17. maj 2022

Calvin Klein anno 2022: “… the realities of new families”, “Roberto is due to give birth to his and…”

Calvin Klein var store i 1992, da Kate Moss og Mark Wahlberg var deres ansigter udadtil. I dag er det blot et mærke blandt flere, og leflen for LGBT-segmentet påvirker det næppe positivt. Calvin Klein no more…

“Fashion brand Calvin Klein’s new ad campaign features a pregnant transgender man. The campaign, released on Mother’s Day, sparked a debate on social media. The post ’spotlighted the realities of new families’. Roberto Bete and Erika Fernandes were among those featured in the campaign. Roberto Bete is a female-to-male transgender reality TV star from Brazil.

The post mentions Roberto Bete’s pregnancy. And, it also states that the two are expecting the birth of their son Noah ‘any day now’. The caption read, ‘Today, in support of women and mothers all over the world, we’re spotlighting the realities of new families… Erika Fernandes and Roberto Bete are expecting parents from Brazil. Roberto is due to give birth to his and Erika’s son Noah any day now. (NDTV, 13. maj 2022)

(Calvin Klein-reklame med gravide ‘Roberto’, 2022)

(Før-billede, mest for at rense hornhinden)

Oploadet Kl. 00:32 af Kim Møller — Direkte link21 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/126589/trackback

21 Comments »

  1. Hvornår holder det op?

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 17. maj 2022 @ 00:59

  2. Det viser sig, at køn er biologi – for helt i tråd med den slags så er den ene part i parret en mand og den anden part en kvinde. Resten er forvirring.
    Stakkels barn.

    Kommentar by Limewoody — 17. maj 2022 @ 05:58

  3. Miraklet er sket før, hvis man er stærkt troende. :-)
    I første Mosebog kapitel 1, vers 27, står der at “Gud skabte mennesket i sit billede”. Og først senere, i kapitel 2, vers 22, fortælles det, at af det ribben, “Gud Herren havde taget fra Adam, skabte han kvinden”.
    Ergo: Gud skabte først mennesket, manden Adam, i sit forbillede; derfor må Gud selv være en mand, som dermed har fået sig et barn.

    Kommentar by Henning Jensen — 17. maj 2022 @ 06:30

  4. Hvad kom først ? ægget eller hønen ?

    “Han” har tilfældigvis stadig sine reproduktionsorganer, derfor kunne “han” blive gravid.

    http://www.uriasposten.net/archives/123508
    “citat af Pernille Skipper : Jeg vil lige rette fru Mette Thiesen, altså der er mænd der kan føde børn”

    Kommentar by k.m. — 17. maj 2022 @ 06:55

  5. Pernille Skipper skal passe på med at rende rundt og gøre mænd gravide. Tænk sig at blive wooke up af Pernille Skipper. Jeg tør ihverttilfælde ikke gå i Calvin Clein længere, hvis det skulle ske for mig som det er sket for Robert :-) :-) :-).

    Kommentar by Michael Unna — 17. maj 2022 @ 07:54

  6. Jeg tør heller ikke gå i calvin klein mere.Er de firmaer aldrig BANGE for den virkning eller det indtryk deres (åndssvage) reklamer efterlader?

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 17. maj 2022 @ 08:29

  7. OT. Sidney Lee er død.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 17. maj 2022 @ 08:29

  8. Tommy , Robin & søn. — 17. maj 2022 @ 08:29
    Fransk dolkeparti:
    https://www.youtube.com/watch?v=C3VpuQhtv2M

    Kommentar by Hagmann — 17. maj 2022 @ 08:36

  9. Dejligt at Calvin Klein endelig er begyndt at lave tøj til mænd, der godt kan lide øl.

    Kommentar by Ufrivilligt skatteoffer — 17. maj 2022 @ 08:43

  10. Måske en tusindedel promille af befolkningen har svære problemer med kønsidentitet. Det er meningsløst, at hele verden skal indvies og deltage engageret i et lillebitte mindretals afvigelser.
    Man bør ignorere hele dette freakshow om køn og identitet og i stedet tænke over hvordan verden kan befris fra Nato’s og EU’ freakshows. Begge organisationer er i gang med at smadre verden, de kønsforvirrede smadrer trods alt kun sig selv.

    Kommentar by Gustav Jensen — 17. maj 2022 @ 08:47

  11. På tide, at vi velskabte mænd med en lille champagnemave bliver eftertragtede af læbeopererede bimboer. NEJ:

    Endnu et selvmål af et verdensmærke. På tide at skrive en boycotliste, der er efterhånden mange, jeg har desværre glemt de fleste😫:
    – Gillette (januar 2019, TheBestMenCanBe)
    – Calvin Klein (8/5-2022, Pregnant Man)

    Kommentar by Bastardo — 17. maj 2022 @ 09:53

  12. At 4:
    En onkelvits:
    Hvad kommer først, ægget eller hønen.

    Det gør da hønen. Den ligger i køddisken, æggene ligger helt henne ved mælken.

    Kommentar by Bastardo — 17. maj 2022 @ 09:56

  13. SMART,
    i stedet for at gå på slankekur spiller han gravid. Hvornår kommer der en levende mandefødsel, der bekræfter påstanden??

    At stampe i gulvet og påstå, at mænd kan blive gravide og manipulerede billeder er IKKE bevis nok

    Kommentar by tavsen — 17. maj 2022 @ 10:03

  14. Tak til Kim for efter-billedet.

    Det gør at Jeg nu har mindre trang til at stikke mine øjne ud.

    Kommentar by Santor — 17. maj 2022 @ 11:16

  15. aaaah før-billedet!

    Kommentar by Santor — 17. maj 2022 @ 11:17

  16. “hans” kone ser nu ganske ok ud.

    Jeg synes dog artiklen savner en rent teknisk vinkel, for hvordan blev barnet undfanget? Og hvordan har “han” og hun egentlig sex?

    Kommentar by redneck — 17. maj 2022 @ 12:22

  17. 16) Hvilken armhule sidder kønnet I? Det må De wokefolk da kunne fortælle. :-) :-) :-)

    Kommentar by Michael Unna — 17. maj 2022 @ 15:28

  18. Prøv at tage et kig på Zalandos reklamer på Facebook. 9 ud af 10 modeller er ikke-vestlige. Toppet op af reklamer med “Nyt nordisk look”: Hijab. Woke kapitalisme på speed.

    Kommentar by anonym — 17. maj 2022 @ 17:10

  19. Var forleden inde på Zalandos hjemmeside for at kigge på skjorter, hvilket jeg aldrig skulle have gjort.
    En af deres “modeller” var en mandlig sort spazzer, der sad i kørestol – og negeren var formentlig også homo.

    Men der blev sgu ikke købt nogen skjorter…

    Kommentar by Revisoren — 17. maj 2022 @ 17:12

  20. Han må se at få gjort noget ved den ølmave.

    Kommentar by T. H. — 17. maj 2022 @ 17:53

  21. T.H. 17:53
    Spot on🤣

    Kommentar by Den Nervøse — 17. maj 2022 @ 21:15

RSS feed for comments on this post.