2. maj 2022

Uppsala: Rasmus Paludan og Stram Kurs Sverige overfaldet af langskæggede islamister ved moské…

‘Solkongen Rasmus Paludan holder audiens i ensom majestæt’, skriver journalist Øyvind Bordal i Politiken. Avisen henviser til en nylig demonstration på Amager, ikke søndagens demonstration i nordsvenske Uppsala. Her demonstrererede Stram Kurs Sverige foran en moské, og blev spontant angrebet af en større flok langskæggede – ikke unge eller bandemedlemmer, men slet og ret muslimer. Den eneste konstant er Islam som kultur og religion, øvrige forklaringsmodeller er sekundær udenomssnak.

Der findes flere videoer fra overfaldet. Expressen har den bedste uslørede udgave. Se evt. Presse-fotos.dk.

“Jag blev försökt märdad av 15 ligister framför moskén i Uppsala kl. 17. Jag kommer tillbaka! Rösta Stram Kurs Sverige!” (Rasmus Paludan, Facebook, 1. maj 2022)

Svenske mainstream: Der opstod tumult, da mennesker konfronterede højreekstremist…

“Vid 17-tiden på söndagseftermiddagen var den högerextreme ledaren för Stram kurs, Rasmus Paludan, på plats tvärs över gatan från moskén i Uppsala. Han var där för att bränna en koran, men i stället uppstod tumult.

– Vid 17-tiden, kring moskén i Uppsala dit Rasmus Paludan hade anlänt, uppstod någon form av ordningsstörning, säger polisens presstalesperson Tobias Ahlén-Svalbro. …

– Det var massor av människor som sprang efter honom. Han sprang då med två andra personer och så sprang det minst trettio personer bakom honom, säger vittnet.” (Expressen, 1. maj 2022)

Oploadet Kl. 12:24 af Kim Møller — Direkte link24 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/126329/trackback

24 Comments »

  1. https://www.voanews.com/a/blast-at-mosque-in-kabul/6550530.html
    Adskillige angreb på moskéer suser gennem MSM filtret.
    Det er ikke interessant når muslimer bomber diverse muslim-mindretal i deres egne landet.

    Kommentar by k.m. — 2. maj 2022 @ 12:35

  2. De trojanske heste vågner op til dåd. Muslimer elsker at ødelægge, efter 1400 års træning er det nu blevet Vestens tur til at føle fredens religions næstekærlighed, der slet ikke findes i deres krigsmanual.

    Kommentar by tavsen — 2. maj 2022 @ 12:40

  3. Hver gang en tak grovere,det maa vaere svaert for politikere og msm konstant at bortforklare den stigende grovhed, eller foeler de sig nu saa sikre, at at de ikke gider mere og mener, det maa I vaelgere finde jer i for saadan er det, og vi har ikke taenkt at aendre paa det.

    Kommentar by dunk — 2. maj 2022 @ 12:59

  4. Tesfaye viste sig dygtig til at føre stram udlændingepolitik.
    Derfor overføres han nu til at føre stram kontrol med danskerne. LEV MED DET.

    Kommentar by Bastardo — 2. maj 2022 @ 13:02

  5. Og Mette har lige smidt behandlingsmidler for 100 millioner ud af vinduet.

    100 millioner kroner tabt, er 100 millioner for meget? Ikke i Mettes bog.
    Hvad så med 20 milliarder minkkroner? Ditto.

    Vi skal nemlig være forsigtige.

    Kommentar by Bastardo — 2. maj 2022 @ 13:06

  6. Det er ikke “tumult” eller “uro”, når man står helt fredeligt og brænder en af sine ejendele af og en stor flok mænd overfalder en, det er et voldeligt angreb.

    Kommentar by Peter Nielsen — 2. maj 2022 @ 13:23

  7. Bastardo — 2. maj 2022 @ 13:02 skrev:

    “Tesfaye viste sig dygtig til at føre stram udlændingepolitik.”

    Hvordan har han vist sig dygtig? Det kan jeg ikke få øje på …

    Kommentar by Peter Nielsen — 2. maj 2022 @ 13:25

  8. Der opstod tumult. Neutrum, sådan helt af sig selv. Signeret den svenske løgnepresse

    Kommentar by Snaphanen — 2. maj 2022 @ 13:37

  9. moské Vi skal til at overgå til sporadisk afbrænding af koraaaanen i mere private cirkler men optage det på video og lægge det ud på twitter ;)

    Man kunne starte sit grillparty med at riste en koraaaan eller vente til baconen er sprød og fin ;)

    Kommentar by Santor — 2. maj 2022 @ 14:17

  10. Hvor var politiet?
    Eller ønskede de ligefrem en konfrontation.

    Kommentar by P — 2. maj 2022 @ 15:45

  11. Den svenske intifada er startet. Svenskerne bør overflytte alle muslimer til mange skærgårdsøer, hvor muslimerne kan oprette deres syge kalifater. Muslimerne ønsker jo selv at leve afsondret fra den hvide civiliserede verden.
    På den måde bliver muslimerne både samlet og spredt samt frataget muligheden for at etablere en betydende militær magtstruktur.
    Derefter kan svenskerne deportere en skærgårdsø ad gangen hjem til deres islamiske helvede; med minimeret risiko for hvide civiliserede kristne etniske svenskere i Sverige.

    Kommentar by Gustav Jensen — 2. maj 2022 @ 16:18

  12. Glistrup sagde at når de bliver mange nok, så begynder de at slå os ihjel. Det er så småt begyndt, med terror overalt i Europa. Lige nu er terroristerne ikke så aktive, det bruger diverse politikere til at berolige os. Vi har styr på det, vi er ved at få nedkæmpet terrorcellerne. Hvem tror lige på det? Jeg vover den påstand at det er stilhed før stormen.
    Det er helt tydeligt at der er steder i Sverige, de betragter som værende deres! Banderne agerer grænsepoliti, opsætter vejspærringer og kontrollerer hvem der kører ud og ind. Tidligere noget der var forbeholdt stater, og som er en af definitionerne på at være en stat. Det samme gælder voldsmonopolet. Her udfordre banderne/klanerne i den grad staten. De mener sig berettiget til at definerer hvad man må og ikke må i “deres” områder og de følger op på definitionsretten ved at håndhæve “deres ret” med vold. Derfor er det så katastrofalt at Paludan ikke går lov til at brænde koraner af i “deres områder”! Det er naturligvis Paludans strategi at afslører tingenes tilstand! Og det må man sige er lykkedes.
    Man kan omformulerer Winston Churchills citat: “All the small neutral contries i Europe are feeding the crocodile hopping that he will eat them larst.” Til all the scared politisians i stedet for neutral contries.
    Svenskerne er bange, og de forsøger at lukke øjnene, de bøjer nakken, og håber at de kan skubbe problemerne. De tror de kan undgå det undgåelige opgør ved at undgå at tirre muslimerne. Derved sælger de bid for bid ud af deres værdier og langsomt, men sikkert overtager muslimske værdier. Opgøret kommer spørgsmålet er bare hvornår? Og hvem der vinder er ikke længere en selvfølgelighed!

    Kommentar by Den Nervøse — 2. maj 2022 @ 16:54

  13. Vis hensyn ovefor de hensynsløse
    Vær tolerant overfor de utolerante
    Det er hvad EU gør. Punktum

    Kommentar by Jan hansen — 2. maj 2022 @ 17:03

  14. Moskeen pynter virkelig – og falder godt ind i omgivelserne i det svenske industrikvarter.

    Sikke dog en spændende berigelse med alle de passionerede og solbrændte mænd fra fjerne lande. Lad os straks lukke RESTEN af Stormellemøsten og Afrika ind over grænsen.

    Hvad kan gå galt – og kan vi blive for ‘rige’?

    Kommentar by Polka — 2. maj 2022 @ 17:28

  15. Los Angeles’ selvmod i 2022, bliver til Uppsalas selvmord 2023, bare vent og se:

    Første del: https://www.youtube.com/watch?v=3yMlcT7lxog

    Anden del: https://www.youtube.com/watch?v=MMZu47_ltOs

    Kommentar by tasty — 2. maj 2022 @ 17:52

  16. Los Angeles’ selvmord i 2022, bliver til Uppsalas selvmord 2023, bare vent og se:

    Første del: https://www.youtube.com/watch?v=3yMlcT7lxog

    Kommentar by tasty — 2. maj 2022 @ 17:52

  17. Los Angeles’ selvmord i 2022, bliver til Uppsalas selvmord 2023, bare vent og se:

    Anden del: https://www.youtube.com/watch?v=MMZu47_ltOs

    Kommentar by tasty — 2. maj 2022 @ 17:53

  18. eooow wallah billah koran de der dansker og svensker koran wallah de syyyyygt racister brormand koran yani jeg sværger min brormand ved Allah mig og min familie inshallah vi kun fik asyl, opholdstilladelse, statsborgerskab og førtidspension alhamduallah koran de racister wallah jeg knepper dem koran de små luder wallah jeg får stress koran jeg har lige fået handikapskilt til min BMW jeg sværger koran mig jeg skal ikk holde på de dårlige pladser når jeg handler wallah koran jeg knepper dem jeg sværger fuck danmark yani racistland koran jeg knepper det hele wallah brormand

    Kommentar by Ufrivilligt skatteoffer — 2. maj 2022 @ 18:05

  19. Islam har taget magten i Sverige. Islam tager snart magten i DK. Alle kan se skriften på væggen. Næsten ingen tør læse den højt.

    Kommentar by Amad — 2. maj 2022 @ 18:23

  20. Hvad mon der blev af ham på forruden😊😊

    Kommentar by Hans — 2. maj 2022 @ 18:57

  21. Han vil jo bare starte borgerkrigen mens vi stadig er i flertal.

    Kommentar by Kratossen — 2. maj 2022 @ 19:04

  22. Har han faktisk funnet noen (andre) svensker som våger å stå på Stram Kurs Sverige sin valgseddel? Bryter de sperregrensen på 4% får de inn 12-13 representanter…

    Det skjer neppe og stemmene han eventuelt får ville vel ellers gått til AfS.

    Kommentar by Oslo/Norge — 2. maj 2022 @ 19:40

  23. Paludans beskyttelse i Sverige virker meget ringe. Ingen nære livvagter. Grotesk, når han må være europas mest truede mand. Har svært ved at se andre, være mere truede end ham.

    Kommentar by Revser — 3. maj 2022 @ 06:25

  24. Sgu da godt at han ikke havde soltag.
    Men da en god ide som grill starter og snart sct hans bålet.

    Kommentar by P — 3. maj 2022 @ 07:03

RSS feed for comments on this post.