15. oktober 2021

Norge: Espen Andersen Bråthen, 37-årig psykisk syg konvertit – “Bær vitne til at jeg er muslim.”

Onsdagens norske terrorangreb blev heller ikke denne gang begået af en gal højreorienteret, men af en stolt muslim. 37-årige Espen Andersen Bråthen kom blandt andet i Kongsberg Islamisk Kultursenter, og var ikke ukendt af politiet. Han beskrives som psykisk syg, og det skal nok passe, omend det kan være svært at se hvor psykosen slutter og Islam begynder. I en video fra 2017 truer han, og leverer punchlinen: “Bær vitne til at jeg er muslim.”. Det forlød i flere medier, at han har dansk statsborgerskab, men det er ikke bekræftet.

Fra norske Aftenposten – Espen Andersen Bråthen er siktet for drapene i Kongsberg.

Det er Espen Andersen Bråthen (37) som er siktet for å ha drept fem og skadet tre i Kongsberg. Politiets sikkerhetstjeneste (PST) mener det fremstår som en terrorhandling.

Bråthen er dansk statsborger, men har bodd i byen i nesten hele sitt voksne liv. Politiet har bekreftet at de kjente til gjerningspersonen fra før.

29. mai i fjor opptrådte han truende overfor sine egne foreldre. … I 2012 ble han dømt til 60 dagers betinget fengsel for innbrudd og besittelse og bruk av hasj. Lignende forhold skal han ifølge dommen ha blitt dømt for tidligere, men det ligger lenger tilbake i tid. …

Politiet bekreftet torsdag at Bråthen hadde konvertert til islam.

(Espen Andersen Bråthen truer på Youtube, 2017: ‘Bær vitne til at jeg er muslim’)

“Hei. Jeg er en budbringer. Jeg kommer med en advarsel. Er det virkelig det her det dere vil? Og til alle som har lyst til å gjøre opp for seg selv, så er tiden inne. Bær vitne til at jeg er muslim. (Espen Andersen Bråthen i video, 2017)

Oploadet Kl. 01:11 af Kim Møller — Direkte link51 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/122592/trackback

51 Comments »

  1. Kim Møller – du beskriver det helt perfekt – “…det kan være svært at se hvor psykosen slutter og Islam begynder..” Pædofetens dødskult er vel en slags psykose i sig selv?

    Kommentar by Knee grow floydd — 15. oktober 2021 @ 01:52

  2. Med PROPAGANDA kan man fylde store dele af befolkningen i ethvert land med vrangforestillinger. Som får folk til at opføre sig sindssygt eller idiotisk. Det er nok derfor det virker som om antallet af sindssyge og idioter synes at være eksploderet.

    Hvor man før kun havde de sædvanlige sindssyge og idioter, har man nu også de mange som ad “kunstig” vej, det vil sige via agitprop og hjernevask, er gjort sindsforvirrede og irrationelle. Det har skabt de woke kvinder, klima-aktivisterne, ligestillings-fanatikerne, globalisterne, de krænkelsesparate, feministerne og flere andre grupper som opfører sig forrykt, netop fordi de er indpodet med forrykte forestillinger.

    I visse grupper har sindsforvirringen eller kønsforvirringen videreudviklet sig til en slags kollektiv galskab, så disse grupper er blevet til sekter. Som det f.eks. er sket for enhedslisten der i dag er en sekt, for ikke at sige en dødskult. Det er det samme med de radikale.

    Den eneste modgift der findes er vel udlevering af gratis bøger til de forrykte, om landes erfaringer med kommunisme osv. Eller har nogen bedre forslag?

    Kommentar by BENT A — 15. oktober 2021 @ 02:30

  3. Breivik oversat til Espen Andersen Bråthen:

    Espen Bråthen er ingen ensom ulv, men en del af en større flok.
    Den norske massemorder Espen Bråthen er tydeligt inspireret af tankegods, der har vundet indpas i islamistiske miljøer.
    Skolen bør turde tage snakken med eleverne om islamisme og diskutere Espen Bråthen ideologiske tankegods.
    Den historiske baggrund for det tankegods, Bråthen læner sig op af.
    Overlevende fra Kongsberg savner opgør med Espen Bråthens ideologi…

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 15. oktober 2021 @ 02:30

  4. Til morgen var den venstreadikale radiostation Radio4 på pletten med en relevant debat: “Efter angrebet i går ville man diskutere om norske politibetjente skulle være bevæbnede…”; Rask dansk vinkel på Jihad-mordene på 5 mennesker i Norge. Og i modsætninger til AB Brejvik er gerningsmanden allerede erklæret sindssyg.. Man må nok formode, at denne offentligt vedtagne diagnose ikke bliver re-evalueret.

    En anden vinkel kunne have været hvor alle disse “angreb” henter inspiration? Og om denne inspiration kunne have noget med systemisk racisme at gøre? I hvert fald er fraværet af årsagssammenhæng i mainstreammedierne påfaldende. Og fraværet af kommentarer fra de normalt højtråbende Muhammed- og koran-glade politikere mv. lige så påfaldende.

    Kommentar by Limewoody — 15. oktober 2021 @ 07:50

  5. Man kunne vel også stille spørgsmålstegn, ved hvor psykisk stabile, alle konvertitter og muhammedanere var, da de valgte at drage til kalifatet. Iznogood!

    Kommentar by Frafalden Moderat — 15. oktober 2021 @ 08:07

  6. Espen Bråthen havde konverteret fra “knald i låget” til “bang i kysen”.
    Lad ham dele celle med Breivik og flyt cellen til Oslo Zoologisk have, som en turistattraktion.

    Kommentar by Gustav Jensen — 15. oktober 2021 @ 08:26

  7. > Jørgen Nielsen 02:30
    Det skal du nok ikke regne med skolen tør. Den er bange for at ende som Paty fra Frankrig som i morgen kan fejre sin dødsdag,hvis ellers wikipedias data holder vand.

    Kommentar by Nielsen — 15. oktober 2021 @ 09:41

  8. Det vigtigste er, hvad har ansporet han til sin udåd? Er det sindssygdommen eller Islam? Nuvel det kan man ikke vide med sikkerhed, men hvis man som konvertit sætter sig foran PC’eren, og ser alle de henrettelsesvideoer fra IS regimet, som florerer på nettet, så kunne man som svag sjæl godt føle sig inspireret!

    Kommentar by Den Nervøse — 15. oktober 2021 @ 09:50

  9. Ja han er blevet mentalt pervertet- fået mental Rabbies som Churchill udtalte om syge Jihadmuhammedanere-. Politisk set har igen ansvarlig Politikere i den frie verdens fejhedsdiplomati gjort op med Islam. Man burde have vågnet op for 20 års tid siden 11 september 2001. Tak til Burma, Visalandende (Polen, Ungarn, Tjekkiet etc) for at forhindre den væreste europæiske katastrofe, når nu Tyskland, Frankrig og England lader stå til. Støt SIAD. http://www.siaddk.wordpress.com og http://www.frafalden.dk
    God fredag og weekend. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 15. oktober 2021 @ 10:08

  10. Selv Kina optræder mere klogt end Europa overfor Islam. Fejhedsdiplomatiet og den vamle ingoration hersker politisk (Minus DF og NB- hvad folketinget angår herhjemme).

    skrivepause fra mig. God weekend og mandag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 15. oktober 2021 @ 10:10

  11. Vi fikk ny regjering i går, «Sharia-Erna» Solberg gikk ut og Jonas Gahr «Hamas-Støre» kom inn, at disse to var det reelle valget vi hadde er en skam for Norge.

    I forbindelse med angrepet i Kongsberg sa Støre at hans regjering vil fokusere på økede midler til psykiatri.
    …som om det er der skoen trykker, i et land der 16-17 årige som begår gruppevoldtekt får noen uker «samfunnstjeneste» som reaksjon mens politiet kommer på hjembesøk hos folk som klager over denne utviklingen i kommentarfelt.

    Kommentar by Oslo/Norge — 15. oktober 2021 @ 10:19

  12. Politiet måtte trække sig under terroraktionen i Kongsberg vest for Oslo, fordi betjentene blev beskudt med pile – også selv om de var i besiddelse af våben, der både var kraftigere og længererækkende end de pile, der kom imod dem.

    —Betjentene havde ikke tilstrækkeligt med beskyttelsesmidler til at komme i den rette position til at kunne skyde på gerningsmanden, siger politimesteren i det sydøstlige politidistrikt, Ole B. Sæverud.

    Kommentar by kingo — 15. oktober 2021 @ 10:36

  13. Ja det er begrædeligt som norske (og danske) politikere bøjer sig for islams svøbe muhammedanere. De skulle ud af vores nordiske lande på røv og albuer uanset nationalitet og etnicitet.

    Kommentar by Nielsen — 15. oktober 2021 @ 11:40

  14. Espen Bråthen og Anders Breivik har begge alvorlige mentale forstyrrelser.

    Bråthens udåd kan ligne noget copycat af Breiviks. Men hvor Bråthen tager udgangspunkt i islam, benytter Breivik sin selvopfundne tempelridderorden.

    Medierne kaldte Breivik ‘kristen fundamentalist’, selvom han var ateist. Men interessant hvordan Bråthen behandles helt anderledes af medierne. Ingen har f.eks. udnævnt ham til islamisk fundamentatist. Og får Bråthen også sit teaterstykke?

    Kommentar by traveler — 15. oktober 2021 @ 12:28

  15. @ kingo — 15. oktober 2021 @ 10:36
    Yes, de burde nok ringe efter nogle af de 55kg/165 høje, gravide kvindelige betjente Nordiske Krimiserier er så fulde af. Sådan en præmiebetjent ville jo have nedlagt bueskytten med et baglæns cirkelspark, endda uden hestehalen kom i uorden!

    … nej vent, måske var det kvindelige betjente? Nogle af samme kaliber som disse her? https://www.youtube.com/watch?v=uPTEjMxWDTE

    Kommentar by redneck — 15. oktober 2021 @ 12:55

  16. Ydermere ser alle drab ud til at være begået EFTER betjentene fik “kontakt” med bueskytten…. det må da kalde på selvransagelse hos betjentene?

    Jeg er ikke ekspert, men een af ulemperne ved at skyde med bue er at det tager et stykke tid at genlade. Vil tro to infateri-trænede gutter bevæbnet med pistoler let kunne overmande en bueskytte.

    Kommentar by redneck — 15. oktober 2021 @ 12:59

  17. Kommentar by redneck — 15. oktober 2021 @ 12:59

    Han har sikker råbt allu…et eller andet og så vidste de “stakkels” betjente at de var oppe mod systemets kæledækker og særligt udvalgte beskyttede befolkningsgruppe med islam som base…uanset om han var hvid eller ej. Så skulle de sgu ikke nyde noget med fare for bagefter at blive tiltalt for “unødig voldsanvendelse” og andre påståede modbydeligheder som systemet forfølger folk med der antaster islam korporligt eller verbalt.

    Ja som gammel soldat ville de ved et frontalangreb nemt kunne have pacificeret svinet! Norske fjeldaber…nåhr nej…fjeldkyllinger!

    Kommentar by Black Watch — 15. oktober 2021 @ 13:49

  18. Hvorfor er det man kalder ham en dansker?

    Han har ikke engang et dansk cpr-nummer…

    Kommentar by Dennis Corell — 15. oktober 2021 @ 13:50

  19. Der er mange tosser derude. Nu bliver det forbudt at eje en flitsbue, bare vent og se.

    Kommentar by Flaskeposten — 15. oktober 2021 @ 13:58

  20. Hvorfor er det man kalder ham en dansker?

    Han har ikke engang et dansk cpr-nummer…

    Kommentar by Dennis Corell — 15. oktober 2021 @ 13:50

    Hvorfor har han ikke et dansk CPR nummer?

    Kommentar by kingo — 15. oktober 2021 @ 14:05

  21. I 2017 opdagede vennen, at Espen Andersen Bråthen havde lagt en truende video på YouTube, hvor han erklærede at han var muslim og insinuerede at han ville begå et terrorangreb.

    Det fik vennen til at skrive en mail til politiet, hvor han gjorde dem opmærksom på videoerne og advarede om, at Espen Andersen Bråthen udgjorde en fare.

    —Hans tilstand var generel dårlig. Han blev lige pludselig muslim, og han vidste intet om islam. Jeg tror det var helt tilfældigt, at han blev muslim, siger vennen.

    Kommentar by kingo — 15. oktober 2021 @ 14:21

  22. Skal undersøges af to retspsykiatere

    Han skal undersøges af to retspsykiatere for sin mentale tilstand, siger politiet på pressemødet. Han er overbragt til sundhedsmyndighederne, og der er fuld kontrol over situationen.

    Politiet arbejder ud fra flere og “alle tænkbare” hypoteser. Men på nuværende tidspunkt er politiets hovedteori, at baggrunden for ugerningen skal findes i sygdom, oplyser politiet i Kongsberg. Tidligere har det forlydt, at terror var en af politiets hovedteorier.

    På nuværende tidspunkt er han ikke sigtet for terror.

    Den sigtede har erkendt de faktiske forhold.

    Kommentar by kingo — 15. oktober 2021 @ 14:47

  23. “Nordisk Film udskyder premieren på ny film med bueskydende dansk vildmand i Norge” https://www.berlingske.dk/aok/nordisk-film-udskyder-premieren-paa-ny-film-med-bueskydende-dansk-vildmand-i

    Kommentar by P — 15. oktober 2021 @ 15:08

  24. Bekymrende hvor bange norske politi folk var. Vil de også være ligeså feje når muhamserne for alvor begynder at overtage vort samfund????????? – og det er meget snart – hvis ikke vi forbyder pædofetens dødskult og starter massive hjemsendelser. Er vi klar til det????????

    Kommentar by Knee grow floydd — 15. oktober 2021 @ 15:09

  25. Som redneck — 15. oktober 2021 @ 12:59 og andre også er inde på så er det ualmindeligt dårligt “politiarbejde”, uden den mindste situationsfornemmelse.

    Det viser at politiet ikke er andet end en flok fede langsomme fladpander der ALTID kommer for sent til forbrydelsen. Det eneste de i virkeligheden gør er at rydde op efter en forbrydelse. Siden hvornår har politiet aktivt forhindret en forbrydelse? Der er ikke for fem flade øres pro-aktivisme i nutidens politiarbejde. De er ikke på forkant med noget som helst andet end folk der skriver “grimme ting” om islam hvilket gør dem til et totalitært styres lydige jagthunde og totalt uegnede som beskyttere af borgerne.

    Jeg har for længst mistet tilliden til Vores politi.

    Kommentar by Santor — 15. oktober 2021 @ 15:12

  26. Nej staklen er psykist syg…..man skulle jo nødigt ødelægge den diplomatiske fejhed og -integrationen- og tolerancen til islam, med at fremhæve det er typisk islamisk terrorinspireret. Ligesom lastbiluheldene, hvor man byggede koranklodser og diverse knivstikkeri. Breivik kan man hyle frem og tilbage om men dette er blot en lille momentum, som skal bortforklares fra de sædvanlige islamiske terrorrelaterede hændelser i Verden. (Han havde mental Rabbies, som winston Churchill beskrev islamiske terrorrister med).

    Kommentar by Michael Unna — 15. oktober 2021 @ 15:36

  27. Betragter man billedet af Espen Bråthen, er det slående så smal hans hjerne er udformet øverst oppe. Som om hans hoved er blevet klemt hårdt sammen mellem to damelår.
    Har Espen Bråthen været i hænderne på syriske hjernekirurger? Danmark og sikkert også Norge er jo blevet oversvømmet af syriske hjernekirurger ifølge Stinke Bosse, Danmarks svar på Frankrigs Marie Antoinette.

    Kommentar by Gustav Jensen — 15. oktober 2021 @ 15:51

  28. Der spekuleres stadig i hans motiv. I nævnte rækkefølge er de
    1) Han er Dansker
    2) Han har dårlige relationer til hans familie
    3) Hans mor er Dansker
    4) Han er svigtet af systemet
    5) Hans bedstemor er Dansker
    6) Han har haft det svært i skolen
    7) Hans bedstefar er Dansker
    8) Han har svært ved at få venner
    9) Hans oldefar er Dansker
    10) ….

    99) Han er erklæret muslim

    Kommentar by redneck — 15. oktober 2021 @ 15:58

  29. Nu ved jeg hvorfor politiet ikke kunne pågribe ham tidligere… de var jo sexkrænkede https://norwaytoday.info/news/almost-one-in-five-female-police-officers-in-norway-has-experienced-sexual-harassment/

    Kommentar by redneck — 15. oktober 2021 @ 16:50

  30. Sanne Gottlieb, forfatter, formutter

    Vi ved ikke, om det er islam
    https://ekstrabladet.dk/opinionen/sannegottlieb/vi-ved-ikke-om-det-er-islam/8913614

    “For hvad er det, der får et menneske til at dræbe andre mennesker?”

    LÆS KORANEN uvidende kvinde

    Kommentar by tavsen — 15. oktober 2021 @ 17:05

  31. En 69 årig konservativ politiker i UK, er stukket ned i en kirke. Gerningsmanden beskrives som en 25 årig mand. Mit nuværende gæt er at han nok også var en Muhammedaner under indflydelse af Jihadrabbies. Myndighederne og pressen har nok også lært at beskrive ham som en stakkels sindsyg (muhammedaner).

    Kommentar by Michael Unna — 15. oktober 2021 @ 17:07

  32. Mon politiet nogensinde tør fortælle, hvilke andre 2 våben han hade på sig?

    Tvivler på
    han tiltusker sig adgang til private hjem og dræber beboeren med pile. Igen viste islams kvindehad sig.

    “Politiet venter også på obduksjonsrapporter for å få vite om gjerningsmannen har brukt noen av de andre to våpnene han hadde på seg i drapshandlingene.”

    – Det ble funnet omkomne ute og det ble funnet omkomne inne i bolighus, sier politiadvokat Ann Irén Svane Mathiassen til NRK torsdag ettermiddag.”
    https://www.nrk.no/osloogviken/kongsbergdrapene_-tok-seg-inn-i-boliger-og-drepte-1.15689565
    – Vi har opplysninger om at gjerningspersonen har tatt seg inn i boliger hvor han også da har begått drap, sier Mathiassen.”

    PST: Fremstår som terror (man skulle nødig tage munden for fuld)

    I avhøret har siktede forklart seg i detalj om hensikten med angrepet.

    Den siktede har også selv forklart til politiet at han har tatt seg inn i boliger og begått drap, opplyser politiadvokaten.

    Politiet har beslaglagt ytterligere to våpen, i tillegg til pil og buen, men vet ikke om dette er brukt i drapshandlingene. De ønsker ikke å kommentere hva slags våpen det er.”

    Kommentar by tavsen — 15. oktober 2021 @ 17:13

  33. En ud af utallige ensomme ulve –

    Sura 2.216 Jeres forskrift er at føre krig selv om det skulle være jer imod.

    Sura 9.73 Profet! Bekæmp de vantro. Vær skånselsløs mod dem! Deres herberg bliver helvede. Hvilket ondt endeligt!

    Sura 8.59-60 De, der er vantro, skal ikke regne med at undslippe; de kan ikke unddrage sig.

    Udrust imod dem så stor en styrke og så mange kampheste, som I formår, for dermed at sætte en skræk i Allah´s og jeres fjende og i andre…

    Sura 4.89 De (vantro) ville ønske, at I var vantro, lige som de selv er vantro, således at I var lige. Tag ikke nogen af dem til venner, før de udvandrer for Allahs sag! Hvis de vender sig bort, skal I gribe dem og dræbe dem, hvor I end finder dem.

    Sura 9.5 Når de fredhellige måneder er omme skal I dræbe dem, der sætter andre ved Allahs side, hvor som helst I finder dem! I skal gribe dem, belejre dem, ligge på lur efter dem i hvert baghold! Men hvis de omvender sig (bliver muslimer), holder bøn og giver almisse, så lad dem frit gå.

    Sura 47.36 Bed ikke om fred når I har overtaget, Allah er med jer.

    Sura 9.29 Bekæmp dem, som ikke tror på Allah og den yderste dag, og som ikke forbyder, hvad Allah og hans udsending forbyder; og blandt dem, der har fået skriften , skal I bekæmpe dem, der ikke bekender sig til den sande religion (islam), indtil de et kuet og betalt skat (til muslimerne). De kristne siger ”Messias er Guds søn!” Det er de ord de tager i deres mund. De efterligner, hvad de, der var vantro, sagde tidligere. Måtte Allah bekæmpe dem” Hvor kan de være så forløjede?

    Sura 8.17 Det var ikke jer, der slog dem ihjel, men Allah som slog dem ihjel,

    når du kastede (spydene mod dem) var det ikke dig der kastede, men Allah, der kastede.

    Sura 9.13 Kæmp mod dem! Så vil Allah straffe dem ved jeres hånd og gøre dem til skamme, hjælpe jer mod dem og læge hjertet hos de troende folk hånd.

    Sura 9.3 Forkynd dem, der er vantro en pinefuld straf.

    Sura 8.65 –66 Profet! Anspor de troende til at føre krig. Hvis der er 20 udholdende mænd af jer, vil de besejre 200, og hvis der 100 af jer, vil de besejre 1000 af dem, der er vantro, for de er folk, der intet forstår. Der tilkommer ikke en profet nogen fanger, før han har kæmpet og sejret i landet.

    Sura 9.123 I, som tror (på Allah)! Bekæmp dem af de vantro, der er i nærheden af jer! Lad dem finde jer skånselsløse! I skal vide, at Allah er med de gudfrygtige (muslimer).

    Sura 9.38-39 I,som tror (på Allah)! Hvad er der i vejen med jer? Når man siger til jer: ”Ryk ud for Allahs sag!” er I som tynget mod jorden… Hvis I ikke rykker ud, vil han tildele jer en pinefuld straf…

    Sura 9.41 Ryk ud med let oppakning eller med tung og før krig med jeres ejendom og liv for Allahs sag. Det er bedste for jer hvis I har viden.

    9.62 Ved I ikke, at den, der sætter sig op mod Allah og hans udsending, har Helvedes ild i vente. Der skal han blive til evig tid. Det er en vældig vanære.

    Sura 8.12-14 (Byttetagningen): Jeg vil sætte en skræk i livet på dem, der er vantro. Hug dem over nakken (med sværdet)! Hug dem over hver en finger! For de satte sig op mod Allah og hans udsending! Allah er streng til at straffe. Sådan er det, så smag det! De vantro har ildens straf i vente.

    Sura 5,33 Gengældelsen for dem, der bekæmper Allah og hans udsending og stræber efter at skabe fordærv i landet, er at de bliver dræbt eller kors-fæstet eller får deres hænder hugget af i modsat side eller bliver fordrevet fra landet. Sådan er det!

    Jihad som udvandring og overtagelse af de vantros land

    Sura 9.74 De, der tror (på Allah) og udvandrede og kæmpede for Allahs sag, og de, der gav jer husly og hjælp, det er de sande troende.

    Sura 9.20 De, som tror (på Allah) og udvandrede og kæmper med deres ejendom og deres liv for Allahs sag, de befinder sig på et højere rangtrin hos Allah. Det er dem, der vil sejre.

    Sura 33.26-27 Han (Allah) fik dem af skriftens folk (jøderne og de kristne) … til at komme ned fra deres befæstede stillinger og satte dem en skræk i livet, idet I dræbte en del og tog en del til fange. Han gav jer deres jord, deres boliger og deres ejendom i arv, og desuden jord, som I endnu ikke havde betrådt. Allah er i stand til alt..

    Sura 48.20-21 Allah lovede jer meget bytte, som i skulle tage, og dette lod han hurtigt ske for jer…

    Og noget andet bytte, som I endnu ikke har bemægtiget jer, har Allah allerede indkredset. Allah er i stand til alt.

    Hvis de, der er vantro, havde taget kampen op mod jer, ville de snart have vendt ryggen til. Siden finder de ingen ven og ingen til at hjælpe sig.

    Allah giver muslimerne meget bytte og fuldstændig magt over alle vantro

    Sura 59.6 Hvad Allah gav sin udsending som bytte fra dem (fra de vantro) skulle I hverken transportere på heste eller kameler for at få fat i. Allah giver sine udsendinge magt over hvem, han vil. Allah er i stand til alt.

    Profetens udvandring, som er basis for islams tidsregning, er vigtig for alle muslimer. Engang var det Mekka, som skulle erobres, nu er det nyt land i Vesten, som skal koloniseres og som Allah vil skænke alle dem som bytte, der følger ham jfr.

    Kommentar by Mads kering — 15. oktober 2021 @ 17:49

  34. 32) Det er jo den tåbelige idiotiske Islamiske tolkning af Koranen, som de ordret menes skal følges, hvilket jo giver dem en mentatl spændetrøje på, i forhold til ikke at lave venskaber eller forholde sig til -Vantro-. Ahmydaierne, som mener at man ikke skal følge Koranen bogstaveligt og at der kommer og har været flere profeter, bliver idag forfulgt på samme linje som Kristne og Jøder (og andre). Den slags idioti skal vi selvfølgelig ikke finde os i, så derfor Støt SIAD.
    http://www.siaddk.wordpress.com og http://www.frafalden.dk
    God weekend. (Skrivepause til tirsdag måske mandag) mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 15. oktober 2021 @ 18:11

  35. Hov hov. Vi skal blot rykke tættere sammen, holde hinanden i hånden, sende kærlige tamker til hinanden, så går det alt sammen så fint. Igen igen samme sætning, denne gang fra en norsk Statsminister. At vedkommende perle er psykisk syg, ligeså en ener, det ved vi jo fra samtlige terrorovergreb som er begået af ligeså perler. Handling? UHA.

    Kommentar by NED MED ALTING — 15. oktober 2021 @ 20:36

  36. Hvide mænd er SÅ onde, at selv ikke fredens religion kan redde dem …

    Kommentar by Peter Nielsen — 15. oktober 2021 @ 20:56

  37. Hvis man som etnisk vesterlænding lader sig forlede af iSlam, må man med legitim ret kunne sætte spørgsmålstegn ved, om detpsykiske brist kom før eller efter konverteringen?
    Er man født ind i iSlammet, er det psykiske brist vel at antage som forprogrameret?
    (se Mads kering — 15. oktober 2021 @ 17:49, hvor grundsatserne for iSlammet er oplistet)

    Mette FUP Frederiksen vil have mange flere udsatte børn fjernet fra hjemmet, men hvordan i aller hel…. vil hun finde plejefamilier/børnehjem til alle de børn der vokser op i DANMARK under islamisk indoktrinering alla det som Mads kering lister op i sin kommentar nr. 32 ???

    Kommentar by M.S. Carstens — 15. oktober 2021 @ 21:52

  38. Der er lys i lortet lille mor. !!
    Gartneren holder udsalg.

    Gad vide om folk skal hånes, før de foretager sig noget. ?

    Eller vil folk bare lade stå til, og forvente Etaten og den herskende klasse vil gøre der for dem.

    Handles over for terrorisme er nødventig.
    Ved denne handling, SKAL ideologien Islam fjernes, ellers bliver der IKKE ro på.

    Kommentar by Charles Nielsen — 15. oktober 2021 @ 23:18

  39. Politiet mangler resourcer…. men stiller gerne talstærkt op med hænderne i lommen til færdselsulykker, se blot hvordan de 3 herrer her hyggesnakker ved dødsulykken i dag.

    https://jv.dk/artikel/voldsomt-f%C3%A6rdselsuheld-i-agerb%C3%A6k-to-biler-k%C3%B8rt-frontalt-sammen

    Kommentar by redneck — 16. oktober 2021 @ 00:05

  40. FORDI mange mandlige og kvindelige politikere stadig tænker lige som dem i stenalderen, er stenalderkrigene med bue og pil kommet tilbage til Skandinavien. Den næste skandinav der bliver offer for en terror-handling, bliver sikkert slået ned med en stenøkse. Snart vil også små og store sten samt økser blive forbudt.

    Kommentar by BENT A — 16. oktober 2021 @ 01:14

  41. SJOV VIDEO: Se rednecks link 12.55 med 3-4 kvindelige betjente som forsøger at anholde en enkelt mand.

    Kommentar by BENT A — 16. oktober 2021 @ 01:20

  42. Er det en svensk video hvor en perker skal anholdes af politi M & K.??

    Kommentar by Charles Nielsen — 16. oktober 2021 @ 01:42

  43. I Hollywood havde man i stumfilmtiden “The Keystone cops”, I dag har man i Norge “Det norske politi”.

    Kommentar by bjarne Binee — 16. oktober 2021 @ 10:23

  44. @ Charles Nielsen — 16. oktober 2021 @ 01:42
    Ja, det er svenske politijenter der forsøger at anholde en asylansøger.

    Videoen har mange fede detaljer, ikke mindst hvordan politidamerne som det første retter på hestehalen efter de er blevet smidt henad jorden af amokløberen

    Kommentar by redneck — 16. oktober 2021 @ 16:14

  45. God blog af den aldrende men stadig knivskarpe Asger Aamund
    http://aamund.dk/?p=492

    Kommentar by redneck — 16. oktober 2021 @ 16:32

  46. TV 2 journalister ånder lettet op: Muslimsk terrorist er slet ikke muslim

    Den statsansatte nyhedsjournalist, Mikkel Secher, jubler med sine tolerante medievenner.

    Det viser sig, at et islamisk terrorangreb i Norge slet ikke har noget med islam at gøre. Og den muslimske terrorist slet ikke er muslim.

    Nutidens journalister er i det store hele statsstøttede spredere af falske oplysninger, der skal få alt til at passe i en venstreekstrem skabelon.

    Hvornår får vi nyheden om, at Anders Behring Breivik ikke var højreorienteret? Eller passer det ikke ind i det røde narrativ?

    Islam skal beskyttes for enhver pris. Så håber medieeliten, at befolkningen vil modtage muslimsk kultur med åbne arme.

    Kommentar by kingo — 16. oktober 2021 @ 16:44

  47. At han konverterede kan være et tegn på psykisk sygdom, hvorimod det er let at forklare drabene som rationelle djihad-handlinger.

    Der var et interview med imamen i Kongsberg, som fortalte at Espen Bråthen havde fået åbenbaringer og henvendt sig til ham. Imamen havde afvist hans visioner, men derfra til at politiet i deres hypotese frakender ham troen er misforstået:

    Omholt siger desuden, at hypotesen om, at manden er konverteret til islam, er svækket. Manden har selv sagt, at han er konverteret.

    Men han har “ikke gjort det særligt seriøst”, siger Omholt.

    Politimanden burde læse følgende i Glistrups 1994-bog for at forstå hvorfor de mindst rettroende er mest tilbøjelige til at blive djihad-kæmpere så snart de indser de ikke har fulgt alle koranbefalinger tidligere:

    Heraf fremgår, at almindelige afdøde må vente til den yderste dag på Allahs
    dom. Helt anderledes, når den rettroende dør i strid, efter at have dræbt
    mange
    ikke-muhamedanere eller iøvrigt i kamp efter Muhameds direktiver. Så er han
    Martyr. Som sådan er han med hjemmel i 3. Sura, vers 169 øjeblikkeligt
    sikret
    plads i Al-Jannah (Paradis).

    Kommentar by perhag — 16. oktober 2021 @ 16:59

  48. Så kom sandheden. De 5 blev selvfølgelig ikke dræbt med bue og pil, men stikvåben ifølge dette billede. Bue og pile blev fundet, før morderen gik ind på Dødens Hyttegata. Gad vide hvorfor politiet ville have mennesker til at tro på den Robin Hood skrøne?

    https://www.vg.no/spesial/2021/pil-og-bue-angrepet-i-kongsberg/?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row2_pos1

    Flere person skal ha blitt angrepet med stikkvåpen

    Kommentar by tavsen — 16. oktober 2021 @ 18:27

  49. Det er vel meget sigende om islam, at det hver gang er en psykisk syg person…

    Kommentar by LarsB — 16. oktober 2021 @ 18:37

  50. @perhag 16:59

    Sura 3 (Amrams slægt) vers 169

    Du skal ikke regne med, at de, der blev dræbt for Guds sag, er døde!

    Nej!

    De lever hos deres Herre og bliver forsørget

    Kommentar by kingo — 16. oktober 2021 @ 19:04

  51. Fra norske Aftenposten: “Politiet bekreftet torsdag at Bråthen hadde konvertert til islam.“ Men, her lørdag fortæller det norske politi, at det ikke er bekreftet at Bråthen hadde konvertert til islam. Nej, vi må endelig ikke tro, det har noget med islam at gøre.

    Kommentar by Ole Madsen — 16. oktober 2021 @ 19:53

RSS feed for comments on this post.