16. september 2021

Sikandar Siddique antastet foran Illum: “… siger, at jeg er indavlet, og at min slægt ikke hører til her”

Man skal undlade at konfrontere venstrefløjspolitikere, når man støder på dem i det offentlige rum. De har fri adgang til medierne, og enhver form for mishagsytring risikerer at blive udlagt som racisme, trusler om vold eller lignende. Der er ingen grund til at ride Sikandar Siddiques kæpheste. En historie fra BT – Sikandar Siddique overfuset på Strøget: ‘Du er indavlet’.

“Hvad der skulle have været en dag med dialog og debat ændrede sig hurtigt for partilederen hos Frie Grønne, Sikandar Siddique. …

‘Pludselig kommer der en mand, som jeg tror har været på den anden side af 50 år og skal til at filme. Da jeg står med nogle yngre drenge, siger jeg; ‘Du må ikke filme’,’ fortæller Sikandar Siddique. …

‘Da jeg har sagt det, så går han fuldstændig amok og siger, at jeg er indavlet, og at min slægt ikke hører til her. Han var meget aggressiv,’ siger han.

‘I går var første gang i lang tid, hvor jeg troede, jeg ville få én lampen. Det var virkelig ubehageligt,’ siger Sikandar Siddique.”

(Frie Grønnes Sikandar Siddique foran Illum, 14. september 2021; Foto: Facebook)

‘TM’: ‘Jeg tror det mig han hentyder til’

“… Jeg kom forbi Illum i tirsdags, gånende med min datter… Da jeg tog min mobil op og ville filme ham. Sagde han med det samme at jeg ikke måtte filme ham.

-Gu må jeg da så hvis jeg vil og du er så dum/pinagtige for Danmark at jeg bliver nød til det osv osv. …

Da jeg havde taget det her billede, kunne jeg ikke holde min kæft længere … Inden jeg gik videre, fik jeg lige sagt højt og ordret (Så godt jeg husker🤔) : ‘Du har ikke en skid at lave i Dansk politik da du ikke har Danske gener og ikke født i det her land. I skulle ikke have stemmeret i mit land. Så længe koranen foragter mig og mine værdier. Fis ud af mit land‘ Det var mine ord 😎.Jeg tror det mig han hentyder til…” (‘TM’, Facebook, 15. september 2021)

Oploadet Kl. 02:36 af Kim Møller — Direkte link34 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/121767/trackback

34 Comments »

  1. Det er da godt sagt af Thormod Modstander eller hvad han hedder. Siddique og hele hans familie har ikke noget at gøre i Danmark. Sikander er ikke bare indavlet og fremmed,han er også en snylter af værste slags. Men der skal jo være plads til alle ikke også Pernille og Pia?

    Kommentar by Nielsen — 16. september 2021 @ 05:21

  2. Udtalelserne er vel som sådan ikke urigtige?

    Hans slægt er ikke hjemmehørende i Danmark. Fakta.
    De kom sandsynligvis til Danmark for 40-50 år siden (Desværre)

    Han er sandsynligvis et barn af fætter/kusine ægteskaber i mange generationer. Kunne være sjovt, hvis han skulle bevise at hans forældre og bedsteforældre ikke er i familie med hinanden. Og det er vel præcist definitionen på indavl, ikke?

    At man så ikke skal sige det til ham og give ham sympati fra nogle, er så også et fakta.

    Men efter næste valg er han forhåbentlig ikke politiker mere og derfor uinteressant for medierne (Hvis de kendte deres besøgelsestid, hvad de sandsynligvis ikke gør)
    Spændende at se, hvad han så vil gøre.
    Han har en uddannelse fra RUC, så det må jo vælte ind med jobmuligheder til ham.
    Han har ikke registreret nogle tidligere ansættelser på sit cv på Folketingets hjemmeside. Ikke engang som flaskedreng som 14 årig.
    Der venter ham en stor karriere i erhvervslivet

    Kommentar by Hema — 16. september 2021 @ 05:43

  3. Ud over at jeg mener det er forkert at antaste folk på gaden, så har TM faktisk ret.
    Sikandar Siddique’s forældre kom ulovligt til landet fra Pakistan, men fik alligevel lov til at blive. Her blev lille Sikandar så født og nu står han så på landets fornemmeste talerstol. Det eneste det fortæller mig er at man skal aldrig tillade muslimer at komme til landet, for allerede i 2. generation har vi folk så hader og modarbejder vires værdier!
    Det der karakteriserede vores lille land var en høj grad at etnisk og kulturel ensartethed, det gav tryghed og stabilitet, der var en udpræget samhørighed, med et væld af indforståede regler, som folk overholdt, uden at tænke nærmere over det! Det er nu gået fløjten, vold, voldtægter og bandeuvæsen, og stridende kriminelle klaner præger store dele af landet!
    MSM arbejder mod danskerne, for dem er et racistisk råb værre end et voldligt dominansoverfald, med hospitalindlæggelse! Selv Statsministeren kommer banen ved racistisk fuldemandssnak, men er larmende tavs når unge mennesker voldtages eller bankes til lirekassemand!

    Kommentar by Den Nervøse — 16. september 2021 @ 06:17

  4. Hvor mange gange har Sikandar efterhånden ført sig frem på baggrund af løgne om Racisme.

    Mordsagen på Bornholm
    Barnebegrasvelse på Nørrebro
    Verbalt overfald på Strøget

    Han er næsten end dårligere race-hustler end Bwayla Sørensen

    Kommentar by KineserSnot — 16. september 2021 @ 08:28

  5. Når Sikandar snakker om indavl ud af det blå, er det så fordi han godt ved at det et stort problem hos dem?

    https://politiken.dk/debat/laeserbreve/art5456111/Muslimsk-indavl-P%C3%A5virkning-af-intelligens-forstand-sundhed-og-samfund

    Kommentar by Kinesersnot — 16. september 2021 @ 09:04

  6. Sikandar bruger klart mest på Facebook annoncering, ifølge denne opgørelse. 860.246 kr har man brugt på at annoncere hans partis Facebook-side, i den opgjorte periode.

    https://www.reddit.com/r/scandinavia/comments/pow5ms/hvilke_partier_bruger_flest_penge_på_at_fange_din/?utm_source=share&utm_medium=web2x&context=3

    Kommentar by Kinesersnot — 16. september 2021 @ 09:12

  7. #4 Kinesersnot kl 08.28. Det har du ret i. Der er efterhånden , en del mistænkelige “presse-historier”, han har ført sig frem på baggrund af. Nørrebro begravelsessagen blev godt dækket af Uwe Max , og mordsagen var heller ikke den kønneste , da den først blev kigget efter. Måske tiden er kommet til , at kigge på Sikandars generelle eller samlede måde at bruge løs af al verdens hændelser han kan forme som han vil , og fodre pressen med.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 16. september 2021 @ 09:27

  8. Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 16. september 2021 @ 09:27

    Det værste at pressen giver ham ukritisk lov til at fremføre disse løgne og fremstiller ham som offer…

    Kommentar by Kinesersnot — 16. september 2021 @ 09:33

  9. # 8.
    Det værste at pressen giver ham ukritisk lov til at fremføre disse løgne og fremstiller ham som offer… Havde du ventet andet? I øvrigt kan han ikke forbyde fotografering på offentlige gader, stræder, veje, torve og pladser. Og ja, han ser racisme alle vegne. Den med drabet i skoven ved Rønne så ikke køn ud da sandheden kom frem. Ligeså begravelsessagen. Der var som vanligt intet racisme at finde. Den derimod omvendte racisme bliver aldrig omtalt.

    Kommentar by NED MED ALTING — 16. september 2021 @ 09:39

  10. Rimelige ord. Måske unødvendige. Støt SIAD (Stop Islamisering af Danmark).: http://www.siaddk.wordpress.com , og http://www.frafalden.dk
    God torsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 16. september 2021 @ 09:40

  11. Mit gæt er at han understøtter Hitz Buth Tahir. Nok den tydeligste- Taqiaa- (Islamisk løgn og forestillelse) politiker vi har.

    Kommentar by Michael Unna — 16. september 2021 @ 09:42

  12. Kommentar by NED MED ALTING — 16. september 2021 @ 09:39

    Det er da forfærdeligt at pressen spiller så dumme, når det gælder Sikandar.

    Kommentar by Kinesersnot — 16. september 2021 @ 09:59

  13. Nielsen — 16. september 2021 @ 05:21
    Fuldstændig rigtigt.

    Kommentar by piphans — 16. september 2021 @ 10:06

  14. Kolonisatorerne – hvad de laver, kan i og for sig være ligegyldigt – accelererer i antal, mens de indfødte i Europa forsvinder: Tidligere DDR, nu det østlige Tyskland, vil, fra de nuværende 12,5 millioner indbyggere udenfor Berlin, falde med 5 millioner indbyggere de næste 100 år, og derefter med yderligere 5 millioner indbyggere (over hvor lang tid?godt spørgsmål) til 2,5 millioner indbyggere udenfor Berlin. Berlin vil forblive Berlin. Her delstaten Brandenburg og Berlin (se side 8)(fra http://www.demografie-portal.de:Binnendifferenzierung der demografischen Entwicklung in Brandenburg): https://www.landtag.brandenburg.de/media_fast/5701/2019-03-11-Aktualisierung_Endbericht Brandenburg.pdf

    Kommentar by barfbag — 16. september 2021 @ 10:49

  15. Hvad hjælper det at antaste og skælde ud på den enkelte beriger på gaden? Intetsomhelst. Det oplysende/nyttige opstår først ved at T.M. skriver på nettet om problemerne. Sikandar har sikkert gode muligheder for at komme ind på Christiansborg som “folkevalgt”. Det er vel snart en tredjedel af “danskerne” som består af ikke-danskere.

    Det er vel bemærket at DR og MSM prøver at tie G.I., hverdagsterroren og meget andet ihjel.

    Kommentar by BENT A — 16. september 2021 @ 11:00

  16. Kommentar by BENT A — 16. september 2021 @ 11:00

    Syntes godt man kan antaste landssvigerne på gaden. Men man skal være taktisk og filme det selv, så de ikke kan løbe om hjørner med en.

    Jeg tror personligt på at mange af de her landssvigere agere som de gør, fordi de aldrig er blevet konfronteret med deres vanvittige tilgang. Desuden kan disse videoer gå viralt og udvisningen af foragt overfor for dem kan sprede sig som ringe i vandet.

    Man kan så spørge sig selvom det en dansk værdi, at lave sådanne optrin på gader og stræder. Men lad os nu blive enige om at smide fløjlshandskerne. Man har i 40 år forsøgt med logik og sund fornuft, uden held.

    Kommentar by Kinesersnot — 16. september 2021 @ 11:13

  17. Jamen det er jo sandt – alt dette islamiske knæppeaffald hører ikke til i Dannevang og har aldrig gjort det. Hvornår starter hjemsendelserne?

    Kommentar by Knee grow floydd — 16. september 2021 @ 11:27

  18. Klovnen/skabstalibaneren (Sikandar Siddique) ved da godt, at det i Danmark er fuldt lovligt, at filme- og fotografere i det offentligt tilgængelige rum: Gader, pladser osv. – Men han vil ikke, prøver ikke, at frigøre sig fra den destruktive/nedarvede muslimske dominans-mentalitet, der som en kræftsvulst, tilsyneladende sidder dybt indlejret i knoppen på ham! – “Du må ikke filme” – Gosh! Hvem fanden er det dog, som finder det i orden, at støtte denne groteske tølper!?

    Kommentar by T. Flodur — 16. september 2021 @ 12:06

  19. I den svenske netavis Fria tider kan men den 16. september læse om en 47 årig mand fra Syrien, som fik 3 års fængselsdom for at voldtage sin egen datter på 17 år. Hendes mor havde ringet til hende, og hun skulle vække sin far. Inde i soveværelset bad manden hende om at lægge sig ved sin side, hvorefter han voldtog hende analt, så han ikke “förstörde hennes oskuld” !! Efter overgrebet skulle hun vaske sig “av religiösa skäl” !! I retten prøvede denne usling at forsvare sig med at påstå at han troede datteren var hans kone !!! el. muligvis var det datteren, som havde voldtaget ham. Det er denne kultur og religion, som Skidkandar Skidquku repræsenterer, og den skal ikke få lov at brede sig som steppebrand her hos os. Er der nogen som husker Jesper Langballe, som fik dom for racisme, fordi han sagde sandheden om disse muslimske “fædre”?

    Kommentar by Thor — 16. september 2021 @ 13:01

  20. Ord slår hårdt på indvandrede, meget hårdere end et los i ansigtet på den Dansker der ligger ned og bliver gennemtævet af en flok af de indvandrede!

    Kommentar by Santor — 16. september 2021 @ 13:20

  21. Han må gerne filmes.
    Hvad er det der får islamister til at tro, at de ikke må filmes?

    Kommentar by Hul igennem? — 16. september 2021 @ 13:21

  22. Nu er Sikkandar jo kun en lille stemmefisker for Uffe Elbæk og partiejer Niko Grünbaum.

    Kommentar by Hul igennem? — 16. september 2021 @ 13:26

  23. Er der nogen som husker Jesper Langballe, som fik dom for racisme, fordi han sagde sandheden om disse muslimske “fædre”?

    Kommentar by Thor — 16. september 2021 @ 13:01

    Jo da, endnu en gang skød man skylden på budbringeren, så undgik man den ubekvemme sandhed. Og nu forskes der i “æresdrab”. Noget som RV fik indført, grundet deres ukendskab til islam

    Lidt logisk omtanke er bedre end efterrationaliseringer. Selvfølgelig vil der være mange familiesammenførte koner, der også gerne vil have samme frihed som danske kvinder. Det har kostet mange muslimske kvinder livet. Een endte i en dybfryser, mens manden skyndte sig til Hamburg og fløj tilbage til det land, hvor han var i livsfare !!!

    Nils Hybel, dr.phil. og forsker i æresdrab og blodhævn ved Københavns Universitet …

    “Kvinder trues med æresdrab i Danmark, viser nye tal. Familierne kan ikke tåle kvindernes opførsel her i landet

    Æresdrab bliver stadig anset som en risiko for minoritetskvinder i Danmark, viser nye tal. I mere end 100 sager i København og Aarhus har kvinder følt sig truet af et æresdrab. Nogle kvinder er så udsatte, at de må leve under jorden. Det gælder blandt andet Selma og Faizal. Ifølge en ekspert er det ikke utænkeligt med nyt drab.”

    Kommentar by tavsen — 16. september 2021 @ 13:32

  24. Tavsen – det er jo også derfor vi skal lave massive hjemsendelser og total forbud for den ækle dødskult islam. Ellers bliver vores befolkning udskiftet om mindre end 50 år.

    Kommentar by Knee grow floydd — 16. september 2021 @ 14:31

  25. – Hul igennem? – Han hedder grynfelt ikke baum – men hans næse er ligeså krum som elbæks – og det er et navn som ikke klinger af røde havs fodgængere. Meget mystisk.

    Kommentar by Knee grow floydd — 16. september 2021 @ 14:38

  26. Ikke-Vestlige fremmede som Sikander Siddique hører selvfølgelig ikke til her i Danmark og det er en skandale at de fremmede får tildelt statsborgerskab, stemmeret, kan stille op til offentlige erhverv og får positiv taletid i den anti-hvide presse.

    Kommentar by Peter Nielsen — 16. september 2021 @ 14:58

  27. Nu er det (surprise) blevet en stor historie på BT:

    »Se lige på mig. Jeg er politiker. Jeg har magt og kan kommer herind og fortælle min historie. Men hvad skal Fatima gøre, som kommer hjem fra Føtex sammen med sin søn, der bliver slået og spyttet på?,« siger Sikandar Siddique.

    Men han blev jo ikke slået og spyttet på, og hvad har han med fiktive Fatima at gøre? Han ender i konfrontation fordi han er mr. Sikandar Statsracisme’, den store provokatør som dyrker denne position som et brand og et påskud for at have en rolle i dansk politik – ikke fordi han hedder Fatima.

    Kommentar by DavidK — 16. september 2021 @ 15:42

  28. Knee grow floydd — 16. september 2021 @ 14:31

    Kommer desværre aldrig til at ske. Med de blodrøde medier finansieret af staten. Danskerne skal ned med nakken, fordi de begyndte at stemme forkert.

    Det er så trist at komme i mindretal, men hvad aner det store flertal andet end, hvad TV fortæller dem?

    Kommentar by tavsen — 16. september 2021 @ 15:51

  29. > 09:39
    Pressen beskytter dens herrer døgnet rundt. Dens herrer er muslimerne.

    Kommentar by Nielsen — 16. september 2021 @ 16:31

  30. Der bør være en måde hvorpå alle disse statsborgerskaber givet til de fremmede invasive arter fra MENAP landene kan annulleres og hjemsendelserne kan starte.

    Kommentar by Knee grow floydd — 16. september 2021 @ 21:40

  31. DRAB på alle mulige danskere, er vel også æresdrab? Islamisterne sætter jo en ære i at slå danskere ihjel med biler, skydevåben, knive eller spark og slag. Det er en æressag for dem at takke danskerne for asyl, husly og gratis forsørgelse.

    Der er ihvertfald ikke tale om hadforbrydelser eller racisme. Det er kun danskere der kan anklages for den slags.

    De skal blot sige et par forkerte ord eller vise et billede, så kan der rejses sag mod dem. Som f.eks. Støjberg oplever det i disse dage.

    Kommentar by BENT A — 16. september 2021 @ 21:46

  32. Jeg spørger bare:

    Hvad har Sikandar Siddique og hans lige at søge i Danmark, når de fuldt ud kan udleve iSlammet i ca. 52 iSlam-lande?
    HVEM, udover iSlammets voldsprofet og hans middelalders-ærende følgere, vil have Danmark lavet om til iSlamistan?
    Hvorfor rejser venstrefløjen ikke bare UD af Danmark og tilslutter sig de iSlamstater, der allerede har alt hvad Sikandar Siddique ønsker sig?

    Svaret er:
    Ventrefløjen (Inkl. RV+) har brug for stemmer, der ikke selv magter, at tænke hverken logisk eller fremsynet!, for hvis ikke disse stemmer kommer ind ved næste valg, vil venstrefløjen (Ink. RV+) ikke kunne bibeholde alle deres “godhedsprojekter”, der dog mest af alt tjener til, at please Fanden selv, på skatteydernes bekostning og føre sig frem, som var de allerede helliget en plads som Vor Herres Udsøgte i det hinsides!
    – alt uagtet, at de tjener Djævelen, ved deres inderlige trang, til at ophøje sig selv, som (ego)humanister!

    Jeg har (med visse vestlige værdier undtaget!!!) intet imod Sikandar Siddique, men jeg har meget i mod, at han udøver sin politik her i Danmark, frem for at agere i de iSlam-stater, hvor hans livssyn er fostret og hvor han, nok bedre kunne gøre en forskel/iSlam-politisk udvikling.
    – men det er som skrevet; takket være venstrefløjens (Inkl. RV+ernes) umættelige trang, til leve på skatteydernes bekostning og sætte både deres og vores børn ind som (afslået)pant for Djævelens blår!!!

    Kommentar by M.S. Carstens — 16. september 2021 @ 21:55

  33. Sandheden kan godt gøre ondt

    Kommentar by ph — 17. september 2021 @ 08:11

  34. De lavtsiddende ører på islamisten er et sikkert tegn på massiv indavl i generationer…

    Kommentar by Revisoren — 18. september 2021 @ 13:36

RSS feed for comments on this post.