27. december 2021

Rune T. Selsing om dansk udlændingepolitik: ‘En ansvarlig udlændingepolitik vil være at diskriminere’

Politikerne ynder at bruge luftige tillægsord, og medierne elsker at tale om ‘den stramme udlændingepolitik’, men ord alene gør det ikke. Postulatet om at Danmark skulle have en stram udlændingepolitik er intet andet end et retorisk greb, der gør det sværere at argumentere for en reel stram udlændingepolitik. Rune Toftegaad Selsing sætter tal på i en blogpost hos JP.dk – Vores udlændingepolitik er ikke og har aldrig været stram.

“At vores udlændingepolitik skulle være stram, er det, som de unge vistnok kalder for en urban legend.

… politikerne har utroligt dårlige redskaber til at styre den islamiske indvandring. Der er nemlig to åbne døre at komme ind ad. Den ene er asyl, og den anden er familiesammenføring. Som det netop fremgår af min graf, er der et forbløffende sammenfald mellem den ikkevestlige indvandring, der kommer til Danmark som flygtninge eller familiesammenførte, og den samlede indvandring fra Mellemøsten og Nordafrika.

I Danmark insisterer vi på at leve op til alverdens internationale konventioner. Prisen er, at vi ikke kan have en stram udlændingepolitik. En ansvarlig udlændingepolitik vil være at diskriminere, således at det er særligt vanskeligt at få ophold som flygtning eller familiesammenført, hvis man kommer fra Mellemøsten og Nordafrika. Eller slet og ret et loft på 100 personer årligt.

Det ville ingenlunde bremse væksten i de islamiske parallelsamfund. Men det ville være en begyndelse. En hårdt tiltrængt begyndelse. Men da politikerne ikke lader til at have viljen til at beskytte Danmark, skal vi måske starte et andet sted, nemlig med at kalde den ’stramme’ udlændingepolitik for, hvad den rettelig er: en lidt langsommere motor i parallelsamfundets hastige vækst.”

(Danmarks Statistik via Rune Toftegaard Selsing)

Oploadet Kl. 09:31 af Kim Møller — Direkte link26 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/124059/trackback

26 Comments »

  1. Vi må simpelthen stoppe med at snakke om “konventioner” og andet uvedkommende. Det handler alene om Det Europæiske Projekt, som indvandringen er en del af. Det er dette “projekt”, politikerne ikke vil kompromittere. Det er netop EU, der giver konventionerne den magt, de faktisk ikke har i kraft af deres ordlyd. Der står intetsteds i nogen international konvention, at vi skal lade os fortrænge, eller ikke kan udsende kriminelle indvandrere.Det er EU, der har fundet på det.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 27. december 2021 @ 09:37

  2. Fremragende analyse af Rune T. Selsing.

    Man skal nærmest være blind for ikke at se, hvor det bærer hen.

    Befolknings udskiftningen fortsætter. Det er kun et spørgsmål om tid før danskerne er i mindretal i deres eget land. Demografi er skæbne.

    Der ingen konventioner, der forhindre at danskerne stopper indvandringen, der vil gøre dem til mindretal i deres eget land.

    Den såkaldte FN-flygtningekonvention af 1951 drejer sig om forholdende efter 2. verdenskrig. Den var derudover dengang kun en hensigtserklæring, som der ikke var nogen sanktioner for ikke at efterleve.

    Vi kan som en selvstændig nation ifølge den nationale folkeret, selv suverænt bestemme, hvem vi vil lukke ind i DK.

    Kommentar by amad — 27. december 2021 @ 09:47

  3. @ amad #2

    Konventionerne binder os nemlig slet ikke, og er ikke udformet som krav om, at man frit skal kunne kolonisere vore lande. Derfor må vi have Det Europæiske Projekt på dagsordenen. I dag er indvandringen omsider blevet valgtema. Men dens dybereliggende årsag er det fortsat ikke. For de gamle partier blokerer for det.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 27. december 2021 @ 10:06

  4. Vi kan formodentlig snart observere begyndelsen på den næste franske revolution; den vil have religion som udløsende årsag. Frankrig viser vejen for det endelige opgør med den fatale antikristne religion fra ørkenlandende – og så ved vi i Danmark hvad der skal gøres.
    Vive la France.

    Kommentar by Gustav Jensen — 27. december 2021 @ 11:21

  5. Alle politikere skal anholdes og undersøges for konspiration til folkemord efterfølgende henrettes

    Kommentar by Ego — 27. december 2021 @ 12:56

  6. Stort tak til Rune Selsing for analyse pg overblik. Mennesker som de er flest, hopper på den der med “Stram indvandringspolitik” fordi de tror at skuden vender. Stram udlændinge- politik/ lukket for folk fra menarp-lande-, hedder “opgør med internationale konventioner” på “sproget” politik. Det er ikke almindelig viden, for de fleste. Derfor kommer politikerne afsted med – igen og igen at, blive vist en tillid, de bestemt ikke fortjener.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 27. december 2021 @ 13:50

  7. Den såkaldt “stramme” udlændingepolitik betyder i bedste fald at Den Store Befolkningsudskiftning og Det Hvide Folkemord sker i en anelse langsommere tempo end ellers.

    Det er som hvis en skolebus, der kører imod afgrunden går fra at køre 200 km/t til at køre 195 km/t. Det vil næppe begejstre forældrene til børnene i skolebussen!

    Kommentar by Peter Nielsen — 27. december 2021 @ 15:26

  8. Indvandringes hastighed og omfang passer til enhver definition på folkemord, inkl. FN’s definition.
    Der er kun fire løsninger, ophæv flygtningekonventionen, ophæv statsløshedskonventionen og ophæv menneskeretskonventionen! Og så bliver vi nok også nødt til at stoppe arbejdskraftens fri bevægelighed, for den bruges som smuthul til mere muslimsk indvandring!

    Kommentar by Den Nervøse — 27. december 2021 @ 16:19

  9. Der er et forbløffende sammenfald med invasionen…

    Og kriminal statistikkerne.

    Især på vold, mord og voldtægter

    Kommentar by Anonym — 27. december 2021 @ 18:39

  10. Der er et ekstremt forbløffende sammenfald mellem invasionen…

    Og kriminal statistikkerne.

    Især hvad angår vold, mord og voldtægter.

    Kommentar by Mads kering — 27. december 2021 @ 18:42

  11. I det forrige årtusinde boede jeg i København. I min opgang boede der fem muslimske familier, alle med mange børn. Jeg blev efter ca. et år præsenteret af udlejer, for flere af disse familier som jøde (jyde) og pludselig var jeg udstødt.
    Jeg blev boende og de flyttede på nær en familie, som det meste af året boede i hjemlandet.
    Jeg fik aldrig rettet op på denne misforståelse, men dengang fattede jeg ikke at muslimer bar rundt på samme ideologi, som muslimer dyrker i muslimske lande.
    Ps fine fugleskud.
    Godt nytår til alle

    Kommentar by Saxo — 27. december 2021 @ 21:00

  12. I det forrige årtusinde boede jeg i København. I min opgang boede der fem muslimske familier, alle med mange børn. Jeg blev efter ca. et år præsenteret af udlejer, for flere af disse familier som jøde (jyde) og pludselig var jeg udstødt.
    Jeg blev boende og de flyttede på nær en familie, som det meste af året boede i hjemlandet.
    Jeg fik aldrig rettet op på denne misforståelse, men dengang fattede jeg ikke at muslimer bar rundt på samme ideologi, som muslimer dyrker i muslimske lande.

    Godt nytår til alle

    Kommentar by Saxo — 27. december 2021 @ 21:01

  13. Jeg giver ikke en bøjet 5-øre for Rune!

    Jeg læste fronylig hans indlæg i JP, som var et forsvar af Mette Fuskens Grundlovsbrud, samt ansvarsfralæggelse.

    Der var intet at komme efter, til trods for mange juridiske experters udsagn om det modsatte.
    Jeg troede, at det var sarkasme, indtil jeg så ham på Tv, udbasunerer samme forsvar for FUSK.

    Jeg har opfattet Rune som objektiv og konservativ i hans politiske vinkel, men det er åbenbart ikke tilfældet længere.

    Han begynder at minde mig om Rasmus Trads!

    Støt Danske Patrioter! Stem NB! SIAD!
    P.

    Kommentar by Piotr — 28. december 2021 @ 01:52

  14. Det er håbløst at rette angrebet mod de harmløse konventioner. De er en afledning af rang. Det er EU, der faciliterer masseindvandringen, støttet af føderalisterne. Ingen andre.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 28. december 2021 @ 10:07

  15. Det er egentlig ikke noget nyt i, at

    1) Den stramme udlændingepolitik er populistisk fup, der virker på den måde, at det bedøver befolkningen til ikke at protestere.
    2) De internationale konventioner er ikke mere internationale end, at der er et ret stort spillerum for de enkelte lande til at tolke dem anderledes, end hvad en juridisk mafia, der tjener ublu fedt på definitionsretten, bilder os ind.

    Det nye og gode er, at en kendt debattør taler parnasset midt imod og siger sandheden.

    Kommentar by traveler — 28. december 2021 @ 10:15

  16. Kurverne illustrerer på bedste vis baggrunden for DF’s fald fra tinderne. Det gik op for vælgerne at partiet havde bluffet sig til succes.

    Deres første indsats var fortjenstfuld, men efter 2001 lagde de sig til hvile på laurbærrene og blev et bedsteborgerligt levebrødsparti. Den samme ledelse blev mageligt siddende uden modspil fra partiets bagland, godt beskyttet af den topstyrede ledelsesstrategi.

    Helt galt gik det under den snu Lars Løkke, som gjorde partiet til et halehæng til sin globalistiske dagsorden, ved blandt andet at gøre Pia Kjærsgaard til Folketingsformand. Partiet blev så benovet over at sidde med til højbords at det glemte sit udgangspunkt. På denne måde trak han tænderne ud på partiet. Det havde såmænd hverken gjort fra eller til om partiet var gået med i regering. Måske var det blot blevet fedtet endnu mere ind i den forløjede flygtningepolitik, der er Venstres bluffstrategi.

    Det bliver spændende at se om Morten Messerschmidt er manden, der igen kan få partiet på sporet. Måske er det for sent, da NB allerede har taget teten som danskhedens og Danmarks forsvarer nr. 1.

    Kommentar by JC — 28. december 2021 @ 11:51

  17. Vedr.12. Uf en person / parti siger noget jeg er imod, straks skal det på møddingen eller cancels på nydansk. Trist, at folk er så intolerante. Dette pedanteri leder til, at man sidder i sin egen boble, fordi alle andre er så dumme / idioter.

    Kommentar by Britta Due Andersen — 28. december 2021 @ 12:23

  18. Fra “Devil’s dictionary”:
    Det hedder ikke mere “Vestegnen”, men “Det vilde vesten”.
    Ligesom det ikke mere hedder “cowboy”, men “cowranboy”.
    Det hed før (af Jens August Schade): “Mennesker mødes og sød musik opstår i hjertet”, men nu hedder det: “2 unge muzzier mødes og de sigter begge efter hjertet”.
    Ordet ‘kulturudveksling’ skal nu forstås som ’skududveksling’.
    Byen ‘Holbæk’ skal skifte navn til ‘Holdupbæk’.

    Kommentar by Gustav Jensen — 28. december 2021 @ 14:23

  19. JC — 28. december 2021 @ 11:51:

    Det virkelig triste er, at dem du kalder “danskhedens og Danmarks forsvarer nr. 1” (NB) mener, at afrikanere og arabere kan “blive danskere” via rette “sindelag” og såkaldte “værdier” (Yikes!).

    Kommentar by Peter Nielsen — 28. december 2021 @ 14:27

  20. @ JC 11:51.

    Glem alt om DF og Messersmitten. MM fik kanterne klippet af i den tid han sad nede i EU, hvor han i øvrigt var sat til afkøling, efter en skønsang i Tivoli, med træk ud i højre arm.

    En stemme på DF er en spildt stemme, end ikke Martin H. får chansen for at løbe det i gang igen.

    Hvis vi har vort fædreland kært er der kun NB, der ønsker at bevare Danmark. Uanset hvad P.Nielsen påstår, men som sædvane ved han ikke hvad han selv vil, eller hvad NB står for.

    Støt Danske Patrioter! Stem NB! SIAD! Støt GI!
    P.

    Kommentar by Piotr — 28. december 2021 @ 17:04

  21. Der er ikke andet at gøre; stem på Veganerpartiet og håb dyrene i det mindste får det bedre, nu vi andre er solgt til stanglakrids. Se hvordan banderne går mere og mere amok, et utænkeligt fænomen i Danmark for få år siden, i dag er skyderier blevet hverdag. Og københavnerne har antageligt vænnet sig til det, der lyder i hvert fald ingen store protester her får man hvad man beder om. Vi har de sløve politikere vi fortjener, de tjener slet ikke danskernes sag men et sygt globalt projekt med omfordeling og udskiftning af folkeslag, Mellemøsten og Afrikas elendighed skel partout herop til ingen verdens nytte. Ligesom tilfældet aktuelt er det med corona, ser folk ligeledes bare på at eget land går under, som hypnotiseret af den daglige MSM fake news man skal være virkelig godt skruet sammen i sjæl og sind for at stå imod og gennemskue. Nogle af os kan godt, men det er dog trist at se så mange i flok gå i disse fælder konstant, opsat af et kynisk magtsystem.

    Kommentar by LarsB — 28. december 2021 @ 18:04

  22. Piotr — 28. december 2021 @ 17:04:

    “Uanset hvad P.Nielsen påstår, men som sædvane ved han ikke hvad han selv vil, eller hvad NB står for.”

    Pernille Vermund har i et interview SELV udtalt, at FREMMEDE kan “blive danskere”, hvis de har rette “sindelag” og såkaldte “værdier”.

    Men du ved måske bedre end Pernille Vermund, hvad NB står for?

    Kommentar by Peter Nielsen — 28. december 2021 @ 18:47

  23. All’s sorte afrikanere tilbage til Afrika og alle brune muhamedanere tilbage til Muhamedanien.

    Kommentar by dingdong — 28. december 2021 @ 19:12

  24. Piotr — 28. december 2021 @ 17:04:

    Hvorfor forsøger du at tegne et billede af NB som ikke er reelt. Du flytter bare problemer med længere ud i fremtidens, når du påstår at NB er noget de ikke er.

    Kommentar by KineserSnot — 29. december 2021 @ 13:27

  25. KinserSnot & Peter Nielsen:
    Har I et link til jeres påstande?
    Hvad vil I ellers hvis ikke NB?
    Jeres teori om, at danskerne kun kan være race-rene-Ariske individer, står I ganske alene med.
    Jeg mener at situationen i DK er for alvorlig til, at bare brokke sig og nedgøre andre. Kom dog med forslag.

    NB dækker ikke hele paletten endnu, men de er bedre end alle de andre på hoPPeBorgen tilsammen, når et drejer sig om vort fædreland.

    OG, du P.Nielsen skriver i en anden tråd; Citat:
    “Diversity is Our Strength” … for hvis der kun var én etnisk gruppe i landet, så ville der være vildt mange etniske spændinger og konflikter … 🤡
    Kommentar by Peter Nielsen — 29. december 2021 @ 00:44

    Betyder Diversity Mangfoldighed? eller? du er gået totalt i baglås, du som hader alle andre menneskeracer, end den rene ariske race.
    Få nu styr på dine trolle!

    Støt Danske Patrioter! Stem NB! SIAD! Støt UP! Støt GI!
    P.

    Kommentar by Piotr — 29. december 2021 @ 16:41

  26. Piotr — 29. december 2021 @ 16:41:

    Som det lille klovne-emoji angiver, så er der selvfølgelig tale om ironi … hvis der kun var én etnisk gruppe i landet, så ville der nok ikke være så mange etniske konflikter, vel :-)

    I forhold til Nye Borgerliges holdninger, så har jeg flere gange tidligere linket til et interview, hvor Pernille Vermund udtaler at fremmede (på magisk vis?) kan “blive danskere” via såkaldte “værdier/sindelag”, hvilket selvfølgelig ikke vil stoppe befolkningsudskiftningen.

    Og HVOR har jeg skrevet, at jeg “hader” nogle “menneskeracer”? Det er en ren stråmand/løgn.

    Kommentar by Peter Nielsen — 29. december 2021 @ 20:56

RSS feed for comments on this post.