26. december 2011

“Under politiets fremkørsel til stedet kastede ukendte gerningsmænd sten mod forruden…”

Det må være det adjunkt Mikkel Bolt ved ‘Moderne Kultur’ på Københavns Universitet betragter som ‘lavintensitetsborgerkrig’. Den dysfunktionelle samfundsorden er et mål i sig selv, multikulturen ordner resten. Fra politiets døgnrapporter.

Røveri, Superbest, Ruten

Onsdag den 21. december 2011 kl. 1805.

Gerningsmanden indfandt sig i Superbest, hvor han under trusler med en kniv og en hammer fik udleveret et kontant pengebeløb… Efter røveriet undløb gerningsmanden ad Skolesiden mod nord…

Under politiets fremkørsel til stedet kastede ukendte gerningsmænd sten mod forruden på politibilen, hvorved ruden knustes. Der blev desuden kastet flere kraftige kanonslag.

Hærværk mod patruljevogn, Hillerød (22. december 2011).

Kl. 1945 opholdt en patruljevogn sig på p-plads i Østervang ifm sagsbehandling.
Under opholdet har ukendte gerningsmænd knus ruder på bilen, formentligt med en bushammer.
Bilen indtransporteret til stationen.

Opdate 29/12-11. Østervang, seks dage senere: Politi-bil fik dækkene skåret op.

Oploadet Kl. 12:46 af Kim Møller — Direkte link10 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/32808/trackback

10 Comments »

  1. Sådan er muslimer. Intet tyder på at deres mentalitet vil ændres. De er måske værre for os end zigøjnerne er for ungarere og rumænere.

    Kommentar by Nielsen — 26. december 2011 @ 13:48

  2. Da jeg juleaftensdag ved 13-tiden cyklede ned til det mennesketomme center for at tage toget var en flok af “sorthårede”, som de kaldes herude, allerede begyndt at smadre cyklerne i de kæmpestore cykelstativer. Tilsyneladende helt minutiøst, én efter én. Man forstår det godt, det må være hårdt at bo i et racistisk samfund som det danske, der holder noget så ekskluderende som juleaften. Det skal gå ud over nogen. Så jeg måtte cykle tilbage og gå i stedet.

    Kommentar by dadk — 26. december 2011 @ 15:28

  3. Under opholdet har ukendte gerningsmænd knus ruder på bilen, formentligt med en bushammer.

    Den sætning ringede en klokke. Jeg talte for nogle år siden med en ung iransk indvandrer, som pralende fortalte mig, at han havde stjålet en nødhammer fra en bus. Jeg spurgte ham hvorfor, og han svarede, at de var praktiske. Jeg forstod aldrig helt, hvad han skulle bruge den til, men jeg forstod dog, at det var noget, hans venner også gjorde. Jeg gad godt vide, hvad fidusen med de nødhammere er.

    Kommentar by Vest — 26. december 2011 @ 17:04

  4. Hmmm noget tyder på, at der er en udbredt mani om at begå kriminalitet med nødhammere stjålet fra busser:

    http://jp.dk/aarhus/krimi/article2410437.ece
    http://jp.dk/aarhus/krimi/article2585771.ece
    http://www.fyens.dk/article/589886:24timerXtra–Haervaerk-begaaet-med-bushammer

    Kommentar by Vest — 26. december 2011 @ 17:06

  5. “Flygtninge” bør i hovedreglen hjemsendes, når forholdene i hjemlandet er blevet bedre. Kriminelle udlændinge bør udvises efter overstået straf.

    Kommentar by Jørgen — 26. december 2011 @ 20:36

  6. Det er vel det man kalder “organiseret kriminalitet”?

    Kommentar by Kenny Starfighter — 26. december 2011 @ 20:54

  7. @dadk
    Hvor var det henne de smadrede cykler?

    Kommentar by tim — 26. december 2011 @ 21:57

  8. #7 Tim, undskyld, er ikke vant til at folk responderer på mit gylle :-) Det var lige ved stationen, det store cykelanlæg langs Damgaardsstien. Der hvor der er en “Konya”-kebab foran. Den hvor der er plads til måske 2.000 cykler (hvis ikke mere). Et oplagt sted at udleve sin frustration på.

    Kommentar by dadk — 27. december 2011 @ 10:09

  9. Det ufaglærte arbejde som de såkaldte gæstearbejdere udførte i ca fire-fem måneder er forlængst afsluttet og betalt. De “ansvarlige”(især de røde og de radigale politikere)har desværre “glemt” at hjemsende de langtidsledige og omkostningstunge udlændinge.

    Kommentar by Jørgen — 27. december 2011 @ 20:38

  10. ->Vest. Interessant detalje med de stjålne nødhammere. De er der jo for at folk skal kunne komme ud af vinduet i bussen, hvis den forulykker. Vi respekterer det som et kollektivt gode og kun asociale ville stjæle den. Vi respekterer også udrykningskøretøjer og trafiklys osv. Visse muslimer bryder bevidst disse simple sociale regler. Hvorfor? Og hvorfor er der ingen, der har undersøgt det? Hvilket normsæt ligger bag? Hvormange muslimer har denne anomiske adfærd? Hvor meget skade gør den? Hvor meget stjæles? Hvor meget sendes til hjemlandet af både tyvekoster og bistandshjælp?

    Kommentar by anti-marx anno dazumal — 28. december 2011 @ 10:16

RSS feed for comments on this post.