3. maj 2022

Eid al-Fitr i Gellerup, Århus, Danmark, 2. maj 2022

Det ligner en scene fra Mellemøsten, men det er blot en Eid-bøn i Gellerup, Århus V. Ikke ulig svenske Rinkeby, endsige Blackburn i det nordvestlige England. Videoen kommenteres af Kristendemokraterne i Aarhus med et ‘Eid Mubarak’, og de tror tilsyneladende også på multikulturen. Videoen kan ses her. Bemærk kønsopdelingen.

Oploadet Kl. 23:39 af Kim Møller — Direkte link32 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/126359/trackback

32 Comments »

  1. Det er jo bare midlertidige flygtninge. Når bomberegnen stopper, rejser de hjem igen.

    Kommentar by Ufrivilligt skatteoffer — 3. maj 2022 @ 23:43

  2. Om ti år er de som os.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 4. maj 2022 @ 00:10

  3. Skræmmende!

    Kommentar by Henning Jensen — 4. maj 2022 @ 03:30

  4. Hr. naturlig 00:10
    Jeg tillader mig at tvivle! Det er nok snarere os, der må blive som dem! For en dag er de flere end os! Og så er valget ikke frit længere!

    Kommentar by Den Nervøse — 4. maj 2022 @ 04:34

  5. Om ti år er de som os.

    Kommentar by Hr. Naturli’ — 4. maj 2022 @ 00:10

    Ja, det var hvad Zenia Stampe sagde for 10 år siden. “Om 20 år ligner de os andre”

    Hvordan synes hun selv det går?
    2 nyfødte pigebørn banket ihjel på danske hospitaler. Hvor er den statsfinansierede empati?

    Kommentar by tavsen — 4. maj 2022 @ 05:07

  6. Trist…Støt SIAD:www.siaddk.wordpress.com og http://www.frafalden.dk
    God onsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 4. maj 2022 @ 06:53

  7. Den 13 årige pige fra amager som forsvandt sporløst for cirka en uges tid siden….er fundet…i god behold..i Belgien hos en 19 årig Afghanger.

    Kommentar by Michael Unna — 4. maj 2022 @ 06:55

  8. Støt SIAD. http://www.siaddk.wordpress.com

    Kommentar by Michael Unna — 4. maj 2022 @ 06:55

  9. Stampes bemærkning var røgslør for at berolige danskerne.
    Jeg er overbevist om de rød/radikale har lavet en alliance med Islam om at fjerne vestlig kultur.
    Nu overhaler NWO de gamle planer indenom, der giver os endnu værre betingelser i nær fremtid.

    Kommentar by k.m. — 4. maj 2022 @ 07:12

  10. Det må jo være efter kl 16, siden de kan samle så mange.

    Kommentar by Stumichal — 4. maj 2022 @ 07:33

  11. Rød/radikale siger verden består af mænd og ikke-mænd.
    De brokker sig ikke over, at ikke-mænd placeres bagerst i forsamlingen, som mindreværdige væsener.

    Kommentar by k.m. — 4. maj 2022 @ 07:48

  12. BH til non-binær teenagere
    Hvad mener Islam om det ?

    https://www.blogto.com/fashion_style/2022/04/toronto-dad-swimwear-bra-trans-non-binary/

    Kommentar by k.m. — 4. maj 2022 @ 07:54

  13. Det nederste foto til venstre er næsten for fristende. Fotoets illustrerer glimrende islams bagdele.

    Kommentar by Gustav Jensen — 4. maj 2022 @ 07:58

  14. Netflix serien, Chilling adventures of Sabrina, sæson 2, afsnit 5
    er tæt på virkeligheden.

    Afsnittet kredser om det de kalder Judas Society og anti-Paven, altså Judas som forrædderen og anti-krist – det onde mod det gode.

    Hele serien er i det hele taget koncentreret om hvordan Sabrina kæmper mod mørkets kræfter.

    I dette afsnit ses den onde´s tjenere råbe Hil Satan, Hil Judas

    Kommentar by k.m. — 4. maj 2022 @ 08:08

  15. Fordelen er at vi ved hvor de er når dagen kommer.

    Kommentar by piphans — 4. maj 2022 @ 08:28

  16. De 5 billeder viser med al tydelighed islams fallit. De troende magter INTET. Kun underkastelse og tidsfordriv

    https://www.bt.dk/samfund/afsloerer-snyd-med-vandpibetobak-17-ton-beslaglagt

    Det har ført til en beslaglæggelse af 17 tons vandpibetobak – og regninger til virksomhederne for 44 millioner kroner.

    I alt blev 22 vandpibecafeer besøgt og 21 af dem kunne ikke dokumentere, at der var blevet betalt afgift. Samlet set blev der beslaglagt 145 kg vandpibetobak – en enkelt café nåede endda at få beslaglagt varer to gange i løbet af samme aften.”

    De 44 millioner kroner kan staten skyde en hvid pind efter.
    HURRA FOR IMPORTEN af nye vælgere til afløsning af de frafaldne til væmmelige nye partier

    Kommentar by tavsen — 4. maj 2022 @ 08:33

  17. Demografi er skæbne! Vi får at vide at indvandere fra tredjeverdenslande ikke får flere børn end danske kvinder, se det er ikke usandt, men vi bliver manipuleret, for det er Kinesere, sydamerikanere og folk fra Sydøstasien der ikke får så mange børn, men de indvandere vi har flest problemer med og som vi allerhelst ikke vil have til at koloniserer vores land, de får rigtig mange børn. Det er folk fra MENAPT landene – Mellemøsten, Nord og Østafrika, Pakistan og Tyrkiet – kort sagt muslimer!
    Vi ved også at 3. generation fra de lande er uhyggeligt kriminelle! Det er ikke noget Danmarks Statistik undersøger automatisk, men Netavisen Kontrast har fået de undersøgt! Så Zenia Stampe, de bliver aldrig som os! Du og dine lallende naive allierede har påført danskerne et irreversibelt problem!

    Kommentar by Den Nervøse — 4. maj 2022 @ 08:40

  18. jeg finder billederne ganske triste.
    det er altså hvad der skal blive af Danmark?
    der er INTET DANSK ved de scener, INTET!
    KD ønsker god Eid?
    hvilken falliterklæring…
    :(

    Kommentar by konservativ — 4. maj 2022 @ 08:41

  19. Hvor er Mette henne?
    Nåhhjo, hun står sammen med pigerne, de er jo kun halvt så meget værd.

    Kommentar by Bastardo — 4. maj 2022 @ 09:06

  20. At 12:
    Markedsføres i Canada. Trudeau var den første kunde.

    Kommentar by Bastardo — 4. maj 2022 @ 09:11

  21. At 13:
    Det nederste foto til højre: Manden ta’r sig til hovedet – med god grund.

    Kommentar by Bastardo — 4. maj 2022 @ 09:12

  22. “Det ligner en scene fra Mellemøsten”

    Ja, billederne illustrerer fint den fremtid, som vores politikere enten ønsker for os eller er villige til at acceptere for os. De er i hvert fald ikke klar til at gøre, hvad der skal til for at forhindre denne udvikling. De har ikke engang fremlagt planer for masse-udsendelser.

    Kommentar by Peter Nielsen — 4. maj 2022 @ 10:56

  23. *Peter Nielsen 10:56
    Meget fint sagt, ønsker for os, eller er villige til at accepterer for os! I virkeligheden hovedet på sømmet for migrationen giver mere kriminalitet, flere voldtægter, mere vold og mere bandeuvæsen, det er vores politikere villige til at accepterer! De ved det, selvom nogen af dem benægter det, og de accepterer at en del unge kvinder voldtages, at en del unge mænd udsættes for vold og at kriminaliteten i det hele taget stiger! De accepterer også at bandeuvæsnet vokser, selvom de siger, at vi aldrig må accepterer mafiavælde i Danmark, så ved de at det sker, og det er en pris de er villige til at betale på vores vegne. Så er det ikke engang nævnt at migrationen koster 33 mia. netto og 90-100 mia. brutto! Tæt på 10% af nationalbudgettet. I den sammenhæng benævnes alle andre offentlige udgifter som bruttoudgifter. Undtagelsen indvandringen, men det lyder også pænere at sige 33 mia. end 100mia. Den pris er vores politikere parat til at betale på vores vegne! Og vi stemmer fortsat på dem!

    Kommentar by Den Nervøse — 4. maj 2022 @ 12:35

  24. Hvem har tiladt dette i Danmark?

    Læg mærke til, hvor mange de er nu,og hvordan de prøver at dominere i Danmark.

    Kommentar by perino — 4. maj 2022 @ 13:49

  25. Pinochet kunne noget med et fodboldstadion.
    Der var også helikopterture som en del af forslystelserne

    Kommentar by Træt — 4. maj 2022 @ 14:36

  26. Tænk om kristne forsamledes i stort antal i et muslimsk land, så ville de alle blive halshugget.
    Nå, men det sker jo ikke, fordi der er jo stort set, ikke nogen kristne tilbage i noget muslimsk land, de er alle brændt ihjel eller blevet halshugget!
    EU har besluttet at vi ikke må skrive negativt om Islam og det retter MSM sig efter.

    Stem NB! SIAD! Støt UP! Støt Danske Patrioter!
    P.

    Kommentar by Piotr — 4. maj 2022 @ 15:57

  27. Det flyder med affald alle vegne – brug skraldespanden!

    Hvornår begynder hjemsendelserne?

    Kommentar by Polka — 4. maj 2022 @ 19:49

  28. Danskerne kalder denne dag for “Hej-fis-af”. Det udtrykker meget mere præcist flertallet af danskernes ønsker for islam.

    Kommentar by Gustav Jensen — 4. maj 2022 @ 19:50

  29. Hjemsendelserne ? Hvornår begynder hjemsendelserne?

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 4. maj 2022 @ 20:29

  30. Kæmp for alt, hvad du har kært,
    dø, o-om så det gæl-der!
    Da er livet ej så svært,
    dø-øden ikke he-eller

    Kommentar by Cebber Jensen — 4. maj 2022 @ 22:35

  31. De peger røv. Sådan som man altid har gjort, når man vil vise foragt. Jamen det er jo religionen, siger man. Men så er det åbenbart religionen, som peger røv. Ikke meget bedre.

    Kommentar by Jørgen — 5. maj 2022 @ 18:55

  32. Kommer snart til en by nær dig…

    Kommentar by Revisoren — 9. maj 2022 @ 17:40

RSS feed for comments on this post.