1. januar 2012

P3-vært Peter Falktoft “erfarer, at Ralf Pittelkow aka Göebbels og fruen starter ny avis”

Om nogle uger lancerer Ralf Pittelkow og Karen Jespersen en ny gratis online-avis, der kan blive et kærkomment alternativ til tidens mange Ritzau-inficerede nyheder. P3-vært Peter Falktoft kommenterer på Twitter…

(Peter Falktoft på Twitter, 28. december 2011)

“Jeg fik på en eller anden måde klaret mig igennem gymnasiet på Århus Katedralskole i sommeren 2005, indtil Journalisthøjskolen tilsyneladende fik kaffen galt i halsen og valgte at optage mig i 2008. P3 begik samme fejl som førnævnte, og resten er vel historie…” (Peter Falktoft, dr.dk/P3)

Oploadet Kl. 14:20 af Kim Møller — Direkte link15 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/32974/trackback

15 Comments »

  1. Og så kommer det bag på DR at de bliver beskyldt for at være røde lejesvende!

    Kommentar by Robert R — 1. januar 2012 @ 16:03

  2. Falktoft er en idiot og han er tydeligvis klar over det selv!

    Kommentar by Ich bin Allah (Akbar) — 1. januar 2012 @ 16:11

  3. Hvem fanden er denne idiot?

    Jeg glæder mig dog til denne avis :)
    Ralf Pittelkow og Karen Jespersen er dygtige.

    Kommentar by Spinner — 1. januar 2012 @ 16:13

  4. De er bange! Nomenklaturen, bange for sandheden, bange for at der pludselig kommer nyheder der ikke har været igennem Ritzaus filter.

    Kommentar by Slyrgraff — 1. januar 2012 @ 16:28

  5. Kender ikke fjolset.

    Men med de meninger skulle karrieren på DR være sikret…

    Kommentar by Jern Henrik — 1. januar 2012 @ 16:42

  6. Jeg glæder mig rigtig meget til Ralf Pittelkow og Karen Jespersen net-avis kommer.

    Det må være derfor at Das kommunist Frau knudsen fra dhimmie diliTante pamfletten, nu render….øh, vralter rundt inde på christiansborg og lefler for opdeling af aviser efter rene politiske korrekte taqiyya aviser og de urene politiske ukorrekte sandheds aviser(som naturligvis ikke må modtage statsstøtte)
    Hvor er det herligt at se den bange naturligt bævrende dhimmie Frau diktatur knudsen sådan rende den røde pamper regering på dørene, for at sikre sig, at en kommende sikkert succesfuld net.avis skal harem stemples for at Das Frau svinehudfarvede knudsen kan få et halal stempel og eneret på statstøtten.
    Tænk! at selveste politiske korrekte Das Frau knudsen godt kan se, at den kommende net-avis vil blive en succes.
    Mit Nytårs ønske må være, at den røde rædsels regerings fedt afgift måtte ramme Das Frau knudsens personlige vægt og af forebyggende hensyn, bør Das Frau pamper knudsens løn tilsvarende reduceres med det antal overflødige kilo gange 100.000 kr Frau knudsen vralter rund med, dermed får Frau knudsen heller ikke råd til at fylde sit beton hoved med overflødigt mad, dette ville være et godt forebyggende tiltag!

    Kommentar by li — 1. januar 2012 @ 16:51

  7. geniet kan ikke stave til Joseph Goebbels

    Kommentar by Josef K — 1. januar 2012 @ 16:55

  8. Årets (2011) revy i Rottefælden i Svendborg viste Pia K. på scenen sammen med blandt andre Hitler.

    “Revyen starter ellers på toppen med et nummer, hvor historiens værste diktatorer og tyranner får lov at synge om sig selv, og afvæbnende for deres forfærdelige meriter får vi at vide, at de heldigvis kun er til grin. Midt i det hele overstråler Pia Kjærsgaard minsandten alle verdenshistoriens største skurke, og det er stort set hele revyens farligste punkt, så at sige en omvendt Mogens Camre, for det bliver ikke dementeret, selv om det viser sig, at Pia Ullehus er bag ansigtet.” (Svendborg 2011)

    h t t p://www.kjavis.dk/?Id=1371

    Kommentar by Liva — 1. januar 2012 @ 17:18

  9. Venstrefløjen må alt. Udøve vold og skade. De må også råbe hitler, goebbels, nazister uden der sker noget.
    Men hvis der bliver råbt noget fra konservativ fløj uuuhhh så er den gal. Den magt-situation og overhånd er fremkommet af medierne og specielt DR. De må godt manipulere, brændemærke og spinne til de venstreorienteredes fordel.
    Det mest irriterende er at venstrefløjen får ekstremt lang snor trods deres beskidte handlinger, mens højrefløjen får total kort snor trods de virkelig ikke har gjort det store sammenlignet med venstrefløjen. Det er denne asymmetri, der er så irriterende at stå at kigge på. Der er altid en masse ekstra chancer til venstrefløjen, og de får ikke med den samme grovfil, som når man er konservativ. Jeg synes denne ubalance er temmelig åbenlys. Men hvor kommer fundamentet til dette fænomen fra? Kun fra medierne indflydelse og befolkningens opfattelse?
    Husk nu at framelde jer licensen!

    Kommentar by tim — 1. januar 2012 @ 17:46

  10. Peter Falktoft erfarer, at Ralf Pittelkow aka Göebbels og fruen starter ny avis

    Vest erfarer, at Peter Falktoft aka Zenia Stampe bruger billige nazisammenligninger for at udbrede sin venstreforskruede “politiske korrekthed”.

    Kommentar by Vest — 1. januar 2012 @ 17:52

  11. “Så ville man vel egentlig hellere spændes op i pigtråd på ubestemt tid!”
    Den kære Peter Falktoft kunne komme en tur forbi mig, så skulle jeg velvilligt gerne hjælpe, -både med dejlig naturlig rusten pigtråd og med at spænde, -rigtigt hårdt kan jeg garrantere :-)

    Kommentar by Neuhammer — 1. januar 2012 @ 18:47

  12. Gør narrøve som Peter Falktoft og DR-slænget arbejdsløse!
    Drop licensen!

    Kommentar by anti-EU — 1. januar 2012 @ 19:53

  13. Efter at have hørt på tusk,fusk og lusk skattesvindler floskel Helleved’s 7 klasses fristil Nytårs tale, hvor hun kun formåede at fortælle os, at vi Dansker skulle yde mere og intet kræve, fordi vi Dansker skal vende os til at de fede tider er forbi, når der nu skruer op for det multi etniske samfund (læs: vi skal byde flere omkostnings tunge berigende muhammedaner velkommen til vores land)
    Så undre det mig ikke, at den DDR skolede fristil skribent lille peter blinde Falkeøjetoft hellere vil pines og plages fysisk end at læse om virkeligheden, for det må da være en større pinsel for de Aberabiske forårs jubeltosser, at skulle læse om den onde virkelighed netop de venstreorienterede er ved at skabe for vores børn og børnebørn.
    Det må virkelig være en skrækkelig oplevelse for de politiske korrekte, at de ikke mere bare kan skrige racist og udelukke debatøre fra de “fine” halal aviser, der ikke indordner sig den politiske korrekte tone.
    Nej, hos de venstreorienterede skolede DDR fristils uddannede skribleri sjovnalister har ytringsfriheden altid været ilde set.

    Kommentar by li — 2. januar 2012 @ 11:39

  14. Se hele samlingen af P3 værter, med “humoristiske og friskfyragtige” kommentarer fra den åndelige højborg, DDR.
    http://www.dr.dk/p3/vaerter

    Kommentar by Menig 442 — 2. januar 2012 @ 12:08

  15. DDR medarbejderens stupide udtalelser tangerer vel til æreskrænkelse ?

    Kommentar by Boo — 2. januar 2012 @ 15:34

RSS feed for comments on this post.