8. februar 2022

Udvisningsdømt afghaner sneg sig på evakueringsfly til Danmark: Ingen straf, sagde byretsdommeren

Udvisningsdømt afghaner sneg sig på et evakueringsfly, og kom således ulovligt ind i Danmark. En passant fremgår det af artiklen, at han ‘arbejdede om vagt på den danske ambassade’, hvad i sig selv er en uhyrlighed. Trods overtrædelse af indrejseforbuddet, blev han løsladt på stedet og ventes at blive forenet med sin familie på Jelling Asylcenter. Hvis muslimer ikke har respekt for Danmark, så forstår man det egentligt godt. Det må være som en tur til Disneyland. Fra BT.dk – Kriminel snød sig om bord på evakueringsfly: Skal ikke straffes.

Der er tale om en 30-årig mand, som tidligere er idømt seks måneders fængsel for brandstiftelse. Han blev sendt ud af Danmark til Afghanistan i 2017 med et indrejseforbud gældende frem til februar 2023.

Selvom manden har overtrådt det indrejseforbud, mener dommeren ikke, at manden skal idømmes nogen form for straf.

I retten har manden forklaret, at han arbejdede som vagt på den danske ambassade i Kabul i Afghanistan, da Taleban indtog hovedstaden. Han fortalte de danske myndigheder, at han frygtede for sit liv.”

(Kabul Lufthavn, 16. august 2021; Foto: Youtube)

Oploadet Kl. 13:44 af Kim Møller — Direkte link27 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/124897/trackback

27 Comments »

  1. Jeg hørte en forelæsning fra Harvard med den franske-amerikanske afrika kender, Stephen Smith som har været afrika redaktør på “Le Monde” og “Liberation”. Samtalen handlede om migration fra Afrika, den demografiske udvikling i Afrika. Han kom ind på udvisningsdomme i Frankrig og sagde, at kun 1% som blev idømt en udvisningsdom reelt set blev udvist fra Frankrig. Problemet er, at stort set ingen lande vil tage imod egne statsborgere. At ødelægge identitetsdokumenter når man kom til Europa var normen,- man skal gøre udvisning umulig. Så, reelt set står man med et internationalt system som ikke virker, aldrig har gjort det og kommer aldrig til det. Det er de vestlige lande som overholder en fiktion om “international lov”, folkeret i en verden af “failed states”. At man i Danmark og reelt set også i stort set andre vesteuropæiske lande er stort set stoppet med, at dømme udvisningsdomme skal nok ses i lyset af de ikke kan føres ud i livet. Man ender bare med en masse udvisningsdømte som ikke kan udvises og ender på humanitært ophold. Sagen er, at så længe illusionen om FN, konventioner og international lov fastholdes kan dette her ikke stoppes. USA har samme problemer med hele Caribien og Mellemamerika. Er folk kommet ind i USA er de ikke til, at få hjem igen. Europa er forsvarsløs pga. man dyrker disse utopier. . Dette her kan kun stoppes hvis man tænker i magt og national suværenitet. Det nægter både vesteuropa og USA.

    Kommentar by CCC — 8. februar 2022 @ 14:10

  2. Tillad mig at gentage: Vi betaler for det reb, vi skal hænges i, og vi finder os i det. Vi fortjener måske ikke bedre end at blive hængt.

    Kommentar by Crass Børsting — 8. februar 2022 @ 14:10

  3. Til by CCC kl 14.10 —-Ja og med dette bliver det også Europas undergang.

    Kommentar by IES — 8. februar 2022 @ 14:44

  4. Det er fandeme mig det mest syge jeg nogensinde har erfaret.
    Oven i købet har denne beriger været ansat under det – host – “danske” Udenrigsministerium.
    Nå – igen ses eksempler på at der rundhåndet uddeles danske pas til personer der i virkeligheden burde rådne op i en celle.
    Men, igen, igen, de der råber højt om uhyrlighederne er nok dem der igen har stemt på partier til Folketinget der åbenbart ikke ønsker at varetage etniske danskeres interesser.
    Tænk – vi er kommet så langt ud at de der betaler gildet nu kaldes etniske.
    samtidigt hygger de veluddannede nasser… sig på andres bekostning.

    Kommentar by NED MED ALTING — 8. februar 2022 @ 15:07

  5. Den sigende Afghaner skulle være sendt tilbarg hvor han kom fra.

    Havde Eric Zemmour være dansker havdet aldrig været sket.
    Zemmour er en særdeles klog og fornuftig mand, og dertil loyal mod sit eget land.
    Noget lignende ham er tiltrængt ik Danmark. !

    Kommentar by Charles Nielsen — 8. februar 2022 @ 16:17

  6. CCC — 8. februar 2022 @ 14:10:

    Jep. Som “Generation Identitær” siger: “Byg Fort Europa” … nu!

    Kommentar by Peter Nielsen — 8. februar 2022 @ 16:42

  7. Mon dommeren er muslim? Så viser det endnu en gang, hvor loyaliteten sidder. Som de ansatte i Udlængestyrelsen, der fik kone og en del børn familiesammenført til en muslim, der sad i fængsel, og udvist. Der er ingen kontrol overhovedet.

    Kommentar by tavsen — 8. februar 2022 @ 17:22

  8. Kvindelig dommer (?)

    Kommentar by Bastardo — 8. februar 2022 @ 17:39

  9. I dele af USA er de lokale dommere på valg. Det fordrer tough on crime domme efterfølgende.

    Og er straffene ikke hårde nok, så ryger dommeren uf af embedet.

    Kommentar by Cleon — 8. februar 2022 @ 17:43

  10. Kvindelig dommer (?)

    Kommentar by Bastardo — 8. februar 2022 @ 17:39

    Og gift med en muslim? Mon ikke Uwe kan grave i det.

    Kommentar by tavsen — 8. februar 2022 @ 17:53

  11. Dansken har ikke forstået alvoren!
    Vi er rige så lad os være dumme!

    Stem NB! SIAD! Støt Danske Patrioter! Støt GI!
    P.

    Kommentar by PIotr — 8. februar 2022 @ 17:58

  12. Det danske retssystem har accepteret sin ‘dhimmi’ rolle i forhold til det nye herrefolk fra Bumfuckingstan. Selv en forhenværende dørvagt fra en dansk ambassade kan få en dommer til at underkaste sig Allans vilje.
    Hvem er dum som en dør i dette scenario?

    Kommentar by Gustav Jensen — 8. februar 2022 @ 18:10

  13. Mon ikke Uwe kan grave i det.

    Moske når pølletiet frigiver hans arbejdscomputere og smartphone igen.

    Kommentar by Cleon — 8. februar 2022 @ 18:21

  14. Ord er fattige overfor dette asyl idioti (Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves).

    Kommentar by Michael Unna — 8. februar 2022 @ 18:41

  15. Lars Aslan Rasmussen er en guttermand. Han lader sig ganske enkelt ikke skræmme af islamister. Han går til gengæld i kødet på løgnagtige muhamedanere og udskammer dem for deres taqiyya:

    STOP, BARE STOP

    Som bekendt blev den franske skolelærer Samuel Paty halshugget på åben gade i Frankrig fordi han havde vist Muhammedtegningerne som et led i undervisningen.
    Manden der gjorde det var en islamisk terrorist der råbte ”Allahu Akbar” mens han skar halsen over på ham.
    Men sådan var slet ikke udtalte det radikale tyrkiske byrådsmedlem i Brøndby, Elif Demir Gökçe

    Ifølge hende var gerningsmanden slet ikke muslim og det hele var falske beskydninger udtalte hun forleden.
    Hun valgte dermed at viderebringe de mest ekstreme islamisters konspirationsteorier

    Det fik de radikale til at tage et alvors ord med hende, og det blev hun så sur over at hun meldte sig ud.

    Man skulle jo tror at sådan en kugleskør person stod fuldstændigt isoleret i Danmark.
    Men nej, når man kigger på hendes Facebook bliver hun hyldet ud over alle grænser.
    Det er så skræmmende

    Tjek fx Idris Yorulmaz der skriver hun er et forbillede og har sunde holdninger

    Idris arbejder som konsulent i Københavns kommune…

    Tjek Oktay Bagiran der kan fortælle, at nu vil endnu flere heldigvis stemme på hende

    Oktay arbejder med udsatte unge…

    Tjek Latifa Azibou der også synes det er ”rigtigt godt”

    Latifa er integrationskonsulent….

    Tjek Bashy Quraishy der også bakker op o håber hun forsætter

    Bashy er integrationskonsulent og vært på TV programmer for etniske minoriteter

    Og jeg kunne blive ved med nævne hundredvis af eksempler fra tråden

    Hvor er trist at folk der skal fungerer som forbilleder for vores børn og unge opfører sig sådan.

    Så stop med at fortælle mig at der ikke er et problem med islamister og islamistiske synspunkter i Danmark

    Bare stop

    Kommentar by Cleon — 8. februar 2022 @ 19:10

  16. 77 års fred i Europa, har gjort folkene til en flok slapsvanse, der tigger om sin egen undergang, og samtidig betaler for den. Som bekendt, bløde senge giver slappe drenge. Hvordan er det kommet så vidt, at den såkaldte “elite” bevidst undergraver et fungerende velfærdssamfund!

    Vi blev af vores svigagtige politikere belært om, at de fremmede var venner vi endnu ikke havde mødt. Åh herre Jemini, hvor dum kan man dog være. For at sige det lidt groft, vi er blevet pisset på i årevis, så vi efterhånden er gennemblødte, så hvornår mon danskerne ser skriften på væggen, og går i aktion.
    Vore forfædre måtte slås mod pesten; i dag må de etnisk europæiske befolkninger slås mod nutidens pest, affaldet fra den 3 verden (taberkulturen), de agressive indtrængere overvejende af muslimsk herkomst og observans. De er et slæng af hyklere og forbrydere. Man hører også om den muslimske forurening, mand og mand imellem. Helt berettiget kan man bruge salig Hartvig Frischs udmærkede udtryk, at de er som en pest over Europa!
    Muslimerne er som metastaser og snyltere i det danske samfund, landet skranter mere og mere og er ved at brække over på midten.

    ”Det har aldrig været meningen, at vi skulle have færre flygtninge.”
    (Sagt af Peter Duetoft, tidligere CD i Jyllands-Posten 12.10.1993)

    Muslimerne er som borebiller og termitter, der går ikke lang tid, så vil ethvert velfungerende hus kollapse. Hvis ens hjem bliver angrebet af lopper, væggelus og kakerlakker, så er det, at man må gribe til de midler, der har vist deres værdi, nemlig en desinfektion. En ubehagelig procedure, men desværre nødvendig, hvis man igen vil være herre i eget hus. Når man skal udrydde utøj, skal man vide noget om den proces der ligger foran en. Det samme gør sig gældende med den muslimske kræftknude.
    De kommer med hånden rakt frem, og udarter til agressorer, der bør bekæmpes med alle til rådighed stående midler. Islam er i modstrid til humanisme-det er undertrykkelse- derfor vil det for altid være uforenelige størrelser, mødet vil aldrig lykkedes. Det er og bliver hjernespind hos de humanitære værnemagere og godhedsindustriens medløbere.
    Det kan godt være, at der findes moderate muslimer, men islam er ikke moderat.
    Der er intet odiøst i at lufte sin indre svinehund og vedstå sig sin såkaldte racisme, når det gælder muslimerne. Hvis man er racist, fordi man holder af sit land, så er jeg stolt af at være racist.
    Jeg vil næsten sige det sådan, at hvis man som etnisk dansker får en dom for racisme (Straffeloven § 266B), så er det en af de største hædersbevisninger man kan få. Det er et lysglimt i det tiltagende mørke der er ved at sænke sig over Danmark.

    I dag er det næsten sådan, at det er strafbart at være fædrelandsven. Som tidligere sagt, enten er man racist, eller også er man landsforræder, der gives ingen mellemvej.
    Vi (Europa) går hen mod en kronfrontation med de horder af uuddannede muslimer, der med magthavernes velsignelse har fået lov til at slå sig ned i Europa, for derefter at tryne deres omgivelser, så den etniske dansker rejser. Det er en Trojansk hest, der er kommet til Europa. Vær sikker på, de kommer med skumle hensigter, og hvordan gik det Troja?

    Alt, hvad der er dansk eller nationalt (vores nationale identitet), bliver af de humanitære værnemagere latterliggjort og ringeagtet. Især vores altid beredvillige landsforrædere fra det Radigale Venstre (det ”rigtige” menneskesyns parti/vendekåbe-partiet), der jo har en lang og rig tradition for udansk virksomhed, men de andre partier er såmænd ikke meget bedre.
    De kan tage Orla Lehmann´s (1810-1870) ord til sig, at magten tilkommer ”de begavede, de dannede og de rige,” manden der sammen med biskop D.G.Monrad (1811-1887) havde en stor skyld i nederlaget 1864.

    Det første offer i en krig er som bekendt altid sandheden. Fra vore hjemlige landsforrædere på ”Ræveborgen” – nogle få undtagelser nær – har vi kun fået halve sandheder og hele løgne, bedrag og fortielser, det er kendetegnet for de ”politiske ringvrag”. Vi er blevet vævet ind i løgn, og de faktiske kendsgerninger har man bekvemt undladt at oplyse om, og det er desværre gjort af folk, der burde tjene de indfødte danskere.
    Nutidens politikere kendes på deres uanstændighed, opportunisme samt en kynisme parret med magtarrogance, og en ”jeg alene vide” mentalitet, som man i sin naivitet troede hørte enevælden til. Man kan kun sende iskolde tanker til de politikere, der på tankeløs vis har åbnet sluserne for

    Islamiseringen af vort land. Hvordan har man dog nogensinde kunne forestille sig et positivt resultat heraf ? Det må skyldes en kombination af dumhed/uvidenhed/bevidst ond vilje, og at man ikke har gidet læse på sin lektie.

    Er vore dages politikere virkelig så naive at de tror at den ”almindelige” borger ikke kan tænke selv og lægge to og to sammen ! Åbenbart ikke, ellers ville de vel ikke have røvrendt landets indfødte befolkning, der gennem deres høje skatter har bidraget til den fælles husholdning.

    Muslimerne (de såkaldt ”fredelige” og ”tolerante”) arbejder med en skjult dagsorden, og det er at nedbryde det danske velfærdssystem indefra og destabilisere vores samfundsstruktur på ægte gøgeungemaner. Nogle af midlerne er ”fødselsbomben” (høj formeringstakt/fertilitet), familiesammenføring og Taqiya (forstillelse/fortielse af sandheden/den lovlige løgn over for ikke muslimer).
    Sidstnævnte betyder, at så længe man som muslim er i mindretal, så er det legitimt – ja nærmest ønskværdigt – at ”tale med to tunger” overfor de vantro – os -. Muslimerne er store mestre i løgnen. Reelt vil det sige, at du gør et og mener noget helt andet, så længe det kan fremme den muslimske sag. Muhammeds børn lyver stærkere end en hest kan rende. Som en muslim så rammende engang har sagt det: ” Det er for Allah (fred være med ham) en stor velgerning, at vi udrydder de vantro, og det vil for Allah (fred være med ham) være en forunderlig gerning, at vi udnytter og bedrager en vantro”.
    SÅDAN !-kan det siges tydligere? Bør det ikke mane til eftertanke!! Koranen er en lærebog i had og intolerance.
    Hvis man er patriot, bør man tage sine forholdsregler, og være beredt til kamp, og det bliver ikke noget kønt syn.

    ET FJELD KAN SPRÆNGES OG TVINGES KAN EN ELV, MEN ALDRIG KAN ET LAND FORGÅ, DER IKKE VIL DET SELV.

    Kommentar by der Adler — 8. februar 2022 @ 19:15

  17. > Kommentar by PIotr — 8. februar 2022 @ 17:58

    SIAD, findes de stadig væk?

    NB, hvad vil de egentlig gøre af gode ting for danskerne og Danmark, hvis valget står mellem det og import af slavearbejdere, der kan løntrykke danskerne – og dermed gøre de dårligst uddannede danskeres liv markant dårligere? Måske drømmer Vermund om en stuepige eller en ‘pool boy’, når hun arver sin fars nedslidte udlejningsejendomme.

    Danske Patrioter, jeg kender for lidt til dem. De gør ikke god figur i forhold til den brede offentlighed, men deres budskaber er muligvis ok. Jeg ved det ikke med sikkerhed.

    Støt GI, det budskab kan jeg fuldt og helt støtte op om.

    Vi er rige lidt endnu, men det holder ikke længe.

    Kommentar by Polka — 8. februar 2022 @ 19:58

  18. Muslimer eller ej.– Hvis alle etniske danske mænd opførte sig som Matias Tesfayes kristne etiopiske far, var Danmark absolut ikke et velfærdssamfund.

    Kommentar by dansker — 8. februar 2022 @ 20:43

  19. Beklageligt at dommerens navn ikke er nævnt.- En rask telefonorkan er altid underholdende.-

    Kommentar by dansker — 8. februar 2022 @ 20:46

  20. Det er nu underligt med den tredeling af magten (lovgivende – udøvende – dømmende)
    de to første kan ændres af folket. Men det kan den dømmende ikke

    Vi mangler en måde hvor vælgerne kan fjerne en dommer fra sit embede

    Kommentar by Bjarne Jensen — 8. februar 2022 @ 20:50

  21. Hvordan i hede hule helvede kan en udvist dømt få arbejde som vagt på den danske ambassade? Det er så horribelt at jeg savner ord!

    Kommentar by Den Nervøse — 8. februar 2022 @ 22:11

  22. Paludan viser de bæbrune kamelknepper terrorister og pædofet tilbedende abers sande ansigt i en ny video på youtube – skynd jer før den bliver censureret – for vi må jo ikke se den grumme virkelighed om den muslimede invasion – ved ikke om man kan linke her så bare søg på “Den Ufortalte Historie Om De Muslimske Optøjer På Nørrebro Og Angrebet På Rasmus Paludan”. Ingen tvivl om at det haster med med massive hjemsendelser og total stop for mere islam invasion.

    Kommentar by Knee grow floydd — 8. februar 2022 @ 23:46

  23. Kommentar by der Adler — 8. februar 2022 @ 19:15

    Jamen Adler…Det er det de jo vil…at lade landet forgå…helt bevidst, med vilje og med fuldt overlæg!!!

    De sidste 40 år har været een lang vandring ned mod afgrunden for det Danmark og det folk der befolkede det!!!

    Viden og fakta har alle kunnet tilegne sig 24/7, hvis man ville, også uden om de dominerende mediers løgn og bedrag!

    Jeg kan kun tolke det sådan, at det er det hovedparten af det etniske danske folk vil! De har kunnet stemme anderledes i årtier, hvis de ville have vanviddet stoppet…det ville de ikke…og vil stadigvæk det ikke…de vil ikke høre og forstå…faktisk er der blevet flere af den type danskere…se bare på de sidste FT-valg og Kom-valg!

    Jeg tror de inderst inde godt ved at katastrofen kun er et spørgsmål om tid, før den for alvor accelererer og river alle med sig!

    Men de fortrænger det effektivt godt hjulpet på vej af Danmarks enorme mængder af helt åbenlyse landsforrædere i FT og alle andre steder i samfundet, ikke mindst i medierne, “kunsten” og uddannelsesområdet osv.!

    Som jeg ser det, er vi for længst passeret det punkt i vanviddet, hvor vi kan rulle det tilbage, endsige bare reparere herpå!

    Se på udviklingen og det rablende vanvid i Frankrig, England og ikke mindst Sverige + mange andre lande i Europa og Vesten.

    Jeg ved ikke hvornår vi alle forgår, men inden for 50 – 100 år er Europa og herunder Danmark ophørt med at eksistere i den form vi kender til i dag.

    Enten vil interne krige mellem landene og borgerkrige inden for landenes grænser destabilisere det hele og islam vil overtage, hvis vi ikke bliver reddet til en tålelig tilværelse under Russisk eller Kinesisk herredømme…ellers bliver det muslimerne der kommer til at bestemme alt!!

    Jeg fuldkommer overbevist om, at mine børnebørn og deres børn kommer til at opleve dette vanvid i deres liv…et scenarie vores generation og den befolkning der er nu, er skide ligeglade med bliver til virkelighed!! Hvor vildt og grænseoverskridende det kommer til at foregå er uvist, måske sker det i ryk eller i langsomt glidende form, som det er sket de sidste 40 år.

    Jeg ved bare, at tiden ikke er statisk, men fortsætter ubønhørligt og at menneskeheden altid er blevet overrasket over hvor sindssygt ting kan udvikle sig. Menneskehedens historie er helt aldeles domineret af den ene katastrofe efter den anden…hvorfor skulle det pludselig ophøre?

    Generationerne følger efter hinanden og hver gang søger man at adskille sig fra sit ophav og gøre det bedre end dem. Fremskridt og lykke er brolagt med de bedste ønsker og intentioner…ønsker som desværre ofte kun fører til mere vanvid…bevares det centrale Europa har haft fred i 70-80 år. Men det varer ikke ved…nye generationer vil tingene anderledes…sådan er mennesket jo! Deraf menneskehedens “fremskridt” og stræben op gennem tidernes forløb!!

    Grænseløs dumhed, ligegyldighed, fornægtelse og bevidsthedsflugt kendetegner de sidste par generationer. Følgerne af dette kommer de næste generationer til at kæmpe med og mod…desværre!!

    Som en overlevende kvindelig jøde udtalte for nogle år siden, efter at hun var undsluppet tyskernes dødslejre i WW2: “Jeg kan godt klare at omgås mennesker og fungere med mine børn, mand og familie og med andre på arbejdet osv. Men menneskeheden…Nej Tak!”.

    Kommentar by Black Watch — 8. februar 2022 @ 23:52

  24. @ 23:46 næste gang så link direkte til videoen https://youtu.be/9JD9hfLsnMM

    Kommentar by Cleon — 9. februar 2022 @ 00:22

  25. Viser bare, at muslimer er fyldt med løgn og bedrag. I den vestlige verden kan de få tårnhøj levestandard. Og ellers fortsætte deres levevis, der ikke har ændret sig i 1400 år

    https://www.document.no/2022/02/08/lara-logan-sosiale-medier-tillater-pedofili/

    Kommentar by tavsen — 9. februar 2022 @ 12:30

  26. @ 17 Polka.
    SIAD´s website: siaddk.wordpress.com
    Deres/hans opdateringer er desværre lidt uregelmæssige.
    SIAD som slogan siger det hele!

    NB/ Jo-vist, NB er på ingen måde fejlfrit!
    MEN, det er det bedste alternativ pt, hvis vi vil bevare vores fædreland! Hvem vil du ellers give din stemme? SF…..

    NB´s sidste udmelding om billig(læs ubrugelig)arbejdskraft import til DK, er klart et fejlskud!
    (Så en vognmand i det jyske, klynke over mangel på chauffører. Jamen for H……. så uddan dog nogle chauffører! hvor svært kan det være?
    OG, sæt skatter& afgifter NED, så skal arbejdskraften nok komme).

    Derfor skal NB bare påvirkes med breve/opfordringer, der klart viser uenighed. MEN, at NB som det eneste parti vil have os/DK ud af de Intl. konventioner, er medvirkende til at de får min stemme.
    Alt andet er spildt!

    Synd, at du har ondt i r…. over, at der trods alt stadig, findes foretagsomme forretningsfolk i DK!

    Danske Patrioter/ Er en flok danske gutter, der er klar til at gøre en forskel, fra det vi kender, det der er blevet “the new normal”, for at bevare vores fædreland.

    Selvfølgelig “gør de ikke god figur” i MSM. Alle der mener noget andet end Regimet og deres lakajer(journalisterne& MSM) skal knusses totalt!

    Hvis NB ikke lykkedes med at bevare fædrelandet som vi kender det, kan næste skridt let blive Danske Patrioter, der kommer til at gå mere “håndfast til værks”.

    GI bør have al den støtte de kan få, ønsker de ville lave en happening hver fredag!

    “Vi er rige lidt endnu, men det holder ikke længe”
    Næe, ikke med det tempo socialisterne bruger vores rigdom, på bl.a. befolknings-udskiftningen, samt en masse ligegyldigt pis, etniske danskere ikke har gavn af.

    Men det er derfor, at jeg trods forsøger, at støtte op om de initiativer der vil bevare fædrelandet.
    Jeg må sande, at jeg ikke kan få alt, som jeg ønsker det, men NB og Danske Patrioter kommer et godt stykke vej og derfor får de min støtte, samtidig med at jeg prøver at påvirke dem i den retning jeg ønsker.

    Kan det blive meget værre, end det vort socialistiske Regime byder Dansken pt? Jeg håber dansken snart forstår alvoren.

    Stem NB! Støt GI! Støt Danske Patrioter!
    P.

    Kommentar by Piotr — 10. februar 2022 @ 18:57

  27. Men det er derfor, at jeg trods ALT forsøger, at støtte op om de initiativer der vil bevare fædrelandet.

    P.

    Kommentar by Piotr — 10. februar 2022 @ 19:01

RSS feed for comments on this post.