19. oktober 2021

Om Oprør på akademiet: ‘Lytter andægtigt til rendyrket racisme’, ikke ‘et eneste kritisk modspørgsmål’

Jeg har set første afsnit af DR-serien ‘Oprør på akademiet’, og var målløs over den ukritiske tilgang til det identitetspolitiske overdrev, der hersker på Kunstakademiet. Der findes idioter alle vegne, men der er vel ingen grund til at en DR-produktion om fantasterne, 1:1 tager udgangspunkt i deres virkelighed. De fire udsendelser kan ses på DR.dk, men skal man have lidt fornøjelse af det, så må man som Kontrasts Mikkel Andersson, se det som velgennemtænkt satire. Underholdningsværdien ændrer dog ikke på, at venstreradikale (uanset hudfarve) bruger dine og mine skattekroner til deres ideologiske opgør med det system, der har givet dem alt.

(Negerkongen Uwe Max Jensen vs kunststuderende venstreradikale, Kunstakademiet, 2021; Foto: FB)

Udvalgte citater

“Man kan nu dårligt sige, at Anna Martensen fortsætter den kritiske linje. Der er selvfølgelig også forskel på kritisk journalistik og en dokumentar, som søger at forstå et bestemt miljø på dets egne præmisser, men det var alligevel bemærkelsesværdigt, hvordan Anna Martensen tager de identitetspolitiske påstande alvorligt og lytter andægtigt til rendyrket racisme. Hun går på listefødder over for de radikale elementer og repeterer talen om privilegieblindhed og hudfarve som et bedømmelseskriterium for mennesker og kunst.” (Jesper Bacher, Kristeligt Dagblad, 13. oktober 2021)

“Men før vi følger dem, deklarerer dokumentaristen sig selv som hvid og med en privilegeret Hellerup-baggrund, hvilket giver hende indlysende problemer, må vi forstå. For kan en hvid forstå en brun? Kan en hvid kvinde forstå en brun mand, og kan én med mange privilegier forstå én med historisk færre, eller tynger historiens byrde simpelthen for meget? Jeg har til dato aldrig set en dokumentar, som kredser så hysterisk omkring hudfarve og kategorisk dømmer alle på, hvor meget pigmentering deres hud indeholder. Men jeg er selvfølgelig også en hvid, halvgammel, privilegeret cis-dame, dvs. én, der identifi-cerer mig med det køn, jeg er født med, og ifølge programmets logik ude af stand til at forstå dem, der ikke ligner mig selv. Jeg troede ellers, at det var kunstens ærinde at udvide meningsrummet. Ikke at indskrænke det.” (Anne Sophia Hermandsen, Berlingske, 13. oktober 2021)

“På samme vis er der en iboende selvmodsigelse i at opstille regler for den kunst, der i sin natur er fri. Kunst blomstrer, når den udsættes for benspænd, men den visner, når den udsættes for forbud. … Det er slående, at ingen tager så meget argumentationsmæssigt udgangspunkt i etnicitet, køn og seksualitet som dem, der søger at forhindre, at den finder sted. (Lasse Marker, Berlingske, 15. oktober 2021)

“De fire af de medvirkende, som forholder sig skeptisk eller decideret afvisende over for forestillingen om kunstnerisk frihed, og som er optaget af at gøre op med racistiske udtryk og strukturer, bliver ikke stillet et eneste kritisk modspørgsmål. … De to medvirkende Jens Martensen og Jo Hedegaard, der står på mål for idealet om kunstnerisk frihed, får og besvarer adskillige kritiske spørgsmål, mens kunstnerne Dina El Kaisy Friemuth og Nadia Tehran ikke behøver at forklare, hvorfor de henholdsvis har droppet at se på hvide menneskers kunst og at præsentere sin kunst til ‘folk, der tydeligvis ikke har værktøjer til at forstå den’. Begge er i tvivl, om de vil være med til en værkgennemgang for rullende kamera, men har samtidig som deres erklærede mål at skabe mere plads til minoriteter som dem selv.” (‘Loni’, Dagbladet Information, 16. oktober 2021)

“Netop den underspillede fortællerstemme, der serverer skamredne klichéer som dybt originale indsigter (‘jeg har nok altid opfattet mig selv som neutral, men det er der jo ikke nogen, der er!’), fungerer godt. Med perfekt indigneret levering fortæller speakeren salvelsesfuldt, at den danske kunstverden faktisk ‘er en meget hvid verden’, inden der klippes til en kunstner, der med Glyptoteket som baggrund (frækt!) erklærer ‘Jeg kigger ikke på hvide menneskers kunst længere’. Ligesom hun fortæller, at hun ikke vil medvirke i et bestemt segment af ‘dokumentaren’, hvis kameramanden er en hvid mand.” (Mikkel Andersson, Kontrast, 16. oktober 2021)

Man kan ikke bruge ekskludering som en måde at blive inkluderet på. Det hænger ikke sammen. Det kan jeg ikke se er kunstens væsen. Det er heller ikke særligt charmerende: Så er vi i hver vores rockerklub og slår alle dem, der er uenige med os, ihjel.” (Michael Kvium, Berlingske, 18. oktober 2021)

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/122666/trackback

51 Comments »

  1. Jo mere systemafhængigt og rodløst et menneske bliver, desto mere vil det hade og bekæmpe det system, der udgør dets kuvøse. Samtidig vil dets ængstelse få det til at søge mod tidens stærke gruppeidentiteter og deres konsensus. Mennesker,der falder i sådan en afmagt, kan de mest aggressive kræfter bilde hvad som helst ind.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 19. oktober 2021 @ 12:34

  2. DER HAR været flere artikler på nettet i den senere tid, hvor der blev argumenteret for at Vesten var ved at ødelægge sig selv. Men nu er artiklerne tilsyneladende forsvundet?? Kan nogen kaste noget lys på det, eller komme med links?

    Kommentar by BENT A — 19. oktober 2021 @ 12:40

  3. Jeg var ikke klar over det var en dokumentar. Jeg troede faktisk det var et satirisk program med skuespillere som blot var overdrevet.

    Kommentar by CCC — 19. oktober 2021 @ 13:16

  4. Det, der må undre, er ikke så meget de enkelte woke-vanvittige, men at de så generelt føres frem og får positioner og stemmer i disse år. Som fx Berlingske også reporterer under overskriften: “Han vil have Danmark til at undskylde for slavehandel, og får »kvalme«, når ikke-afrikanere udtaler sig. Nu er han i spil til at udvikle dansk kolonimuseum”… Hvem fører disse personager frem? I hvert fald herhjemme synes det ikke at være strukturel racisme, men strukturel antiracisme, der skævvrider samfundet. Magthaverne legitimerer sig paradoksalt ved at favorisere anti-magten i en absurd synergi, og de kulturelle produkter er forudsigeligt lige så ringe og propagandistiske som de klassiske totalitære regimers.

    Kommentar by Peter Neerup Buhl — 19. oktober 2021 @ 13:25

  5. Typisk DR. Jeg så alle dele, for at vide, HVOR tossede uddannelser skatteborgere tvinges til at financiere. Jeg giver Eva Selvsing ret: Her er intet at bygge på, riv hele indmaden ud og start forfra. Det er en hån mod de store kunstnere, der har gået og undervist der

    Kommentar by Snaphanen — 19. oktober 2021 @ 13:30

  6. Kommer til alle uddannelsesinstitutioner i løbet af et års tid.

    Kommentar by Bastardo — 19. oktober 2021 @ 13:45

  7. Meget sigende at næsten ingen af dem taler dansk; selv danskerne slynger om sig med judeo-amerikanske termer som “appropriation”, “space”, “whiteness”, for det ville udstille hvor dumme de lyder, hvis det blev oversat til almindeligt dansk.

    Kommentar by Felix Krull — 19. oktober 2021 @ 14:14

  8. @Peter Neerup Buhl 13:25
    Hvem fører disse personager frem?

    Det kunne jeg også godt tænke mig at vide.

    Kommentar by Felix Krull — 19. oktober 2021 @ 14:15

  9. TOTALITÆRE magthavere behøver ikke at stille spørgsmål. Et kulturministerium er det moderne propaganda apparat, der belønner deres gode venner. Nøjagtig det samme med licensen. Gad vide hvor mange afdelinger, der er oprettet til at uddele skatteborgernes penge? Parkinsons lov gælder stadig.

    RINDALISME REVIVAL kommer der aldrig. Alt og alle er syltet ind i statskapitalisme. Uwe Max Jensen som kulturordfører TAK. Også tak til Peter Neerup Buhl for linket til videre god læsning

    “Der blev politisk afsat 2,7 mia. kr. til hjælpepakker under Kulturministeriet. Endvidere er der udbetalt knap 1,6 mia.”

    Kommentar by tavsen — 19. oktober 2021 @ 14:41

  10. Rolig nu…det vi er vidne til er bare en civilisation i frit fald tiljublet af primært de hvide kællinger…som kva deres antal og gennemslagskraft og muligheder herfor, vil indefra underminere og ødelægge de samfund Vesten har opbygget på godt og ondt gennem århundreder.

    Råddenskaben er udbredt på alle planer og smadrer sig uhindret vej gennem hele vores liv fra vugge til grav (alle vuggestuer og hele folkekirken).

    Kvinderne m/k bliver Vestens nemesis og undergang…medmindre???

    Kommentar by Black Watch — 19. oktober 2021 @ 14:50

  11. Mikkel Andersson har faktisk en omvendt dobbbeltpointe. Eksempelvis er der kun hvide priviligerede mænd ansat i natvejarbejdsbranchen i Danmark, hvor der ikke er skyggen af syriske kvinder.

    Kommentar by Ufrivillig skatteyder — 19. oktober 2021 @ 14:51

  12. Kommentar by Felix Krull — 19. oktober 2021 @ 14:15

    Især sekulære-jøder med magt, er særdeles ihærdige med at finansiere og skubber det her frem i kunstverdenen og i underholdnings-branchen, specielt i USA.

    Det smitter selvfølgelig af i Danmark og især på dem der har en globalanskue

    Kommentar by KineserSnot — 19. oktober 2021 @ 15:21

  13. Nå, mit indlæg 13.18 om den åndelige kollaps i Vesten der fører utallige ulykker med sig, mener KM åbenbart er OT og irrelevant, siden det nu er skjult. Men det woke nonsens som Anna M og lignende typer disker op med, er da netop et tegn på at åndsformørkelsen breder sig, med dramatiske følger overalt i verden. Hvorfor må det ikke fortælles?

    Kommentar by BENT A — 19. oktober 2021 @ 15:42

  14. “Ceci n’est pas une académie des beaux-arts”.
    Det er en simpel sætning på fransk (frit efter Rene Magritte).

    Kommentar by Gustav Jensen — 19. oktober 2021 @ 16:06

  15. Man er nødt til at spørge sig selv. Hvem er, ud fra definitionen, de rigtige racister?

    De “farvede”, udlændingene og venstreorienterede tosser er så blinde, og dumme, at de ikke kan se at det er dem selv de taler om. Altså dem der interesserer sig for hudfarver og deler folk op efter hudfarve. Fat det nu, Vi andre er ligeglade.

    Kommentar by Santor — 19. oktober 2021 @ 16:27

  16. Dybest set er der vel ikke andre muligheder end at lukke kunstakademiet! Det giver naturligvis eleverne og lærerne et martyrium, men så må det vel være sådan!
    Som det er nu, går det åbenlyst op i det rene pip, og det kan skatteyderne ikke være tjent med! Det kommer sikkert bag på “kunstnerne”, men det er faktisk nogen der betaler for klovnerierne, og de har en grænse. Censur, nej de kan lave alt det “kunst” de vil inden for lovens rammer, men det står ingen steder skrevet at skatteyderne nødvendigvis skal betale for det! Der er masser af mennesker, som udøver deres kunst, som hobby eller hobbypræget virksomhed, og hvis de mener at der er nogen, der vil købe deres kunst, eller på anden måde understøtte deres virke, så er de naturligvis velkommen til at forsøge sig! Men som skatteyder siger jeg bare nej tak!

    Kommentar by Den Nervøse — 19. oktober 2021 @ 16:32

  17. DEN NERVØSE: Du har 100% ret i at det er noget svineri at vi skatteborgere skal betale for woke idioti og knald-i-låget aktiviteter. Men hvad vi skatteydere og danskere mener, er ALLE de gamle partier ligeglade med, undtagen op til et valg.

    Og hvad enten vi har lyst til at blive udskiftet eller ej, er det den vej det går.

    Hyklernes højborg har ikke skygge af respekt for danskerne. Det havde de 1945-65 pga. frihedskæmperne, men den tid er jo forlængst forbi. Vi vil miste Danmark, os selv, vores familier og alt andet, for det er nu engang hvad zombierne, pamperne og amazonerne mener er den rigtige politik.

    EU direktiverne skal adlydes, og der skal skaffes plads til “berigerne”. Det er for politikerne det vigtigste af alt.

    Kommentar by BENT A — 19. oktober 2021 @ 17:35

  18. Spild ikke tid og hjerne på TV. Det er kun fordummende propaganda og plat underholdning- og en sandkasse for ansatte fjolser der intet kan.

    Kommentar by Hul igennem? — 19. oktober 2021 @ 17:46

  19. Santor — 19. oktober 2021 @ 16:27 skrev:

    “Altså dem der interesserer sig for hudfarver og deler folk op efter hudfarve. Fat det nu, Vi andre er ligeglade.”

    Så “vi andre” er “ligeglade”? OK, så du ville ikke have noget imod at danskerne blev skiftet ud med afrikanere og arabere, hvis bare de opførte sig som danskere, ikke begik kriminalitet, forsørgede sig selv etc?

    Kommentar by Peter Nielsen — 19. oktober 2021 @ 18:44

  20. @ Peter Nielsen — 19. oktober 2021 @ 18:44

    Tærsk du løs i dine race teorier men lad være med at lægge mig ord i munden, tumpe.

    Kommentar by Santor — 19. oktober 2021 @ 18:49

  21. “Imperiet slår igen”. Kan med kommentarer ses hos Aamund.

    Kommentar by BENT A — 19. oktober 2021 @ 18:49

  22. Santor — 19. oktober 2021 @ 18:49:

    Tumpe??? Hvorfor dog blive personlig og ubehagelig på den måde? Hvorfor sviner du mig til? Jeg har ikke på noget tidspunkt kaldt dig noget tilsvarende.

    Jeg lagde dig IKKE ord i munden. Alle som læser mit indlæg kan se, at jeg stillede dig dig et spørgsmål. Og ja, det var muligvis et lidt provokerende spørgsmål, men da absolut ingen grund til at kalde mig grimme navne. Og nej, jeg føler mig ikke “krænket”, den slags tilsvininger virker bare rimelig useriøst og helt unødvendigt.

    Problemet er at din “farveblinde” ideologi ALTID vil tabe en magtkamp overfor stærke gruppe-identiteter. Hvide mennesker er jo tydeligvis målet for deres had, så hvis ikke vi (hvide) OGSÅ får en stærk gruppe-identitet, så er vi færdige.

    Håber vi kan fortsætte i en sober tone …

    Kommentar by Peter Nielsen — 19. oktober 2021 @ 19:14

  23. Klassisk adfærd fra venstrefløjen.
    Man nedgør og man misbruger klart andres surt tjente skattepenge, at der ikke er nogen konsekvens af en sådan adfærd, det er lige så klassisk.
    Samme gælder det vanlige mikrofonholderi.
    Rindahl var i høj grad på rette spor. Jeg har været til foredrag hvor højt ansete billedkunstnere medgav ham at Rindahl´s udsagn var korrekt.
    En af disse kaldte Staten´s museum for moderne kunst for: Staten´s museum for moderne kluns. Pågældende kom oven i købet med adskillige skræmmende eksempler derpå.
    Rent rygklapperi, a lá: Du roser min på et kunstmuseum opsatte kunst, jeg roser dine værker, således kan du få et Ridderkors eller lign.
    Lidt OT: Hvem husker et “kunstværk” der viste et toilet, en toiletrulle osv. Vedkommende “kunstner” blev kunstprofessor på: Ja – gæt selv hvor.

    Kommentar by NED MED ALTING — 19. oktober 2021 @ 19:23

  24. Det eneste “oprør” disse “kunststuderende” man vil opleve er: HULK HULK, min kunststøtte er mig frataget.

    Kommentar by NED MED ALTING — 19. oktober 2021 @ 19:25

  25. Kommentar by Peter Nielsen — 19. oktober 2021 @ 19:14

    Santor har identitetsproblemer, så derfor har han svært ved at anerkende at der findes et dansk folkefærd, som har været etnisk-homogent i 5000 år.

    Kommentar by KineserSnot — 19. oktober 2021 @ 19:33

  26. KineserSnot — 19. oktober 2021 @ 19:33:

    Ja, der er desværre en del såkaldt “konservative”, som gerne taler uendeligt om omskiftelige fænomener som “værdier” og “sindelag”, men tilsyneladende ikke kærer sig ret meget om folkeslag/nationer/etnicitet.

    Kommentar by Peter Nielsen — 19. oktober 2021 @ 19:49

  27. Defund kunstakademiet, nu.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 19. oktober 2021 @ 20:00

  28. #19 Peter Nielsen

    At fokusere på hudfarve er en alvorlig fejl af flere grunde, men lad mig blot nævne en. Det fjerner fokus fra den egentlige fare, nemlig den massive import af muslimer, der som befolkningsgruppe kun kan betragtes som en bekræftet ulykke for ethvert vestlig samfund og en direkte trussel mod enhver af oprindelig de borgere.

    At det ikke er hudfarven, der betyder noget, har tossen i Norge netop til fulde bevist.

    Kommentar by Henrik Wegmann — 19. oktober 2021 @ 20:20

  29. “Om kolibrier og kalashnikov’er”. Om terrorens ofre. Om massemord ved koncert i Paris.

    Kommentar by BENT A — 19. oktober 2021 @ 20:46

  30. Kan det ikke være svært at se bort fra hudfarven, når de sorte og brune har erklæret krig mod de hvide?

    Kommentar by BENT A — 19. oktober 2021 @ 20:49

  31. Kommentar by Henrik Wegmann — 19. oktober 2021 @ 20:20

    Hvide (Folk med Europæisk baggrund) taber i længden hvis man insistere på at fastholde de gamle liberale forestillinger.

    Alt er jo indrettet til at angribe og umenneskeliggøre hvide mennesker pt. Arbejdsmarkedet, billedkunst, Litteratur, Film, TV, Musik og Sport mm er alle indrettet til at se bort fra hvide og inkludere folk der ikke har Europæiske baggrund.

    Der er ingen grund til at trøste dig med at folk der stadig fastholder den gammeldags liberale forestilling i danske medier, når de her Woke-tosser (neo-marxister) har taget magten i USA, UK, Frankrig og Tyskland. Alt hvad der sker herhjemme kommer jo på slipstrømmen ting der foregår disse steder med få års forsinkelse.

    Kommentar by KineserSnot — 19. oktober 2021 @ 20:54

  32. Kommentar by Peter Nielsen — 19. oktober 2021 @ 19:49

    Finder dem næsten mere slemme end folk på venstrefløjen.

    Kommentar by KineserSnot — 19. oktober 2021 @ 21:00

  33. Piletossen fra Norge er et ægte enkeltstående eksempel på
    at tossede hvide kan opføre sig som “normale” muslimer.

    Kommentar by Træt — 19. oktober 2021 @ 21:06

  34. Kommentar by BENT A — 19. oktober 2021 @ 18:49
    Nå, det var dig selv, du skulle reklamere for. Jeg synes, du skulle holde dig fra Aamunds blog. Det er rigeligt, du huserer her. Du snakker værre end en flok gamle tanter på speed – og i munden på dig selv, det samme og det samme igen og igen.

    Kommentar by Hansen — 19. oktober 2021 @ 21:12

  35. Manglen på viden om forskellige racer fordi borgerlige har set for mange Spielbergfilm og måske tror de som Indiana Jones er på helligt togt er et KÆMPE problem

    Kommentar by John Sorensen — 19. oktober 2021 @ 21:18

  36. John Sorensen — 19. oktober 2021 @ 21:18:

    Jep, og det er også derfor, at jeg opponerer imod Santors (og andres) “farveblinde” individualisme, som ikke har en chance i magtkampen overfor grupper med stærk etnisk identitet.

    Kommentar by Peter Nielsen — 19. oktober 2021 @ 21:45

  37. Kommentar by Peter Nielsen — 19. oktober 2021 @ 21:45

    De-facto er kampen allerede tabt i Danmark, det har jo sneget sig ind mange steder allerede, i kunstverdenen, den offentlige formidling af Nationalmuseet, i Journaliststanden, i Filmbranchen, i Musikbranchen, på de social-videnskabelige uddannelser osv. Og det simpelthen fordi der er så mange på højrefløjen som Santor, der ikke formår at se skoven for bare træer.

    Kommentar by KineserSnot — 19. oktober 2021 @ 21:48

  38. HVIS KAMPEN allerede er tabt, er Danmark en døende nation ligesom Sverige og Libanon. Men måske er kampen ikke tabt endnu? Det er ikke til at vide. I Wien 1683 så det ud til at kampen mod de belejrende muslimske tropper var aldeles håbløs. Men så kom de polske ryttere til undsætning, og de fjendtlige styrker blev fejet væk. Østrigerne takkede Gud for deres redning. I dagevis havde de set frem til at blive myrdet når islamisterne trængte ind i byen hvis mure allerede var gennembrudt, og hvis forsvarere var udmattede, sårede eller var begyndt at mangle vand, fødevarer og ammunition.

    Men de gav ikke op, selv da det så mest håbløst ud.

    Men måske er danskerne deres egne værste fjender? Et stort flertal fatter ikke situationens alvor. Andre fører sig frem med smålighed, løgn og hykleri eller kommunisme og forræderi. Men når det kommer til stykket, er de fleste danskere vel så fornuftige at de ikke ønsker at miste Danmark, at de ikke ønsker at blive udskiftet og udrenset, at de ikke ønsker at underkaste sig selv og deres børn et regime der vil gøre dem til slaver og trælle og fratage dem liv og al frihed, velfærd og fremtid.

    Mange er begyndt at indse at korruption, falsk videnskab, censur, løgnekampagner og skin-demokrati ikke skal have lov til at bestemme Danmarks og Vestens skæbne. Men det er rigtigt at det måske stadig er alt for få.

    Så hvornår går de danske danskere der ønsker at redde Danmark fra udslettelse, i gang med en landsdækkende oplysningskampagne?

    Kommentar by BENT A — 19. oktober 2021 @ 23:56

  39. Kommentar by BENT A — 19. oktober 2021 @ 23:56

    Har du hørt om Stram Kurs?

    Kommentar by KineserSnot — 19. oktober 2021 @ 23:58

  40. Hansen 21.12: Du er så tydeligt fra 5. kolonnen, at ingen fornuftig dansker kan tage dig alvorligt. Dit sure opstød vidner blot om hvor indskrænket du er. Ingen argumenter, kun påstande, løgn og vås.

    Kommentar by BENT A — 20. oktober 2021 @ 00:04

  41. Kineser: Ja, det har jeg. Men Astrid Krag har vist blokeret SK ganske effektivt.

    Kommentar by BENT A — 20. oktober 2021 @ 00:07

  42. Findes der noget værre end Træt Kinesersnot og vil der blive udviklet vacciner mod det ?

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 20. oktober 2021 @ 00:15

  43. BENT A vil du venligst tildele dig selv en skriveblokkering der afstedkommer at du max. må bidrage med højst 2 velovervejede og gennemtænkte indlæg hveranden dag.
    Du støjer !!!

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 20. oktober 2021 @ 00:23

  44. Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 20. oktober 2021 @ 00:15

    Kan du venligst sende mig et link til et af dine tidligere indlæg på Uriasposten hvor du bidrager med selvstændig kommentar? På forhånd tak.

    Kommentar by Thomas M. — 20. oktober 2021 @ 01:03

  45. Nedlæg det såkaldte “kulturministerium”, eller indsæt omgående Uwe Max Jensen på posten. Punktum.

    Kommentar by Revisoren — 20. oktober 2021 @ 10:38

  46. “‘Fuck islam’ stod der pludselig på et stort banner i centrum af byen: ‘Det er jo tragikomisk’ | BT Samfund – http://www.bt.dkhttps://www.bt.dk/samfund/fuck-islam-stod-der-pludselig-paa-et-stort-banner-i-centrum-af-byen-det-er-jo

    Kommentar by P — 20. oktober 2021 @ 12:14

  47. kingo — 20. oktober 2021 @ 16:23:

    Siger du at “BENT A” og “ALEXANDER BEAUMONT” er den samme person?

    Kommentar by Peter Nielsen — 20. oktober 2021 @ 17:07

  48. Er Hansen og Kingo den samme? Kingo som tidligere kaldte sig Umulius og flere andre navne, må være dum eller ulogisk som en bænkebider, siden han angriber andre for det samme han selv praktiserer. Umulius blev ligesom “np” smidt ud af UP efter mange advarsler. Hans udfald tyder på at han enten er hashryger, sindsforvirret dobbeltperson eller en femtekolonne agent som sniger sig ind ved at lade som om han er imod indvandring og afrikanisering. Det er en gammelkendt teknik når marxister vil infiltrere. De udgiver sig for noget andet end de er. Kingo’s virkelige ærinde er måske kun at skabe splid med personangreb på dansksindede ægte konservative.

    Kommentar by BENT A — 20. oktober 2021 @ 17:19

  49. Kommentar by BENT A — 20. oktober 2021 @ 17:19

    Bent, ikke mere råberi og paranoid pegen fingre i trådene tak. Kingo er naturligvis velkommen.

    Ukuhlonipha inkosi yamaNegro Uwe Max!

    Kommentar by Thomas M. — 20. oktober 2021 @ 20:30

  50. Kommentar by kingo — 20. oktober 2021 @ 21:26

    Hvem er din forsvars advokat?

    Kommentar by KineserSnot — 20. oktober 2021 @ 21:51

  51. Kommentarer fra “Kingo” forsvandt …?

    Kommentar by Peter Nielsen — 21. oktober 2021 @ 17:56

RSS feed for comments on this post.