25. oktober 2021

Århus: Plakatopsættere for radikale Rabih Azad-Ahmad overtrådte reglerne, dokumenteret af VU’er

På Facebook forsøger profilen ‘Deltidsaraber’, der kalder sig for ’21-årig menneskerettighedsaktivist’, at så tvivl om chikanen mod Nye Borgerliges Malte Larsen, tidligere omtalt her på siden. Han kritiserer Berlingske, da det er farligt, ‘at sprede fake news om etniske minoriteter’. Man skal ikke forvente fairness af politiske modstandere, og da slet ikke af Koran-tro. Enhedslistens manglende respekt for den demokratiske proces er velkendt, men qua den demografiske udvikling, må man forvente at De Radikale også integrerer lignende tendenser.

Herunder en historie fra Århus, hvor byens islamistvenlige rådmand Rabih Azad-Ahmad har nogle meget dedikerede plakatopsættere. Billeder og video hos Stiften.dk – Radikale Venstre snød foran i køen…

“Allerede ved 11-tiden lørdag begyndte Rabih Azad-Ahmads hjælpere at hænge valgplakater op i gågaden i Aarhus, som er en af de hotteste placeringer i byen. …

– Jeg spurgte, om ikke de syntes, det var respektløst, at de begyndte før tid, når nu alle andre stod pænt og ventede? Så svarede de, at vi jo var som et helt militær, når først klokken slog 12, så de var nødt til at starte før alle andre, forklarer Marie Christensen, der også var på gaden for Venstres Ungdom.”

(Dansk Folkepartis Christian Bülow-valgplakat, Frederiksberg, 23. oktober 2021; Foto: Tilsendt)

Allerede efter 2-3 timer begynder jeg at modtage billeder af, at mine plakater er overtegnet med overskæg, hagekors og på et af dem er ovenikøbet skrevet ‘racist’.” (Christian Bülow fra DF, BT, 23. oktober 2021)

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/122714/trackback

12 Comments »

  1. “Jeg spurgte, om ikke de syntes, det var respektløst, at de begyndte før tid, når nu alle andre stod pænt og ventede ?”
    Marie Christensen er en del af problemet. Lars Ulykke underskrev danmarks dødsdom i marrakesh og så er den bette marie på gaden for venstres ungdom.
    Dumheden er total!

    Kommentar by Danskeren — 25. oktober 2021 @ 12:45

  2. Muhamedanere og venstreekstremister. Plattenslagere og voldsmænd.

    Kommentar by Bastardo — 25. oktober 2021 @ 12:52

  3. DF ER TIL GRIN så længe de beholder DF-Tullesen som formand. Han accepterer fuldt ud Marokka-traktaten og dermed fortsat masseindvandring. De hovedløse høns i det radikale parti vil med glæde medvirke til folkeudskiftningen, ligesom deres medsammensvorne i Enhedslisten, Venstre, SF, DR/TV2 og Pølletiken etc.

    Fantasterne og teoretikerne i de gamle partier tror vist alle at en folkeudskiftning er en slags festlig skovtur for små og store, hvor man hygger sig i et hjerteligt fællesskab. Deres tåbelighed er uden grænser. Deres foragt for Danmark og danskerne er ligeledes uden grænser.

    Kommentar by BENT A — 25. oktober 2021 @ 13:21

  4. Resultatet af over 25 års udskamning af DF. Selvfølgelig er befolkningen påvirkelige af den konstante hjernevask, og svage sjæle parerer ordrer.

    DF 6,9% og de politiske korrekte jublede over de snart var under spærregrænsen, da de lå på 5%
    https://voxmeter.dk/meningsmalinger/

    og rød og blå blok nærmer sig nu.

    Hvor mange folketingsmedlemmer af DF er blevet partihopper?

    Hvor mange folketingsmedlemmer fra RV?

    Hvor mange folketingsmedlemmer fra LA?

    Hvor mange folketingsmedlemmer fra ALT?

    Hvor mange folketingsmedlemmer fra Venstre?

    Kommentar by tavsen — 25. oktober 2021 @ 14:11

  5. DF fik trods alt pænt med stemmer i 2015 og blev et større parti end Venstre. Men de næste fire år eller næsten 1500 dage i træk pissede DF-Tullesen på sine vælgere. Bl.a. lod han Lars Q. Ulykke skrive under på Merkels Marokko-traktat, der forpligter Danmark til masseindvandring mange år endnu. DF-Tullesen tabte alt på gulvet, og udrettede stort set ingenting i fire år. 25 års vælgerstøtte gik til spilde. Nok det største vælgersvigt nogensinde i Danmarkshistorien.

    At han stadig er formand for DF er pinligt og ærgerligt.

    Kommentar by BENT A — 25. oktober 2021 @ 22:40

  6. At Pia Kjærsgaard stadig roser Tullesen for at være “dygtig” er ret uforståeligt.

    Kommentar by BENT A — 25. oktober 2021 @ 22:42

  7. Att: Bent A. Lige mine ord om igen, jeg nægter at sætte min stemme på DF, så længe Tulle har noget at sige i det parti.

    Nye Borgerlige, fik min stemme ved det sidste valg, og får den igen ved det næste valg også, og den tendens er udbredt blandt mine venner og familie…

    Et godt råd til DF, spark Tulle ud, så har DF en chance for igen at blive store…

    Kommentar by Christian Sørensen — 25. oktober 2021 @ 23:15

  8. Christian Sørensen — 25. oktober 2021 @ 23:15:

    Både DF og NB mener at ikke-vestlige fremmede kan “blive danskere” via de rette “værdier” og “sindelag”, så de vil med andre ord tillade at Den Store Udskiftning fortsætter.

    Kommentar by Peter Nielsen — 26. oktober 2021 @ 02:21

  9. Den anti-demokratiske venstrefløj udpeger selv dem vi skal stemme på ved at ødelægge deres valgplakater. Jeg skal blot finde ud af om jeg stemmer DF eller NB, begge bør være ved magten.

    Kommentar by NulTolerance — 26. oktober 2021 @ 09:21

  10. Kina ambassade klipper plakater ned.
    “Journalist lå på lur foran Kinas ambassade i Hellerup: Afslørede censur af dansk politiker | BT Politik –
    http://www.bt.dkhttps://www.bt.dk/politik/journalist-laa-paa-lur-foran-kinas-ambassade-i-hellerup-afsloerede-censur-af-dansk

    Kommentar by P — 26. oktober 2021 @ 12:02

  11. Att: Peter Nielsen.. Du skriver, og jeg citerer: Både DF og NB mener at ikke-vestlige fremmede kan “blive danskere” via de rette “værdier” og “sindelag”, så de vil med andre ord tillade at Den Store Udskiftning fortsætter.

    Hvis ikke vestlige personer kan sagtens blive Danskere, feks. dem fra Thailand, Phillipines, Vietman, Kina osv. det er muslimerne og dem fra Africa det kniber for, især dem der er begge ting…

    Kommentar by Christian Sørensen — 28. oktober 2021 @ 00:06

  12. Der var en lille stavefejl, jeg skrev Hvis ikke vest…. Der skulle stå: Visse ikke vestlige personer kan sagt….

    Kommentar by Christian Sørensen — 28. oktober 2021 @ 00:09

RSS feed for comments on this post.