24. marts 2022

Korantro: 46-årig tyrker anker udvisningsdom for terrortrusler, “Vi vil aflive dem med Guds tilladelse..”

Herboende tyrker gav den fuld Koran på Twitter, og har ved Københavns Byret netop fået tre års fængsel og en udvisningsdom. Dommen er anket, så det er lidt for tidligt at åbne champagnen. Gode muslimer er dårlige mennesker. Fra BT – Dansk-tyrker dømmes for terrortrusler og mister passet.

“Truslerne om terror fremsatte den 46-årige Ayhan Cetin i oktober 2020 i en række kommentarer på det sociale medie Twitter.

– Hvis I gør grin med sandheden, vil vi spille fodbold med jeres hoveder, skrev han i en af kommentarerne og:

– Vi vil aflive dem med Guds tilladelse, de er ude på gaderne, det er gratis, lød det i en anden kommentar.

Ayhan Cetin kom til Danmark fra Tyrkiet som treårig, og han har blandt andet drevet pizzeria i omkring 25 år og arbejdet som vagt i otte år.”

(Ayan Cetin på Facebook, 2019; Foto: Pernille Vermund, se evt. Frihedens Stemme)

Oploadet Kl. 02:13 af Kim Møller — Direkte link16 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/125773/trackback

16 Comments »

  1. “Dovent” at BT insisterer på “twitter” og ikke “facebook”, som opslagene tydeligvis stammer fra; og i øvrigt mener at den franske skolelærer (hvis lig det åbenbart er stærkt kriminelt at vise) “fik skåret halsen over“. Og at det hele vistnok foregik på Pernille Vermunds Facebook-profil. Det sidste må være afgørende ift. ankesagen. Hvis ikke lige netop han udvises betingelsesløst er det da komplet til grin. Kender man disse miljøer taler han med 100% sikkerhed bedre tyrkisk end dansk, er flittig gæst i Tyrkiet, har familie og venner i Tyrkiet, og sikkert en masse sorte penge investeret nede i denne turkmensk-mongolske koloni.

    Kommentar by DavidK — 24. marts 2022 @ 02:29

  2. Er der ved at komme en ændret holdning hos dommerne?
    Hvornår begynder hjemsendelserne?

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 24. marts 2022 @ 02:35

  3. Det bliver nok som sædvanligt en betinget udvisning!

    Kommentar by Den Nervøse — 24. marts 2022 @ 04:04

  4. “Når de har været her et par år, bliver de ligesom os”.

    Kommentar by Bastardo — 24. marts 2022 @ 07:22

  5. Han synes ligesom at have have en ondskabsfuld tankegang, som han ikke vil tage ansvar for og som alle hans trosfaeller traekker han allah op af posen

    Kommentar by dunk — 24. marts 2022 @ 09:09

  6. Som man siger: af børn, fulde folk og lavintelligente muslimer skal man høre sandheden!
    Hvorfor er det så svært for Europæerne at forstå?????

    Kommentar by Ole Mejlstrøm — 24. marts 2022 @ 10:28

  7. Ole Mejlstrøm — 24. marts 2022 @ 10:28

    Der er ikke langt nok mellem måltiderne.

    Kommentar by Hagmann — 24. marts 2022 @ 10:35

  8. 6 OLe Mejlstroem er bange for gider ikke har haft det for godt for laenge,ikke mit bord.

    Kommentar by dunk — 24. marts 2022 @ 11:04

  9. Mindreværdskomplekser i fuldt flor.

    Som jeg har fået forklaret i mellemøsten og af herboende velintegrerede
    Disse mennesker har svært ved at få det til at hænge sammen at de er et udvalgt folk ,og at de så hele tiden må se at de halter bagefter på mange områder.
    De søger så tilflugt i religionen ,og meget kan så forklares som en prøvelse fra Allan

    Kommentar by geden — 24. marts 2022 @ 12:18

  10. Den stakkels muhammedaner skal nok bare drikke en kop dialogkaffe med Øzlem Cekic…

    Kommentar by Revisoren — 24. marts 2022 @ 12:40

  11. “Og det han siger vaegter mere end det jeg taenker” Jeg kan komme i tanke om en masse ting med uendeligt meget mere vaegt end dine tanker. Og dertil hoerer genstanden for udoevelsen af din overtro ikke engang antydningsvis…

    Kommentar by Krassisten — 24. marts 2022 @ 16:53

  12. Her er også lige lidt fra dens såkaldte fredelige koran –

    (Kopier endelig)

    Sura 2.216 Jeres forskrift er at føre krig selv om det skulle være jer imod.

    Sura 9.73 Profet! Bekæmp de vantro. Vær skånselsløs mod dem! Deres herberg bliver helvede. Hvilket ondt endeligt!

    Sura 8.59-60 De, der er vantro, skal ikke regne med at undslippe; de kan ikke unddrage sig.

    Udrust imod dem så stor en styrke og så mange kampheste, som I formår, for dermed at sætte en skræk i Allah´s og jeres fjende og i andre…

    Sura 4.89 De (vantro) ville ønske, at I var vantro, lige som de selv er vantro, således at I var lige. Tag ikke nogen af dem til venner, før de udvandrer for Allahs sag! Hvis de vender sig bort, skal I gribe dem og dræbe dem, hvor I end finder dem.

    Sura 9.5 Når de fredhellige måneder er omme skal I dræbe dem, der sætter andre ved Allahs side, hvor som helst I finder dem! I skal gribe dem, belejre dem, ligge på lur efter dem i hvert baghold! Men hvis de omvender sig (bliver muslimer), holder bøn og giver almisse, så lad dem frit gå.

    Sura 47.36 Bed ikke om fred når I har overtaget, Allah er med jer.

    Sura 9.29 Bekæmp dem, som ikke tror på Allah og den yderste dag, og som ikke forbyder, hvad Allah og hans udsending forbyder; og blandt dem, der har fået skriften , skal I bekæmpe dem, der ikke bekender sig til den sande religion (islam), indtil de et kuet og betalt skat (til muslimerne). De kristne siger ”Messias er Guds søn!” Det er de ord de tager i deres mund. De efterligner, hvad de, der var vantro, sagde tidligere. Måtte Allah bekæmpe dem” Hvor kan de være så forløjede?

    Sura 8.17 Det var ikke jer, der slog dem ihjel, men Allah som slog dem ihjel,

    når du kastede (spydene mod dem) var det ikke dig der kastede, men Allah, der kastede.

    Sura 9.13 Kæmp mod dem! Så vil Allah straffe dem ved jeres hånd og gøre dem til skamme, hjælpe jer mod dem og læge hjertet hos de troende folk hånd.

    Sura 9.3 Forkynd dem, der er vantro en pinefuld straf.

    Sura 8.65 –66 Profet! Anspor de troende til at føre krig. Hvis der er 20 udholdende mænd af jer, vil de besejre 200, og hvis der 100 af jer, vil de besejre 1000 af dem, der er vantro, for de er folk, der intet forstår. Der tilkommer ikke en profet nogen fanger, før han har kæmpet og sejret i landet.

    Sura 9.123 I, som tror (på Allah)! Bekæmp dem af de vantro, der er i nærheden af jer! Lad dem finde jer skånselsløse! I skal vide, at Allah er med de gudfrygtige (muslimer).

    Sura 9.38-39 I,som tror (på Allah)! Hvad er der i vejen med jer? Når man siger til jer: ”Ryk ud for Allahs sag!” er I som tynget mod jorden… Hvis I ikke rykker ud, vil han tildele jer en pinefuld straf…

    Sura 9.41 Ryk ud med let oppakning eller med tung og før krig med jeres ejendom og liv for Allahs sag. Det er bedste for jer hvis I har viden.

    9.62 Ved I ikke, at den, der sætter sig op mod Allah og hans udsending, har Helvedes ild i vente. Der skal han blive til evig tid. Det er en vældig vanære.

    Sura 8.12-14 (Byttetagningen): Jeg vil sætte en skræk i livet på dem, der er vantro. Hug dem over nakken (med sværdet)! Hug dem over hver en finger! For de satte sig op mod Allah og hans udsending! Allah er streng til at straffe. Sådan er det, så smag det! De vantro har ildens straf i vente.

    Sura 5,33 Gengældelsen for dem, der bekæmper Allah og hans udsending og stræber efter at skabe fordærv i landet, er at de bliver dræbt eller kors-fæstet eller får deres hænder hugget af i modsat side eller bliver fordrevet fra landet. Sådan er det!

    Jihad som udvandring og overtagelse af de vantros land

    Sura 9.74 De, der tror (på Allah) og udvandrede og kæmpede for Allahs sag, og de, der gav jer husly og hjælp, det er de sande troende.

    Sura 9.20 De, som tror (på Allah) og udvandrede og kæmper med deres ejendom og deres liv for Allahs sag, de befinder sig på et højere rangtrin hos Allah. Det er dem, der vil sejre.

    Sura 33.26-27 Han (Allah) fik dem af skriftens folk (jøderne og de kristne) … til at komme ned fra deres befæstede stillinger og satte dem en skræk i livet, idet I dræbte en del og tog en del til fange. Han gav jer deres jord, deres boliger og deres ejendom i arv, og desuden jord, som I endnu ikke havde betrådt. Allah er i stand til alt..

    Sura 48.20-21 Allah lovede jer meget bytte, som i skulle tage, og dette lod han hurtigt ske for jer…

    Og noget andet bytte, som I endnu ikke har bemægtiget jer, har Allah allerede indkredset. Allah er i stand til alt.

    Hvis de, der er vantro, havde taget kampen op mod jer, ville de snart have vendt ryggen til. Siden finder de ingen ven og ingen til at hjælpe sig.

    Allah giver muslimerne meget bytte og fuldstændig magt over alle vantro

    Sura 59.6 Hvad Allah gav sin udsending som bytte fra dem (fra de vantro) skulle I hverken transportere på heste eller kameler for at få fat i. Allah giver sine udsendinge magt over hvem, han vil. Allah er i stand til alt.

    Profetens udvandring, som er basis for islams tidsregning, er vigtig for alle muslimer. Engang var det Mekka, som skulle erobres, nu er det nyt land i Vesten, som skal koloniseres og som Allah vil skænke alle dem som bytte, der følger ham jfr.

    Kommentar by Mads kering — 24. marts 2022 @ 17:34

  13. Ayhan Cetin udtrykker nok meget godt en generel holdning hos de fremmede. De hører ikke til her.

    Kommentar by Peter Nielsen — 24. marts 2022 @ 20:53

  14. Nu skal de stakler til at flygte til en anden kommune

    “Kommune vedtager at sende op mod 500 indvandrere og efterkommere i nyttejob
    Aarhus Byråd har onsdag vedtaget en indsats for 500 nyttejobs, der skal få flere borgere i arbejde.
    https://www.tv2ostjylland.dk/aarhus/kommune-vedtager-at-sende-op-mod-500-indvandrere-og-efterkommere-i-nyttejob

    Onsdag vedtog byrådet i Aarhus oprettelsen af 500 nyttejobs. Der var bred enighed for vedtagelsen af nyttejobsindsatsen hvor kun Nye Borgerlige stemte imod.”

    Det har vi hørt før, mon det lykkes denne gang??

    Kommentar by tavsen — 24. marts 2022 @ 21:34

  15. @ 1 DavidK: “Hvis ikke lige netop han udvises betingelsesløst er det da komplet til grin.”
    Vi er allerede til grin!
    For vores egne penge endda, bl.a. tak til dommerstanden.
    Det er helt fantastisk, at flertallet af etniske danskere finder sig i det, jeg forstår det simpelthen ikke.

    OG, denne usle tyrker-perker, hvordan kan han holde ud at opholde sig i vort Fædreland?

    De næste 10 år(mindst) vil danskerne & Danmark opleve kriser, med forringelse af velfærden, den sociale omsorg, forringelser der som vanligt rammer de svageste, børn & gamle.

    OG, i kombination med “rigtige” flygtninge, vi pt ser flygte ud af Ukraine, tror jeg at flere danskere vil få øjnene op for, hvad der i virkeligheden foregår med alle de velfærdsmigranter, vi modtager konstant fra MellemØsten & Afrika.

    Fordi disse migranter er jo ikke flygtninge, de er blot en flok dovne nasserøve, der ikke gider at forsørge sig selv!
    Se bare på hvordan de allerede brokker sig og skælder ud, fordi der kommer flygtninge fra Ukraine, der bliver tilbudt præcis det samme, som de selv blev, da de stod ved vores grænse.

    Der er et ordsprog “utak er verdenens løn”, velfærdsmigranterne ikke kender til, men derfor kan det sagtens give bagslag!

    Stem NB! SIAD!
    P.

    Kommentar by Piotr — 25. marts 2022 @ 01:14

  16. Korantro: 46-årig tyrker tror Jorden er flad. Svømmer rundt mellem 2 have, et af saltvand og et af ferskvand

    Kommentar by tavsen — 25. marts 2022 @ 10:15

RSS feed for comments on this post.