20. oktober 2021

Kvinders kærlighed til den ikke-eksisterende tolerante Islam: Dødsstraf for frafald i Islam, haha…

‘Danske Patrioter’ samler i øjeblikket vælgererklæringer, og har fornyligt været en tur i Middelfart med deres ‘Fuck Islam’-banner. Lokale venstreorienterede gik i selvsving på Facebook, og jeg tog dialogen. Jeg spurgte eksempelvis en ‘Tanja’, om hun virkeligt mente, at det var ’stupidt at være imod Islam’, hvad hun bekræftede: “islamisme er jo intet problem…” Senere afviste hun min udlægning af islamisk teologi med ordene: “Efter min mening er det du beskriver en ekstremistisk moderne fejl fortolkning af hvad der egentlig oprindeligt er forsøgt at blive fortalt og lært?” Islam er god, og hvis imamerne mener andet, så har de misforstået Islam.

(Vika Christoffersen negligerer dødsstraf for frafald i Islam)

Nu skulle man ikke tro, at det kunne blive mere idiotisk, men ind fra venstre kom en ‘Vika Christoffersen’, der leverede en grinesmiley over min kommentar om dødsstraf for frafald i Islam. Hun fortsætter på min private væg, hvor hun kommenterede en opdatering om min verserende retssag. En skinger personage.

(Vika Christoffersen til undertegnede: “… en fængselsstraf ville ikke være tosset”)

Det viser sig at hun tidligere har haft ansættelse på det nu nedlagte Asylcenter Holmegaard. Den danske udlændingepolitik koster dyrt på karrierekontoen, så at sige.

(Vika Christoffesen, tidligere ansættelse: Asylcenter Holmegaard)

Her lidt fra en historie om hetz og trusler mod frafaldne muslimer på Asylcenter Holmegaard. Nok ikke noget, der bekymrer Vika fra Rudkøbing. Hun har travlt med at positionere sig. Det giver sådan en god følelse i maven.

Mobning, chikane og trusler kan være en del af hverdagen, hvis man som asylansøger i Danmark har skiftet islam ud med kristendommen.

Det har fire mænd på Center Holmegaard på Langeland lært på den barske måde. De måtte flygte fra asylcenteret og bor nu hos en præst i nabobyen.

– De fire har oplevet en lavine af trusler og mobning. De er bange, og derfor kom de til mig. …, siger den 53-årige sognepræst Helle Frimann Hansen…” (BT, 2012)

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/122682/trackback

67 Comments »

  1. Kun stupide frygter ikke islam –

    Sura 2.216 Jeres forskrift er at føre krig selv om det skulle være jer imod.

    Sura 9.73 Profet! Bekæmp de vantro. Vær skånselsløs mod dem! Deres herberg bliver helvede. Hvilket ondt endeligt!

    Sura 8.59-60 De, der er vantro, skal ikke regne med at undslippe; de kan ikke unddrage sig.

    Udrust imod dem så stor en styrke og så mange kampheste, som I formår, for dermed at sætte en skræk i Allah´s og jeres fjende og i andre…

    Sura 4.89 De (vantro) ville ønske, at I var vantro, lige som de selv er vantro, således at I var lige. Tag ikke nogen af dem til venner, før de udvandrer for Allahs sag! Hvis de vender sig bort, skal I gribe dem og dræbe dem, hvor I end finder dem.

    Sura 9.5 Når de fredhellige måneder er omme skal I dræbe dem, der sætter andre ved Allahs side, hvor som helst I finder dem! I skal gribe dem, belejre dem, ligge på lur efter dem i hvert baghold! Men hvis de omvender sig (bliver muslimer), holder bøn og giver almisse, så lad dem frit gå.

    Sura 47.36 Bed ikke om fred når I har overtaget, Allah er med jer.

    Sura 9.29 Bekæmp dem, som ikke tror på Allah og den yderste dag, og som ikke forbyder, hvad Allah og hans udsending forbyder; og blandt dem, der har fået skriften , skal I bekæmpe dem, der ikke bekender sig til den sande religion (islam), indtil de et kuet og betalt skat (til muslimerne). De kristne siger ”Messias er Guds søn!” Det er de ord de tager i deres mund. De efterligner, hvad de, der var vantro, sagde tidligere. Måtte Allah bekæmpe dem” Hvor kan de være så forløjede?

    Sura 8.17 Det var ikke jer, der slog dem ihjel, men Allah som slog dem ihjel,

    når du kastede (spydene mod dem) var det ikke dig der kastede, men Allah, der kastede.

    Sura 9.13 Kæmp mod dem! Så vil Allah straffe dem ved jeres hånd og gøre dem til skamme, hjælpe jer mod dem og læge hjertet hos de troende folk hånd.

    Sura 9.3 Forkynd dem, der er vantro en pinefuld straf.

    Sura 8.65 –66 Profet! Anspor de troende til at føre krig. Hvis der er 20 udholdende mænd af jer, vil de besejre 200, og hvis der 100 af jer, vil de besejre 1000 af dem, der er vantro, for de er folk, der intet forstår. Der tilkommer ikke en profet nogen fanger, før han har kæmpet og sejret i landet.

    Sura 9.123 I, som tror (på Allah)! Bekæmp dem af de vantro, der er i nærheden af jer! Lad dem finde jer skånselsløse! I skal vide, at Allah er med de gudfrygtige (muslimer).

    Sura 9.38-39 I,som tror (på Allah)! Hvad er der i vejen med jer? Når man siger til jer: ”Ryk ud for Allahs sag!” er I som tynget mod jorden… Hvis I ikke rykker ud, vil han tildele jer en pinefuld straf…

    Sura 9.41 Ryk ud med let oppakning eller med tung og før krig med jeres ejendom og liv for Allahs sag. Det er bedste for jer hvis I har viden.

    9.62 Ved I ikke, at den, der sætter sig op mod Allah og hans udsending, har Helvedes ild i vente. Der skal han blive til evig tid. Det er en vældig vanære.

    Sura 8.12-14 (Byttetagningen): Jeg vil sætte en skræk i livet på dem, der er vantro. Hug dem over nakken (med sværdet)! Hug dem over hver en finger! For de satte sig op mod Allah og hans udsending! Allah er streng til at straffe. Sådan er det, så smag det! De vantro har ildens straf i vente.

    Sura 5,33 Gengældelsen for dem, der bekæmper Allah og hans udsending og stræber efter at skabe fordærv i landet, er at de bliver dræbt eller kors-fæstet eller får deres hænder hugget af i modsat side eller bliver fordrevet fra landet. Sådan er det!

    Jihad som udvandring og overtagelse af de vantros land

    Sura 9.74 De, der tror (på Allah) og udvandrede og kæmpede for Allahs sag, og de, der gav jer husly og hjælp, det er de sande troende.

    Sura 9.20 De, som tror (på Allah) og udvandrede og kæmper med deres ejendom og deres liv for Allahs sag, de befinder sig på et højere rangtrin hos Allah. Det er dem, der vil sejre.

    Sura 33.26-27 Han (Allah) fik dem af skriftens folk (jøderne og de kristne) … til at komme ned fra deres befæstede stillinger og satte dem en skræk i livet, idet I dræbte en del og tog en del til fange. Han gav jer deres jord, deres boliger og deres ejendom i arv, og desuden jord, som I endnu ikke havde betrådt. Allah er i stand til alt..

    Sura 48.20-21 Allah lovede jer meget bytte, som i skulle tage, og dette lod han hurtigt ske for jer…

    Og noget andet bytte, som I endnu ikke har bemægtiget jer, har Allah allerede indkredset. Allah er i stand til alt.

    Hvis de, der er vantro, havde taget kampen op mod jer, ville de snart have vendt ryggen til. Siden finder de ingen ven og ingen til at hjælpe sig.

    Allah giver muslimerne meget bytte og fuldstændig magt over alle vantro

    Sura 59.6 Hvad Allah gav sin udsending som bytte fra dem (fra de vantro) skulle I hverken transportere på heste eller kameler for at få fat i. Allah giver sine udsendinge magt over hvem, han vil. Allah er i stand til alt.

    Profetens udvandring, som er basis for islams tidsregning, er vigtig for alle muslimer. Engang var det Mekka, som skulle erobres, nu er det nyt land i Vesten, som skal koloniseres og som Allah vil skænke alle dem som bytte, der følger ham jfr.

    Kommentar by Mads kering — 20. oktober 2021 @ 02:30

  2. – Men de har stemmeret!

    Kommentar by Bastardo — 20. oktober 2021 @ 02:36

  3. Ja asylansøgere bliver sygeligt indoktrineret til at hade danskerne og deres land, fra dag et af venligboerne.

    De hopper fra Islams dogmer, direkte hen til de sygelige venstreorienteret dogmer. Hvor alle er racister.

    Kommentar by Dennis Corell — 20. oktober 2021 @ 03:34

  4. islam kan kun bruges til splid,derfor unyttig og tillige farlig

    Kommentar by dunk — 20. oktober 2021 @ 04:08

  5. Kim Møller
    Jeg er imponeret over at du tager dialogen. Jeg orker det ikke selv , men er sikker på , at det over tid , er det der flytter noget.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 20. oktober 2021 @ 05:54

  6. “Islam er god, og hvis imamerne mener andet, så har de misforstået Islam.”

    HVOR TÅBELIGT. En dansk vantro kvinde kender islam bedre end imamerne?????????

    Et tydeligt bevis på dansk selvglæde. Og de har selvfølgelig læst koranen, så de accepterer at blive sendt tilbage til kødgryderne. Der har været så mange danske altankvinder, der blev smidt ud efter brug, eller banket ihjel foran deres børn.

    Lyt til Steffen Brandt i Kys Bruden. Han fortæller klart, hvad det hele går ud på for de “tolerante” kvinder.

    Kommentar by tavsen — 20. oktober 2021 @ 07:21

  7. ”Samfundet ville være et bedre sted uden racister.”
    Vika Christoffersen

    For det første så er Islam ikke en race, men en (erobrings)religion.

    Sidst og sandelig ikke mindst:
    Hvad er forskellen på at hade racister og dermed være et godt menneske samtidig med, at racister er dårligere mennesker end antiracisterne?

    Hvordan vil hadets flamme blive slukket i et samfund, som udelukkende består af antiracister, som hader racister, Vika Christoffersen?

    Kommentar by Karsten Lund — 20. oktober 2021 @ 08:45

  8. I Danmark er arbejdsfordelingen under Danmarks destruktion følgende:

    Enhedslisten står for den demografiske udryddelse af etniske danskere.
    De Radikale står for Danmarks indlemmelse i det tyske “das totale 4’te Reich”, også kaldet “KZ Lager EU”.
    SF og Socialakrobaterne står for det ødelæggelsen af dansk økonomi ved at omfordele alle indtægter til nassende migranter og alle verdens sociale tabere i øvrigt.
    Venstre og Konservative står for omdannelsen af Danmark til en NATO kaserne med gigantisk tilhørende våbendepot, vendt mod fæle Putin.
    Liberal Alliance vil gøre Danmark til vaskeautomat for Wall Streets profitfabrikker.
    Alternativet og de hellige vil smadre Dansk kultur med guds og fandens hjælp.
    Kun Nye Borgerlige og Dansk Folkeparti har lidt sympati for de dumme danskere, der styres af politiske lemminge med kurs mod afgrunden.

    Kommentar by Gustav Jensen — 20. oktober 2021 @ 08:45

  9. > Gustav Jensen 08:45
    Du laver en væsentlig bedre beskrivelse af virkeligheden end Tanja og Vika Christoffersen gør.

    Kommentar by Nielsen — 20. oktober 2021 @ 09:07

  10. Ja det fremviser jo Venstrefløjens afstumpede idiotisme til Islam (som de åbenbart ikke fatter en dyt af, eller ikke VIL fatte en dyt af, imens de laller rundt med Deres idiotmoraliseren). Min allerdybeste foragt for disse selvfrelste individer på Venstrefløjen, som nærmer sig det afstumpede idioti fra Kulturradikale.

    Kommentar by Michael Unna — 20. oktober 2021 @ 09:26

  11. Støt SIAD. http://www.siaddk.wordpress.com og http://www.frafalden.dk

    Kommentar by Michael Unna — 20. oktober 2021 @ 09:27

  12. Enig med 5 eren. Men godt du dokumentere Venstrefløjens afstumpede idioti, og Deres ansvarsfrie lallerasmusisme psykose (De fatter hverken en brik af hvad Islam er eller Racisme er men vil gerne lalle rundt med begreberne -som de er for dumme til at fatte en brik af).
    God onsdag i efterårsferien. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 20. oktober 2021 @ 09:30

  13. Jeg undrer mig over, at man ikke lægger to og to sammen, når man har taget ‘arbejde’ på et asylcenter.
    90 % er fra muslimske lande, der er dybt dysfunktionelle.
    Og det er ikke Danmarks eller Europas skyld.
    Vi putter milliarder af € i den muslimske verden hvert eneste år.
    Men i det store og hele kan det ikke ses et par år efter.
    Folk har fået lidt at spise osv., men ellers er der ikke sket noget.
    En stor del af grunden findes hos befolkningerne selv.
    Hvis de havde gidet at gøre en indsats i de sidste 30-40-50 år, havde de kunnet være meget bedre stillet idag.
    Men alting går til i korruption og ineffektivitet.
    Og befolkningseksplosionen, som hærger i alle landene.
    Og en fordummende religion, der samtidig undertrykker befolkningerne på det groveste.
    Desværre tillader vores politikere at det importeres til Europa/Danmark hver evig eneste dag.

    Kommentar by Hema — 20. oktober 2021 @ 09:54

  14. De føromtalte forvirrede fruentimmere tænker åbenlyst med fizzen…

    Kommentar by Revisoren — 20. oktober 2021 @ 09:56

  15. Både Tanja og Vika burde bare sætte sig ned og læse Koranen. Den er lige præcist som voldelig, intolerant, og agressiv som den beskyldes for. Og i modsætning til de kristnes forhold til Biblen’s ord, så tror muslimer at Koranen er Allah’s ord og at den skal forståes helt bogstavstro! Som Erdogan sagde, der findes ikke moderat Islam, der findes kun Islam!

    Kommentar by Den Nervøse — 20. oktober 2021 @ 10:02

  16. Enig med 14. Se på Japan efter 2 verdenskrig. Tyskland ditto. Vietnam. Kina efter Maos død (Hans persondyrkelse minder lidt om Muhammedanisme) etc etc etc, og så de Islamiske lande- hvis man tog olie indtægten fra dem, så ville de stadigvæk være U-lande af værste skuffe. Vi kan overhovedet ikke hjælpe Islamiske lande- Vi skal heller ikke.

    Kommentar by Michael Unna — 20. oktober 2021 @ 10:03

  17. Gad vide om Vika var imod udrejsecentret på Langeland?

    Kommentar by Anonym — 20. oktober 2021 @ 10:07

  18. DANSKERNE HAR IKKE en fordummende religion, men til gengæld har vi fordummende massemedier og korrupte/marxistiske og landsskadelige/folkefjendske godhedsindustrier. Det har vi danskere sløvt og passivt fundet os i gennem 30-40 år.

    Så hvem er i grunden de dummeste og mest kortsynede? Er det ikke danskerne? Kun 10-15% har gennemskuet medierne og politikerne. Og vel kun 5-10% har gennemskuet politik-kvinderne, feministerne, feltmadrasserne, ligestillingsfanatikerne og kvindesagskvinderne.

    Mange politikere er så svagt begavede, at de trods deres rivende ordstrømme, stadig tror på at lille Danmark kan være redningsbåd for hele verden. De tror stadig på at “berigelsen” vil ende godt for vores land. Hør Pernille Weiss. Hun mener vi sagtens kan modtage 10 millioner kulturfremmede, for “der er jo plads nok”. (de tror også på co2-fablen)

    Rosa Lund og Mai Villadsen fra EL og Sofie Carsten fra R mener at vi bør importere så mange afghanere, afrikanere og MØ-arabere som muligt. Det samme mener DR-kvinderne. Jacob Sprællemand, Lars Q. Buksetrold og DF-Tullesen synes at Marokko-traktaten er fin-fin. Andre har kaldt den Danmarks dødsattest.

    Asger Aamund har skrevet at man er ved at slå de sidste søm i Danmarks ligkiste.

    I Sverige har feministerne m/k, propagandaen og dumheden tilsyneladende vundet endegyldigt. Iflg. Snaphanens indehaver S.R. ser det fantastisk sort ud for de almindelig svenskere.

    Kommentar by BENT A — 20. oktober 2021 @ 10:33

  19. DER ER NU SYV ISMER SOM MAN skal tage sig i agt for: Det er kommunismen, nazismen, islamismen, fascismen, feminismen, pladderhumanismen og DRs mandsfjendske sexisme. For enhver befolkning er de alle livsfarlige.

    Oveni kommer Big Tech, Big Pharm og co2-hysteriet.

    Kommentar by BENT A — 20. oktober 2021 @ 10:46

  20. Var der ikke noget om på et plejecenter i Jylland nogle kvindelige plejere havde parret sig med disse zombier?…endda nogle som var under 18år?..

    Kommentar by Jp — 20. oktober 2021 @ 10:49

  21. Hema — 20. oktober 2021 @ 09:54.
    Objektivt set gør Vesten kun demografien i de islamiske taberlande værre.
    Erfaringen viser, at jo mere vesten brødføder de islamiske taberlande, desto mere formerer de sig i de lande.
    De overbefolkede taberlande er kun overbefolkede, fordi folkene der ved, at mange af deres børn ikke vil overleve fordi de bor i et overbefolket taberland, så produktionen skal forøges.
    “Mange børn” er en slags pensionsordning, der sikrer alderdommen.
    Vesten kan og vil ikke garantere taberlandenes overlevelse, så derfor fortsætter taberlandene med at overproducere fremtidens forsørgere.
    Situationen er en klassisk uløselig Catch-22 katastrofe.
    Det kan kun løses ved at stoppe al u-landshjælp totalt og lade Darwins regler sørge for demografisk balance med hvad den nære omgivende natur kan yde.
    Da Darwin som regel får ret, kan den nuværende globale demografiske politik kun resultere i den yderste katastrofe – alles kamp mod alle for overlevelse. Her har de folkerigeste områder af verden den bedste chance for at vinde kampen, men vil ende som vindere i en gold ørken.

    Kommentar by Gustav Jensen — 20. oktober 2021 @ 10:58

  22. Endnu en Rosa!!

    Kommentar by ph — 20. oktober 2021 @ 11:07

  23. GUSTAV 10.58: Ja, diverse ægte og seriøse forskere har forlængst påvist at U-landshjælpen skader u-landene mere end den gavner dem. Og samtidig skader den Vestens befolkninger økonomisk og sikkerhedsmæssigt. I længden kan pladderhumanismen føre til overbefolkning, fattigdom, terror og krig i både u-landene og i Europa.

    Kommentar by BENT A — 20. oktober 2021 @ 11:31

  24. Asylcenter Holmegaard. Var det ikke centeret for nærkontakt med barneflygtninge? Nå ja, børn og børn. Det er så at gå over stregen. Er hende venligbodimsen en af de mange kvindelige ansatte der scorede på den konto? Mange til sludder fra hende dimsen skal man lede langt efter.

    Kommentar by NED MED ALTING — 20. oktober 2021 @ 11:56

  25. Den enlige mor (surprise) Vika skriver ellers på sin Facebook-profil: “Lige meget hvem du er, så velkommen”. Det gælder åbenbart ikke Kim.

    Kommentar by Michael — 20. oktober 2021 @ 12:08

  26. Slipper man så bare med fængsel… Den ret kendte oversætter og forfatter Per Vadmand skrev en gang til mig på Fb, at jeg var af den slags, man desværre ikke fik ombragt under 2. verdenskrig (hvis jeg havde været jøde, ville paradokset i hans indignation måske være stærkt nok til, at selv han kunne indse det?)…

    Kommentar by Peter Neerup Buhl — 20. oktober 2021 @ 12:15

  27. Kommentar by Jp — 20. oktober 2021 @ 10:49

    https://ekstrabladet.dk/krimi/medie-video-viser-ansats-samleje-med-dreng-paa-asylcenter/6377723

    Kommentar by KineserSnot — 20. oktober 2021 @ 12:38

  28. https://www.bt.dk/samfund/fuck-islam-stod-der-pludselig-paa-et-stort-banner-i-centrum-af-byen-det-er-jo

    Kommentar by KineserSnot — 20. oktober 2021 @ 13:52

  29. > Hema 09:54
    “Hvis de havde gidet at gøre en indsats i de sidste 30-40-50 år, havde de kunnet være meget bedre stillet idag.
    Men alting går til….”
    I Danmark går alting til korruption og inefferktivitet
    I Danmark stiger befolkningstallet mere med fremmede end med danskere. Faktisk er antallet af danskere faldet de sidste 40 år.
    I DAnmark er folkekirkens kristendom erstattet af den fordummende relegion Klimakrise.
    Desværre tillades vores politikere. De skulle sendes på porten.

    Kommentar by Nielsen — 20. oktober 2021 @ 15:18

  30. Jeg har set en “Noran”.
    I den står der alt det samme som i koranen, bortset fra at dem der skal slåes ihjel, altid er muslimer!
    Lige en bog for disse…

    Kommentar by Hul igennem? — 20. oktober 2021 @ 15:23

  31. Glemte at fortælle at forfølgelsen af Tommy Robinson fortsætter. Orienter jer over http://www.dendanskeforening.dk. Støt Tommy alt det I kan. Fortsat god onsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 20. oktober 2021 @ 15:31

  32. Kommentar by Michael Unna — 20. oktober 2021 @ 15:31

    Tommy Robinson samlede penge ind til en dokumentar om piger der var voldtaget af pakistanske-bander, men endte med at lave en dokumentar om en jøde.

    Han er en såkaldt “grifter”.

    Kommentar by KineserSnot — 20. oktober 2021 @ 16:25

  33. KINESER: Vi hører da ellers kun om at Tommy Robinson forsvarer engelske piger og drenge mod pakistanske og andre arabiske og afrikanske overgreb? Mener du at det er usandt, og at han bare er agent for visse jøder, eller hvad er det du véd som vi andre ikke véd?

    Hvem har udarbejdet den “rapport” som Kingo 09.16 omtaler? Er det en dansk fortælling skrevet af nogle fra EL eller R eller hvad/hvem?

    Kommentar by BENT A — 20. oktober 2021 @ 16:45

  34. KineserSnot — 20. oktober 2021 @ 16:25:

    Jep! “Tommy Robinson” (ikke hans rigtige navn) har intet imod at den oprindelige engelske befolkning (Hvide englændere) bliver et mindretal i deres eget hjemland, han kæmper ikke imod multi-kultur, LGBTQ etc. og har jævnligt kaldt rigtige nationalister for “racister”, “anti-semitter” etc. Han er indbegrebet af godkendt/kontrolleret “opposition”.

    Kommentar by Peter Nielsen — 20. oktober 2021 @ 16:57

  35. BENT A — 20. oktober 2021 @ 16:45:

    Bent, der lå på et tidspunkt en video på nettet (måske den stadig ligger der?), hvor TR erklærer sig for “stolt zionist”, det er ikke rigtig nogen hemmelighed, at han arbejder for Israelske zionister.

    Kommentar by Peter Nielsen — 20. oktober 2021 @ 17:01

  36. KINGO, TIDLIGERE UMULIUS MV. 10.11: Her angriber du islamisterne ved at oplyse om deres krigsmanual. Men til andre tider angriber du dansksindede ægte konservative bloggere med beskyldninger om at de er tumper, spammere og brugere af flere navne. Hvad skyldes din zig-zag kurs? Druk, hash eller skiftende sindsstemninger?

    Kommentar by BENT A — 20. oktober 2021 @ 17:31

  37. “Islam er god, og hvis imamerne mener andet, så har de misforstået Islam.”

    Det er det mest tåbelige længe set. SELVFØLGELIG mener imamerne, at islam er god. De har prædiket og levet efter den bog i 1400 år.

    Og ifølge den er JORDEN FLAD, svømmer rundt mellem 2 have, et af ferskvand og et af saltvand. Hvordan de bliver holdt adskilt, meldes der intet om. Der er nok dødsstraf inden for den dødskult at stille spørgsmålstegn ved bogens troværdighed.

    Ikke noget at sige til de lande står i Stampe,
    og de kun overlever i kraft af erobring af uvidende noksagter

    Kommentar by tavsen — 20. oktober 2021 @ 18:24

  38. Kommentar by BENT A — 20. oktober 2021 @ 16:45

    Tommy Robinson er formentlig Zionistisk agent. Han bruger også de fleste af de penge han får doneret på kokain og tøj. Det en joke at han har så¨høj status i Danmark.

    Kommentar by KineserSnot — 20. oktober 2021 @ 19:28

  39. Kommentar by Peter Nielsen — 20. oktober 2021 @ 17:01

    Pas på ikke at stramme skruen for meget, Peter. Tommy (og Kingo) mener blot at staten Israel skal have lov til at eksistere. Din “Proud Zionist”-video kan findes Bitchute. Jeg lever 1000 gange hellere under “jødisk finansoverdømme” end under muslimsk Sharia.

    Der findes også masser af både ikke-troende, godhjertede, velbegavede jøder, som bidrager positivt til den europæiske kulturhistorie. Her tænker jeg ikke på jødiske ågerkarle og slavehandlere.

    Jeg linker til nedenstående artikel, som jeg ved vil interessere dig. Den omhandler Tysklands næststørste bank – den jødiske “Danatbank” og bankkrisen i 1931 – altså få år før Adolf kom til magten i 1934.

    Artiklen ligger i forlængelse af Sebastian Doerr videnskabelige afhandling, som dokumenterede at jøderne sad på 40% af magten (Core A og B) i Tysklands 346 største virksomheder, men udgjorde under 1% af befolkningen. I Berlin ejede jøderne i år 1923 150 ud af 161 banker.

    Det nærliggende og opdaterede spørgsmål er hvordan danskerne vil reagere, hvis f.eks. en befolkningsandel på 15% muslimer kontrollerede 90% af medier og banker – og samtidigt opkrævede danskerne $10 billioner i krigslån og krigerskader fra Afghanistan-krigen, som vi ikke tabte. Tror du forstår sammenligningen ;-)
    https://voxeu.org/article/financial-crisis-and-right-wing-extremism-germany-1931-33

    Kommentar by Thomas M. — 20. oktober 2021 @ 19:29

  40. Kommentar by Thomas M. — 20. oktober 2021 @ 19:29

    Du har ret, den franske præsidentkandidat Eric Zemmour lader til at være det bedste alternativ i Frankrig.

    Kommentar by KineserSnot — 20. oktober 2021 @ 19:33

  41. Kommentar by KineserSnot — 20. oktober 2021 @ 19:33

    Ja, godt eksempel. Eller Niels Bohr mv.

    Kommentar by Thomas M. — 20. oktober 2021 @ 19:49

  42. Thomas M. — 20. oktober 2021 @ 19:29 skrev:

    “Pas på ikke at stramme skruen for meget, Peter. Tommy (og Kingo) mener blot at staten Israel skal have lov til at eksistere.”

    Hvordan har jeg “strammet skruen”? Hvad har jeg skrevet, som er forkert?

    Kommentar by Peter Nielsen — 20. oktober 2021 @ 19:49

  43. Kommentar by Peter Nielsen — 20. oktober 2021 @ 19:49

    Jeg skriver ikke at du har skrevet noget forkert. Jeg påpeger blot når du skriver Tommy arbejder for Israelske zionister. Det er jo at stramme skruen.

    Jeg tager hatten af for Tommy og den kamp han fører og hvad han må lade sin familie udsættes for. Det er et politisk overgreb på en engelsk patriot.

    Du kan også læse “From Finance to Fascism” (efter mit tidligere link):
    https://www.econstor.eu/bitstream/10419/226220/1/Finance_to_Fascism_nov2020.pdf

    Kommentar by Thomas M. — 20. oktober 2021 @ 20:09

  44. ot: Der er vigtige oplysninger at hente hos Aamund om formynderstaten og den kommunistiske familie- og skilsmissepolitik. Og hodja har foruroligende nyt om “vacciner” og forstyrret sundhed.

    Kommentar by BENT A — 20. oktober 2021 @ 20:25

  45. Kommentar by Thomas M. — 20. oktober 2021 @ 20:09

    Det findes billeder hvor han står sammen med Mossad-agenter.. Det ret åbenlyst han er en Zionistisk-agent.

    https://i.imgur.com/zohbMxp.jpg

    Kommentar by KineserSnot — 20. oktober 2021 @ 20:30

  46. “For kokain og stone island tøj gør jeg alt” – Tommy Robinson.

    Kommentar by Broager Land — 20. oktober 2021 @ 20:31

  47. Thomas M. — 20. oktober 2021 @ 20:09:

    Fair nok. Jeg har ikke direkte dokumentation for at TR arbejder for dem, men flere ting peger i den retning:

    1) Som “Kinesersnot” skriver, så indsamlede TR mange penge angiveligt for at lave en dokumentar om pakistanske såkaldt “grooming gangs” og deres overgreb på engelske piger, men endte med at bruge pengene på en dokumentar om en jødisk mand. WTF?

    2) Rygterne om TRs involvering med zionister har floreret i årevis og han har (mig bekendt) aldrig benægtet et sådant samarbejde. Tvært imod uploadede han den nævnte video, hvor han erklærede sig som værende zionist.

    3) TR fokuserer meget snævert på Islam som problemet og kritiserer aldrig andre etniske grupper, helt på linje med Israelske interesser. “Jeg har mange sorte venner, som er lige så engelske som mig” etc.

    4) Den organisation som TR var leder af, “English Defense League” (EDL) ændrede angiveligt navn til “English and Jewish Defense League”.

    5) TR optrådte for nylig i en video indhyllet i et Israels flag, hvor han demonstrerede sammen med diverse zionister.

    Så ja, måske jeg “strammede skruen” med min lidt for definitive formulering, men selv hvis han ikke formelt arbejder for zionister, så arbejder han tilsyneladende for deres interesser.

    Kommentar by Peter Nielsen — 20. oktober 2021 @ 20:39

  48. Kommentar by KineserSnot — 20. oktober 2021 @ 20:30

    Tak, men hvad så? Mossad arbejder for Israel og Tommy for UK. Jeg har ikke noget imod demokratiske personer og lande samarbejder imod Islam.

    Kommentar by Thomas M. — 20. oktober 2021 @ 20:39

  49. Kommentar by Peter Nielsen — 20. oktober 2021 @ 20:39

    Ok. Fint indlæg.

    Kommentar by Thomas M. — 20. oktober 2021 @ 20:41

  50. KineserSnot — 20. oktober 2021 @ 20:30:

    Tak for link, som ret klart dokumenterer, hvor TRs loyalitet ligger.

    Kommentar by Peter Nielsen — 20. oktober 2021 @ 20:43

  51. Thomas M. — 20. oktober 2021 @ 20:39 skrev:

    “Mossad arbejder for Israel og Tommy for UK.”

    Tjek det link “Kinesersnot” lagde op, hvor TR erklærer at han arbejder for Israel/Mossad, IKKE for UK.

    Kommentar by Peter Nielsen — 20. oktober 2021 @ 20:47

  52. Kommentar by Peter Nielsen — 20. oktober 2021 @ 20:47

    Har set det. Visse jøder og Tommy har åbenlyst fælles fjender. Synes dog at skyggen under Tommy’s cap ikke harmonerer med skyggen på flaget, men ok. Pause for i dag :-)

    Kommentar by Thomas M. — 20. oktober 2021 @ 20:54

  53. I øvrigt respekt til Danske Patrioter og Toke Lorenzen herfra.

    Kommentar by Thomas M. — 20. oktober 2021 @ 21:01

  54. Jeg foretrækker maniske Bent A, i stedet for den selverklærede journalystløgner, der åbenbart er vendt tilbage som Kingo.

    Her i den indledende fase med på overfladen fornuftige kommentarer med Lame Street Media citater, men mon ikke han falder tilbage i den vante gænge, med at dreje mere og mere i retning af tilsvining af de øvrige kommentatorer, for til sidst udelukkende at svine andre til, mens han omtaler sig selv i tredje person?

    Kommentar by Træt — 20. oktober 2021 @ 22:19

  55. Kommentar by tavsen — 20. oktober 2021 @ 18:24

    Du skriver om koranen “Og ifølge den er JORDEN FLAD, svømmer rundt mellem 2 have, et af ferskvand og et af saltvand.” Bortset fra koranens meget aggressive sanktionering af had og drab er meget af den vrøvlerier, som er det skrevet ned i en hashtåge. Den gældende redigerede Kairo-udgave fra 1923 har ikke kunne rette op på vrøvlet. Heller ikke de islamiske lærde i dag fatter en bønne.

    Den bedste teori er vist, at der er tale om sammenblanding af nærtbeslægtede sprog, som tyske forskere mener. Ligesom ordet rolig betyder vidt forskelligt på dansk og svensk.

    Pointen: Om koranens skribenter tror jorden er flad, er en tolkning af noget galopperende vås, hvor visse lærde tolker det som dybe videnskabelige “beviser”, som vestlige videnskabsfolk først har opdaget mange århundreder senere. Men hvis koranen skulle have noget med videnskabelighed at gøre, kunne skribenten da bare have skrevet teorierne klart og tydeligt i stedet for latterligt våseri.

    Denne irrationelle og fordummende beskyttelse af den voldsforherligende og i bedste fald vrøvlende koran, foretages altså ikke kun af venstreradikale ”kvinders kærlighed til den ikke-eksisterende tolerante Islam”, men består af en hel vognborg af muslimer og ikke mindst tørklædebærende muslimaer. Resultat: Et betændt, løgnagtigt og intolerant parallelsamfund.

    Kommentar by traveler — 21. oktober 2021 @ 08:18

  56. > Hul igennem 15:23
    Du har set et eksemplar af en koran,som er typograferet af en eller anden,som er lige så god til at skrive som du selv.
    Der var for resten en censurtube video for omkring 20 år siden med en flok koraner,som blev bragt til torvs på speakers corner. Skadedyrene (= muslimerne) blev meget vrede. Der er nok andre end jeg,som bemærkede den.

    Kommentar by Nielsen — 21. oktober 2021 @ 12:58

  57. traveler — 21. oktober 2021 @ 08:18

    Du har tydeligvis læst mere om islam, end jeg har. Det var rigeligt at komme igennem koranen, som jeg købte i Teheran. Var så heldig, at jeg kom dertil en uge efter den amerikanske ambassades besættelse. Sikke et tabernakel, men jeg følte næsten håndgribeligt historiens vingesus.

    Men år senere tænkte jeg på at låne Mein kampf på biblioteket, for at se hvilken bog, der var mest totalitær. Afholdt mig fra det, var overbevist om, jeg ville havne i et kartotek et sted, hvor jeg ikke ønskede at være.

    Tog til Iran for tredie gang efter Khomeinis triumf. Der manglede noget i mediernes dækning af den magtovertagelse. Teheran var et stort frådende menneskehav med enorme støtte demoer.

    Glemmer det aldrig, rejste sammen med andre vesterlændinge. Vi havde købt en bustur i Istanbul til New Delhi. Men den stoppede i Teheran. De andre var oprørte over den svindel. Jeg prøvede at forklare dem, muslimer havde andre moralbegreber. En englænder insisterede på, jeg skulle med til et møde med BBC, som han havde fået arrangeret.

    Vi sad 4 mand i en taxa, englænderen på forsædet med sin 2 år gamle datter. Vi blev fanget i en kæmpedemo. Der sad vi, australieren ved siden af begyndte at snakke engelsk. Jeg hamrede mit albue ind i ham og hvislede Shut up. Der skulle bare være et menneske ude i havet, der råbte amerikanere, så ville taxaen være blevet brændt af.

    Taxachaufføren var også klar over situationens alvor. Han var klar til at stikke af, men ville han så have en taxa bagefter? Han nægtede at kigge mig i øjnene i bakspejlet. Heldigvis blev han, og jeg gav ham gode drikkepenge, da vi nåede frem til Hyatt hotel.

    Jeg snakkede med en dansk journalist, der nægtede at tro på, hvad jeg fortalte om, hvad der skete inde i byen. Den person opgav jeg hurtigt ved at sige, han bare kunne lette røven og tage ind og ved selvsyn se at fortovene var dækket med våben. Alt fra pistoler til haubitzere. Blev nysgerrig efter at se, hvem der ellers var fra Danmark på Hyatt.

    Lånte gæstebogen, og der var bingo. Den bedste krigskorrespondent Jan Stage, selvom han var kommunist, var han branddygtig. Lånte receptionens telefon og ringede ham op. Bingo igen, han tog den. Præsenterede mig, og han fortalte, han havde givet ambassaden underretning om, vi var 2 danskere i byen. Takkede for det, som var noget jeg aldrig havde tænkt på. Skete der mig noget, var jeg overbevist om, at mit pas ville dukke op.

    Men jeg kunne fortælle Jan Stage antallet var halveret. Den anden dansker var allerede rejst videre. Men jeg havde ændret planer, da situationen var så interessant, at jeg ville blive en uges tid mere. Det kunne Jan Stage godt forstå. Han havde ikke oplevet noget lignende.

    En dag jeg gik på den største gade Ferdowsi Avenue (omdøbt til Revolutionens Hovedgade), blev jeg soppet af en ca. 10-11 årig knægt. Han slog sin jakke til side, og der sad en kolonorm pistol i bæltet. Jeg stod der, overvejede hvad det her gik ud på. Og begyndte at grine højlydt. Den enorme pistol og den lille spirrevip, det var så fuldstændig ude af proportioner. Stakkels knægt, latter er et frygteligt våben, han flygtede. Og jeg fik travlt med at dreje ned ad den første sidegade. Skulle have ryggen fri.

    Da jeg kom hjem, købte jeg Shahens bog. Mit svar til historien. Den gav forklaringen på Khomeinis had. Shahen havde konfiskeret hans moskes enorme jordbesiddelser, og givet det til folket i Den hvide Revolution.

    PS, Kim du sletter bare, hvis indlægget er off topic

    Kommentar by tavsen — 21. oktober 2021 @ 13:40

  58. > Peter Nielsen 16:57
    Jeg tror han væmmes lige så meget som os andre over racefremmede. Han er dog opvokset i et multikulturelt England,som har haft indflydelse på hvor meget han kan kritisere fremmede.
    Der er nok alligevel ikke mange,som ikke kan huske Enoch Powells taler,i Hall of DITTENOGDATTEN såvel som hall og DATTENOGDITTEN.

    Kommentar by Nielsen — 21. oktober 2021 @ 14:32

  59. Censur på Jyllands Posten? I dag læste jeg en udmærket blog af Desiree Ohrbeck: “Kære medier:Kald nu en islamistspade for en islamistspade.”
    Jeg ville vise den til en ven senere i dag, må så var den pist væk. Det var måske af hensyn til hendes medblogger, muslimen Utku H. Gÿzer, el. muligvis Skidkandar Skidquku, at den er censureret væk. Nu synes jeg JP er begyndt at ryste noget voldsomt i bukserne.

    Kommentar by Thor — 21. oktober 2021 @ 21:36

  60. Sognepræsten Helle Frimann måtte opgive at redde kristne fra opholdet i Center Holmegård efter ordre fra Langeland kommune og stoppede som præst på Langeland:

    Sognepræst Helle Frimann Hansen fra Humble var meget overrasket, da hun på skrift fik besked fra Langeland Kommune om, at hun var uønsket de asylcentre, som Langeland Kommune driver.

    Kommentar by perhag — 22. oktober 2021 @ 00:38

  61. Politiken har faktisk engang givet plads til et indlæg med den højeste oplysning om Koranen skrevet af pseudonymet Khalid Hassan:

    Men før vi muslimer kan blive klogere, er vi nødt til at afklæde os de falske data, som Koranen desværre er så rig på. Lad os starte.

    Det er ikke korrekt, at der kun findes syv planeter (Koranen 2-30, 17-45, 65- 13). Alene i vort mælkevejssystem findes der milliarder af sole og planeter, hvoraf de største af os jordboere opfattes som stjerner. Men de indgår alle i egne systemer og er ikke sat på “himlen” af Allah for at pynte denne (37-7) eller for at tjene som navigationsmiddel for os
    jordboere (6-98).

    Stjernebillederne er heller ikke skabt af Allah (25-62), men er tilfældige konstellationer af (nogle af) de planeter, der kan ses med det blotte øje fra Jorden. Og nej, Solen er ikke i kredsløb (36-39, 36-41, 39-6), og det er ikke Allah, der står bag vekslen mellem nat og dag (6-97, 39-6); denne vekslen skyldes, at Jorden roterer om sig selv og om Solen.

    Det er heller ikke Allah, der sørger for hverken regn eller hagl (6-100, 24- 44, 30-49), og Allah lader (heldigvis) heller ikke regnvandet blive i jorden (23-19). Der er tale om et kredsløb, hvor Jordens overfladevand kontinuerligt fordamper og stiger til vejrs, hvor det efterhånden atter fortættes i form af regnskyer og falder som nedbør.

    Desværre holder Allah heller ikke (altid) denne nedbør tilbage (22-66), hvilket ellers kunne spare os for de stadig hyppigere oversvømmelser.

    Og nej, Allah har ikke skabt bjergene for at forhindre jordskælv (16-16, 21-32, 31-11); jordskælv opstår jo netop ved, at bjergkæder gnider mod hinanden, hvorfor risikoen for jordskælv er ringe i f.eks. Danmark.

    Endelig er Jorden ikke flad (13-4, 15-20, 50-8, 51-49, 79-31, 88-21, 91-7); det kan f.eks. konstateres ved at købe en globus.

    Alene ud fra ovenstående eksempler er det indlysende, at Koranen er forfattet af mænd med et niveau af “viden”, der svarer til, hvad man kunne forvente i et ørkenland i nærheden af ækvator for ca. 1.500 år siden.

    Det bedste eksempel på forfatternes indskrænkethed er måske den såkaldte fastemåned, ramadanen: For det første er der jo ikke tale om egentlig faste – “kun” afholdelse fra føde fra solopgang til solnedgang. Det betyder, at en muslim i Finnmarken højst bliver 12 år, for når ramadanen falder om sommeren, vil midnatssolen sætte en effektiv stopper for alt muslimsk liv. Men de gamle arabere var åbenbart ikke særligt berejste og vidste intet om, at dagslængden varierer, jo længere bort man kommer fra ækvator.

    Men indtil da undlader vi muslimer altså at spise i dagtimerne, med det resultat at vi grovæder lige inden sengetid, fordi vi er ved at dø af sult. Dette er forklaringen på, at mange muslimer faktisk tager på i ramadanen:

    En af de mere effektive måder at blive fed på er nemlig at spise umiddelbart inden sengetid. En metode, der f.eks. benyttes af japanske sumobrydere. Og det er da også en kendsgerning, at overvægt er et langt større problem blandt muslimer end danskere; eksempelvis forekommer den fedmerelaterede gammelmandssukkersyge ti gange hyppigere blandt pakistanere i Danmark end i befolkningen i øvrigt! Og nu vi er ved fortæringsregler, må vi muslimer altså kun indtage kød fra bestemte dyr, hvis en skægget mand har mumlet en religiøs sætning, alt imens dyret halalslagtes ved halsoverskæring. (I Danmark har myndighederne dog gjort denne slagtemetode en kende mindre bestialsk ved at forlange, at dyret bedøves forinden).

    Men derudover må vi ikke drikke alkohol (2-220, 5-91), hvilket er meget uheldigt, da adskillige undersøgelser viser, at en-to genstande dagligt reducerer bl.a. hjerte-kar-sygdomme med 30-40 procent! (Heldigvis må vi alligevel gerne drikke vin ifølge 16-68, 78-33, 83-26 og 47-16 – forvirringen er total!).

    Hvem Koranens forfattere end måtte være (vi ved, at det ikke kan være Muhammed, som var analfabet (29-49)), så havde de afgjort ikke meget tilovers for kvinder: For det første henvender Koranen sig udelukkende til mænd, hvorimod kvinder kun omtales! Mænd har forrang for kvinder (2-229), og det er en skam at føde en pige (16-60). Men når skaden så er sket, er det alligevel Allah, der har skænket kvinden til manden på lige fod med kvæg og marker (2-224, 3-15, 16-73, 42-12).

    Mændene har ansvaret for kvinderne, som til gengæld bare har at være lydige; gør de “oprør”, påbydes mændene at straffe dem ved først at nægte dem sex og siden hen på anden vis (4-35). Gør kvinderne noget “usømmeligt”, skal mændene lukke dem inde, til de dør (4-16). Hvad sømmelighed angår, har mænd ret til sex med både sine (op til fire) koner (4,4), kvindelige tjenestefolk og krigsfanger (23-7, 70-31). Juridisk arver kvinder kun det halve i forhold til mænd (4-12, 4-177), ligesom der skal to kvindelige vidner til at opveje ét mandligt (2-283).

    Koranens forfattere sidestillede altså kvinden med et overordnet husdyr og vidste heller ikke meget om kvindens anatomi. Eksempelvis mente de, at sex med menstruerende kvinder var skadeligt (2-223). De anede ikke, at menstruationsblod intet har at gøre med “renselse”, men tilføres underlivet i forbindelse med ægløsningen for at gøre livmoderens indervægge bløde og svampede, så et eventuelt befrugtet æg kan ligge blødt og beskyttet. Sker der ingen befrugtning, udstødes både æg og blod.

    Men helt gal er den muslimske logik omkring tildækningen af kvinder (33-60): En undersøgelse i fjor foretaget af danske læger viste, at 85 procent af de muslimske kvinder i Danmark lider af mangel på vitamin D (solskinsvitaminet), simpelt hen fordi de aldrig får sol. Allah har altså skabt universet og alt levende, herunder mennesket.

    Dette menneske skal have vitaminer, som det bl.a. får fra solen. Men halvdelen af menneskene (kvinderne) må ikke få dette vitamin. I Danmark kompenserer de muslimske kvinder for dette ved enten at lide, købe vitamin D-tilskud (udviklet og markedsført af vantro) eller gå i solcentre (udviklet og drevet af vantro)!?! For at være kvindelig muslim skulle man synes, at man må være enten tvunget dertil eller dybt enfoldig.

    For mens muslimske mænd trods alt kan se frem til at hygge sig med masser af sortøjede jomfruer i paradis (37- 49, 38-53, 44-55, 55-57, 55-71, 56-23, 56-37, 78-34), er denne forjættede fornøjelse til at overskue for en kvinde – medmindre hun da er lesbisk, men så kommer hun slet ikke i paradis.

    Mens ovenstående forhold gør os muslimer til vanskeligt indpasbare særlinge i et oplyst samfund med ligestilling og demokrati, er det trods alt Koranens holdninger over for ikkemuslimer, der er den væsentligste anstødssten for integrering af muslimer i vestlige samfund: Det er naturligvis et problem at leve sammen med ikkemuslimer, når vi påbydes at dræbe og uddrive dem (2- 192, 9-5), at forfølge dem (4-105), at bekæmpe dem (8-40, 9-29, 9-41, 9-44, 9-123), at slå dem over deres halse (8-13), at fornedre dem (58-6) og at tilintetgøre dem (7-183), fordi de er vore åbenbare fjender (4-102).

    Ja, bare det at være venner med ikkemuslimer er forbudt for os (3-29, 3-119, 4-90, 4-140, 4-145, 5-52, 5-58, 11-114). Faktisk må vi ikke engang adlyde dem (3-150, 25-53, 33-49).

    Ja, i bund og grund må vi kun adlyde muslimer (3-79). Og vi må selvfølgelig slet ikke gifte os med vantro (2-222, 5-6). Hvis vore egne familiemedlemmer skulle bortvælge islam, er vi nødt til at slå hånden af dem (9-23). Desuden slår Allah hårdt ned på afhoppere (2-118, 3-86, 3-107, 6-158, 9-74, 16-107, 41-42). Og det er Allah, der har fået os til at hade de vantro (49-8), og Allah straffer os, hvis vi ikke bekæmper dem (9-39).

    Endelig er det islams intention at besejre alle andre religioner (9-33, 48-29). Værsgo at skylle! Lad os kalde en spade for en spade: Folk der forbeholder sig retten til at fastholde og praktisere ovenstående holdninger, forbud og påbud, er racister. Hverken mere eller mindre. Og det kan naturligvis ikke tolereres i et samfund, der skal fungere som et nogenlunde hele.

    Derfor er det bydende nødvendigt, at muslimerne tager sig alvorligt sammen og indser, at Koranen intet har med en eventuelt gud at gøre, men er verdens største bedrag og skrevet af enfoldige arabiske mænd med det formål at opnå og fastholde magt.

    PS: Hvis det eventuelt er for hårdt at forkaste hele Koranen sådan lige på én gang, så hold for guds skyld fast i vers 7-30 og 64-4, der forbyder både mandlig og kvindelig omskæring.

    Kommentar by perhag — 22. oktober 2021 @ 00:50

  62. > Kinesersnot 13:52
    »Både mine forældre og min religion har lært mig, at man skal møde had med kærlighed. Man skal ikke lade det gå sig på,« siger Munati Fadel Al Yassery.
    Den sædvanlige taqyia. Og Bullshit Tidende er ikke sen med at få den viderebragt.

    Kommentar by Nielsen — 22. oktober 2021 @ 05:42

  63. perhag — 22. oktober 2021 @ 00:50

    Tak for indlæg. Islam er så totalitær, så der kommer aldrig en reformation. Bogen er ukrænkelig, så der kommer ikke en Luther, der sætter noget op på moskeens dør.

    “Luther skrev i 1517 en liste med 95 punkter, om det han syntes var forkert med den katolske kirke.”

    Kommentar by tavsen — 22. oktober 2021 @ 12:08

  64. https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:zY8FVec8F70J:https://jyllands-posten.dk/debat/blogs/desireeohrbeck/ECE13384573/kaere-medier-kald-nu-en-islamistspade-for-en-islamistspade/+&cd=1&hl=da&ct=clnk&gl=dk

    “DESIREE OHRBECK FØLG
    cand.mag., Seattle
    En mand render rundt og dræber vilkårlige i en lille søvnig norsk by på størrelse med Svendborg, en engelsk politiker knivstikkes ihjel, mens han udfører sit demokratiske erhverv og mødes med borgere på sit kontor. Begge gerningsmænd er er radikaliserede muslimer.

    Hvorfor er det aldrig en Mormon, et Jehovas Vidne eller en Sikh, der skyder vilkårligt omkring sig med bue og pil, kører ind i en juleshoppende menneskemængde, stikker folk ned eller sprænger sig selv i luften?

    Terrorangrebene har ikke noget med Islam at gøre, manden – for ja, det er jo praktisk talt altid et hankønsvæsen – var psykisk syg, følte sig udstødt at samfundet – blah, blah, blah.

    Mange af os har siddet skævt på potten, kommer fra temmelig horrible forhold og har haft livet imod os, inklusive mig selv. Men jeg har altså ikke en våd drøm om at sprænge nogen som helst i luften eller få andre til at føle smerte eller død og ulykke. Og jeg mener bestemt heller ikke, at mit budskab bedst formidles ved at dræbe så mange af mine meningsmodstandere som muligt eller skabe frygt for konsekvenserne, hvis folk taler imod mit ståsted.

    Der er et problem med islam, og det er lige meget, hvor meget vi krammer med vores velfærdstegnebog eller individuelle empatiske forståelse for socioøkonomiske forhold og tidligere og nuværende traumer– der er noget i den religion, der dyrker det voldsparate.

    Vi er nødt til at forstå problematikken i dem-og-os ikke stammer fra de vestlige lande, der med åbne arme og gavmildt sind har åbnet deres grænserne og inviteret alverdens folkeslag i nød inden for og givet dem og deres familier et sikkert sted at bo og leve.

    Vi må forstå, at det netop er inden for denne importerede radikale islam, at dem-og-os-mentaliteten hersker og er så farlig, netop fordi respekten for menneskeliv er påvirket af blind indoktrinering, krydret med had og religiøs fanatisme. Jo før vi accepterer dén kendsgerning, jo før kan vi gøre noget ved det.

    For den voldsparate mentalitet er for længst inden for vores europæiske døre, vi har selv inviteret den inden for. Derfor foreslår jeg, at vi på tværs af politiske rød-blå tilhørsforhold begynder at forholde os til den virkelighed, vi rent faktisk lever i og ikke den, vi ville ønske, var der lige uden for vores dør.

    En måde at gøre det på er, at medierne stopper med at slå knuder på sig selv, når de rapporterer terrorangreb. For det er altså ikke det samme at opildne til had og splittelse som at formidle kendsgerninger om, hvem der har foretaget udåden, noget man skulle tro, medierne er forpligtede til.

    Tvært imod skaber det splid, splittelse og mistro, når vi alle sammen scroller ned over nyhedshistorierne for at se, om det var en europæisk borger med tilknytning til Islam, der har begået det seneste terrorangreb og bliver mødt at enten larmende tavshed om gerningsmanden eller en omskrivning af kendsgerningerne, der enten a. får os til at søge information andetsteds, b. efterlader os med en underlig smag i munden om at vi bliver ført bag lyset af de nyhedskilder, vi burde kunne stole på, eller c. gennem kodede omskrivninger forstår, at vi havde ret i vores formodning om gerningsmandens religiøse tilhørsforhold, da vi klikkede ind og læste historien.

    Og nej, jeg siger ikke, at alle muslimer er radikaliserede. Jeg siger heller ikke, at vi ikke skal åbne vores grænser og hjælpe nogle af dem, der er i nød.

    Alting behøver ikke være så sort-hvidt, at man ikke kan indtage et humant standpunkt, og samtidig være skeptisk og sætte ord på åbenlyse problemer.

    Medierne har et stort ansvar for, at vi ofte ikke kan have en nuanceret debat, blandt andet, når de ikke kalder en islamistspade for en islamistspade.”

    Kommentar by Træt — 22. oktober 2021 @ 12:54

  65. DESIREE OHRBECK FØLG
    cand.mag., Seattle
    En mand render rundt og dræber vilkårlige i en lille søvnig norsk by på størrelse med Svendborg, en engelsk politiker knivstikkes ihjel, mens han udfører sit demokratiske erhverv og mødes med borgere på sit kontor. Begge gerningsmænd er er radikaliserede muslimer.

    Hvorfor er det aldrig en Mormon, et Jehovas Vidne eller en Sikh, der skyder vilkårligt omkring sig med bue og pil, kører ind i en juleshoppende menneskemængde, stikker folk ned eller sprænger sig selv i luften?

    Terrorangrebene har ikke noget med Islam at gøre, manden – for ja, det er jo praktisk talt altid et hankønsvæsen – var psykisk syg, følte sig udstødt at samfundet – blah, blah, blah.

    Mange af os har siddet skævt på potten, kommer fra temmelig horrible forhold og har haft livet imod os, inklusive mig selv. Men jeg har altså ikke en våd drøm om at sprænge nogen som helst i luften eller få andre til at føle smerte eller død og ulykke. Og jeg mener bestemt heller ikke, at mit budskab bedst formidles ved at dræbe så mange af mine meningsmodstandere som muligt eller skabe frygt for konsekvenserne, hvis folk taler imod mit ståsted.

    Der er et problem med islam, og det er lige meget, hvor meget vi krammer med vores velfærdstegnebog eller individuelle empatiske forståelse for socioøkonomiske forhold og tidligere og nuværende traumer– der er noget i den religion, der dyrker det voldsparate.

    Vi er nødt til at forstå problematikken i dem-og-os ikke stammer fra de vestlige lande, der med åbne arme og gavmildt sind har åbnet deres grænserne og inviteret alverdens folkeslag i nød inden for og givet dem og deres familier et sikkert sted at bo og leve.

    Vi må forstå, at det netop er inden for denne importerede radikale islam, at dem-og-os-mentaliteten hersker og er så farlig, netop fordi respekten for menneskeliv er påvirket af blind indoktrinering, krydret med had og religiøs fanatisme. Jo før vi accepterer dén kendsgerning, jo før kan vi gøre noget ved det.

    For den voldsparate mentalitet er for længst inden for vores europæiske døre, vi har selv inviteret den inden for. Derfor foreslår jeg, at vi på tværs af politiske rød-blå tilhørsforhold begynder at forholde os til den virkelighed, vi rent faktisk lever i og ikke den, vi ville ønske, var der lige uden for vores dør.

    En måde at gøre det på er, at medierne stopper med at slå knuder på sig selv, når de rapporterer terrorangreb. For det er altså ikke det samme at opildne til had og splittelse som at formidle kendsgerninger om, hvem der har foretaget udåden, noget man skulle tro, medierne er forpligtede til.

    Tvært imod skaber det splid, splittelse og mistro, når vi alle sammen scroller ned over nyhedshistorierne for at se, om det var en europæisk borger med tilknytning til Islam, der har begået det seneste terrorangreb og bliver mødt at enten larmende tavshed om gerningsmanden eller en omskrivning af kendsgerningerne, der enten a. får os til at søge information andetsteds, b. efterlader os med en underlig smag i munden om at vi bliver ført bag lyset af de nyhedskilder, vi burde kunne stole på, eller c. gennem kodede omskrivninger forstår, at vi havde ret i vores formodning om gerningsmandens religiøse tilhørsforhold, da vi klikkede ind og læste historien.

    Og nej, jeg siger ikke, at alle muslimer er radikaliserede. Jeg siger heller ikke, at vi ikke skal åbne vores grænser og hjælpe nogle af dem, der er i nød.

    Alting behøver ikke være så sort-hvidt, at man ikke kan indtage et humant standpunkt, og samtidig være skeptisk og sætte ord på åbenlyse problemer.

    Medierne har et stort ansvar for, at vi ofte ikke kan have en nuanceret debat, blandt andet, når de ikke kalder en islamistspade for en islamistspade.

    Kommentar by Træt — 22. oktober 2021 @ 12:54

  66. Vika er et eksempel på en form for egoisme hvor man sætter egne følelser og behov over samfundets behov.

    Det samfund der har givet hende et bekvemt liv og fred og ro på langeland
    Det samfund der har bortødt penge på hendes uddannelse ,og som sikkert har betalt hende overførselsindkomster på forskellig vis lige siden

    Der er mange af den slags ,og en stor del af dem ser ud til at være kvinder. Mange af dem “modne” kvinder.Altså aldersmæssigt.

    Det er nok ikke helt uden grund at dette segment af kvinder er så optagede af import af migranter

    De får da også ofte travlt med at vrøvle når man spørger dem ind til om de havde været lige så tolerante overfor indvandring kun bestående af vakse yngre damer fra fjernøsten eller sydamerika

    Især det lidt ældre segment kan brænde helt igennem når man går efter det sexuelle element.Den der hyler højest osv.

    Kommentar by geden — 22. oktober 2021 @ 13:49

  67. ‘Danske Patrioter’ samler i øjeblikket vælgererklæringer.
    Partiet burde måske skifte navn til “Modstrømmen”, idét det navn både signalerer at man er imod strømmen af analfabetiske parasitter, som åbenbart flyder fordi NOG’erne og godhedsindustrien har evig mangel på råstoffer, nemlig muslimer med tomme lommer.
    Partiet er også imod, at den danske befolkning tvangsmæssigt bliver udskiftet med personer uden tilknytning til og interesse for Danmark og dansk kultu, kun for at tilfredsstille et behov for ydelse af ‘omsorg’.
    Danske Patrioter går kort sagt mod strømmen.

    Kommentar by Gustav Jensen — 23. oktober 2021 @ 15:06

RSS feed for comments on this post.