18. oktober 2011

Off Topic

Pga. de efterhånden ganske mange kommentarer, der ligger udenfor blogposternes emne, har vi forsøgsvis oprettet en side til den slags kommentarer. Den findes ved at klikke på nederste punkt i menuen til højre Off Topic. Debatter må godt brede sig, men det vil hjælpe læsbarheden, hvis tips om helt andre emner ikke fylder for meget.

Oploadet Kl. 12:28 af Kim Poulsen — Direkte link16 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/30269/trackback

16 Comments »

  1. GENIALT

    Kommentar by Fritz — 18. oktober 2011 @ 13:00

  2. Kan du ikke bare lave en kategori til Tim?

    Kommentar by Træt — 18. oktober 2011 @ 13:28

  3. OFF TIMPIC?

    Kommentar by broholm (ordblind) — 18. oktober 2011 @ 13:53

  4. -> Træt: Så, ikke mobbe ;-)

    Kommentar by Kim Poulsen — 18. oktober 2011 @ 13:58

  5. Ja så fik han sig langt om længe sin egen kategori. Og lad os håbe at han holder sig der og kun der. Så ved man hvor man har ham :D

    Kommentar by Endnu en vantro — 18. oktober 2011 @ 15:24

  6. God idè.

    Kommentar by Limewoody — 18. oktober 2011 @ 15:26

  7. Vær hilset, man brænder undertiden med noget, som man ikke ved, hvor man skal udtrykke.
    Har senest skrevet et par meget kortfattede læserbreve til Jyllands Posten, men de er som om,at de er i ledtog med hele det officielle islamificerede Danmark.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 18. oktober 2011 @ 16:20

  8. ooohh come on. Jeg kan se hvad i læser

    Kommentar by tim — 18. oktober 2011 @ 17:56

  9. # skriver

    Kommentar by tim — 18. oktober 2011 @ 17:57

  10. Svinet Fathi El-Abed har her til aften på TV2 News endnu engang fået taletid til at udbrede sit had. Dette er en mand der gang på gang (også i aften) har brugt løgne i nationale massemedier, og umodsagt fået lov til det.

    Så lad mig bare tage fløjlshandskerne af. Jeg er nemlig i dag blev klogere, og har indset, at det ikke nytter noget at behandle andre med værdighed, på trods af uenigheder. Nogle mennnesker fortjener ikke værdighed.

    I aften triumferede El-Abed ved at fejre løsladelsen af de palarabiske mordere, og kom konkret ind på sagen fra år 2000 i Ramallah, hvor to israelske reservister var kørt forkert og blev taget til fange af de palarabiske myndigheder. Inden de kunne udleveres til Israel, blev bygningen stormet og de to blev flået levende af en menneskemængde. Deres indvolde blev revet ud med de bare nævner. En britisk journalist så ligene der blev slæbt ud på gaden og sat i brand, og sagde, at han aldrig havde set noget så bestialsk, på trods af at han havde raporteret fra de værste krigszoner jorden rundt. Den ene af de palarabiske mordere der i dag blev løsladt, var med til slagtningen, og var den mand som der gik et billede af verden rundt, mens han holdte sine blodige hænder ud af et vindue og triumferende viste dem til den psykopatiske folkemængde.

    Fathi El-Abeds kommentar her til aften om denne episode var, at han ikke kunne begræde det der var sket med de to israelere…

    De to var som reservister åbenbart legale mål, og dermed kan jeg kun tolke det på den måde, at min forlovede som er israelsk statsborger og har aftjent sin værnepligt, i El-Abeds øjne også er et legalt mål for lignende behandling.

    Mahmoud Abbas lovpriser morderne, palarabere i Danmark lovpriser morderne. I dag har vi fået beviset på, at disse “mennesker” ikke ønsker fred. Et menneske der lovpriser at bestialske mordere bliver sat på fri fod, ønsker ikke fred og har slet ikke har et begreb om hvad det vil sige at leve i fred med sine medmennesker.

    Må du brænde i helvede i al evighed El-Abed.

    Kommentar by Michael Jensen — 18. oktober 2011 @ 22:12

  11. 10.Michael Jensen

    Jeg er 100% enig med dig i det du skriver om den kedelige kar´l til El-Abed!

    Gid en vis mand havde ham – og ellers gid han ville pakke sammen og rejse hjem til de palarabiske bostæder hvor han hører hjemme.

    Han hører nemlig IKKE hjemme i Danmark !

    Kommentar by Vivi Andersen — 19. oktober 2011 @ 01:07

  12. De er renlivet psykopater og bliver hjernevasket fra barnsben. Derfor bliver der ikke fred. Idioten Mahmoud Abbas er blot en kransekagefigur, der udnytter situationen.

    Kun Israels militære styrke har forhindret dem i at blive udslettet fra jordens overflade.

    Kommentar by machiavelli — 19. oktober 2011 @ 05:08

  13. Dengang SIADs ledelse blev udsat for et groft og livsfarligt overfald og den danske presse var tavs som graven, fik vi sagen frem ved at skrive om det her som “off topic”. Sagen blev taget op med det samme. Især Henrik Ræder gjorde et fantastisk stykke arbejde.

    Det ville være ærgerligt ikke at have denne mulighed, fordi nogen misbruger bloggen til at lave deres egen nyhedsformidling, nogle gange i flere kommentarer i træk med diverse links.

    Denne blog og dens læsere er i mine øjne den mest koncentrerede samling af intelligente og hæderlige mennesker dette land kan præstere. Og hvis jeg en dag støder på en historie, der bare skal ud, så tænker jeg altid, at jeg vil komme her og få hjælp til det.

    Håber at visse mennesker kan prøve at styre sig selv lidt.

    Kommentar by Mikael Drachmann — 19. oktober 2011 @ 08:56

  14. Rigtig god idé med OT tråden! Der vil givetvis også fremover være meget, der har interesse for bloggen uden lige at passe ind i en bestemt tråds debat og emne.

    Kommentar by Liva — 19. oktober 2011 @ 12:40

  15. En underlig historie: http://dagbladet-holstebro-struer.dk/holstebro/derfor-skriver-ugeavisen-neger

    Kommentar by x — 19. oktober 2011 @ 16:16

  16. Til indlæg 13

    Jeg har altid respekteret SIAD og deres indsats, og hvis min villa på Bjelkes Alle 46 kunne gavne SIADs fine arbejde, så så jeg gerne det

    Den diskussionsgruppe , som jeg i årevis har været mest aktiv på, usenets dk.politik er næsten helt affolket nu, så jeg håber ikke at belaste Uriasposten ved at være OT , ring til mig og vejled 35861000 evt. 20538913

    Jeg er meget interesseret i at deltage i alt vedr et friere Danmark

    Men det, der ligger let for mig er lidt akademisk fx at rose Struensee-filmen og foreslå den brugt til, at salafist-grupper indser, at vi halshuggede Struensee, da vi i vort land havde shariastraf for utroskab, men det ER FORTID NU også hvis muslimer bliver flest

    Jeg synes DF gør godt arbejde mod salafisterne – og før valget – trist at valget ikke belønnede det

    Kommentar by bO wARMING — 20. oktober 2011 @ 07:01

RSS feed for comments on this post.