2. juli 2010

I Cirkus Benneweis – med stive blikke

Torsdag eftermiddag havde jeg selv en multikulturel nær-oplevelse. Jeg skulle mødes med en bekendt bag Bruuns Galleri, og tog den forholdsvis isolerede trappe ned fra Jægergårdsgade. Fire yngre ‘arabere’ stod ved bunden, og viste mig med slag i luften og truende attitude, at området var deres domæne. Jeg mandede mig lidt op, og slap med middelsvær intimidering, mens jeg havde et fast greb om erstatningen for den peberspray, der forleden gav mig 3.000 kroner i bøde.

Førstehåndsberetning fra multikulturens frontline set på ‘Billeder fra et bestyrelseslokale’ – Med angsten i cirkus.

“… når man har fribilletter til Cirkus Benneweis, så skal det altså have et forsøg. Det er altid rart, når noget er gratis, så vi brugte alle pengene på overpriced popcorn istedet…

Ind ad en af flugtvejene fløj der 7 store indvandrerdrenge. Uden billet tydeligvis, for de skyndte sig at sætte sig, der hvor der var tomme stole, og resten stod op ad teltdugen og så ud som om det var meningen. Helt kolde. Helt stonefaced.

Det var lykkedes for dem at score sig en gratis cirkusforestilling, hvis ikke den store polske cirkus-tjener (eller hvad det erhverv nu hedder) havde set de sidste to tumle ind gennem teltdugen. De to røg ud igen, samme vej som de kom ind.

Tre rækker bag mig, lægger en ung kvinde hånden på en af de stående drenges arm og spørger, om han har billet til den sektor, for der er ledige pladser længere inde. Åbenbart har drengen været i så meget alarmberedskab at han ikke lytter, men bare tror, at han bliver angivet til polsk betjent.

Hvorefter han vender sig om mod den unge smukke og spytter hende lige i ansigtet. Og med obskøne fagter, grimme ord og agressiv gang går han og en anden ud også.

Hun peger så på de to sidste indvandrer-teens og da de hånligt modtager uniformens ordre om at forsvinde og kopierer de andres exit, bliver kvinden lige spyttet på igen. Og kaldt luder. Hun sidder helt oppe på bageste række, lige ved siden af udgangen.

Jeg var chokeret. Målløs. Og bange for den trussel der lå og ventede. De kunne uden problemer komme tilbage med deres hævn.

Ingen andre rørte sig og ingen gjorde noget for hende, der sad der og var udsat. Som om de var bange eller som om at de, hvis de nu ikke reagerede, ihvertfald kunne redde sig selv.

Jeg hentede den unge kvinde og hendes to veninder, så de kunne rykke frem til der hvor jeg sad og komme uden for rækkevidde.
Hun konstaterede lettet i pausen at de 7 i det mindste ikke stod og ventede. Den angst havde hun siddet med hele tiden.

Jeg derimod kunne konstatere, at den paralyserede, krysteragtige angst fra tilskuere, der ikke skal have noget i klemme og som uden at støtte ser til mens indvandrerdrenge spytter uskyldige i ansigtet, lugter værre end elefantstald.”

Oploadet Kl. 16:32 af Kim Møller — Direkte link48 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/15863/trackback

48 Comments »

  1. Dem der sidder med angsten er de samme som har ikke har stemt DF.

    De fremmede er samlede i deres krigerstamme, vi andre står alene med integrationen.
    De ved at loven ikke kan gøre dem noget, vi andre ved at loven er imod os.
    De er ulovligt bevæbnede, vi er ved lov afvæbnet.
    De har erklæret os krig og vi har svaret dialog.

    Kommentar by DanskeriTN — 2. juli 2010 @ 16:43

  2. Det giver mod (indsigt) at deltage paa Urias et al.

    Vores tid kommer, og vi kommer til at gaa forrest.

    Anti-sharia

    Kommentar by anti-sharia — 2. juli 2010 @ 17:25

  3. Men hvad gjorde skribenten selv for at forsvarer den stakkels pige..??? Ingenting vil jeg gå udfra, eftersom historien ikke melder noget om et efterfølgende besøg på hospitalet.

    Kommentar by Christianity — 2. juli 2010 @ 18:05

  4. Det hele er skabt af vore forbandede politikere,
    fra både røde og blå blok.
    Drop dem, og lad landet sejle.
    Hellere anarki end undertrykkelse.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 2. juli 2010 @ 18:10

  5. Jeg synes at vi skal give alle disse kulturberigere en faldskærmsudsprings lektion over Sahara. Uden faldskærm…

    Kommentar by Lisbeth — 2. juli 2010 @ 18:21

  6. Jeg tænker tit at muslimerne ikke rigtigt tænker sig om.

    Det er selvfølgelig selvindlysende, for hvis de gjorde det var de ikke muslimer, men stadig væk…

    Problemet er at de dagligt beviser, at have dem rendende rundt er en rigtig dårlig ide.

    De bortslider fuldstændigt den kredit der er blevet dem udstukket af et velmenende samfund, der fra begyndelsen, i Moder Theresa-agtig hovedløs godhed, kun har ville dem det bedste af det bedste.

    De stormer således imod et nulpunkt, hvor selv den mest tårepersede multikulti-idiot har opgivet dem.

    Kommentar by Mogens Lykketoft på speed — 2. juli 2010 @ 18:58

  7. Min datter, der bor i København, var ude for en tilsvarende oplevelse, og rundede så den lokale politistation. De derværende jyske betjente var ved at få citronmånerne i den gale hals af grin, da hun ville anmelde det. Så det kom ikke i statistikken!. Vi er alene, MEGET alene.

    Kommentar by Slyrgraff — 2. juli 2010 @ 19:19

  8. Ja, vi er meget alene, og jeg kan kun anbefale jer i det mindste at holde fast ved anonymiteten, når I blogger. Lad ikke William eller andre forlede jer til noget andet.

    Kommentar by Mette — 2. juli 2010 @ 19:25

  9. Jeg spørger bare: Er det blevet tilladt i Danmark, at spytte et andet menneske i ansigtet? Hvis ikke, hvad er straffen herfor? Endnu en snak med de “unge drenge”?

    Kommentar by morlille — 2. juli 2010 @ 19:49

  10. Vi er alene, som Slyrgraff siger-noget som mange hat måttet lære ved bitter og dyrt betalt erfaring. Men de Fremmede undervurderer os. Ligesom de kun vil se det dårlige ved Danmark (ludere, svin, hunde, alkohol og julemænd…….) kan de kun se det svage i os.

    Er der en jurist eller en betjent der kan svare på #9, (morlilles) spørgsmål om at blive spyttet i ansigtet? Det må kunne sidestilles med et fysisk angreb.

    #3, Skribenten gør ingenting fordi skribenten ved hvad han har med at gøre. Et ord, og han bliver stukket ned eller får sit liv ødelagt fordi de sparker ham indtil han bliver hjerneskadet. Det sker, og det sker flere gange om ugen i DK.

    Kommentar by DanskeriTN — 2. juli 2010 @ 20:11

  11. “…mens jeg havde et fast greb om erstatningen for den peberspray, der forleden gav mig 3.000 kroner i bøde”

    Jeg har hørt at hårspray kan fås på små dåser, og at det skulle være lige så effektivt. Det er i hvert fald ikke ulovligt …endnu

    Kommentar by Kenny Starfighter — 2. juli 2010 @ 20:45

  12. VELKOMMEN TIL DHIMMARK.

    Kommentar by Fritz — 2. juli 2010 @ 21:10

  13. @ 9 og 10
    Spyt, også i ansigt, er at betragte som vold efter §244, eller rettere et legemsangreb, og er strafbart… Knud Waaben nævner om personangreb, som ikke er voldelige af art, oversprøjtning med vand, afklipning af hår osv. (Knud Waaben, Strafferettens specielle del, 4. udgave side 17)

    Men jeg tror at viljen hos myndighederne til at rejse tiltale for den slags, medmindre modtageren af klatten er en offentlighedsperson, er næsten fraværende.

    Om spyt:
    http://www.domstol.dk/Naestved/nyheder/domsresumeer/Pages/Domsresume-spytiansigt.aspx

    http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/06/30/125619.htm?rss=true

    Kommentar by Endnu en Henrik — 2. juli 2010 @ 21:46

  14. Uanset hvad, så giver domstolene med glæde muslim-rabat.

    Kommentar by Peter R — 2. juli 2010 @ 22:39

  15. Nice att läsa hur illa Zoo sköter inlåsningen av sina primater där tillsyns är på fri fot,frustande och spottande mot de honor de egentligen vill betäcka.

    Vart vore vi utan Darwin?

    Kommentar by peerpede — 2. juli 2010 @ 22:52

  16. At spytte på vores kvinder og kalde dem en luder, er en hverdags begivenhed. Man har kaldt det ‘kulturberigelse’
    Hvis Danmark ikke nu vågner op vil vores børn ikke have en chance.
    At Danskere ser den anden vej ved disse overgreb er desværre et tegn på fejhed. (hvis vi ikke ser det lader de os nok i fred)
    Undskyld men det er til at brække sig over.
    Som en skrev en lille hårspray er lovligt. Tag lederen først og du vil opleve at resten af sjakalerne stikker af som de feje hunde de er…

    Kommentar by søren — 2. juli 2010 @ 23:39

  17. Jeg står efter en del år i “udlandet” (Grønland) overfor at skulle flytte tilbage Danmark med min familie. Noget af det jeg frygter allermest i den forbindelse er, at komme ud for en hændelse som den beskrevne. Det kan ske i toget, i biografen i bussen, allesteder. Og jeg ved allerede nu, at der kan være to udgange på en sådan episode. Enten at jeg, efter at have set den anden vej et overgreb, vil skamme mig livslangt over at være en æreløs kryster, eller at jeg vil gribe ind, koste hvad det vil, og udsætte mig selv for muligheden af knivstik, spark i hovedet o.l. Som far til små børn ved jeg at valget bliver svært. Jeg har ikke afgjort mig endnu.

    Jeg synes danskeriTN ramte plet i #1: Vi står alene. De holder sammen i deres krigerstamme.

    Derfor mener jeg at vi må til at skrue lidt ned for de fine civiliserede fornemmelser hvis vi ikke bare vil overlade vores børn til en rædselsfuld fremtid. En fremtid om hvilken Leonard Cohen synger i “The Future”:
    There’ll be the breaking of the ancient
    western code
    Your private life will suddenly explode
    There’ll be phantoms
    There’ll be fires on the road
    and the white man dancing
    You’ll see a woman
    hanging upside down
    her features covered by her fallen gown
    and all the lousy little poets
    coming round
    tryin’ to sound like Charlie Manson
    and the white man dancin’

    Jeg mener derfor at vi danskere skal begynde at danne militser, holde samme i grupper, danne SMS kæder i en fælles vagttjneste, danne selvtægtsgrupper, danne uniformerede “garder” som man ser det i Bulgarien og andre østeuropæiske lande-Hvad man nu end skal benævne det-Ja, kønt lyder det ikke for en dannet nordeuropæer- Men hvad som helst for ikke at stå ALENE i disse situationer! Intet er fygteligere end at stå alene (her hjælper alverdens enighed i blogkommentarerne ikke) og intet gør stærkere end at stå sammen. Det ved araberen, men vi må ikke være så pæne og velafrettede nordeuropæiske borgere, at vi ikke tør give ham et passende modsvar. Forandre os for at besejre en fjende.

    I Nordeuropa har vi, i snart århundreder, pga en stærk retsorden, lært at deponere al magt- og voldudøvelse hos staten. Jeg synes at tidens mange ydmygelser og overgreb mod danskere viser, at dette ikke holder længere. Om ikke andet, så blot for vores æres skyld, må der ske noget nyt.

    Jeg kunne godt tænke mig at høre om andre herinde også mener vi er nået dertil (jeg ved falkeøje er), gerne med et par konkrete og praktiske råd. Som sagt -kommer snart hjem, og håber jeg vil finde Danmark moden til det.

    Kommentar by Ulrik — 3. juli 2010 @ 03:41

  18. Der har vi været længe. Det eneste spørgsmål som står tilbage er, hvordan vi arrangerer det praktisk.

    Kommentar by Danskeren — 3. juli 2010 @ 04:12

  19. Måske kan man skele til, hvorledes PI-grupperne i Tyskland har organiseret sig (pi-news.net)?

    Der er grupper i alle større byer (nu har Tyskland også en befolkning, som er 12-13 gange større end Danmarks). Grupperne deltager aktivt i demonstrationer og moddemonstrationer, hvilket må være næste skridt fra blogosfæren.

    Jeg er ikke den store tilhænger af selvtægt og vold, det synes jeg principielt, man bør overlade til svagt kørende AFAer og arabere. Selv om jeg nok forestiller mig, at det en dag kommer dertil, hvor nok er nok.

    Vi kunne jo kalde vore grupper for Frit Danmark, et navn der giver positive associationer?
    Og antyder, at vi ønsker et Danmark med frihed, danske værdier og dansk kultur, som fremmede naturligvis er velkomne til at assimilere sig i, alternativt holde sig væk.

    Integration er i mine øjne det samme som accept af parallelsamfund.

    Kommentar by hp — 3. juli 2010 @ 07:17

  20. Ups, min html-viden trænger vist til lidt genopfriskning. Det var egentlig kun ordet assimilere, jeg ville fede, sorry.

    Kommentar by hp — 3. juli 2010 @ 07:18

  21. Jeg kender det kun alt for godt.
    Jeg arbejdede i mange år i butik og har haft masser af kunder der var truende på mere eller mindre fysisk facon. En forsøgte at kvæle mig med en bærepose fordi hanken gik i stykker på den.
    Selvom der var masser af den slags tilfælde oplevede jeg ikke et eneste, hvor andre kunder kom mig til undsætning hverken fysisk eller for den sags skyld bare ved at åbne munden og bede de verbalt aggressive om at slappe af. Og det naturligvis uanset hvor mange flere af dem end af de aggressive, der var.
    Danskerne er beklageligt nok krystere, der hellere vil se en knægt, der lever af at sidder ved kassen i Aldi blive kvalt i en plasticpose, end de vil risikere at gøre sig uvenner med kvæleren.
    Netop det tilfylde står mig særligt tydeligt fordi et ægtepar efter hændelsen fortalte mig de kendte manden, men fik travlt med at kommer ud af butikken da jeg bad om hans navn og adresse.
    Næh nej, de ville altså helst ikke blandes ind i noget. Farvel og tak.

    Der bliver mere og mere af begge dele. Psykopaterne, der ikke kan tåle at vente på grønt lys eller at stå i kø i en butik, og kujonerne, der lader dem slippe afsted med det.

    Kommentar by Ricky Pryds — 3. juli 2010 @ 07:56

  22. Mere berigelse:

    “Mand stukket 20 gange med syl”
    http://jp.dk/indland/krimi/article2116262.ece
    … tyrkisk familiehygge.

    “Skud affyret mod hunde på Nørrebro”
    http://jp.dk/indland/krimi/article2116286.ece
    Ja, det har nok ikke noget med beskyttelsespenge at gøre.

    “Ung pige var lokkedue for røvere”
    http://jp.dk/indland/krimi/article2115829.ece
    For dem, der har læst om sagen før, og derfor ved hvad den handler om, er det en temmelig fesen omgang at læse JPs artikel.
    “Røverne” havde planlagt at overfalde og skade en, for dem, helt ukendt person. Artiklen er også behageligt afetnificeret.

    “To pistoler afsløret hos ung i Haslev”
    http://jp.dk/indland/krimi/article2115796.ece
    Ikke meget at gå efter. Kun det helt neutrale ord “ung”.

    “Gaderøvere truer unge med pistol”
    http://jp.dk/indland/krimi/article2115243.ece
    Skal vi lege gætteleg?

    “Røver hev guldkæde af familiefar”
    http://jp.dk/indland/krimi/article2115214.ece
    Det her må være dansk/dansk. I rocker(-wanna-be)segmentet. To afslørende forhold: Gerningsmanden arbejdede alene. I forbindelse med hjemmerøverier begået af kulturberigere, har jeg endnu ikke hørt om at de tør gøre det alene, medmindre offeret er over 80 eller handicappet. Det andet forhold er avisens brug af ordet “familiefar”. Det bruger de meget gerne, når der er tale om typen: Kronraget, tyrenakke, motorcyklist (helst Harley).

    Det er altså sjovt at sidde og dechifrere kriminalstoffet.
    Tak til JP. Jeg har sparet pengene til et kryds-og-tværs blad.

    Kommentar by Peter R — 3. juli 2010 @ 09:04

  23. Vi har altfor længe fundet os i politikernes bedragerier af folket.

    De har fyldt landet med muslimer – uden at spørge folket.
    De har tilsluttet os Lissabon traktaten – uden at spørge folket, og er blevet hyldet i Bruxelles, da deres røvrenderi af folket lykkedes.

    Lad os droppe hele forsamlingen.
    Hellere anarki end undertrykkelse.

    Vi skal ikke give os en tomme, før Grundloven har afskaffet det repræsentative demokrati til fordel for et demokrati efter schweizisk
    mønster.
    Politikerne er ikke det repræsentative demokrati værdige.
    De snyder og bedrager folket ustandseligt, og de gør det med største fornøjelse og selvglæde.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 3. juli 2010 @ 09:09

  24. KM, tidligere har jeg oplevet at min kommentar blev hængende i “awaiting moderation”-limbo. Men så vidste jeg at den ville komme på om lidt tid. På det seneste har jeg oplevet, at min kommentar ikke kommer på siden efter tryk på “Sig det!”. Prøver jeg igen får jeg “word-press-fejl” fordi den allerede er afsendt en gang. Er det stadig “awaiting moderation”?, bare uden at man får det at vide? Det føles nemlig lidt surt at sidde og tæske en masse tekst ind, afsende, og så er det tilsyneladende forsvundet i cyber space.

    Kommentar by Peter R — 3. juli 2010 @ 09:13

  25. Fandt din kommentar i spambakken (er online nu). Det var formentligt antallet af links. Giv endelig lyd, hvis der er problemer.

    Kommentar by Kim Møller — 3. juli 2010 @ 10:24

  26. Takker!

    Kommentar by Peter R — 3. juli 2010 @ 10:25

  27. Konfliktskyheden er mere ekstrem end man gør sig klart. Den er i familie med den politiske korrekthed, og Nettokø-oplevelser har vel de fleste udenfor den absolutte overklasse.

    Forleden forsøgte nogle skolepiger at springe over køen, og en anden dag var det bare et styks voksen ikke-truende kvinde. Begge gange påtalte jeg og krævede min ret: “Om bag i køen”. Og begge gange var folk mere sure på mig end på forbryderen.

    Jeg har jævnligt disse oplevelser: danskere har megen lille trang til retfærdighed og meget stor trang til fred. Fredsforstyrrere er i folks øjne større forbrydere end lovbrydere.

    Jeg kalder det feminisering og som nogen ved har jeg brokket mig over det siden 2003. Kvinderne og deres tjenere har smadret det gamle vesten og omskabt det til en børnehave styret af dumme kællinger og feminine værdier. De mænd, der ikke spiller med, er typisk marginaliseret, dvs. uden penge, sex og indflydelse. De mænd som spiller med har penge og sex, men ingen indflydelse.

    Vi får næppe retfærdighed, værdighed eller varig fred, før vestens kvinder bliver banket på plads.

    Hvad vi IKKE skal gøre, er at hjælpe kvinderne og samfundet på DERES betingelser. Det vil kun være håbløse lappeløsninger.

    Kommentar by Kimpo — 3. juli 2010 @ 11:48

  28. […] under: Uncategorized — Kimpo @ 2010-07-03T10:57:45+00:00 Tags: femiland, politik God debat på Uriasposten. Denne her kommentar fra danskeren i Tennesee er kort og smuk: Dem der sidder med angsten er de […]

    Pingback by Konfliktskyheden i Cirkus Benneweis « Kimpos kontrarevolution — 3. juli 2010 @ 11:57

  29. “Jeg mener derfor at vi danskere skal begynde at danne militser, holde samme i grupper, danne SMS kæder i en fælles vagttjneste, danne selvtægtsgrupper, danne uniformerede “garder”

    Jeg ved godt at det lyder som defaitisme fra min side, og at det er krysteragtigt bare at sidde bag en computerskærm og rase ud, men de ting du foreslår her kan bare ikke lade sig gøre i et gennemorganiseret og gennemkontrolleret samfund som det danske. Lovgivningsmagten ville komme ned over disse folk som et ton mursten, og man ville opleve konsekvens man kun kunne drømme om i forbindelse med sjakaladfærden. Glem det. Det er ikke muligt at organisere sig både hemmeligt, talstærkt og effektivt i den moderne verden, og slet ikke i et lille samfund som det danske. Medier, politikere og kulturpinger ville gå amok i raseri som de ikke gør i forhold til sjakalerne.

    Problemet er selvfølgelig i sidste ende at danskerne affinder sig med denne tilstand. Der er ikke noget pres nedefra i partierne for at få skiftet politikerne ud, selv i København stemmes der massivt på dem der bekriger byens borgere. Selv i den lukkede stemmeboks er det kun omkring 15% der kan finde på at stemme DF. Danskerne har det som et demokratisk flertal ønsker.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 3. juli 2010 @ 12:27

  30. #22 Peter R

    http://siad.wordpress.com/2010/06/26/ugen-der-gik-uge-24/

    Jeg kan desværre ikke aktivere linket men der kan man uge efter uge se et stort antal af de enorme “Berigelser” der overgår Danmark, hyggelig læsning selvom det er SIAD der står for linket.
    – og der er sandsynlig vis flere……?

    #23 falkeøje
    Vi har altfor længe fundet os i politikernes bedragerier af folket.

    – ja,
    der kan jeg kun give dig helt ret, som Hitlers: “Når en løgn gentages ofte nok, ender den med at blive taget for Sandhed” så har vore dages politikere fået bildt os ind at det største problem i dag er “Kapitalkrisen” mens Muhamedaniseringen er gledet i baggrunden, for den har været og er den aller største krise i dagens Danmark.
    Åbn øjnene og se dig omkring:
    Roskilde-festival med 75000 øl og musikjunkier + Danmarkskortet plastret til med festivaler? er det tegn på krise???
    VM i Afrika, 6-dagesløb alle sports TV-programmer fyldt med hutlihutter der i skrigende ekstase skal kommentere for sportsidioterne? er det tegn på krise???
    Tag en tur i de forskellige Indkøbscentre, her er der krise, først om du overhovedet kan få en Parkeringsplads og dernæst om der er flere Indkøbsvogne og så selvfølgelig at slæbe vognfulde af ompakket sekundakød og billigt kinesisk og andet billigt udenlandsk skidt hjem.? men er det et tegn på en rigtig krise???

    Jeg ved ikke hvor lang tid der skal gå endnu inden Danskerne vågner op, der var meget få i begyndelsen af WW2 der gjorde modstand, der gik 3 år inden det endelig gik rigtigt i gang, men da var Danskerne heller ikke omklamret af så stor en samling af medløbere og nyttige idioter som tilfældet er i dag, dog var regeringen dengang som i dag nærmest landsforrædderisk eftergivende overfor rå og brutal vold.

    Det vil blive en hård kamp den dag det går løs, de flere tusinde der udelukkende lever og lever højt på at please og servicere muhammedanerne vil garanteret stritte imod med fingre og tæer og påkalde sig alskens menneskerettigheder for at beholde deres givtige klienter.
    Gud bevare Danmark

    Kommentar by Cantor — 3. juli 2010 @ 12:29

  31. @ 30 …Der kommer ikke nogen dag hvor det går løs. ‘Muhamedaneren’ har vundet

    deres grusomme ørkengud, og deres mange sociale foranstaltninger for at fremme formering på højde med visse skadedyr, og en voldsparathed, samt klanmentalitet uden fortilfælde, gør at disse sjakaler, og deres umenneskelige værdier vinder frem, desværre

    Kommentar by Jakes — 3. juli 2010 @ 13:47

  32. #11 Kenny Starfighter har en superfed pointe om hårspray. Jeg er helt enig. Køb en hårspray. Det er ikke ulovligt. Jeg anbefaler dog at I lige prøvesprayer de forskellige typer for effektivitet i en truende situation.

    Kommentar by Sigwar — 3. juli 2010 @ 15:18

  33. Synd at de polske arbejdere ikke lige fik lov til at bruge pløk hammeren. Eller bedre lade elefanterne gå lidt amok med snablen.

    Kommentar by Goofy — 3. juli 2010 @ 17:08

  34. Hårspary. Det er nok ikke rart at få noget med organiske opløsningsmidler i øjnene.

    Men husmødrer som færdes på Brabrandstien bevæbner sig med forstøver eller vandpistol med tredobbelt salmiakspiritus, hvilket formentligt er endnu skrappere ved øjnene end almindelig peberspray, og derfor sættes der nok snart ind mod det stigende problem med bevæbnede husmødre med et totalforbud mod våben af personfarlig karakter!

    Kommentar by Bekæmp FN og EU — 3. juli 2010 @ 17:42

  35. Hvis folket vil, så kan det tage vinden ud af politikernes sejl ved at boycotte alle indvandringsvenlige partier, røde som blå.

    Kan ingen danne flertal, så er vejen til anarkiet åben.
    Love kan ikke skabes, politiet må klare sig selv – og forsvare sig selv.

    Måske vi alle ville have særdeles godt af en sådan periode.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 3. juli 2010 @ 19:48

  36. 29. L.F.P.C.

    Du har ret og det er sørgeligt at måtte indrømme at vesten er gået fra det mandsdominerede samfund og direkte over til et kvinderegimente, hvor rationalitet og pragmatisme er byer et eller andet sted i Sibirien.

    Jeg er træt af alle disse dumme kælliger der hælder emotioner ud og alt og alle.

    Vores unger lider skade under denne emotionelle indpakning og det kan spores på de dødforkælede der af og til råbende, skrigende, smadrende og ødelæggende hujer gennem gaderne.

    Kunne vi dog få vendt skuden til noget midt imellem, hvor rationalitet kommer i højsæde sammen med det pragmatiske !

    Kommentar by Vivi Andersen — 3. juli 2010 @ 20:14

  37. L.F.P.c.#29 Du har nok ret i din vurdering af muligheden af at oprette militser o.l. i det gennemorganiserede danske samfund. Det er en meget grundlæggende og stærkt bekymrende svaghed ved os velafrettede nordeuropæere, i den nuværende situation, at vi har lagt alt over i den almægtige stats hænder -Og at staten netop er så altomfattende at den vil opdage enhver alternativ magtssfære. Samtidig er samfundet og staten dog magtesløs overfor netop den muslimsk funderede alternative magt/vold. Overfor denne er der en slags catch#22 i form af menneskerettigheder, den multikulturelle antinationale ideologi o.l.

    Jeg må imidlertid håbe at du ikke har helt ret. Så vidt jeg ved var der indtil for ganske nyligt fiskerbyer i Jylland hvor byens stærke mænd (fiskerne, som sjovt nok er et meget egenrådigt folkefærd, aldrig helt tæmmet) godt kunne finde ud af smide uønskede elementer ud af byen. HVIS du har ret, og den danske stat adrig ville tillade at der opstod grupper blandt danskerne med mulighed for et vist mål af voldeligt modsvar til indvandrernes vold, ja, så må vi alle håbe på, og arbejde for, det danske samfunds opløsning i sin nuværende form. Så er vi blevet for fine til denne jord!!

    Kommentar by Ulrik — 4. juli 2010 @ 04:28

  38. Så lad os da lære af muhamedanerene. Opret telefomkæder, private vagtværn m.m. Mon ikke det vil hjælpe lidt når de har fået læsterlige tæsk nok. Æreløse kujoner som de er.

    Kommentar by Danskeren — 4. juli 2010 @ 05:32

  39. Inden da, vil det være at anbefale en periode med anarki.
    Det gøres ved at tage magten fra de uduelige politikere, vi er belemret med.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 4. juli 2010 @ 09:08

  40. Anarki? Tag hvordan venstrefløjen reagerer ved stormøder. F.eks i København dengang og nu i canada. De forsøger da at trænge igennem til politikerne, men desværre med vold, brand, hærværk og ødelæggelse.
    Hvis vi andre går på gaden, er der straks flere moddemonstrationer. Både fra autonome, indvandrer og latterlige syngende oldeforældre. Så er man landsby tosser og nazister.
    Men hvorfor skal det kun være venstrefløjens ret til at demonstrere?
    Hvordan bliver vi mange nok til at kunne demonstrere selv? Og blive hørt?
    Og uden at blive overfaldet?
    (tænker selvfølgelig på følgerne af SIAD, når de forsøger at trænge igennem)

    Kommentar by Goofy — 4. juli 2010 @ 09:56

  41. Hvor udemokratisk og aggressivt som nogle tilrejsende mænd har med at spytte på vestlige kvinder og kalde dem for luder. Hvad siger nuværende ligestillingsminister til det problem? Hvad siger S’ og SF’s ligestillingskpolitikere (som er kvinder) til det problem?

    Kommentar by Liva — 4. juli 2010 @ 14:05

  42. 40, Goofy. Det hænger til dels sammen med, at de venstreorienterede ikke går på arbejde, som os andre. De har masser af tid. Og for at retfærdiggøre den enorme mængde af penge, der flyder fra os til dem, må de skabe et fjendebillede af dem der arbejder, tjener penge og financierer hele det danske overførselsindkomstsystem. Vi er de onde. De er de gode. Og de har længe øvet sig i at hade.

    41, Liva. Du ved det godt, men jeg svarer dig alligevel: De har travlt med at kæmpe for ikke helt kvalificerede karrierekvinders ret(!) til bestyrelsesposter. Om nødvendigt med tvangsopløsning/nationalisering af de selskaber der ikke makker ret.

    Kommentar by Peter R — 4. juli 2010 @ 14:31

  43. Peter R. Enig, venstrefløjens voldsdemonstranter samt indvandrerbøllerne lever generelt af overførselsindkomster SAMTIDIG med at de bruger deres kræfter og tilførte resourcer på at ødelægge det samfund der føder dem.
    -Men så er vejen frem jo på enhver måde at arbejde for overførselsindkomstsystemets sammenbrud. Stik imod regeringens drømme skal vi gøre “kagen” MINDRE. Lade være med at bidrage. Ved at betale så lidt skat som muligt. Sort arbejde, byttehandel, grave guld ned i haven, og måske vigtigst: Ved at “slappe af”. Mange på højrefløjen er jo, med god arbejdsmoral og karrierer, altfor villige skaffedyr for venstrefløjens nassere. Det er endda en passiv og ikke-voldelig form formodstand som kunne vise sig meget effektiv. Venstrefløjen trives jo i høj grad på, at virkeligheden ikke kan trænge igennem til dem. De trænger nok til at smage lidt almindelig husholdnings-økonomisk virkelighed.

    Iøvrigt er det også god kristendom: Som apostlen Paulus siger et sted: Den der ikke arbejder skal ikke have føden.

    Kommentar by Ulrik — 4. juli 2010 @ 15:50

  44. 38.Danskeren

    PRÆCIST !

    Vi skal naturligvis sætte os ind i den islamiske metode, tage den til os og bruge den !

    Det eneste de har respekt for er at blive mødt af mennesker der er parate til at behandle dem på samme måde som de behandler andre.

    Og i den forbindelse ved jeg ikke om vi kommer i konflikt med Den Gyldne Regel om at “Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig” ?

    Man kan sige at begynder vi at give dem samme behandling så får de hvad de har bedt om, ikke ?

    Og iøvrigt ved jeg ikke om det nogensinde er lykkedes at få gjort voldsforherligende psykopater til samarbejdende, venlige medborgere som trækker på samme hammel som den øvrige del af befolkningen.

    Vores problem er, at vi ikke vil have snavsede hænder.

    Så hellere ofre vores egne børn, børnebørn osv. til den dhimmitilværelse vi er ved at tilrettelægge for dem ved at bøje nakken for islam og dens rettroende.

    Kommentar by Vivi Andersen — 4. juli 2010 @ 20:35

  45. ‘Vend den anden kind til’, får sig vist såh, en ret negativ betydning her? Med mindre her menes, bogstaveligt talt, at give dem en ordentlig om gang med den nihalede?

    Kommentar by ReligionForbudt — 5. juli 2010 @ 05:05

  46. Hvis jeg skulle komme med et godt råd mht. det civile forsvar, så vil jeg foreslå, at man dannede foreninger.

    Der er ikke noget galt i at borgerne forsvarer sig selv. Det er klart mulighed indenfor lovens rammer. Det kan vi sådan set bare gøre.

    Det der er vigtigt, er at organisere forsvaret således at det ikke går på tværs af loven. Jeg tror egentlig ikke at politiet ville have det store imod at borgerne begynder at forsvare sig selv, så længe det er i en eller anden form for samarbejde med politiet. Politiet er jo heller ikke særlig munter ved situationen, de er lige så pressede som vi er.

    Kender jeg danskerne ret, så vil de heller ikke være med til at lave noget med mindre det er velorganiseret.

    Under alle omstændigheder skal vi jo organisere tingene på en eller anden måde efter opgøret med Islam, som vil ske på den ene eller den anden måde. Der mener jeg, at det ikke kun er et spørgsmål om hvad man idealistisk vil have, men også hvad der ganske enkelt virker bedst.

    Der mener jeg, at man kan skele lidt til den oprindelige facon vi organiserede os på her i Norden, nemlig Fristaten, et system der virkede indtil den katolske kirke kom og etablerede kongedømmer.

    Modstandskampen var i øvrigt også ret velorganiseret, der var både dommere og meget andet.

    Det er jo, i øvrigt, heller ikke hele staten som er korrumperet endnu (heldigvis). Forsvaret er stadig godt kørende, og det menige politi er ok.

    Så hvis man skal arbejde med en fornuftigt og seriøs strategi, så er det måske smart at starte med at danne foreninger. Så kan man altid se hvad der sker. Hvis staten falder, så har danskerne foreningerne at falde tilbage på.

    Kommentar by Asger Trier Engberg — 5. juli 2010 @ 17:30

  47. “Dem der sidder med angsten er de samme som har ikke har stemt DF.”

    Det er rigtigt observeret. DF-vælgerne ved, at en kamp mod en racistisk ørkenkultur er skudt i gang. Angsten er derfor blevet afløst af modstand.

    Kommentar by ølvom — 5. juli 2010 @ 19:06

  48. Den danske udlændingelov er for svag. F.eks. er det fornuftigt at få sendt de kriminelle fremmede ud af landet hurtigst muligt. Det vil forbedre de danske borgeres sikkerhed særdeles meget.

    Kommentar by Jørgen — 6. juli 2010 @ 19:21

RSS feed for comments on this post.