6. januar 2022

Poul Madsen vil have åbnet grænserne: “Alle vi blegfede danskere kan ikke leve det fede liv, uden…”

Man ved at der er noget helt galt, når en aldrende ungkommunist er på linje med Dansk Industri. Herunder en rablende kommentar fra Poul Madsen, der indtil sidste år var chefredaktør for Ekstra Bladet. Han mener socialdemokraterne skal droppe populismen, og lade ‘det store brede flertal’ få de nødvendige åbne grænser. Han skriver intet om en eventuel retningsgivende folkeafstemning om dansk udlændingepolitik, og det gør den slags aldrig, mærkeligt når nu de hævder at repræsentere flertallet.

Poul Madsen i Ekstra bladet – Åbn grænserne for udlændinge.

“… ikke engang Mette Frederiksen kan mere lukke øjnene for, at vi mangler arbejdskraft.

Så velkommen til Nydanmark – om du kan lide det eller ej. Vores velfærd er ganske enkelt truet. Vi kan ikke længere fortsætte ned ad den populistiske sti og påstå, at bare vi tvinger indvandrerkvinder, nedslidte og syge i arbejde, så er problemet løst. Dansk Industri og mange andre har sagt det i årevis: Vi mangler arbejdskraft.

Den socialdemokratiske frygt for igen at fremstå bløde på udlændingeområdet, hvilket kostede dem ti år i mørket, da Anders Fogh Rasmussen regerede Danmark, har ganske enkelt betydet, at de har opført sig uansvarligt over for at sikre den fremtidige velfærd i Danmark.

… Lad os se det i øjnene. Alle vi blegfede danskere kan ikke leve det fede liv, uden at der kommer ny arbejdskraft fra udlandet til at passe os, når vi blive gamle og syge eller har brug for betjening i butikkerne. Derudover har vi brug for kloge hjerner…

… Velkommen til Nydanmark. Gammeldanmark er for længst død og skal begraves. På gravstenen bør der stå: ‘Jeg svigtede det store brede flertal ved at lave rigide udlændingeregler.’.”

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/124279/trackback

39 Comments »

  1. Jeg føler at Poul Madsen er en helvedes NARRØV !!!

    Og ellers :
    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    Fædrelandet.

    Kommentar by Neuhammer — 6. januar 2022 @ 20:31

  2. Kan aldrig huske hvad straffen for landsforræderi altid har været, men hr Madsen er helt sikkert en af de værste af dem

    Kommentar by Ego — 6. januar 2022 @ 20:31

  3. Den klamme dhimmi Pølle Madsen helmer ikke, før kalifatet er en realitet…

    Kommentar by Revisoren — 6. januar 2022 @ 20:34

  4. Det er en underlig rød snak Poul Madsen fører.
    Hvorfor skal alle disse “udlændige” lokkes til Danmark for at trælle for os? Hvorfor skal vi agere herrefolk overfor alle disse stakler, og udnytte dem til det alt det lave og beskidte arbejde, som vi ikke selv gider udføre?
    Vil nutidens røde Herremænd igen til at holde slaver?

    Sæt nu de arbejdsløse i sving først, før der importeres flere! Og mangler de mange hjemmegående viden, så sæt dem på skolebænken, og begynd med at lære dem at tale dansk.

    Kommentar by Henning Jensen — 6. januar 2022 @ 20:59

  5. I Off Topic er min kommentar “awaiting moderation”

    Den var:

    Seneste thehighwire og seneste ronpaullibertyreport bør få engelskkyndige til at forstå hvor megen ondskab vores regering gør mod os.

    Og problemerne er falske penge (danske kroner) lovgivning stridende med Grundloven og tyveri af vores ejendom,begået af staten ofte ved hjælp af
    kommunen.

    Kommentar by Nielsen — 6. januar 2022 @ 21:05

  6. Når hjemsendelserne sættes igang, kan retsopgøret med de fremmede fjenders venner, som f.eks. Poul Madsen, begynde.

    Hvornår begynder hjemsendelserne egentlig? – Vermund, ‘tulle’, Messerschmidt, Henriksen???

    Kommentar by Polka — 6. januar 2022 @ 21:36

  7. Findes der egentlig en mere mentalt svigtende bums i landet end ham, det skulle måske lige være Carsten Jensen, de er vist omtrent lige kvalmende og klamme at høre på hver gang de åbner kæften.

    Kommentar by LarsB — 6. januar 2022 @ 21:42

  8. Tænk at en kommunist lader sig besnakke af toppen af dansk erhvervsliv på denne måde. Sikke en usympatisk alliance mellem kommunisterne og erhvervsbosserne, rettet mod det danske folk. Erhvervslobbyisterne har ført en effektiv kampagne med deres rigelige pengemidler i ryggen, når selv Socialdemokratiet er til fals.

    Det er jo forståeligt at erhvervslederne med deres skyhøje lønninger er dedikeret 100 % til maksimering af firmaernes bundlinie og aktionærernes udbytte, på kort sigt. De kan med deres fyrstelige gage ikke tillade sig at tage samfundsmæssige hensyn. Derfor prioriterer de selvfølgelig at kunne mæske sig i underbetalt, arbejdsvillig arbejdskraft udefra.

    Desuden vil det være en fordel for deres forretning (igen på kort sigt) at internationalisere Danmark, at opløse den danske nationalstat, og erstatte det danske sprog med CBS-engelsk overalt udenfor hjemmets vægge. Ingen grænser, ingen snærende bånd, ingen national identitet, ingen kulturel identitet.

    Erhvervsledere er selvfølgelig fuldstændig ligeglade med de store offentlige udgifter der følger med at skulle servicere nye horder af indvandrerfamilier (mange med muslimsk baggrund). Befolkningstallet skal helst op på 10 millioner. Så vil der blive gyldne dage for byggeindustrien. Selv om det vil se sort ud for den etniske dansker.

    Kommentar by JC — 6. januar 2022 @ 21:44

  9. Kors, hvor er den mand bare dum.
    Med en gennemsnitlig IQ på 70-85 er der ikke mange “kloge hoveder” fra menapt-landene, og som jeg skrev i ot er beskæftigelsen ekstrem lav, så alt i alt er de en kæmpe udgift for Danmark.
    Samtidigt er deres helbred dårligere med stor forekomst af forskellige livsstilssygdomme, og fx har somalier i Danmark fem gange højere risiko for indlæggelse med corona – derfor er det faktisk danskerne, der forsørger, passer og plejer dem, unge såvel som gamle, og ikke omvendt.
    Østeuropæerne griner hele vejen hjem med dagpenge betalt af danskerne – over 5000 “lever det fede liv” på vores regning.
    Kun vesterlændinge og østasiater er en gevinst, men de gider jo nok ikke komme og hjælpe med at forsørge venstrefløjens uarbejdsomme mellemøstlige og afrikanske kernevælgere.

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 6. januar 2022 @ 21:54

  10. Selv om der er fornuftige folk i Socialdemokratiet, hjælper det ikke når de skal rette ind efter de folkeforrædderiske partier, Enhedslisten, SF og de Radikale. Det gik som man kunne forvente. Strammersnakken var bare et tyndt lag fernis, der måtte krakkelere på et tidspunkt. Der må være rigeligt med opgaver for DF og NB, som dog også vil have V og K som klodser om benene.

    Kommentar by JC — 6. januar 2022 @ 21:54

  11. Ja, en hurtig lille folkeafstemning skulle hurtigt afklare Poul Madsens påstand.

    I øvrigt mangler Vi ikke arbejdskraft men arbejdsduelige og arbejdsvillige men dem skal man kikke langt efter i indvandringspuljen.

    Et slag på tasken siger Mig at der er mindre end 50% af udlændinge fra de islamiske ørkner i reelt arbejde så de kan ikke engang kompenserer for udgifterne til deres egne arbejdsløse.

    Kommentar by Santor — 6. januar 2022 @ 21:54

  12. Helledusseda.

    Kommentar by Bastardo — 6. januar 2022 @ 22:02

  13. En såret pirat til danmark. De tre andre løslades. Tag nu det skib hjem.

    Kommentar by P — 6. januar 2022 @ 22:03

  14. Hvis man virkelig mangler arbejdskraft, hvorfor importerede man så 50.000 kurdere fra Syrien i perioden 2013-2020, der ikke laver noget, udover at føde børn og modtage passive ydelser? De har født over 8.000 børn i Danmark indtil videre.

    Kommentar by Syrienblog — 6. januar 2022 @ 22:09

  15. Ja, han er et fjols. Han taler om fremtidens velfærd som udlændingene skal sikre os. Det bliver de arbejdssomme danske skaffedyr der kommer til at skaffe velfærd til hærskarer af nye velfærdsmigranter. Som det er foregået lige siden de første fremmedarbejdere i 60-erne på industriens krav invaderede landet, og lagde grunden til de ghettoer, som har været en tung byrde for danskerne lige siden, på alle mulige måder.

    Kommentar by JC — 6. januar 2022 @ 22:11

  16. Jo større procentandelen af folk med rødder i Menap landene er i vort samfund, jo lavere vil levestandarden være og jo mindre velfærd vil der kunne uddeles. Dette kan udledes af tørre tal.

    Kommentar by JC — 6. januar 2022 @ 22:30

  17. Send ham med til menarp og start remigrationen nu.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 6. januar 2022 @ 22:55

  18. “Blegfede danskere”!?

    Lyder umiddelbart som en overtrædelse af den oppustede racismeparagraf!?

    Det burde undersøges gennem en anmeldelse….

    Kommentar by egon olsen — 7. januar 2022 @ 01:11

  19. @ P 22:02….
    Jamen, er det ikke bare genialt?
    Danskerne bliver tvunget til at give ham ophold + alt betalt, familie-sammenføring, uddannelse og rejser hjem til familien hvert år osv. osv. I 2030 er han blevet til 80 personer på overførsel!

    Hvorfor? fordi, han nægter frivilligt at forlade DA. Og, fordi hans livskvalitet er 1000 X bedre i DK, end i det “shithole” han kom fra i Afrika. Tak for LORT!

    Støt Danske Patrioter! Stem NB! SIAD!
    P.

    Godt gået Trine B! kan ikke rigtig finde ud af om du er den dummeste
    hos S eller der findes andre på dit niveau.

    Kommentar by Piotr — 7. januar 2022 @ 01:40

  20. Jamen, mon ikke – med den rette målrettede kampagne de rette steder og økonomiske tilskyndelser – vi kunne få en masse deplorables fra det amerikanske bibel- og rustbælte til at søge nye udfordringer i Danmark? Man kunne jo også på samme led opfordre unge sydeuropæere, der bor hjemme hos forældrene til, at søge ind på den danske arbejdsmarked. Det ville da være en nærliggende løsning? Og ganske givet mere konstruktivt end den hidtidige politik. Med mindre naturligvis – at den bleg- og selvfede del af kommunist(?)Poul Madsen-segmentet har noget imod at importere borgere fra f.eks. det amerikanske Midtvesten – måske han ikke har noget imod kristne eller borgere med hang til væbnet selvforsvar?? Den slags ville jo være i konflikt med §266 b.

    Kommentar by Limewoody — 7. januar 2022 @ 07:19

  21. Velkommen her til svenske svenskere, der må flygte efter ødelæggelsen af deres land

    Kommentar by egon olsen — 7. januar 2022 @ 08:10

  22. Angående blegfede danskere, kan Poul Madsen kun tale for sig selv. Når 100.000 danske ledige og 15 millioner EU borgere er ledige, skulle vi ikke mangle villig arbejdskraft i Danmark.
    Jo mere vi aftager de folkerige taberlandes overproduktion af mennesker, desto flere tabere bliver der født i taberlandende til erstatning.
    Hvis globalismen vinder, bliver det en kortvarig sejr. For dernæst vil verden igen blive splittet op i andre fragmenter.
    Det er lige så skørt som med den tilstræbte EU føderation, der skal skabes for at komme nationalismen til livs. Lykkes EU’s forenede stater at blive dannet, får vi så bare EU-nationalisme! Hvorfor er EU-nationalisme bedre end separate landes nationalisme?

    Kommentar by Gustav Jensen — 7. januar 2022 @ 08:41

  23. Manden fik ødelæagt EB godt og grundigt. Han er fuldstændig bims idiotisk med den konsekvensløse opfordring og had til det Danmark, som det har været før vi fik islamisk indvanding. Blind døv og idiot overfor Islam og dens konsekvenser, så hans moral er bare en afstumpet opfordring til yderligere ødelæggelse af landet.

    Kommentar by Michael Unna — 7. januar 2022 @ 09:26

  24. Kommentar by JC — 6. januar 2022 @ 21:44
    Apropos erhvervsledere:

    Mads Eriksen Storm, uddannelses- og forskningspolitisk chef, Dansk Erhverv argumenterer i Berlingske med “For det andet, så tror vi på, at diversitet skaber innovation.”

    Så Dansk Erhvervs top tror på, at “diversitet skaber innovation”. Det er gennemført idioti og vrøvl – i værste fald ødelæggende for samfundet. Men den yderste venstrefløj er helt enige.

    Kommentar by traveler — 7. januar 2022 @ 10:06

  25. En hver skal have sin ret til at udtrykke sine meninger, også Poul Madsen. Han har jo i øvrigt nemmere ved at fremkomme med sine meninger end alle os andre jævne og almindelige borgere, fordi han tilhører jo eliten af meningsdannere og er jo tidligere chefredaktør på EB.
    Men man har således også lov til at kalde Poul Madsen totalt naiv, tosset og dumgod eller også blot totalt uoplyst.
    Han ønsker totalt åbne grænser – og dermed får han alene kun muslimsk indvandring.
    Han kan blot kigge til Sverige og drage sine erfaringer der, hvor den indvandrende muslimske befolkning inden få årtier er i overtal og den etniske svenske befolkning bliver i mindretal. I Sverige er man i samme situation som i Danmark, hvor man også mangler arbejdskraft, samtidig med at man har en stor ledighed i den muslimske befolkning.

    Men hvad værre er for Sverige, er at den svenske koncerndirktør for Volvo, udtaler at hovedsædet i Gøteborg godt kan tænkes flyttet ud af Sverige, fordi man ikke kan tiltrække den nødvendige arbejdskraft på grund af uro, kriminalitet, dårlige skoler og et elendigt sundhedsvæsen. Oversat så ønsker den nødvendige arbejdskraft ikke at flytte til et sted der er overbefolket af muslimske borgere, fordi det skaber utryghed og ustabilitet.
    Desværre for Sverige, så er det ikke bare Volvo der pønser på at flytte ud af Sverige. Nej der er rigtig mange, sammen med rigtig mange økonomisk velstillede svenskere. Vi ser i øjeblikket en kommende og voldsom flugt fra Sverige.

    Det tænker Dansk Industri og Poul Madsen slet ikke på, at med en yderligere indvandring, så bliver tilstandene i Danmark som i Gøteborg, Malmø og Stokholm – og så kan vi slet ikke tiltrække den nødvendige arbejdskraft. Det er jo ikke kommende pizza-bagere, taxachauffører, grønthandlere og sorte frisører vi mangler.

    Poul Madsen har, ligesom mange andre tosser fra den meningsdannede elite, desværre alt for let adgang til medierne, hvor de uimodsagt kan fremkomme med deres helt vanvittige og virkelighedsfjerne meninger og holdninger.

    Kommentar by Erik Skifter — 7. januar 2022 @ 10:34

  26. De frelste dvs de Radikale og de øvrige venstrefløjsere, som, så vidt jeg husker, hyppigt demonstrerede og protesterede mod de hvides overherredømme i Sydafrika, vil nu have sydafrikanske tilstande som under apartheid i DK. Vi skal have afrikanere og arabere til at slave for os. Men se hvordan det gik i SA. “Kill the Boer” synger de, mens de danser og trommer rytmisk. Og det gør de så. Altså dræber Boerne i forfærdelige nedslagtninger. (Det er der så ingen venstrefløjsere, der protesterer imod, så vidt jeg ved?)

    Apropos Poul Madsen i Ekstra bladet. Som min gamle ven, CBS-lektoren, sagde, allerede da indvandringen startede i forrige århundrede: “Jeg har ikke noget mod fremmedarbejdere. Jeg synes alle burde have én!” :-)

    Kommentar by amad — 7. januar 2022 @ 11:49

  27. Nu har jeg aldrig været den store fan af Poul Madsen eller Ekstrabladet for den sags skyld. Det ironiske er at netop Poul Madsen af alle beskylder Socialdemokraterne for at være populister, for er der noget Ekstrabladet altid har været, så er det populistisk!
    Nuvel vi mangler arbejdskraft, vi har også 100.000 hovedsageligt indvandere gående på skatteydernes regning, men ingen, ud over NB. vil tage skridtet fuldt ud og sige, tag et arbejde, eller din månedlige check stopper! Det er ikke vores ansvar at finde arbejde til dem, det er deres ansvar selv at finde et!
    Vi slipper nok ikke for at få fremmed arbejdskraft, og jeg har det fint med arbejdsomme østarbejdere, men det kan kun være EU syge tankegang der gør østarbejdere til indvandere eller sørger for at de pludselig har snablen nede i den danske velfærdskasse! Et velfærdssamfund kan ikke have åbne grænser, så enkelt er det! Derfor er EU en trussel mod vores samfundsordning! Når østarbejderen efter veludført arbejde forlader landet, så bør vi stå i døren og sige tak for din indsats og held og lykke i dit hjemland!

    Kommentar by Den Nervøse — 7. januar 2022 @ 11:56

  28. Hvis Poul Madsen virkelig mener at han vil have åbnet Danmarks grænser er der intet forkert ved at kalde ham en danskfjendtlig forræder. Så Poul Madsen,du er én af den slags der under krigen (2. verdenskrig) blev kaldt tyskvenlig.
    Du skulle skamme dig.

    Kommentar by Nielsen — 7. januar 2022 @ 12:00

  29. Hvis vi mangler arbejdskraft så få uddannede arbejdsløse hvide amerikanere, sydafrikanere mv herop/herover. Hvorfor skal det altid være på tale det low-IQ gedehyrdere og kamelpulere fra de lortebrune lande der er på tale?.

    Kommentar by Jp — 7. januar 2022 @ 12:54

  30. Kommentar by Jørgen Nielsen — 6. januar 2022 @ 21:54

    Din selvopfundne betegnelse menapT giver ingen mening, for Tyrkiet indgår allerede i Middle East North Africa Pakistan.

    Kommentar by Træt — 7. januar 2022 @ 13:36

  31. # Polka 21:36
    Jeg kan godt forstå at du undrer dig over at Vermund “Tulle”, Messerschmidt og Henriksen – med det store flertal de har bag sig i f0olketinget – ikke får sat gang i hjemsendelserne.

    Kommentar by bjarne Binee — 7. januar 2022 @ 13:50

  32. “Folketinget”.

    Kommentar by bjarne Binee — 7. januar 2022 @ 14:00

  33. Poul Madsen er troværdig, når har har tilbragt ti år i en rigtig ghetto. Og det kommer aldrig til at ske, han vil aldrig værdige dem et år af sit liv.

    Kommentar by Saxo — 7. januar 2022 @ 17:00

  34. Han er så helt utrolig slesk og klam den mand.

    Kommentar by Johnson — 7. januar 2022 @ 17:44

  35. MENAP er den engelske forkortelse for Mellemøsten (inkl. Tyrkiet) [ME], Nordafrika [NA], Afghanistan [A] og Pakistan [P], MENAP.

    Kommentar by indigo — 7. januar 2022 @ 18:18

  36. I disse LGBTQ-tider må det være helt på sin plads, at kalde Poul Madsen en gennemplettet feltmadras. Stodderen er fordrukken og anløben med møl i moralen.

    Kommentar by Thomas M. — 7. januar 2022 @ 19:43

  37. Polka — 6. januar 2022 @ 21:36 skrev:

    “Hvornår begynder hjemsendelserne egentlig? – Vermund, ‘tulle’, Messerschmidt, Henriksen???”

    Ja, de har ikke engang fremlagt en udsendelsesplan. Tror desværre ikke at de er klar til at gøre det nødvendige for at stoppe Den Store Befolkningsudskiftning og redde nationen. De ser bare politik som en karriere …

    Kommentar by Peter Nielsen — 7. januar 2022 @ 23:24

  38. Mon Poul Madsen personligt har tænkt sig at opgive det fede liv? “Ja” må svaret vel være.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 8. januar 2022 @ 00:55

  39. Tror desværre ikke at de er klar til at gøre det nødvendige for at stoppe Den Store Befolkningsudskiftning og redde nationen. De ser bare politik som en karriere …

    Kommentar by Peter Nielsen — 7. januar 2022 @ 23:24

    Hvem kan så, Peter?

    Kommentar by indigo — 9. januar 2022 @ 12:34

RSS feed for comments on this post.