27. oktober 2021

Politiker satte klistermærke op imod indvandrerbander: 52-årige Lars fik PTSD, mistede firma, kæreste

Tilbage i 2017 bloggede jeg om Black Armys pengeafpresning af tatovører i Odense. Lars Pedersen, formand for Professionelle Danske Tatovører stod frem i medierne, sekunderet af Odense-borgmester Peter Rahbæk Juel, der blev rost af Mette Frederiksen for sin kamp imod banderne. Rahbæk Juel er stadig borgmester, og Mette Frederiksen er som bekendt blevet statsminister. BT har talt med Lars Pedersen – Lars gik i front mod Odense-bander: Nu er han på førtidspension med PTSD.

“Fra at have haft en travl forretning med seks ansatte og 40-50 kunder og gæster igennem om dagen i klinikken i Vestergade i hjertet af Odense, har det enorme pres, der dengang blev lagt på ham, haft en ekstrem høj pris med en smadret økonomi, lejlighedsvis social angst, tankemylder, hovedpine, søvnbesvær, svigtende koncentration og i perioder total isolation.

Nu er han i en alder af blot 52 blevet tildelt førtidspension med diagnosen PTSD.”

(Peter Rahbæk Juel på Facebook, 21. marts 2017)

I Odense siger vi: NEJ TIL BANDER. Vis det ved, at sætte det nye klistermærke op på din dør, butik eller postkasse. Del budskabet med kolleger, naboer og venner, så vi kan sende et tydeligt signal om, at banderne er uønsket…” (Peter Rahbæk Juel, 2017)

“Jeg mistede mit firma, jeg mistede min kæreste, jeg mistede kontakten til min søn. Jeg mistede min tilværelse, som jeg kendte den.” (Lars Pedersen, 2021)

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/122771/trackback

20 Comments »

  1. nej til bander,
    men fortsat ja til indvandring?
    goddag mand, økseskaft!

    Kommentar by konservativ — 27. oktober 2021 @ 14:00

  2. Er det bedre at sige : ja til bander? Hvad sker der så?

    Kommentar by IES — 27. oktober 2021 @ 14:40

  3. Peter Rahbæk Juel ønskede ikke at deltage i interviewet…

    Kommentar by Johnson — 27. oktober 2021 @ 14:47

  4. SÅ TYPISK

    Endnu en gang stor svigt af sosse politikerne. Også ved årets udgang vil borgmesteren stadig hedde Peter Rahbæk Juel. Det skal de statslige medier nok sørge for. De elsker at overleve på statsstøtte, tiggerstaven er blevet deres krykker

    Kommentar by tavsen — 27. oktober 2021 @ 15:24

  5. BREAKING NEWS
    En tørklædeklædt kvindelig indvandrer siges at være blevet antastet i et indkøbscenter nær hovedstaden.

    Kommentar by redneck — 27. oktober 2021 @ 15:31

  6. Indvandrerbander er en fuldstændig forventelig og forudsigelig negativ konsekvens af masseindvandring.

    Alle politikere, som accepterer at der fortsat er fremmede her i landet er medansvarlige for de helt forventelige negative konsekvenser af denne tilstedeværelse.

    Al den kriminalitet, som bliver begået af de fremmede kunne være forhindret ved ALDRIG at have lukket dem (eller deres forældre) ind i Danmark.

    Kommentar by Peter Nielsen — 27. oktober 2021 @ 15:33

  7. https://jyllands-posten.dk/debat/kronik/ECE13393599/miljoestyrelsen-og-eu-afliver-tatoveringsbranchen-den-4-januar-naeste-aar/

    Tatoveringsbranchen bliver nu også aflivet…lige som minkbranchen, fiskeri og landbrug…you name it!

    Men så kan man jo starte op i bandebranchen…her ligger store muligheder i fremtiden med islam ved roret…det er jo det danskerne vil have og stemmer på hver gang…fordi dem der vil dæmme op for bandebranchen, er kun fremme for syns skyld…i virkeligheden er de skide ligeglade!

    Kommentar by Black Watch — 27. oktober 2021 @ 15:36

  8. Peter Nielsen — 27. oktober 2021 @ 15:33

    Ja, det kunne være forhindret ved at udvise kriminelle familier, men Nyrup valgte at dæmonisere forslagsstillerne

    “Stuerene bliver I aldrig” Og hans far var nazist, imponerende at han kunne slippe afsted med at snakke om stuerenhed. Og i stedet fik vi på et tidspunkt over 500 bandemedlemmer i fængsel

    Se dette fine billede af mediernes virke. Der er ikke fejet noget ind under gulvtæppet.

    https://uploads.disquscdn.com/images/a945dc78e9476b2c18ef2a7ceefaa03e4b3970b7d9c35c415282e4c604bcaa29.jpg

    Kommentar by tavsen — 27. oktober 2021 @ 15:41

  9. En regering’s vigtigste opgave lige nu og i fremtiden, er og bliver at holde svenske tilstande ude. Sverige er de facto i en pinefuld proces af et sammenbrud og bavianerne bevæger sig over broen for at suge blodet ud af vores samfund.
    Flere svenske amter er konkurs, og overlever kun ved tilskud fra staten, men statskassen er ikke bundløs, så inden for en årrække vil også den være tom.
    Den eneste grund til at det har taget så relativt lang tid at bringe Sverige mod sammenbrud, er at inden landet blev slået med vanvid, så var alle kasser velpolstret og erhvervslivet skovlede penge ind.
    Banderne har overtaget magten flere steder, de har opsat vejspærringer og kontrollerer hvem der kommer ind og ud af “deres” områder! Og myndighederne stå magtesløse og ser til. De har hverken evnen eller, hvad værre er, evnen til at gøre noget ved det!
    Der skydes og smides håndgranater jævnligt i Malmø og vi venter bare men nervøsitet på hvornår de dukker op her!
    Det der definerer en stat er at staten har voldsmonopolet, det er ikke længere tilfældet i Sverige.
    Vi bliver til en start nødt tl at stoppe den nordiske pasunion, og vi må forhindre fri ind og udrejse landene imellem, vi må sikre os at de svenskere som kommer hertil er rigtige svenskere og ikke banditter! Men jeg er frygtelig bange for at vores politikere ikke har viljen til at gøre hvad der må gøres i denne sag, pasunionen er hellig og det er da også trist at det er kommet så vidt, men vi må forsvare os.

    Kommentar by Den Nervøse — 27. oktober 2021 @ 16:01

  10. Ifølge EB, sker der noget ude i Askerød for tiden (beboerbestyrelse). Tjek det, hvis I vil. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 27. oktober 2021 @ 16:30

  11. En “bekæmper” da ikke bander med klistermærker. Man får så mange som muligt til at stemme landsforræderpolitikerne ud, og få nogle andre til at repatriere de abekatte, der VIL starte en krig her.

    Kommentar by BB — 27. oktober 2021 @ 16:42

  12. tavsen — 27. oktober 2021 @ 15:41:

    Ja, enig. Og min pointe var at hvis vi aldrig havde lukket første generation ind, så ville vi ikke have 2. og 3. generations kriminelle indvandrere i landet.

    Kommentar by Peter Nielsen — 27. oktober 2021 @ 16:58

  13. Hvad er det, der skal reduceres med 70 procent inden 2050?
    Start repatriering NU!

    Kommentar by Bastardo — 27. oktober 2021 @ 17:34

  14. Loven er blevet for slap.
    Aflivning virker. Både på den enkelte og som afskrækning- og der er nok at tage af…

    Kommentar by Hul igennem? — 27. oktober 2021 @ 18:09

  15. *Peter Nielsen 16:58
    Lige mine ord! Så havde vi heller ikke haft Sikandar Siddique.

    Kommentar by Den Nervøse — 27. oktober 2021 @ 18:30

  16. “Og så har han startet firmaet Rebuild Consult, hvor han er mentor for børn og unge af familier med problemer som for eksempel alkohol, stoffer og kriminalitet.”

    Jeg vil æde min røde lue på, han ikke har lært en skid om de fremmedes natur.

    Kommentar by Broager Land — 27. oktober 2021 @ 19:05

  17. HVAD SKETE DER i denne sag? Blev Lars Pedersen forfulgt, overfaldet, chikaneret og truet for at have sat et par ord på bandeproblemerne? Blev hele familien truet? Var det banderne eller medierne som ødelagde alt for ham? Og hvad skete der egentlig? Var hovedårsagen at han ikke ville betale beskyttelsespenge, eller at han blev hængt ud som racist og fascist eller hvad?

    At en enkelt ubevæbnet menig borger ikke alene kan tage kampen op mod tungt bevæbnede bander siger sig selv. Men forsøgte Lars Pedersen det? Den mistede kontakt til sønnen, er det ikke noget med skilsmisse-systemet og kvindesags-kvinderne der dominerer familiehuset, alias familieretskontoret og et par andre navne.

    Som Aamund siger: Familiehuset er en mandshadende standret der rutinemæssigt dømmer far til døden og mor til evigt liv med børnene.

    Kommentar by BENT A — 27. oktober 2021 @ 19:06

  18. Familieretshuset…

    Kommentar by BENT A — 27. oktober 2021 @ 19:22

  19. Hvem stemmer Lars Pedersen på?

    Kommentar by piphans — 27. oktober 2021 @ 23:54

  20. Danskere har klistermærker, islamisterne har den voldsomt populære antisemitiske altoverskyggende formørkende undertrykkende hadefulde racistiske koran –

    Sura 2.216 Jeres forskrift er at føre krig selv om det skulle være jer imod.

    Sura 9.73 Profet! Bekæmp de vantro. Vær skånselsløs mod dem! Deres herberg bliver helvede. Hvilket ondt endeligt!

    Sura 8.59-60 De, der er vantro, skal ikke regne med at undslippe; de kan ikke unddrage sig.

    Udrust imod dem så stor en styrke og så mange kampheste, som I formår, for dermed at sætte en skræk i Allah´s og jeres fjende og i andre…

    Sura 4.89 De (vantro) ville ønske, at I var vantro, lige som de selv er vantro, således at I var lige. Tag ikke nogen af dem til venner, før de udvandrer for Allahs sag! Hvis de vender sig bort, skal I gribe dem og dræbe dem, hvor I end finder dem.

    Sura 9.5 Når de fredhellige måneder er omme skal I dræbe dem, der sætter andre ved Allahs side, hvor som helst I finder dem! I skal gribe dem, belejre dem, ligge på lur efter dem i hvert baghold! Men hvis de omvender sig (bliver muslimer), holder bøn og giver almisse, så lad dem frit gå.

    Sura 47.36 Bed ikke om fred når I har overtaget, Allah er med jer.

    Sura 9.29 Bekæmp dem, som ikke tror på Allah og den yderste dag, og som ikke forbyder, hvad Allah og hans udsending forbyder; og blandt dem, der har fået skriften , skal I bekæmpe dem, der ikke bekender sig til den sande religion (islam), indtil de et kuet og betalt skat (til muslimerne). De kristne siger ”Messias er Guds søn!” Det er de ord de tager i deres mund. De efterligner, hvad de, der var vantro, sagde tidligere. Måtte Allah bekæmpe dem” Hvor kan de være så forløjede?

    Sura 8.17 Det var ikke jer, der slog dem ihjel, men Allah som slog dem ihjel,

    når du kastede (spydene mod dem) var det ikke dig der kastede, men Allah, der kastede.

    Sura 9.13 Kæmp mod dem! Så vil Allah straffe dem ved jeres hånd og gøre dem til skamme, hjælpe jer mod dem og læge hjertet hos de troende folk hånd.

    Sura 9.3 Forkynd dem, der er vantro en pinefuld straf.

    Sura 8.65 –66 Profet! Anspor de troende til at føre krig. Hvis der er 20 udholdende mænd af jer, vil de besejre 200, og hvis der 100 af jer, vil de besejre 1000 af dem, der er vantro, for de er folk, der intet forstår. Der tilkommer ikke en profet nogen fanger, før han har kæmpet og sejret i landet.

    Sura 9.123 I, som tror (på Allah)! Bekæmp dem af de vantro, der er i nærheden af jer! Lad dem finde jer skånselsløse! I skal vide, at Allah er med de gudfrygtige (muslimer).

    Sura 9.38-39 I,som tror (på Allah)! Hvad er der i vejen med jer? Når man siger til jer: ”Ryk ud for Allahs sag!” er I som tynget mod jorden… Hvis I ikke rykker ud, vil han tildele jer en pinefuld straf…

    Sura 9.41 Ryk ud med let oppakning eller med tung og før krig med jeres ejendom og liv for Allahs sag. Det er bedste for jer hvis I har viden.

    9.62 Ved I ikke, at den, der sætter sig op mod Allah og hans udsending, har Helvedes ild i vente. Der skal han blive til evig tid. Det er en vældig vanære.

    Sura 8.12-14 (Byttetagningen): Jeg vil sætte en skræk i livet på dem, der er vantro. Hug dem over nakken (med sværdet)! Hug dem over hver en finger! For de satte sig op mod Allah og hans udsending! Allah er streng til at straffe. Sådan er det, så smag det! De vantro har ildens straf i vente.

    Sura 5,33 Gengældelsen for dem, der bekæmper Allah og hans udsending og stræber efter at skabe fordærv i landet, er at de bliver dræbt eller kors-fæstet eller får deres hænder hugget af i modsat side eller bliver fordrevet fra landet. Sådan er det!

    Jihad som udvandring og overtagelse af de vantros land

    Sura 9.74 De, der tror (på Allah) og udvandrede og kæmpede for Allahs sag, og de, der gav jer husly og hjælp, det er de sande troende.

    Sura 9.20 De, som tror (på Allah) og udvandrede og kæmper med deres ejendom og deres liv for Allahs sag, de befinder sig på et højere rangtrin hos Allah. Det er dem, der vil sejre.

    Sura 33.26-27 Han (Allah) fik dem af skriftens folk (jøderne og de kristne) … til at komme ned fra deres befæstede stillinger og satte dem en skræk i livet, idet I dræbte en del og tog en del til fange. Han gav jer deres jord, deres boliger og deres ejendom i arv, og desuden jord, som I endnu ikke havde betrådt. Allah er i stand til alt..

    Sura 48.20-21 Allah lovede jer meget bytte, som i skulle tage, og dette lod han hurtigt ske for jer…

    Og noget andet bytte, som I endnu ikke har bemægtiget jer, har Allah allerede indkredset. Allah er i stand til alt.

    Hvis de, der er vantro, havde taget kampen op mod jer, ville de snart have vendt ryggen til. Siden finder de ingen ven og ingen til at hjælpe sig.

    Allah giver muslimerne meget bytte og fuldstændig magt over alle vantro

    Sura 59.6 Hvad Allah gav sin udsending som bytte fra dem (fra de vantro) skulle I hverken transportere på heste eller kameler for at få fat i. Allah giver sine udsendinge magt over hvem, han vil. Allah er i stand til alt.

    Profetens udvandring, som er basis for islams tidsregning, er vigtig for alle muslimer. Engang var det Mekka, som skulle erobres, nu er det nyt land i Vesten, som skal koloniseres og som Allah vil skænke alle dem som bytte, der følger ham jfr.

    Kommentar by Mads kering — 29. oktober 2021 @ 15:25

RSS feed for comments on this post.