2. november 2021

Rød mobilisering: Gratis bustransport til arabisk-oversat valgmøde, flere brevstemmesteder i ghettoer

Enhver der har boet i Danmark i fire år har stemmeret til det kommende kommunalvalg, og flere kommuner gør sig nu store anstrengelser for at få dem til stemmeboksen. Sikre stemmer til rød blok. Integrationsrådet i Nakskov har arrangeret et vælgermøde målrettet indvandrere, for at få flere til at stemme. Vælgermødet oversættes til arabisk, og der er gratis bustransport. Lignende tiltag skal gøre det nemmere for indvandrere at stemme i Holbæk Kommune. En historie fra TV2 Øst – Indvandrere bliver hentet med gratis bus for at øge valgdeltagelsen.

“… Vælgermødet, der bliver oversat til arabisk, skal ifølge Remzi Grepi få flere indvandrere og efterkommere til at deltage i valget den 16. november.

For at få flest mulige deltagere til vælgermødet tilbyder Lolland Kommune gratis bustransport fra Rødbyhavn, Rødby og Maribo. …

– Vi har gjort alt, hvad vi kunne med at skaffe gratis bus og samarbejde med sprogskolen for at reklamere for vælgermødet, så jeg er meget spændt på, hvor mange der kommer, siger Remzi Grepi…”

(Ghettoen Ladegårdsparken i Holbæk, hvor man nu kan brevstemme tæt på hoveddøren; Foto: Maps)

“Længere mod nord forsøger Holbæk Kommune at øge valgdeltagelsen hos indvandrere ved at opsætte flere brevstemmesteder de steder, hvor stemmeprocenten historisk set er lavere end i resten af kommunen.” (TV2 Øst)

Oploadet Kl. 10:29 af Kim Møller — Direkte link52 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/122958/trackback

52 Comments »

  1. Kontraproduktivt at oversætte et valgmøde til arabisk. Mange muhamedanere forstår ikke arabisk, men taler tyrkisk, urdu, farsi, pashto eller dari.
    Muhamedanere forstår og anerkender ikke demokrati; det er direkte forbudt i muslimske lande; medmindre et islamisk råd forefindes, som udemokratisk afgør om en demokratisk beslutning ligger indenfor koran & sharia.
    Det hjælper ikke på integration og assimilering at fedte for muslimer. Alle muhamedanere med lovligt ophold burde først få stemmeret overhovedet, når de forstår, taler og skriver dansk. Har de ikke lært det indenfor 1 år efter ankomst til DK, er det ud af klappen efter ½ år på ½ dagpengesats som sidste advarsel.

    Kommentar by Gustav Jensen — 2. november 2021 @ 10:52

  2. Hørte fornylig på Kbh. radio, at Bydelsmødre fik en overbygning i uddannelse om at køre i bus. Men google var ikke hjælpsom i den henseende.

    Men dagens historie fra TV2 Øst siger alt. Fuldt forståeligt DR så tit bruger ham her

    “Hvis vi får folk på kontanthjælp og indvandrere til at stemme noget mere, så vil de gavne bestemte partier i den røde blok på bekostning af den blå blok
    ROGER BUCH, KOMMUNALFORSKER FRA DANMARKS MEDIE- OG JOURNALISTHØJSKOLE”

    Ikke noget med at spørge om, hvad de sidste 4 års flertal er brugt til i de røde kommuner

    Kommentar by tavsen — 2. november 2021 @ 10:57

  3. Nogle holder kødkvæg, andre holder stemmekvæg.
    Jeg stemmer på den første slags.

    Kommentar by ino — 2. november 2021 @ 10:59

  4. Stemmekvæg. Man har simpelthen kopieret Erdogans valgkamp.

    Kommentar by Ufrivillig skatteyder — 2. november 2021 @ 11:14

  5. Det røde flertal bruger millioner på valgbusser: Flere indvandrere skal stemme

    Regeringen, De Radikale, SF, Enhedslisten og Alternativet bruger fem millioner kroner på at indsætte såkaldte valgbusser i forbindelse med kommunal- og regionsvalget. Det fremgår af aftalen om finansloven. Link (side 19-20).

    Valgbusserne kører ud i områder med lav valgdeltagelse. Meningen er, at flere skal benytte sig af deres stemmeret ved at afgive brevstemmer i busserne.

    Flere detaljer her:
    https://ksdha.wordpress.com/2021/10/24/det-rode-flertal-bruger-millioner-pa-valgbusser-flere-indvandrere-skal-stemme-2/

    Kommentar by KSD — 2. november 2021 @ 11:19

  6. Ja, kommunisterne gør alt hvad de kan for at
    lefle for og tækkes de kulturfremmede. I første
    omgang kan de røde profitere af de fremmedes
    stemmer, men i næste omgang vil evighedsturisterne
    overtage magten, og dermed danskernes folkehjem og
    fædreland. Plus alle andre værdier.

    Rødkålshovederne og de radikale er ekstremt
    kortsynede. Af de islamistiske oprør og
    revolutioner i Iran og andre lande, og af
    hverdagsterroren i Sverige har de intet lært. Intet.
    Selvom tusindvis af kommunister, bøsser og feminister
    og mange andre blev arresteret, fængslet, tortureret
    og myrdet af de nye magthavere.

    Blinde og døve politikere og mediefolk saver lystigt
    i de grene de selv sidder på. At være så uvidende,
    historieløse, landsskadelige og selvmorderiske som
    muligt, ansér de tilsyneladende som værende en dyd
    eller en slags ædel visdom.

    Desværre kan deres utopiske fantasterier slutte med at
    vi alle rives med i faldet ned i vanviddets afgrund.

    Kommentar by BENT A — 2. november 2021 @ 11:46

  7. PS: Er det ikke en slags valgsvindel
    at importere over en million asylanter
    fra fjerne lande, for at skaffe sig
    stemmer? Er det ikke en parti-egoisme
    og hensynsløshed som går ud over alle
    grænser? Er det ikke en form for forræderi?

    Danskerne kan jo blive evige tabere i
    det spil.

    Kommentar by BENT A — 2. november 2021 @ 11:49

  8. Kommunisterne i Danmark har støttet arabere og lignende siden så længe jeg kan huske. Hvis nogen er fjender af Israelog USA,er de på deres side. De vil verdensrevolution,hvilket nok er en af grundene til at de bliver støttet af folk som satte sig på trykning af valuta på Jekyll Island og førhen Bank of England. Det handler for disse typer om at tjene på enhver konflikt ethvert sted i verden. Og socialdemokrater er deres nyttige idioter. De arbejdere som satte arbejderbevægelsen i gang,er ikke arbejdere,men døgenigte,som hellere vil opildne til ødelæggelse,end udføre et arbejde.

    Kommentar by Nielsen — 2. november 2021 @ 12:03

  9. I radioen opfordrede de til at stemme blankt. Det vil sige at en hurtig blyant kan forandre en blank seddel til en gyldig!

    Kommentar by Islamarebad — 2. november 2021 @ 12:12

  10. Der er mange måder at sleske for dem på. Stem på os og…
    Som ved lands valget, straks mere i hjælp.
    https://amtsavisen.dk/artikel/dansk-folkeparti-%C3%B8nsker-arbejdspligt-her-og-nu-flygtninge-og-migranter-skal-rense-toiletter-og-fortove

    Kommentar by P — 2. november 2021 @ 12:20

  11. Tillad mig at gøre opmærksom på at et flertal ad etniske danske vælgere, ja nu er vi så langt “ude” at vi der betaler gildet kaldes etniske, igennem mange år har stemt på de partier der nu ødelægger Danmark. Alle har kunnet se det skred der er ved at ske, alligevel fortsætter man med at stemme på de partier.

    Kommentar by NED MED ALTING — 2. november 2021 @ 13:11

  12. AF etniske, ikke AD. Jeg beklager.

    Kommentar by NED MED ALTING — 2. november 2021 @ 13:12

  13. “Længere mod nord forsøger Holbæk Kommune at øge valgdeltagelsen hos indvandrere ved at opsætte flere brevstemmesteder de steder, hvor stemmeprocenten historisk set er lavere end i resten af kommunen.”

    Det er jo en slags valgsvindel. Til gavn for bestemte partier. Disse brevstemmesteder har ikke samme kontrol af om den, der stemmer, er stemmeberettiget. Hvem personen er, der stemmer, kontrolleres ofte ikke. Der er ikke repræsentanter fra alle partier på stedet, der overvåger valghandlingen og sikrer, at der ikke svindles. Og hvem checker, hvem der er indeni burkaen? Skal Fatima smide burkaen for at sikre korrekt ID?

    Som ved det amerikanske præsidentvalg 2020 ved Mail-in ballots , hvor der ikke var nogen som helst kontrol af hvem, der puttede stemsedlerne i postkassen. Her svindlede det Demokratiske Parti sig til valgsejren, gennemføre mail-in ballots i de valgdistrikter, hvor der var mange af deres potentielle vælgere, der ellers normalt var sofavælgere. Det bragte stemmeprocenten rekordhøjt op ved det amerikanske præsidentvalg i 2020, men pga af manglende vælger ID-kontrol kunne nogle nævenyttige valganalytikere senere konstatere, at folk, der allerede var døde, havde afgivet deres stemme, ligeom nogle, der ikke længere boede på pågældende adresse. De var flyttet til en helt anden stat. (Desuden blev der dokunmenteret omfattende svindel med stemmeoptællingen) Derudover havde ikke-stemmeberettigede stemt f.eks illegale indandrere.

    Kommentar by Amad — 2. november 2021 @ 13:15

  14. ER DET IKKE fantastisk så svag den blå
    opposition er. De “blå og borgerlige”
    partier kunne forlængst have modarbejdet
    at de røde importerede vælgere til sig
    selv. Men deres kritik af de rødes trans-
    aktioner har været så sølle, ulden og
    lunken, at man skulle tro de ønskede
    at komme i mindretal.

    Når man tænker på Lars Ulykke, DF-Tullesen,
    van Opslagh, Jacob klovn, Pape og Pernille
    Weiss og lignende, må man tvivle på om de
    nogensinde har været hvad de udgiver sig
    for at være.

    Kommentar by BENT A — 2. november 2021 @ 13:30

  15. Kommentar by Amad — 2. november 2021 @ 13:15

    Jeg har været tilforordnet ved flere valg…og snyd ved personernes adgang til at stemme er meget meget svært at gennemføre…der til er systemet meget sikkert!

    Men snyd og valgsvindel kan ske inden den egentlige valghandling…det ved de røde godt og derfor er kreativiteten stor når man vil retningsbestemme vælgernes stemmer i sin retning.

    Medierne gør det og kommunerne gør det…bistået af den naive tiltro til ærlighed, retfærdighed og ejegode handlinger, for at få de marginale vælgere (muslimerne) til at stemme rigtigt!

    Er der korruption iu Danmark? – I den grad!!

    Kommentar by Black Watch — 2. november 2021 @ 13:32

  16. Saavidt jeg ved kan Danske statsborger (100%),bosiddende udenfor Europa ikke stemme paa noget som helst i Danmark er jeg forkert paa den eller hva`
    Et land som Danmark har ikke brug for “mail in ballots” det er ikke stoerre en man kan moede op vise dokumentation ,som jeg ser, nu er der ogsaa busser for dem der, p.g.a. politikernes daarskab, har faaet statsborgerskab ,derfor ud af bussen identifikation og ind og vaelg, maaske den service ogsaa kunne ydes til landets oprindelige beboere

    Kommentar by dunk — 2. november 2021 @ 13:38

  17. I de go’e gamle dage sørgede kommunen for, at invalider og andre, der ikke var selvhjulpne, kunne komme til at stemme.

    Glædeligt, at der allerede er to kommuner, der har indset at muhamedanere i praksis er at sidestille med invalider – bortset fra, at de jo selvfølgelig heller ikke kan dansk.
    Burde man ikke bevilge invalidepension til alle muhamedanere?

    Kommentar by Bastardo — 2. november 2021 @ 13:57

  18. Tricket med valgbusser minder foruroligende om demokraternes forskellige krumspring, da Biden skulle vælges?

    Kommentar by Bastardo — 2. november 2021 @ 14:00

  19. At Bent A:

    Problemer med linieskift?

    Kommentar by Bastardo — 2. november 2021 @ 14:04

  20. LISTEN OVER OFRE for de gamle partiers politik (som
    kan læses under bloggen om “Ældre dame overfaldet
    i bus”) var lang, men alligevel for kort.

    F.eks. kan tilføjes ofrene for den asociale bolig-
    politik samt Venstres vilde og kostbare planer om at
    nedrive titusinder af gode boliger, for at få de
    kulturfremmede spredt ud til hver en krog i Danmark.

    Der er også tog- og buspassagerer som lider under DSBs
    forfald, høje billetpriser og forringede service m.m.
    Der er de mange flere lastbiler på vejene og i gaderne,
    fordi coastere og fragtbaner er sendt ud i kulden.

    Og der er de massevis af milliarder af kroner der er gået
    til spilde på fejlindkøb, tømning af statskassen til gavn
    for udenlandske skattesvindlere, og til skade for nødstedte
    danskere.

    Der er mink-farmerne som stadig ikke har fået de lovede
    erstatninger udbetalt. Og der er de mange tvangsfjernede
    børn der IKKE fik erstatning for årelang mishandling,
    fordi kun en lille udvalgt gruppe af Godhavnsdrenge fik
    erstatning. Resten af disse drenge blev diskrimineret,
    og fik kun en lang næse. Men Mette Fupsen nåede dog at
    sole sig i blitzlysene over hvor god og rar hun dog var
    overfor den særlige gruppe.

    Tusinder af skilsmisse-børn har heller aldrig fået
    erstatning for de lidelser og grove krænkelser af
    deres menneskerettigheder som de er blevet
    påført af skilsmisse-bureaukratierne.

    Men regeringen synes at der er råd til at sende
    titusindvis af millioner af kroner ud til fjerne
    lande som Afghanistan, Kina, Indien, Nigeria,
    Tanzania, Uganda, Burundi og Mali osv.

    Lige om lidt sender de 500 millioner kr. til
    Afghanistan iflg. DR.

    Kommentar by BENT A — 2. november 2021 @ 14:08

  21. Bastardo: Næh, men korte linjer
    er vist lettere at læse.

    Kommentar by BENT A — 2. november 2021 @ 14:20

  22. Ja for fanden NED MED ALTING. Fire femtedele har gennem genarationer stemt for Danmarks ødelæggelse. De er ved at være i mål.

    Kommentar by Nielsen — 2. november 2021 @ 14:29

  23. Bent A er begyndt at skrive digte.
    Jeg foreslår, han sender dem til Gyldendal, i stedet for at belemre os med dem.
    Men selvfølgelig, nu ser man straks, hvem forfatteren er – og kan scrolle forbi.

    Kommentar by Hansen — 2. november 2021 @ 14:44

  24. # 17.
    HA HA, ramt på kornet.

    Kommentar by NED MED ALTING — 2. november 2021 @ 15:33

  25. # 22.
    Enig.
    Noget sådant kan man i FT hurtigt blive enige om.
    Nå, igen etniske danskere vil åbenbart egen undergang.
    Hvem sagde: Det Danmark I kender!!!

    Kommentar by NED MED ALTING — 2. november 2021 @ 15:35

  26. Det bliver vel ligesom ved præsidentvalget i USA 2020, hvor nogle folk blev instrueret i, hvor de skulle sætte deres kryds/prik/sløjfe, og mumien/the walking dead Biden “vandt”, trods kun 37 millioner stemmer (anslået) mod 103 millioner stemmer (anslået) til Trump. Okay, så fik jeg lige nogle kendsgerninger om præsidentvalget i USA 2020 med. Men stemmekvæg er der tale om. Rigtige danskere bør nu for en gangs skyld stemme i stort tal til kommunalvalgene og lade være med at være sofavælgere som sædvanligt.

    Kommentar by barfbag — 2. november 2021 @ 15:36

  27. Vil ikke blive spor forbavset hvis den nye blogger “Hansen” er endnu
    en udgave af Umulius/Kingo/Johansson osv. Eller er det evt. bare en
    sur radikal type uden argumenter eller demokratiske debat-evner?

    Kommentar by BENT A — 2. november 2021 @ 15:44

  28. Vi ved jo godt hvorfor de røde så gerne vil have flere og flere indvandere, og her har vi beviset! De vil have stemmer! Og indvandrene stemmer rødt!

    Kommentar by Den Nervøse — 2. november 2021 @ 15:56

  29. “hvor man nu kan brevstemme tæt på hoveddøren;”

    Ja, selvfølgelig skal de dovne muslimer serviceres mest muligt. De skulle da nødig overanstrenge sig. Det er jo ikke derfor, de har forladt de lande som allah har skabt til dem, som værende de perfekte samfund.

    Jeg har “arbejdet” sammen med mange af dem. 95% af dem var ludhamrende dovne. Fuldt forståeligt de aldrig har kunnet oparbejde et velfærdssamfund, på trods af deres enorme mineralrigdomme.

    Islam kan kun ødelægge samfund. STAKKELS MENNESKEHED

    Kommentar by tavsen — 2. november 2021 @ 16:14

  30. @ 2 tavsen

    ” -at Bydelsmødre fik en overbygning i uddannelse-ja, det ville da ikke forbavse, hvis nu det blev til en uddannelse. Kan man så også “læse” til “Opgangsambassadør” ?

    Har muslimerne ikke meget tilfælles med gøgen, der skubber redens oprindelige afkom ud, eller med snylterne og parasitterne der lægger sit afkom i et andet levende. Er der nogen forskel på disse skadeddyr og muslimen der udnytter værtsfolkets godhed for egen vindings skyld ??

    Er muslimerne i Danmark overrepræsenteret på arbejdsmarkedet?? NEJ, er der nogen der tør eller har lyst til at ansætte en ung muslim fra en ghetto?
    Hvem ligger i bunden når man studerer karakterer fra folkeskolen??
    Hvem ligger i toppen af kriminal statistikkerne??
    Hvem iklæder sig førertrøjen når det gælder mængden og størrelsen af overførselsindkomster og svindel hermed ??
    Hvem rejser på ferie i det hjemland, hvor man påstår sig flygtet fra??
    Hvilken religion/isme kan ikke integreres i de vestlige lande??
    Hvilken religion har en overepræsentation af overfertilitet og analfabetisme , der medfører at de ikke er i stand til at forsørge sig selv ??
    Hvilken religion føler sig altid krænket, og kræver særrettigheder under devisen ”mig ha, du betale” ?
    Hvilken folkeslag er konstant i konflikt med sig selv og andre??
    Hvilken folkeslag og religion hører man konstant om i TV – avisen og diverse nyhedsformidlinger ??
    Hvilken religion undergraver og udnytter demokratiet i Danmark??
    Hvilken religion slår olympiske rekorder ved special undervisning grundet indavl?
    Hvilken religion kommer hovedparten af verdens terrorister fra??
    Hvilken religion beslaglægger/koster hvert år mindst 33 milliarder af danskerne skattekroner??
    Er der ikke en anden udvej end rundbordssamtale , samtaleterapi, dialogmøder, forebyggende samtaler, respekt-pakke, bydelsmødre, opgangsambassadører, konfliktløsning, og posten endnu flere penge i ghettoerne og muslimskolerne ???

    Organisation of Islamic Cooperation (OIC), har følgende paragraf i charteret der lyder således:
    ”… at bevare og fremme de høje islamiske værdier som fred, medfølelse, tolerance, lighed, retfærdighed og menneskelig værdighed… ”

    Islams DNA er terror, og de trækker deres ubændige had op af en tilsyneladende uudtømmelig brønd af had, mod alt der ikke er islamisk.

    Vi må i dag anse det muslimske spørgsmål for at være et af de vigtigste problemer, vi står med i dagens Europa-et problem som må løses, og som vil blive løst, og som vi håber at mange nationer i Europa vil bakke op om denne rensning.
    Det er mig ubegribeligt, at man vil sammenføre hvad ikke hører sammen. En 1400 års stokkonservativ og forstenet livsstil har intet at gøre med den moderne vesteuropæiske livsstil, det kan kun give uoverskuelige problemer, som der også er blevet advaret om i 4-årtier, men beslutningstagerne har ikke gidet lytte.

    Derfor bør man kalde en skovl for en skovl, og en spade for en spade. Det er et dårligt udgangspunkt hele tiden at tænke på, hvad der provokerer en muslim. Det bør vi ikke tage hensyn til. Jeg agter ikke at sige som en dørmåtte fordi der er muslimer til stede. Det er helt til grin, at de fleste muslimer her forsøger at indføre de retslige og håbløse forældede religiøse systemer, som de påberåber sig flygtet fra!
    Vi vil ikke, og vi kan ikke længere udholde at se den islamiske kræftbyld æde Europa op indefra. Vi er heller ikke længere villige til at tåle og stiltiende se på den islamiske hærgen overfor egne etniske borgere. Vi vil ikke længere tåle vold, overfald, voldtægt, skyderier, brandstiftelse,bedrageri af sociale goder fra Mustafa, Hussain og Murad og hvad de ellers kalder sig.

    Vi skal tage hensyn til de værdier, som er bærende i vores samfund, f.eks. ytringsfrihed, frihed under ansvar, demokrati og at religion praktiseres indenfor hjemmets fire vægge, og kæmpe imod hvad islam står for: antidemokratiske, homofobiske, antivestlige og stærkt konservative. Begynder vi at frygte, hvad der eventuelt kan provokere en muslim, hører det aldrig op. En muslim kan tilsyneladende sige og påstå at dette og dette strider mod Koranen eller deres overbevisning, og mange retter ind. Finder han ikke det ene, så skal han nok finde noget andet. Og retter man ikke ind eller vove at sige det modsatte, så risikerer man at ende som en krøbling.

    Kommentar by der Adler — 2. november 2021 @ 16:21

  31. Der er 400000 ikke danske statsborgere, som har stemmeret til Kommunal og Regional valg.

    Kommentar by Michael Unna — 2. november 2021 @ 16:27

  32. Her er en flyer fra Emrah Tuncer – spidskandidat for Radikale Venstre i Holbæk Kommune: https://www.facebook.com/nbusjaelland/posts/223306889892866

    Kommentar by Lasse Andersen — 2. november 2021 @ 17:49

  33. der Adler — 2. november 2021 @ 16:21

    Alt sammen du skriver er 100% korrekt. I 1985 fortalte min far, at de fik familiesammenføring. Umuligt, så er det jo indvandring, og det er der lov imod.

    Han havde selvfølgelig ret, så jeg undersøgte tingene. De sidste 5 år i firserne fik vi over 20.000 hjælpeløse muslimer om året. Derefter opgav jeg at følge med. Løbet var kørt for det homogene Danmark, hvor alle arbejdede for den samme sag. Udlændingeloven i 1983 blev Danmarks gravskrift. Uagtet Zenia Stampe udtalte for små 10 år siden.

    “Om 20 år ligner de os andre” Ufatteligt ukendskab til islams mentalitet og kvindesyn.

    Et 3-4 årigt pigebarn blev banket ihjel på Herlev sygehus. Nu er der et nyt tilfælde af den afskyelige vold mod spædbørn.

    “Det er endnu uvist, om pigen får varige men. En retsmediciner skal under retssagen forklare nærmere om skaderne.

    Pigen er nu udskrevet fra hospitalet og er placeret hos en plejefamilie.

    Den 23-årige far har tidligere haft relation til en rockergruppe, og han er tidligere dømt for vold. Senest fik han knap fem års fængsel for grov vold og besiddelse af en skarpladt pistol. Straffen blev skærpet, fordi pistolen var til brug under konflikt med en rivaliserende rockergruppe.”

    Etniciteten er udeladt, men handlingerne tyder på Satudarah.

    Det er dybt deprimerende at bevidne mit smukke land blive kørt på historiens losseplads.

    Nej, det er ufatteligt højt uddannede danskere stadig parerer ordre fra statslige medier. Mediestøtten dikterer mediernes output.

    I 1985 købte jeg en bog om det nye fænomen. Bogen var cases. Een af dem, der fik “asyl”, var en kurder. Tænk, han kørte i tog op gennem Østeuropa, som jo var kommunistisk dengang. Hele vejen til dansk asyl, fordi han var forfulgt derhjemme, fordi han var kommunist !!!!!

    Året efter fik jeg besøg af en canadier. Vi sad på en bænk i Tivoli. Foran stod et ungt muslimsk par. Jeg pegede på dem og fortalte højlydt på engelsk til min kammerat. Det er den nye upper-class. De behøves ikke arbejde. Det har de danske slaver til. Det unge par forsvandt hurtigt. SANDHEDEN er altid ilde hørt for muslimer.

    Kommentar by tavsen — 2. november 2021 @ 18:08

  34. #7 BENT.A jo …Jeg er enig. Det er en slags valgsvindel , det er en slags forrædderi (landsf..), jo det er part- egoisme.- bogstaveliģt talt ud over alle grænser. Rødblok, især socialdemokratiet udøver og udviser magtfuldkommehed , skamløst og helt uden hæmmninger. De har ingen problemer med at være i stue med sig selv. Jeg forstår det ikke.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 2. november 2021 @ 18:10

  35. EN BLOGGER SKREV at Enhedslistens og de radikales
    politik er rendyrket ondskab.

    Det er nok rigtigt. Dog er der en overbygning af dumhed,
    uvidenhed og psykiatriske vrangforestillinger.

    Mere indvandring vil OVERBEFOLKE, RUINERE og ØDELÆGGE Danmark.
    Men det rager de gamle partier en høstblomst.

    EL, R og SF mfl. vil have meget mere indvandring. Og V, K,
    DF og LA er såmænd også med på vognen. Og S vil have tyrkere, pakistanere og “tyskere” der melder sig ved sydgrænsen ind, plus familiesammenføringer, kvoteflygtninge, syriske ISIS-støtter,
    afghanske krigere og særlig udvalgte EU-borgere fra
    diverse Menap-lande. Og de forældede FN-konventioner holder man
    stædigt fast i.

    Man ønsker at fylde Danmark med røde vælgere, løntrykkere og
    socialklienter.

    Som der Adler påviser 16.21 er en gigantisk katastrofe på vej til
    at blive udrullet. Som var en naturkatastrofe med jordskælv, vulkanudbrud, græshoppesværme, oversvømmelser, tornadoer og pestsygdomme på een gang begyndt at plage og dræbe europæerne.

    I sammenligning med invasions-katastrofen er co2 og corona-virussen
    små bagateller. Men de bruges til at aflede opmærksomheden. (Læs
    hvad Lomborg, Svensmark og Aamund har skrevet af ærlig oplysning
    om den påståede klima-“krise”)

    Til Adlers fine indlæg kun en enkelt tilføjelse: Hvis danskerne/ vælgerne ikke snart vågner op, vil vi alle ende som
    krøblinge, som retsløse økonomiske, kulturelle, sociale og
    fysiske krøblinge.

    Og Danmark som er blevet mindre og mindre de sidste 500 år,
    vil forsvinde fra verdenskortet.

    Og hvis løgnefabrikken og klima-tosse-radioen DR ikke snart
    pålægges at opføre sig ordentligt, vil udsigten til at redde
    Danmark fra undergang blive mindre og mindre for hver dag eller
    hvert år.

    Kommentar by BENT A — 2. november 2021 @ 18:13

  36. Kim du burde få SSL på siden da forskellige browsere bimler og bamler om siden er usikker, det kan holde nogen fra at besøge den.

    Kommentar by jamåske — 2. november 2021 @ 18:59

  37. Jeg kan kun anbefale at man klager, hvis man er stemmeberettiget i nogle af de pågældende områder.

    Umiddelbart vil jeg tro, at man skal klage til ombudsmanden og ikke til valgnævnet – da det i de konkrete tilfælde er forvaltningen, der søger at på virke valgresultatet ved en særlig målrettet indsats ift. en nærmere defineret gruppe borgere. Jeg tænker ikke, at det er lovligt, at afhente borgere og kører dem til valgsteder, med mindre at de lider af fysiske handikap der gør denne kørsel nødvendig.

    TV2 mobiliserer også islamister mod danskernes folkestyre og fædrelandets overlevelse.

    https://nyheder.tv2.dk/video/dUY4dXNYemVjWDZwNm9rRmdwTlo2U0dFVlJ3SDB2Y0Y

    Hvis ikke ombudsmanden er rette myndighed, at klage til, så skal de henvise klageren til rette myndighed.

    Kommentar by Polka - je suis Hr. Naturli' — 2. november 2021 @ 19:14

  38. Do not try to teach a pig to sing. It does not work and it annoys the pig.
    Lær ikke en ørkenbo at gå på toilettet. Den har aldrig set et og den tror at kummen er til fodvask inden bønnemøde.
    For de tungnemme godtænkende politisk korrekte: Dette er satire, så tilkald ikke en danskerhadende byretsdommer – dem er der sgu nok af.

    Kommentar by Gustav Jensen — 2. november 2021 @ 19:24

  39. # 29.
    Hov hov. Husk du omtaler medmennesker med mange traumer, bl. a. alvorlige krigstraumer. Så mange traumer at disse stakler nærmest pr. automatik meddeles førtidspension, bolig samt diverse tilskud. Og det uagtet at kravene til førtidspension ikke er en del af sagsbehandlingen for disse raketforskere hjerneforskere osv. Det er noget ganske andet når etniske danskere søger samme type pension. Selv drabsdømte meddeles førtidspension, erstatninger osv. Vi (læs: skatteslaverne) bør være forstående m. m. Sidste mand/kvinde slukker og lukker.
    Du må da ikke være urimelig, det er jo racisme eller noget. Det siger BLM og “politikerne”, så det er nok sandheden – eller noget. Spørg bare Aarhus.

    Kommentar by NED MED ALTING — 2. november 2021 @ 20:44

  40. Tænk man nu roser, og velbegrundet roser de tidligere “fjender” under Den Kolde Krig. Jeg finder det flot at Polske politikere giver EU besked om hvem der bestemmer i Polen. Samme gælder Ungarn. Hvad er mon forskellen på Sovjet´s terrorregime og EU? Svaret: Der er ingen.

    Kommentar by NED MED ALTING — 2. november 2021 @ 20:49

  41. 400.000 udlændinge kan stemme …fire-hundrede-tusinde …kære venner, løbet er kørt for Danmark !!!

    Og ellers:
    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    Fædrelandet.

    Kommentar by Neuhammer — 2. november 2021 @ 20:50

  42. Neuhammer 20.50: Med hvilken ret er de med til
    at styrke kommunisterne og de radikale landssvigere?
    Med et flertal af ordentlige politikere kunne
    deres stemmer erklæres ugyldige. Men istedet får
    de nu lov til at være tungen på vægtskålen.
    Den hykleriske højborg er blevet decideret
    anti-dansk. Den er hoveddrivkraften bag FOLKEUDSKIFTNINGEN
    og Danmarks kolossale nedtur siden 1968 og 1983.

    Hvad med at indrette en symbolsk kirkegård et sted for
    at mindes de mange tusinder af danskere, børn og voksne, der
    har mistet livet som følge af den røde borgs udskejelser?
    Evt. bare som en virtuel mindepark på nettet?

    Kommentar by BENT A — 2. november 2021 @ 22:14

  43. Tucker Carlson og co. siger at USA nu befinder sig i en yderst farlig situation. Hans program følges af mange millioner amerikanere.

    Kommentar by BENT A — 2. november 2021 @ 22:59

  44. Det burde selvfølgelig kun være (etniske) danskere, som havde stemmeret.

    Kommentar by Peter Nielsen — 2. november 2021 @ 23:31

  45. BENT A — 2. november 2021 @ 22:59:

    Dine kommentarer om diverse andre medier og historier ville være betydeligt mere værdifulde hvis du også postede de relevante links.

    Kommentar by Peter Nielsen — 2. november 2021 @ 23:33

  46. OT: Hørte Connie Hedeslag på P1: Hun lyder som
    en fanatisk klima-tumpe magen til Grete Thunberg
    og Selma Montgomery. Peter Nielsen, troede at
    alle her kendte hodjas Tucker Carlson.

    Kommentar by BENT A — 3. november 2021 @ 00:56

  47. Velkommen til det socialistiske Lortehul-danmark.

    Kommentar by piphans — 3. november 2021 @ 01:01

  48. Enig Black Watch 13:32. Det der er valgsvindel, er at samle stemmer ind i særlige områder, hvor man ved man kan samle bestemte – her venstreorienterede – partiers stemmer ind. Det var det der skete ved præssidentvalget i USA, hvor det Demokratiske Parti indførte mail in ballots (gav vælgerne mulighed for at lægge deres stemmesedler i den nærmeste postkasse) i de områder, hvor de regerede og på den måde kunne ‘deres’ sofavælgere nøjes med at gå ned og stemme i den nærmeste postkasse. Det gav rekordhøje stemmetal at sofavælgerne deltog i 2020 præsidentvalget i USA og det gav – som forudset af flere valgeksperter – flertal for Joe Biden.
    At man kan stemme ved at putte en udfyldt stemmeseddel i postkassen som i USA eller som i Danmark brevstemme inden valget på kommunekontoret eller med hjælp fra Sosu-assistenterne på plejehjemmene, forringer det demokratiske valg og giver mulighed for valgsvindel og ulovlig påvirkning af af stemningen. Det har længe været kendt, at de ansatte f.eks mange steder sørger for at beboere på plejehjem stemmer på liste A. Men det er svært at bevise.

    Kommentar by Amad — 3. november 2021 @ 08:33

  49. Ja, venstrefløjen har lært noget af demokraterne og techmilliardærerne ved det amerikanske præsidentvalg i 2020. Det gælder om at sende aktivister ud for at “høste” de rigtige stemmer.

    Venstrefløjen ved jo godt at ghettoboerne stemmer rødt. I København er der forbavsende mange valgsteder i indvandrerdistrikterne. Heldigvis er den danske brevstemmeprocedure anderledes sikret mod stemmesvindel, da man skal vise legitimation og får en attest udleveret med navn og personnummer, som skal underskrives i overværelse med de tilforordnede når mnam afleverer stemmesedlerne (hvilket ikke foregik så grundigt i USA). Man må håbe at Republikanerne har lært noget til næste gang.

    De rødes omsorg for indvandrervælgerne er ikke særlig velbegrundet samfundsmæssigt set. Det er ikke demokratisk godt med stemmer fra folk der ikke læser dansk, måske tilmed er analfabeter, men i hvert fald ikke ved noget om danske forhold. Man kan håbe på at de stemmer “forkert” når de står i boksen. Her må aktivisten dog ikke gå med ind.

    Kommentar by JC — 3. november 2021 @ 09:06

  50. Man må jo nok sige at det socialdemokratiske tyranni gør hvad det kan for at vedligeholde ødelæggelsen af dansk kultur ved hjælp af blandt andet masseindvandring fra islamiske diktaturer.

    Kommentar by Nielsen — 3. november 2021 @ 09:45

  51. Enig JC 09:06 og Nielsen 09:45. Demokratiet er under afvikling i EU og i USA. Det kan man uden videre konstatere, hvis man kritisk undersøger, hvad der sker.

    Tucker Carlson afslører, såvidt jeg ved nu i en Fox News’s documentary special, “how the January 6th attack on the capitol was a false flag.”

    Er den kommet? Jeg har ikke set den. Alle løgnemediernes journalister har nærmest i kor på deres respektive medier kastet op af forargelse over den på forhånd. Er der nogen på Uriasposten der har set den og har et link til Tucker Carlsons afsløring i den Fox News’s documentary special af, at de 6. januar optøjer i Washington, som løgnemedierne kalder et Trump kupforsøg, var en ‘falsk flag’ FBI operation?

    Herhjemme er’Undersøgelseskommissionen’ om den grundlovsstridige aflivning af minkerhvervet et eksempel på at demokratiet er løbet af sporet pga af venstrefløjens sabotage.

    De ville ikke vedtage en rigsretssag mod Mette Frederiksen for det klare grundlovsbrud, men venstrefløjen fik vedtaget en rigsretssag mod Inger Støjberg for at stoppe asylsøgende pædofile gamle mænd med barnebrude. Helt grotesk ville regeringen forrige måned foreslå, at asylsøgende gamle mænd med barnebrude fra det sidste udkald fra Afghanistan, ifølge dens udkast til lovforslag skulle tillades at medbringe barnebrude.

    Det vides forresten, at gamle mænd i Afghanistan nu køber mindreårige piger for nogle få hundrede dollars, som de medbringer, når de søger asyl i vesten. Så Venstrefløjen dvs de Radikale, Socialdemokraterne, SF og Enhedslisten er nu blevet garanter for straffrihed for pædofile! :-)

    “Kommissorium for en granskningskommission om sagen om
    aflivning af mink
    Folketinget nedsætter herved i medfør af § 1 a i lov om
    undersøgelseskommissioner og granskningskommissioner en
    granskningskommission til undersøgelse af sagen om aflivning af alle
    mink i Danmark i november 2020.
    Granskningskommissionen har til opgave at undersøge og redegøre
    for det samlede begivenhedsforløb og for alle relevante myndigheders
    og ministres handlinger og involvering i beslutningen og udførelsen af
    beslutningen om, at alle mink i Danmark som led i indsatsen til
    bekæmpelse af covid-19 straks skulle aflives.
    Perioden frem til pressemødet den 4. november 2020
    Granskningskommissionen skal undersøge og redegøre for
    beslutningsprocesserne i og imellem relevante myndigheder…”

    https://www.ft.dk/samling/20201/almdel/GRA/bilag/11/2380301/index.htm

    Kommentar by Amad — 4. november 2021 @ 11:25

  52. Trump-hade medierne giver den nu fuld skrue i deres advarsler mod Tucker Carlsons kommende Fox News’s documentary special, “How the January 6th attack on the capitol was a false flag operation.
    (Alle der kan tænke selv, kunne se det var fake news tv!:-)

    Her i et klip fra ‘The Atlantic’ et eksempel på de mange hadefulde MSM indlæg:”Tucker Carlson Is Stirring Up Hatred of America
    His new documentary is designed to sow mistrust of the country’s most important institutions(…)
    A calm, sympathetic man steps forward, dressed in a button-down shirt. He explains all of it. (…) These stories are confusing, he says, because they have been staged or manipulated. None of them has ever been what they seem. Underlying them, however, is a deeper truth: Good people, honest people, true Americans, patriots, people just like you, are being cheated. Sinister forces inside the American government arranged all of this bad imagery in order to oppress you, to remove you, to eliminate you. Finally, it all makes sense. This, in essence, is the plot and structure of Patriot Purge, a documentary produced by Tucker Carlson and Scooter Downey. The first of three parts is now airing on the streaming service Fox Nation (…)To comprehend the full scope of the conspiracy, viewers will have to watch all three episodes. But even in the first episode, the goals of this project are already clear. The point is to describe the events of January 6 as a false-flag operation cooked up inside the deepest layers of the American deep state—and thus to cast doubt on everything that will come out of Congress’s January 6 hearings” (By Anne Applebaum)
    https://www.theatlantic.com/ideas/archive/2021/11/patriot-purge-tucker-carlson-documentary/620589/

    Kommentar by Amad — 4. november 2021 @ 15:09

RSS feed for comments on this post.