31. oktober 2010

“Surrender is not an option.. Fuck Lene E. Pia. K…”

Hærværk set på Fredensgade, på grænsen mellem Nørrebro og Østerbro.

Oploadet Kl. 14:35 af Kim Møller — Direkte link17 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/19598/trackback

17 Comments »

  1. Hvis venstrefløjen anvendte ligeså mange ressourcer på at bekæmpe den fascistiske islam fremfor folkevalgte politikere som Lene og Pia, lå vi godt i svinget. Men det er desværre ikke tilfældet. Venstrefløjen har stirret sig blind på DF og regeringen, mens islamofascisterne opruster overalt.

    Kommentar by . — 31. oktober 2010 @ 15:12

  2. Surrender is not an option. Fuck islamofascism..

    burde der have stået.

    Kommentar by . — 31. oktober 2010 @ 15:13

  3. Haeren bliver paa et tidspunkt indsat.

    Danmark er et delt folk. Nogle giver. Andre nasser.

    John Bolton’s bog Surrender Not An Option, er meget god.

    Anti-sharia

    Kommentar by anti-sharia — 31. oktober 2010 @ 16:27

  4. Off Topic

    Jeg blev meget overrasket over at finde ud af at terroristerne fra den nyeste svenske terrorsag er muslimer. Jeg havde selvfølgelig forventet at de kom fra den ultrafarlige højrefløj ….. (sarkasme kan forekomme).

    http://ekstrabladet.dk/112/article1441583.ece

    Kommentar by Tolder — 31. oktober 2010 @ 16:48

  5. Er det malet? Er der billeder af, hvordan det går for sig?

    Kommentar by holger — 31. oktober 2010 @ 18:00

  6. Reklame for John Boltons bog Surrender is not an Option?

    Glimrende idé. Jeg har desværre ikke haft tid til at læse den endnu, men Bolton er God!

    Kommentar by Henrik R Clausen — 31. oktober 2010 @ 18:36

  7. ha ha ha ha ha i er så uendeligt latterlige at høre på; Stupids! Synd i ikke ka´se det selv, sørgeligt.

    Kommentar by BumBumbambo — 31. oktober 2010 @ 18:48

  8. Tak for tippet omkring John Boltons bog. Den skal jeg da helt klart have læst.

    Kommentar by Coma Knægten — 31. oktober 2010 @ 19:21

  9. Den skal jeg da helt klart have læst.

    Så kommer der noget godt ud af vandalismen :)

    Kommentar by Henrik R Clausen — 31. oktober 2010 @ 20:01

  10. @holger – Så vidt jeg ved, foregår den type graffiti med malerrulle. Se fx dette eksempel fra den blodrøde presse: http://ibyen.dk/gadeplan/ECE988468/grafittimaler-skriver-slagord-fra-byens-tage/

    Kommentar by Sønderjyden — 31. oktober 2010 @ 20:53

  11. Bolton slutter sin bog af med følgende salut:

    “Som veteran fra Goldwater kampagnen så jeg det hele for lang tid siden (blandt andet FN’s totale fiasko gennem manipulation af udemokratiske stater). At vinde eller tabe et valg – jeg forsvinder ikke. Som Senator John Kyl sagde til mig på et tidspunkt under 2005 udnævnelseskampen (som U.S. ambassadør i FN), da angrebet på mig var i fulde omdrejninger, idet han erindrede et kampagneråd han engang havde fået, “Du skal betragte dig selv som et stort gråt slagskib, der vil modtage mange træffere. Det vigtigste er at holde sig i bevægelse og blive ved med at skyde igen.”
    Grå er måske ikke min favoritfarve, men jeg har har helt sikkert planer om at følge Kyl’s råd og være i bevægelse. Og blive ved med at skyde.”

    Bolton fik i sin tid som FN-ambassadør rusket godt og grundigt op i råddenskaben i FN og derfor blev han forhånet og foragtet især af venstrefløjen, også i Danmark.

    At høre især venstrefløjspolitikere omtale FN som løsningen på verdens problemer er at lægge slagskibet stille, indstille skydningen og vente på torpedoen.

    Kommentar by synopsis-olsen — 31. oktober 2010 @ 21:13

  12. Budskabet (Surrender is not an option) forstår jeg ikke helt. Men stedet er velvalgt. Her var venstrefløjen aktiv allerede i 1960’erne med husbesættelser, svineri, organiseret snylteri på det omgivende samfund, og aldrig et øjebliks selvkritik.

    50 år senere: Same old story.

    Kommentar by Crass Børsting — 1. november 2010 @ 00:41

  13. # 12: Det må forstås sådan, at afsenderen er meget utilfreds med den slappe indvandringspolitik, som Lene E. og Pia K. fører.

    Tror jeg.

    Kommentar by Thomas — 1. november 2010 @ 00:57

  14. Thomas har ganske ret :]

    Kommentar by Henrik R Clausen — 1. november 2010 @ 01:04

  15. @Sønder. Jeg kan måske forstå, hvis det er et vandret tag, men med et tag som på billedet bliver jeg svimmel ved bare at se derOP.

    Kommentar by holger — 1. november 2010 @ 02:19

  16. @ BumBumbambo

    Du er så fyldt med had. Egentlig lidt synd for dig. Kom ud i naturen og få lidt frisk luft, så ser du mere lyst på det hele.

    Kommentar by . — 1. november 2010 @ 12:43

  17. […] (”Surrender is not an option” – A message for Danish politicians Lene Espersenand Pia Kjærsgaard in the Copenhagen ghettos. Uriasposten) […]

    Pingback by Denmark: "Danes are welcome to come to Gellerup … and be together with us" | allah.eu — 2. november 2010 @ 19:24

RSS feed for comments on this post.