24. januar 2022

Pakistanske Siddique i chok over Messerschmidt-tale: Han gentog konstant sloganet ‘danskerne først’

‘Det bør virkelig vække bekymring hos minoritetsdanskere’, at Danmark har fået sin første racismedømte formand, harcellerer Frie Grønnes Sikandar Siddique på Facebook. Det gav overskriften ‘Sikandar Siddique er klar i mælet: Forstår godt bekymringen’ på BT.dk, og pakistaneren har tydeligvis medvind i den danske journaliststand. Herunder BT’s Sebastian Frølich, der på Instagram beskriver sig som ’stolt kvart afrikaner’.

Dansk Folkepartis valg af Morten Messerschmidt bliver efter alt at dømme en cementering af status quo, men Messerschmidts ord skræmte alligevel Siddique. Lidt påtaget, når nu han under andre omstændigheder ofte lancerer sig selv som ‘dansker’. Her citeret fra BT-artiklen.

“Sikandar Siddique kalder det horribelt at høre retorikken fra det ekstraordinære årsmøde, samt at Folketinget har fået en partileder, som vil have danskerne først.

‘Nu har Folketinget simpelthen fået sin første racismedømte partileder (Messerschmidt blev dømt i 2003 efter indryk af annonce, red.) Og han blev altså valgt efter en tale, hvor han konstant gentog sloganet ‘danskerne først’. Jeg forstår virkelig godt, hvis det vækker alvorlig bekymring hos minoritetsdanskere i hele landet,’ siger Siddique…” (BT.dk)

(Pakistanske Sikandar Siddique, anbefales af eks-kommunisten Uffe Elbæk, 2019)

“Jeg kommer aldrig til at undskylde for, at jeg er muslim. Jeg kommer aldrig til at undskylde for min hudfarve. Jeg kommer aldrig til at undskylde for min opvækst. Jeg kommer aldrig til at undskylde for, at jeg er dansker. Jeg kommer aldrig til at undskylde for, at min forældre er fra Pakistan. Jeg kommer aldrig til at undskylde for…” (Sikandar Siddique, Facebook, 9. september 2020)

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/124608/trackback

64 Comments »

  1. Sikandar begår landsskadelige virksomhed. Han fik da heller ikke medhold imod Toke Lorentzen vedr hans Pallywood-forestilling.

    https://www.dr.dk/nyheder/politik/ingen-tiltale-racisme-efter-overfusning-af-siddique-og-foraeldre

    Kommentar by KineserSnot — 24. januar 2022 @ 12:35

  2. Så må jeg prøve i småbidder

    HEN Sikandar Siddique er nem at skræmme. Gad vide hvor mange år hens far arbejdede?

    Jeg kommer aldrig til at undskylde for, at jeg er dansker, og har opbygget et velfærdssamfund, som vegeterende muslimer lukrerer på, fordi de ikke selv er i stand til at opbygge et velfærdssamfund

    Kommentar by tavsen — 24. januar 2022 @ 12:44

  3. Tilbage i 70’erne rejste jeg en del i Pakistan. Fik brug for en læge. Opsøgte et hospital.

    Kommentar by tavsen — 24. januar 2022 @ 12:46

  4. Skæbnen ville det, at det var en pakistaner, der havde fået sin uddannelse i Danmark. Men han var altså så anstændig at rejse hjem for at hjælpe sine landsmænd og sit land.

    Kommentar by tavsen — 24. januar 2022 @ 12:47

  5. Hvilken del af partinavnet “_Dansk_ Folkeparti” er det lige Siddique ikke kan forstå? Et parti vælger selv sin målgruppe, og har ikke pligt til at være for alle grupper i samfundet.

    Og DF har valgt ikke at konkurrere med Siddique om de brune vælgere; det skal han da bare være glad for.

    Kommentar by Hertz — 24. januar 2022 @ 12:48

  6. Nu det vist på høje tide at tage Sinkekandars pas fra ham og sende ham hjem til Lahore, Perkistan, for aldrig at sætte sine ben på dansk jord igen.

    Kommentar by Cleon — 24. januar 2022 @ 12:49

  7. Det er da kun et godt tegn, hvis det bekymre muhammedanere- Andre behøver vist ikke at bekymre sig.
    Ellers Støt SIAD:
    http://www.siaddk.wordpress.com og http://www.frafalden.dk
    Godm mandag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 24. januar 2022 @ 12:50

  8. Og skodavisen BT skal forestille at være den “borgerlige” modpol i forhold til den kommunistiske/islamiske pamflet EB.

    Begge løgnesprøjter modtager hvert år 17.500.000 kroner i statsstøtte…

    Kommentar by Revisoren — 24. januar 2022 @ 12:52

  9. Her og nu er det beroligende, at Frie Grønne (kun) får 0,1 procent af stemmerne i Voxmeters helt friske meningsmåling her mandag morgen.
    Men det skal man dog ikke lade sig slå til tåls med, for mængden af rød/grønne skadelige ”elementer” er ganske stor her i landet, så al omtale af Sikandar Siddique ødelæggende adfærd skal fortsat prioriteres meget højt.
    https://voxmeter.dk/meningsmalinger/

    Kommentar by Henning Jensen — 24. januar 2022 @ 12:53

  10. Henning Jensen — 24. januar 2022 @ 12:53

    Skyldes vel muslimers indgroede had til demokrati.
    Deres hadmanual fortæller intet om det. Islam kan aldrig drømme om at dele magten

    Kommentar by tavsen — 24. januar 2022 @ 13:01

  11. I Journalistisk Venstreparti arbejdes der i disse timer på højtryk med at skabe mistillid til Dansk Forkepartii’ s nye formand!

    Kommentar by Rodina — 24. januar 2022 @ 13:09

  12. Nævn mig eet muslimsk demokrati? Bare eet!

    Kommentar by Bastardo — 24. januar 2022 @ 13:12

  13. @13:12

    Sverige?

    Kommentar by Michael — 24. januar 2022 @ 13:21

  14. Rodina — 24. januar 2022 @ 13:09

    Ingen tvivl om det. Kommunistisk sammenrend i DR fokuserer på frafald. Den Korte Avis meddeler

    “Ifølge helt nye tal har 395 personer har meldt sig ind i partiet efter formandsvalget, mens 25 personer har meldt sig ud.”

    Bastardo — 24. januar 2022 @ 13:12

    Der er mange skindemokratier. Pakistan havde verdens første kvindelige premierminister.

    Kommentar by tavsen — 24. januar 2022 @ 13:22

  15. Talibaner i Oslo. De må føle sig noget nøgne trods fuldskæg og terrorornat; de mangler det eneste værktøj de plejer at bære og bruge: Kalashnikov. Og hvor er deres smukke og smilende kvindelige sekretærer? Har Quisling – nej, undskyld – har Jonas Gahr Støre husket at invitere Skidkandar Skidquku til dette festlige kebab-karneval? Om dette var i Sverige, så var jeg ikke spor overrasket. Men Norge! Har vi slet ingen venner mere i de nordiske lande? Det har ikke noget med min mad at gøre at jeg brækker mig.

    Kommentar by Thor — 24. januar 2022 @ 13:25

  16. Desværre er Morten Messerschmidts definition af “dansker” den samme som Siddiques.

    Kommentar by Felix Krull — 24. januar 2022 @ 13:33

  17. Husk Mette Frederiksens ord : “Det må gerne være svært for u-vaccinerede”, underforstået, vi, minoritetsgruppen er altså ikke velkomne i samfundet med mindre vi tager hendes eksperimentel medicin.
    Andre lande går så vidt som at tvinge denne medicin i alle borgere.

    Erstat u-vaccineret med muslim og se hvad der sker.

    Hvor tit hører vi ikke “mørke” borgere klage over at blive afvist ved døren til diskotek? uha, det må man ikke.

    Lad os høre vores ledere sige : Det må gerne være så besværlig som mulig at være muslim i vores lande, eller kræv af dem, at de spiser et måltid med svinekød hver dag. Det er ikke for meget forlangt, hvis vi alle skal tvinges til at tage sprøjten med eksperimentel medicin.

    En kvinde har fået diagnosen Mad Cow Disease (kogalskab) efter 2. dosis -Faiser.

    Kommentar by k.m. — 24. januar 2022 @ 13:35

  18. #8 Revisor …17.500 000 , sytten millioner….er det rigtigt forstået? S y t t e n /17 …millioner / den med 6 nuller på…er det rigtigt forstået ? ( det er jo vanvid/ bestikkelse.)

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 24. januar 2022 @ 13:48

  19. #17 by k.m. kogalsskab efter 2. Vaxx. Ja og islam står stadig i landet også når dette covid-psykose-vanvid forlader os. Tilbage bæiver senfølgerne , den ødelagte økonomi og så selvfølgeæig som altid islam.fremtiden er festlig.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 24. januar 2022 @ 13:53

  20. Det vigtigste, som Pakistanske Sikandar Siddique skal gøre er, at melde sig ud af det politiske terrorsystem islam – Derfor siger jeg til islamister i Danmark: Uanset, hvor mange anstrengelser, man gør sig – set med mine øjne – stuerene, det bliver I aldrig!

    Kommentar by Gustav Jensen — 24. januar 2022 @ 13:57

  21. “Danskerne først” handler om at varetage interesser i den her verden. Jeg forventer ikke at pakistanske og somaliske politikere vil varetage danske interesser. Det må og burde danske politikere gøre.

    Sikandar Siddique har gang i en bevidst misforståelse med henblik på at opnå en udskamningseffekt. “Danskerne først” bliver til en fascistoid tilgang til dansk indenrigspolitik – der ender med Auschwitz.

    Bare fordi en hvid europæer tillader sig at sige noget, der er ganske naturligt for alle andre.

    Kommentar by BE — 24. januar 2022 @ 14:17

  22. Sikandar Siddique trækker straks racismekortet, ingen har nævnt noget om hudfarve.

    Men egentligt er det logik! Naturligvis har danske statsborgere førsteret, hvad havde han da forestillet sig? Alle andre er her som gæster, og hvis de ikke opfører sig ordentligt eller nasser på danskerne, ja så må de rejse!
    Hvis jeg får gæster i mit hjem og de løber med sølvtøjet, så ryger de da ud, jeg forventer heller ikke at mine gæster slår sig ned i mine stuer og bliver boende, jeg forventer da slet ikke at jeg skal forsørge dem! Det er da logik for perlehøns!

    Kommentar by Den Nervøse — 24. januar 2022 @ 14:48

  23. @13:33 ingen politiker tør at kalde en hvid dansker med fire hvide bedsteforældre for en rigtig dansker, bare se hvad de gjorde ved Rasmus; det kommer aldrig til at ske igen inde på Hoppeborgen igen. Nogensinde.

    Selv Inger, Pernille og Morten kalder en kulsort neger fra Somaliland eller en bæhbrun gedehyrde fra Waziristan for en dansker, hvis han VIL Danmark og hvis han siger, han FØLER sig dansk.

    En kat født i hestestalden bliver aldrig til en hest. Det samme med vilde negre og brune muhamedanere, de bliver heller aldrig danske. Men det forstår den almindelige dansker ikke.

    Danmark er for HVIDE danskere, ud med alle de fejlfarvede uanset pas og statsborgerskab. Begynd med Sinkekandar.

    Kommentar by Cleon — 24. januar 2022 @ 15:04

  24. Muslimer er jo ikke nogen race, så hvad er problemet. Dem fra Mellemøsten herunder arabere og jøder, der genetisk er ens, tilhører alle den hvide race (ligesom Jesus og hans apostle:-). De 3 andre racer er de sorte fra Afrika, de gule fra Asien og de blå fra Oceanien (Tonga og mange flere øer i Stillehavet).
    Selv er jeg en etnisk dansker med stamtavle 1000 år tilbage i kongeriget, men mørkere i løden og mere sorthåret end mange mange jøder og arabere. Det gør os ikke til forskellige racer. (Desværre, kunne man sige?!:-)

    Kommentar by Amad — 24. januar 2022 @ 15:08

  25. “Jeg kommer aldrig til at undskylde for, at jeg er muslim. Jeg kommer aldrig til at undskylde for min hudfarve. Jeg kommer aldrig til at undskylde for min opvækst.”

    Det er der vel heller ingen der har bedt om!

    Det eneste rationelle mennesker beder om er, at Siddique og resten af de brune horder hjemsendes – hvis de da ikke rejser frivilligt – tilbage til deres kulturelle hjemlande.

    Dansker, det bliver Siddique aldrig!

    Kommentar by Polka — 24. januar 2022 @ 15:09

  26. PS. Pakistanske Sikandar Siddique tilhører, såvidt jeg ved, den gule race?

    Kommentar by Amad — 24. januar 2022 @ 15:14

  27. Hvordan kan man være “kvart afrikaner”? Nåååh – det er noget race-/blod-noget, han er stolt af. Noget, der gør ham bedre efter hans egen opfattelse, og som derfor stiver ham af.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 24. januar 2022 @ 15:26

  28. PPS. Racer fortsat..
    “Menneskeracer
    Mange har prøvet at inddele menneskeheden (homo sapiens) i forskellige racer. Der er forskellige inddelinger, men den mest almindelige er at der er tre racer:

    1. Den gule race (mongolider) oprindeligt i det meste af Asien, inclusiv den oprindelige befolkning af Nord- og Sydamerika (indianer).

    2. Den hvide race (kaukasier eller europider), oprindeligt i Europa, Nord-Afrika, Vest- og Sydasien.

    3. Den sorte race (negrider), oprindeligt i Afrika.”

    4. Den blå race (min tilføjelse, Amad. Jeg, Amad, har tilføjet no.4., for som der står om 1.-3.->)

    “Denne klassification (1.-3.) kan dog ikke gøre rede for f.eks. de oprindelige beboere af Australien og Melanesien (inclusiv Papua Ny Guinea), som ser negroide ud, men ikke er direkte beslægtet med afrikanere, eller at Sydasiater kan være lige så mørkhudede som afrikanere. Også de oprindelige beboere af det sydlige Afrika, Khoi-San (almindeligt kaldet buskmænd), passer ikke i inddelingen.”

    http://www.netleksikon.dk/r/ra/race.shtml

    Kommentar by Amad — 24. januar 2022 @ 15:32

  29. Apropos angivelige racer og angivelig racisme:

    Justitsminister Nick Hækkerup og kirkeminister og kulturminister Ane Halsboe-Jørgensen præsenterer tirsdag den 25. januar kl. 8.30 regeringens handlingsplan mod antisemitisme
    Handlingsplanen er blevet til i dialog med Det Jødiske Samfund, og derfor afholdes pressemødet i Det Jødiske Samfunds lokaler i København.

    Medvirkende til pressemødet:

    Justitsminister Nick Hækkerup
    Kirkeminister og kulturminister Ane Halsboe-Jørgensen
    Formand for Det Jødiske Samfund Henri Goldstein

    Kommentar by Cleon — 24. januar 2022 @ 15:54

  30. De kan også det med racer og positiv særbehandling (af dårligere elever end dem, der er hvide) i USA:

    The Supreme Court announced Monday it will once again consider whether universities may consider the race of applicants when attempting to build diverse student bodies, an ominous development for those who say there is a continuing need for affirmative action in higher education.

    Kommentar by Cleon — 24. januar 2022 @ 16:02

  31. “B.T. giver dig begejstret og skarp journalistik, breaking og vedkommende historier om mennesker der bor i byen – døgnet rundt.”
    https://abonnement.bt.dk/abonnementer/

    Den skarpe journalistik i det her tilfælde er desværre fraværende. Der bliver kun holdt en mikrofon op foran Sikandar Siddique – uden et eneste kritisk spørgsmål.

    Skal jeg virkelig betale for det?

    Kommentar by BE — 24. januar 2022 @ 16:17

  32. Altså hvori består problemet med udsagn som: Danmark/danskerne først?
    I hvert fald er det rimeligt at landets egne indbyggere hjælpes inden nytilkomne hjælpes. Det har intet med racisme at gøre – overhovedet, det er sund logik.
    Sikandar Siddique hyler konstant op om at Danmark/danskerne er nødsaget til accept af multikulturel “berigelse”. Berigelse JA men ikke efter den gængse måde synes det at være. Berigerne kommer hertil som flygtninge, men straks efter tildelingen af midlertidigt ophold her i landet, afholder samme gruppe ferie i samme onde land man er flygtet fra. Hvornår stoppes den vanvittige trafik. Sikandar Siddique mener som uld i mund at DF ikke er stuerene. Lad os få en folkeafstemning om hvorvidt danskerne ønsker multikulturelt samfund eller ikke.
    Der kommer “flygtninge” hertil, når opholdstilladelse er meddelt disse, da starter krævementaliteten. Jeg kunne blive ved med at fremkomme med eksempler herpå. Sikandar Siddique: Stik piben ind.

    Kommentar by NED MED ALTING — 24. januar 2022 @ 16:50

  33. I det øjeblik, at islams femte kolonne i Danmark, Radikalfascister, venstrefascister og de enfoldige partier, mister deres vælgere, kan alle muslimer i Danmark godt begynde at pakke deres sydfrugter.
    Islam bliver mere og mere upopulær, efterhånden som folket opdager alle de hadske udmeldinger i den islamiske antiBibel, det koranske testamente.
    Hvad Islam lærer og foretager sig, strider mod sædeligheden og den offentlige orden.
    Forbyd derfor islam som hjemlet i Grundloven. Grundloven overtrumfer alt i islam – altså for rigtige danskere.

    Kommentar by Gustav Jensen — 24. januar 2022 @ 16:50

  34. Selv sorte og mulatter som er sportstjerner eller Hollywood stjerner taler konstant om racisme og undertrykkelse. Det stopper aldrig.

    Kommentar by CCC — 24. januar 2022 @ 17:06

  35. Off topic, og så alligevel ikke:Bliver det sådan her i fremtiden hos os?: https://www.belfastinterfaceproject.org/interfaces-map

    Kommentar by barfbag — 24. januar 2022 @ 17:06

  36. Sebastian Frölich burde være stolt over at være 3/4 dansker.

    Kommentar by Hul igennem? — 24. januar 2022 @ 17:10

  37. @17:06 Our overall vision is of a Belfast in which today’s interface communities:

    Are free of tension, intimidation and violence both within and between communities

    Det er for sent i København; her er muslimerne begyndt at slagte andre muslimer, ligesom de har gjort i 700 år.

    Kommentar by Cleon — 24. januar 2022 @ 17:15

  38. “Og han blev altså valgt efter en tale, hvor han konstant gentog sloganet ‘danskerne først’. Jeg forstår virkelig godt, hvis det vækker alvorlig bekymring hos minoritetsdanskere i hele landet,’ siger Siddique”

    Jeg håber, at de fremmede har grund til bekymring, men jeg tror desværre ikke, at de har grund til bekymring for DF er IKKE klar til at gøre det nødvendige for at løse fremmed-problemet.

    Inspireret af Siddique: Jeg kommer aldrig til at undskylde for at jeg er en Hvid, Normalt-Seksuel Dansk Mand.

    Kommentar by Peter Nielsen — 24. januar 2022 @ 17:16

  39. #16 Felix Krull.
    Ja det er rystende. Jeg mistede alt for DF ved afdøde Jesper Langballes kommentar til at en neger stod som garder ved amalienborg. Langballe syntes det var fantastisk og det glædede ham at se at en neger var blevet dansk.
    Det samme med Morten Messerschmidt. Umiddelbart efter det ekstraordinære landsmøde udtalte han at man var dansk hvis man følte sig dansk.

    Det er svært at forstå at det er virkelighed men det er det altså.

    Det svarer til det rablende nonsens hos wokesegmentet. De mener jo helt alvorligt at hvis en mand føler sig som kvinde, ja så er vedkommende da kvinde.

    Jeg har en gravhund men den føler sig som en sct. bernhardshund altså er den en sct. bernhard. Det er logikken.
    Stakkels, stakkels danmark.

    Kommentar by Danskeren — 24. januar 2022 @ 17:26

  40. @ 27, Amad
    Bare for en ordens skyld, i hvilken af de 3(4) ovennævnte grupper/racer vil du placere inuitter/eskimoer? Ville du placere dem under mongoloider? Jeg har svært ved at placere dem inden for de 3(4) grupper.

    Odd S.

    Kommentar by Odd S — 24. januar 2022 @ 17:27

  41. @17:16 hvilket parti eller hvilken politiker er pt. klar til at gøre det nødvendige for at slippe af med for tid og evighed fremmedproblemet i Danmark?

    Kommentar by Cleon — 24. januar 2022 @ 17:29

  42. @9, Henning Jensen
    Det er helt fint med mig hvis “frie” grønne snupper 1,8-1,9% fra f.rks enhaedslisten og radikale venstre, og at veganerpartiet også ca 1,8-1,9% af stemmerne fra ovennævnte partier. Det ville være en ren win-win situation hvor hverken frie grønne eller veganerlisten eller nogen af de andre små rød/grønne partier kommer over spærregrænsen, og enhedslisten og radikale venstre mister tilsvarende stemmer/mandater.

    Man har da lov til at drømme… ;-)

    Odd.

    Kommentar by Odd S — 24. januar 2022 @ 17:38

  43. Søren Krarup sagde engang på Hvidsten kro, at man er dansk hvis man bekender sig til den kristne tro. Klart, at anti-racismen som ideologi og brug af inteminderinger sikkert får folk til, at sige sådant vrøvl.
    Ser man på stort set alle vestlige lande så har det man kalder for “civil nationalisme” slået fejl. I USA føler folk ikke et fællesskab omkring det, at være kristen eller amerikansk. Det er stort set kun hvide som endnu lever i den illusion. Alle andre etniske grupper tænker i race eller etnicitet. Folk i landet segererer sig langs race og etniske linjer. Klart, at familiariet og slægtsskab betyder noget for mennesket. Et samfund som hæver alle kan bliver optaget hviler på en løgn om den menneskelige natur.

    Kommentar by CCC — 24. januar 2022 @ 17:43

  44. @40, Cleon
    Mon ikke Dansk Folkeparti får lidt mere ‘kant’, bliver mere markante i deres indvandringspolitik nu hvor M.M. er blevet formand?
    Personlig havde jeg dog foretrukket Martin Henriksen som formand…

    Odd.

    Kommentar by Odd S — 24. januar 2022 @ 17:44

  45. For nu at skære ud i pap, bøje i neon, etc., så det er klart for enhver: “danskerne først” i Danmark, for hvis 20% af befolkningen ikke er etniske danskere, er 20% af Danmark tabt, hvis 30% af befolkningen ikke er etniske danskere, er 30% af Danmark tabt, etc. Sæt selv procent-sats på.

    Kommentar by barfbag — 24. januar 2022 @ 18:06

  46. # 18, Tommy Robinsøn

    Ja, det er helt korrekt forstået.

    BT og EB modtager hvert eneste år 17.500.000 kroner i direkte statsstøtte.
    Hertil kommer yderligere, at de er fritaget for moms…

    Kommentar by Revisoren — 24. januar 2022 @ 19:06

  47. Det er fuldstændig afgørende, at vi snart får nogle politikere, som kan forstå, at en araber, kineser eller afrikaner (selvfølgelig) ikke kan “blive dansk” via sprogkurser, “sindelag”, følelser eller såkaldte “værdier”.

    Kommentar by Peter Nielsen — 24. januar 2022 @ 19:37

  48. @19:37 Hvem? Du skriver og skriver og spørger, men du svarer aldrig. Hvem?

    Kommentar by Cleon — 24. januar 2022 @ 19:45

  49. Hvordan definerer Messerschmidt ordet “dansker”? Hvis det er på samme måde, som een af de mest landsskadelige politikere nogensinde, Søren Espersen, gør det, har det noget med liberale “værdier” at gøre – altså en helt igennem ondskabsfuld doktrin, som netop har bragt os til kanten af den afgrund, vi står ved idag: Frihed, lighed og tolerance for ALLE!

    Kommentar by Arne Torp — 24. januar 2022 @ 21:07

  50. (Søren Espersen er en giftsnog, fordi han om nogen forstår at sminke sin helt igennem syge og degenererede værdiopfattelse og markedsføre den falsk som “national”.)

    Kommentar by Arne Torp — 24. januar 2022 @ 21:13

  51. Det Konservative Folkepartis Mette Abildgaard lykønsker en islamisk klædt kvinde med et Dannebrog, mens hun skriver på Facebook:

    Jeg elsker Danmark.
    Jeg elsker mit rødbedefarvede pas.
    Jeg elsker at være dansk statsborger.

    Og så elsker jeg, når vi deler dansk statsborgerskab ud til mennesker, der er kommet til at føle sig danske, og som elsker Danmark som jeg gør. Som er bragt til landet af kærlighed, af arbejde eller bare af eventyrlyst.

    Dem hilser jeg på hvert år, når vi inviterer nye statsborgere på besøg på Christiansborg. Ser glæden i deres øjne.

    Men jeg synes ikke, at vi skal dele dansk statsborgerskab ud til udlændinge, som begår kriminalitet. Det er mangel på respekt for Danmark og danskerne. Det lavede vi egentlig også en aftale med regeringen om i april, men den render de desværre fra. Så nu givers der statsborgeskab til kriminelle, der har tyveri, hæleri og narko-kriminalitet på samvittigheden. Det bryder jeg mig ikke om.

    Det forklarer mine kollegaer Marcus Knuth og Britt Bager mere om i et indlæg, I kan finde i kommentarfeltet.

    Kommentar by Cleon — 24. januar 2022 @ 21:14

  52. Det var bureaukraterne i Bruxelles, der forlangte, at vort pas skulle være rødbedefarvet. Jeg kunne bedre lide den mørkegrønne farve.

    Kommentar by Ole Madsen — 24. januar 2022 @ 21:24

  53. Jeg kunne bedre lide den mørkegrønne farve.

    Kommentar by Ole Madsen — 24. januar 2022 @ 21:24

    Jeg syntes, jeg kan huske at min Far og Mor havde et pas med helt lysegråt omslag.

    Kommentar by Cleon — 24. januar 2022 @ 22:07

  54. Som så ofte før misforstår en muslim de almindelige sproggloser og normale retoriske vendinger i ikke-islamiske landes kultur, han vælger bevidst at tage det personligt og dreje det som altid i racistisk retning, det siger mere om populisten SS end om MM.

    Kommentar by LarsB — 24. januar 2022 @ 22:12

  55. Cleon — 24. januar 2022 @ 19:45:

    Jeg kender pt. ikke til nogen politikere, som er klar til at gøre det nødvendige, det er jo derfor jeg efterlyser dem, så hvad vil du have, at jeg skal svare ….?

    Kommentar by Peter Nielsen — 24. januar 2022 @ 23:36

  56. Han bliver aldrig dansker, derfor er en undskyldning unødvendig.

    Kommentar by Charles Nielsen — 25. januar 2022 @ 00:39

  57. Selvfoelgelig skal SS ikke undskylde for at vaere muslim,brun i huden, med Pakistanske foraeldre ,det der med Dansker er ikke helt klart, som muslim troende ,saa er sharia jo haevet over Danmarks love, det synspunkt behoever han heller ikke at undskylde for,det kan han have i Danmark,fordi vi kke har sharia,saa som privat arbejd positivt for det samfund der modtog dine foraeldre,i stedet for dit evindelige forbandede flaeberi

    Kommentar by dunk — 25. januar 2022 @ 03:44

  58. Ja, stemmespild på venstrefascisternes side; dét er fedt- og en masse 1,9% vanvidsstemmer til hver af fascistpartierne ville være fantastisk, og en frydefuld begmand til alle de ubehjælpsomme lommemuhammeder og amatørstaliner…

    Kommentar by Hul igennem? — 25. januar 2022 @ 07:51

  59. Kommentar by Peter Nielsen — 24. januar 2022 @ 23:36

    Nu må du forstå at den bipolare Umulius snart svinger tilbage til den tilstand hvor alle hans indlæg er personangreb

    Kommentar by Træt — 25. januar 2022 @ 12:41

  60. Træt — 25. januar 2022 @ 12:41:

    Ja, det er også min fornemmelse, at “Cleon” er endnu en reinkarnation af “Umulius” …

    Kommentar by Peter Nielsen — 25. januar 2022 @ 13:47

  61. Odd S 17:27. Jeg tror inuitter/eskimoer/grønlændere er gule dvs asiater. De er indvandret fra Asien, ligesom indianerne. Grønlænderne er så vores indianere :-).

    Jeg har kendt enkelte både grønlændere og indianere. Meget flinke mennesker og de minder lidt om hinanden både af væsen og udseende, synes jeg? Lidt cool af væsen og lidt fåmælte.

    Jeg har talt om det med en kollega af indiansk afstamning, som er opvokser i Colombia. Han blev hertil som faglig ekspert i det mulinationale firma, hvor vi arbejdede. Nu er han sendt til andre lande i virksomheden. Sjovt at tale med kolleger, der har prøvet at arbejde i/med forskellige kulturer, når man drikker fredags bajere/vin!:-). (Det har jeg også selv)

    Han siger, at det var også sådan forskellen mellem dem af indiansk afstamning og dem af spansk afstamning blev opfatttet og sådan, de opfattede sig selv og hinanden, da han gik i skole som barn i Colombia. Men det er helt uvidenskabeligt.

    Kommentar by Amad — 25. januar 2022 @ 15:08

  62. #18 Tommy, Robin % Søn
    Selvfølgeligt er det da aldeles vanvittigt, at vi skal betale mediestøtte til den røde, kulturradikale og politisk korrekte presse.
    Det bekymrer dog mig lidt at du har svært ved at tro det og at du skal have det bekræftet en yderligere gang.
    Det er oplysninger der er offentligt tilgængelige og enhver der er interesseret, har adgang til en PC og har hørt om “Google” kan få det bekræftet på mindre end 1 minut.

    Kommentar by bjarne Binee — 25. januar 2022 @ 16:34

  63. 24 Armad ) Oprindeligt tilhørte både arabere og jøder den semitiske race. Jøder er opblandet med særligt europæere. Dna undersøgelser af rene eskimoer viser, at de genetisk er kinesere. Dvs en flok kinesere farede engang vid i vildmarken og blev til eskimoer. Genetisk er de ikke i familie med nordsibiriske og indianske folkeslag. På algonkinsproget betyder eskimo .” Dem der æder rå fisk”. En folkeundersøgelse af grønlands befolkning i 1935 konkluderede at de var særdeles opblandet med danskere. En dna undersøgelse forrige år viste at 60 til 80% af generne er danske. Men ikke helt udseendet

    Kommentar by dansker — 25. januar 2022 @ 21:22

  64. Stort set enig dansker 21:22. Homo sapiens grupperne er blandede også genetisk, såvidt jeg ved. Jeg er ikke genetiker. Der er 3 (4) racer: 1. de gule, 2. de hvide, 3. de sorte (og måske 4. de blå).
    Hvor mange genetiske underopdelinger, der kan laves, ved jeg ikke. Der er sikkert mange.
    Jeg vil fastholde at Jesus og hans disciple var hvide fra Mellemøsten. De levede som bekendt under romersk styre. Området var dengang også præget af græsk sprog og kultur.

    I verden i dag udgør de kristne 30% og de hvide er vistnok et mindretal blandt de kristne i verden?
    De store religioner præger med værdier og tankegang. Deraf megen uenighed mellem folk i verden i dag.

    Kommentar by Amad — 26. januar 2022 @ 09:16

RSS feed for comments on this post.