12. marts 2010

Politiinspektør Morten Anker Jensen om “Uriasposten, Redox eller Modkraft”

Praktikant Sofie Tholl fortsætter den insinuerende journalistik på Information, og denne gang med politiets hjælp. Fra Tilsvining i gadebilledet er en eskalering.

“Som politimand kan jeg konstatere, at det ikke er lovligt. Og som menneske, kan jeg konstatere, at det er noget forbandet svineri,« siger Morten Anker Jensen politiinspektør for Østjyllands politi og fortsætter

»Der er ikke ret mange almindelige mennesker, der stemmer konservativt eller socialdemokratisk, som surfer rundt på Uriasposten, Redox eller Modkraft og finder de digitale udgaver af tilsvininger. Så det er en hel anden måde at eksponere hinanden på, når det bliver gjort i gadebilledet. Det er langt mere provokerende,« siger Morten Anker Jensen.”

Modkraft blev grundlagt af revolutionære socialister, er ofte talerør for erklærede militante Antifascistisk Aktion, og flere på redaktionen er dømt for alt fra fysiske angreb på politiske modstandere til terrorstøtte.

Researchkollektivet Redox står ligeledes i tæt kontakt med Antifascistisk Aktion, og her taler vi om anonyme der fotograferer og registrerer politiske modstandere på hjemmeadresse.

Uriasposten, undertegnede – fotograferer til offentlige demonstrationer. Forskellen er alt. Sammenligningen er urimelig.

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/12852/trackback

39 Comments »

  1. Her ser man en af forklaringerne på, at vi har et så håbløst politi.
    Er der da ikke en eller anden bundgrænse for IQ hos politiet?
    Åbenbart ikke for politiinspektører ved Østjyllands politi

    Kommentar by Binee — 12. marts 2010 @ 19:43

  2. Kim Møller må skrive til politiet g bede om kopi af dokumentationen. Den har politiet givetvis, eftersom de kan konstatere, at det ikke er lovligt. Politiet kan også fastslå, at der foregår tilsvininger på Uriasposten.

    Så må vi tage stilling til politiets dokumentation. For det er da givetvis ikke injurier, det Morten Anker Jensen kommer med, vel? Vel??

    Kommentar by Universalgeni — 12. marts 2010 @ 19:49

  3. “»Der er ikke ret mange almindelige mennesker, der stemmer konservativt eller socialdemokratisk, som surfer rundt på Uriasposten, Redox eller Modkraft og finder de digitale udgaver af tilsvininger”.
    Hvor ved den gode betjent dog det fra, man skulle tro at udtalelsen kom fra DR’s ekspertpanel.
    Kim, trøst dig med at dårlig reklame for din Blog er bedre end tavshedens mur.

    Kommentar by Menig 442 — 12. marts 2010 @ 19:57

  4. Kommentarer er overflødige…

    “Det er da sjovt at Uriasposten godt må tage billeder af folk til demonstrationer.
    Mens venstrefløjen ikke må hænge plakater op.”

    “Jeg forstår ikke helt hvad der er så forkert i at hænge de plakater op. Plakatophængerne forsøger blot at bekæmpe ondskab ved at mobilisere den kollektive modstand mod facismen. De udhængte er jo nazister som lever for at smadre.”

    Kommentar by lmnord — 12. marts 2010 @ 20:21

  5. Jeg vil også mene at du maler dig op i en krog her Kim. Uden i øvrigt at sammenligne Uriasposten.net med henholdsvis Redox og Modkraft så har du indtil flere gange brgat billeder mv. af “anderledes tænkedende…:-)” senest hvor jeg selv deltog i debatten omkring noget materiale fra junikredsen. Så, in mente andre episoder, er sammenligningen ikke urimelig!

    Kommentar by Christian — 12. marts 2010 @ 20:33

  6. Du skal absolut ikke sidestilles med hverken redox.dk eller modkraft.dk. Du er redelig, bevist ved dit flotte 7-tal for specialet! Ikke alle og enhver kan opnå det!

    Kommentar by Anonym — 12. marts 2010 @ 20:47

  7. Kim Møller, du bør jo næsten politianmelde tossen, for det han siger kan givetvis bliver henledt til en egentlig sag i forhold til injurier, da han taler til offentligheden (pressen) og påtaler dig/dine læsere for disse sager, såvel dig som budbringer.

    Han kender tydeligvis ikke andet, denne politiinspektør, som virkelig bringer skamme over Politiet. Men Århus Politi har altid været slem til at klappe venstrefløjen på ryggen, imens højrefløjen får en lige højre.

    Jeg har altid været stolt af vores Politi, men alt dette, samt andre sager gør, at jeg langsomt begynder at tvivle på Politiet og deres egentlige motivation. Vi ser i højere og højere grad, at Politiet ikke længere tør gøre noget ved bl.a. indvandrer-rocker-problematikken, såvel som ghetto-problemer, samtidig med, at indsatte og fængselspersonale ikke engang tør gøre noget ved nogle “dansk fjendske værdier”.

    Jeg synes det er synd, for det er ikke noget som i hvert fald kan bekæmpe problemet. Og tror da pokker at problemet blot bliver værre, når de ikke gør noget imod det!

    Engang kunne Politiet være stolt af sig selv, men det ligner mere og mere blot en pædagogisk forening for samfundsværdier, uden en egentlig magtbeføjelse til at skabe ro og orden.
    -Alt dette er naturligvis en grov generalisering, og jeg kan ikke forstille mig andet end, at det blot er nogle enkelte ledelses-personer som er det egentlige problem, og ikke betjentene ved skrivebordet, i bilen eller på gaderne. Og heldigvis er det ikke alle ledelser som er sådan, heldigvis kun et fåtal – og situationerne er heldigvis stadig kun få.

    Men stadig, jeg kan sagtens følge personer som i stigende grad går til selvjustits, for hvis ordensmagten ikke ønsker at skabe ro og orden, og beskytte borgerne og deres rettigheder, så må borgerne selv gøre det. Man burde have nogle “Guardian Angels” i Danmark som i USA.
    Men igen, vagtfirmaer har aldrig haft så travlt som de seneste år.

    Kommentar by AiS — 12. marts 2010 @ 21:06

  8. “Der er ikke ret mange almindelige mennesker, der stemmer konservativt eller socialdemokratisk, som surfer rundt på Uriasposten”

    Nå, det gør jeg nu. Altså konservativt. Hvordan skal han i øvrigt kunne vide hvad folk stemmer? Henrik Ræder Clausen tror jeg nok at jeg ved hvad stemmer ;-), men resten aner jeg da ikke noget om?

    Kommentar by Svend P — 12. marts 2010 @ 21:15

  9. Betjent Jensen ved vidst ikke hvad han taler om.
    Ret sørgelig , når een tænker på, hvad han laver.

    Kommentar by pk — 12. marts 2010 @ 21:17

  10. Han siger jo dybest set bare at Uriasposten er længere ude på højrefløjen end de fleste konservative – og deri har han jo fuldstændigt ret.

    At man også finder mere end rigelige mængder “digital tilsvining” her, er endnu en sandhed. Jeg vil endda tillade mig at påstå at der finder mere digital tilsvining sted i kommentar sporerne her end på de andre nævnte sider.

    Kommentar by Polyb — 12. marts 2010 @ 21:45

  11. Jeg har tænkt mig at stemme LA næste gang (…) – ellers har jeg altid stemt Venstre med en enkelt undtagelse konservativt. Og jeg er helt ualmindeligt almindelig.

    Kommentar by FriKapitalist — 12. marts 2010 @ 22:02

  12. Sjovt nok er en af mine problemer med Uriasposten at bloggens profil i høj grad handler om mediekritik, altså reagerer på mediestrømmens skæverter. Bloggens hovedindhold er egentlig ikke politisk, mere journalistisk og kritisk. Det er ikke her man finder en pædagogisk formuleret politisk platform, snarere finder man et uformuleret holdningsfællesskab, At “budskabet” så derved bliver borgerligt er bare naturligt. Men at kritisere Uriasposten for at drive politisk hetz er virkelig ynkeligt, selvom nogle af kommentarerne er rå.

    Kommentar by Høgsbro — 12. marts 2010 @ 22:03

  13. Det er næppe muligt at definere end konservativ idag, men jeg vil dog mene at kende mange konservativt stemmende, der kigger på Uriasposten – for information – ofte.

    Politiet er i store problemer, og det virker mærkeligt, at de vil have en kamp med borgerlige og nationale elementer.

    anti-sharia

    Kommentar by anti-sharia — 12. marts 2010 @ 22:12

  14. I krigens første år var politiet også på tysk side.
    De troede, at Hitler ville vinde krigen.
    Senere kom de på helt andre tanker – men for sent.
    Det gør de også denne gang.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 12. marts 2010 @ 23:33

  15. Falkeøje:

    Hvordan kom Politiken “for sent” på andre tanker? De eksisterer endnu. Om noget viser Politiken da netop, at det er den bløde kollaboration der betaler sig.

    Efter Befrielsen blev dem der deltog i den “hårde” kollaboration skudt eller fængslet (nogle endda før). Dem der deltog i frihedskampen fik besked på at holde deres kæft, medmindre de mente det samme som Politiken.

    Kommentar by Henrik — 12. marts 2010 @ 23:40

  16. 5/Christian:

    Jeg kan varmt anbefale dig at læse de sidste tre afsnit i hvad Kim skriver – du skulle næsten prøve det.

    Kommentar by Henrik — 12. marts 2010 @ 23:45

  17. Du har ret Kim, det er igen venstrefløjens sædvanlige proportionsforvrægning og manglende præcision.

    AFA og hele den flok beskidte lortesvin, er voldelige og grusomme og fuldstændigt uden retning eller klart formål. Det er et ros af kriminelle som gemmer sig bag en maske, de kalder “politisk”. De ønsker hverken demokrati eller ejendomsret eller åndelig udvikling, det eneste de ønsker er ubetinget magt over andre, for enhver pris.

    Venstrefløjens dumheds-spøgelse, kan findes overalt i vores samfund. Det er den grumme arv, fra USSRs velmagtsdage, der udspiller sig i 3-4 generation. Ligesom med 3 generations indvandrere, der viser sig at være mere grumme og voldelige og kriminelle end 2 generationen var, således er det også med venstrefløjens psykopat-afkom. syge i skalden. Og det smitter.

    Det smitter hos politimænd, lærere, socialrådgivere, universiteter osv osv, hvor sygdommen “socialistitis” stikker sit lortede hoved frem, i selvfedhed, dumhed, ukorrekthed, voldelighed, ligegyldighed og griskhed. Alle steder hvor magtliderlige venstrefløjsfolk, har fået gnasket sig til taburetter og har fået flertal, dukker denne sygdom op og ødelægger samfundet og gør institutionerne ineffektive, bureaukratiske og ultra-dyre.

    På toppen af kransekagen er de virkelige socialistitis-gyllespredere:
    Danmarks radio, Det Røde Kabinet på Københavns rådhus og langt de fleste indlærings-institutioner vi har, for elever fra 3 år og opefter. Dumheden breder sig overalt.

    Der skal være en kontra-bevægelse mod denne tilstand, som netop må være præcished og mådehold og selvdisciplin. Start i dag!.
    ( og gå ind på
    http://www.afskaflicensen.dk )

    Den eneste tanke jeg får, når jeg ser de plakater, er at det er meningen at tilfældige psykopater fra venstrefløjen, skal gå løs på disse mennesker og smadre dem, bare fordi de har lyst!.

    Venstrefløjen hylder diktaturet. Islam hylder diktaturet. Venstrefløjen dømmer folk ud fra følelser og uden rettergang. Sharia, dømmer folk ud fra følelser og uden rettergang.

    Sharia skærer halsen over på folk og smadrer hovedet på kvinder, der er mistænkt for at være .. kvinder!

    Hvornår mon venstrefløjen bekender kulør og starter deres egen blodrus? – de drøner deruaf mod dumheden sorte hul, så det kan ikke vare længe.

    Kommentar by Galdespreder — 12. marts 2010 @ 23:49

  18. Fejl: http://www.afskaflicen.dk

    Kommentar by Galdespreder — 12. marts 2010 @ 23:54

  19. 9 Polyb

    Hvad der sker her i kommentarerne er ikke KM’s ansvar. Han har blot tilladt at kommentarerne kan komme uden censur. Og størstedelen af kommentarerne er også ganske sobre, pånær dem fra venstrefløjen og de xenofile, vel at mærke ;-)

    Kommentar by Altermedia - Danmark — 13. marts 2010 @ 00:55

  20. Altermedia

    Hvis man ikke selv er kritisk, så er andre det for en.

    Der ryger altså en del verbalt affald ud i kommentarsporene, det kan man ikke benægte. Mængden er faldet en del med Thyregods påtvungne ferie de næste to en halv uge, men “vi” er altså også leveringsdygtige.

    Kommentar by Henrik — 13. marts 2010 @ 01:09

  21. Ja toppen af politiet bliver værre og værre,det er næmmelig som
    Falkeøje siger det samme som i 1935-1940,jeg vil tro vi i sammlining
    til dengang står i 1938 nu.Denne gang står vi bare overfor et noget
    større problem en de gjorde dengang,det ser i mine øjne ud som om
    det er venstrefløjen og muslimerne der er i besidelse af alle de
    våben der florere i samfundet,så pyh-ha det bliver en sej kamp hold
    da helt op jeg må i bedre form.

    Kommentar by gravballemanden — 13. marts 2010 @ 01:27

  22. Ja det var nok lidt over stregen,sorry men det er altså svært at holde
    kammertonen i dette helt utrolige glade vanvid.

    Kommentar by gravballemanden — 13. marts 2010 @ 01:33

  23. jeg går ind for fred og frihed for alle,men hvis jeg skal sidde i et
    hjørne og slikke sko for at få det,så siger jeg nej nej nej.

    Kommentar by gravballemanden — 13. marts 2010 @ 01:43

  24. Rolig nu! enhver med bare lidt kendskab til mandslinge ved, at staklen morten Anker-Jørgensen/jensen(same mindreværds shit-name!) socialdemokratiske udtalelser, kun dækker over mandslingens manglende kompentance, til at bestride jobbet som politi Inspektor ClouSo!
    Denne uoplyste karriere higende dumme mandslinge, har det svært, tænk på, at denne ukvalificerede chef, hver dag må møde menige betjente med langt større hjernekapacitet, som ikke kan føle hverken respekt eller accept af sådan en fejl forfremmet IDIOT.
    Må vi alle sende vores medfølelser til de gode menige betjente, der alligevel udfører deres job pligtskyldigt, TRODS deres mindrebegavede chief Inspector Pinky panser boZZ!!

    Kommentar by li — 13. marts 2010 @ 03:30

  25. Ved anvendelse af begrebet “tilsvininger” benyttes en meget sløret måde at udtrykke sig på, hvad tilsvining defineres som og omfatter findes der mig bekendt ikke eninghed om. Det minder heri om bergreber som- krænkelse, og- tonen.

    At Uriasposten desuden skulle have en del andre end de 37.9% af vælgerne der ved sidste Capacent måling ville stemme på enten de konservative eller socialdemokraterne er vel meget muligt:
    http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/Barometer.htm

    Kommentar by Peter Buch — 13. marts 2010 @ 06:15

  26. “Der er ikke ret mange almindelige mennesker, der stemmer konservativt eller socialdemokratisk…”. Lad os engang stoppe sætningen her! Det betjenten citeres for at sige er: at det er U-almindeligt at stemme konservativt eller socialdemokratisk, så det vil han ikke anbefale. Hvad vil du så anbefale hr. betjent?

    Kommentar by morlille — 13. marts 2010 @ 08:22

  27. -> Poly, Henrik, Altermedia

    Antallet af kommentarer på Uriasposten svarer til en mindre avis’ online-udgave, og alt man kan finde her findes eksempelvis også på BT.dk eller JP.dk. Det sproglige niveau er klart højere end på hedengangne Nyhedsavisen. Ingen kunne drømme om at lade de groveste kommentarer kendetegne mediet som sådan, og det er flere år siden jeg oprettede moderation-vejledning.

    Folk der vil shame gør det uanset hvad. Folk der vil overfalde, kan altid finde en grund. Politiet bør tænke mere logisk.

    Kommentar by Kim Møller — 13. marts 2010 @ 08:26

  28. Kim:

    Ikke uenig. Jeg påpeger bare, at griseriet OGSÅ kommer fra højre fløj – der ryger nogle finker af panden fra tid til anden.

    Kommentar by Henrik — 13. marts 2010 @ 08:50

  29. morlille

    Nej, det er ikke det betjenten siger.

    Han siger af ud af de der stemmer konservativt og socialdemokratisk, der i parentes bemærket stadig ville være- som ved sidste valg- et mindretal af alle vælgere, temmelig aktuelt afrundet omkring 38 % i følge sidste meningsmåling, er det ret få der surfer på nettet og finder digitale udgaver af tilsvininger på Uriasposten, Redox og Modkraft.
    Med et unikt ip-antal på omkring 3.500 eller det sværere anslået antal mennesker der ser på Uriasposten- Danmarks mest læste blog- er antallet af mennesker der ser betydeligt under vælgerskarerne til de to partier er korrekt.
    Det er som hr. Møller nævner sammenligngen af de tre nævnte Uriasposten, Redox og Modkraft der er absurd, med mine ord.

    Om betjenten så i grunden egentlig mener der er ret få digitale tilsvininger fremgår ikke, og han blev ikke spurgt om dette.

    Kommentar by Peter Buch — 13. marts 2010 @ 09:14

  30. Er der nogen af jer som har læst den bog som blev forbudt efter krigen, jeg har fået at vide at den omhandlede dhimmi politiets svineri under krigen og derfor blev forbudt.

    Kommentar by Fritz — 13. marts 2010 @ 09:27

  31. “Der er ikke ret mange almindelige mennesker, der stemmer konservativt eller socialdemokratisk, som surfer rundt på Uriasposten..”

    Det er måske en del af problemet i dag. Flere lader sig nøje med DR og TV2 og f.eks. Berlingeren og Politiken som nyhedsformidlere og kulturbærere. Flere lader sig nøje med de aviser, der er islam og multikultur ideologi afrettede. I stedet for er der måske udenlandske aviser og blogs og ditto udenlandske, der giver et mere tidssvarende og uforfærdet og ikke mindst kulturbevidst nyhedsbillede, som socialdemokrater og konservative kunne have godt at stifte bekendtskab med.

    Det kræver i dag en del af danskere, både mænd og kvinder, at turde stå fast på egne holdninger, værdier og ikke mindst kultur. Det er Uriasposten et godt eksempel på. Her skilles får fra bukke. Og det ER en udsat post.

    Her er en anden mand der godt tør at sige sin ærlige mening – være en Urias – midt i en aggressiv multikultur ideologisk tid. Han hedder Poulsen. En lille spinkel mand i øvrigt. Maskulinitet og mod har intet med størrelse at gøre. Først nu ser vi for alvor at der er danske/vestlige mænd – og kvinder – der for alvor begynder at sige fra overfor multikultur ideologi åbenlyse urimeligheder. Det tror jeg at vi bl.a. kan takke blogs som Uriasposten for. Uriaspostens og lign. blogs arbejde batter. Skaber kulturel selvbevidsthed.

    Her er det offentlige danske sygehuses ansættelse af udenlandske læger med manglende kompetencer, der problematiseres. Maskinel og arrogant Multikultur ideologi/isme skal selvfølgelig ikke sætte danske patienters liv og sundhed på spil. Ej heller dansk sygehus kultur.

    “At arbejde som læge i Danmark betyder nemlig ikke kun, at man skal være lægefagligt kompetent, men også at man sætter sig ind i den måde, vi i vores kultur samarbejder på.

    I enkelte tilfælde har jeg selv tvivlet på, om den pågældende læge faktisk var læge, men idet jeg ikke var leder af den pågældende afdeling, så jeg naturligvis ikke hvilken dokumentation, der forelå, da den pågældende blev ansat.

    Jeg har på psykiatrisk afdeling således selv forsøgt at supervisere en afghansk læge, der ikke viste, hvordan man behandlede alkoholikere for abstinenser, hvilket er en rutinebehandling, som en vagthavende læge skal beherske, idet der her er tale om en potentiel farlig tilstand, hvis den ikke behandles korrekt.

    Den samme læge var konsekvent nedladende over for det kvindelige personale og tilkendegav, at han ikke respekterede kvindelige læger, når de ikke bar tørklæde.

    Selv om denne person skulle vise sig at have sine lægepapirer i orden, mener jeg, at han af kulturelle grunde ikke kan arbejde på et dansk hospital med sådanne holdninger og omgangstone.

    Hvordan ville han ikke reagere over for en patient, der var prostitueret, alkoholiker, homoseksuel, jøde (uden sammenligning i øvrigt!) eller tilhørte en anden gruppe, som han personlig ikke brød sig om?

    I psykiatrien har vi et stort problem, idet vi er et af de områder, der i særlig grad mangler læger; ikke mindst speciallæger.

    Samtalen er psykiaterens vigtigste instrument, og derfor er gode danskkundskaber meget vigtige. Vi behandler også nogle af de mest svage patienter, nemlig dem der er sindssyge og dermed har mistet forbindelsen til virkelighedens verden.

    Som i al anden lægebehandling kræver omgang med patienter respekt og stor forståelse for patientens situation, kultur og sociale baggrund.”

    h t t p://jp.dk/opinion/kronik/article2008675.ece

    På med vanten, blogejer. Det batter det der gøres. Det har effekt.

    Kommentar by Liva — 13. marts 2010 @ 10:59

  32. For de der forstår lidt tysk er der aktuelt, via pi-news link:
    http://www.pi-news.net/2010/03/film-ueber-zusammenhaenge-von-medien-und-politik/
    med link nævnt til små film
    http://www.youtube.com/watch?v=oX5BciGHMkU
    Sådan noget kunne også laves i herhjemme, og flere ville forstå det.
    Universalgeni.wordpress.com har også et par gode filmklip i dag, disse desværre på engelsk hvilket gør forståelsen svær for mange.

    Kommentar by Peter Buch — 13. marts 2010 @ 11:29

  33. Det han siger at de 3500 der læser uriasposten er ikke almindelige vælgere – altså de er ekstreme, han hævder altså ud af de 3500 læsere som Uriasposten har en given dag, er der forholdsvis få der stemmer eks. konservativt.

    Alt andet er dit sofisteri.

    Kommentar by FriKapitalist — 13. marts 2010 @ 11:37

  34. Ovenstående er til Peter Buch.

    Det skal bemærkes at det er Sofie der bruger inspektøren til at sige dette. Hvad han har sagt og i hvilken sammenhæng det er sagt i er uvist.

    Kommentar by FriKapitalist — 13. marts 2010 @ 11:43

  35. FriKapitalist

    Ikke enig.
    Politiinspektøren siger i Information, til avisen formoder jeg, men det fremgår rigtignok ikke eksakt:
    “Der er ikke ret mange almindelige mennesker, der stemmer konservativt eller socialdemokratisk, som surfer rundt på Uriasposten, Redox eller Modkraft og finder de digitale udgaver af tilsvininger.”.
    Han siger ikke de mennesker, der ser på nævnte sider er ekstreme, ej heller noget om hvormange af de der nu engang ser på siderne, han anser for konservative eller socialdemokratiske vælgere. Min konklusion er han reelt siger noget om antallet af mennesker, at det er få, få i det hele taget og få i forhold til antallet af konservative og socialdemokratiske vælgere – der ser på siderne. Du er naturligvis velkommen til at mene al muligt andet.

    Kommentar by Peter Buch — 13. marts 2010 @ 12:35

  36. Man må vel antage at politimanden ved hvad han taler om: Han er i et offentligt system og hvis han ikke havde været en god socialdemokrat havde det vel været svært for ham at få lidt chefkasket på?

    Eller hvad?

    Kommentar by Jens Hansen — 13. marts 2010 @ 19:49

  37. Politimanden tager tydeligvis fejl. Uriasposten modtager mig bekendt ikke skattekroner til at finansiere driften;

    http://www.dr.dk/P3/P3Nyheder/2010/03/14/083935.htm

    Kommentar by Superman — 14. marts 2010 @ 09:55

  38. Synes det er lidt underligt, at Enhedslisten ikke råber op.
    De var da hurtige til det, da DF foreslog, man skulle oplyse om pædofile, der flyttede ind i ens nabolag.
    Meget mærkeligt, man ikke vil udstille folk, der ødelægger børn, men rigtig gerne folk, der bare er af en anden politisk overbevisning.
    Forstå det hvem, der kan…

    Kommentar by JohnJohn — 14. marts 2010 @ 21:13

  39. Vi hjælper lige Politiinspektør Morten Anker Jensen lidt (man kan jo ikke holde sig orienteret om alt, når man skal fange forbrydere og færdselsyndere 24/7! Han skulle egentlig have sagt: “Der er ret mange almindelige mennesker, der stemmer konservativt eller socialdemokratisk, som surfer rundt på Uriasposten og finder de digitale udgaverde af afsløringer af venstreorienteringen i MSM. Så det er en hel anden måde at eksponere mediemanipulationerne på. Det er langt mere provokerende for mediemagten og dens sortklædte lakajer” siger Morten Anker Jensen. Og manden har jo ret.

    Kommentar by anti-marx anno dazumal — 14. marts 2010 @ 23:18

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

 



 

Vælg selv beløb



Blogs


Meta
RSS 2.0
Comments RSS 2.0
Valid XHTML
WP






MediaCreeper