8. april 2022

Reklame: ‘Bliv inspireret af nordiske looks på Zalando’

Islamiseringen går planmæssigt i Sverige, hvor man nu kan se sharia-tildækkede journalister på statskanalen SVT. Fortsætter udviklingen, så vil man en dag kalde det for ‘et nordisk look’. Zalando no more…

Oploadet Kl. 00:07 af Kim Møller — Direkte link15 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/126018/trackback

15 Comments »

  1. Erhvervslivet er udober fra Centrum-Højre, Venstrefløjen og medierne, de absolut største syndere, når det gælder den demografiske og kulturelle omvæltning af de Europæiske nationer.

    De støtter et de-facto folkemord på Europæerne, blot fordi de vil have flere forbrugere i samfundet.

    Kommentar by KineserSnot — 8. april 2022 @ 05:47

  2. emeralddb3(dot)substack(dot)com

    Photos of convicted pedophile Ghislaine Maxwell hosting an event called “Happy Family Disney Day” in 1985 have surfaced on the Internet today. It’s the ultimate PR nightmare.

    It’s going to be very hard for Disney to claim that it’s not a pro-pedophile organization when it literally took donations from the world’s most infamous (still) living pedophile and “groomer to the stars.”

    Creepy, isn’t it?

    Kommentar by k.m. — 8. april 2022 @ 06:07

  3. Den klud minder mistænkelig meget om en islamisk affaldssæk, som vi kender alt for meget til i danske omgivelser.
    Er det en han eller en hun i den bipolare affaldssæk på fotoet?

    Kommentar by Gustav Jensen — 8. april 2022 @ 07:33

  4. Støt SIAD: http://www.siaddk.wordpress.com og http://www.frafalden.dk

    Kommentar by Michael Unna — 8. april 2022 @ 08:25

  5. Zalando er total Woke. Over halvdelen af deres modeller er sorte.

    Kommentar by Martin — 8. april 2022 @ 08:56

  6. Islam spreder sig som ringe…

    Jeg har lige købt “hus forbi” af min lokale hjemløse.

    Ud af de 30 kr. bladet koster, går der nu 3 kr. til Dansk Flygtningehjælp!!

    Man kan ikke altså ikke støtte en dansk hjemløs mere, uden at smide penge i Ladekarls lomme. suk.

    Kommentar by M.P. — 8. april 2022 @ 15:18

  7. #6 by M.P. tak for oplysningen. Ladekarl m.fl ved vi ikke har lyst til at give dem vores penge ? Så Ladekarl m.fl må regne ud hvordan de kan narre os til det?
    Det begynder at virke , at flere NGO organisationer ikke er på finansloven?

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 8. april 2022 @ 15:54

  8. >7
    Næste gang ryger mine 30 kr. direkte i den hjemløses lomme.

    Kommentar by M.P. — 8. april 2022 @ 18:40

  9. #8 by M.P ja jeg tænker også det er det der er vejen frem.( men det glæder mig , at Ladekarl m.fl må snyde os for ,at få vores penge.)

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 8. april 2022 @ 19:49

  10. Nordisk???????

    Kommentar by Den Nervøse — 8. april 2022 @ 21:27

  11. Endnu et firma til terrorlisten.

    Kommentar by Bastardo — 9. april 2022 @ 08:27

  12. KineserSnot — 8. april 2022 @ 05:47:

    Jeg kan generelt godt lide dine kommentarer, men de er desværre nogle gange skæmmet af mærkelige “trykfejl”, som kan gør dem lidt svære at forstå.

    Hvad betyder fx: Erhvervslivet er “udober” fra Centrum-Højre … ?

    Kommentar by Peter Nielsen — 9. april 2022 @ 17:22

  13. Til Peter Nielsen:

    Når man skal forstå indlæg skrevet af nogen som staver korrekt men ikke altid læser korrektur inden at sende, så kig på tastaturet for at tolke de uforståelige ord. “udober” er lidt svær at knække koden til, men da b og v ligger ved siden af hinanden på tastaturet må der skulle stå “udover”.

    Kommentar by perhag — 9. april 2022 @ 18:35

  14. perhag — 9. april 2022 @ 18:35:

    Tak for tippet! Jeg var ellers nået frem til at ordene “bortset fra” ville passe bedst med den mening, som jeg TROR Kinesersnot ønsker at udtrykke …

    Kommentar by Peter Nielsen — 10. april 2022 @ 00:44

  15. Har lige set den klamme reklame med den sharia-indpakkede kælling på TV2.

    Undertegnede har hermed købt min sidste skjorte hos Zalando…

    Kommentar by Revisoren — 13. april 2022 @ 13:59

RSS feed for comments on this post.