12. februar 2022

USA: Joe Biden udnævner LGBT-freak til stedfortrædende formand i afdeling under Energiministeriet…

Joe Biden skal i lighed med Mette Frederiksen give nogle identitetspolitiske linser til den yderste venstrefløj. Mød Sam Brinton, De forenede staters nye stedfortrædende formand for ‘Spent Fuel and Waste Disposition’ i afdelingen for ‘Nuclear Energy’ under ‘Department of Energy’. En højtplaceret drag i Energiministeriet.

Fra The National Pulse – EXC: New Biden Nuclear Hire Is Drag Queen Who Wears Stilettos to Work, Discusses Sex With Animals, And Calls NIH Chief ‘Daddy Fauci’..

“A recent, high-level hire at the Department of Energy’s Office of Nuclear Energy is a drag queen, LGBTQ+ activist who has ‘lectured’ on kink at college campuses and participated in interviews about fetish roleplay. In one interview, Sam Brinton – now a top Biden official – even discusses having sex with animals.

In a separate interview, Brinton explains how he roleplays as a ‘pup’ handler. ‘I actually have trouble when we transition from pup play to having sex,’ Brinton explained.

‘Like, ‘No, I can’t have you whimper like that when we’re having sex,’ because I don’t want to mix that world. It’s interesting, because he doesn’t have to come out of pup mode to have me fuck him. I personally have to bring him out of pup perception for me. But then I’m still treating him as a submissive to me.’

In the interview, Brinton also appears to be annoyed with criticism of ‘lik[ing] to have sex with animals’:

‘One of the hardest things about being a handler is that I’ve honestly had people ask, ‘Wait, you have sex with animals?” Sam says. ‘They believe it’s abusive, that it’s taking advantage of someone who may not be acting up to a level of human responsibility… The other misperception is that I have some really messed up background, like, did I have some horrible childhood trauma that made me like to have sex with animals.”

(Sam Brinton, Stedfortr. formand i afdeling under det amerikanske Energiministerium; Foto: Interia.pl)

Oploadet Kl. 19:15 af Kim Møller — Direkte link49 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/124981/trackback

49 Comments »

  1. I Danmark har LGBT-freaken Lars Christensen meldt sig ind i Frie Grønne.

    https://www.berlingske.dk/kultur/i-halvandet-aar-har-det-ulmet-i-ham-nu-stiller-han-op-til-folketinget-jeg

    Kommentar by KineserSnot — 12. februar 2022 @ 19:17

  2. Vi er til grin for de syge perversiteter!

    Kommentar by Knud Madsen — 12. februar 2022 @ 20:21

  3. Verden er blevet et freak-show 🖕

    Kommentar by Bilka — 12. februar 2022 @ 20:28

  4. Jeg ville sige op på stedet, hvis min (mandlige) chef troppede op i et sådant kostume – jeg beklager, men jeg ville ikke mene, at han tog hverken sig selv, sine medarbejdere eller sin stilling alvorligt

    Kommentar by Anonym — 12. februar 2022 @ 22:55

  5. BLM = Biden Laundering Money – Fra filmene “Who is Hunter Biden” De lligger på Rumble. Set på Hodja.

    Kommentar by Nielsen — 13. februar 2022 @ 01:32

  6. Ekstremt 1984 billede

    https://cowboystatedaily.com/2022/02/12/irs-cancels-facial-recognition-software-for-taxpayer-identification/
    Earlier in the week, Wyoming’s senior senator John Barrasso joined 14 other Republican senators in sending a letter to the IRS condemning its use of the technology.
    —————————–

    Build back better

    REMINDER: The top ten states with the lowest unemployment rates are all led by Republicans.

    Kommentar by tavsen — 13. februar 2022 @ 01:44

  7. hvis vi viderebringer denne historie på DR eller andre “sandhedsmedier” så må folk da kunne se at det er gået for vidt?
    men måske griner folk bare ad dem der præsenterer virkeligheden for dem. måske fjerner moderatorerne dit link og du ender i FB-karantæne?

    men prøv alligevel, jeg føler at det hele er blevet langt mere absurd
    end den dekadence man beskrev forud for Romerrigets undergang.

    der er sikkert folk som vil postulere “at der intet er galt med at gå
    i kjole og at være drag!”

    men dette er for helvede ikke et billede af en rock’n’roll-musiker eller en tilfældig influencer der benytter sig af friheden til at være
    eller klæde sig som man vil…

    …dette er Sam Brinton, Stedfortr. formand i afdeling under det amerikanske Energiministerium…og han er ikke til karneval
    men optræder i et officielt embede, sikkert med en fyrstelig løn
    mens han pisser på hårdtarbejdende almindelige mennesker og skruer
    på afgiftsknappen “fordi vi ikke kan være andet bekendt”…

    og han er givetvis kun blevet valgt til posten på baggrund af sin outrerede personlighed, forbindelser i det woke miljø der har taget magten…

    jeg kan simpelthen ikke forestille mig at der ikke var bedre emner til posten, det må være ren ideologi og paroler og positiv særbehandling som ligger til grund for at Sam er havnet på den post og han vil med sikkerhed køre USAs energipolitik helt ud over kanten!

    missionen er fuldført, vi går under i pailletter, regnbueflag der fejrer retten til forskellighed (selvom den eksisterede i forvejen).
    de woke slår en dør ind som stod åben og kommer med postulater om hvor
    forfærdeligt konservativt alting er i Vesten.

    Frihed til at være den man er! Stop undertrykkelsen af LGBTQ NU!!!
    Vi vil have frihed. Nu gør vi oprør for at få frihed!!!

    Oprør for frihed?
    Selvom den frihed eksisterede i forvejen, der er nemlig ikke nogle ting som denne forkælede generation kan gøre oprør imod.

    The West was the Best.

    kulturelt selvhad og kommunistiske paroler.
    lad os knuse alle former for industri, lad os lukke mennesker
    ind der ikke tilhører vores civilisation fordi det føles
    godt i maven at oversvømme Vesten med de milliarder der banker på.

    Hvis journalister på DR hører om denne Sam vil de ikke skrive historien, bare fryde sig over lidt vildere klovn og mere distortion,
    alt imens de forbander nationen, folket, kulturen…, men de er sikkert i gang med at skrive artikler om strukturelle mønstre for at
    dræbe en kvinde i Aalborg og om hvor udbredt kvindemord og generelt kvindehad er i Flauenskjold og Østervrå, ja i hele Danmark, ikke sandt?

    Man må jo også sige at DR er godt med på den perverse vogn ved at køre en serie om et barn der lærer at posere og se sexet ud i drag-outfit, det hele er forbi, men jeg erkender nu, ved denne artikel at der ikke er et håb længere…, ved at kigge på denne mand der smiler sit bøvede fedtmule-smil siddende der i nedringet kjole og kræve at vi ikke bare accepterer det, men at vi gør ham til spydspidsen af normalitet, i dette øjeblik erkender jeg at håbet er ude, de infantile har vundet og pressen er direkte ansvarlig. Krisen vi er i er kun lige begyndt, det ender helt bananas dette her…

    Kommentar by konservativ — 13. februar 2022 @ 04:08

  8. Saa ogsaa udnaevnelsen andet steds , simplethen maalloes

    Kommentar by dunk — 13. februar 2022 @ 07:29

  9. Hvem ved? Måske får han sin løn udbetalt i Matador-penge? Penge er jo som bekendt en social konstruktion – ligesom køn?

    Kommentar by Limewoody — 13. februar 2022 @ 07:31

  10. Kald det hvad det er: Voldtægt af dyr.

    Kommentar by Morten — 13. februar 2022 @ 07:36

  11. Man kunne ikke have fundet på det. En officiel sammenhængen , i det outfit , fyrstelige løn ….. betalt af hårdt arbejdende skattebetalere. Vi er løjet for. Bestjålet og forgøglet en virkelighed/Uvirkelighed. NGO’ere som eksperter. “Journalister/Agitorere som informationskilder” og build back better som det generelle bagtæppe og narrativ.kald mig bare sølvpapirshat.flere sprøjter og vacciner til folket. Bagefter venter islam fortsat i hverdagene der kommer.Vi har en spændende fremtid for os.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 13. februar 2022 @ 07:56

  12. > Tavsen 01:44 & konservativ 04:08
    The 16th amendment was the last nail in USA’s coffin.

    Kommentar by Nielsen — 13. februar 2022 @ 07:58

  13. Biden er en sølle stakkel, som Trydo.
    Venstrefløjen er ekstrem ubehagelig, og magtbegærlig.

    DR viser et par udvalgte klip fra frihedsdemonstrationer, men undgår Trydo´s taler til befolkningen. Han er lige så uværdig til embedet som Biden.

    Det er længe siden jeg sagde verden oplever en rød revolution, et kupforøg mod alle ordentlige mennesker og institutioner.

    De biologiske kvinder i selskabet burde være flove på deres køns vegne, men de har vel også mistet det moralske kompas.

    New York Post : Epstein had bizarre painting of Bill Clinton in dress, heels in townhouse.

    Jeg får nok øretæver igen, men tjek selv påstanden om “Trydo´s” forældre og forholdet til Castro. Hvis rygterne taler sandt, blev der holdt vilde swingerparty i de kredse. Æblet falder ikke langt fra stammen.

    Kommentar by k.m. — 13. februar 2022 @ 08:17

  14. Det er Roms forfald og Sodoma og Gomorra gange 10 med degeneration og udskejelser. En fremtidig (hvis der bliver en fremtid) Gibbons vil skrive “The Decline and Fall of the western Civilisation”.

    Kommentar by HP — 13. februar 2022 @ 08:20

  15. Den danske venstrefløj afslørede sig selv gennem de seneste to år.
    Det har aldrig handlet om folkesundhed, men magt og kontrol.

    Venstrefløjen splitter befolkningen og udskammer på direkte TV de der ikke makker ret.

    De tager vores ytringsfrihed og frihed på næsten alle planer.

    De forlanger vi accepterer det perverse, forlanger vi glemmer alt om biologi og moral.

    Kommentar by k.m. — 13. februar 2022 @ 09:03

  16. Logisk nok med den udnævnelse – Den ensomme senile freak Old Joe Bananas savner ligesindet selskab. Næste gang tilbyder han en dansk minister, ham der ligner en polsk alfons, posten som Nato’s generalgorilla med udstationering i Ukraine.

    Kommentar by Gustav Jensen — 13. februar 2022 @ 09:13

  17. Keep on truckin´ in the free world

    WEF askes Gates how they plan to get governments and private companies to comply with the climate agenda
    Gates reply is simple : they will be aggressively regulated and taxed into submission

    Er det ikke præcis det den danske regering forlanger ? Gør som vi siger eller vi lukker virksomheden

    Kommentar by k.m. — 13. februar 2022 @ 09:31

  18. Jeg kan ikke forstå at forbavselsen er så stor. Allerede da Joe Biden tiltrådte blev Rachel Levine valgt som den “first transgender Senate-confirmed federal official”.
    Og med en passende paryk, så ville omtalte Sam Brinton vist her i tråden, trods alt “se bedre ud”.
    https://edition.cnn.com/2021/01/19/politics/rachel-levine-health-and-human-services/index.html

    Tju… hue…, – fims og højhælede sko er inn blandt de røde, så er det ikke på tide at Mette Frederiksen “frisker lidt op” i Regeringen?
    Det kan jo ikke blive værre end det er? :-)

    Kommentar by Henning Jensen — 13. februar 2022 @ 10:04

  19. Klart nok Henning Jensen. Hun bør give Uffe Elbæk og den radigale rullestolsgramser nogle betydelig ministterposter med bil,chauffør og det hele. Og så få nogle flere negre til at tage beslutninger på Danmarks vegne. De er jo så kloge. -Klogere end socialkammerater almindeligvis.

    Kommentar by Nielsen — 13. februar 2022 @ 10:13

  20. Putin sidder i Kreml og klasker sig på lårene af grin over Vestens eskalerende forfald – og med rette…

    Kommentar by Revisoren — 13. februar 2022 @ 10:16

  21. DR lusker uden om de globale frihedsdemonstrationer.
    Der er ikke prestige i at vise hvor ondskabsfulde regeringsledere og præsidenter er.

    gatewaypundit

    Horror! Macron Police Hurl Tear Gas at Customers Inside Paris Cafe — Chase Hundreds of Freedom Protesters Down the Street (VIDEO)

    Kommentar by k.m. — 13. februar 2022 @ 10:21

  22. @ HP — 13. februar 2022 @ 08:20

    Ja, det begynder at ligne ;)

    Hvad fanden har de gang i derhenne i USA?

    Kommentar by Santor — 13. februar 2022 @ 10:23

  23. Trydo
    You end up loosing your license
    en up with a criminal record
    wich will impact your job, your livelyhood, even your ability to travel internationally, including to the US

    we heard your frustration with covid, with the meseaures that there is to keep people safe
    we heard you
    it´s time to go home now

    Budskabet kan ikke præsenteres tydeligere, jeg knuser Jeres liv hvis I ikke adlyder min politik

    Kommentar by k.m. — 13. februar 2022 @ 10:46

  24. # 19.
    Enig i dit indlæg.
    Især i: Og så få nogle flere negre til at tage beslutninger på Danmarks vegne. De er jo så kloge. – Klogere end socialkammerater almindeligvis.
    Nå, der skal ikke så meget til at være klogere, se blot Tine Bramsen.
    Dimsen i USA er direkte modbydelig at skue, og en sådan dims har endda magt. Verden er sgu af lave.
    Jeg er dybt rystet.

    Kommentar by NED MED ALTING — 13. februar 2022 @ 10:58

  25. Nu kommer regeringens rådgivere krybende langs fodlisten og beklager deres såkaldte rådgivning gennem de sidste to år.
    Det er sgu ynkeligt, efter en stor del af befolkningen blev censureret og latterliggjort.

    Der ser vi hvordan systemet virker.

    Kommentar by k.m. — 13. februar 2022 @ 11:02

  26. Det kan godt være jeg er gammeldags, men det altså sært i mine øjne!

    Kommentar by Den Nervøse — 13. februar 2022 @ 11:06

  27. Frastødende og sygt!

    Er den kortklippede neger (nr. to fra højre) ikke også en mand?

    For få år siden var disse freaks faste gæster i psykiatrien, og der blev tungt medicineret, nu får de ledende stillinger i det offentlige på grund af deres dybt perverse afvigelser og et ønske om “diversitet”.

    Jeg tror de fleste af os har et kvalificeret gæt på, hvordan typer som Sam Brinton ser på sex mellem (drenge)børn og voksne mænd…

    Vi lever i en syg verden!

    Kommentar by Polka — 13. februar 2022 @ 11:15

  28. 16% vil stemme på Trudeau
    Jeg har ikke stemmeprocenten på Biden, den er vist på vej mod samme elendige måling. Kamala Harris´ nærmeste rådgiver flygter skrigende bort, så det er måske derfor Steffen Kretz rykkede til Ukraine.
    Da er han fri for at forholde sig til democraternes synkende skude

    citizenfreepress
    As Freedom Convoy marks its second week, a new poll is providing some of the clearest evidence yet that this affair could end up dealing a catastrophic blow to the leadership of Justin Trudeau. The latest Maru poll, conducted from February 9-10, shows that only 16% of Canadians would vote again for Trudeau.

    “The last time I’ve seen numbers even close to this were in the final days of Brian Mulroney,” said John Wright, a 32-year polling industry veteran. “I think this could cost him his job.”

    “A new Angus Reid Institute poll has found that 54 per cent of Canadians now support an immediate end to all COVID restrictions in favour of treating the disease like the flu,” the journal reported, noting that “the Trudeau government has resolutely refused to offer anything but minor relaxations to Covid rules.”

    Kommentar by k.m. — 13. februar 2022 @ 11:53

  29. Når de tolerante bliver intolerante

    Demonstration mod “homofobi” foran Hedensted kirke

    Præsten skal rette ind efter regnbuefolkets vilje

    Kommentar by k.m. — 13. februar 2022 @ 12:03

  30. https://youtu.be/TXbMHaJer14
    Biden, Trudeau og Harris i “airport” parodi

    Kommentar by k. m. — 13. februar 2022 @ 12:22

  31. Læderbøssen Jesper Steinmetz og ægteparret Kretz er ligeledes helt tavse omkring, at deres primære kilde i USA – løgnefabrikken CNN – er i total opløsning, og har mistet 90 % af deres seere på ét år…

    Kommentar by Revisoren — 13. februar 2022 @ 12:44

  32. Den polskfødte præst i Canada, Artur Pawlowski sidder i fængsel på helt urimelige vilkår. Han har været arresteret flere gange for at holde kirken åben under regeringens nedlukning.

    Han beder offentligheden om hjælp.
    Det er åbenbart sådan regimet behandler systemkritikere,

    Kommentar by k.m. — 13. februar 2022 @ 13:03

  33. Russerne må klaske sig på lårene… den slags er guf for regimet i Moskva

    Kommentar by Martin — 13. februar 2022 @ 13:49

  34. Tja, vores såkaldte udenrigsminister Kneppe Kofoed og gamle senile Creepy Joe har da én ting tilfælles – begge to er meget glade for at pille ved små mindreårige piger…

    Kommentar by Revisoren — 13. februar 2022 @ 14:32

  35. jeg syns bare det er fantastisk morsomt. Og den sidder godt på ham den røde kjole. :-D

    Kommentar by poul sørensen — 13. februar 2022 @ 14:35

  36. #31
    Ja, den tanke har jeg også haft. Føler det utroligt pinligt. Var der ikke noget med, at russiske medier bragte fake news om hundebordeller i Danmark? Nu får de da deres værste fordomme om vestlig dekadence bekræftet.

    Kommentar by HP — 13. februar 2022 @ 15:10

  37. Det minder mig om en ballet, jeg så for mange år siden: Dødens Triumf med koreografi af Flemming Flindt og musik af Tomas Koppel.

    Kommentar by Ole Madsen — 13. februar 2022 @ 15:21

  38. super fed parodi på Sleepy Jo´ BBBB-baiden

    https://citizenfreepress.com/breaking/biden-impersonator-is-comedy-gold/

    Kommentar by k.m. — 13. februar 2022 @ 16:16

  39. djhjmedia(dot)com
    What is the difference between an antifa terrorist and a January 6th Patriot? The Patriot does not get bail so he can get out of jail, but liberal judges allow the antifa terrorist to walk free without asking him for bail. I guess that is because a MAGA hat is dangerous, but a pipe bomb isn’t, right? Garrett James Smith had a backpack that contained a pipe bomb, a gas mask, pepper spray, smoke rockets, and flammable rags.

    But, political prisoner Jeremy Brown. Brown is a decorated U.S. Army special forces soldier. The FBI tried to recruit him as an informant but, he refused. Months later they arrested him because he was allegedly inside the imaginary No-Go zone. He is charged with simple trespassing, but he has been refused bail.

    According to local Sheriff Bob Gualtieri, officers chased Smith, who became a target of police as he ran from the venue, dressed like the antifa punk that he is. And, remember, Smith was arrested a couple of other times at riots, whereas Brown has a clean record. Is it any wonder the crime rate is so high in liberal cities? They let the criminals walk free.

    Kommentar by k.m. — 13. februar 2022 @ 18:47

  40. Jeg er ikke længere overbevist om den vestlige kulturs overlegenhed

    Kommentar by Cebber Jensen — 13. februar 2022 @ 19:23

  41. USA er dybt til grin!!!

    Hvem i alverden kan dog tage sådanne misfostre seriøst!?!
    INGEN normale mennseker!
    Russerne, kineserne og muslimerne griner jo deres bagdel i laser!

    SYGT..SYGT..SYGT!!!

    Kommentar by Ole Mejlstrøm — 13. februar 2022 @ 19:39

  42. Skal man grine eller græde? – eller bare ryste på hovedet, indtil det falder af helt af sig selv? 🙄😂😢😂👀

    Kommentar by Niels Henriksen — 13. februar 2022 @ 21:18

  43. Han har fået et højtlønnet job hvor det hele sikkert kører af sig selv gennem mange års erfaring og efter nogle ret så strikte regler som bare skal følges (atomaffald) .

    Om han så sidder og spiller playstation hele dagen på sit job vil det ikke gøre en forskel

    Han er vel plantet der fordi det er der han sådan set kan lave mindst skade.Den type interesserer sig næppe for energisektoren og da slet ikke for atom-affald.

    Det drejer sig tydeligvist om at købe stemmer fra bestemte segmenter og vise hvor woke man er

    Kommentar by geden — 14. februar 2022 @ 01:08

  44. Man fristes til at grine eller ryste på hovedet, men den her udvikling er faktisk yderst bekymrende og et synligt tegn på vestens hastige forfald.

    Kommentar by Peter Nielsen — 14. februar 2022 @ 03:11

  45. https://citizenfreepress.com/breaking/maria-bartiromo-unleashes-i-was-right-all-along-about-hillary-clintons-crimes/

    Alle der påstod Biden vandt en sikker sejr ved fair valg i USA, alle der faktatjekkede og censurerede
    bliver taberne igen-igen.

    Lad os høre danske USA reportere bortforklare de ny oplysninger, dem der sagde Trump løj om valgresultatet. Det har også indflydelse på episoden 6.januar. Var democrats og efterretningstjenesten med for at sabotere? og give indtryk af voldelig angreb på demokratiet

    Kommentar by k.m. — 14. februar 2022 @ 06:32

  46. Måske yder billedet ham ikke retfærdighed, men er der ikke kommet lidt læbestift i hans overskæg?

    Kommentar by Cebber Jensen — 14. februar 2022 @ 07:12

  47. En anden detalje der viser MSM utroværdighed.
    For to år siden skrev New York Times at Great Reset er konspirationsteori.

    I dag gør Berlingske det stuerent at spørge om planen er en god ide.

    To år med covidpanik og tvangsmedicinering før de turde gå til sagen, det lugter sgu af planlagt manipulation.

    Kommentar by k.m. — 14. februar 2022 @ 11:03

  48. Under Energiminiseriet???? Må være en meget meget megeet vigtig post (Hen er rigtig i stødet….ho ho ho)

    Kommentar by Michael Unna — 15. februar 2022 @ 16:36

  49. Stedfortrædende formand under energi ministeriet :-) :-) :-)

    Kommentar by Michael Unna — 15. februar 2022 @ 19:38

RSS feed for comments on this post.