13. december 2021

Sønderborg: Sri lankansk valgstyrerformand guidede (sine) vælgere, “… gik med ind i stemmeboksen”

Socialdemokraten Ganeswaran Shanmutgaratnam fik 356 personlige stemmer, og hele 170 af dem fik han i Humlehøj-hallen, hvor han tilfældigvis var valgstyrerformand. En historie fra JV.dk – Flere klager over valgstyrers opførsel: Gik med vælgere ind i stemmeboksen og udpegede navne på stemmesedlen.

“I følge fire valgtilforordnede fra forskellige partier gik valgstyrerformand Ganeswaran Shanmutgaratnam(S) over sine beføjelser på afstemningsstedet i Humlehøj-Hallen under valget den 16. november.

Klagerne mener, at valgstyrerformanden ikke har fulgt gældende regler for, hvad rollen er samt hvorledes han har håndteret vælgere, der ønskede hjælp til stemmeafgivningen. Her beskriver de, at han har peget på stemmesedlen, hvor vælgerne skulle sætte deres kryds og i nogle tilfælde gik med ind i stemmeboksen. Herudover nævner de…”

(Sri lankanske Ganeswaran Shanmutgaratnam på Facebook, november 2021)

Oploadet Kl. 12:11 af Kim Møller — Direkte link20 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/123808/trackback

20 Comments »

  1. Og ledelsen i Soc.Dem er ligeglade.

    Kommentar by KineserSnot — 13. december 2021 @ 12:20

  2. Jeg har altid haft den mistanke, at i et samfund hvor numerologer fik magten over sproget, ville man ende op med tamilsk.

    Kommentar by CCC — 13. december 2021 @ 13:37

  3. Socialdemokrater.

    Kommentar by Bastardo — 13. december 2021 @ 14:12

  4. Jeg går selvfølgelig ud fra han bliver smidt ud af Socialdemokratiet!

    Kommentar by Michael Unna — 13. december 2021 @ 14:31

  5. # 4
    Du skriver:
    Jeg går selvfølgelig ud fra han bliver smidt ud af Socialdemokratiet!
    NEJ, det sker ikke.
    Se blot på “undervisnings” ministeren.
    Hende der udtalte: Helt ind i mit socialdemokratiske hjerte.
    I Socialdemokratiet, du ved: Det Danmark du kender, er ALLE velkommen.

    Kommentar by NED MED ALTING — 13. december 2021 @ 14:57

  6. Hvis man som vælger ikke har evnerne til at forstå en valgseddel, så er spørgsmålet om vælgeren nogensinde skulle have været udstyret med et valgkort !!

    Og ellers:
    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    Fædrelandet.

    Kommentar by Neuhammer — 13. december 2021 @ 16:03

  7. Hvem er aben på plakaten?

    Kommentar by Ego — 13. december 2021 @ 17:15

  8. # 7
    En meget berigende Socialdemokrat.

    Kommentar by NED MED ALTING — 13. december 2021 @ 18:20

  9. Det virker sku lidt suspekt at det først kommer frem en lille måned efter valghandlingen.
    De fire klagere har vel også svigtet deres ansvar ved ikke at få det noteret i valgbogen og heller ikke konfronterede den anklagede da de overværede det de påstår.
    Mystisk

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 13. december 2021 @ 18:28

  10. @Kommentar by Ego — 13. december 2021 @ 17:15
    Hvad fanden er der galt med dig ?
    Kan du nu ikke en gang genkende din egen far din lille underfrankerede bavian

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 13. december 2021 @ 20:22

  11. Ifølge Pernille Vermund og Nye Borgerlige kan folk som Ganeswaran Shanmutgaratnam “blive danskere” via rette “sindelag” og såkaldte “værdier”. Deres politik vil således ikke stoppe Den Store Befolkningsudskiftning.

    Kommentar by Peter Nielsen — 13. december 2021 @ 21:37

  12. Kommentar by Peter Nielsen — 13. december 2021 @ 21:37

    Gad vide hvor mange år vi skal fortælle folk det endnu før de ville til at droppe NB?

    10 eller 20 år mere hvor demografisk omvæltning har ødelagt Danmark yderligere?

    Kommentar by KineserSnot — 13. december 2021 @ 23:28

  13. @ Kinesersnot, du har jo som sædvanlig et meget bedre forslag end NB!
    Hvad var nu? vi skulle starte med etnisk udrensning, så kun den ariske rene race skulle overleve i DK.
    Prøv at se på de muslimske indvandre i DK, der er allerede tydelige tegn på indavl. Er det det du vil påtvinge etniske danskere?

    Støt Danske Patrioter! STEM NB! SIAD!
    P.

    Kommentar by Piotr — 14. december 2021 @ 00:14

  14. Kommentar by Piotr — 14. december 2021 @ 00:14

    Danskerne har været en etnisk homogenmasse igennem 3000 år, vi lider ikke af fætter-kusine indavl.

    Hold kæft hvor jeg brækker mig over såkaldte “højreorienteret” der har taget stupide venstreorientret talking-points til sig.

    Kommentar by KineserSnot — 14. december 2021 @ 00:56

  15. En stemme på socialdemokratiet er en stemme på en neger.
    Og en stemme på sf/radigale er en stemme på en araber.

    Kommentar by Nielsen — 14. december 2021 @ 07:15

  16. Det ligner da een fra abernes planet, eller King-Kong
    Sosser kan bruge alt.

    Kommentar by Charles Nielsen — 14. december 2021 @ 14:48

  17. JA, kineserSnot, afkom af fætre-kusine ægteskaber, det er det du minder mig om!

    Danskerne har gennem de sidste, mindst 3000 år nydt godt af fremmed blod, i form af indvandring fra mange dele af verdenen, vel at mærke indvandrer der har villet Danmark, det er derfor danskerne er en homogenmasse i dag!

    OG, når nu NB ikke duer til noget, hvad er det så du foreslår?
    (—nej, ingen forslag, jeg tænkte det, du er jo helt blank! Troll!)

    Støt Danske Patrioter! Stem NB! SIAD!
    P.

    Kommentar by Piotr — 14. december 2021 @ 20:16

  18. Kommentar by Peter Nielsen — 13. december 2021 @ 21:37

    For omkring 30 år siden skete der nogle ting, som førte til en anden rigsretssag hvor en Erik Ninn Hansen i 1995 blev idømt 4 måneders fængsel (senere ændret til betinget) for ulovligt at have stoppet familiesammenføringer af pårørende til tamilske såkaldte flygtninge. Det har også altid været absurd, at man kan flygte fra et land og så efterfølgende få bragt familien hertil

    Disse tamiler fra Sri Lanka kunne have valgt at flygte til den sydlige indiske delstat Tamil Nadu. Men en del flygtede altså til Vesteuropa.

    Denne Ganeswaran Shanmutgaratnam kan altså være en af disse eller efterkommer af disse tamiler.

    Det viser igen de infame løgne, der igennem årene er blevet udspyet om flygtninge, nemlig at disse rejser hjem igen, når der bliver fred. Nej, gu gør de ej.

    Så længe Nye Borgerlige ikke står op imod disse løgne, så er de ikke meget værd og de bringer kun lidt forhaling.

    Først 20 år med DF og bliver det så 20 år med NB? Om 20 år vil det blive endnu værre!

    Kommentar by T. H. — 15. december 2021 @ 00:02

  19. Nye Borgerlige er fanget i et gammelt ‘2000-paradigme hvor muslimerne er de “farlige”, alt imens de er blinde overfor problemerne ved bulgarsk, rumænsk, kinesisk indvandring osv.. Enig i at de har en blind vinkel, men de er pt det bedste bud i Folketinget. Paludan/Stram Kurs får dog min “emotionelle” støtte, og måske også min stemme – hvis det lykkes dem at komme på stemmesedlen..

    Kommentar by Realisten — 15. december 2021 @ 01:17

  20. Lidt mere om DFs svigt.

    Jeg modtager i dag bladet Danskeren, som er nummer 167 og sidst i rækken fra Den Danske Forening. Heri fortælles bladets historie. I bladet skrives, at den 15/10 1998 blev der bragt en artikel i Jyllandsposten med overskriften “”Danskeren” er uønsket på Rådhuset.

    Det viste sig at 46 af 55 medlemmer af Københavns Borgerrepræsentation havde skrevet under på en kollektiv opsigelse af Danskeren.

    Blandt disse 46 underskrivere var 3 fra Dansk Folkeparti!!!!!!!!!

    Artiklen er i øvrigt skrevet i fællesskab af Harry Vinter og Peter Neerup Buhl.

    Kommentar by T. H. — 15. december 2021 @ 17:36

RSS feed for comments on this post.