4. januar 2022

Islamistisk islamfobi-rapport (CEDA): Muslimer er mere udsatte end jøder, “… statistically speaking”

‘Center for Muslimers Rettigheder’ har (CEDA) har netop udgivet deres årlige islamofobi-rapport, og den er på hele 258 sider. Den tyrkiske antropolog bag rapporten beretter, at der har været 194 sager om religiøst motiverede hadforbrydelser i perioden, og at hele 45 procent var rettet mod muslimer. Det nævnes en passant at 41 procent var rettet mod jøder, hverefter der konkludereres at muslimer er mest udsatte. Forskeren ignorerer rask væk, at der der anslået bor 50-60 gange flere muslimer end jøder i Danmark. Der er færre religiøse hadforbrydelser mod muslimer end sidste år, og kun et eneste eksempel på vold. Problemet er anti-islamiske ytringer, der i langt de fleste tilfælde ikke har ført til sigtelser. Enhver form for islamkritik ses som udtryk for islamofobi, og intet er for småt. Flere socialdemokratiske tiltag imod parallelsamfund, ses ligeledes som udtryk for islamofobi.

Man mærker hensigten, og noterer de uakademiske tvetydigheder: “… statistically speaking, the percentage of reported hate crimes is still higher for Muslims than any other religious minority group”.

“Out of the 194 cases of religiously motivated hate crimes around 45% were directed at Muslims, demonstrating that Muslims bear the brunt of religiously motivated hate crimes followed by the Jewish population (41%). The police report explains that Muslims are the largest religious minority group, which is why they expect more reports from Muslim citizens. This conclusion seems problematic as it as- sumes that because Muslims are the largest religious minority, they will report more hate crimes. It is true that Muslims make up more people in terms of numbers, but statistically speaking, the percentage of reported hate crimes is still higher for Muslims than any other religious minority group; Muslims being a larger group does not affect that number. There was however a 12% decrease in Islamophobic hate crimes in 2020 from 61% in 2019. The explanation for this might be that the police reported a surge in Islamophobic hate crimes in 2019, especially online, immediately follow- ing the terrorist attacks in Christchurch, New Zealand.”

(Rapport på basis af Venstreradikale DEMOS, islamistiske Kvinder i Dialog etc.)

(Konklusioner fra CEDA på Twitter, 29. december 2021)

“Rapporten, som er udarbejdet af Center for Muslimers Rettigheder i Danmark (CEDA), viser, at muslimske borgere bliver diskrimineret på baggrund af en antaget forestilling om Islams uforenelighed med danske værdier. Derfor har vi brug for en handlingsplan, som reelt gør op med det had og den forskelsbehandling, som mange minoriteter oplever på arbejdsmarkedet – i mødet med politiet, boligmarkedet og i det offentlige rum.” (CEDA-konsulent Peter Kuzmanovski, Politiken, 29. december 2022)

(Amani Hassani, antropologen bag ‘rapporten’, tyrkiske TRT, 27. november 2020)

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/124228/trackback

46 Comments »

  1. Center for Muslimers Rettigheder…
    Jeg synes, at navnet taler for sig selv. Det er kun muslimer, der skal have ret. Nøjagtig som beskrevet i Koranen. Endelig et ærligt shariaprojekt.

    Kommentar by Ufrivilligt skatteoffer — 4. januar 2022 @ 23:44

  2. Alhamdulillah, kære Amani Hassani. På vegne af Allah subhanahu wa ta’ala vil jeg gerne takke Dem for deres hudløst ærlige shariaprojekt på dansk. Masha’Allah.

    Inshallah, vi vil i Danmarkistan snart få den samme islamiske rentepolitik som vores elskede Emir Erdogan har indført i Tyrkiet, hvor muslimerne nu står i kø for en skive brød, som de skal arbejde i fem dage for at tjene til. Ned med den vantro kapitalisme!

    Kommentar by Ufrivilligt skatteoffer — 4. januar 2022 @ 23:48

  3. Muslimer udtaler at muslimer har det sværre end alle andre. Hvilken nyhed er det?

    Kommentar by Ego — 5. januar 2022 @ 00:06

  4. Jeg er forlængst holdt op med at læse tekster og artikler og analyser og rapporter, som indeholder ordet islamofobi. Det svarer til at prøve på at udskamme venstrefløjen som kapitalismofober. Det giver ingen mening.

    Kommentar by BE — 5. januar 2022 @ 00:19

  5. Jeg lider nok af islamofobi. Jeg bliver nervøs når jeg hører perkerdansk, skifter fortorv når jeg møder en gruppe, tør ikke have øjenkontakt og taler kun med muslimske kvinder hvis de har en jobfunktion. Jeg frygter livredderen i burkini ikke vil hente mig på bunden af svømmebassinet ej heller give mig kunstigt åndedræt skulle jeg drukne.

    Kan jeg få psykolog hjælp af det offentlige? Findes der kurser ligesom når man lider af araknofobi hvor man først lærer at være i lokale med en edderkop, siden at røre den?

    Jeg kender ikke til fobier hvor sygdommen manifesterer sig i at man bliver aggressiv. Fobi er angst.

    Fra https://psykiatrifonden.dk/diagnoser/fobier:
    “Fobi er en type angstlidelse, hvor angsten man oplever alvorlig angst i forhold til bestemte ting eller situationer, der ikke er forbundet med reel fare. Der er først tale om en fobi, når angsten gør det svært at fungere i hverdagen, eller når angsten hindrer én i at gøre vigtige ting.”

    Mere her:
    https://www.gomentor.dk/artikler/Fobier

    Han man hørt om folk med klaustrofobi som smadrer en elevator i raseri? Nej vel!

    Hvorfor skulle folk med islamofobi så være aggressive over for muslimer?

    De må finde på en anden betegnelse. “Kristne fundamentalister”, Danske patrioter, “Den kristne modstandsbevægelse”, Korstogsfarere eller lign.

    Kommentar by kartoffeldansker — 5. januar 2022 @ 01:23

  6. CEDA eller center for muslimers rettigheder,- hvem betaler for det? Hvordan er det fondet?

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 5. januar 2022 @ 01:55

  7. Denne animositet mod islam,muslimer,hvor kan den vaere kommet fra,hovedparten er kommet uindbudte,er ikke helt aerlige angaaende deres grunde til at komme uindbudt,synes at have et for dem stort kendskab til vestlige menneske rettighederog og velfaerds foranstaltninger som de udnytter ,men ikke selv vil efterleve, eller yde til, optager hvor mange var det ? 32% af faengsels cellerne;listen er meget laengere, men tja hvorfra

    Kommentar by dunk — 5. januar 2022 @ 03:53

  8. En muslimsk kvinde som antropolog er en joke som denne tegning viser https://ibb.co/Zgd1pmR

    Kommentar by tavsen — 5. januar 2022 @ 07:10

  9. “…Derfor har vi brug for en handlingsplan, som reelt gør op med det had og den forskelsbehandling, som mange minoriteter oplever på arbejdsmarkedet – i mødet med politiet, boligmarkedet og i det offentlige rum…”

    Problemet er tilsyneladende “islamofobi”? Men pludselig drejer det sig om “mange minoriteter”, der “forskelsbehandles? Besynderlig argumentation. Gad vide hvilke minoriteter der forskelsbehandles ellers? Altså i det offentlige rum for eksempel? Er det studenter, der overfaldes under studenterkørsel eller skolelærere der trues eller kirker, der begås hærværk mod eller kvinder, der udsættes for seksuelle krænkelser eller vold og trusler mod Muhammed- og korantilhængere, der forlader troen, kvinder, der falder ud fra balkoner. Og bliver den slags overhovedet registreret, som had og forskelsbehandling?
    Udgangspunktet viser jo tydeligt at det ikke handler om forskelsbehandling – men om magt og at skabe politiske tiltag, der udvider vejen til islamisternes magtovertagelse. Helt i overensstemmelse med Muhammed og koranens centrale budskab om at udbrede ideologien indtil, der ikke findes modstand mod dens imperialistiske inklinationer.

    Kommentar by Limewoody — 5. januar 2022 @ 07:22

  10. Læg i øvrigt mærke til at Amani Hassani har bundet sit tørklæde på præcis samme måde som Emine Erdogan – Sultan Erdogan I kone.

    Kommentar by Limewoody — 5. januar 2022 @ 07:29

  11. 194 “hadforbrydelser” hvoraf 86% (167 stk) går til de to mellemøstlige religioner. Hvem er de resterede 27 ofre mon? Asatroende? Buddister?

    De 27 ikke-mellemøstlige ofre kan næppe være kristne, for det lyder dybt usandsynligt ordet “dansker-luder”, “kartoffel”, “jeg-knepper-din-mor din danskerhund” osv bliver brugt så mange gange????

    Kommentar by redneck — 5. januar 2022 @ 08:54

  12. Regel no. 1:
    Alt andet end den totale underkastelse under stenalderreligionen islam er den rene islamofobi og overtrædelse af forbud i islams tryllebog.
    Regel no. 2:
    En muslim har altid hånd- og halsret overfor enhver kristen. Tror man ikke på det, gælder Regel 1.
    Regel no. 3:
    Man må kun gå på toilettet efter tryllebogens forskrifter; tør altid numsen med våd venstre hånd.

    Kommentar by Gustav Jensen — 5. januar 2022 @ 08:56

  13. Kommer rapporten med noget bud på, hvorfor muhammedanere fylder danske fængsler?

    Kommentar by Peter Faber — 5. januar 2022 @ 09:54

  14. Hvis man ønsker frihed og demokrati er -Islamafobi- et sundhedstegn. Hvad angår den perverterede selvforståelse i rapporten, undre det mig ikke. Islam er en – usekulær diktatorreligion med et (bizart) Førerprofetideal-. Koran som påstår det er Guds uforanderlige ord til alle tider fastfrosset etisk og moralsk vejledning, som deler mennesker op i rettroende og vantro – ja hele verden-. Der hvor Koranen ikke synes at sl¨å til i vejledning, har man andenhåndskendskabs nedskrevet om Førerprofetens gøren og laden kaldet Hadith, og områder som ikke tilhøre islamisk selvforståelse skal bare bekæmpes og vantro helst udryddes.
    Dermed er og har den i dens selvforståelse overfor alle andre retfærdiggjort- Terror,krig, undertrykkelse af især kvinder (og børn), vold, det vi andre vil kalde pædofili (giftermål med 6 årige, og fuldbyrdet giftermål med 9 årige tøser), og mord (såkaldt æresdrab o.a)- Lars hedegaard har skrevet en udemærket bog kaldet. – Muhammeds piger-. Det siger sig selv selvfølgelig at man ikke kan blande -integrere- Islam med frihed og demokrati, uden det ene eller andet går istykker (alene pga dens konstruktion- Diktatorreligion med udgangspunkt i et Førerprofetideal). Islam er indelt i shia og sunni muslimer, som anser sig selv for hindandens vantro (et spørgsmål om hvem der skulle overtage Førerprofeten efter hans død- Ali? eller Sædvanen?- Shia- Alis parti).
    Det er klart at Islam psykosocialt giver en mental spændetrøje i forhold til vantro, idet venskab og alt der kommer derfra kan ødelægge dens selvforståelse, og at man derigennem bliver slået i hardkorn med dem, s´derfor kan tilhængerne ikke så let bryde med Deres modbydelige undertrykkende religion, da man internt også holder social kontrol, så friheden undertrykkes med fast og stærk hånd. Alt der ikke ligger under for dens religiøse -sharia- love, anser den selv for en form for – legaliseret lovløshed. Som en Imam har udtrykt det- man kan jo ikke så godt forbyde det Gud tillader, og tillade det Gud forbyder-. Håber dette efterlader et (nogelunde) præcist indtryk på læserne, for hvad vi har med at gøre. God onsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 5. januar 2022 @ 09:55

  15. PS. Derfor støt http://www.siaddk.wordpress.com og http://www.frafalden.dk.

    Kommentar by Michael Unna — 5. januar 2022 @ 09:57

  16. > Tavsen og andre interesserede
    Man kan udfylde eventuelle huller ved at se første afsnit enten før eller efter denne. Begge muligheder giver mening og james C. har gjort et særdeles grundigt stykke journalistik.
    https://www.corbettreport.com/episode-409-false-flags-the-secret-history-of-al-qaeda-part-2-9-11/

    Kommentar by Nielsen — 5. januar 2022 @ 10:05

  17. PPS: Hvad anår eksembler og kilder? Jamen her vil jeg være så arrogant og sige…der er nok af bøger om emnet- Jess Asmussens bog om Islam- nok politisk korrekt- men sammentidig også uddybene- og nævner også en del paradokser. Ellers Lars Hedegaard og Helle Merete Brix etc etc etc.
    Og eksemblerne??? (Igen arrogant). Virkeligheden både historisk og samtidsmæssigt er mit vidne.

    Kommentar by Michael Unna — 5. januar 2022 @ 10:08

  18. Kan hadforbrydelser kun foregå mod etniske minoriteter?
    Hvad med de daglige dominansforbrydelser begået mod hvide danskere?
    Specielt mod unge danske, altså rigtige danske unge mænd! (Er den bemærkning jeg lige kom med islamofobisk?)
    Hvad med alle de voldtægter mod danske piger, som i virkeligheden er en slags dominansvold? Besættelsestroppernes ret er altid de besejredes piger og kvinder!
    Hvad med alle de klamme tilråb til danske piger, fordi de ikke går med tørklæde? Dybest set en hån mod at danskere ikke underkaster sig islam! Er det ikke hadforbrydelser?
    Ordet islamofobi antyder at angsten for islam er ubegrundet, jeg kan blot nævne, at angsten ikke er ubegrundet! Tværtimod!
    Så hvis vi skal gå ud af samme statistiske overdrev, er danske kristne og ateister så ikke absolut den mest udsatte for hadforbrydelser?
    Er ethvert klamt tilråb er ikke ligeså slemt, som hvis en muslimsk kvinde får rykket sit tørklæde af?

    Kommentar by Den Nervøse — 5. januar 2022 @ 10:22

  19. I USA lider mindretal,-især sorte, under diskrimination og “white supremacisme”. Dette er på trods af en reel positiv diskrimination af sorte. Det her stopper aldrig. Multikulturens fiasko som eksperiment bliver reelt set til anklager mod hvide som vil blive mere og mere absurde.

    Kommentar by CCC — 5. januar 2022 @ 11:04

  20. Islamofobi kommer ikke af sig selv, men er et resultat af den oplevede virkelighed igennem århundreder.

    Hvorfor dykker forskerne ikke ned i rimeligheden af disse eksempler på påkrævet muslimsk opførsel ifølge deres egen bog, og hvor manglende overholdelse af disse regler reelt betyder frafald fra islam? Som så i øvrigt straffes med døden:

    Sura 2.216 Jeres forskrift er at føre krig selv om det skulle være jer imod.

    Sura 9.73 Profet! Bekæmp de vantro. Vær skånselsløs mod dem! Deres herberg bliver helvede. Hvilket ondt endeligt!

    Sura 8.59-60 De, der er vantro, skal ikke regne med at undslippe; de kan ikke unddrage sig.

    Udrust imod dem så stor en styrke og så mange kampheste, som I formår, for dermed at sætte en skræk i Allah´s og jeres fjende og i andre…

    Sura 4.89 De (vantro) ville ønske, at I var vantro, lige som de selv er vantro, således at I var lige. Tag ikke nogen af dem til venner, før de udvandrer for Allahs sag! Hvis de vender sig bort, skal I gribe dem og dræbe dem, hvor I end finder dem.

    Sura 9.5 Når de fredhellige måneder er omme skal I dræbe dem, der sætter andre ved Allahs side, hvor som helst I finder dem! I skal gribe dem, belejre dem, ligge på lur efter dem i hvert baghold! Men hvis de omvender sig (bliver muslimer), holder bøn og giver almisse, så lad dem frit gå.

    Sura 47.36 Bed ikke om fred når I har overtaget, Allah er med jer.

    Sura 9.29 Bekæmp dem, som ikke tror på Allah og den yderste dag, og som ikke forbyder, hvad Allah og hans udsending forbyder; og blandt dem, der har fået skriften , skal I bekæmpe dem, der ikke bekender sig til den sande religion (islam), indtil de et kuet og betalt skat (til muslimerne). De kristne siger ”Messias er Guds søn!” Det er de ord de tager i deres mund. De efterligner, hvad de, der var vantro, sagde tidligere. Måtte Allah bekæmpe dem” Hvor kan de være så forløjede?

    Sura 8.17 Det var ikke jer, der slog dem ihjel, men Allah som slog dem ihjel,

    når du kastede (spydene mod dem) var det ikke dig der kastede, men Allah, der kastede.

    Sura 9.13 Kæmp mod dem! Så vil Allah straffe dem ved jeres hånd og gøre dem til skamme, hjælpe jer mod dem og læge hjertet hos de troende folk hånd.

    Sura 9.3 Forkynd dem, der er vantro en pinefuld straf.

    Sura 8.65 –66 Profet! Anspor de troende til at føre krig. Hvis der er 20 udholdende mænd af jer, vil de besejre 200, og hvis der 100 af jer, vil de besejre 1000 af dem, der er vantro, for de er folk, der intet forstår. Der tilkommer ikke en profet nogen fanger, før han har kæmpet og sejret i landet.

    Sura 9.123 I, som tror (på Allah)! Bekæmp dem af de vantro, der er i nærheden af jer! Lad dem finde jer skånselsløse! I skal vide, at Allah er med de gudfrygtige (muslimer).

    Sura 9.38-39 I,som tror (på Allah)! Hvad er der i vejen med jer? Når man siger til jer: ”Ryk ud for Allahs sag!” er I som tynget mod jorden… Hvis I ikke rykker ud, vil han tildele jer en pinefuld straf…

    Sura 9.41 Ryk ud med let oppakning eller med tung og før krig med jeres ejendom og liv for Allahs sag. Det er bedste for jer hvis I har viden.

    9.62 Ved I ikke, at den, der sætter sig op mod Allah og hans udsending, har Helvedes ild i vente. Der skal han blive til evig tid. Det er en vældig vanære.

    Sura 8.12-14 (Byttetagningen): Jeg vil sætte en skræk i livet på dem, der er vantro. Hug dem over nakken (med sværdet)! Hug dem over hver en finger! For de satte sig op mod Allah og hans udsending! Allah er streng til at straffe. Sådan er det, så smag det! De vantro har ildens straf i vente.

    Sura 5,33 Gengældelsen for dem, der bekæmper Allah og hans udsending og stræber efter at skabe fordærv i landet, er at de bliver dræbt eller kors-fæstet eller får deres hænder hugget af i modsat side eller bliver fordrevet fra landet. Sådan er det!

    Jihad som udvandring og overtagelse af de vantros land

    Sura 9.74 De, der tror (på Allah) og udvandrede og kæmpede for Allahs sag, og de, der gav jer husly og hjælp, det er de sande troende.

    Sura 9.20 De, som tror (på Allah) og udvandrede og kæmper med deres ejendom og deres liv for Allahs sag, de befinder sig på et højere rangtrin hos Allah. Det er dem, der vil sejre.

    Sura 33.26-27 Han (Allah) fik dem af skriftens folk (jøderne og de kristne) … til at komme ned fra deres befæstede stillinger og satte dem en skræk i livet, idet I dræbte en del og tog en del til fange. Han gav jer deres jord, deres boliger og deres ejendom i arv, og desuden jord, som I endnu ikke havde betrådt. Allah er i stand til alt..

    Sura 48.20-21 Allah lovede jer meget bytte, som i skulle tage, og dette lod han hurtigt ske for jer…

    Og noget andet bytte, som I endnu ikke har bemægtiget jer, har Allah allerede indkredset. Allah er i stand til alt.

    Hvis de, der er vantro, havde taget kampen op mod jer, ville de snart have vendt ryggen til. Siden finder de ingen ven og ingen til at hjælpe sig.

    Allah giver muslimerne meget bytte og fuldstændig magt over alle vantro

    Sura 59.6 Hvad Allah gav sin udsending som bytte fra dem (fra de vantro) skulle I hverken transportere på heste eller kameler for at få fat i. Allah giver sine udsendinge magt over hvem, han vil. Allah er i stand til alt.

    Profetens udvandring, som er basis for islams tidsregning, er vigtig for alle muslimer. Engang var det Mekka, som skulle erobres, nu er det nyt land i Vesten, som skal koloniseres og som Allah vil skænke alle dem som bytte, der følger ham.

    Kommentar by indigo — 5. januar 2022 @ 11:13

  21. Islamofobi er et ord som Muslimsk Broderskab har gjort populært, i et forsøg på at lukke munden på kritikkere.

    Kommentar by KineserSnot — 5. januar 2022 @ 11:17

  22. Gud, hvor er Amani Hassani grim at se på; falskheden lyser ud af hendes sorte, døde øjne.

    Hun er et klasseeksempel på, at universitetsgrader smides i hovedet på enhver muslim, der spørger efter en.

    Hun skal IKKE være i mit land. FØJ FOR HELVEDE.

    Lad hendes lege antropolog hjemme i Muhamedanien.

    Kommentar by indigo — 5. januar 2022 @ 11:36

  23. Hulk Hulk, Danskerne vil ikke accepterer min psykopatiske, voldelige og tilbagestående religion.

    Jeg er så træt af at se, hører og læse om klynkende muslimer?

    Alle der ser den rapport VED at det er en gennemført løgn. Ingen kan være i tvivl om at det er muslimer der er den største trussel mod ALLE andre levende væsner, iberegnede katte, hunde og laverestående krybdyr.

    Kommentar by Santor — 5. januar 2022 @ 11:41

  24. De kan umuligt være så uvidende eller dumme. Der er kun to mulige forklaringer:

    1. Enten lider muhamedanere (som i øvrigt også Muhamed) af den psykotiske tilstand, der diagnosticeres som paranoia (forfølgelsesvanvid). Denne gruppetilstand kan tænkes at være opstået gennem århundreders fætter/kusine yngel, samt overdreven koranlæsning.

    2. Eller også er det bare den sædvanlige psykologiske krigsførelse, som Politiken og andre folkevandringselskere labber i sig med tårer i øjnene.

    Kommentar by Bastardo — 5. januar 2022 @ 11:44

  25. Godt spørgsmål fra # 6,Tommy, Robinsøn.

    Hvem fanden finansierer denne suspekte terrororganisation CEDA?

    Kommentar by Revisoren — 5. januar 2022 @ 12:01

  26. Vi mangler arbejdskraft. Løsningen ligger lige for:

    Alle muhamedanere flytter (flygter?) fra Danmark til et land, hvor de ikke bliver forfulgt. Så bliver der plads til at Danmark kan invitere og integrere:

    . Kristne fra lande i Afrika, hvor de bliver forfulgt, fx Nigeria, Egypten, Sudan.
    . Engelske familier, der er trætte af pakistanske grooming-gangs.
    . Jøder fra lande i Europa, hvor de bliver forfulgt, fx Frankrig og Sverige.

    Kommentar by Bastardo — 5. januar 2022 @ 12:08

  27. 25) God ide :-).

    Kommentar by Michael Unna — 5. januar 2022 @ 12:37

  28. Kommentar by Bastardo — 5. januar 2022 @ 12:08

    Vi skal ikke have afrikanere, bortset fra hvide sydafrikanere herop.
    Vi skal heller ikke have flere jøder hertil, dem der er her har skaffet os nok problemer med multikultur på halsen. Så længe de almindelige jøder ikke tager afstand fra selvmordsjødernes politik, så må de ligesom de “fredelige” muslimer finde sig i at blive taget til indtægt for ugerninger.

    Kommentar by Træt — 5. januar 2022 @ 13:39

  29. Islam er en forbier, som alle civiliserede gerne ser islamoforbi så hurtigt som muligt.
    Hvem i al verden har dog tid, lyst og lejlighed til at stikke bagdelen i vejret 5 gange i døgnet – til benefice for absolut ingen eller intet.
    Nævn bare én person, der er blevet klogere, smukkere og bedre af den overflødige øvelse, som kun medfører slidgigt i alle led. Så er kristendommens knæfald dog mere behagelig og afslappende – 1-0 til kristendommen.

    Kommentar by Gustav Jensen — 5. januar 2022 @ 13:47

  30. Islam er stor på Solskinsøen: Ny moske og kønnene adskildt i skolen.

    Fra onsdag vil 8. årgang på Åvangsskolen i Rønne på Bornholm være inddelt efter køn.

    Tre eksisterende klasser bliver slået sammen og skal frem til vinterferien have undervisning i to hold: et med piger og et med drenge.

    (…)

    Det er helt tilfældigt, at vi deler op i drenge og piger, siger skolelederen.

    Kommentar by indigo — 5. januar 2022 @ 14:38

  31. Mon ikke islamofobi er kommet for at blive?
    ‘Sygdommen’ eksploderede vistnok efter 9/11?
    Terrorangrebet den 11. september 2001 i USA, hvor 2973 døde. Plus de 19 muslimske terrorister, som heldigvis også døde!:-)

    Kommentar by amad — 5. januar 2022 @ 14:58

  32. Åvangsskolen på Bornholm har kønsopdelt undervisningen

    Ingen medier har spurgt om, der er religiøse eller kulturelle grunde til, at netop kønsopdeling benyttes som værktøj. På Åvangsskolens sociale medier fremgår det, at der er tale om en multikulturel skole.

    https://www.facebook.com/100075037834563/posts/124971683347426/?d=n

    Kommentar by indigo — 5. januar 2022 @ 15:05

  33. For at nedbringe den tårnhøje arbejdsløshed hos muslimske kvinder,
    er Amani Hassani blevet puttet ind i noget naturstridigt. SE 5. januar 2022 @ 07:10

    Mærkeligt, at man kan lave forskning så uvidende grundlag om muslimske forhold i Nydanmark

    http://balletmagnifique.blogspot.com/2021/12/danske-medier-tier-bosnisk-indvandrer.html
    58-årige Sulejman Imamović prøvede tirsdag at slå sit barn, sin kone, adskillige flyspassager og kabinepersonalet ihjel under en flyvetur fra Danmark til hjemlandet Bosnien-Hercegovina.

    “Jeg knepper din mor,” råber den bosniske velfærdsmigrant, der fik sit danske pas og statsborgerskab i midten af 00’erne.”

    Kommentar by tavsen — 5. januar 2022 @ 15:38

  34. @ Indigo, nr. 19
    Indi-go, er jo bare rigtig-go.
    Tak for en klar oplistning af koranens hadbudskaber.

    Kommentar by Oppenheimer fan — 5. januar 2022 @ 15:38

  35. Værdier, som meddelt på skolens hjemmeside:
    På Åvangsskolen arbejder de ansatte, forældre og børn sammen for at skabe et godt fællesskab med følgende værdier:
    Vi møder andre mennesker positivt og med udgangspunkt i deres potentialer. — Også det andet køn???
    Vi respekterer forskelligheder og møder hinanden med åbenhed og interesse. — Også kønsbestemte forskelligheder???
    Vi oplever os som en del af fællesskabet på skolen. — Også fællesskabet mellem kønnene???
    Vi forventer det bedste af hinanden og indgår ansvarligt i fællesskabet — Også adskilt fællesskab mellem kønnene???
    Vi bliver dygtigere af at lære med og af hinanden — Også at pigerne kan lære af drengene???
    UPS – hvorfor kønsopdeling med disse fornemme værdier indført?

    Kommentar by Gustav Jensen — 5. januar 2022 @ 15:43

  36. Tomme koncepter som “Islamofobi” og “Anti-Semitisme” blev opfundet for at udskamme og lukke munden på kritikere. Som vesterlændinge bør vi totalt afvise den slags politisk propaganda.

    Kommentar by Peter Nielsen — 5. januar 2022 @ 16:37

  37. Oppenheimer fan, jeg har meget flere direkte citater fra lortebogen, dom jeg nok skal med dig og UP.

    Muhammed var analfabet, hvilket bruges som et argument for, at Koranens ord er sande og stammer fra Gud, da Muhammed ikke kan have læst sig til sin viden andetsteds. Koranen kan fortolkes, da dele af den er skrevet allegorisk, og muslimer anser Koranen for et så fuldkomment værk, at kun Gud er i stand til fuldt ud at forstå den.

    Kommentar by indigo — 5. januar 2022 @ 16:39

  38. som jeg nok skal dele med dig og Uriasposten.

    Kommentar by indigo — 5. januar 2022 @ 16:40

  39. Kald lige det forskning …

    Kommentar by H.nielsen — 5. januar 2022 @ 17:35

  40. #9 LIMEWOOD. Ja det handler om magt ….aldrig om forskelsbehandling. Det er magt det drejer sig om. Men stadigvæk ,- underligt er det at venstre/islam-fløjen er nået så langt allerede.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 6. januar 2022 @ 03:24

  41. #35 Gustav Jensen. Det ville være en god idé, at pengene fulgte borgeren/barnet ,så man som forældre reelt havde et valg ifht “at tilslutte sig grundlag for adfærd/værdier”. Adfærdreguleringen er virkelig besættende , besiddende og total efterhånden. Måske vi som danskere skulle gøre mere for at flytte til steder hvor man fastholdt det danske ,- kun?

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 6. januar 2022 @ 03:34

  42. Det eneste rigtige er at tyrkerne bliver sparket tilbage til det islamiske lortehul de kom fra, og så hurtigt som muligt.

    Kommentar by piphans — 6. januar 2022 @ 06:44

  43. Hvis muslimer bliver udsat for ringeagt i modsætning til jøder, kunne det måske skyldes, at de er langt dårligere til at integrere sig end jøder. Muslimer stiller en masse særkrav og har ikke noget ønske om at tilpasse sig samfundet. Hvorimod jøder glider ind og assimileres meget hurtigt.

    Selvfølgelig lider etniske danskere i stort omfang af islamofobi. Og det er med god grund. Ingen kan forpligtes til at elske en fremmed religion og dens udøvere. Mange europæere frygter islams stigende indflydelse, som ikke vil gøre samfundet bedre at leve i. Tværtimod.

    Mærkeligt imidlertid at Mainstreammedier eller islamforskere ikke beskæftiger sig mere med muslimernes had mod ikke-muslimer. Dette er jo ofte voldeligt i modsætning til det islamofobiske had. Og dermed langt værre.

    Kommentar by JC — 6. januar 2022 @ 11:37

  44. 27) rettelse. Det var til 26). :-)

    Kommentar by Michael Unna — 6. januar 2022 @ 16:22

  45. Med garanti at den islamistiske hadefulde kludedukke, er en særdeles propagantisk isis tilhængene KRISTNOFOB.

    Alle steder hvor muslinger er, forekommer der på mystisk koranvis etniske udrensninger på den oprindelige befolkning.

    Føj for Allahen.

    Kommentar by Mads kering — 6. januar 2022 @ 16:53

  46. Med den hæslige heks, hvem kan så undres over den såkaldte islamofobi, i øvrigt et ord opfundet af netop islamister selv. Islamkritik tåles ikke, skal for enhver pris forhindres af de overtroiske fascister som sniger rundt i Vesten under dække af religion.

    Kommentar by LarsB — 6. januar 2022 @ 21:47

RSS feed for comments on this post.