28. marts 2022

En tilfældig Q8-tank, fredag aften: 30-35 årig østeuropæer ydmyger fire unge arabere/somaliere ud…

Uvist af hvilken årsag er multikulturen forholdsvis intens sidst på aftenen i og omkring tankstationerne, og sent fredag aften fik jeg syn for sagen. Døren til den lokale Q8-tank var låst, og den unge dansker bag disken overvejede længe om han ville åbne for mig. Jeg kommer ind, og ser fire 16-18 årige AEH’ere (tre arabere og en somalier vil jeg gætte på) parlamentere med en tætbygget 30-35 årig mand, der ligner en østeuropæisk håndværker.

Jeg ved ikke præcist hvad der er sket, men forstår, at drengene har forsøgt at stjæle, og østeuropæeren uopfordret vil hjælpe den ansatte med at få dem ud af butikken. ‘Leave your things, and go away. Just go away!’, lyder det flere gange, mens han peger mod udgangen. Han er ikke ophidset, men klar på konfrontation, og efter lidt mukken, vælger drengene at gå ud, mens de forsøger at opretholde selvrespekten. Da jeg forlader stedet, kan jeg hører gruppen diskutere i mørket tæt min parkerede bil. De blev sat på plads, og det gør ondt.

Østeuropæerens ven stod under hele seancen ved Tips-hjørnet, og sagde ikke et ord. Drengene viste formentligt godt, at han ikke var alene, men uanset hvad – de var fire mod to. Man kommer langt med vilje.

(Q8-tank, Århus N, fredag d. 25. marts 2022)

Oploadet Kl. 10:59 af Kim Møller — Direkte link26 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/125843/trackback

26 Comments »

  1. Alt imens kunne sms kæden være aktiveret og 50 flere muslinger kunne være skyllet til. Husk kun en tåbe frygter ikke havet. Eller sådan.

    Kommentar by P — 28. marts 2022 @ 11:07

  2. Rasmus Brygger udtaler: Denne episode er et klart udtryk for systemisk racisme og white supremacy.
    Jeg vil straks bede min veninde Rosa Lund om at kalde justitsministeren i samråd…

    Kommentar by Revisoren — 28. marts 2022 @ 11:11

  3. Den tilvandrende overskudsbefolkning fra Afrika og mellemøsten har i modsætning til ukrainerne som oftest beskrevet stukket halen mellem benene og efterladt kvinder og børn hjemme. Når de så kommer herop, hærger de som oftest i flok – svært ved at opfatte dem som andet end kujoner

    Kommentar by Anonym — 28. marts 2022 @ 11:24

  4. Anonym — @ 11:24
    “svært ved at opfatte dem som andet end kujoner”.
    Ja, godt nok kujoner, men ofte bevæbnet, og med mindst en stor kniv.
    Og især afrikanere lider af en dødsforagt uden lige, så jeg foretrækker at gå i ”en stor bue” uden om alle berigere!

    Kommentar by Henning Jensen — 28. marts 2022 @ 11:41

  5. Engang så jeg en dansker blive konfronteret af en flok ophidsede orker. Jeg kendte ham ikke, men jeg gik over og tog opstilling ved hans side. Jeg sagde ingenting, stod bare så han vidste, jeg var der. Pludselig skråede en anden mand over gaden og ligeledes tog tavs opstilling. Snart efter smuttede orkerne, som åbenbart var blevet utrygge ved situationen.

    Jeg anede ikke, hvad sagen drejede sig om, og det er også ligegyldigt. Vi skal til at hjælpe vores landsmænd, simpelthen bare fordi de er en af vores. Det er den solidaritet, orkerne opererer udfra, og det skal vi lære også at gøre.

    Kommentar by Arne Torp — 28. marts 2022 @ 11:48

  6. regeringen vil sætte ukrainske kvinder og børn ind i “belastede områder” som ghettoerne så smukt hedder på politisk korrekt dansk

    Kommentar by k.m. — 28. marts 2022 @ 12:03

  7. Ja, Shell-tanken på Edwin Rahrsvej ved Gellerupparken tog konsekvensen for mange år siden – den blev rømmet pludseligt og nærmest over natten, som jeg husker det.

    https://jyllands-posten.dk/jpaarhus/article4430407.ece

    Kommentar by J — 28. marts 2022 @ 12:11

  8. Et multietnisk samfund vil ALTID betyde amerikanske krimifilm på danske gader døgnet rundt. GOOD LUCK NYDANMARK

    Kommentar by tavsen — 28. marts 2022 @ 12:57

  9. De forskellige benzinfirmaer kunne eksempelvis ansætte russiske krigsveteraner som sikkerhedsvagter; iført udstyr som tydeligt angiver tilhørsforholdet, med ordre til veteranen om kun at tale russisk til de unge muslimske hanner. Så bliver der med garanti ro på bagklappen.
    Russerne er snart de eneste, som de muslimske hanner respekterer og hvorfor mon det?

    Kommentar by Gustav Jensen — 28. marts 2022 @ 14:03

  10. Uskadeliggør en muhammedaner så længe det er muligt.
    Med uskadeliggørelse menes at han skal sendes ud af landet.
    Så længe han er her vil han udgøre en alvorlig trussel.

    Kommentar by Nielsen — 28. marts 2022 @ 14:11

  11. Engang så jeg en dansker omringet af 5-6 perkere, de skred som jeg nærmede mig. Jeg nåede hverken at krydse fortovet eller gøre mine til at blande mig, men kun lige at stoppe op. Bare det at jeg bevidnede optrinnet fra 4-5 meters afstand var tilsyneladende nok til at perkerne skred uden hans pung og telefon.
    At blive nogens redningsmand er ikke nødvendigvis en ret krævende opgave.

    Kommentar by sebastian — 28. marts 2022 @ 14:12

  12. Personligt kan jeg anbefale at træne den koreanske kampsport Taekwondo.

    Det giver både en fysisk og psykisk styrke…

    Kommentar by Revisoren — 28. marts 2022 @ 15:05

  13. På mange tankstationer har man løst problemet ved at ansætte perkere og perkershariavagter. De får så lov til at hænge ud ved tankområdet, hvis bare de opfører sig nogenlunde og handler lidt inde i butikken. Shell, Circle K og Salling Group er ligeglade med Danmark. Profit er profit.

    Kommentar by Ufrivilligt skatteoffer — 28. marts 2022 @ 15:15

  14. Bilka er et andet pragteksempel på hvordan storkapitalister kan omdanne muslimers førtidspensioner til profit på bundlinjen og udbytte til aktionærerne, der sikkert lever i muslimfrie skattely.

    Kommentar by Ufrivilligt skatteoffer — 28. marts 2022 @ 15:17

  15. # Skatteoffer

    Bilka og Netto er begge ejet af Salling Fondene, der er hjemmehørende i Brabrand.
    Fondene uddeler hvert år en del af overskuddet til velgørende formål i hele Danmark.

    Jeg er dog enig i, at begge supermarkeder misbruger ordningen med personer, der sendes ud i “aktivering” fra jobcentrene, men som reelt bliver brugt som gratis arbejdskraft.
    Det gælder dog både for “hvide” danskere og dovne muhammedanere…

    Kommentar by Revisoren — 28. marts 2022 @ 15:34

  16. Måske skuden vender lidt i strømmen? Endeligt.

    Kommentar by Hul igennem? — 28. marts 2022 @ 15:37

  17. Hvorfor er hjemsendelse forsvundet i medierne? Når det så tydeligt er løsningen.

    Kommentar by jesper — 28. marts 2022 @ 16:09

  18. 5 & #11 by Arne Torp & Sebastian.
    Jeg har oplevet noget lign. Flere af os der bliver stående og lader vores landsmand vide at vi er der og bliver der . Og lader orkerne forstå , at vi bevidner. Det virker mere end man skulle tro.vi skulle gøre det meget oftere.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 28. marts 2022 @ 16:49

  19. 5, 11, 18:

    Helt enig! Så længe de er i flok og vi er hver for sig, så har vi ikke en chance, så det glæder mig at høre de her historier.

    Kommentar by Peter Nielsen — 28. marts 2022 @ 22:29

  20. Bilka er gået endnu længere, jeg har observeret flere vaskeægte mongoler, altså åndssvage med Downs syndrom, i Bilka i bl.a. Slagelse.

    De er nu ikke ret meget sløvere i optrækket end de øvrige ansatte.

    Kommentar by Træt — 28. marts 2022 @ 22:39

  21. Nogle CircleK, f.eks. den ved Hvidovre Hospital, har perkere som bestyrere. Det mærker man straks på den dårlige stemning, den uhøflige betjening, og den lave standard på regøringen.
    Den på Godthåbsvej på Frederiksberg har som regel meget sorte piger, med og uden tørklæde bag disken, men nogen af dem er nu søde nok.

    Kommentar by Træt — 28. marts 2022 @ 22:42

  22. MENAP’erne er flokdyr og de skal være i massivt overtal før de “tør” noget.

    Kommentar by Cebber Jensen — 29. marts 2022 @ 07:54

  23. Heldigvis har Bilka indført automatiske betalingssystemer med selvskanning af varer. Så behøver man ikke lade sig betjene af en tørklædebeklædt rettroende.

    Brugsen har af og til unge AUH-ere af begge køn ansat som kassemedarbejdere. Det virker som om de er tvunget til det af arbejdsformidlingen, eller er i tvungen praktik. De virker uhøflige, sure og skulende. Øjensynligt hader de jobbet og kunderne. De fungerer ikke ligefrem som en god reklame for Brugsen med et vindende væsen.

    Kommentar by JC — 29. marts 2022 @ 09:36

  24. Nu får Menap-folket konkurrenter til de sociale goder og boliger i form af de mange tusinde ukrainere. Selv om de sidstnævnte er noget lettere at integrere end de førstnævnte, går der et par år før de nytilkomne vil være selvhjulpne. Og senere vil de få familiesammenføring med deres mænd.

    Det skal nok føre til stridigheder i gaderne. Man kan vel heller ikke udelukke, at der slipper en del kriminelle med i den nye flygtningestrøm. Måske ligefrem en slags russisk/ukrainsk mafia. Det bliver festlige tider.

    Kommentar by JC — 29. marts 2022 @ 09:47

  25. Vi siger gerne goddag til 200.000 ukrainene, hvis vi kan slippe af med lige så mange arabere og somaliere !

    Kommentar by Bilka — 29. marts 2022 @ 20:50

  26. # Bilka

    På Vesterbro i København vrimler det også med kulsorte narkohandlere og gadeludere fra Nigeria – dem bytter jeg også gerne med et par blonde ukrainske bondepiger…

    Kommentar by Revisoren — 30. marts 2022 @ 18:18

RSS feed for comments on this post.