25. januar 2022

Taliban-delegation med privatfly til luksushotel i Norge: Terrorister forhandler om vestlig nødhjælp…

Der er mange måder man kan udstille kulturelt selvmord, og at invitere Taliban-bevægelsen til forhandlinger om nødhjælp i Norge er ganske illustrativt. De kan true med en sultende befolkning, hvad ret beset er deres problem og deres ansvar. De kan også true med eventuelle flygtningestrømme, omend vestlige regeringer med en rask beslutning hurtigt kunne nægte asyl til flygtninge fra Afghanistan. Vi lever i absurde tider.

“Det er første gang, 27-årige Anas Haqqani er i Norge. … Ikke fordi Anas Haqqani er toprådgiver i det afghanske indenrigsministerium, men fordi hans chef og storebror, Sirajuddin Haqqani, står bag drabet på en nordmand. …

Ifølge FBI er Afghanistans indenrigsminister de facto leder af det såkaldte Haqqaninetværk i Afghanistan, som står bag kidnapninger af vesterlændinge, selvmordsbomber mod afghanske civile og spektakulære attentater på afghanske politikere og har tætte forbindelser til al-Qaeda.

Blandt meget andet er Haqqani eftersøgt for et angreb i 2008 mod et hotel i Kabul, hvor en norsk journalist blev dræbt…” (Berlingske, 25. januar 2022)

(Taliban-toppen på vej til Norge – Bagerst t/h: Anas Haqqani; Foto: Twitter)

Norge betaler leieflyet for Talibans delegasjon og også reisen for representantene for sivilt samfunn. Leiefly for Talibans delegasjon er valgt etter en vurdering av ulike praktiske og sikkerhetsmessige forhold.” (VG, 22. januar 2022)

Oploadet Kl. 10:29 af Kim Møller — Direkte link51 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/124630/trackback

51 Comments »

  1. Åhh gud faderbevares. Giv dog hellere pengene til kattens værn eller forskning i strikkeopskrifter. Det er totalt spilt at forhandle, tale, eller forholde sig til disse …subjekter…Intet hjælp kan der gives til Afghanistan, sålænge der er sådanne (selvoptagede religiøse idioter) subjekter. Folk der er så uheldige at fødes under Deres magt, er fortabte. Intet hjælp til dem nogensinde. Må de dø.
    (Taliban- langskægspåbud til mænd. kvindeundertrykkelse, som kun kan måle sig med Saudi Arabiens, billedforbud, radioforbud etc etc etc). Skam få Norge for at have lagt grund til dette sindsyge forhandlings cirkus.

    Kommentar by Michael Unna — 25. januar 2022 @ 10:52

  2. De er spildplads i universet.

    Kommentar by Michael Unna — 25. januar 2022 @ 10:52

  3. Støt SIAD: http://www.siaddk.wordpress.com og http://www.frafalden.dk

    Kommentar by Michael Unna — 25. januar 2022 @ 10:53

  4. Hvis nogen skulle have overset det, så´har en norsk soldat der selv har været i Afghanistan og har oplevet talibans afstumpethed, skrevet et åbent brev til den norske regering:

    https://www.document.dk/2022/01/24/aabent-brev-til-den-norske-regering-angaaende-taliban/

    Asgar Aamund er som sædvanlig også skarp:

    http://aamund.dk/?p=608

    Kommentar by Islambert — 25. januar 2022 @ 11:01

  5. Norge følger Old Joe Bidens knæfald for de islamske voldspsykopater. Hvis afghanerne elsker Taliban så højt, at de vil gå i døden for Taliban, så lad dem gå i døden.
    Dorske norske politikere er medieliderlige åndsboller – man kæler ikke for sjakaler i flok uden risiko for at miste hånden.
    Talibanerne ved præcis hvad de gør – nemlig at angle efter medlidenhed og spille ofre. Den virker altid på de europæiske politiske bløddyr.

    Kommentar by Gustav Jensen — 25. januar 2022 @ 11:10

  6. @Islambert

    Godt du linkede til den fantastiske artikel!

    Hvem vil med til Oslo og gøre krav på de 10 millioner $? Kræver bare vi kan få piloterne i privatflyet til at flyve mod vest istedet for sydøst.

    Kommentar by kartoffeldansker — 25. januar 2022 @ 11:11

  7. @11:01 Enig med Aamund: —Den snu delegation har allerede meldt ud, at til gengæld for økonomisk bistand er man klar til at se på borger rettigheder og en forbedring af kvinders position i samfundet.

    Kommentar by Cleon — 25. januar 2022 @ 11:43

  8. Dette løfte hedder i islam taqiyya og betyder helligt bedrag, som profeten var en mester i. Det betyder, at muslimer ikke må bedrage andre muslimer, men meget gerne de vantro, hvis dette kan tjene islams sag.

    Kommentar by Cleon — 25. januar 2022 @ 11:44

  9. Talibaner i Oslo. De må føle sig noget nøgne trods fuldskæg og terrorornat; de mangler det eneste værktøj de plejer at bære og bruge: Kalashnikov. Og hvor er deres smukke og smilende kvindelige sekretærer? Har Quisling – nej, undskyld – har Jonas Gahr Støre husket at invitere Skidkandar Skidquku til dette festlige kebab-karneval? Om dette var i Sverige, så var jeg ikke spor overrasket. Men Norge! Har vi slet ingen venner mere i de nordiske lande? Det har ikke noget med min mad at gøre at jeg brækker mig.

    Kommentar by Thor — 25. januar 2022 @ 12:04

  10. Næste besøg kan blive danmark!
    Ligger der noget forud vi ikke ved om! Er det beskyttelses penge? Vi holder vore bomber væk, hvis I giver støtte. Bidrag når næppe de trængte.

    Kommentar by P — 25. januar 2022 @ 12:04

  11. Skammeligt knæfald for islamisterne af den godtroende socialdemokratiske regering. Norske petrokroner skal nu forgylde det voldsbaserede præstestyre og dets mænd. Man forstår godt hvorfor de griner i skæggene. Typisk naiv skandinavisk godhedspolitik.

    Man bør tænke på, at når Afghanistan nu er i Talebans vold, er det fordi det store flertal af det afghanske folk har ønsket det. Måske lige bortset fra en lille vestligt orienteret elite i storbyen. Uden den udbredte støtte fra folket, havde Taleban ikke kunne tage magten, da USA trak sig ud. Dem der var imod, gad ikke kæmpe, eller opgav på forhånd da de vidste at de var i mindretal. Til trods for alle de våben de havde fået foræret fra USA.

    Derfor fortjener det afghanske folk ikke nødhjælp. De ligger som de har redt.

    Kommentar by JC — 25. januar 2022 @ 12:06

  12. Den norske regering er ligeså bims som svenskerne….eller?
    Selvom det er et andet emne , kan jeg ikke lade være at tænke på , hvor det efterlader os – DK som nation? Vi ER et meget lille land og område , omgivet af Sverige/Sverigstan der af mange betragtes som som tabt. Tyskland der med den totalitarisme vi har set mht vaccinesituationen og den overvældende imødekommenhed man har haft for kulturberigelsen ,- jo heller ikke virker som grydeklar til, at få sat foden ned ifht islam. Men hvis også Norge er helt stået af… !!!Hvor står vi,- DK så ?
    ( “kringsat af fjender” rinder i hu ,- ) Hvad tænker andre?

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 25. januar 2022 @ 12:09

  13. Endnu en gang afsløres islam som uduelig.
    Men Rødgardister knuselsker det totalitære, nøjagtig som alle failed-states, som kommunismen har frembragt.

    Albert Einstein
    Vi kan ikke løse vores problemer med den samme tankegang som skabte dem.

    Definitionen på sindssyge: At gøre det samme igen og igen og forvente et andet resultat”

    Kommentar by tavsen — 25. januar 2022 @ 12:14

  14. DR påstår lige nu i 12 radioavisen, der er 250.000 muslimer i Danmark.

    Kommentar by k. m. — 25. januar 2022 @ 12:18

  15. Dem der har inviteret de ildelugtende hunde til Norge er da snotdumme. Hvad håber de at opnå? Hvad er ideen?

    Men, moske Amerikanerne har et par patruljefly til at krydse rundt når talibanerne vender hjem?

    Kommentar by Santor — 25. januar 2022 @ 13:12

  16. “Taleban-krigere går fra dør til dør og tvinger piger helt ned til 12 år til ægteskab og sex-slaveri, i takt med at store dele af Afghanistan erobres fra regeringsstyrkerne.”

    denkorteavis.dk/2021/helena-var-udsendt-til-afghanistan-her-fortaeller-hun-om-undertrykkelse-i-islams-navn/

    For Sohaila var valget at gifte sig – eller blive dræbt. Sådan skrev den svenske avis https://www.expressen.se/nyheter/12-ar-och-gift-med-en-60-aring/ i 2018″

    Og den slags prøvede Inger Støjberg at dæmme op for. Men en tsunami af unge våbenføre mænd invaderede Danmark, de ville videreføre islam, som de var “flygtet” fra.

    Kommentar by tavsen — 25. januar 2022 @ 13:21

  17. Tommy , Robin & søn. — 25. januar 2022 @ 12:09:

    Alle vestlige regeringer arbejder imod vestlige folks interesser.

    Men vestlige folk bliver ved med at stemme på dem pga årtiers massiv propaganda og “hjernevask” fra medier, uddannelsesinstitutioner, “meningsdannere”, “kulturpersonligheder”, “influencers” etc.

    Danmark bevæger sig i samme retning som Sverige og Tyskland, bare i en anelse langsommere tempo. Alt tyder på, at vi vil ende som et hadet mindretal i vores eget land.

    Kommentar by Peter Nielsen — 25. januar 2022 @ 13:57

  18. Jonas Gahr Støre skulle hellere læse risikoranen før han dummer sig. I denne hadspruttende terrormanual kan kan læse, at alle kneb gælder når jihadister fører krig mod Vesten.
    Der ligger en latent trussel om at sende 20 millioner åndeligt vanføre fra Afghanistan til Europa nedenunder Taberlans tiggeri; hvis ikke EU hoster guldstykker op som beskyttelse mod islamisk demografisk overtagelse af Europa.
    Norge har da vistnok taget skade af, at være svensk koloni i omkring 100 år.

    Kommentar by Gustav Jensen — 25. januar 2022 @ 14:07

  19. De skal have NUL kroner og NUL nødhjælp. Den afghanske befolkning mente ikke, at demokrati var værd at kæmpe for, så nu må de leve med konsekvenserne. Det er ikke længere vores problem.

    Truslen om flygtningestrømme kan nemt løses ved at forsegle grænsen til Tyrkiet. Det vil tvinge tyrkerne til at bevogte grænsen mod Iran bedre end i dag, fordi de så ikke længere vil kunne skubbe problemet videre.

    Kommentar by Holger_Danske — 25. januar 2022 @ 14:20

  20. Norges regering inviterede 15 taleforbandede krigere/mordere til samtale.
    Norges regering har et flertal af kvinder.
    ‘Nough said!

    Kommentar by Bastardo — 25. januar 2022 @ 14:54

  21. Nødhjælpen vil blive udbetalt i form af flybilletter til Norge.

    Kommentar by Felix Krull — 25. januar 2022 @ 15:39

  22. Har vi alle været en anelse for hårde mod Sverige?
    Måske er Sverige ikke verdens mest tumpede land?
    Måske er Sverige kun verdens næstmest tumpede land?

    Kommentar by bjarne Binee — 25. januar 2022 @ 16:05

  23. Den hvide vesteuropæiske mand, tigger om at blive underlagt muslimsk overherredømme. Er man virkelig ikke mere påpasselig, efter 50 års forfejlet flygtningepolitik.
    Da “vi” gik ind i Afghanistan, var de ca.20 millioner, nu er de fordoblet. Hvorfor søger de ikke hjælp hos deres åndsfrænder på den arabiske halvø?
    Vi har intet at gøre i et muslimsk land, lad halvhjernerne køre lortet i sænk selv, og fri os for disse formørkede åndsamøber.

    Kommentar by der Adler — 25. januar 2022 @ 16:09

  24. Der bør indføres tvangsmæssig folkeafstemning for eller imod, når de hjernelamme danske karrieredyr på Hoppeborgen gerne vil sende dansk kanonføde til et lavtstående abeland med fromme humanistiske intentioner.
    Om danske krigere skal dø for nogen i en fjern udørken, skal der være en etisk/moralsk gyldig begrundelse.
    Enfoldige bønder i Langbortistan er ikke dine ‘næste’. Jesus gjorde den lamme mand rask, kun fordi denne synligt var lige ved siden af Jesus og bad personligt Jesus om hjælp. Jesus kunne let med ét trylleslag helbrede alle lamme i verden, hvis han gad. Bibelen siger dermed, at din næste er ham/hende, som du kan se lige ved siden af dig. Din næste er derfor aldrig en ukendt person i Afghanistan.

    Kommentar by Gustav Jensen — 25. januar 2022 @ 16:38

  25. Min de så også arrangerer “Call goats” til delegationer på hotellet? Gedeost er kun en norsk specialitet

    Kommentar by redneck — 25. januar 2022 @ 16:51

  26. Jeg får hele tiden at vide, at begrundelsen for, at de skal herop og have penge er, at der er nød i Afghanistan. Men hvordan hjælper berigelsen af Taliban folk, der lider nød?

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 25. januar 2022 @ 17:01

  27. JC — 25. januar 2022 @ 12:06:
    Jeg er meget enig med dig og skrev dette på OT i går:

    “Det er et velanbragt åbent brev:

    https://www.document.dk/2022/01/24/aabent-brev-til-den-norske-regering-angaaende-taliban/

    Men jeg savner, i al debat om støtte til Afghanistan efter Talibans overtagelse af staten, fokus på, at Afghanistan jo også mens vi var der, langt over vejende, nok fastholdt deres trofasthed til islam,
    for nok var der nogen der agerede som vore hjælpere, men hvad lavede de “efter fyraften” og godt betalt arbejde?

    Jeg tror gik hjem og fortsatte deres islamiske livsstil over for familien, frem for OGSÅ PRIVAT at støtte og tjene alle de kræfter (og penge) der var til deres rådighed.

    Afghanistan VIL islam og uanset hvor mange penge og energi vi pumper ind i Afghanistan så er islam OVER ALT andet.

    Og vil de islam, må de tage hvad islam medfører:
    Sult, korruption, vold, undertrykkelse
    – for det er kernen i islammets “grundvold”/KOranen.”

    der Adler — 25. januar 2022 @ 16:09:
    Godt skrevet!

    Gustav Jensen — 25. januar 2022 @ 16:38:
    Enig!

    Kommentar by M.S. Carstens — 25. januar 2022 @ 17:47

  28. Går det godt i noget som hels Muslimsk land? Nej vel! Der er splid alle vegne hvor muslimer bliver godt 20% . De forskellige afrikanske lande ændre sig hvor muslimer er. Sådan bliver det her og i hele Europa. Hvornår fattes det?

    Kommentar by IES — 25. januar 2022 @ 19:48

  29. Vi skal forsvare Ukraines grænser, selvom det er NATO der har presset sig ind i Ruslands forhave. Men vores egne grænser er åbne for slimer og terrorister.

    Jeg har fået nok af det her.

    Kommentar by Michael Nielsen — 25. januar 2022 @ 20:22

  30. Fjeldaberne falder os og den vestlige verden i ryggen, konstant. Og hvorfor fanden er Hækkerup aldrig blevet stillet for domstol med krav om dødsstraf for at forære vores land væk til fjeldaberne.

    Og apropos den store ‘covid’ skandale, den fede norske sindssyge lortesæk Brundtland var sjovt nok leder for en kommission som inden den kinesiske pest sagde, at landende skulle sørge for visse foranstaltninger allerede inden pesten kom.
    https://www.facebook.com/randy.hillier/videos/powerful-information-revealed-about-covid-ft-dr-reiner-fuellmich-dr-david-martin/530142078244383/ ca. 34.17 min. inde i videoen, men se hele videoen for den er guld værd at se.

    Kommentar by piphans — 25. januar 2022 @ 20:27

  31. @20:22 har du fået stoppet lægers og psykologernes stråleangreb mod dit korpus? Og hvor mange chips har de indsat i din krop, som vi skal have fjernet?

    Kommentar by Cleon — 25. januar 2022 @ 21:22

  32. 32 Cleon ) ??????

    Kommentar by dansker — 25. januar 2022 @ 21:36

  33. POKKERS— Breiviks kugler slap op !

    Kommentar by dansker — 25. januar 2022 @ 21:38

  34. Afghanistan: År 2000 =c 25 mill indb. 2020 = c 40 mill.– Kina er i landet siden juli 21. Verdens største kobberforekomster findes i det centrale Afg. som de har overtaget. Samtidig har de lovet massiv hjælp til landet. Og fået udleveret samtlige uighuriske flygtninge i Afg.

    Kommentar by dansker — 25. januar 2022 @ 21:44

  35. Kommentar by dansker — 25. januar 2022 @ 21:36

    Michael Nielsen døjer med overgreb fra myndigheder og læger samt psykologer. Og det er ikke artige sager:

    MICHAEL NIELSEN, Uriasposten, 8. januar 2022 @ 20:31

    Jeg får ikke nogen hjælp. Det er læger der har chippet mig. Alt hvad jeg har opnået ved at tale offentligt om det utal af stalklere jeg har mødt, er at blive erklæret sindssyg eller formodet psykisk syg.
    Hvis du trykker på mit navn så kommer du til min Quora profil Fast. Her har jeg Highlightet et svar om hvorfor Sindssygehospitaler var så store i sin tid.
    I det svar kan du læse om et teori jeg har, men også se dokumentation af præsident Clinton der på vegne af USA undskylder til alle de uskyldige ofrer for radiologiske eksperimenter, på eksempelvis sindssygehospitaler, som i USA, officielt, forgik mellem 1944 og – kan ikke mere huske det, 1974?
    Pointen er at det stadigvæk forgår. Men i dag sker det i folks egne hjem. De tager til lægen eller hospitalet, uvidende om at de står på en uofficiel liste, over personer der skal chippes med – som minimum – radiosendere. Derfra står den på tortur indtil de lemlæstes og dør.
    Jeg skrev ovenstående indlæg fra Jelling bibliotek, og der er tastaturet temmelig dårligt, så nu sidder jeg på Skjern bibliotek, med et almindelig tastatur.
    Jeg bestråles i skrivende stund. Bestrålingen opvarmer mit nervevæv og ødelægger mine sener. Skaber også deformiteter i min krop.
    Jeg har opsøgt en laaaang række af læger, og hospitaler, uden hjælp. Eneste sted hvor en sygeplejeske vidste hvad min situation gik ud på, uden at vide hvem jeg var, (for der er som sagt andre ofrer) var på Viborg hospital. Men hun kunne kun hjælpe mig ind på en røgten afdeling og fortælle mig hvad jeg skulle sige når jeg ikke kunne fremvise sygesikringsbevis.
    Læs eventuelt en meget kort beskrivelse af hvad de har gjort mod mig på Aamund.dk. Asger var så rar at lade min kommentar stå. Jeg mener, indholdet er ekstremt kontroversielt.
    http://aamund.dk/?p=573#:~:text=Michael%20Nielsen,at%2020%3A20
    Men der er mere end det. De går specifikt efter veteraner med seksuel dysfunktionel adfærd. Veteraner der også lider af angst. Lars Kragh Andersen, fra Livkompagniet KFOR 1,- vi var fra samme deling. Kendte ikke hinanden særlig godt, men deltog i en lang række briefinger sammen, over en periode på omtrent 6 måneder.
    Lars var i 2017 på alle forsiderne. Han har dræbt sin mor og far og kørt rundt i en bil med deres lig efterfølgende. Se, alle jeg har talt med, er enige om at Lars var psykisk syg. Jeg derimod er af en anden opfattelse. Lars er et offer for samme brutale forbrydelse som jeg.
    Jeg har ikke lang tid tilbage. Leder med lys og lygte efter nogen der vil sætte et interview op med mig, for det her svineri, går ind i folketinget. Ja, du læste rigtigt.
    Nå stopper her for nu. Vil skrive videre på teksten for der må være de først 50 byer jeg kan udpege personer og butikker i. I alle tre skandinaviske lande

    Kommentar by Cleon — 25. januar 2022 @ 21:44

  36. M.S. Carstens — 25. januar 2022 @ 17:47.
    Nogle er ikke helt enig i dine synspunkter.
    “Afghanistan VIL islam … Og vil de islam, må de tage hvad islam medfører”.
    Afghanerne KAN kun islam, fordi de fik islam fra barnsben og aldrig blev eksponeret for andet end det intolerante stenhårde iskolde islam hele livet.
    Men vestlig kultur sniger sig langsomt ind og det er stoppet nu.
    Afghanistanernes sidste udvej er at smide talebaner og islam på porten – det vil koste dem blod, sved og tårer.
    Det kostede europæerne flere hundrede års kamp og mange krige at få smidt kristendommen ud af magtens korridorer.
    At bruge religion som politisk instrument bør forbydes af FN. Religioner der optræder som politisk magtfaktor skal forbydes at virke og straffes hårdt. Religion er mere roden til alt ondt, end en kilde til medmenneskelig velsignelse og bør privatiseres totalt.

    Kommentar by Gustav Jensen — 25. januar 2022 @ 21:53

  37. @21:53 Helt ærligt: Lad Afghanistan være; dvs gå ikke ind eller ud af Afghanistan.

    De ligger, som de har redt. Soviet prøvede 1979-1989; USA og bl.a. Danmark prøvede fra 2001-2021, alle uden held. De hjernedøde gedehyrde i Waziristan og hans klan har valgt side: Det blev til fordel for Taliban.

    Nu kan resten af Afghanistan rende alle os i vesten i røven; muslimer vil dø, vi er ligeglade, I valgte Vesten fra, og dette er prisen; små nyfødte babyer vil dø, vi har igen andel i den ulykke. Bed til Allah, der ifølge jeres tro sørger for enhver værdigt trængende muslim!

    Men hold Danmark, USA og EU ude af Afghanistan, vi er internt inkompatible.

    Kommentar by Cleon — 25. januar 2022 @ 22:00

  38. Kunne der ikke blive plads til Lars Løkke i flyveren – han var jo også ‘talibaner’ i 1980erne eller deromkring…

    Kommentar by Polka — 25. januar 2022 @ 22:07

  39. @22:07 det var i 1988 https://www.dr.dk/nyheder/indland/lars-loekke-rasmussen-afghaner-billedet-er-blevet-misbrugt

    Kommentar by Cleon — 25. januar 2022 @ 22:11

  40. Den maniske kommentator “Mikael Emmertsen” på Aamund.dk trænger til bæltefiksering og elektrochok

    Kommentar by Træt — 25. januar 2022 @ 22:17

  41. Jeg tror, vi på Uriasposten skal være endog meget varsomme og tilbageholdende med at udstede psykiatriske diagnoser og regimeter mod andre debattører, der er udsat for dokumenterbare psykologiske angreb på deres personer herinde på Uriasposten.

    Kommentar by Cleon — 25. januar 2022 @ 22:23

  42. Gustav Jensen — 25. januar 2022 @ 21:53:
    FN giver jeg desværre ikke meget for.

    Kommentar by M.S. Carstens — 25. januar 2022 @ 23:12

  43. Gustav Jensen — 25. januar 2022 @ 21:53:
    Vi kan ikke tage det fra dem, så længe de selv vil iSlammet.
    Ja, der er nogle, der har fået smag på friheden, men når de mærker prisen, er det nemmere, at skulke sig gennem iSlam, end at ricikere livet for friheden.
    Du har ret, i at religion ikke bør have indflydelse, men iSlammet er af en ganske anden opfattelse, så langt de fleste vælger iSlam, for fravælgelse er lig døden (og i iSlammets doktriner lig evig fortabelse)

    Måske misforstår jeg dig?

    Kommentar by M.S. Carstens — 25. januar 2022 @ 23:24

  44. Er du også “Mikael Emmertsen” foruden Cleon, Umulius?

    Kommentar by Træt — 26. januar 2022 @ 07:44

  45. Jeg har det sådan set helt fint med, at Norge også tabte i går👍

    Kommentar by Keyser Söze — 26. januar 2022 @ 08:47

  46. Isalam er i sin grundstruktur en – usekulær diktatorreligion med et Førerprofetideal helt ned til petitesse detalje-. Den kræver underkastelse af alle. Intet nyt i det.
    Støt SIAD:
    http://www.siaddk.wordpress.com og http://www.frafalden.dk
    God onsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 26. januar 2022 @ 09:08

  47. Keyser Söze — 26. januar 2022 @ 08:47
    #metoo😀
    Og havde det ikke været for spritteren Hækkerup så levede fjeldaberne stadig i bjerghuler og sejlede på tømmerflåder.

    Kommentar by piphans — 26. januar 2022 @ 12:58

  48. Kommunisten Christian Juhl fra Enhedslisten blev for nogle år siden stærkt kritiseret, da han foreslog, at man skulle “forhandle” med Islamisk Stat.
    Han havde næppe i sin vildeste fantasi forestillet sig, at fjeldaberne i Norge ville føre hans forkvaklede forslag ud i livet…

    Kommentar by Revisoren — 26. januar 2022 @ 13:02

  49. #9. Ja, netop derfor benægter mange muslimer altid at terror er muslimers værk, thi ‘det kunne en rigtig muslim aldrig finde på, man er kun muslim hvis man er god’… lol Hjernevasken er total blandt radigale ‘moderate’ muslimer.

    Kommentar by LarsB — 27. januar 2022 @ 00:07

  50. Hvad var det lige med at female voks mannequiner fik hovedet kappet af, eller samme fik ansigttraek overmalede ,for fanden hvor dumme er vi nordboere????

    Kommentar by dunk — 27. januar 2022 @ 13:31

  51. Vi er til grin i Vesten når Norge vil støtte Taleban

    Er de helt døvstumme og kan de ikke læse Koranen¿???????????

    Kommentar by H. Nielsen — 29. januar 2022 @ 06:46

RSS feed for comments on this post.