25. maj 2022

Aabenraa: Kvinde overfaldet af ‘en udlænding’, da hun ville hente ubetalt scooter, politiet var ligeglad

Man skal altid passe på når man handler med private online, men det er min erfaring at man kan navigere udenom de fleste problemer, hvis man tager udgangspunkt i erfaringskataloget – ja, lad os bare kalde det fordomme. Her en opdatering fra Pia, der ikke bare skulle slås med ‘en udlænding’, men også strides med politiet.

“Har brug for hjælp til hvad jeg kan/skal gøre her. …

En scooter min forlovede havde skulle ha været solgt til en udlænding men han betalte aldrig det fulde beløb på den og vi kunne ikke få fat i ham for at finde en løsning, i dag ser vores søn så vores scooter (som i øvrigt stadig står i vores navn og vi har papirerne på) min forlovede og jeg smider traileren på og kører til Åbenrå, jeg ringer til politiet inden vi gør noget og fortæller hvordan og hvorledes og vi får af vide at scooteren er vores så den kan vi bare hente, hvilket vi så skal til.

Udlændingen der har den kommer ud og truer min søn hvis han tager den jeg siger han skal ignorere ham, manden bliver meget voldlig mod min søn og mig, han skubber mig hårdt så jeg falder på græsset jeg rejser mig og prøver igen at forhindre ham i at gøre min søn noget, dette ender i at jeg bliver slået så jeg ryger ned på fortovet og slår mit baghovede, fortumlet rejser jeg mig igen og stiller mig mellem ham og min søn. Min søn lader den nu stå og vil gå, men han følger efter, jeg prøver at stoppe ham men denne gang tager han fat i mig slår mig, flår min trøje helt i stykker så min barm er synlig og rykker rundt så jeg lander nede igen og denne gang bliver jeg så nede da hele min krop gør ondt og jeg ryster, min forlovede har på dette tidspunkt sluttet af med 112 og kommer til mig (er glad for han ikke også blev slået) og hjælper mig. Min søn blev skubbet så han faldt på græsset men kom heldigvis ikke noget til. Politiet kommer og jeg fortæller dem alt + jeg har en kort optagelse hvor man kan så at det ikke er os der gør noget forkert men at det er ham der er voldlig, de snakker også med ham og vender så tilbage til mig og siger at der kan ske 2 ting enten går vi der fra, ellers får vi en bøde begge 2 ….. seriøst….. jeg er bare SÅ rasende de ville ikke engang tage imod min anmeldelse om vold. Jeg har ondt i mit ben, min arm og mit hovede og er VIRKELIG gal over at de kan løbe afsted med sådan noget. Hvad kan jeg gøre for det manden OG politiet gør er jo ikke ok, politiet truer jo faktisk med at give mig bøde hvis jeg melder denne mand for vold, på trods af de kan se mit tøj er ødelagt og jeg har tydelige mærker på ben og arm og en bule i baghovedet. …”

(Kvinde beder om juridisk hjælp i Facebook-gruppen ‘Spørg en advokat’, 24. maj 2022)

Oploadet Kl. 00:14 af Kim Møller — Direkte link38 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/126726/trackback

38 Comments »

  1. Ting og sager kommer frem. Det hele spidser mere og mere til. Er det nyt for menig danskeren , at det foregår som beskrevet her ? Er det almindeligt , at man tror på , at tingene fungerer stadigvæk? Jeg spør, fordi jeg ikke ved det. Har I andre nogle bud?

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 25. maj 2022 @ 02:06

  2. Øhh, hvorfor ikke få penge med det samme?

    Kommentar by P — 25. maj 2022 @ 04:28

  3. Det er da soleklart, hvorfor politiet ikke ville gribe ind.
    Der var jo ikke tale om en såkaldt fartsynder.

    Spilder folk politiets tid med henvendelser om ligegyldige småting, så er det da klart, at bødebloggen sidder løst i lommen.

    PS: Man høster stadig, som man stemmer!

    Kommentar by Karsten Lund — 25. maj 2022 @ 06:51

  4. Hvad skete der med scooteren ?
    Fik I den med ? Evt. med politiets hjælp , da I ejer den ?
    Ps : Sælg til en Hansen næste gang.

    Kommentar by jacob — 25. maj 2022 @ 07:05

  5. Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 25. maj 2022 @ 02:06: Ja, det altovervejende flertal tror stadig på systemet.

    Kommentar by Odo — 25. maj 2022 @ 07:34

  6. I England udsendte man en rundspørge om, hvorvidt man syntes der var for mange muslimer i England. Resultatet blev:

    For mange muslimer : 14%
    Ikke for mange muslimer: باقي الإجابات (baqi al’iijabat)

    Kommentar by Gustav Jensen — 25. maj 2022 @ 07:56

  7. Ej men hold kæft hvor er hun da også dum. Enhver ved da at hvis man møder op hos en kriminel udlænding for at tage noget tilbage som han har neglet, så skal man forvente en voldelig reaktion fra ham. Enten anmelder man sagen til politiet, eller også så møder man talstærkt op og filmer sekvensen.

    Kommentar by Realisten — 25. maj 2022 @ 08:15

  8. Jamen når folk stemmer som de stemmer, så sker sådant noget oftere og oftere. Det må man regne med med den udlændinge politik der stadigvæk køre.Men ja. Det er heller ikke klogt ikke at få det fulde beløb med det samme.
    Støt SIAD:
    http://www.siaddk.wordpress.com og http://www.frafalden.dk
    God onsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 25. maj 2022 @ 08:26

  9. Episoden viser blot, man kan ikke komme anstigende med blot 2 mennesker.Der skal med ,en flok af venner/ bekendte ; så skal de bagerste se vrede og truende ud, således at perkeren er klar over der vil blive gjort modstand. Hvornår lærer danskerne det?

    Kommentar by hartvig jensen — 25. maj 2022 @ 08:37

  10. Som almindelig Dansker kan man godt glemme alt om at henvende sig til politiet. De er kun her for at kontrollere dig og passe på magthaverne.

    Til gengæld kan man som etableret firma få politiets hjælp til at inddrive gæld. Man skal bare købe gælden på “ærlig” vis som inkassofirma.

    Ikke noget med “Protect & Serve” som pryder Amerikanske politibiler.

    Kommentar by Santor — 25. maj 2022 @ 09:02

  11. Politiet bruger deres voldsmonopol til at opkræve skatter og afgifter fra fredelige danskere.
    Ikke til at håndhæve retten overfor muhamedanere, der er voldsparate.

    Det giver flere points hos ledelsen at opfylde mesters måltal for “fartbøder”, end at lave ravage ved at skrive anmeldelser på muhamedanere.

    Det er ligesom Herlufsholm. Man lukker øjnene, og de sagtmodige trynes.

    Kommentar by Bastardo — 25. maj 2022 @ 09:08

  12. Jeg blev engang overfaldet i toget af en ansigts tatoveret mand, fordi jeg “havde taget hans plads”. Manden lignede og virkede til at komme direkte fra et retsmøde eller lign og hans ansigtatoveringer burde være lette at genkende… Anyways, jeg tog på stationen da jeg ankom ved endestationen for at melde det, og der gik 15 minutter hvor jeg måtte forklare at nej jeg synes ikke “selv at jeg var ude om det”, og uanset hvor meget jeg gjorde mig skyldig ved at sidde på hans plads, så var det altså stadig vold… Der skete selvfølgelig ikke andet end at sagen blev henlagt efter nogle måneder.

    Kommentar by E.T — 25. maj 2022 @ 09:33

  13. Jeg kender selv til anmeldelser med mere der ikke tages alvorligt. Det der kommer bag på mig , er at parret (?) Eller den unge kvinde , naivt virker til at TRO på at ALT er i sin skønneste orden. Hvor almindeligt er det? Indtil nu – har jeg oplevet at kun mennesker der lever “helt væk” fra mulitikulti, kan leve i den illusion(?).

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 25. maj 2022 @ 09:57

  14. Har oplevet at Pedeler på en skole, selv måtte skrive kriminalrapport på nettet, for et indbrud, hvor der blev stjålet en computer. På trods af kamera etc.

    Kommentar by Michael Unna — 25. maj 2022 @ 10:51

  15. Politiet er underbemandet.

    Kommentar by Michael Unna — 25. maj 2022 @ 10:52

  16. Pia må jo bare begynde at stemme på de rigtige tilvalg.

    Kommentar by KineserSnot — 25. maj 2022 @ 11:05

  17. Ikke-europæiske udlændinge er altid fjender. Hvis man nærmer dog må man sikre sig med muskelstyrke eller våben.

    Kommentar by Jørgen — 25. maj 2022 @ 13:03

  18. Politiet er til for at gennemtvinge regimets agenda og passe på dens aktører, IKKE for at beskytte befolkningen eller dens interesser. De er IKKE vores venner.

    Kommentar by Peter Nielsen — 25. maj 2022 @ 13:07

  19. du gav din scooter til en perker , der kun gav dig lidt af det fulde beløb, og så gav i ham den og lod ham kører væk, fordi han lovede at komme med resten af pengene ? TAGER I FUCKKING PIS PÅ MIG.. IDIOT NAIV god troende stakkels fjols , listen kan forsætte lol,,

    Kommentar by morten — 25. maj 2022 @ 13:22

  20. En fremmed muslim er en fjende du endnu ikke har mødt..

    Gud bevare Danmark, for Allah vil med garanti ikke…..

    Kommentar by Christian Sørensen — 25. maj 2022 @ 14:38

  21. Velkommen til virkeligheden 2022! Naturligvis kan du da ikke bare tage scooteren, han har jo selv stjålet den!

    Kommentar by Den Nervøse — 25. maj 2022 @ 15:22

  22. #20
    Som John Wayne sagde: Life is hard. If you are stupid, it’s harder.

    Kommentar by Henrik Wegmann — 25. maj 2022 @ 16:43

  23. Dette er et eksempel på, hvor vi er på vej hen, vi kommer til at leve mere og mere i et voldssamfund, og vi har selv imponeret dem. Læs Samnytt fra Sverige, og se den vold der foregår der, selv politiet er ved at være korrupt. Har ansat alt for mange muslimer der.

    Kommentar by IES — 25. maj 2022 @ 19:33

  24. Kommentar by Michael Unna — 25. maj 2022 @ 10:52
    “Politiet er underbemandet.”

    Bavl. Så længe de har tid til at optage rapport i så meget som een §266 stk. B “sag” eller møde op til biltræf for at knalde folk med modificerede biler, så er de ikke underbemandet.

    Alt for mange af dhimmitjentene er derimod moralsk underfrankerede

    Kommentar by Træt — 25. maj 2022 @ 20:36

  25. @by træt kl 20.36
    Den med …” moralsk underfrankeret”….den kan jeg genkende. De virker selvcentrede og følelsesmæssigt umodne. Som om de er i en leg , man ikke må forstyrre.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 25. maj 2022 @ 21:01

  26. Pia begik selvtægt og det må man ikke, for hendes og lignende sager skal politiet tage sig af.

    E.T — 25. maj 2022 @ 09:33 – Lad mig bare gætte. Det blev ført journal over din sag, men Politiet måtte vel henlægge din sag på grund af mangel på beviser. De har sikkert også meddelt, at de vil tage den op, hvis der kommer nye spor i sagen?

    I forlængelse af Træt — 25. maj 2022 @ 20:36 – Vi skal såmænd kun tilbage til den nære fortid, hvor man risikerede en bøde på 2500 for bare at opholde sig på Islands Brygge. Unge mennesker som ikke gjorde andet at end at yde det gode vejr i parker og på pladser i grupper på over 10 risikerede også bøder. Mindre virksomheder som dristede sig til at holde åbent risikerede også politibesøg.

    Pia og andre kan lige så godt indse, at Politiet ikke er der at hjælpe den almindelige borger, som finansierer deres løn over skatten. Nej, Politiet er der for at tjene magthaverne.

    Kommentar by T. H. — 26. maj 2022 @ 10:25

  27. yde = nyde

    Kommentar by T. H. — 26. maj 2022 @ 10:26

  28. #10 Som almindelig Dansker kan man godt glemme alt om at henvende sig til politiet. De er kun her for at kontrollere dig og passe på magthaverne.

    #18 Politiet er til for at gennemtvinge regimets agenda og passe på dens aktører, IKKE for at beskytte befolkningen eller dens interesser. De er IKKE vores venner.

    #24 Bavl. Så længe de har tid til at optage rapport i så meget som een §266 stk. B “sag” eller møde op til biltræf for at knalde folk med modificerede biler, så er de ikke underbemandet.

    Det er jo sådan det er.
    Politiet er de til enhver tid siddende magthaveres forlængede arm.
    Politiet er ligesom militæret (det danske operettemilitær)trænet til at adlyde uanset hvor horrible ordrer de får.
    Hvis nogen tror at det danske politi er borgernes beskytter har de ikke forstået et suk af virkeligheden. Politiet er magtens beskytter.

    Kommentar by Danskeren — 26. maj 2022 @ 17:11

  29. Politiet er ikke vores venner

    Kommentar by Johnson — 26. maj 2022 @ 23:29

  30. PET = Antifa

    Kommentar by Revisoren — 27. maj 2022 @ 09:42

  31. Det Danmark du kender…

    Kommentar by Revisoren — 27. maj 2022 @ 09:59

  32. @ johnson kl 23.29. Nej , det kan godt være du har ret. Jeg har også haft nogle lidt underlige erfaringer / oplevelser med politiet , hvor jeg ikke vidste hvad og hvem jeg egentligt havde med at gøre. Rasmus Paludan har flere gange talt om , at østjyllands politi var langt det værste. Og det har været østjyllands politikreds , det drejede sig om.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 27. maj 2022 @ 19:26

  33. Hun er måske væmligsjæl og troede på sin næste. Mon der er lært noget af episoden?

    Kommentar by Islamarebad — 28. maj 2022 @ 06:42

  34. Jeg klagede engang over politiets ligegyldige facon overfor almindelige skatteslaver, fordi de sigtede en forkert person i en voldssag, hvor jeg var udsat for korporligt voldeligt overfald.
    Klagen endte helt oppe hos folketingets ombudsmand gennem 3 lavere klageinstanser, hvor alle instanser gav politiet 100% medhold.
    Politiet giver blanke fa’en i almindelige mennesker, med en opklaringsprocent for indbrud på lusede 2-4 stykker.
    De ved at ’systemet’ er helt på deres side.

    Kommentar by Gustav Jensen — 28. maj 2022 @ 13:31

  35. Man skal bare tilbage til minkskandalen for at se hvis side politiet er på.

    Kommentar by Svinedrengen — 28. maj 2022 @ 13:47

  36. Jeg også erfaret politiets ligegyldighed med alm danskere.
    I artiklens sag følger politiet dog loven.
    Kvinden skriver der er gennemført en handel, dog falder der ikke betaling som aftalt. Scooteren er køberens ifølge loven, beløbet skal inddrives via civilt søgsmål. ALDRIG give noget til folk uden forudgående betaling.

    Kommentar by poul sørensen — 29. maj 2022 @ 05:47

  37. Politiet er helt DEMOTIVERET; uanset hvad de gør – eller lade være at gøre – får de alverdens medier på nakken. Pilråddent arbejdsmiljø. Vore ‘frie medier’ hyldes som base for demokrati og samvittighedsfuld administration. Men medierne er ikke længere frie og det har de ikke været siden 1968 da frihed og tilgivelse fik forrang for pligt og pålidelighed. I dag er det pengestærke og usynlige mediemanipulatorer som styrer dukketeatret.

    Kommentar by Torben Cároc — 29. maj 2022 @ 09:15

  38. Pia er dum. Pia stoler på perler. Pia får, hvad hun beder om.

    Kommentar by Arne Torp — 29. maj 2022 @ 12:42

RSS feed for comments on this post.