24. december 2004

Glædelig jul…

Indboksen er fyldt med relevant blogmateriale, men det bliver der ikke tid til i juledagene. Her blot et billede taget fra ‘redaktionslokalet’ tidligt i morges.

Oploadet Kl. 14:50 af Kim Møller — Direkte link13 kommentarer
Arkiveret under:

13 Comments »

  1. OGSÅ RIGTIG GLÆDELIG JUL FRA LA KIMPOLINA, SOM FRA SIT REDAKTIONSLOKALE I DET MØRKE JYLLAND DESVÆRRE IKKE P.T. KAN BYDE PÅ SNEBILLEDER….MEN VI HAR TIL GENGÆLD LIGE NU SOLSKIN OG KLOKKEKLAR BLÅ HIMMEL – OG LANDSBYKIRKEN BIMLER I BAGGRUNDEN :-)))

    HELLER IKKE HERFRA SKAL LYDE ET PIP HER I JULEN – FOR JEG HAR TÆNKT MIG AT FRAKOBLE MIG VERDEN OG SPRINGE IND I FAMILIEJULEUNIVERSET…

    GOD JUL OG GODT NYTÅR!

    Kommentar by La Kimpolina — 24. december 2004 @ 15:53

  2. Glædelig jul alle.

    Kommentar by Thomas Bolding Hansen — 24. december 2004 @ 15:56

  3. Også herfra skal der lyde en rigtig glædelig jul og et godt nytår fra en trofast læser af denne suveræne blog. :-)

    Kommentar by Hicks — 24. december 2004 @ 23:53

  4. Glædelig jul herfra – keep up the good work! :-)

    Kommentar by G. Borchorst — 25. december 2004 @ 06:06

  5. Her fra toppen af Jylland, kommer der også et ønske om en Glædelig Jul til Uriaspostens “redaktion”, og samtidig siges der mange tak for de utallige informative “postings” i året der er gået..

    Kommentar by Kaj A Jensen — 25. december 2004 @ 15:54

  6. Glædelig Jul og godt nytår til alle! Glæder mig til at følge Uriasposten i det nye år.

    Kommentar by udlandsdanskeren (hjemme på juleferie) — 25. december 2004 @ 18:14

  7. Flot billed.

    Glædelig Juletid.

    VH
    Jacob

    Kommentar by Jacob A — 26. december 2004 @ 16:11

  8. In your free time, visit some information about phentermine
    – Tons of interesdting stuff!!!

    Kommentar by debt consolidation — 6. januar 2005 @ 19:35

  9. Very exceptional pieces of information. Very nice webpage though. I applaud

    Kommentar by gambling — 10. januar 2005 @ 10:38

  10. great

    Kommentar by Anonym — 19. januar 2005 @ 07:00

  11. Please visit some helpful info about debt consolidation

    Kommentar by credit cards — 20. januar 2005 @ 10:40

  12. You are invited to check some information about insurance quotes
    – Tons of interesdting stuff!!!

    Kommentar by insurance quotes — 22. januar 2005 @ 19:12

  13. 1

    Kommentar by online poker — 5. februar 2006 @ 22:15

RSS feed for comments on this post.