1. april 2022

Europarådet (og EU), 2021: ‘Beauty is in diversity as freedom is in hijab’, ‘Bring joy & accept hijabs’

Europarådet har en særlig afdeling for ‘Inclusion and Anti-Discrimination’. Her et par billeder fra en kampagne, der blev trukket tilbage efter kritik, november 2021. Bemærk EU-flaget. Mere info på COE.int/WECAN4HRS.

‘Beauty is in diversity as freedom is in hijab’, ‘Bring joy & accept hijabs’ (Europarådet, 2021)

(Foto: Euronews, 2021)

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/125936/trackback

44 Comments »

  1. Stem NEJ.

    Kommentar by Bastardo — 1. april 2022 @ 11:53

  2. Maa nok hellere stoppe dette “multikulturelle/diversity ” cirkus,med de siddende politikere, for de flestes vedkommnede , er det loeb koert. Vaelgerne er blevet dummere og/eller mentalt dovne der er ikke ret meget at haente her.Haaber dog stadig, jeg er galt afmarcheret.

    Kommentar by dunk — 1. april 2022 @ 13:16

  3. Jeg har INTET imod at arabiske kvinder går med slør, hijab eller noget helt tredje, SÅ LÆNGE de opholder sig i arabiske lande.

    Kommentar by Peter Nielsen — 1. april 2022 @ 13:18

  4. “The world” ville vel være lige så “boring” som f. eks. Saudi Arabien, mon ikke?

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 1. april 2022 @ 13:28

  5. Minder om billedet fra 1984.

    Siegel:”… journalists are being turned into rent-a-cops whose job is to enforce an official consensus”

    FREEDOM IS SLAVERY

    Kommentar by tavsen — 1. april 2022 @ 13:31

  6. https://jyllands-posten.dk/jplokal/jpvejle/ECE13883965/sten-byriel-og-torben-haerslev-forlader-liberal-alliance-mit-liberale-menneskesyn-stoedes-i-sin-grundvold-af-homofobiske-kraenkende-udsagn/

    Skid ad helvede til i skabsradikale landsforrædere…I har ikke forstået og lært en skid og kører stadig rundt i guldkareten sammen med indholdet af alt det lort der blev lukket ud fra jeres side siden 1968.

    Kommentar by Black Watch — 1. april 2022 @ 13:43

  7. Don’t be Ramadumb:
    Beauty is in absence of islam as freedom is in democracy.
    Bring joy to civilisation & accept return tickets to Islamostan.

    Kommentar by Gustav Jensen — 1. april 2022 @ 15:34

  8. Perverst.

    Kommentar by Michael Unna — 1. april 2022 @ 15:36

  9. STEM NEJ!

    Så længe vi er i live, kan vi få lov til at betale som slaver, for alle EU´s projekter, også dem der inkluderer en total udskiftning af den vest europæiske race.

    Bemærke venligst, at restriktioner ifm Covid er bortfaldet(stort set).
    MEN, EU arbejder stadig intenst på at vi alle skal have et digitalt Vaxx-Pas.
    Imens kan vi passende vente på den næste virus spredning, dertil hørende vaxx.

    OG, stemmesedlen den 1. Juni er udformet “så klart” at den ikke kan misforstås, påstår den smarte ÆlleBællemannnen.
    Onde tunger påstår, at der på sedlen ikke står noget om EU eller endsige et Forsvarsforebehold, kun noget om Europæisk samarbejde.
    Det siger ikke så lidt om hvad de regner os for.

    Stem NEJ!
    Stem NB! SIAD! Støt Danske Patrioter!
    P.

    Kommentar by Piotr — 1. april 2022 @ 15:39

  10. Formuleringen af spørgsmålet til afstemningen d. 1. juni er grov manipulation: “Stemmer du ja eller nej til, at Danmark kan deltage i det europæiske samarbejde om sikkerhed og forsvar?” Spørgsmålet burde selvfølgelig have været: “Stemmer du ja eller nej til at ophæve EU-forsvarsforbeholdet?” Eller bedre: “Stemmer du ja eller nej til, at der etableres en EU-hær (til afløsning af nationale militære enheder)?” Eller: “Stemmer du ja eller nej til at afgive yderligere national suverænitet til Den Europæiske Union (EU)?”

    Kommentar by Ole Madsen — 1. april 2022 @ 15:50

  11. Det er altid godt at få kendskab til at mine skattekroner går til noget fornuftigt. ;-)

    Kommentar by Rinus — 1. april 2022 @ 16:21

  12. Beauty is in replacing 200.000 islamic leeches in Denmark with 100.000 christian ukrainians.
    Bring joy, accept 100.000 christian ukrainians and reject 200.000 unintegrated christophobic muslims in Denmark.

    Kommentar by Gustav Jensen — 1. april 2022 @ 18:45

  13. Kommentar by Gustav Jensen — 1. april 2022 @ 18:45

    Der er ikke plads til flere fremmede uanset om de er Perkere eller Ukrainere. Endnu engang skal danskerne betale og endnu engang skal fattige og ældres velfærd tilsidesættes.

    Kom væk fra dit boomer mindset, bliv en ægte nationalist istedet.

    Kommentar by KineserSnot — 1. april 2022 @ 20:13

  14. Hvorfor skal kvinder gå med klude om hovedet? Fordi de er tro og du er vantro, fordi de er rene og du er uren, og forøvrigt vil jeg aldrig gifte mig med en kristen, det er islam spydspids og det fatter EU og det meste af befolkningen ikke. Dumme kan man kun sige.

    Kommentar by IES — 1. april 2022 @ 20:20

  15. KineserSnot — 1. april 2022 @ 20:13.
    Du har nok misforstået situationen lidt. Ukrainerne skal og vil returnere ved en fredsslutning. Muzzierne skal jages hjem til deres taberlande, hvor de risikerer at skulle arbejde. De skrubber ikke af frivilligt og de nægter at blive civiliserede.
    Husk også på, at vi en gang i fremtiden kan risikere at blive krigsflygtninge, især når muzzierne bliver et demografisk flertal. Det første et islamisk flertal vil gøre, er at afskaffe demokratiet og give de etniske danskere valget mellem døden eller en muslimsk fremtid.
    Vi kommer til at flygte til Polen, Ungarn eller Tjekkiet, Slovakiet.

    Kommentar by Gustav Jensen — 1. april 2022 @ 20:30

  16. Kommentar by Gustav Jensen — 1. april 2022 @ 20:30

    Betaler de os så tilbage, nu hvor vi forsøger dem?

    Kommentar by KineserSnot — 1. april 2022 @ 20:39

  17. De ukrainske kvinder kan ligge gælden af

    Kommentar by Træt — 1. april 2022 @ 23:07

  18. Gustav Jensen — 1. april 2022 @ 18:45:

    Hellere Ukrainske kvinder og børn end afrikanske/arabiske mænd, MEN allerhelst INGEN af dem.

    Kommentar by Peter Nielsen — 2. april 2022 @ 02:01

  19. Stem nej!

    Kommentar by Martin — 2. april 2022 @ 06:27

  20. Nu begynder Ramadanen. Så skal vi igen til fodres med den sædvanlige islampropaganda fra DR’s side. Om hvor lykkelige muslimerne er for at faste om dagen, og hvor dejligt det er at forspise sig ved de natlige fester, om hvor sundt det er for kroppen, og hvor få problemer det giver for samfundet at vore hundredetusinder af muslimer kører dehydrerede rundt med søvnunderskud, eller arbejder med for lavt blodsukker.

    Danske arbejdsgivere kan glædestrålende fortælle om, hvordan de indretter arbejdet efter muslimernes behov her i Ramadantiden.De danske medarbejdere har slet ikke noget imod at tilpasse sig muslimernes krav og religiøse skikke.

    Og så ser vi frem til den fantastiske Eidfest, som bliver helligholdt både i Folketinget og i DR, og snart også alle andre steder i samfundet.

    Kommentar by JC — 2. april 2022 @ 08:37

  21. Hvis ikke Vesteuropa og USA var startet på denne godhedsnihilisme, ville spændingerne med Rusland aldrig være blevet så voldsomme, at det var endt i krig om Ukraine.

    Og her bliver Europa og USAs alliance med Ukraine virkelig interessant, for Ukraine ligger værdimæssigt tættere på Rusland end på den magtsyge vestlige nihilisme, hvor nihilisterne basalt set ikke fatter en disse af krigens bagvedliggende værdirelaterede temaer: Forskellen på mænd og kvinder, nationens betydning, landegrænsens betydning og familiens betydning. Sådan bliver krigen et optrin i vild forvirring over den traditionelle europæiske konservatismes genkomst.

    Kommentar by traveler — 2. april 2022 @ 10:13

  22. Kommentar by Peter Nielsen — 2. april 2022 @ 02:01

    Bare rolig – de ukrainske kvinder og børn har heller ikke lyst til at leve her. De vil allerhelst hjem igen, selvom levestandarden skulle falde.

    Det er lige modsat de afrikanske/arabiske mænd, der reelt er migranter og nu – utaknemmelige og rethaveriske som de er – er sure over, at de ikke får samme opmærksomhed (og penge) som ukrainerne.

    Kommentar by traveler — 2. april 2022 @ 10:22

  23. Måske YT generationen er IN? Den vinkel hører vi aldrig.

    Muslim Scholar Warns about “Avalanche” of Apostasy https://www.youtube.com/watch?v=2yfa_VCy7vQ

    ca. 10:22
    Muslim på Urias post, så M kunne få hans mor

    Kommentar by tavsen — 2. april 2022 @ 11:20

  24. Kommentar by traveler — 2. april 2022 @ 10:22

    Og det ved du, fordi medierne skriver det?

    Mon ikke man siger de kan få lov at bliver og hive deres mænd herop, nu hvor landet bliver splittet i to.

    Kommentar by KineserSnot — 2. april 2022 @ 11:30

  25. Europarådet og EU er to vidt forskellige ting – på trods af at de anvender samme flag.

    Kommentar by Ufrivilligt skatteoffer — 2. april 2022 @ 14:47

  26. Beauty is a simple photo:
    Det smukkeste billede man kan få af en muslim, er et foto der viser hans ryg, medens han går ind i et fly til Bumfuckingstan, med en enkeltbillet i hånden.

    Kommentar by Gustav Jensen — 2. april 2022 @ 16:26

  27. It is like watching a nation busily engaged in heaping up its own funeral pyre.

    Enoch Powell

    Kommentar by konservativ — 2. april 2022 @ 16:31

  28. Jeg tænker på at starte en “Woke klub” herinde. Woke bevægelsen er ved at dø hen, og den har ellers skabt umødelig underholdning- selv i Folketinget- hvor Pernille Skiber jo advokerede for gravide mænd- og det er jo egentlig trist, hvis den ikke overlever (naturens realiteter). Jeg mener Monthy Python var med til at starte den i både “meaning of life” men så sandelig også i “Life of Brian”….Vi må woke os sammen, så den kan overleve :-) :-) :-). Lad mig starte ud med et retorisk indslag: Konstatering K…retorisk spørgsmål RS:
    K: Jeg føler mig som en 2 meter høj Grøndlænder!…RS Er du to meter?…K. Nej men jeg føler mig….ergo er jeg 2 meter!…RS.Kan du tale Grøndlandsk?…RT Nej…men hvad har det med det at gøre, når jeg føler mig som en 2 meter høj grøndlænder?….Du sårer mine følelser!
    RS: Det handler om den konkrete virkelighed i forhold til Identitet!
    K: Hvad har du imod 2 mter høje Grøndlændere? Jeg føler mig krænket!, og jeg vil ikke finde mig i den diskrimination, når jeg føler mig som 2 meter høj Grøndlænder….Det skal stå i mit pas!!! Så jeg kan få mine følelser bekræftiget i min sande identitet…alt andet vil være diskriminerende i forhold til mine identitetsfølerier….Vil gå til menneskerettighedsdomstolen og klage over din manglende tolerance.
    Jeg føler mig Kejserligt påklædt og ingen børn (eller fulde folk) skal modsige mig i min H.C Andersens eventyr!!!.
    RS: Ok når Du føler det så stærkt, så må det være realiteten. Jeg kan tilslutte mig at du har ret…til at føle det du føler men….
    K: Ikke noget MEN. DU skal ikke komme med din factide fastholdningsstædighed af virkeligheden og forstyrre mine følelser…Denne form for racisme, skal ikke toleres, når mine følelser bestemmer virkeligheden subjektive objektivitet. Det skal stå i mit pas, og anden klage ryger til Menneskerettighedsdomstolen, idet du søger at krænke min menneskerettigheder ret til følelsesindretning af virkeligheden. Altså jeg er en 2 meter høj Grøndlænder og dem der mener noget andet skal dømmes ud fra straffelovens paragraf 266B.
    RT: Ok jeg giver mig….bare du ikke indleder en proces imod mig ved Menneskerettighedsdomstolen….Denne hjernevridnings kabale tør jeg ikke bide skeer med. K: hermed er det fstslået. jeg er en 2 meter høj grøndlænder!!!! :-) :-) :-) :-).

    Kommentar by Michael Unna — 2. april 2022 @ 17:12

  29. Hermed er “Woke-klubben startet! :-) :-) :-).

    Kommentar by Michael Unna — 2. april 2022 @ 17:13

  30. Angående …Maschokistisk Mode…Kvinder er halvt så meget værd ,som mænd, så derfor skal de underkaste sig manden, som igen nyder godt af Guds vilje….Dejligt med nogle modebevidste maschokistiske kvinder, som viser hensyn til alle os hårfechister…Hurra for maschokistisk mode Hijab…(Skal man grine eller græde?). God lørdag aften. mvh Michael Unna :-) :-) :-).

    Kommentar by Michael Unna — 2. april 2022 @ 17:23

  31. #19 by Peter Nielsen. Jeg er enig. Jeg er også helst helt fri.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 2. april 2022 @ 19:00

  32. Hvis vi ikke vil indse,at islam skal udryddes og muslimer skal bortvises fra dansk jord. ender vi som alle de andre lande, som er blevne erobrede af arabere. Nemlig som islamiske diktaturer.
    Hvor islam hersker findes er frihed forbudt.
    Fint citat Konservativ 16:31

    Kommentar by Nielsen — 2. april 2022 @ 19:10

  33. Allerede inden krigen ønskede 25% af ukrainerne at forlade landet.
    Dem der er kommet hertil nu tager ALDRIG hjem.
    Danske arbejdsgivere slikker sig om munden. Nu kan de få endnu flere udlændinge til at underbyde dansk arbejdskraft.

    Kommentar by Danskeren — 2. april 2022 @ 19:54

  34. nåh, så ellers et hyggeligt naturprogram fra Madagaskar,
    mod slutningen slog det ind på en anklagende tone overfor “mennesket”.
    “mennesket” var ved at fortrænge dyrelivet fra Øen, så
    slog jeg op i et gammelt leksikon fra 1916:
    1916: indbyggertal 3.250.000 (leksikon)
    1900: indbyggertal 2.200.000
    2022: indbyggertal 26.000.000
    den europæiske civilisation kom altså dertil og kurerede sygdomme og sænkede barnedødeligheden markant, siden har den stoppet nødhjælp i
    munden på beboerne uden modkrav om prævention og sterilisation efter
    2 fødsler…resultat næsten 12 gange så mange mennesker, send flere penge!
    det gad jeg ikke at se på, så jeg skiftede kanal, stadigvæk DR,
    nu var Simon Reeves i Afrika og stod omgivet af negerbørn i Somali-land. Han interviewede en “englænder” der havde en stor familie i England. Så faldt snakken på landets problemer og igen skulle vi have
    stoppet skyld og skam ned i halsen. En ældre herre forklarede at Somalia og Somaliland havde først fået problemer da pirateri opstod fordi vestlige fiskere stjal deres fisk. Mig bekendt var det handelsflåden som blev angrebet sidste år. Men selv hvis der skulle være problemer med fremmede fiskefartøjer, mon ikke problemerne skyldes befolkningseksplosion og nødhjælp uden modkrav i form af børnebegrænsning?
    kig på disse 2 grafer og forstå hvorfor det går ad helvede til i Afrika. jo mere vi hjælper uden modkrav, jo større bliver problemet…
    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2a/Denmark_population_pyramid_2020-07-01.png
    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/ab/Somalia_single_age_population_pyramid_2020.png
    jeg slukkede for fjernsynet og gik en tur i skumringen,
    kvinden med tørklædet skal naturligvis ikke bo i Europa,
    hun skal hjem! Hendes hjemland er et lorteland og det skyldes
    manglende vilje til prævention og en tilbagestående civilisation
    uden oplysning. En dansk kvinde med små børn gør mig glad, når jeg ser
    en kulturfremmed med børn tænker jeg timeglas, at tiden rinder ud, at
    de udgør en større del af populationen og tilkæmper sig flere positioner. kvinden med tørklædet signalerer gennem tørklædet at hun
    står uden for vores civilisation…og det skal vi fejre?
    NEJ TAK!

    Kommentar by konservativ — 2. april 2022 @ 20:17

  35. Gad vide om EU = foreningen af afdankede nationale “politikere” nu forsøger at få alle i dette foretagne til at bære den klædning? Den er da bestemt pæn at skue.
    For få år siden oplyste nu afdøde Poul Schlüter at: Unionen er stendød. Det er den så alligevel ikke. EF var fantastisk, fri handel osv. Nu skal alle, ret åbenlyst, rette ind. Vi i Europa er ikke ens, ej heller tænker vi ens. Det går galt når man, med magt, forsøger at tvinge alle ind på samme niveau, det både socialt, politisk osv. osv. Det er set utallige gange at tvang, herunder tvang med militære midler, ikke er vejen frem.

    Kommentar by NED MED ALTING — 2. april 2022 @ 20:33

  36. Problemer er at diversitet er en drøm de har! Verdenshistorien har med alt tænkelig tydelighed vist at diversitet, multietnicitet og multikultur aldrig har fungeret, en kort tid måske, men det er altid endt med konflikter og modbydelige borgerkrige med folkedrab! En enerådig diktator kan holde konflikten nede i et stykke tid, en stærk demokratisk leder kan måske det samme, men det vil altid gå galt, borgerkrigen og folkedrabet kommer! Om 2 år? Om 10 år? Om 20 måske 30 år, men det kommer!

    Kommentar by Den Nervøse — 2. april 2022 @ 22:20

  37. Skal indoktrineret og hjernevaskende overtro og kontrol med kvinder accepteres, nej da.

    Kommentar by LarsB — 2. april 2022 @ 23:18

  38. Symbols will be their downfall – boylover i EU-fanen.

    Rally i MI, POTUS Trump:
    https://rumble.com/vi1or5-rsbn-live.html?mc_cid=7fe387d0e6

    Kommentar by Iznogut — 2. april 2022 @ 23:57

  39. 38. er postet kl. 00:57 dansk sommertid.

    Kommentar by Iznogut — 2. april 2022 @ 23:59

  40. Bring joy and embrase the swastika
    Love is all we need

    Kommentar by Cebber Jensen — 3. april 2022 @ 09:48

  41. Once they have woken up, theywill not go back to sleep. Quote: Vernon Coleman.

    Kommentar by Nielsen — 3. april 2022 @ 10:30

  42. Hvorfor bliver deres altoverskyggende racisme og had til alle andre end muslingerne selv, accepteret og anerkendes som noget positivt…

    Politik og religion har altid været og er et hyklerisk og dobbeltmoralsk foretagende.

    Kommentar by Mads kering — 3. april 2022 @ 12:05

  43. Som den italienske kommunist Mogherini udtrykte det: “Politisk islam har en plads i Europa.”

    Kommentar by Revisoren — 5. april 2022 @ 13:16

  44. HJÆLP!!!!

    Vi må ud af det EU-skidt ASAP!

    INTET godt er der kommer derfra, siden vores forældre og bedsteforældre lod sig lokke af en fordrukken statsminister ved navn Jens Otto Krag til at stemme os ind!
    Lovet blev de billige biler, spiritus og cigaretter!
    Det fik de som bekendt aldrig!
    Til gengæld fik de (og vi) muslimske fremmedarbejdere og økonomiske migranter af den dovne og arbejdsuduelige slags i hundredetusindevis….dog kunne disse gedehyrder sagtens overkomme at masseformere sig på danske skatteyderes bekostning, mens deres yngel nu på 60. år gør gaderne og hele landet utrygt!

    Kommentar by Ole Mejlstrøm — 12. april 2022 @ 00:56

RSS feed for comments on this post.