9. november 2021

DF’er atter truet af AEH’er: ‘Fortæller, at de har smadret mine valgplakater og har smadret mit ansigt’

I sidste uge bloggede jeg en beretning fra DF’eren Nana Harring, der blev truet af en gruppe AEH’ere i Viby. BT har talt med Nana Harring, der fortæller om endnu en episode fredag aften i Århus midtby. Selvom der er flere vidner, så vil venstrefløjen benægte episoden har fundet sted, eller hævde den er selvforskyldt. Fra BT.dk – DF-politiker truet midt i valgkampen: ‘Jeg har smadret dit ansigt med min knytnæve’.

“‘Vi tager ned på Lille torv (gade i Aarhus, red.) klokken 20. Vi når kun at være her i 20 minutter, så kommer der nogle indvandrerdrenge, der dækker sig til og står og provokerer og tager vores merchandise og begynder at kaste med det,’ forklarer Nana Harring og fortsætter:

‘De spørger, om det ikke er mig, der er Nana, hvorefter de fortæller, at de har smadret mine valgplakater og har smadret mit ansigt derpå med en knytnæve, og det opfatter jeg som en trussel, så selvfølgelig bliver jeg bange.'”

(En Benjamin Brun kommenterer truslerne på Facebook, 9. november 2021)

Oploadet Kl. 01:36 af Kim Møller — Direkte link10 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/123079/trackback

10 Comments »

  1. Loen som forskyldt ,for at have en mening.Fremmedfjendsk tja hvis Brun synes det er ok at vaere voldelig mod anderledes taenkende,hvad saa med de mere pigmneterede voldsforbrydere der goer livet surt for deres omgivelser i Danmark, bare for at naevne eet land

    Kommentar by dunk — 9. november 2021 @ 06:46

  2. HVIS DANSKERNES piger og kvinder ikke er overtaget af
    de kulturfremmede, kan de blive chikaneret og truet, eller
    ligefrem slået og sparket eller endog voldtaget. I de
    værste tilfælde, som der har været ret mange af, bliver
    de slået ihjel.

    Når de kulturfremmede kan finde ud af at danne overfalds-
    grupper, hvorfor kan de danske danskere så ikke finde
    ud af at danne selvforsvars-grupper? De fremmede patrul-
    jerer i gaderne. Måske burde danskerne gøre det samme?
    Om ikke andet kunne de fotografere de agressive og give
    billederne videre til politiet.

    Kommentar by BENT A — 9. november 2021 @ 07:44

  3. Venstrefløjserne har altid den samme reaktion når deres politiske modstandere udsættesfor trusler vold og hærværk:
    “Det er aldrig sket, det er overdrevet og i øvrigt er det selvforskyldt, pga den racistiske og menneskefjendske politik”

    Kommentar by Træt — 9. november 2021 @ 07:46

  4. Smilets by. Venstreorienteret højborg. Socialdemokratisk rugekasse.

    Kommentar by Bastardo — 9. november 2021 @ 08:31

  5. @ Bent A.

    Jeg tror problemet er at der simpelthen er for få nationalkonservative unge i DK. Et andet problem er at de fleste er sgu bange for de fremmede. du må jo lige huske på at hvis der står 10 aeh’ere og laver ballade, og der er nogen der prøver at gøre noget ved det, så vupti, et telefonopkald og så er de lige pludselig 50-100 stk. Og mon ikke Antifa og hele den røde mødding også kommer?

    Og os der er blevet voksne og godt kan se at det hele går ad helv… til, vi er vel blevet for ‘magelige’ til at patruljere gaderne om natten

    Vi må bare håbe på at ‘kulturberigelsen’ går tilstrækkeligt meget ud over de unge at de begynder at vågne, stemme på de rigtige partier OG lave grupperinger der er mindst lige så store som aeh’ernes

    Dog tvivler jeg på at problemet nogen sinde bliver løst ved en demokratisk proces. Der vil blive ballade. Meget ballade. Det bliver heldigvis ikke i min levetid, men mine børnebørn komme til at vokse op i et helt andet DK. end det vi har været vant til. Måske er det netop vores børnebørn og deres børn og børnebørn som siger NOK ER NOK?

    Odd S.

    Kommentar by Odd S. — 9. november 2021 @ 08:40

  6. Odd S. — 9. november 2021 @ 08:40

    Nej, der kommer aldrig en demokratisk løsning. Politikerne har altid en international toppost i sigte, Anders Fogh f.eks. Derfor kender de deres plads, de ved hvem der har pengene til de gode retræteposter.

    Siden 1983 har jeg hørt de samme beklagelser, for at se vælgerne igen og igen stemmer som ypperstepræsterne i MSM prædiker.

    Vi hører tit forargede meldinger om, at ingen gjorde noget ved en situation. Måske de tilstedeværende var muslimer og sanktionerede den bestialske handling?

    Kommentar by tavsen — 9. november 2021 @ 08:58

  7. Odd S, 08.40: Danskerne bør vel også oprette tlf-kæder. Om to-fem-ti år er point of no return nok endegyldigt passeret, så det skal være snart
    at danskerne vågner. Ellers er det afgrunden.

    Kommentar by BENT A — 9. november 2021 @ 12:19

  8. Det er allerede for sent. Point Of No Return var i 2015. Så den eneste reelle løsning bliver borgerkrigen.

    Det bedste vi kan gøre, er at blive ved med at gøre hinanden opmærksom på hvor indvandrerne udsætter os for vold, diskrimination, tyveri osv.

    Det gode ved borgerkrigen er at det vil sandsynligvis vil føre USA og Europa tættere sammen. Forholdet siden murens fald er blevet noget rustent.

    Og vi vil blive mere opmærksomme på vores kulturelle arv, samt vores demokratiske og retslige værdier.

    Det negative er naturligvis at mange vil dø.

    Alt For Danmark.

    Kommentar by Michael Nielsen — 9. november 2021 @ 14:58

  9. Benjamin Brun = NYHIPO. Korrekt: Manglen på døde nyhipoer er ekstrem.– Mon Der Adlers ” Store Hukommelse ” har tal på hvor mange danskere der siden 1970 er blevet myrdet og hvor mange danske kvinder ,der er blevet voldtaget af udlændinge ????????????

    Kommentar by dansker — 9. november 2021 @ 17:44

  10. Velkommen til Mohammedanmark.

    Kommentar by piphans — 10. november 2021 @ 01:17

RSS feed for comments on this post.