13. oktober 2011

DF-politiker hængt ud som voldsmand efter at have forsvaret sig mod politisk-motiveret vold

Flere medier har i denne uge skrevet om en DF-politiker fra Esbjerg, der er tiltalt for vold, efter et slagsmål på et værtshus i slutningen af juli. På Esbjerg Netavis gennemgik redaktør Gunnar Berg sagen for et par par måneder siden, og selvom det er svært at sige hvem der har mest ret, så er det klart at den udlægning JyskeVestkysten og Ritzaus Bureau valgte, inkluderer et bevidst fravalg af modstridende oplysninger.

Fra At være anmeldt er ikke det samme som at være dømt (8. august 2011).

“Nogle gange i løbet af de par timer, det lille selskab har opholdt sig ved bordet, har en kvinde midt i trediverne, der ”vist nok” hedder Lisbeth, følt sig kaldet til at forlade sin trygge flok ved bardisken bestående af en halv snes personer, der tydeligvis hører til stedets klan af fastboende inventar.

”Lisbeth” har benyttet den lille udflugt ud af gruppen til at opsøge Kim Madsens bord og skælde ham ud over hans politiske tilhørsforhold. Begge gange er det endt med, at vennens far har bedt hende forlade bordet og med, at han selv har trukket hende tilbage til baren ved armen. Da tingene endelig eksploderer, sker det ifølge såvel Dennis, dennes far og Kim Madsen på et splitsekund. …

”Lisbeth” har nemlig endnu engang kraftigt tilskyndet af gruppen ved baren følt sig kaldet til at opsøge Kim Madsens bord. Hun står ifølge de tres forklaring bøjet ind over bordet, så selskabet rejser sig op for i det mindste at kunne værge for sig mod den aggressive og kraftigt berusede kvinde.

Kim Madsen forklarer: -Hun slog flere gange ud efter mig og råbte og skreg. Det hele gik meget stærkt. Jeg tog en barstol, der stod i nærheden, og holdt den op foran mig. På det tidspunkt havde resten af bargæsterne omringet vores bord, og situationen var meget truende. Det fik mig til at gribe en barstol for at beskytte mig bag den. … Både Kim Madsen og Dennis bliver på et tidspunkt smidt ned på gulvet, men kommer på højkant igen. …

Dennis synes nu, at løjerne er gået for vidt, hvorfor han ringer 112 fra sin mobiltelefon. Politiet er til stede i løbet af få minutter. Efter en kort afhøring af alle implicerede tager Kim Madsens lille selskab en taxa bort fra stedet – hvad Kim Madsen fortryder, at de ikke havde gjort længe inden.”

Oploadet Kl. 17:19 af Kim Møller — Direkte link14 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/30017/trackback

14 Comments »

  1. Ja, frygteligt at det går den vej, bare fordi man har en anden politisk mening. Ikke sjovt hvis snart også lokal politikere må have bodygards på.

    Kommentar by Goofy — 13. oktober 2011 @ 17:40

  2. Off topic. Kaspar støvring på politikken

    De fleste udlændinge med asyl eller familiesammenføring som opholdsgrundlag er fra ikke-vestlige lande, ”det vil sige med gennemgående svage forudsætninger for at klare sig på et moderne arbejdsmarked … Gruppens træk på den danske kontanthjælp var syv gange højere end gennemsnittet for danskere. … Endnu i 2010 var halvdelen af vore voksne indvandrere af ikkevestlig oprindelse uden beskæftigelse.”

    http://kulturkamp.blogs.berlingske.dk/2011/10/13/%25c3%25b8konomisk-politik-er-v%25c3%25a6rdipolitik/

    For fanden hvem er det der glemmer at bruge hjernen? Muslimer skal bare hjem i 1000vis. De har aldrig bidraget med noget!

    Kommentar by tim — 13. oktober 2011 @ 19:44

  3. #2.tim. Du spammer efterhånden alt, undskyld jeg siger det men du er s.. ved at være noget anstrengende.

    Kommentar by PBr — 13. oktober 2011 @ 19:48

  4. Det paradoksale er jo, at kunderne ved baren direkte støtter dem, der vil straffe nydere af spiritus.
    Men sådan er der jo så meget mærkeligt. F.eks. skelner den moderne barmhjertige samaritaner ikke mellem røvere og den der faldt blandt røvere.

    Kommentar by Menig 442 — 13. oktober 2011 @ 19:51

  5. JEG KAN SKU IKKE KLARE MERE…..Gad vide, om man ikke bare skulle begynde på at skrive et manifest(om ikke andet, så bare for at få tiden til at gå indtil venstrefløjen har smadret vores land).

    Kommentar by Fritz — 13. oktober 2011 @ 20:55

  6. Det er uværdigt, at skabe et Ritzau-telegram på så tyndt et grundlag. HVORFOR føler Ritzau det vigtigt, at søge aktindsigt i så lille en sag? Hvis man googler “Ritzau har søgt aktindsigt i”, finder man desværre hurtigt et tendentiøst mønster.

    Kommentar by Hildy Koster — 13. oktober 2011 @ 21:21

  7. De satans Sid’ere og det røde pak.
    Myndighederme holder med lortet. Der kommer en dag mine herrer. !!

    Kommentar by Charles Nielsen — 13. oktober 2011 @ 22:24

  8. Erstat Kim med Johanne.
    Lisbeth med Pia og folkene ved baren med en flok DF medlemmer.

    Den er svær at regne vinklingen ud for mht den røde presse.

    Kommentar by J B — 13. oktober 2011 @ 22:59

  9. Er det ikke uhyggeligt at en lille flok af venstreorienterede rendestens-journalister i Ritzau skal sidde på deres kontorer og vinkle alt, så det passer ind i deres kommunistiske verdensbillede? De er en skændsel for journalistfag! Hvorfor har man aldrig konfronteret Ritzau med deres tendensiøse vinkling, hvem er det der er ansvarlig? De er mindst lige så venstreorienterede som DR? Alligevel bruger alle aviser og medier Ritzau. Hvad er navnene på de chefer og ansvarshavere, der trækker i trådene og med al magt prøver at presse Danmark i venstreorienteret retning? Hvem er DE mennesker?! De har jo en enorm magt og nogen må snart begrænse den magt.

    Kommentar by Frank P — 14. oktober 2011 @ 10:08

  10. I øvrigt er historien bare et tegn på, at DF’ere er jaget vildt. Svenske tilstande har indfundet sig. Selv i provinsbyer kan DF’ere ikke være i fred, de venstreorienterede vil se DF’erne bløde. Snart bliver den første DF’er dræbt af en vild venstreorienteret, hvorefter den samlede mediestand bakker gerningsmanden og venstrefløjen op.

    Kommentar by Frank P — 14. oktober 2011 @ 10:11

  11. #9 Frank P
    Deres magt ser ikke ud til at blive begrænset i nær fremtid.
    Tværtimod har vælgerne lige sat dem til at lede landet.

    Kommentar by J B — 14. oktober 2011 @ 11:35

  12. Det er helt sindsygt med de vesntreorienteredes magt. Kommentarerne på Politiken.dk og Information.dk bliver mere og mere ekstreme, marxismens genkomst hyldes åbenlyst og håbet om en samfundsomvæltning er større end nogensinde. Kommentarerne til diverse højrefløjsbloggere på JP, B.dk og andre er sygt krænkende og utroligt perfide i deres forsøg på at tilsvine bloggeren. De venstreorienteredes ønske om konfrontation er større end nogensinde.

    Kommentar by Frank P — 14. oktober 2011 @ 12:16

  13. Er det i virkeligheden ikke bare et banalt værtshusslagsmål på en forsumpet bæverding, der skal som regel ingen eller kun ganske lidt begrundelse til at starte et slagssmål.

    Kommentar by Grisling — 14. oktober 2011 @ 15:22

  14. 3.PBr

    Undskyld, men tilfældet er at jeg finder dig ude i hampen hvad angår Tim.

    Han spammer ikke og har lige så megen ret til at skrive her som du har!

    Kan du ikke tåle at læse hvad Tim skriver kan du jo blot springet hans indlæg over !

    Kommentar by Vivi Andersen — 15. oktober 2011 @ 23:51

RSS feed for comments on this post.