12. april 2022

Ramadan-fællesang på 24syv (Isam B): “I skal vide, at højrefløjen vil være meget stolte af jer lige nu.”

Palmesøndag indleder den sidste uge i fasten, og er den første markering af kristi lidelse. Højtiden blev fejret på en lidt speciel måde på 24syv, en radiokanal hvor kommunister og islamister taler indforstået om ting der bekymrer dem. Det handler i sagens natur mere om Ramadan end om Påske, og minsandten om ikke 24syv lader Isam B synge sin ‘Ramadan i Danmark’ foran kanalens ansatte i det der ligner en fællessang. “I skal vide, at højrefløjen vil være meget stolte af jer lige nu.”. lyder det afslutningsvis, hvorefter de pæne piger i baggrunden skraldgriner henover kaffen. En magtdemonstration for tvangsinddrevne skattekroner.

Apropos (indforståethed)

‘Mentalt helbred – hvorfor er det tabu?’ (24syv, 24. marts 2022) Allah har betroet os med en krop, som vi skal passe på. Det gælder også psyken, og derfor er det på tide at aftabuisere spørgsmålet om mentalt helbred. Haisams rejse begyndte, da han gjorde op med tanken om at skulle være en stærk machomand. Abud blev ‘manden i huset’ i en tidlig alder og negligerede sine følelser over længere tid. Ligesom Haisam anerkendte han senere behovet for at bearbejde sine indre dæmoner og søge inspiration i profetens historie. I forlængelse af dette har vi en samtale om, hvordan man skaber en kulturændring i muslimske miljøer? Er vi blevet bedre til at tale om mentalt helbred?”

‘De revolutionære har (også) angst og depression’ (24syv, 29. marts 2022)
“I Danmark får hver tredje person på et tidspunkt i livet en psykisk sygdom. Så hvis vi skal lave en revolution, der skal angå alle 7-8 mia. mennesker i verden, så må vi nødvendigvis også tale om, hvordan kommunismen forholder sig til psykisk sygdom. For hvordan favner vi psykisk sygdom i vores bevægelser? Og er det kapitalismen, der gør os psykisk syge? Det taler vi i første time om med psykolog Rebecca Sparre Wandall og forfatter Fine Gråbøl.”

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/126093/trackback

26 Comments »

  1. “De milde kvinder der har så stor en magt” eller den pæne piger….. der aldrig kan elller vil blive – stillet til ansvar.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 12. april 2022 @ 09:45

  2. “Danmarks modigste taleradio” står der minsandten i rulleteksterne.

    At være konform og politisk korrekt er ikke specielt modigt

    Kommentar by redneck — 12. april 2022 @ 10:09

  3. Det er muhamedanismen og kommunismen, der gør os psykisk syge !!!

    Læs blot koranen og haditherne.
    Og se, hvor mange der var (og er) indespærret i psykiatriske fængsler i Sovjetunionen.

    Kommentar by Bastardo — 12. april 2022 @ 10:20

  4. Pas godt på jer selv hele april måned, I vantro Danskere.

    I skal under ramadan undgå al kontakt til muhamedanere, der kan være farlige.

    Kommentar by Bastardo — 12. april 2022 @ 10:24

  5. “Danmarks modigste taleradio” redneck — 12. april 2022 @ 10:09

    Nej, det så latterligt ud. At snakke magten efter munden kræver ingen livvagter. Mon der nogensinde er kommet en opgørelse af, hvor mange politikere der har brug for 24/7 beskyttelse? Der er ellers forskere nok. Men næppe nogen modige.

    Vist den eneste “fællessang” muslimer har deltaget i. Rammer danskerne var vigtige ord for Isam B. Ellers har det været småt med mediernes lovsang om 1400 år gamle leveregler denne gang.

    Mon muslimerne er blevet afsløret som fupflygtninge, der efterlod kvinder og børn ved at stikke halen mellem benene. Men flygtninge fra Ukraine består af kvinder og børn. Manden måtte ikke rejse ud, han skulle selvfølgelig blive og forsvare sit hjemland.

    Mon muslimske kvaksalvere lærer noget ??????

    Kommentar by tavsen — 12. april 2022 @ 10:53

  6. Radio 24 7 er om muligt mere kommunistisk og islamistisk end DR1 og det siger ikke så lidt!

    Kommentar by Den Nervøse — 12. april 2022 @ 11:04

  7. “hvorefter de pæne piger i baggrunden skraldgriner henover kaffen”

    Kvalmende og trist at se alle de hjernevaskede oikofobiske danske kvinder.

    Kommentar by Peter Nielsen — 12. april 2022 @ 11:53

  8. De nyttige idioter griner nok også hen over kaffen, i takt med overgreb mod Ukrainske kvinder

    Kommentar by k.m. — 12. april 2022 @ 11:58

  9. Hvad andet er der at sige end-Støt SIAD: ww.siaddk.wordpress, og http://www.frafalden.dk. God påske. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 12. april 2022 @ 12:03

  10. Sir David Amess dræbt af muslim der råbte allahu-akbar(gedeknepperen er stor), men de engelske ‘politikere’ siger at det intet har med terror eller had at gøre, føj for helvede. Og de kriminelle Mohammedanske politikere er endnu værre.

    Kommentar by piphans — 12. april 2022 @ 12:46

  11. Djævleguden allah og dens pædofile og afstumpede dansedreng Mohammed, har betroet os med pædofili, terror og ekstremt had (racisme) overfor alt der ikke er islamisk.

    Kommentar by Mads kering — 12. april 2022 @ 12:55

  12. Forestil dig man kan faste muhammedanere ud af Danmark.
    -En tynd kop the.

    Kommentar by Nielsen — 12. april 2022 @ 13:05

  13. Man kunne bare konsekvent serverer svinekød og kun svinekød i udrejsecentrene!

    Kommentar by Den Nervøse — 12. april 2022 @ 14:16

  14. Hver gang jeg prøver på at faste på muhamedansk, bliver jeg grebet af en voldsom trang til at angribe og erobre Andalusien og Wien.

    Kommentar by Gustav Jensen — 12. april 2022 @ 14:21

  15. Kommentar by Den Nervøse — 12. april 2022 @ 14:16

    Der skulle indrettes svinefarme om udrejsecentrene.
    Svin æder alt

    Kommentar by Træt — 12. april 2022 @ 14:36

  16. Det er typisk Muhammedaner strategi at spille det ud over politisk- Højre/Venstrefløj debat. Når Venstrefløjen er så torskedumme at spille med på den undskyldning- enten pga diplomatisk fejhed pakket ind i politisk bortforklarings mentalitet med Stockholmsyndrommet i mente 8etisk blinde)….
    Eller også fordi de dumnaivt selv tror på det? Så må man da lige minde Venstrefløjen på Karl marxes citater om religion.

    Kommentar by Michael Unna — 12. april 2022 @ 15:18

  17. Ramadingdongbang

    Amerikanerne slap heldigt denne gang

    https://www.foxnews.com/us/nyc-brooklyn-subway-station-shooting-undetonated-devices
    BROOKLYN SUBWAY STATION SHOOTING: MUTLIPLE WOUNDED, ‘UNDETONATED DEVICES’ FOUND

    Kommentar by tavsen — 12. april 2022 @ 15:32

  18. Jeg bliver dårlig bare at se så mange dumme kvinder, der bliver flere og flere. Og så står de og griner, og klapper over en sang man ikke kan synge.

    Kommentar by IES — 12. april 2022 @ 17:01

  19. Venstrefløjen ryger først den dag de har flertal !!!

    Forbandede statsbetalte indoktrinerende radio!! Ikke set værre siden sovjettiden

    Kommentar by H.nielsen — 12. april 2022 @ 17:11

  20. Hov, en af dullerne har blottede skuldre – det plejer han ikke at kunne lide!

    Kommentar by Cebber Jensen — 12. april 2022 @ 18:36

  21. Desværre nok off topic, men den nanoteknologi aka gift de har puttet i deres covid sprøjter, putter de også i vore mad uden at sige det – https://www.theepochtimes.com/nanoparticles-being-used-in-more-food-and-drugs_4303477.html

    Mette F. og hendes covid støtter må og skal betale den højeste pris for at slå uskyldige danskere ihjel. Derudover er vores politikere også medskyldige i voldtægter og mord på os danskere begået af deres importerede psykopater fra de varme lande.

    Kommentar by piphans — 12. april 2022 @ 22:22

  22. #21 by piphans kl. 22.22
    Jeg er enig i begge
    Det er underligt de kommer afsted med det.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 13. april 2022 @ 02:16

  23. Ifølge Jihad watch postede Brooklin terroristen en poster på Islam Nation..
    Støt SIAD:
    http://www.siaddk.wordpress.com og http://www.frafalden.dk
    God onsdag og påske. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 13. april 2022 @ 09:12

  24. De her “tolerante” og “humanistiske” kvinder, bliver Danmarks endeligt.

    Kommentar by Nosferatu — 13. april 2022 @ 11:59

  25. Mon den nye røde chefredaktør på Ekstra Bladet, Knud Brix, fortsætter dhimmien Poul Madsens tradition med at afholde ramadan-middag på “avisen”?

    Kommentar by Revisoren — 13. april 2022 @ 12:59

  26. Hvornår bliver det dog muligt at udvise dem? Sammen med alle de snyltere i administration og lovgivende forsamlinger som huserer rundt omkring i vores land.

    Kommentar by Nielsen — 15. april 2022 @ 00:39

RSS feed for comments on this post.