27. oktober 2021

KV21: Thomas Simone Maare, nonbinær byrådskandidat for Det Radikale Venstre i Tårnby Kommune

Tidligere hed han Thomas Knud Maare, men nu er det Thomas Simone Maare. Radikale har altid haft svært ved at vælge og nonbinære Thomas er ingen undtagelse.

(Foto: Facebook)

Oploadet Kl. 01:28 af Kim Møller — Direkte link32 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/122763/trackback

32 Comments »

  1. Thomas Simone Maare, en psykopat jeg har lyst til at skide i munden, hilsen Joe Talibiden.

    Kommentar by piphans — 27. oktober 2021 @ 01:51

  2. At det RADIKALE partiet er gået med til at opstille ham, siger meget om hvor skøre og ekstreme de er i det normnedbrydende parti. Han må være blevet godkendt af parti-toppen. Som vel er cirka ligeså kønsforvirret og underlig som denne psykisk forstyrrede eller syge mand/”kvinde”.

    Kommentar by BENT A — 27. oktober 2021 @ 02:04

  3. Føj for helvede.. Klam stodder.

    Kommentar by Odo — 27. oktober 2021 @ 03:19

  4. Vesten er færdig…time to jump ship.

    Kommentar by Michael Sjøberg — 27. oktober 2021 @ 03:20

  5. #2 BENT.A helt enig. at partiet godkender og opstiller en type som ham/hende/hæn der , fortæller om et parti i opløsning. Radicool er virkeligt ikke cool længere. deres virkeligheds fjerne politik slår igennem , nu . Fra nu af er det ikke kun os andre der betaler prisen , nu koster det for dem selv. Med Venlig Hilsen virkeligheden.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn — 27. oktober 2021 @ 03:30

  6. TSM synes at have brug for hjaelp

    Kommentar by dunk — 27. oktober 2021 @ 04:19

  7. Har Morten Østergaard og Kristian Heegaard også raget denne klamme personage på røven?

    Kommentar by Revisoren — 27. oktober 2021 @ 05:33

  8. De fleste Radikale går rundt med en diagnose.

    Kommentar by Jp — 27. oktober 2021 @ 07:54

  9. Frisuren og perlekæden ligner jo fuldstændigt hvad tusind andre kvinder går rundt med; hvad er problemet?

    Kommentar by Hul igennem? — 27. oktober 2021 @ 08:58

  10. Ligner min Faster……stemmer ikke på hende :-)

    Kommentar by Michael Unna — 27. oktober 2021 @ 09:09

  11. …Og Á pro pos valg- så er Uffe Elbæk og Niko Grünfeldts parti “DE Grønne” blevet opstillingsberettiget. Det betyder ikke at de kommer i Folketinget- Stram Kurs blev også opstillingsberettiget men kom ikke i Folketinget, da de ikke fik stemmer nok…
    Nu er der langt til næste Folketingsvalg, meget kan ændre sig i pakistanske udgiftsgrupper, andre partier med islamistiske lirekasseaber som Siddique, kunne jo hente nogle af stemmerne med deres andre tiggeraber?
    Og nej, der vælter ingen regering før det planmæssige valg om flere år, Mette F. ofrer noget større bytte ( Barbara Bertelsen, rådgivere, Heunicke, Jeppe Kofod m. fl. først) hvis det bliver nødvendigt.
    Så bare tag det roligt- det er godt at den islamistiske fjende er ude i lyset, og deltager i det forhåbentlige stemmespild i de kontroversielle omdiskuterede venstreekstreme islamistslikkerkredse i storbyernes nassersegmenter af perkere og evighedsstudenter og kontanthjælpsmisbrugere med lav IQ.

    Kommentar by Hul igennem? — 27. oktober 2021 @ 09:09

  12. Hvorfor har I så meget imod disse afvigere? Ignorer dem, og lad dem leve i fred.
    Når de opstiller og bliver valgt, støder de hovedet imod virkeligheden, og holder kun een valgperiode. Og venstreekstremistiske stemmer er gået til spilde.

    @10: Barbara Bertelsen holder ikke året ud.

    Kommentar by Bastardo — 27. oktober 2021 @ 09:27

  13. Havde det været Afghanistan, ville høn også blive hængt op i en lygtepæl.

    Kommentar by Michael — 27. oktober 2021 @ 09:29

  14. Ham-hende-det burde kaldes et ‘kombinat’ – og så kan vi andre i øvrigt fortsætte vores dagsorden med mere relevante ting på tapetet.

    Kommentar by Gustav Jensen — 27. oktober 2021 @ 09:55

  15. #11
    Næh, jeg tror heller ikke at Barbara Bertelsen holder så længe endnu- og der ryger flere end hende…
    Denne sag bør være en alvorlig advarsel til hele embedsværket om, hvem det er de er ansat til at tjene- og det er folket! Og ikke den øjeblikkelige mafiaforsamling, lige nu Socialmafiaen.

    Kommentar by Hul igennem? — 27. oktober 2021 @ 09:55

  16. Hvilke kvalifikationer har han?

    Hvis han bliver valgt på grund af sin virkelighedsforvrængning er den da helt gal. Hvad fanden tænker folk dog på?

    Kommentar by Santor — 27. oktober 2021 @ 10:10

  17. At Uffe Elbæk og Lars Q. Ulykke støttes af
    så mange, at de allerede kan opstille med
    deres nye anti-danske partier ved det kommende
    valg, tyder på at skolerne, DR og papir-
    aviserne er lykkedes med at hjernevaske
    store dele af befolkningen. Eller har disse
    vælgere altid været dumme, skøre og uvidende?

    Kommentar by BENT A — 27. oktober 2021 @ 10:33

  18. Folk må leve deres liv som de ønsker, bare de ikke skader andre, men vi bør indrette samfundet efter det store flertal, og så i øvrigt accepterer at der er nogen der falder udenfor!
    De fleste stræber efter at familien skal være den bærende enhed i samfundet, men det betyder ikke at andre ikke skal kunne leve deres liv.
    Det må aldrig blive således at et lille mindretal skal sætte normerne for hvordan det store flertal indretter sig, og det er lidt der vi er på vej hen!
    Samfundet tager mere hensyn til LGBT og enlige kvinder end det tager hensyn til de mænd der er faldet gennem sikkerhedsnettet og det er faktisk ikke den rigtige måde at gøre det på, bare fordi det nu er hipt på de Københavnske caféer!

    Kommentar by Den Nervøse — 27. oktober 2021 @ 10:36

  19. Det bør ikke undre nogen at de spydigt kaldes radiGALE.

    Kommentar by Nielsen — 27. oktober 2021 @ 10:41

  20. Det såkaldt ETISKE RÅD der består af
    18 medlemmer, har nu med 17 ud af 18
    stemmer besluttet at støtte at børn
    ned til 10-12 år kan få juridisk køns-
    skifte.

    I Canada er man gået endnu videre.
    Der kan forældre blive arresteret og fængslet
    hvis de protesterer mod kemiske og fysiske
    indgreb, der skal medføre “kønsskifte” på
    børn under 14-15 år.

    Det hører med til historien, at det er en sort
    og massiv løgn at man virkelig kan kønsskifte
    mennesker. Det kan man ikke. Resultatet er altid
    noget rod og miskmask, og tragedierne er utallige.

    Er Etisk Råd ikke spor etisk, men bare et
    sammenrend af kommunister?

    Kommentar by BENT A — 27. oktober 2021 @ 11:00

  21. Skal man set lidt positivt på denne kandidat tiltrækker han/hun næppe mange muslimske vælgere – trods alt

    Kommentar by redneck — 27. oktober 2021 @ 12:01

  22. Føj hvor er den dog klam,

    grotesk og absurd at den tror at den er kvinde.

    Kommentar by Mads kering — 27. oktober 2021 @ 13:00

  23. Det er svært at tage De radiGALE seriøst!
    Men de kæmper for overlevelse, der er masser af gamle stikkende lig i alle skabene, OG, der skal meget til at dække over dem.
    Derfor er intet for klamt, alt skal prøves for at aflede vælgernes opmærksomhed fra deres løgnagtige tilstedeværelse på hoPPeBorgen, ellers ved de, at det er slut.

    @17, Den nervøse skriver:” men vi bør indrette samfundet efter det store flertal”! JaTak.
    REgimet er formynderisk og hylder det atypiske, det aparte i en grad at helt almindelige slaver(skatteydere,) af tyranniet, føler presset af, at det er dem der noget galt med! F.eks. gamle hvide mænd!

    Nej, Bent A, nu er linjerne blevet for korte, det er squda ikke t digt du skriver ;-)

    Støt Danske Patrioter! Stem NB! SIAD!
    P.

    Kommentar by Piotr — 27. oktober 2021 @ 15:14

  24. Spændt på, om han mon taler som han ser. Eller han skuffer mine fordomme.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 27. oktober 2021 @ 15:24

  25. “som han ser ud”

    Kommentar by Morten - - - — 27. oktober 2021 @ 15:29

  26. Bastardo — 27. oktober 2021 @ 09:27 skrev:

    “Hvorfor har I så meget imod disse afvigere? Ignorer dem, og lad dem leve i fred.”

    Det er netop denne liberale tankegang, som har TILLADT den nuværende katastrofale “woke” udvikling med nedbrydelse af alle normer, moral, traditioner, grænser, normalitet etc.

    Kommentar by Peter Nielsen — 27. oktober 2021 @ 15:53

  27. Denne Simone synes at lide af udbredt androgen alopeci (hovedsagelig mandlig betinget arvelig hårtab) :)

    Kommentar by T. H. — 27. oktober 2021 @ 15:58

  28. Jeg læste lidt….må inddrømme jeg skimmede, har svært ved at forlige mig med at Frie Grønne med Sidi Dada er blevet opstillingsberettiget, men bevares det er Demokratiets betingelser så fred med det…om Sidi dada i Kristeligt Dagblad…..såvidt jeg husker vil han trække kommunisterne til Venstre….han vil være til Venstre for kommunisterne (og så den sædvanlige frase-sludder med Klima og rasmusisme). Men tjek det selv. -ikke præcis gengivelse.

    Kommentar by Michael Unna — 27. oktober 2021 @ 16:20

  29. 🤣🤣🤣

    Kommentar by SuperBørgen — 27. oktober 2021 @ 17:45

  30. Politik er som et surrealistisk, grand-guignolesque teaterstykke.

    Kommentar by Ole Madsen — 27. oktober 2021 @ 19:52

  31. Hæsligt væsen. Godt man ikke har børn man skal bekymre sig om med sådan en i nærheden

    Kommentar by Karstenskov — 27. oktober 2021 @ 20:22

  32. Hahaha…nu går det da helt galt for de radigale!!!

    Har de virkelig ikke andre end sådanne misfostre at stille med til kommunalvalg?!?

    Hvad folk laver bag egne 4 vægge, må de jo selv om, men dette åsyn virker så frastødende, at det må koste vælgere!!!

    Kommentar by Ole Mejlstrøm — 28. oktober 2021 @ 10:56

RSS feed for comments on this post.