig en usmagelig kommentar.

    Kommentar by Saul — 8. september 2021 @ 11:50

  9. Famous last words…

    Kommentar by Cebber Jensen — 8. september 2021 @ 12:21

  10. Den kære Mark prøver at indynde sig i multikulturen men desværre tror jeg at det har den stik modsatte virkning.

    Jeg tror islam mener at det er en fornærmelse når en bøsse hylder der gud.

    Kommentar by Santor — 8. september 2021 @ 12:28

  11. Gad vide om han reelt er homo? Det er blevet så smart og woke, at man efterhånden tvivler på, om det er rigtige bøsser.

    Kommentar by Ufrivillig skatteyder — 8. september 2021 @ 12:28

  12. DE KØNSFORVIRREDE udfordrer skæbnen. Den kan for deres eget vedkommende blive hængning eller en flyvetur fra et højhus om ikke særlig mange år. Men inden da kan de jo også blive ramt af nemesis gennem almindelig hverdagsterror m.m. Ret ofte har de kønsforvirrede jo medvirket til at provokere og har derved udstillet sig selv overfor de ikke specielt fredelige, tolerante eller tilgivende kulturfremmede. Og nogle har ved deltagelse i politik hjulpet til med at undergrave den folkelige fornuft og sikkerhed.

    De udgør kun 1-3% af befolkningen, men via MSM fylder de som om de er 25%. De allerfleste af de 1-3% er nok ret harmløse, men der er en lille højtråbende og aktivistisk kreds som igen og igen promoveres af MSM.

    Kommentar by BENT A — 8. september 2021 @ 12:44

  13. De regner jo kun den modtagende part for bøsse

    Kommentar by Træt — 8. september 2021 @ 12:48

  14. “(fred være med ham)”

    På engelsk: Peace be upon him – eller pbuh

    For år tilbage drillede jeg gerne muslimer på engelsksprogede debatforummer og blogs – idet jeg altid skrev “police beat upon him” efter navnet, når jeg omtalte en eller anden muslim.

    Kommentar by BE — 8. september 2021 @ 12:55

  15. Den såkaldte profet Muhamed (puh-bad) skal gøres til grin ved enhver given lejlighed, således også her.

    Kommentar by Bastardo — 8. september 2021 @ 13:29

  16. Jeg prøvede på at finde nogle flere tosser – og det lykkedes.

    https://www.resistanceradio.tv/wp-content/uploads/2018/02/004-Muslims-with-SJW-.jpg

    Kommentar by BE — 8. september 2021 @ 13:30

  17. Muhammad (fred være med ham) skrives normalt kun af de rettroende selv, men at være åben homo er i direkte modstrid med at være rettroende, så den er svær at greje.

    Kommentar by perhag — 8. september 2021 @ 13:52

  18. Hold nu helt kæft for en lallenaiv og uvidende idiot

    😂😂😂

    Kommentar by Niels Henriksen — 8. september 2021 @ 14:10

  19. Han deler navn med Mark Sukkerberg og synes at have samme tolerante indstilling til folk med andre meninger end dem de selv har.

    Kommentar by Nielssen — 8. september 2021 @ 14:41

  20. hovsa

    Kommentar by Nielsen — 8. september 2021 @ 14:42

  21. At gøre grin med profeten Muhammad (Jehova være med ham) burde i mine øjne være en borgerpligt.
    Stenet hilsen,
    Beelzebub, herre over fluerne.

    Kommentar by Gustav Jensen — 8. september 2021 @ 15:16

  22. Et svar til piphans den 6. sept. 21.53 ang. intelligens, er stadig tilbageholdt af filtret???

    Kommentar by BENT A — 8. september 2021 @ 15:49

  23. Mark Krogh er dummere end gennemsnittet, det står da klart nu.

    Kommentar by KineserSnot — 8. september 2021 @ 16:24

  24. Kommentar by Saul — 8. september 2021 @ 11:50

    Kan du ikke tage screenshots af disse kommentarspor og smide dem op, så vi andre kan se dem. Eller linke til tråden?

    Kommentar by KineserSnot — 8. september 2021 @ 16:26

  25. 7 D
    unk
    Enig.

    Kommentar by NED MED ALTING. — 8. september 2021 @ 16:38

  26. ‘Svenske’ unge fest med Finske unge på Skib. En god tradition der nu er blevet ødelagt.

    I denne omgang endte det men krænkelser og en enkelt voldtægt af de Finske-piger.

    Politiet i Finland og Sverige ser på sagen.

    https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000008244828.html

    Kommentar by KineserSnot — 8. september 2021 @ 16:44

  27. En homoseksuel der forsvarer den muslimske/islamistiske pædofet Mohammed.

    Og i dette henseende en ideologi, der byder dens tilhængere at dræbe homoseksuelle, frafaldne, og ikke mindst urene beskidte vantro.

    Kan det blive mere modsigende.

    Kommentar by Hans peteresen — 8. september 2021 @ 17:20

  28. I guder hvor jeg savner Monty Pyton og life of Brian. Tænk den vidunderlige ubekymrede tilgang til religion, men som John Gleese sagde if the person you sang to mand fun of, Will kill you, you tendt to hold a little back!

    Kommentar by Den Nervøse — 8. september 2021 @ 17:31

  29. Bøssemafiaen, de venstreradikale og islamisterne har i mange år gået hånd i hånd.

    .. På et tidspunkt er der i hvertfald to af parterne, der bliver skuffede og det er nok de to førstnævnte.

    Kommentar by Polka - je suis Hr. Naturli' — 8. september 2021 @ 18:08

  30. HVEM ER DET som har skabt disse besynderlige tilstande hvor bøsser erklærer sig som tilhængere af islam, hvor naive skolepiger skriger hysterisk op om jordens undergang pga. co2, hvor mænd hetzes uafbrudt af statens radiokanaler, hvor masseindvandring udråbes til at være berigelse, hvor mangedoblet kriminalitet skjules og forties, og hvor det normale, det naturlige, det sunde, traditionerne, det nationale og den hvide familie bagtales og mistænkeliggøres på alle mulige måder…?

    Ja, det er selvfølgelig MSM og Christiansborg der står bagved. Siden 1968 er det hele gået ud på at regere og lovgive så skadeligt og folkefjendsk som muligt.

    Med salami-metoder, for at undgå modstand, har man skubbet befolkningen længere og længere hen mod afgrunden.

    Og man bliver ved. Udskiftningen fortsættes. Og der skal nu presses endnu mere arbejde og endnu flere penge ud af danskerne. 39 nye afgifter på 2 år. Og patienter SPARES væk eller ihjel, som det nu ses med sklerose-, blodprop- og parkinson-patienter m.fl. Og regeringen vil nu til at drive mindst 20.000 muslimske husmødre hjemmefra. Hvorfor? Det bliver en meget dyr og besværlig omgang. Og alle danskere på kontanthjælp skal underkastes arbejdspligt efter vilkårlige rødbetonregler. Og Lars Quislings planer om at bruge 10 milliarder kroner på at nedrive titusindvis af gode moderne boligblokke og rækkehuse mv. for at sprede migranterne, agter man vistnok at fortsætte. (?)

    Og en frådende fanatisk skræk-kampagne er gået i gang på klima-fronten. DR fortæller om ekstreme klima-trusler og bla-bla-bla. Og man kværner videre med forbruger- og landbrugsfjendsk propaganda for grøn omstilling. Hvad det drejer sig om er rød omstilling, og den skal bruges til at skabe et kommunistisk samfund i stil med DDR, Albanien eller Ceauceskos Rumænien. Eller er det Venezuela og Sverige der er forbilleder?

    Og trods talrige ekspert-advarsler vil man nu have børn ned til 2 år vaccineret mod corona, selvom diverse medicin har vist sig så effektiv og hurtigt virkende, at al videre vaccinering roligt kan sløjfes.

    Mettes regime er et blegrødt tvangs-regime. Men desværre er de “borgerlige” partier ligeså blegrøde.

    Kommentar by BENT A — 8. september 2021 @ 18:42

  31. TV AVISEN 18:30 grafik på skærmen:

    Nye danskere: Fra Kabul til Holstebro

    på et indslag om danskundervisning for muslimer fra Afghanistan. Jeg brækker mig.

    De er fuldkommen hæmningsløse i deres holdningsmassage på DDR1.

    Kommentar by Saul — 8. september 2021 @ 18:58

  32. Kommentar by Saul — 8. september 2021 @ 18:58

    Så det godt, der er et indlæg omkring det her:

    https://www.reddit.com/r/scandinavia/comments/pkeyop/nye_danskere_danmarks_radio_har_allerede_bestemt/

    Kommentar by KineserSnot — 8. september 2021 @ 19:28

  33. Der findes ikke mere forvirrede mennesker end de venstresnoede, hvad mon det er ved islam der tiltrækker dem sådan, logisk tankegang er det jo ikke. En absurd underbevidst trang til underkastelse i masserne, måske.

    Kommentar by LarsB — 8. september 2021 @ 19:38

  34. Der er nogle, der er lige så kvikke som Saul. Måske jeg skulle udforske Reddit noget mere…

    Kommentar by Saul — 8. september 2021 @ 19:48

  35. Saul: Du har ret i at DR-kvinderne er hæmningsløse, og fint at du fortæller om det, men behøver dine skriftsteder være så larmende?

    Kommentar by BENT A — 8. september 2021 @ 21:10

  36. Saul — 8. september 2021 @ 18:58:

    Ja, mon ikke!

    De er velsignet ved at komme til Danmarks beskyttelse og alle de skattebetalte goder og alligevel møder de mindreårige piger op på skolen iført deres iSlam-tro hættemåge-kostume!
    Det er, for mig at se, en skandaløs opførsel, af iSlammets UTAK!
    og tillige et kraftigt signal om, at de hurtigst muligt skal UD af Danmark igen og hjem til det iSlam de har VALGT at holde i højsæde!!
    Hvad skulle de til Danmark efter, når det er iSlammet de vil og herved har bevist?
    – de skal ud og de skal hjem, for her hører de bestemt ikke til!!

    (jeg afskyr folk der “flygter” fra et, for så at fastholde det andre steder og på andres bekostning!!!)

    Kommentar by M.S. Carstens — 8. september 2021 @ 21:20

  37. Jeg er fuldstændig enig med den sygdomsramte bøsse Mark Krogh, lad det for guds skyld være dig chefen for djævlekulten profeten Muhammad straffer først.

    Kommentar by piphans — 8. september 2021 @ 21:27

  38. LarsB — 8. september 2021 @ 19:38:

    Somme tider kan jeg forledes til at tro, at de udover LGBXYZ også har en bizar form for masochisme, for hvordan kan folk ellers bifalde deres egne kommende bødler?

    Kommentar by M.S. Carstens — 8. september 2021 @ 21:27

  39. M.S. Carstens — 8. september 2021 @ 21:20:

    Ja, jeg afskyr at de overhovedet er her, hvor de IKKE hører til UANSET hvordan de opfører sig.

    Kommentar by Peter Nielsen — 8. september 2021 @ 21:32

  40. Han kandiderer kraftigt til en Darwin award.

    Og ellers:
    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    Fædrelandet.

    Kommentar by Neuhammer — 8. september 2021 @ 21:48

  41. PS til 18.42 ang. TVANGS-REGIMET m.v.

    Pride parader er ikke det allerværste, langt værre er det at samfundet i sin helhed er på vej i en syg, skør og pervers retning.

    Som f.eks. når kvinder gifter sig med staten, og gør staten til manden og forsørgeren i familien. Mange fraskilte kvinder er i realiteten en slags familie-forrædere som har stukket kniv i ryggen på både manden og børnene.

    Det er også perverst når staten vil være både far og mor for børnene. Ved at tvinge dem ind i urolige, støjende, støvede og smitsomme institutioner fra de er helt små. Mange børn tilbringer meget lange dage hos fremmede, ja, en stor del af deres barndom går med at være væk fra hjemmet og forældrene.

    Hele familie-politikken er pervers, kommunistisk, børnefjendsk og direkte mandsfjendsk. Det kunne man skrive en tyk bog om.

    Det er også perverst at skattetrykket er blevet så højt, at hundredtusindvis af danskere har svært ved at spare op og svært ved at klare sig selv. Skattetrykket og en masse formynderi og bureaukrati gør livet surt og besværligt for mange. Før i tiden var een indtægt nok til en familie.

    Boligpolitikken er asocial. Men indtil importen af utallige kulturfremmede, var der masser af ledige lejligheder til meget overkommelige huslejer. Det er ihvertfald perverst at man nedriver tusindvis af gode og moderne boliger.

    Undervisningen i nogle skoler er også pervers. Hvorfor skal elever i små klasser påduttes agressiv indoktrinering om at der er 75 eller 517 forskellige køn, om at det er fint at være kønsforvirret eller at ønske et kønsskifte?

    Det er også ret perverst at pålægge kommuner kæmpeopgaver uden at der følger penge med. Og det er perverst at tusinder af danske patienter ikke mere kan få livsvigtig behandling, fordi man har smækket pengekassen i. Ligesom det er perverst at ville vaccinere små børn på 2-5 år i strid med mange børnelægers advarsler.

    Det er egentlig også perverst at 160-175 teoretikere, kontoriusser, skoletøser og skoledrenge styrer Danmark, uden at gide lytte til almindelig danskere og erfarne folk som véd hvad de taler om. En af årsagerne til den skæve og katastrofale udvikling i retning af et ruineret og ødelagt samfund.

    Man kunne blive ved længe endnu.

    Det allermest perverse er folkeudskiftningen. Den er så pervers at danskerne har grund til både bekymring, frygt og vrede. Der burde nærmest opfindes et stærkere ord end perverst for det som den anti-danske borg har sat i gang.

    Kommentar by BENT A — 8. september 2021 @ 21:57

  42. Piphans 21.27, er du enig med Mark Krogh??

    Kommentar by BENT A — 8. september 2021 @ 22:17

  43. *Saul 18:58

    Enig DDR er fuldstændigt hæmningsløse i deres holdningsmassage!

    Kommentar by Den Nervøse — 8. september 2021 @ 22:25

  44. Der er nu nye oplysninger om et par politiske retssager, læs hvad Steffen Skovmand mener om dem hos hodja. Tilsyneladende er det juridisk småperverst hvad der foregår. Eller er der tale om vaskeægte svinestreger?

    Kommentar by BENT A — 8. september 2021 @ 22:45

  45. Kommentar by Den Nervøse — 8. september 2021 @ 22:25

    Se nyheder på dr og tv2…og din dag og næste er ødelagt!!!

    Jeg ser ikke deres løgn/bedrag nyheder mere!

    Man bedre fokusere på det gode i livet uden at opleve al den uretfærdighed de er eksponenter for!

    Kommentar by Black Watch — 8. september 2021 @ 23:16

  46. Muhammed var dårlig betaler.

    Kommentar by Hul igennem? — 8. september 2021 @ 23:57

  47. Bliver jo spændende, om han fastholder sin støtte til muhammedanerne, når de hænger ham og hans ligesindede op i kraner eller lærer dem at flyve fra toppen af Domus Vista!!!

    Kommentar by Ole Mejlstrøm — 9. september 2021 @ 00:20

  48. > Hul igennem 23:57
    Ja jeg har ikke fået mit tilgodehavende afviklet. Var det tilfældet,var der ikke én eneste muhammedaner tilbage på kloden.

    Kommentar by Nielsen — 9. september 2021 @ 02:30

  49. Apropos. “Homoseksuel spanier tilstår: Brutal overfaldshistorie var løgn – Ekstra Bladet” https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/homoseksuel-spanier-tilstaar-brutal-overfaldshistorie-var-loegn/8841189

    Kommentar by P — 9. september 2021 @ 07:37

  50. Jamen idioten har vel allerede konverteret. Det kan han jo så filosofere lidt over, når han hænger i kranen- eller han bliver smidt ud fra et højt sted.

    Kommentar by Michael Unna — 9. september 2021 @ 09:56

RSS feed for comments on this post.