17. december 2021

Brygger kom alligevel på finansloven: Skal stå for ‘etnicitetsteamet’ i Institut for Menneskerettigheder

Det lykkedes ikke kulturrelativisten Rasmus Brygger at komme på finansloven med sit ‘Videnscenter for Integration’, og med lukningen af tænketanken skulle man tro holdningsmassagen definitivt stoppede. Det gør den desværre ikke. Brygger har fået en lederstilling hos Institut for Menneskerettigheder, og han kommer således alligevel på finansloven. Ansættelsen støder ikke bare undertegnede, men også Twitterlands overdrev, da han jo, trods sin relativisme, stadig er en privilegeret hvid mand.

Jobnyt: Fra januar skal jeg lede etnicitetsteamet i @menneskeret. Glæder mig helt enormt til det vigtige arbejde med at holde et skarpt blik på forskelsbehandling af etniske minoriteter.” (Rasmus Brygger)

(Rasmus Brygger på Twitter, 15. December 2021)

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/123890/trackback

20 Comments »

  1. Fanden hytter sine….

    Gud bevare Danmark, for Allah vil med garanti ikke….

    Kommentar by Christian Sørensen — 17. december 2021 @ 00:33

  2. “Ledige stillinger

    Da vi ikke besætter ledige stillinger, og heller ikke tager praktikanter, uden forudgående opslag, har vi desværre ikke mulighed for at behandle uopfordrede ansøgninger.”
    https://menneskeret.dk/job

    Jeg har prøvet at kigge på archive.org. Jeg kan ikke se noget der matcher med at “lede etnicitetsteamet”. Der her lugter langt væk af en vennetjeneste. En belejlig ansættelse.

    Kommentar by BE — 17. december 2021 @ 00:57

  3. “Every great cause begins as a movement, becomes a business, and eventually degenerates into a racket.” -Eric Hoffer.

    Hele migration med humanitære organistaner, menneskerettigheder mm har har været en “forretning” for mange i flere årtier. Den er nu også en åbenlys “racket”.

    Kommentar by CCC — 17. december 2021 @ 01:27

  4. Er det en syg joke eller hvad?!?!

    Kommentar by Trivialitet — 17. december 2021 @ 01:29

  5. Lad os kalde Rasmus Brygger, hvad han er; En kontanthjælpsmodtager, der foretrækker Bistro Boheme frem for pizza.

    Kommentar by Ufrivillig skatteyder — 17. december 2021 @ 02:09

  6. “Glæder mig helt enormt til det vigtige arbejde med at holde et skarpt blik på forskelsbehandling af etniske minoriteter.”

    Vi SKAL have “forskelsbehandling af etniske minoriteter”, de hører ikke til her, de skal ikke være her.

    Kommentar by Peter Nielsen — 17. december 2021 @ 02:29

  7. Beundringsværdigt at rasmus brygger så hurtigt fik et nyt jo. Hans ansøgnings-skillz må være enorme.

    Mon ikke det er han politiske netværk der har “arbejdet” i døgndrift for at sikre ham en ordentlig bistandshjælp. Fanden hytter sine.

    Kommentar by Santor — 17. december 2021 @ 06:04

  8. Fra januar bliver Rasmus Brygger tilkendt nødvendig bistandshjælp for at han kan finde ud af etnicitet. Øøøh. Hva?

    Kommentar by Nielsen — 17. december 2021 @ 10:58

  9. Nu sidder unge Brygger
    på sit kontor og hygger,
    mens kæberne roligt tygger
    en sandwich i slugbare stykker,
    men gamle fru Olsen på krykker,
    offer for flere ulykker,
    får en skatteopkrævningsrykker;
    hun skal betale for Brygger.

    Kommentar by Crass Børsting — 17. december 2021 @ 11:06

  10. Han kan sagtens også blive lokalformand for BLM i Danmark. Han skal bare gå over til at udelukkende at leve af bananer. Det gør man vel i bananrepublikker?

    Kommentar by Gustav Jensen — 17. december 2021 @ 11:21

  11. I Danmark har man indført hadforbrydelser.
    Man må gå ud fra at det er hadforbrydelser når det er etniske minioriter det går ud over, for vi har stadig til gode at se at det bliver betejnet som sådan når disse lader det gå ud over Danskerne.

    Kommentar by Jem — 17. december 2021 @ 16:20

  12. hahahaha – det er dansk “borgerlighed”

    Kommentar by BB — 17. december 2021 @ 16:28

  13. Det lader til at være et selvstændigt mål for Rasmus Brygger at komme på finansloven – læs få fingrene ned i dine og mine lommer! Bare man skriver noget pænt om indvandere så vupti åbner sluserne sig og pengene fosser ind på kontoen.
    Rasmus Brygger lyver ikke, men han gør noget der er værre, han fortolker statistikker på en måde så indvandre fejlagtigt kommer til at fremstå mindre kriminelle end de er!
    Han laver det kunststykke at blande pærer og bananer, for han tager alle ikke vestlige indvandere i samme kurv og gennemsnittet giver noget der ikke ser så slemt ud. Sagen er bare at Kinesere, Thaier, Vietnamesere, Sri Lankanere og flere indvandere fra flere østasiatiske lande er meget lidt kriminelle, mens indvandere fra MENAP landene og Tyrkiet er voldsomt kriminelle, men gennemsnitligt – tilforladeligt!
    Altså tager du iskoldt vand og kogende vand og blander det, så får du lunkent vand, men det gør ikke kogende vand mindre farligt! F.eks blev 57% af libanesere født i 1987 dømt efter straffeloven inden de fyldte 29! Og helt ærligt, det kan ikke opvejes af en hel masse ikke kriminelle kinesere!
    Konklusionen kan ikke være andet end, det der er så ulovligt at sige, problemet er de muslimske indvandere! Men det er jo ikke det Rasmus Brygger går ud med! For så var han nok aldrig kommet på finansloven!
    Winston Churchill: Jeg stoler ikke på en statistik jeg ikke selv har forfalsket! Så enkelt og præcist kan det siges!

    Kommentar by Den Nervøse — 17. december 2021 @ 17:03

  14. Konfirmanden er kåret som helgen af venstrefløjen. Han kan intet, kun fordreje virkeligheden og forsøge at tegne et falsk billede af den verden vi andre lever i. Jeg brækker mig og jeg tvinges til at fodre ham med mine skattekroner.!

    Kommentar by NM — 17. december 2021 @ 18:31

  15. Den ansættelse er en hadforbrydelse imod danskere.

    Kommentar by Bastardo — 17. december 2021 @ 19:50

  16. Ligner resultatet af sex mellem to homoseksuelle kameler…

    Kommentar by Kiv — 17. december 2021 @ 20:35

  17. Enig Bastardo 19:50. Den ansættelse er en typisk venstreorienteret form for korruption. De ansætter hinanden i det offentlige, herunder skoler, gymnasier, universiteter og andre steder, hvor de kan udøve rød politisk magt. De ansætte også hinanden i NGO’er og andre lignende steder f.eks sidder der nu tidligere topfolk fra Enhedslisten i topppen af Danmarks Naturfrednings Forening og i Red Barnet. hvad med formanden for Danmarks Journalist Forbund? I “Den Kolde Krig i Danmark 1945-1991” skriver Bent Jensen: “Formanden for den københavnske afdeling af Dansk Journalistforbund var kommunist”. Har det mon ændret sig?

    I sin tid på universitet i forrige århundrede, lød en fast morsomhed:
    Spørgsmål: Hvem er dem, der søger ansættelse i det offentlige?
    Svar: Det gør de røde og de døde.:-)

    Kommentar by amad — 18. december 2021 @ 15:09

  18. Vi gammeldanskere skal glæde os til, vi bliver en etnisk minoritet. Så vil Rasmus Brygger sikkert sørge for, at vi få i både pose og sæk.

    Kommentar by Ole Madsen — 18. december 2021 @ 18:35

  19. Ole Madsen — 18. december 2021 @ 18:35:

    “Gammeldanskere”? Eh, det er de eneste danskere. De andre er fremmede.

    Kommentar by Peter Nielsen — 19. december 2021 @ 16:02

  20. Forskelsbehandling ???

    Ja, det kunne man også godt kalde den særbehandling, alle de kriminelle voldelige ideologiske racistiske muslinger får.

    Forskelsbehandling, jo jo.

    Kommentar by Mads kering — 20. december 2021 @ 18:29

RSS feed for comments on this post.